Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
- Autorzy:
- Dawn Griffiths, David Griffiths
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 11
- Stron:
- 880
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
Od poprzedniego wydania tej książki minęło parę lat, a kariera Androida wciąż jest dynamiczna! Kompleksowość, otwarty kod źródłowy, modułowa architektura, znakomita elastyczność - to wszystko sprawia, że lawinowo rośnie rzesza ludzi, którzy wybierają właśnie tę platformę. Liczbę urządzeń pracujących pod kontrolą Androida podaje się w miliardach, a najpewniej będzie ich o wiele więcej. To nie tylko telefony, komputery czy tablety, ale także telewizory, inteligentne lodówki czy pralki, a nawet sztuczne satelity. Umiejętność efektywnego programowania dla Androida i dobry pomysł na świetną aplikację skazują dewelopera na nieunikniony sukces!
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej...
W tej książce między innymi:
- zasady tworzenia aplikacji interaktywnych
- istotne koncepcje, w tym: aktywności, intencje, usługi, układy i fragmenty
- biblioteki wsparcia, zadania asynchroniczne
- bazy danych i kursory
- uprawnienia i zarządzanie uprawnieniami
Neurony płoną. Emocje szaleją. Oto powstaje apka dla Androida!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Jesteś początkującym programistą, poszukujesz swojej ścieżki i zastanawiasz się właśnie nad tym, czy nie skierować uwagi w stronę aplikacji mobilnych? To książka dla Ciebie. Zawarty w niej materiał jest odpowiedni dla osoby dysponującej podstawami któregoś z języków programowania i bazowym doświadczeniem w pracy z platformą Android lub iOS. Ten przystępny przewodnik pozwoli Ci napisać własną aplikację, a następnie wydać ją w sklepie Google Play czy App Store. Jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, umożliwi Ci także stworzenie aplikacji internetowej. A wszystko to z wykorzystaniem jednej bazy kodu. Brzmi zachęcająco?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Dzięki informacjom zawartym w tej książce uda Ci się szybko opanować podstawy pracy w Android Studio. Dowiesz się, jak zainstalować środowisko programistyczne, utworzyć i dopracować interfejs użytkownika, stosować tematy i style, generować komunikaty, wprowadzać elementy wizualne i multimedialne. Poznasz sposoby dodawania funkcjonalności, zobaczysz, jak zapewnić zapisywanie i odtwarzanie danych. Na końcu książki umieszczono dodatek, w którym znajdziesz także skróty klawiaturowe i informacje o szablonach. Na co czekasz? Czas wreszcie przekuć Twoje pomysły w prawdziwe aplikacje.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
W tej książce znajdziesz fascynującą historię Androida, opowiedzianą przez jej bohaterów. Dowiesz się, skąd się wziął pomysł na system operacyjny dla urządzeń mobilnych, kim byli ludzie, którzy zaczęli nad nim pracę, jak powstawał zespół i jakie trudności trzeba było pokonać, aby móc rzucić wyzwanie branży pełnej dużych graczy o mocnej pozycji. Przekonasz się, że warto ocalić od zapomnienia dzieje sprzed premiery wersji 1.0 Androida i poznasz jego późniejsze ― równie fascynujące ― losy. Przeczytasz tu wypowiedzi najważniejszych dla tego projektu ludzi, dzięki którym możliwe było osiągnięcie oszałamiającego sukcesu Androida. To bardzo ciekawa opowieść, napisana z poczuciem humoru, przystępnym językiem (niezbędne słownictwo specjalistyczne zostało wyjaśnione). W efekcie powstała zajmująca i przyjemna w lekturze książka, którą docenią zarówno osoby interesujące się technologią, jak i pasjonaci niezwykłych historii.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
Dziś nawet małe dziecko wie, że w umiejętności programowania tkwi moc. Moc kreowania wirtualnego świata, moc wpływania na własną przyszłość, moc współpracy z maszynami, które coraz silniej wkraczają w nasze życie. W przyszłości umiejętności programistyczne zapewnią dzisiejszym dzieciom - tym małym i tym większym - pracę, czyli moc samodzielnego utrzymania się, i to na niezłym poziomie finansowym. Jak wprowadzić najmłodszych w świat informatyki? Pierwsze doświadczenia i oprogramowanie, z jakim dziecko się zetknie, mają niesamowite znaczenie. Mogą zachęcić do podejmowania kolejnych wyzwań, ale mogą też zniechęcić. Mogą zaopatrzyć w solidne i uniwersalne podstawy, lecz mogą również zaśmiecić głowę niepotrzebną wiedzą, której przyszły programista nigdy nie wykorzysta.- Videokurs pkt
App Inventor. Kurs video. Stwórz grę mobilną bez kodowania App Inventor. Kurs video. Stwórz grę mobilną bez kodowania
(43,60 zł najniższa cena z 30 dni)
49.05 zł
109.00 zł (-55%) -
Promocja
Programiści JetBrains podczas pracy nad swoimi produktami poszukiwali prostych biznesowych rozwiązań. Próżno było szukać ideału, który będzie jednocześnie łatwy w utrzymaniu i interoperacyjny z Javą. Należało zatem go stworzyć! Tak powstał Kotlin - wieloplatformowy, statycznie typowany język działający na wirtualnej maszynie Javy (JVM). Jego siłą jest prosta, zwarta składnia zapewniona między innymi przez interferencje typów, data class i properties, które nie wymagają ustawiania nielubianych getterów i setterów. Kotlin jest kompilowany do kodu bajtowego Javy i ma dostęp do jej bibliotek i frameworków. Takie rozwiązanie daje Ci pełną swobodę - w projekcie możesz używać obu języków równocześnie lub bez trudu migrować swoje aplikacje z Javy do Kotlina! To nie koniec korzyści, twórcy języka zadbali także o jego większą odporność na awarie, wprowadzając eliminację błędów odwołania (null-pointer safety). Powstające pomyłki związane z wyjątkiem NullPointerException są wykrywane na poziomie kompilacji, a nie w czasie wykonywania programu. Ten język zbudował swoją markę na niezawodności i w ciągu kilku lat stał się zaufaną technologią, którą pokochały startupy i duże korporacje.- Videokurs pkt
Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio
(35,55 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł (-50%) -
Dzięki temu przewodnikowi płynnie rozpoczniesz pisanie aplikacji we Flutterze w języku Dart. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne i rozpocząć projekt. Książka poprowadzi Cię przez proces projektowania interfejsu użytkownika i funkcji umożliwiających poprawną pracę aplikacji. Nauczysz się pisać własne wtyczki (tzw. plug-iny). Poznasz techniki poprawy wrażeń użytkownika i dowiesz się, jak tworzyć dobre, intuicyjne interfejsy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Linux, jako „baza” Androida, jest aktualnie najpopularniejszym systemem operacyjnym na świecie. To sprawia, że poznanie środowiska linuksowego jest praktycznie obowiązkowe dla każdego młodego programisty. By móc pracować w tym systemie, trzeba opanować dedykowany mu język programowania i równocześnie powłokę systemową, czyli Bash. Jego znajomości wymaga się od wszystkich pracujących w systemach embedded, początkujących administratorów oraz DevOps engineerów - Bash to absolutna podstawa i obowiązkowe narzędzie ich pracy.- Videokurs pkt
Bash. Kurs video. Zostań administratorem systemów IT Bash. Kurs video. Zostań administratorem systemów IT
(76,05 zł najniższa cena z 30 dni)
76.05 zł
169.00 zł (-55%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą poznać język o możliwościach wykraczających poza Javę i pisać solidne aplikacje dla różnych platform. Pozwala w praktyczny sposób zapoznać się z unikalnymi możliwościami Kotlina i — na podstawie licznych przykładowych projektów — stopniowo zgłębiać złożone zagadnienia. Znakomitym uzupełnieniem prezentowanych treści są informacje o wewnętrznych mechanizmach działania języka wraz z ćwiczeniami do samodzielnego wykonania. Dzięki tej książce nawet początkujący programista szybko zacznie pisać efektywne i solidne aplikacje, które będą służyć użytkownikom różnych platform.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ranch Guide Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ranch Guide
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Android Studio jest mocno rozbudowane i bogate w narzędzia, których istnienia początkujący użytkownik może być nieświadomy. Jeśli nie zna narzędzi wspomagających, nie korzysta z nich, a szkoda. Po co tracić 50 procent swojego czasu na pisanie w kółko podobnego kodu i dalsze 30 procent na szukanie błędów i debugowanie, skoro dzięki udogodnieniom środowiska Android Studio można znacznie ten czas zredukować? Weź udział w naszym kursie i poznaj wewnętrzne i zewnętrzne narzędzia oraz pluginy, dzięki którym zautomatyzujesz pewne zadania, wykonanie innych zaś bardzo sobie ułatwisz. Po zakończeniu tego kursu będziesz w stanie znacznie zoptymalizować swoją pracę jako programista. Część prezentowanych w szkoleniu rozwiązań nie ogranicza się tylko do projektowania pod system Android, przydadzą Ci się one także na przykład podczas pracy nad aplikacją działającą pod iOS-em.- Videokurs pkt
Android Studio. Kurs video. Narzędzia Android developera Android Studio. Kurs video. Narzędzia Android developera
(69,00 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Ta książka jest kolejnym, gruntownie przejrzanym i zaktualizowanym wydaniem klasycznego podręcznika, w którym jasno i wyczerpująco wyjaśniono koncepcje, strukturę i mechanizmy rządzące funkcjonowaniem nowoczesnych systemów operacyjnych. Wnikliwie omówiono również podstawowe zasady projektowania systemów operacyjnych i powiązano je ze współczesnymi zagadnieniami projektowymi oraz kierunkami rozwoju systemów operacyjnych. Aby zilustrować prezentowane treści, jako przykładami posłużono się czterema systemami: Windows, Android, Unix i Linux. W ten sposób koncepcje projektowe omawiane w danym rozdziale są natychmiast popierane rzeczywistymi przykładami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX
Niedostępna
O autorach książki
Dawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie.
David Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
Dawn Griffiths, David Griffiths - pozostałe książki
-
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w trakcie zapoznawania się z podstawowymi koncepcjami rozpoczniesz pracę w IDE Android Studio. Dowiesz się, jak zaprojektować strukturę aplikacji i jak zbudować idealny interfejs.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Filled with tips, tricks, and techniques, this easy-to-use book is the perfect resource for intermediate to advanced users of Excel. You'll find complete recipes for more than a dozen topics covering formulas, PivotTables, charts, Power Query, and more. Each recipe poses a particular problem and outlines a solution that you can put to use right awa- ePub + Mobi pkt
(203,15 zł najniższa cena z 30 dni)
208.80 zł
249.00 zł (-16%) -
Promocja
Dzięki tej książce błyskawicznie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące programistów pytania o walidację danych w formularzach, testowanie kodu czy powiązanie kodu aplikacji z kodem serwerowym. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie możliwość wielokrotnego wykorzystywania kodu i implementacji złożonych operacji w prosty sposób. Znajdziesz tu szereg przykładowych kodów, pogrupowanych tematycznie i dobranych tak, aby ułatwić Ci rozwiązywanie problemów najczęściej pojawiających się podczas pisania aplikacji Reacta. Poszczególne próbki kodu zostały gruntownie objaśnione, dzięki czemu szybko zrozumiesz, w jaki sposób współdziałają komponenty aplikacji Reacta i jego biblioteki. A wtedy w pełni docenisz zalety tego frameworku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
What will you learn from this book?If you have an idea for a killer Android app, this fully revised and updated edition will get you up and running in a jiffy. You'll go beyond syntax and how-to manuals and learn how to think like a great Android developer. This hands-on book teaches you everything from designing user interfaces to building multi-s- ePub + Mobi pkt
(271,15 zł najniższa cena z 30 dni)
278.10 zł
329.00 zł (-15%) -
Promocja
React helps you create and work on an app in just a few minutes. But learning how to put all the pieces together is hard. How do you validate a form? Or implement a complex multistep user action without writing messy code? How do you test your code? Make it reusable? Wire it to a backend? Keep it easy to understand? The React Cookbook delivers answ- ePub + Mobi pkt
(183,03 zł najniższa cena z 30 dni)
183.03 zł
219.00 zł (-16%) -
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotlinie.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
What will you learn from this book?Head First Kotlin is a complete introduction to coding in Kotlin. This hands-on book helps you learn the Kotlin language with a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals and teaches you how to think like a great Kotlin developer. You’ll learn everything from language fundamentals to collections, gen- ePub + Mobi pkt
(211,65 zł najniższa cena z 30 dni)
216.37 zł
259.00 zł (-16%) -
Dzięki tej książce możesz dołączyć do ich grona! Kolejne wydanie z serii „Rusz głową” to gwarancja sukcesu. Zastosowanie nowatorskich technik nauki pozwala na błyskawiczne przyswojenie wiedzy. W trakcie lektury poznasz składnię języka C, dostępne typy zmiennych, sposoby zarządzania pamięcią oraz zasady tworzenia przejrzystego kodu. Ponadto nauczysz się biegle obsługiwać kompilator, korzystać z plików nagłówkowych oraz przesyłać komunikaty między procesami. Dzięki licznym ćwiczeniom bez problemu utrwalisz zdobytą wiedzę. Książka ta jest wprost genialną pozycją dla wszystkich osób chcących wkroczyć w świat języka C. Przyda się również studentom na zajęciach z programowania. Warto ją mieć!
- Druk
Niedostępna
-
Najważniejsze zagadnienia zostały tu zilustrowane za pomocą — nierzadko zabawnych — przykładów z życia codziennego, takich jak analiza statystyk sportowych, wyników gier hazardowych czy testów nowych leków. Dzięki tej książce dowiesz się m.in., jak wybrać optymalny wykres do wizualizacji określonych danych, szybko wskazać wartości reprezentatywne dla danego zbioru danych i za pomocą rachunku prawdopodobieństwa przewidywać skutki powtarzalnych zdarzeń w długich seriach. Z łatwością nie tylko przyswoisz zawartą tu wiedzę, ale i wykorzystasz ją w codziennym życiu!
- Druk
Niedostępna
-
Książkę Head First Ruby on Rails. Edycja polska napisano w oparciu o najnowsze, skuteczne techniki ułatwiające zrozumienie i przyswajanie wiedzy. Dzięki temu szybko i bez trudności nauczysz się tworzyć interaktywne aplikacje internetowe za pomocą tej platformy. Dowiesz się, na czym polega współpraca z bazą danych, integracja z Ajaksem i XML oraz dynamiczne wykreślanie danych. Ponieważ to obrazy najlepiej przemawiają do Twojego umysłu, książka ta została bogato zilustrowana - abyś jak najszybciej poznał możliwości Rails i natychmiast zaczął wykorzystywać je w praktyce.
- Druk
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Ebooka "Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First Android Development: A Brain-Friendly Guide, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4079-4, 9788328340794
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-10-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4080-0, 9788328340800
- Data wydania ebooka :
- 2018-10-19 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 78041
- Rozmiar pliku Pdf:
- 34.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie mobilne » Android
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Autorzy książki Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! (iv)
- Dla kogo jest ta książka? (xxx)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxxi)
- Wiemy, co sobie myśli Twój mózg (xxxi)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (xxxiii)
- Oto co MY zrobiliśmy (xxxiv)
- Przeczytaj to (xxxvi)
- Zespół recenzentów technicznych (xxxviii)
- Podziękowania (xxxix)
- Witamy w Androidowie (2)
- Platforma Android w szczegółach (3)
- Oto co mamy zamiar zrobić (4)
- Środowisko programistyczne (5)
- Zainstaluj Android Studio (6)
- Stwórzmy prostą aplikację (7)
- Jak stworzyć aplikację? (8)
- Aktywności i układy z wysokości 15 tysięcy metrów (12)
- Jak stworzyć aplikację? (ciąg dalszy) (13)
- Właśnie utworzyłeś swoją pierwszą aplikację na Androida (15)
- Android Studio utworzy pełną strukturę katalogów aplikacji (16)
- Przydatne pliki projektu (17)
- Edycja kodu z użyciem edytorów Android Studio (18)
- Uruchamianie aplikacji w emulatorze Androida (23)
- Tworzenie wirtualnego urządzenia z Androidem (24)
- Uruchamianie aplikacji w emulatorze (27)
- Postępy możesz obserwować w konsoli (28)
- Ale co się właściwie stało? (30)
- Usprawnienie aplikacji (31)
- Czym jest układ? (32)
- Plik activity_main.xml zawiera dwa elementy (33)
- Aktualizacja tekstu wyświetlanego w układzie (34)
- Weź aplikację na jazdę próbną (35)
- Twój przybornik do Androida (36)
- W tym rozdziale napiszemy aplikację Doradca piwny (38)
- Utworzenie projektu (40)
- Utworzyliśmy domyślną aktywność i układ (41)
- Dokładniejsza prezentacja edytora projektu (42)
- Dodawanie przycisku w edytorze projektu (43)
- Plik activity_find_beer.xml zawiera nowy przycisk (44)
- Dokładniejszy przegląd kodu układu (45)
- Weź swoją aplikację na jazdę próbną (49)
- Podawanie tekstów na stałe utrudnia lokalizację (50)
- Utworzenie zasobu łańcuchowego (51)
- Zastosowanie zasobu łańcuchowego w układzie (52)
- Kod pliku activity_find_beer.xml (53)
- Dodawanie wartości do komponentu Spinner (56)
- Dodanie elementu string-array do pliku strings.xml (57)
- Jazda próbna komponentu Spinner (58)
- Musimy zadbać o to, by przycisk coś robił (59)
- Niech przycisk wywołuje metodę (60)
- Jak wygląda kod aktywności (61)
- Dodaj do aktywności metodę onClickFindBeer() (62)
- Metoda onClickFindBeer() musi coś robić (63)
- Dysponując obiektem View, można odwoływać się do jego metod (64)
- Aktualizacja kodu aktywności (65)
- Pierwsza wersja aktywności (67)
- Co ten kod robi? (68)
- Tworzenie własnej klasy Javy (70)
- Co się dzieje podczas wykonywania tego kodu? (74)
- Jazda próbna - test aplikacji (75)
- Twój przybornik do Androida (76)
- Aplikacja może zawierać więcej niż jedną aktywność (78)
- Oto struktura naszej aplikacji (79)
- Zaczynamy: utworzenie projektu (79)
- Aktualizacja układu (80)
- Utworzenie drugiej aktywności i układu (82)
- Przedstawiamy plik manifestu aplikacji na Androida (84)
- Intencja jest rodzajem komunikatu (86)
- Co się dzieje po uruchomieniu aplikacji? (88)
- Przekazanie tekstu do drugiej aktywności (90)
- Aktualizacja właściwości widoku tekstowego (91)
- Metoda putExtra() zapisuje w intencji dodatkowe informacje (92)
- Aktualizacja kodu aktywności CreateMessageActivity (95)
- Zastosowanie informacji przekazanych w intencji w klasie ReceiveMessageActivity (96)
- Co się dzieje, gdy użytkownik kliknie przycisk Wyślij wiadomość (97)
- Możemy zmienić aplikację tak, by wiadomość była wysyłana do innych osób (98)
- Jak działają aplikacje na Androida (99)
- Utworzenie intencji określającej akcję (101)
- Zmiana intencji w celu użycia akcji (102)
- Jak Android korzysta z filtrów intencji? (106)
- A co, jeśli chcemy, by użytkownik ZAWSZE wybierał aktywność? (112)
- Co się dzieje w momencie wywoływania metody createChooser()? (113)
- Zmień kod, by wyświetlać okno dialogowe (115)
- Twój przybornik do Androida (118)
- Jak właściwie działają aktywności? (120)
- Aplikacja stopera (122)
- Dodanie zasobów łańcuchowych (123)
- Jak będzie działał kod aktywności? (125)
- Działanie kodu obsługującego przyciski (126)
- Metoda runTimer() (127)
- Pełny kod metody runTimer() (129)
- Kompletny kod aktywności StopwatchActivity (130)
- Obrót ekranu zmienia konfigurację urządzenia (136)
- Stany aktywności (137)
- Cykl życia aktywności: od utworzenia do usunięcia (138)
- Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity (142)
- Co się stanie po uruchomieniu aplikacji? (143)
- Tworzenie i usuwanie to nie cały cykl życia aktywności (146)
- Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity (151)
- Co się dzieje podczas działania aplikacji? (152)
- A co się dzieje, jeśli aplikacja jest tylko częściowo widoczna? (154)
- Cykl życia aktywności: życie na pierwszym planie (155)
- Zatrzymanie stopera w razie wstrzymania aktywności (158)
- Implementacja metod onPause() oraz onResume() (159)
- Kompletny kod aktywności (160)
- Co się stanie po uruchomieniu aplikacji? (163)
- Wygodny przewodnik po metodach cyklu życia aktywności (167)
- Twój przybornik do Androida (168)
- Interfejs użytkownika aplikacji składa się z układów i komponentów GUI (170)
- Układ LinearLayout wyświetla widoki w jednym wierszu lub w jednej kolumnie (171)
- Dodawanie pliku zasobów wymiaru w celu zapewnienia spójnych wypełnień w układach (174)
- Stosowanie marginesów do oddalania widoków od siebie (176)
- Zmieńmy nieco prosty układ liniowy (177)
- Rozciągaaaaamy widok, zwiększając jego wagę (179)
- Wartości atrybutu android:gravity (183)
- Kompletny układ liniowy (186)
- Układy FrameLayout rozmieszczają widoki jeden na drugim (188)
- Dodanie obrazka do projektu (189)
- Kompletny kod układu (192)
- Układy FrameLayout: podsumowanie (193)
- Zabawy z widokami (201)
- Pola tekstowe (202)
- Przycisk (203)
- Przycisk przełącznika (204)
- Przełącznik (205)
- Pola wyboru (206)
- Przyciski opcji (208)
- Lista rozwijana (210)
- Widoki obrazów (211)
- Dodawanie obrazów do przycisków (213)
- Widoki przewijane (215)
- Krótkie komunikaty (216)
- Twój przybornik do Androida (220)
- Zagnieżdżone układy mogą być nieefektywne (222)
- Przedstawiamy układy z ograniczeniami (223)
- Nie zapomnij dołączyć do projektu biblioteki Constrained Layout Library (224)
- Dodanie zasobów do strings.xml (225)
- Zastosowanie narzędzia do tworzenia szkicu (226)
- Rozmieszczanie widoków przy wykorzystaniu ograniczeń (227)
- Dodawanie ograniczenia w pionie (228)
- Zmiany szkicu są uwzględniane w kodzie XML (229)
- Jak wyśrodkowywać widoki (230)
- Zmiana położenia widoku poprzez określanie przesunięcia (231)
- Jak zmieniać wielkość widoku? (232)
- Jak wyrównywać widoki? (238)
- Stwórzmy prawdziwy układ (239)
- Zacznij od dodania widoków do górnego wiersza (240)
- Mechanizm wnioskowania odgaduje, jakie ograniczenia należy dodać (241)
- Dodaj do szkicu kolejny wiersz... (242)
- I w końcu dodaj widok na treść wiadomości (243)
- Jazda próbna aplikacji (244)
- Twój przybornik do Androida (245)
- Każda aplikacja zaczyna się od pomysłu (248)
- Użyj widoku listy do nawigowania po danych (251)
- Aktywność szczegółów napoju (253)
- Struktura aplikacji dla kafeterii Coffeina (254)
- Klasa Drink (256)
- Układ aktywności głównego poziomu składa się z obrazka i listy (258)
- Kompletny kod układu aktywności głównego poziomu (260)
- Zapewnianie reakcji ListView na kliknięcia za pomocą obiektu nasłuchującego (261)
- Dodanie obiektu nasłuchującego do widoku listy (262)
- Aktywność kategorii wyświetla dane jednej kategorii (267)
- Aktualizacja układu activity_drink_category.xml (268)
- W przypadku danych statycznych należy użyć adaptera (269)
- Łączenie widoków ListView z tablicami przy użyciu adaptera (270)
- Dodanie adaptera ArrayAdapter do aktywności DrinkCategoryActivity (271)
- Przegląd aplikacji, czyli dokąd dotarliśmy (274)
- Jak obsługiwaliśmy kliknięcia w aktywności TopLevelActivity (276)
- Kompletny kod aktywności DrinkCategoryActivity (278)
- Wypełnienie widoków danymi (281)
- Kod aktywności DrinkActivity (283)
- Co się stanie po uruchomieniu aplikacji (284)
- Twój przybornik do Androida (288)
- Świetne aplikacje mają przejrzystą strukturę (290)
- Różne typy nawigacji (291)
- Zacznijmy od paska akcji (293)
- Utwórz aplikację Włoskie Co Nieco (295)
- Dodaj bibliotekę wsparcia AppCompat v7 (296)
- Plik AndroidManifest.xml może zmieniać postać paska aplikacji (299)
- Jak zastosować motyw? (300)
- Zdefiniuj styl w pliku zasobów (301)
- Dostosuj wygląd aplikacji (303)
- Zdefiniuj kolory w pliku zasobów kolorów (304)
- Kod pliku activity_main.xml (305)
- Pasek aplikacji a pasek narzędzi (306)
- Dołącz pasek narzędzi do układu aktywności (312)
- Dodawanie akcji do paska aplikacji (315)
- Zmień pasek aplikacji, dodając do niego etykietę (318)
- Kod pliku AndroidManifest.xml (319)
- Określ wygląd akcji (322)
- Kompletny kod pliku MainActivity.java (325)
- Włączanie nawigacji w górę (327)
- Dzielenie się treściami z poziomu paska aplikacji (331)
- Dodawanie dostawcy akcji udostępniania do menu_main.xml (332)
- Określanie treści za pomocą intencji (333)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (334)
- Twój przybornik do Androida (337)
- Twoja aplikacja musi wyglądać świetnie na WSZYSTKICH urządzeniach (340)
- Może się zdarzyć, że aplikacja będzie musiała także działać inaczej (341)
- Fragmenty umożliwiają wielokrotne stosowanie kodu (342)
- Aplikacja w wersji na telefony (343)
- Utworzenie projektu i aktywności (345)
- Dodanie przycisku do układu aktywności (346)
- Jak dodać fragment do projektu? (348)
- Metoda onCreateView() fragmentu (350)
- Dodawanie fragmentu do układu aktywności (352)
- Zapewnienie interakcji fragmentu i aktywności (359)
- Klasa Workout (360)
- Przekazywanie identyfikatora treningu do fragmentu (361)
- Określenie identyfikatora treningu w kodzie aktywności (363)
- Cykl życia fragmentów (365)
- Określenie zawartości widoków w metodzie onStart() fragmentu (367)
- Jak utworzyć fragment typu ListFragment? (374)
- Zaktualizowany kod klasy WorkoutListFragment (377)
- Kod układu activity_main.xml (381)
- Powiązanie listy z widokiem szczegółów (384)
- Kod pliku WorkoutListFragment.java (387)
- Aktywność MainActivity musi implementować interfejs (388)
- Aktywność DetailActivity musi przekazać identyfikator do fragmentu WorkoutDetailFragment (389)
- Twój przybornik do Androida (392)
- Nasza aplikacja Trenażer wygląda tak samo na telefonie i tablecie (394)
- Projektowanie z myślą o większych interfejsach (395)
- Wersja aplikacji na telefony (396)
- Wersja aplikacji na tablety (397)
- Utwórz AVD tabletu (399)
- Umieszczaj zasoby przeznaczone dla różnych rodzajów ekranów w odpowiednich katalogach (402)
- Różne opcje katalogów (403)
- Tablety używają układów zapisanych w katalogu layout-large (408)
- Jak działa zaktualizowany kod? (410)
- Musimy zmienić kod metody itemClicked() (412)
- Chcemy, by fragmenty współpracowały z przyciskiem Wstecz (413)
- Witamy stos cofnięć (414)
- Transakcje na stosie cofnięć nie muszą być aktywnościami (415)
- Użyj układu FrameLayout, by programowo zmieniać fragmenty (416)
- Skorzystaj z różnic w układach, aby określić, który z nich został użyty (417)
- Zmodyfikowany kod aktywności MainActivity (418)
- Stosowanie transakcji fragmentów (419)
- Zaktualizowany kod aktywności MainActivity (423)
- Zmiana orientacji tabletu wywołuje problem w aplikacji (427)
- Zapisywanie stanu aktywności (po raz wtóry) (428)
- Zaktualizowany kod pliku WorkoutDetailFragment.java (430)
- Twój przybornik do Androida (432)
- Dodawanie fragmentów dynamicznych (434)
- Nowa wersja aplikacji (436)
- Utwórz aktywność TempActivity (437)
- Klasa TempActivity musi dziedziczyć po AppCompatActivity (438)
- Kod fragmentu StopwatchFragment (444)
- Układ fragmentu StopwatchFragment (447)
- Dodanie fragmentu StopwatchFragment do układu aktywności TempActivity (449)
- Atrybut onClick wywołuje metody aktywności, a nie fragmentu (452)
- Powiązanie obiektu nasłuchującego OnClickListener z przyciskami (457)
- Kod fragmentu StopwatchFragment (458)
- Obrócenie urządzenia zeruje stoper (462)
- Używaj dla statycznych fragmentów... (463)
- W układzie activity_temp.xml zastosuj układ FrameLayout (464)
- Kompletny kod aktywności TempActivity.java (467)
- Dodanie stopera do fragmentu WorkoutDetailFragment (469)
- Kompletny kod pliku WorkoutDetailFragment.java (476)
- Twój przybornik do Androida (480)
- Aplikacja Włoskie Co Nieco w nowej odsłonie (482)
- Struktura aplikacji (483)
- Użycie klasy ViewPager do przewijania fragmentów (489)
- Dodajemy ViewPager do układu aktywności MainActivity (490)
- Przekaż kontrolce informacje o stronach przy użyciu odpowiedniego adaptera (491)
- Kod naszego adaptera FragmentPagerAdapter (492)
- Pełny kod pliku MainActivity.java (494)
- Dodanie kart do aktywności MainActivity (498)
- Jak dodać karty do układu? (499)
- Połączenie układu kart z kontrolką ViewPager (501)
- Pełny kod pliku MainActivity.java (502)
- Biblioteka wsparcia wzornictwa pomaga implementować Material Design (506)
- Zapewnienie reagowania paska narzędzi na przewijanie (508)
- Dodanie CoordinatorLayout do układu aktywności MainActivity (509)
- Jak koordynować przewijanie? (510)
- Dodanie do fragmentu zawartości do przewijania (512)
- Pełny kod pliku fragment_top.xml (515)
- Dodanie zwijanego paska narzędzi do aktywności OrderActivity (517)
- Jak stworzyć prosty zwijany pasek narzędzi? (518)
- Jak dodać obrazek do zwijanego paska narzędzi? (523)
- Aktualizacja kodu układu activity_order.xml (524)
- Przyciski FAB i paski snackbar (526)
- Zaktualizowany kod pliku activity_order.xml (528)
- Pełny kod pliku OrderActivity.java (533)
- Twój przybornik do Androida (535)
- Wciąż jest wiele do zrobienia w aplikacji Włoskie Co Nieco (538)
- Widoki RecyclerView z wysokości 3000 metrów (539)
- Dodanie danych pizz (541)
- Wyświetlenie danych pizzy na karcie (542)
- Jak utworzyć widok karty? (543)
- Kompletny kod pliku card_captioned_image.xml (544)
- Dodanie adaptera widoku RecyclerView (546)
- Zdefiniowanie obiektu ViewHolder (548)
- Przesłonięcie metody onCreateViewHolder() (549)
- Dodanie danych do widoków CardView (550)
- Kompletny kod pliku CaptionedImagesAdapter.java (551)
- Utworzenie widoku RecyclerView (553)
- Dodanie widoku RecyclerView do układu fragmentu PizzaFragment (554)
- Kompletny kod pliku PizzaFragment.java (555)
- RecyclerView rozmieszcza swoje widoki, używając menedżera układu (556)
- Określanie menedżera układu (557)
- Pełny kod fragmentu PizzaFragment.java (558)
- Zapewnienie reakcji obiektu RecyclerView na kliknięcia (566)
- Utworzenie aktywności PizzaDetailActivity (567)
- Kod pliku PizzaDetailActivity.java (569)
- Zapewnienie reakcji widoku RecyclerView na kliknięcia (570)
- Można nasłuchiwać zdarzeń z widoków w adapterze (571)
- Zapewnianie możliwości wielokrotnego stosowania adapterów (572)
- Dodanie interfejsu do adaptera (573)
- Implementacja interfejsu we fragmencie PizzaFragment (575)
- Twój przybornik do Androida (578)
- Widoki kart zapewniają łatwą nawigację... (580)
- Planujemy utworzenie szuflady nawigacyjnej w nowej aplikacji pocztowej (581)
- Szuflady nawigacyjne rozmontowane na czynniki pierwsze (582)
- Utworzenie projektu Koci Czat (584)
- Utworzenie fragmentu InboxFragment (585)
- Utworzenie fragmentu DraftsFragment (586)
- Utworzenie fragmentu SentItemsFragment (587)
- Utworzenie fragmentu TrashFragment (588)
- Przygotowanie układu paska narzędzi (589)
- Aktualizacja motywu aplikacji (590)
- Utworzenie aktywności HelpActivity (591)
- Utworzenie aktywności FeedbackActivity (592)
- Utworzenie nagłówka szuflady nawigacyjnej (594)
- Kompletny kod pliku nav_header.xml (595)
- Jak można grupować elementy? (598)
- Sekcję wsparcia dodamy jako podmenu (600)
- Kompletny kod pliku menu_nav.xml (601)
- Jak utworzyć szufladę nawigacyjną? (602)
- Kompletny kod układu aktywności activity_main.xml (603)
- Dodanie fragmentu InboxFragment do układu aktywności MainActivity (604)
- Dodanie przełącznika szuflady (607)
- Reagowanie na klikanie elementów szuflady (608)
- Implementacja metody onNavigationItemSelected() (609)
- Zamknięcie szuflady po naciśnięciu przycisku Wstecz (614)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (615)
- Twój przybornik do Androida (619)
- Znowu w kafeterii Coffeina (622)
- Android trwale przechowuje dane, używając baz danych SQLite (623)
- Android udostępnia kilka klas związanych z SQLite (624)
- Obecna struktura aplikacji kafeterii Coffeina (625)
- Zmienimy aplikację, by korzystała z bazy danych (626)
- Pomocnik SQLite zarządza Twoją bazą danych (627)
- Tworzenie pomocnika SQLite (628)
- Wnętrze bazy danych SQLite (630)
- Tabele tworzymy w języku SQL (631)
- Wstawianie danych za pomocą metody insert() (632)
- Wstawianie wielu rekordów (633)
- Kod klasy CoffeinaDatabaseHelper (634)
- Co robi kod pomocnika SQLite? (635)
- Co zrobić, gdy trzeba będzie zmienić bazę? (636)
- Bazy danych SQLite mają numer wersji (637)
- Co się dzieje w przypadku zmiany numeru wersji? (638)
- Aktualizacja bazy w metodzie onUpgrade() (640)
- Przywracanie starszej wersji bazy za pomocą metody onDowngrade() (641)
- Zaktualizujmy bazę danych (642)
- Aktualizacja istniejącej bazy danych (645)
- Aktualizacja rekordów za pomocą metody update() (646)
- Stosowanie warunków odnoszących się do wielu kolumn (647)
- Modyfikacja struktury bazy danych (649)
- Usuwanie tabeli (650)
- Pełny kod pomocnika SQLite (651)
- Twój przybornik do Androida (656)
- Co się wydarzyło wcześniej... (658)
- Struktura nowej wersji aplikacji kafeterii Coffeina (659)
- Co zrobimy, by aktywność DrinkActivity zaczęła korzystać z bazy danych? (660)
- Aktualny kod aktywności DrinkActivity (661)
- Pobranie referencji do bazy danych (662)
- Pobieranie danych z bazy za pomocą kursora (663)
- Zwracanie wszystkich wierszy tabeli (664)
- Zwracanie wierszy w określonej kolejności (665)
- Zwracanie wybranych rekordów (666)
- Dotychczasowy kod aktywności DrinkActivity (669)
- Aby odczytać rekord z kursora, najpierw należy do niego przejść (670)
- Poruszanie się po kursorze (671)
- Pobieranie wartości z kursora (672)
- Kod aktywności DrinkActivity (673)
- Co udało się nam zrobić? (675)
- Aktualny kod aktywności DrinkCategoryActivity (677)
- Pobranie referencji do bazy danych kafeterii... (678)
- Jak zastąpić tablicę przekazywaną do komponentu ListView? (679)
- SimpleCursorAdapter odwzorowuje dane na widoki (680)
- Stosowanie adaptera SimpleCursorAdapter (681)
- Zamykanie kursora i bazy danych (682)
- Ciąg dalszy opowieści (683)
- Zmodyfikowany kod aktywności DrinkCategoryActivity (688)
- Kod aktywności DrinkCategoryActivity (ciąg dalszy) (689)
- Twój przybornik do Androida (691)
- Chcemy, by nasza aplikacja aktualizowała dane w bazie (694)
- Dodanie pola wyboru do układu aktywności DrinkActivity (696)
- Wyświetlanie wartości kolumny FAVORITE (697)
- Odpowiadanie na kliknięcia w celu aktualizacji bazy (698)
- Kompletny kod aktywności DrinkActivity (701)
- Wyświetlanie ulubionych napojów w aktywności TopLevelActivity (705)
- Refaktoryzacja pliku TopLevelActivity.java (707)
- Nowy kod aktywności TopLevelActivity (710)
- Kursor można zmieniać za pomocą metody changeCursor() (715)
- Który kod umieścić w którym wątku? (723)
- Klasa AsyncTask służy do wykonywania operacji asynchronicznych (724)
- Metoda onPreExecute() (725)
- Metoda doInBackground() (726)
- Metoda onProgressUpdate() (727)
- Metoda onPostExecute() (728)
- Parametry klasy AsyncTask (729)
- Kompletny kod klasy UpdateDrinkTask (730)
- Kompletny kod pliku DrinkActivity.java (732)
- Twój przybornik do Androida (737)
- Podsumowanie etapów działania zadań AsyncTask (737)
- Usługi działają w tle (740)
- Utworzymy usługę URUCHOMIONĄ (741)
- Użycie klasy IntentService do utworzenia prostej usługi uruchomionej (742)
- Jak rejestrować komunikaty? (743)
- Kompletny kod usługi DelayedMessageService (744)
- Usługi są deklarowane w pliku AndroidManifest.xml (745)
- Dodajemy przycisk do układu activity_main.xml (746)
- Usługę uruchamiamy, wywołując metodę startService() (747)
- Stany usług uruchomionych (750)
- Cykl życia usług uruchomionych: od utworzenia do usunięcia (751)
- Nasza usługa dziedziczy metody cyklu życia (752)
- Android dysponuje wbudowaną usługą obsługi powiadomień (755)
- Użyjemy powiadomień z biblioteki wsparcia AppCompat (756)
- W pierwszej kolejności tworzymy budowniczego powiadomień (757)
- Wysyłanie powiadomień przy użyciu wbudowanej usługi systemowej (759)
- Kompletny kod usługi DelayedMessageService (760)
- Twój przybornik do Androida (765)
- Usługi powiązane są skojarzone z innymi komponentami (768)
- Utworzenie nowej usługi (770)
- Zdefiniowanie obiektu Binder (771)
- Dodanie metody getDistance() do usługi (772)
- Aktualizacja układu aktywności MainActivity (773)
- Utworzenie obiektu ServiceConnection (775)
- Użycie metody bindService() do powiązania usługi (778)
- Użycie metody unbindService() do odłączenia aktywności od usługi (779)
- Wyświetlenie przebytego dystansu (780)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (781)
- Stany usług powiązanych (787)
- Dodanie biblioteki wsparcia AppCompat (790)
- Dodanie do usługi OdometerService obiektu nasłuchującego danych o lokalizacji (792)
- Zaktualizowany kod usługi OdometerService (795)
- Wyliczenie przebytego dystansu (796)
- Kompletny kod pliku OdometerService.java (798)
- Jak poprosić o uprawnienia z poziomu aplikacji? (802)
- Sprawdzenie odpowiedzi na prośbę (805)
- Dodanie kodu wyświetlającego powiadomienia do metody onRequestPermissionsResult() (809)
- Kompletny kod pliku MainActivity.java (811)
- Twój przybornik do Androida (815)
- Świetnie, że odwiedziliście nas w Androidowie (816)
- 1. Rozpowszechnianie aplikacji (862)
- 2. Dostawcy treści (863)
- 3. Klasy Loader (864)
- 4. Adaptery synchronizujące (864)
- 5. Odbiorcy komunikatów (865)
- 6. Klasa WebView (866)
- 7. Ustawienia (867)
- 8. Animacje (868)
- 9. Widżety aplikacji (869)
- 10. Testy zautomatyzowane (870)
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Skok na głęboką wodę
ROZDZIAŁ 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji. Aplikacje, które coś robią
ROZDZIAŁ 3. Wiele aktywności i intencji. Jakie są Twoje intencje?
ROZDZIAŁ 4. Cykl życia aktywności. Była sobie aktywność
ROZDZIAŁ 5. Widoki i grupy widoków. Podziwiaj widoki
ROZDZIAŁ 6. Układy z ograniczeniami. Rozmieszczaj rzeczy w odpowiednich miejscach
ROZDZIAŁ 7. Widoki list i adaptery. Zorganizuj się
ROZDZIAŁ 8. Biblioteki wsparcia i paski aplikacji. Na skróty
ROZDZIAŁ 9. Fragmenty. Zadbaj o modularyzację
ROZDZIAŁ 10. Fragmenty dla większych interfejsów. Różne wielkości, różne interfejsy
ROZDZIAŁ 11. Fragmenty dynamiczne. Zagnieżdżanie fragmentów
ROZDZIAŁ 12. Biblioteka wsparcia wzornictwa. Przeciągnięcie w prawo
ROZDZIAŁ 13. Widoki RecyclerView i CardView. Stosuj recykling
ROZDZIAŁ 14. Szuflady nawigacyjne. Z miejsca na miejsce
ROZDZIAŁ 15. Bazy danych SQLite. Odpal bazę danych
ROZDZIAŁ 16. Proste kursory. Pobieranie danych
ROZDZIAŁ 17. Kursory i zadania asynchroniczne. Pozostając w tle
ROZDZIAŁ 18. Usługi uruchomione. Do usług
ROZDZIAŁ 19. Usługi powiązane i uprawnienia. Powiązane ze sobą
DODATEK A. Układy względne i układy siatki. Poznaj krewnych
DODATEK B. Gradle. Program do budowy Gradle
DODATEK C. ART. Środowisko uruchomieniowe Androida
DODATEK D. ADB. Android Debug Bridge
DODATEK E. Emulator Androida. Przyspieszanie emulatora
DODATEK F. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych zagadnień (których nie opisaliśmy)
Skorowidz (872)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Dawn Griffiths, David Griffiths (11) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(5)
(3)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie