Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Dawn Griffiths, David Griffiths
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autorzy:
- Dawn Griffiths, David Griffiths
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 11
- Stron:
- 880
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
Od poprzedniego wydania tej książki minęło parę lat, a kariera Androida wciąż jest dynamiczna! Kompleksowość, otwarty kod źródłowy, modułowa architektura, znakomita elastyczność - to wszystko sprawia, że lawinowo rośnie rzesza ludzi, którzy wybierają właśnie tę platformę. Liczbę urządzeń pracujących pod kontrolą Androida podaje się w miliardach, a najpewniej będzie ich o wiele więcej. To nie tylko telefony, komputery czy tablety, ale także telewizory, inteligentne lodówki czy pralki, a nawet sztuczne satelity. Umiejętność efektywnego programowania dla Androida i dobry pomysł na świetną aplikację skazują dewelopera na nieunikniony sukces!
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej...
W tej książce między innymi:
- zasady tworzenia aplikacji interaktywnych
- istotne koncepcje, w tym: aktywności, intencje, usługi, układy i fragmenty
- biblioteki wsparcia, zadania asynchroniczne
- bazy danych i kursory
- uprawnienia i zarządzanie uprawnieniami
Neurony płoną. Emocje szaleją. Oto powstaje apka dla Androida!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Description Mastering Flutter is ideal for the developer at the beginner level as well as the developer who wants to switch to Flutter. This book starts at the beginner level so that you know everything you need to create apps that can be published in different mobile stores. You will develop a movie app that is beautiful, has animations, uses a mo-
- ePub + Mobi pkt
(50,36 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
-
Promocja
Description .NET Multi-platform App UI (.NET MAUI) is a cross-platform framework for creating native mobile and desktop apps with C# and eXtensible Application Markup Language (XAML). Using .NET MAUI, you can develop apps running on Android, iOS, macOS, and Windows from a single shared codebase. This book guides readers through the fundamentals of-
- ePub + Mobi pkt
(39,26 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
-
Promocja
Description The book provides a comprehensive exploration of Java security and penetration testing, starting with foundational topics such as secure coding practices and the OWASP Top 10 for web applications. The early chapters introduce penetration testing methodologies, including Java web application-specific mapping and reconnaissance techniques-
- ePub + Mobi pkt
(39,26 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
-
Promocja
Description Kotlin, a modern and expressive language, has revolutionized Android app development. As the app complexity grows, building scalable and maintainable Android apps becomes crucial. This book is a complete guide to modern Android app development using Kotlin. It covers key concepts like clean architecture and dependency injection for buil-
- ePub + Mobi pkt
(39,26 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
-
Promocja
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe odgrywają istotną rolę w rozwoju nowoczesnych aplikacji mobilnych. Dzięki tym technologiom aplikacje są bardziej interaktywne i lepiej dostosowane do potrzeb użytkowników, co przekłada się na ich atrakcyjność i sukces rynkowy. Technologie AI w świecie programowania mobilnego to nie tylko interesujące nowinki – narzędzia takie jak CameraX, TensorFlow Lite czy Ktor są już standardem w branży. Przykładowo, aby połączyć aplikacje z zewnętrznymi serwisami, programiści chętnie sięgają po Ktor, nowoczesny framework do tworzenia aplikacji klient-serwer w Kotlinie. Ogromne możliwości daje także integracja z OpenAI API, zwłaszcza jeśli chodzi o analizę tekstu i generowanie odpowiedzi, dzięki czemu wzrasta poziom interakcji z użytkownikami. Z kolei połączenie biblioteki CameraX z ML Kit, służącym do implementacji modeli ML, umożliwia tworzenie aplikacji rozpoznających obiekty w czasie rzeczywistym. Takie rozwiązanie wprowadziła w swoje aplikacji firma Adidas, pozwala ono kupującym samodzielne skanowanie produktów w sklepie i uzyskiwanie dodatkowych informacji. Użycie kodu QR w aplikacjach mobilnych jest coraz powszechniejsze. W naszym szkoleniu znajdziesz wszystkie te narzędzia i poznasz standardy, które umożliwią Ci tworzenie aplikacji na miarę najnowszych trendów technologicznych. Swoją przygodę rozpoczniesz właśnie od tworzenia skanera QR, który potrafi analizować dane w czasie rzeczywistym. Sprawdź, jakie możliwości daje połączenie AI i ML w programowaniu mobilnym, i wzbogać swoje portfolio o znajomość najnowszych technologii w branży!- Videokurs pkt
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
67.60 zł
169.00 zł (-60%) -
Promocja
Description Swift, Apple's intuitive and feature-rich programming language, has revolutionized the landscape of app development. Its clear syntax and powerful capabilities make it a go-to choice for developers of all levels. Swift Design Patterns' brings an exciting set of design patterns that makes the process of app development simpler, quicker a-
- ePub + Mobi pkt
(39,26 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
-
Promocja
Learn how to use C# 11 to build apps for any platform, from the ground up KEY FEATURES Discover the latest C# 11 features and improvements. Master C# application development in Visual Studio 2022 with engaging and relatable examples. Learn how to test and deploy C# applications with ease. DESCRIPTION C# 11 is the latest version of C#, a popular pro-
- ePub + Mobi pkt
(39,26 zł najniższa cena z 30 dni)
71.91 zł
79.89 zł (-10%) -
-
Promocja
Jesteś początkującym programistą, poszukujesz swojej ścieżki i zastanawiasz się właśnie nad tym, czy nie skierować uwagi w stronę aplikacji mobilnych? To książka dla Ciebie. Zawarty w niej materiał jest odpowiedni dla osoby dysponującej podstawami któregoś z języków programowania i bazowym doświadczeniem w pracy z platformą Android lub iOS. Ten przystępny przewodnik pozwoli Ci napisać własną aplikację, a następnie wydać ją w sklepie Google Play czy App Store. Jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, umożliwi Ci także stworzenie aplikacji internetowej. A wszystko to z wykorzystaniem jednej bazy kodu. Brzmi zachęcająco?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Learn iOS app development from scratch and build your dream app KEY FEATURES Experience the cutting-edge capabilities of Xcode 15 and Swift 5.9 with this enhanced edition, unraveling the latest features. Embark on an exciting journey into the world of iOS programming while enjoying the process of building your very own iOS apps. Uncover the excitin-
- ePub + Mobi pkt
(39,26 zł najniższa cena z 30 dni)
71.91 zł
79.89 zł (-10%) -
-
Promocja
Learn the basics of Kotlin and build your first Android app KEY FEATURES Build real-world apps from scratch with UI and coding. Learn about the latest trends in Android development, including modern architecture patterns, UI design principles, and the Jetpack suite of libraries. Discover how Kotlin can make your Android development more efficient a-
- ePub + Mobi pkt
(39,26 zł najniższa cena z 30 dni)
71.91 zł
79.89 zł (-10%) -
O autorach książki
Dawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie.
David Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
Dawn Griffiths, David Griffiths - pozostałe książki
-
Promocja
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w trakcie zapoznawania się z podstawowymi koncepcjami rozpoczniesz pracę w IDE Android Studio. Dowiesz się, jak zaprojektować strukturę aplikacji i jak zbudować idealny interfejs.- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Filled with tips, tricks, and techniques, this easy-to-use book is the perfect resource for intermediate to advanced users of Excel. You'll find complete recipes for more than a dozen topics covering formulas, PivotTables, charts, Power Query, and more. Each recipe poses a particular problem and outlines a solution that you can put to use right awa-
- ePub + Mobi pkt
(194,65 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
228.99 zł (-15%) -
-
Promocja
Dzięki tej książce błyskawicznie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące programistów pytania o walidację danych w formularzach, testowanie kodu czy powiązanie kodu aplikacji z kodem serwerowym. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie możliwość wielokrotnego wykorzystywania kodu i implementacji złożonych operacji w prosty sposób. Znajdziesz tu szereg przykładowych kodów, pogrupowanych tematycznie i dobranych tak, aby ułatwić Ci rozwiązywanie problemów najczęściej pojawiających się podczas pisania aplikacji Reacta. Poszczególne próbki kodu zostały gruntownie objaśnione, dzięki czemu szybko zrozumiesz, w jaki sposób współdziałają komponenty aplikacji Reacta i jego biblioteki. A wtedy w pełni docenisz zalety tego frameworku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
What will you learn from this book?If you have an idea for a killer Android app, this fully revised and updated edition will get you up and running in a jiffy. You'll go beyond syntax and how-to manuals and learn how to think like a great Android developer. This hands-on book teaches you everything from designing user interfaces to building multi-s-
- ePub + Mobi pkt
(262,65 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł (-15%) -
-
Promocja
React helps you create and work on an app in just a few minutes. But learning how to put all the pieces together is hard. How do you validate a form? Or implement a complex multistep user action without writing messy code? How do you test your code? Make it reusable? Wire it to a backend? Keep it easy to understand? The React Cookbook delivers answ-
- ePub + Mobi pkt
(177,65 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotlinie.- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
What will you learn from this book?Head First Kotlin is a complete introduction to coding in Kotlin. This hands-on book helps you learn the Kotlin language with a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals and teaches you how to think like a great Kotlin developer. You’ll learn everything from language fundamentals to collections, gen-
- ePub + Mobi pkt
(203,15 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Dzięki tej książce możesz dołączyć do ich grona! Kolejne wydanie z serii „Rusz głową” to gwarancja sukcesu. Zastosowanie nowatorskich technik nauki pozwala na błyskawiczne przyswojenie wiedzy. W trakcie lektury poznasz składnię języka C, dostępne typy zmiennych, sposoby zarządzania pamięcią oraz zasady tworzenia przejrzystego kodu. Ponadto nauczysz się biegle obsługiwać kompilator, korzystać z plików nagłówkowych oraz przesyłać komunikaty między procesami. Dzięki licznym ćwiczeniom bez problemu utrwalisz zdobytą wiedzę. Książka ta jest wprost genialną pozycją dla wszystkich osób chcących wkroczyć w świat języka C. Przyda się również studentom na zajęciach z programowania. Warto ją mieć!- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Najważniejsze zagadnienia zostały tu zilustrowane za pomocą — nierzadko zabawnych — przykładów z życia codziennego, takich jak analiza statystyk sportowych, wyników gier hazardowych czy testów nowych leków. Dzięki tej książce dowiesz się m.in., jak wybrać optymalny wykres do wizualizacji określonych danych, szybko wskazać wartości reprezentatywne dla danego zbioru danych i za pomocą rachunku prawdopodobieństwa przewidywać skutki powtarzalnych zdarzeń w długich seriach. Z łatwością nie tylko przyswoisz zawartą tu wiedzę, ale i wykorzystasz ją w codziennym życiu!- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Książkę Head First Ruby on Rails. Edycja polska napisano w oparciu o najnowsze, skuteczne techniki ułatwiające zrozumienie i przyswajanie wiedzy. Dzięki temu szybko i bez trudności nauczysz się tworzyć interaktywne aplikacje internetowe za pomocą tej platformy. Dowiesz się, na czym polega współpraca z bazą danych, integracja z Ajaksem i XML oraz dynamiczne wykreślanie danych. Ponieważ to obrazy najlepiej przemawiają do Twojego umysłu, książka ta została bogato zilustrowana - abyś jak najszybciej poznał możliwości Rails i natychmiast zaczął wykorzystywać je w praktyce.- Druk
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Nowość Promocja
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta praktyczna książka ułatwi Ci optymalne używanie narzędzi AI na wszystkich etapach tworzenia oprogramowania. Niezależnie od Twojego doświadczenia nauczysz się korzystać z szerokiej gamy rozwiązań: od dużych modeli językowych ogólnego przeznaczenia (ChatGPT, Gemini i Claude) po systemy przeznaczone do kodowania (GitHub Copilot, Tabnine, Cursor i Amazon CodeWhisperer). Poznasz również metodykę programowania modułowego, która efektywnie współgra z technikami pisania promptów do generowania kodu. W książce znajdziesz także najlepsze sposoby zastosowania uniwersalnych modeli LLM w nauce języka programowania, wyjaśnianiu kodu lub przekładaniu go na inny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Nawet jeśli nie darzysz królowej nauk płomiennym uczuciem, dzięki temu kompleksowemu opracowaniu z łatwością poradzisz sobie z jej lepszym poznaniem. Nie znajdziesz tu skomplikowanych teorii naukowych, tylko przystępnie podane koncepcje matematyczne niezbędne do rozwoju w dziedzinie sztucznej inteligencji, w szczególności do praktycznego stosowania najnowocześniejszych modeli. Poznasz takie zagadnienia jak regresja, sieci neuronowe, sieci konwolucyjne, optymalizacja, prawdopodobieństwo, procesy Markowa, równania różniczkowe i wiele innych w ekskluzywnym kontekście sztucznej inteligencji. Książkę docenią pasjonaci nowych technologii, twórcy aplikacji, inżynierowie i analitycy danych, a także matematycy i naukowcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To trzecie wydanie przejrzystego przewodnika, który ułatwi Ci naukę programowania w Pythonie. Zaczniesz od przyswojenia podstawowych pojęć programistycznych, aby wkrótce płynnie posługiwać się funkcjami i strukturami danych. Zdobędziesz też umiejętność programowania zorientowanego obiektowo. W tym zaktualizowanym wydaniu znajdziesz również wskazówki, dzięki którym zastosujesz duże modele językowe, takie jak ChatGPT, do nauki programowania. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne zapytania dla tych modeli, a także jak testować i debugować kod Pythona. Dzięki ćwiczeniom, zamieszczonym w każdym rozdziale, będziesz stopniowo szlifować umiejętności programistyczne, a zasugerowane w książce strategie pomogą Ci w unikaniu frustrujących błędów — w ten sposób szybko nauczysz się tworzyć poprawny kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
48.69 zł
74.90 zł (-35%) -
Promocja
Jako menedżer działu inżynierii oprogramowania wiesz już wszystko. Uznajesz, że czas pomyśleć o wyższym stanowisku. Tak, chcesz spróbować swoich sił jako dyrektor! Zacznij jednak od chwili namysłu. Jeśli uważnie przyjrzysz się karierom świeżo upieczonych dyrektorów, zauważysz, że wielu z nich rozpoczyna pracę na tym stanowisku z entuzjazmem tylko po to, by w ciągu 18 miesięcy odejść sfrustrowanym. Jak nie podzielić ich losu?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przyswoisz różne techniki, które pomogą Ci stać się bardziej produktywnym analitykiem danych. Najpierw zapoznasz się z tematami związanymi z rozumieniem danych i umiejętnościami miękkimi, które okazują się konieczne w pracy dobrego danologa. Dopiero potem skupisz się na kluczowych aspektach uczenia maszynowego. W ten sposób stopniowo przejdziesz ścieżkę od przeciętnego kandydata do wyjątkowego specjalisty data science. Umiejętności opisane w tym przewodniku przez wiele lat były rozpoznawane, katalogowane, analizowane i stosowane do generowania wartości i szkolenia danologów w różnych firmach i branżach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Ebooka "Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Head First Android Development: A Brain-Friendly Guide, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4079-4, 9788328340794
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-10-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4080-0, 9788328340800
- Data wydania ebooka :
-
2018-10-19
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 78041
- Rozmiar pliku Pdf:
- 34.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie mobilne » Android
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Autorzy książki Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! (iv)
- Dla kogo jest ta książka? (xxx)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxxi)
- Wiemy, co sobie myśli Twój mózg (xxxi)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (xxxiii)
- Oto co MY zrobiliśmy (xxxiv)
- Przeczytaj to (xxxvi)
- Zespół recenzentów technicznych (xxxviii)
- Podziękowania (xxxix)
- Witamy w Androidowie (2)
- Platforma Android w szczegółach (3)
- Oto co mamy zamiar zrobić (4)
- Środowisko programistyczne (5)
- Zainstaluj Android Studio (6)
- Stwórzmy prostą aplikację (7)
- Jak stworzyć aplikację? (8)
- Aktywności i układy z wysokości 15 tysięcy metrów (12)
- Jak stworzyć aplikację? (ciąg dalszy) (13)
- Właśnie utworzyłeś swoją pierwszą aplikację na Androida (15)
- Android Studio utworzy pełną strukturę katalogów aplikacji (16)
- Przydatne pliki projektu (17)
- Edycja kodu z użyciem edytorów Android Studio (18)
- Uruchamianie aplikacji w emulatorze Androida (23)
- Tworzenie wirtualnego urządzenia z Androidem (24)
- Uruchamianie aplikacji w emulatorze (27)
- Postępy możesz obserwować w konsoli (28)
- Ale co się właściwie stało? (30)
- Usprawnienie aplikacji (31)
- Czym jest układ? (32)
- Plik activity_main.xml zawiera dwa elementy (33)
- Aktualizacja tekstu wyświetlanego w układzie (34)
- Weź aplikację na jazdę próbną (35)
- Twój przybornik do Androida (36)
- W tym rozdziale napiszemy aplikację Doradca piwny (38)
- Utworzenie projektu (40)
- Utworzyliśmy domyślną aktywność i układ (41)
- Dokładniejsza prezentacja edytora projektu (42)
- Dodawanie przycisku w edytorze projektu (43)
- Plik activity_find_beer.xml zawiera nowy przycisk (44)
- Dokładniejszy przegląd kodu układu (45)
- Weź swoją aplikację na jazdę próbną (49)
- Podawanie tekstów na stałe utrudnia lokalizację (50)
- Utworzenie zasobu łańcuchowego (51)
- Zastosowanie zasobu łańcuchowego w układzie (52)
- Kod pliku activity_find_beer.xml (53)
- Dodawanie wartości do komponentu Spinner (56)
- Dodanie elementu string-array do pliku strings.xml (57)
- Jazda próbna komponentu Spinner (58)
- Musimy zadbać o to, by przycisk coś robił (59)
- Niech przycisk wywołuje metodę (60)
- Jak wygląda kod aktywności (61)
- Dodaj do aktywności metodę onClickFindBeer() (62)
- Metoda onClickFindBeer() musi coś robić (63)
- Dysponując obiektem View, można odwoływać się do jego metod (64)
- Aktualizacja kodu aktywności (65)
- Pierwsza wersja aktywności (67)
- Co ten kod robi? (68)
- Tworzenie własnej klasy Javy (70)
- Co się dzieje podczas wykonywania tego kodu? (74)
- Jazda próbna - test aplikacji (75)
- Twój przybornik do Androida (76)
- Aplikacja może zawierać więcej niż jedną aktywność (78)
- Oto struktura naszej aplikacji (79)
- Zaczynamy: utworzenie projektu (79)
- Aktualizacja układu (80)
- Utworzenie drugiej aktywności i układu (82)
- Przedstawiamy plik manifestu aplikacji na Androida (84)
- Intencja jest rodzajem komunikatu (86)
- Co się dzieje po uruchomieniu aplikacji? (88)
- Przekazanie tekstu do drugiej aktywności (90)
- Aktualizacja właściwości widoku tekstowego (91)
- Metoda putExtra() zapisuje w intencji dodatkowe informacje (92)
- Aktualizacja kodu aktywności CreateMessageActivity (95)
- Zastosowanie informacji przekazanych w intencji w klasie ReceiveMessageActivity (96)
- Co się dzieje, gdy użytkownik kliknie przycisk Wyślij wiadomość (97)
- Możemy zmienić aplikację tak, by wiadomość była wysyłana do innych osób (98)
- Jak działają aplikacje na Androida (99)
- Utworzenie intencji określającej akcję (101)
- Zmiana intencji w celu użycia akcji (102)
- Jak Android korzysta z filtrów intencji? (106)
- A co, jeśli chcemy, by użytkownik ZAWSZE wybierał aktywność? (112)
- Co się dzieje w momencie wywoływania metody createChooser()? (113)
- Zmień kod, by wyświetlać okno dialogowe (115)
- Twój przybornik do Androida (118)
- Jak właściwie działają aktywności? (120)
- Aplikacja stopera (122)
- Dodanie zasobów łańcuchowych (123)
- Jak będzie działał kod aktywności? (125)
- Działanie kodu obsługującego przyciski (126)
- Metoda runTimer() (127)
- Pełny kod metody runTimer() (129)
- Kompletny kod aktywności StopwatchActivity (130)
- Obrót ekranu zmienia konfigurację urządzenia (136)
- Stany aktywności (137)
- Cykl życia aktywności: od utworzenia do usunięcia (138)
- Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity (142)
- Co się stanie po uruchomieniu aplikacji? (143)
- Tworzenie i usuwanie to nie cały cykl życia aktywności (146)
- Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity (151)
- Co się dzieje podczas działania aplikacji? (152)
- A co się dzieje, jeśli aplikacja jest tylko częściowo widoczna? (154)
- Cykl życia aktywności: życie na pierwszym planie (155)
- Zatrzymanie stopera w razie wstrzymania aktywności (158)
- Implementacja metod onPause() oraz onResume() (159)
- Kompletny kod aktywności (160)
- Co się stanie po uruchomieniu aplikacji? (163)
- Wygodny przewodnik po metodach cyklu życia aktywności (167)
- Twój przybornik do Androida (168)
- Interfejs użytkownika aplikacji składa się z układów i komponentów GUI (170)
- Układ LinearLayout wyświetla widoki w jednym wierszu lub w jednej kolumnie (171)
- Dodawanie pliku zasobów wymiaru w celu zapewnienia spójnych wypełnień w układach (174)
- Stosowanie marginesów do oddalania widoków od siebie (176)
- Zmieńmy nieco prosty układ liniowy (177)
- Rozciągaaaaamy widok, zwiększając jego wagę (179)
- Wartości atrybutu android:gravity (183)
- Kompletny układ liniowy (186)
- Układy FrameLayout rozmieszczają widoki jeden na drugim (188)
- Dodanie obrazka do projektu (189)
- Kompletny kod układu (192)
- Układy FrameLayout: podsumowanie (193)
- Zabawy z widokami (201)
- Pola tekstowe (202)
- Przycisk (203)
- Przycisk przełącznika (204)
- Przełącznik (205)
- Pola wyboru (206)
- Przyciski opcji (208)
- Lista rozwijana (210)
- Widoki obrazów (211)
- Dodawanie obrazów do przycisków (213)
- Widoki przewijane (215)
- Krótkie komunikaty (216)
- Twój przybornik do Androida (220)
- Zagnieżdżone układy mogą być nieefektywne (222)
- Przedstawiamy układy z ograniczeniami (223)
- Nie zapomnij dołączyć do projektu biblioteki Constrained Layout Library (224)
- Dodanie zasobów do strings.xml (225)
- Zastosowanie narzędzia do tworzenia szkicu (226)
- Rozmieszczanie widoków przy wykorzystaniu ograniczeń (227)
- Dodawanie ograniczenia w pionie (228)
- Zmiany szkicu są uwzględniane w kodzie XML (229)
- Jak wyśrodkowywać widoki (230)
- Zmiana położenia widoku poprzez określanie przesunięcia (231)
- Jak zmieniać wielkość widoku? (232)
- Jak wyrównywać widoki? (238)
- Stwórzmy prawdziwy układ (239)
- Zacznij od dodania widoków do górnego wiersza (240)
- Mechanizm wnioskowania odgaduje, jakie ograniczenia należy dodać (241)
- Dodaj do szkicu kolejny wiersz... (242)
- I w końcu dodaj widok na treść wiadomości (243)
- Jazda próbna aplikacji (244)
- Twój przybornik do Androida (245)
- Każda aplikacja zaczyna się od pomysłu (248)
- Użyj widoku listy do nawigowania po danych (251)
- Aktywność szczegółów napoju (253)
- Struktura aplikacji dla kafeterii Coffeina (254)
- Klasa Drink (256)
- Układ aktywności głównego poziomu składa się z obrazka i listy (258)
- Kompletny kod układu aktywności głównego poziomu (260)
- Zapewnianie reakcji ListView na kliknięcia za pomocą obiektu nasłuchującego (261)
- Dodanie obiektu nasłuchującego do widoku listy (262)
- Aktywność kategorii wyświetla dane jednej kategorii (267)
- Aktualizacja układu activity_drink_category.xml (268)
- W przypadku danych statycznych należy użyć adaptera (269)
- Łączenie widoków ListView z tablicami przy użyciu adaptera (270)
- Dodanie adaptera ArrayAdapter do aktywności DrinkCategoryActivity (271)
- Przegląd aplikacji, czyli dokąd dotarliśmy (274)
- Jak obsługiwaliśmy kliknięcia w aktywności TopLevelActivity (276)
- Kompletny kod aktywności DrinkCategoryActivity (278)
- Wypełnienie widoków danymi (281)
- Kod aktywności DrinkActivity (283)
- Co się stanie po uruchomieniu aplikacji (284)
- Twój przybornik do Androida (288)
- Świetne aplikacje mają przejrzystą strukturę (290)
- Różne typy nawigacji (291)
- Zacznijmy od paska akcji (293)
- Utwórz aplikację Włoskie Co Nieco (295)
- Dodaj bibliotekę wsparcia AppCompat v7 (296)
- Plik AndroidManifest.xml może zmieniać postać paska aplikacji (299)
- Jak zastosować motyw? (300)
- Zdefiniuj styl w pliku zasobów (301)
- Dostosuj wygląd aplikacji (303)
- Zdefiniuj kolory w pliku zasobów kolorów (304)
- Kod pliku activity_main.xml (305)
- Pasek aplikacji a pasek narzędzi (306)
- Dołącz pasek narzędzi do układu aktywności (312)
- Dodawanie akcji do paska aplikacji (315)
- Zmień pasek aplikacji, dodając do niego etykietę (318)
- Kod pliku AndroidManifest.xml (319)
- Określ wygląd akcji (322)
- Kompletny kod pliku MainActivity.java (325)
- Włączanie nawigacji w górę (327)
- Dzielenie się treściami z poziomu paska aplikacji (331)
- Dodawanie dostawcy akcji udostępniania do menu_main.xml (332)
- Określanie treści za pomocą intencji (333)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (334)
- Twój przybornik do Androida (337)
- Twoja aplikacja musi wyglądać świetnie na WSZYSTKICH urządzeniach (340)
- Może się zdarzyć, że aplikacja będzie musiała także działać inaczej (341)
- Fragmenty umożliwiają wielokrotne stosowanie kodu (342)
- Aplikacja w wersji na telefony (343)
- Utworzenie projektu i aktywności (345)
- Dodanie przycisku do układu aktywności (346)
- Jak dodać fragment do projektu? (348)
- Metoda onCreateView() fragmentu (350)
- Dodawanie fragmentu do układu aktywności (352)
- Zapewnienie interakcji fragmentu i aktywności (359)
- Klasa Workout (360)
- Przekazywanie identyfikatora treningu do fragmentu (361)
- Określenie identyfikatora treningu w kodzie aktywności (363)
- Cykl życia fragmentów (365)
- Określenie zawartości widoków w metodzie onStart() fragmentu (367)
- Jak utworzyć fragment typu ListFragment? (374)
- Zaktualizowany kod klasy WorkoutListFragment (377)
- Kod układu activity_main.xml (381)
- Powiązanie listy z widokiem szczegółów (384)
- Kod pliku WorkoutListFragment.java (387)
- Aktywność MainActivity musi implementować interfejs (388)
- Aktywność DetailActivity musi przekazać identyfikator do fragmentu WorkoutDetailFragment (389)
- Twój przybornik do Androida (392)
- Nasza aplikacja Trenażer wygląda tak samo na telefonie i tablecie (394)
- Projektowanie z myślą o większych interfejsach (395)
- Wersja aplikacji na telefony (396)
- Wersja aplikacji na tablety (397)
- Utwórz AVD tabletu (399)
- Umieszczaj zasoby przeznaczone dla różnych rodzajów ekranów w odpowiednich katalogach (402)
- Różne opcje katalogów (403)
- Tablety używają układów zapisanych w katalogu layout-large (408)
- Jak działa zaktualizowany kod? (410)
- Musimy zmienić kod metody itemClicked() (412)
- Chcemy, by fragmenty współpracowały z przyciskiem Wstecz (413)
- Witamy stos cofnięć (414)
- Transakcje na stosie cofnięć nie muszą być aktywnościami (415)
- Użyj układu FrameLayout, by programowo zmieniać fragmenty (416)
- Skorzystaj z różnic w układach, aby określić, który z nich został użyty (417)
- Zmodyfikowany kod aktywności MainActivity (418)
- Stosowanie transakcji fragmentów (419)
- Zaktualizowany kod aktywności MainActivity (423)
- Zmiana orientacji tabletu wywołuje problem w aplikacji (427)
- Zapisywanie stanu aktywności (po raz wtóry) (428)
- Zaktualizowany kod pliku WorkoutDetailFragment.java (430)
- Twój przybornik do Androida (432)
- Dodawanie fragmentów dynamicznych (434)
- Nowa wersja aplikacji (436)
- Utwórz aktywność TempActivity (437)
- Klasa TempActivity musi dziedziczyć po AppCompatActivity (438)
- Kod fragmentu StopwatchFragment (444)
- Układ fragmentu StopwatchFragment (447)
- Dodanie fragmentu StopwatchFragment do układu aktywności TempActivity (449)
- Atrybut onClick wywołuje metody aktywności, a nie fragmentu (452)
- Powiązanie obiektu nasłuchującego OnClickListener z przyciskami (457)
- Kod fragmentu StopwatchFragment (458)
- Obrócenie urządzenia zeruje stoper (462)
- Używaj dla statycznych fragmentów... (463)
- W układzie activity_temp.xml zastosuj układ FrameLayout (464)
- Kompletny kod aktywności TempActivity.java (467)
- Dodanie stopera do fragmentu WorkoutDetailFragment (469)
- Kompletny kod pliku WorkoutDetailFragment.java (476)
- Twój przybornik do Androida (480)
- Aplikacja Włoskie Co Nieco w nowej odsłonie (482)
- Struktura aplikacji (483)
- Użycie klasy ViewPager do przewijania fragmentów (489)
- Dodajemy ViewPager do układu aktywności MainActivity (490)
- Przekaż kontrolce informacje o stronach przy użyciu odpowiedniego adaptera (491)
- Kod naszego adaptera FragmentPagerAdapter (492)
- Pełny kod pliku MainActivity.java (494)
- Dodanie kart do aktywności MainActivity (498)
- Jak dodać karty do układu? (499)
- Połączenie układu kart z kontrolką ViewPager (501)
- Pełny kod pliku MainActivity.java (502)
- Biblioteka wsparcia wzornictwa pomaga implementować Material Design (506)
- Zapewnienie reagowania paska narzędzi na przewijanie (508)
- Dodanie CoordinatorLayout do układu aktywności MainActivity (509)
- Jak koordynować przewijanie? (510)
- Dodanie do fragmentu zawartości do przewijania (512)
- Pełny kod pliku fragment_top.xml (515)
- Dodanie zwijanego paska narzędzi do aktywności OrderActivity (517)
- Jak stworzyć prosty zwijany pasek narzędzi? (518)
- Jak dodać obrazek do zwijanego paska narzędzi? (523)
- Aktualizacja kodu układu activity_order.xml (524)
- Przyciski FAB i paski snackbar (526)
- Zaktualizowany kod pliku activity_order.xml (528)
- Pełny kod pliku OrderActivity.java (533)
- Twój przybornik do Androida (535)
- Wciąż jest wiele do zrobienia w aplikacji Włoskie Co Nieco (538)
- Widoki RecyclerView z wysokości 3000 metrów (539)
- Dodanie danych pizz (541)
- Wyświetlenie danych pizzy na karcie (542)
- Jak utworzyć widok karty? (543)
- Kompletny kod pliku card_captioned_image.xml (544)
- Dodanie adaptera widoku RecyclerView (546)
- Zdefiniowanie obiektu ViewHolder (548)
- Przesłonięcie metody onCreateViewHolder() (549)
- Dodanie danych do widoków CardView (550)
- Kompletny kod pliku CaptionedImagesAdapter.java (551)
- Utworzenie widoku RecyclerView (553)
- Dodanie widoku RecyclerView do układu fragmentu PizzaFragment (554)
- Kompletny kod pliku PizzaFragment.java (555)
- RecyclerView rozmieszcza swoje widoki, używając menedżera układu (556)
- Określanie menedżera układu (557)
- Pełny kod fragmentu PizzaFragment.java (558)
- Zapewnienie reakcji obiektu RecyclerView na kliknięcia (566)
- Utworzenie aktywności PizzaDetailActivity (567)
- Kod pliku PizzaDetailActivity.java (569)
- Zapewnienie reakcji widoku RecyclerView na kliknięcia (570)
- Można nasłuchiwać zdarzeń z widoków w adapterze (571)
- Zapewnianie możliwości wielokrotnego stosowania adapterów (572)
- Dodanie interfejsu do adaptera (573)
- Implementacja interfejsu we fragmencie PizzaFragment (575)
- Twój przybornik do Androida (578)
- Widoki kart zapewniają łatwą nawigację... (580)
- Planujemy utworzenie szuflady nawigacyjnej w nowej aplikacji pocztowej (581)
- Szuflady nawigacyjne rozmontowane na czynniki pierwsze (582)
- Utworzenie projektu Koci Czat (584)
- Utworzenie fragmentu InboxFragment (585)
- Utworzenie fragmentu DraftsFragment (586)
- Utworzenie fragmentu SentItemsFragment (587)
- Utworzenie fragmentu TrashFragment (588)
- Przygotowanie układu paska narzędzi (589)
- Aktualizacja motywu aplikacji (590)
- Utworzenie aktywności HelpActivity (591)
- Utworzenie aktywności FeedbackActivity (592)
- Utworzenie nagłówka szuflady nawigacyjnej (594)
- Kompletny kod pliku nav_header.xml (595)
- Jak można grupować elementy? (598)
- Sekcję wsparcia dodamy jako podmenu (600)
- Kompletny kod pliku menu_nav.xml (601)
- Jak utworzyć szufladę nawigacyjną? (602)
- Kompletny kod układu aktywności activity_main.xml (603)
- Dodanie fragmentu InboxFragment do układu aktywności MainActivity (604)
- Dodanie przełącznika szuflady (607)
- Reagowanie na klikanie elementów szuflady (608)
- Implementacja metody onNavigationItemSelected() (609)
- Zamknięcie szuflady po naciśnięciu przycisku Wstecz (614)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (615)
- Twój przybornik do Androida (619)
- Znowu w kafeterii Coffeina (622)
- Android trwale przechowuje dane, używając baz danych SQLite (623)
- Android udostępnia kilka klas związanych z SQLite (624)
- Obecna struktura aplikacji kafeterii Coffeina (625)
- Zmienimy aplikację, by korzystała z bazy danych (626)
- Pomocnik SQLite zarządza Twoją bazą danych (627)
- Tworzenie pomocnika SQLite (628)
- Wnętrze bazy danych SQLite (630)
- Tabele tworzymy w języku SQL (631)
- Wstawianie danych za pomocą metody insert() (632)
- Wstawianie wielu rekordów (633)
- Kod klasy CoffeinaDatabaseHelper (634)
- Co robi kod pomocnika SQLite? (635)
- Co zrobić, gdy trzeba będzie zmienić bazę? (636)
- Bazy danych SQLite mają numer wersji (637)
- Co się dzieje w przypadku zmiany numeru wersji? (638)
- Aktualizacja bazy w metodzie onUpgrade() (640)
- Przywracanie starszej wersji bazy za pomocą metody onDowngrade() (641)
- Zaktualizujmy bazę danych (642)
- Aktualizacja istniejącej bazy danych (645)
- Aktualizacja rekordów za pomocą metody update() (646)
- Stosowanie warunków odnoszących się do wielu kolumn (647)
- Modyfikacja struktury bazy danych (649)
- Usuwanie tabeli (650)
- Pełny kod pomocnika SQLite (651)
- Twój przybornik do Androida (656)
- Co się wydarzyło wcześniej... (658)
- Struktura nowej wersji aplikacji kafeterii Coffeina (659)
- Co zrobimy, by aktywność DrinkActivity zaczęła korzystać z bazy danych? (660)
- Aktualny kod aktywności DrinkActivity (661)
- Pobranie referencji do bazy danych (662)
- Pobieranie danych z bazy za pomocą kursora (663)
- Zwracanie wszystkich wierszy tabeli (664)
- Zwracanie wierszy w określonej kolejności (665)
- Zwracanie wybranych rekordów (666)
- Dotychczasowy kod aktywności DrinkActivity (669)
- Aby odczytać rekord z kursora, najpierw należy do niego przejść (670)
- Poruszanie się po kursorze (671)
- Pobieranie wartości z kursora (672)
- Kod aktywności DrinkActivity (673)
- Co udało się nam zrobić? (675)
- Aktualny kod aktywności DrinkCategoryActivity (677)
- Pobranie referencji do bazy danych kafeterii... (678)
- Jak zastąpić tablicę przekazywaną do komponentu ListView? (679)
- SimpleCursorAdapter odwzorowuje dane na widoki (680)
- Stosowanie adaptera SimpleCursorAdapter (681)
- Zamykanie kursora i bazy danych (682)
- Ciąg dalszy opowieści (683)
- Zmodyfikowany kod aktywności DrinkCategoryActivity (688)
- Kod aktywności DrinkCategoryActivity (ciąg dalszy) (689)
- Twój przybornik do Androida (691)
- Chcemy, by nasza aplikacja aktualizowała dane w bazie (694)
- Dodanie pola wyboru do układu aktywności DrinkActivity (696)
- Wyświetlanie wartości kolumny FAVORITE (697)
- Odpowiadanie na kliknięcia w celu aktualizacji bazy (698)
- Kompletny kod aktywności DrinkActivity (701)
- Wyświetlanie ulubionych napojów w aktywności TopLevelActivity (705)
- Refaktoryzacja pliku TopLevelActivity.java (707)
- Nowy kod aktywności TopLevelActivity (710)
- Kursor można zmieniać za pomocą metody changeCursor() (715)
- Który kod umieścić w którym wątku? (723)
- Klasa AsyncTask służy do wykonywania operacji asynchronicznych (724)
- Metoda onPreExecute() (725)
- Metoda doInBackground() (726)
- Metoda onProgressUpdate() (727)
- Metoda onPostExecute() (728)
- Parametry klasy AsyncTask (729)
- Kompletny kod klasy UpdateDrinkTask (730)
- Kompletny kod pliku DrinkActivity.java (732)
- Twój przybornik do Androida (737)
- Podsumowanie etapów działania zadań AsyncTask (737)
- Usługi działają w tle (740)
- Utworzymy usługę URUCHOMIONĄ (741)
- Użycie klasy IntentService do utworzenia prostej usługi uruchomionej (742)
- Jak rejestrować komunikaty? (743)
- Kompletny kod usługi DelayedMessageService (744)
- Usługi są deklarowane w pliku AndroidManifest.xml (745)
- Dodajemy przycisk do układu activity_main.xml (746)
- Usługę uruchamiamy, wywołując metodę startService() (747)
- Stany usług uruchomionych (750)
- Cykl życia usług uruchomionych: od utworzenia do usunięcia (751)
- Nasza usługa dziedziczy metody cyklu życia (752)
- Android dysponuje wbudowaną usługą obsługi powiadomień (755)
- Użyjemy powiadomień z biblioteki wsparcia AppCompat (756)
- W pierwszej kolejności tworzymy budowniczego powiadomień (757)
- Wysyłanie powiadomień przy użyciu wbudowanej usługi systemowej (759)
- Kompletny kod usługi DelayedMessageService (760)
- Twój przybornik do Androida (765)
- Usługi powiązane są skojarzone z innymi komponentami (768)
- Utworzenie nowej usługi (770)
- Zdefiniowanie obiektu Binder (771)
- Dodanie metody getDistance() do usługi (772)
- Aktualizacja układu aktywności MainActivity (773)
- Utworzenie obiektu ServiceConnection (775)
- Użycie metody bindService() do powiązania usługi (778)
- Użycie metody unbindService() do odłączenia aktywności od usługi (779)
- Wyświetlenie przebytego dystansu (780)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (781)
- Stany usług powiązanych (787)
- Dodanie biblioteki wsparcia AppCompat (790)
- Dodanie do usługi OdometerService obiektu nasłuchującego danych o lokalizacji (792)
- Zaktualizowany kod usługi OdometerService (795)
- Wyliczenie przebytego dystansu (796)
- Kompletny kod pliku OdometerService.java (798)
- Jak poprosić o uprawnienia z poziomu aplikacji? (802)
- Sprawdzenie odpowiedzi na prośbę (805)
- Dodanie kodu wyświetlającego powiadomienia do metody onRequestPermissionsResult() (809)
- Kompletny kod pliku MainActivity.java (811)
- Twój przybornik do Androida (815)
- Świetnie, że odwiedziliście nas w Androidowie (816)
- 1. Rozpowszechnianie aplikacji (862)
- 2. Dostawcy treści (863)
- 3. Klasy Loader (864)
- 4. Adaptery synchronizujące (864)
- 5. Odbiorcy komunikatów (865)
- 6. Klasa WebView (866)
- 7. Ustawienia (867)
- 8. Animacje (868)
- 9. Widżety aplikacji (869)
- 10. Testy zautomatyzowane (870)
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Skok na głęboką wodę
ROZDZIAŁ 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji. Aplikacje, które coś robią
ROZDZIAŁ 3. Wiele aktywności i intencji. Jakie są Twoje intencje?
ROZDZIAŁ 4. Cykl życia aktywności. Była sobie aktywność
ROZDZIAŁ 5. Widoki i grupy widoków. Podziwiaj widoki
ROZDZIAŁ 6. Układy z ograniczeniami. Rozmieszczaj rzeczy w odpowiednich miejscach
ROZDZIAŁ 7. Widoki list i adaptery. Zorganizuj się
ROZDZIAŁ 8. Biblioteki wsparcia i paski aplikacji. Na skróty
ROZDZIAŁ 9. Fragmenty. Zadbaj o modularyzację
ROZDZIAŁ 10. Fragmenty dla większych interfejsów. Różne wielkości, różne interfejsy
ROZDZIAŁ 11. Fragmenty dynamiczne. Zagnieżdżanie fragmentów
ROZDZIAŁ 12. Biblioteka wsparcia wzornictwa. Przeciągnięcie w prawo
ROZDZIAŁ 13. Widoki RecyclerView i CardView. Stosuj recykling
ROZDZIAŁ 14. Szuflady nawigacyjne. Z miejsca na miejsce
ROZDZIAŁ 15. Bazy danych SQLite. Odpal bazę danych
ROZDZIAŁ 16. Proste kursory. Pobieranie danych
ROZDZIAŁ 17. Kursory i zadania asynchroniczne. Pozostając w tle
ROZDZIAŁ 18. Usługi uruchomione. Do usług
ROZDZIAŁ 19. Usługi powiązane i uprawnienia. Powiązane ze sobą
DODATEK A. Układy względne i układy siatki. Poznaj krewnych
DODATEK B. Gradle. Program do budowy Gradle
DODATEK C. ART. Środowisko uruchomieniowe Androida
DODATEK D. ADB. Android Debug Bridge
DODATEK E. Emulator Androida. Przyspieszanie emulatora
DODATEK F. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych zagadnień (których nie opisaliśmy)
Skorowidz (872)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Potraktuj tę książkę jako świetnego towarzysza wycieczek. Zawarte w tym przewodniku barwne ilustracje i wyczerpujące, przejrzyście podane informacje sprawią, że inaczej spojrzysz na różne elementy konstrukcji technicznych. Zrozumiesz fascynujące szczegóły działania urządzeń stworzonych przez ludzi. Nauczysz się rozpoznawać cechy charakterystyczne sieci elektroenergetycznej, dróg, kolei, mostów, tuneli, dróg wodnych i innych rozwiązań technicznych. Przekonasz się, jak wielką przyjemność daje „wypatrywanie infrastruktury”, a odkrywanie przeznaczenia napotkanych urządzeń stanie się Twoim hobby!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Wielu programistów szuka prostego, bardziej intuicyjnego sposobu na tworzenie aplikacji. Przeszkadza im złożoność języków programowania, nieczytelność ich składni i stopień skomplikowania konfiguracji. W trakcie poszukiwań narzędzi zapewniających prostotę i dużą wydajność trafiają często na stworzony przez inżynierów Google język Go i... okazuje się, że spełnia on te oczekiwania, jest prosty jak Python i wydajny jak Java. Jeśli i Ty chcesz tworzyć aplikacje szybciej i efektywniej, nie tracić przy tym czasu na skomplikowane konfiguracje czy debugowanie, ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To interesujące, zwięzłe i wyjątkowo praktyczne wprowadzenie do programowania w języku JavaScript. Już podczas lektury pierwszych stron zaczniesz pisać własny kod, będziesz znajdować rozwiązania różnych wyzwań, a także tworzyć aplikacje internetowe i zabawne gry. Rozpoczniesz od poznania podstawowych koncepcji stosowanych w programowaniu, takich jak zmienne, tablice, obiekty, funkcje, konstrukcje warunkowe, pętle itd. Następnie nauczysz się łączyć skrypty JavaScript z kodem HTML i CSS, aby tworzyć interaktywne aplikacje internetowe. Ze swoich nowych umiejętności skorzystasz podczas pracy nad trzema większymi projektami: grą w stylu Pong, aplikacją generującą muzykę i platformą przeznaczoną do wizualizacji danych pobranych za pomocą API.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
O sztucznej inteligencji jest ostatnio bardzo głośno, to nośny temat, nierzadko przedstawiany w tonie sensacyjnym. Czy AI nas zniewoli? Czy wymknie się spod kontroli? A może zabierze nam pracę i zmieni nasze życie w bezproduktywny koszmar? Rzeczywistość wygląda zgoła inaczej, niż zdają się sugerować clickbaitowe nagłówki w prasie i mediach społecznościowych. Sztuczna inteligencja jest obecna w naszym życiu od wielu lat, choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Służy nam pomocą, gdy szukamy czegoś w sieci, kiedy chcemy coś przetłumaczyć, kupić, porównać albo dotrzeć z miejsca A do miejsca B. Odsiewa dla nas spam w poczcie internetowej i chroni nasze urządzenia elektroniczne przed cyberatakami. Oczywiście, ma swoje mroczne strony i tych także powinniśmy być świadomi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce opanujesz podstawowe koncepcje związane z użyciem LLM. Poznasz unikatowe cechy i mocne strony kilku najważniejszych modeli (w tym GPT, Gemini, Falcon). Następnie dowiesz się, w jaki sposób LangChain, lekki framework Pythona, pozwala na projektowanie inteligentnych agentów do przetwarzania danych o nieuporządkowanej strukturze. Znajdziesz tu również informacje dotyczące dużych modeli podstawowych, które wykraczają poza obsługę języka i potrafią wykonywać różne zadania związane na przykład z grafiką i dźwiękiem. Na koniec zgłębisz zagadnienia dotyczące ryzyka związanego z LLM, a także poznasz techniki uniemożliwiania tym modelom potencjalnie szkodliwych działań w aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Fusion to oprogramowanie firmy Autodesk, umożliwiające modelowanie 3D, CAD, CAM, CAE i PCB. Jego zastosowanie znacznie upraszcza i przyspiesza projektowanie, a także wytwarzanie nowych produktów. Dostępny w chmurze Autodesk Fusion oferuje rozmaite środowiska, takie jak Simulation, służące do obliczeń, analiz i symulacji, Render, przeznaczone do wizualizacji i renderingów, czy Animation, dzięki któremu można tworzyć filmy demonstrujące kolejność montażu elementów składowych urządzeń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Aż 95 procent Wszechświata pozostaje niewidoczne i niezbadane. Brian Clegg zaprasza do odkrycia dwóch największych zagadek Kosmosu — ciemnej materii i ciemnej energii. W książce demaskuje te nieuchwytne koncepty, prowadząc czytelnika przez fascynującą historię odkryć, które zmieniły nasze rozumienie Wszechświata. Od teoretycznych początków aż po najnowsze badania, wyjaśnia, jak odkryto istnienie ciemnej materii i ciemnej energii, w jaki sposób te tajemnicze siły kształtują galaktyki i inne obiekty kosmiczne, a także jak wpływają na przyszłość Wszechświata. Jednocześnie stawia fundamentalne pytanie, czy uda się kiedyś w pełni je zrozumieć. Ciemna materia i ciemna energia to nie tylko fascynująca podróż przez naukę, ale również zaproszenie do jednej z największych przygód ludzkiego umysłu — zrozumienia tego, co ukryte i nieznane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Rola administratora sieci komputerowej zaczyna się od jej skonfigurowania, jednak na tym absolutnie się nie kończy. Dalej musi on zadbać o to, by sieć działała poprawnie - jeśli cokolwiek pójdzie nie tak, administrator szybko dowie się o tym od użytkowników i zostanie poproszony, by równie szybko przywrócił ją do stanu poprzedniego. Drobnostka, jeśli problem okazuje się błahy i prosty do rozwiązania. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się wtedy, kiedy naprawa usterki wymaga dogłębnej znajomości sieci, jej silnych i mocnych stron, a także metod radzenia sobie z awariami. Na szczęście powstała ta książka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta fantastyczna książka, pełna zabawnej narracji i praktycznych przykładów, nauczy Cię myślenia architektonicznego. Została ona, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowana na bazie odkryć nauk poznawczych i neurofizjologii. Właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, użyjesz wielu zmysłów i niepostrzeżenie zrozumiesz dwa prawa architektury oprogramowania i cztery opisujące ją wymiary. Mistrzowsko opanujesz cechy i style architektury, a także nauczysz się określać logiczne komponenty systemów. Efekt? Zdobędziesz świetną orientację w świecie architektury oprogramowania. A wszystkiego nauczysz się, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, tworząc architektury ? i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Dawn Griffiths, David Griffiths
(11)(3)
(5)
(3)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie