C. Rusz głową! David Griffiths, Dawn Griffiths
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autorzy:
- David Griffiths, Dawn Griffiths
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 7
- Stron:
- 578
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Czytaj fragment
Opis
książki
:
C. Rusz głową!
W obecnych czasach triumfy święcą platforma .NET, Java oraz HTML5 i JavaScript. Mogłoby się wydawać, że język C i inne podobne języki odeszły w niepamięć. Nic bardziej mylnego! W dalszym ciągu są one niezastąpione w wielu dziedzinach. Znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymagana jest pełna kontrola nad sprzętem oraz gwarancja czasu wykonania powierzonych zadań. Dlatego specjaliści znający ten język wciąż są poszukiwani na rynku pracy.
Dzięki tej książce możesz dołączyć do ich grona! Kolejne wydanie z serii "Rusz głową" to gwarancja sukcesu. Zastosowanie nowatorskich technik nauki pozwala na błyskawiczne przyswojenie wiedzy. W trakcie lektury poznasz składnię języka C, dostępne typy zmiennych, sposoby zarządzania pamięcią oraz zasady tworzenia przejrzystego kodu. Ponadto nauczysz się biegle obsługiwać kompilator, korzystać z plików nagłówkowych oraz przesyłać komunikaty między procesami. Dzięki licznym ćwiczeniom bez problemu utrwalisz zdobytą wiedzę. Książka ta jest wprost genialną pozycją dla wszystkich osób chcących wkroczyć w świat języka C. Przyda się również studentom na zajęciach z programowania. Warto ją mieć!
Zainwestuj czas w naukę C i poznaj:
- składnię języka
- sposoby zarządzania pamięcią
- metody komunikacji z siecią
- możliwości kompilatora
Poznaj język C - ta wiedza zaprocentuje!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Poznanie języka to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz też wiedzieć, jakie operacje w systemie wykonuje ten język. Do zbadania, jak działa kompilator i co dzieje się za kulisami, w książce tej wykorzystywana jest płytka rozwojowa Nucleo z niewielkim, tanim mikroukładem ARM. Dowiesz się, jak pracować z systemem, który ma ograniczoną ilość pamięci i funkcji wejścia/wyjścia, ale jego moc wystarcza do przeprowadzania złożonych operacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka — Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce zdobędziesz kompletną wiedzę na temat języka C. Poznasz wszystkie dostępne typy, operatory i wyrażenia. Nauczysz się sterować wykonywaniem programu oraz wykorzystywać funkcje. Ponadto dogłębnie poznasz coś, co sprawia początkującym programistom najwięcej problemów - wskaźniki. Następnie zapoznasz się także z funkcjami wejścia i wyjścia. Dowiesz się, jak uzyskać dostęp do plików, formatować dane wyjściowe oraz obsługiwać błędy. Książka ta jest bogata w przykłady, a każdy z nich został przetestowany przez autorów. Język ANSI C. Programowanie. Wydanie II to niezastąpiona pozycja na półce każdego studenta informatyki, pasjonata programowania i zawodowca. Wraz z książką został wydany zeszyt zawierający rozwiązania do wszystkich zawartych w niej ćwiczeń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Książka zaczyna się od przedstawienia prostych pomysłów i projektów gier, które można samodzielnie dokończyć. Najpierw autorka opisuje podstawowe wiadomości na temat obsługi Unreal Engine, dzięki którym można stworzyć prosty poziom gry. W następnych rozdziałach Czytelnik poznaje kolejne tajniki tworzenia gier przy użyciu aktorów, animacji, efektów itd. Po lekturze tej książki każdy powinien umieć stworzyć własną grę w Unreal Engine.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
WPF 4.5. Księga eksperta bezapelacyjnie jest najlepszą książką, która wszystkie potrzebne informacje przekazuje w praktyczny i przystępny sposób. Jej autorem jest guru WPF, pracujący dla Microsoftu architekt, Adam Nathan.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
W nowym wydaniu uwzględniono zmiany, jakie zaszły w świecie AVR w ciągu ostatnich 3 lat, czyli np. zmianę AVR Studio na Atmel Studio. Znajdziesz tu podstawy posługiwania się nowym IDE, tworzenia oraz debugowania w nim projektów. Dowiesz się więcej o zmianach w kompilatorze avr-gcc, a szczególnie o tzw. nazwanych przestrzeniach adresowych, które ułatwiły dostęp do danych umieszczonych w pamięci FLASH mikrokontrolera. Odkryjesz, jak wykorzystać piloty telewizyjne do sterowania pisanym programem i jak połączyć program w C z asemblerem. Miłośnicy LED-ów zrozumieją, jak obsługiwać wielokolorowe matryce z wykorzystaniem peryferii dostępnych w AVR oraz jak sprzętowo realizować wymianę danych z popularnymi diodami ze sterownikiem WS2812B. Jeśli chcesz, by mikrokontroler stał się Twoim sprzymierzeńcem, musisz przeczytać tę książkę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja
Opanowanie tego języka nie jest tak trudne, jak myślisz. Dzięki temu podręcznikowi bez problemu rozpoczniesz przygodę z C++. W trakcie lektury przygotujesz Twoje środowisko pracy (niezależnie od tego, czy korzystasz z Linuksa, Mac OS, czy Windowsa), poznasz składnię języka i jego elementy. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak deklarować zmienne i przechowywać w nich dane oraz jak używać instrukcji warunkowych. Część druga tej książki została poświęcona zagadnieniom związanym z pracą z danymi. Poznasz możliwości tablic, struktur oraz popracujesz ze wskaźnikami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Książka "UML 2.0. Wprowadzenie" w praktyczny sposób przedstawia techniki modelowania systemów informatycznych za pomocą języka UML 2.0.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Książka "Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe" to przegląd wzorców wykorzystywanych przy projektowaniu aplikacji korporacyjnych.- Druk pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%)
O autorach książki
David Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
Dawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie.
David Griffiths, Dawn Griffiths - pozostałe książki
-
Książkę Head First Ruby on Rails. Edycja polska napisano w oparciu o najnowsze, skuteczne techniki ułatwiające zrozumienie i przyswajanie wiedzy. Dzięki temu szybko i bez trudności nauczysz się tworzyć interaktywne aplikacje internetowe za pomocą tej platformy. Dowiesz się, na czym polega współpraca z bazą danych, integracja z Ajaksem i XML oraz dynamiczne wykreślanie danych. Ponieważ to obrazy najlepiej przemawiają do Twojego umysłu, książka ta została bogato zilustrowana - abyś jak najszybciej poznał możliwości Rails i natychmiast zaczął wykorzystywać je w praktyce.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Ever wished you could learn C from a book? Head First C provides a complete learning experience for C and structured imperative programming. With a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals, this guide not only teaches you the language, it helps you understand how to be a great programmer. You'll learn key areas such as language basi- ePub + Mobi pkt
(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%) -
Promocja
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej...- Druk
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
Filled with tips, tricks, and techniques, this easy-to-use book is the perfect resource for intermediate to advanced users of Excel. You'll find complete recipes for more than a dozen topics covering formulas, PivotTables, charts, Power Query, and more. Each recipe poses a particular problem and outlines a solution that you can put to use right awa- ePub + Mobi pkt
(211,65 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł (-15%) -
Promocja
Dzięki tej książce błyskawicznie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące programistów pytania o walidację danych w formularzach, testowanie kodu czy powiązanie kodu aplikacji z kodem serwerowym. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie możliwość wielokrotnego wykorzystywania kodu i implementacji złożonych operacji w prosty sposób. Znajdziesz tu szereg przykładowych kodów, pogrupowanych tematycznie i dobranych tak, aby ułatwić Ci rozwiązywanie problemów najczęściej pojawiających się podczas pisania aplikacji Reacta. Poszczególne próbki kodu zostały gruntownie objaśnione, dzięki czemu szybko zrozumiesz, w jaki sposób współdziałają komponenty aplikacji Reacta i jego biblioteki. A wtedy w pełni docenisz zalety tego frameworku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
What will you learn from this book?If you have an idea for a killer Android app, this fully revised and updated edition will get you up and running in a jiffy. You'll go beyond syntax and how-to manuals and learn how to think like a great Android developer. This hands-on book teaches you everything from designing user interfaces to building multi-s- ePub + Mobi pkt
(279,65 zł najniższa cena z 30 dni)
288.15 zł
339.00 zł (-15%) -
Promocja
React helps you create and work on an app in just a few minutes. But learning how to put all the pieces together is hard. How do you validate a form? Or implement a complex multistep user action without writing messy code? How do you test your code? Make it reusable? Wire it to a backend? Keep it easy to understand? The React Cookbook delivers answ- ePub + Mobi pkt
(186,15 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
228.99 zł (-15%) -
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotlinie.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
What will you learn from this book?Head First Kotlin is a complete introduction to coding in Kotlin. This hands-on book helps you learn the Kotlin language with a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals and teaches you how to think like a great Kotlin developer. You’ll learn everything from language fundamentals to collections, gen- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w trakcie zapoznawania się z podstawowymi koncepcjami rozpoczniesz pracę w IDE Android Studio. Dowiesz się, jak zaprojektować strukturę aplikacji i jak zbudować idealny interfejs.
- Druk
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Nowość Promocja
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Funkcjonalność oprogramowania nieustannie się poszerza, a nowoczesny kod jest coraz częściej generowany przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. W tych warunkach czystość kodu staje się niezwykle ważna. Niezależnie od tego, czy pracujesz na oprogramowaniu zastrzeżonym, czy otwartym, czysty kod jest najlepszym sposobem na to, aby zachować świeżość projektów i ich gotowość do rozwoju.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Wprowadzenie obserwowalności do systemów jest wyzwaniem technicznym i kulturowym. Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz wartość obserwowalnych systemów i nauczysz się praktykować programowanie sterowane obserwowalnością. Przekonasz się, że dzięki jej wdrożeniu zespoły mogą szybko i bez obaw dostarczać kod, identyfikować wartości odstające i nietypowe zachowania, a ponadto lepiej zrozumieją doświadczenia użytkownika. Znajdziesz tu szczegółowe wyjaśnienia, co jest potrzebne do uzyskania wysokiej obserwowalności, a także szereg wskazówek, jak ulepszyć istniejące rozwiązania i pomyślnie dokonać migracji ze starszych narzędzi, takich jak wskaźniki, monitorowanie i zarządzanie dziennikami. Dowiesz się również, jaki wpływ ma obserwowalność systemu na kulturę organizacji ― i odwrotnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się holistycznego podejścia, które zdecydowanie usprawni współpracę między zespołami. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami o przepływach pracy związanych z uczeniem maszynowym przy użyciu Apache Spark i pakietu PySpark. Nauczysz się też zarządzać cyklem życia eksperymentów dla potrzeb uczenia maszynowego za pomocą biblioteki MLflow. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak od strony technicznej wygląda korzystanie z platformy uczenia maszynowego. W książce znajdziesz również opis wzorców wdrażania, wnioskowania i monitorowania modeli w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Ebooka "C. Rusz głową!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C. Rusz głową!" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C. Rusz głową!" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Head First C
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5232-7, 9788324652327
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-06-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5235-8, 9788324652358
- Data wydania ebooka :
- 2013-06-25 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 13284
- Rozmiar pliku Pdf:
- 21.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (xxviii)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxix)
- Metapoznanie (xxxi)
- Zmuś swój mózg do posłuszeństwa (xxxiii)
- Przeczytaj to (xxxiv)
- Zespół recenzentów technicznych (xxxvi)
- Podziękowania (xxxvii)
- C to język do pisania małych, szybkich programów (2)
- Ale jak wygląda skompilowany program napisany w C? (5)
- A jak można uruchomić program? (9)
- Dwa rodzaje poleceń (14)
- Oto kod, jakim aktualnie dysponujemy (15)
- Liczenie kart? W języku C? (17)
- Wartości logiczne to nie tylko sprawdzanie równości (18)
- Jak aktualnie wygląda nasz kod? (25)
- Pociąg do Switcherado (26)
- Czasami jeden raz nie wystarcza... (29)
- Pętle często mają taką samą strukturę... (30)
- Instrukcji break używamy, by wydostać się z pętli... (31)
- Twój niezbędnik C (40)
- Kod C zawiera wskaźniki (42)
- Grzebiemy w pamięci (43)
- Stawiamy żagle ze wskaźnikami (44)
- Spróbujmy przekazać wskaźnik do zmiennej (47)
- Stosowanie wskaźników (48)
- Jak przekazać łańcuch znaków do funkcji? (53)
- Zmienne tablicowe są jak wskaźniki... (54)
- Co myśli komputer, wykonując nasz kod? (55)
- Jednak zmienne tablicowe nie są tak do końca wskaźnikami (59)
- Dlaczego tablice naprawdę zaczynają się od 0? (61)
- Dlaczego wskaźniki mają typ? (62)
- Stosowanie wskaźników do wprowadzania danych (65)
- Używając funkcji scanf(), uważaj! (66)
- Alternatywą dla scanf() jest fgets() (67)
- Literały łańcuchowe nie mogą być nigdy modyfikowane (72)
- Jeśli chcesz zmienić łańcuch - skopiuj go (74)
- Ściąga z pamięci (80)
- Twój niezbędnik C (81)
- Desperacko poszukuję Franka (84)
- Utwórz tablicę tablic (85)
- Odnajdywanie łańcucha zawierającego określony tekst (86)
- Stosowanie funkcji strstr() (89)
- Czas na przegląd kodu (94)
- Tablica tablic czy tablica wskaźników? (98)
- Twój niezbędnik C (99)
- Małe programy narzędziowe mogą rozwiązywać wielkie problemy (102)
- Oto sposób wykorzystania programu (106)
- Ale my nie używamy plików... (107)
- Możesz skorzystać z przekierowania (108)
- Przedstawiamy standardowy strumień błędów (118)
- Domyślnie strumień błędów jest wyświetlany na ekranie (119)
- fprintf() zapisuje dane w strumieniu (120)
- Zaktualizujmy kod, by korzystał z funkcji fprintf() (121)
- Niewielkie programy narzędziowe są elastyczne (126)
- Nie zmieniaj programu geo2json (127)
- Różne zadania wymagają różnych narzędzi (128)
- Połącz wejście i wyjście przy użyciu potoku (129)
- Program narzędziowy bermuda (130)
- A jeśli chcemy przekazywać wyniki do więcej niż jednego pliku? (135)
- Stwórz swoje własne strumienie danych (136)
- Nieco więcej o funkcji main() (139)
- Niech biblioteka wykona pracę za nas (147)
- Twój niezbędnik C (154)
- Krótki przewodnik po typach danych (160)
- Nie umieszczaj czegoś dużego w czymś małym (161)
- Użyj rzutowania, by zapisać wartość zmiennoprzecinkową w zmiennej całkowitej (162)
- O nie... to bezrobotni aktorzy... (166)
- Zobaczmy, co się stało z kodem (167)
- Kompilatory nie lubią niespodzianek (169)
- Oddziel deklaracje od definicji (171)
- Tworzenie pierwszego pliku nagłówkowego (172)
- Jeśli oprogramowałeś często używane operacje... (180)
- Możesz rozdzielić kod, umieszczając go w osobnych plikach (181)
- Za kulisami kompilacji (182)
- Współdzielony kod trzeba umieścić w osobnym pliku źródłowym (184)
- To nie jest kosmiczna technologia... a może jest? (187)
- Nie rekompiluj każdego pliku (188)
- Najpierw skompiluj źródła do plików obiektowych (189)
- Ciągłe śledzenie zmian w plikach jest trudne (194)
- Zautomatyzuj kompilacje, używając narzędzia make (196)
- Jak działa make (197)
- Przekaż informacje o kodzie, używając pliku makefile (198)
- Startujemy! (203)
- Twój niezbędnik C (204)
- Czasami musisz rozdawać wiele danych (216)
- Rozmowa trójstronna (217)
- Twórz swoje własne strukturalne typy danych przy użyciu struct (218)
- Po prostu daj im rybkę (219)
- Odczytuj pola struktur, używając operatora "." (220)
- Czy można umieścić jedną strukturę wewnątrz drugiej? (225)
- Jak zaktualizować zawartość struktury? (234)
- Ten kod klonuje żółwie (236)
- Potrzebny będzie wskaźnik na strukturę (237)
- (*t).age kontra *t.age (238)
- Czasami rzeczy podobnego typu wymagają danych różnych typów (244)
- Unie pozwalają używać bloku pamięci na różne sposoby (245)
- Jak stosować unie? (246)
- Zmienna typu enum przechowuje symbol (253)
- Czasami potrzebujemy kontroli na poziomie bitów (259)
- Pola bitowe zawierają dowolną liczbę bitów (260)
- Twój niezbędnik C (264)
- Czy potrzebujesz elastycznego sposobu przechowywania danych? (266)
- Listy połączone przypominają łańcuchy danych (267)
- Listy połączone pozwalają na dodawanie elementów (268)
- Tworzenie struktur rekurencyjnych (269)
- Tworzenie wysp w języku C... (270)
- Wstawianie elementów pośrodku listy (271)
- Pamięć dynamiczną rezerwuj na stercie (276)
- Zwróć pamięć, kiedy nie będzie już potrzebna (277)
- Proś o pamięć, wywołując malloc()... (278)
- Popraw kod, używając funkcji strdup() (284)
- Zwalniaj pamięć, gdy jej nie potrzebujesz (288)
- Przegląd systemu SPIES (298)
- Detektywi oprogramowania: stosowanie valgrind (300)
- Skorzystaj z programu valgrind kilkakrotnie, by zebrać więcej dowodów (301)
- Przeanalizuj dowody (302)
- Sprawdzenie poprawek (305)
- Twój niezbędnik C (307)
- Szukając Pana Doskonałego... (310)
- Przekaż kod do funkcji (314)
- Musisz przekazać funkcji find() nazwę funkcji testującej (315)
- Każda nazwa funkcji jest wskaźnikiem do tej funkcji... (316)
- ...ale nie ma żadnego typu danych reprezentującego funkcję (317)
- Jak utworzyć wskaźnik do funkcji (318)
- Posortuj to, używając standardowej biblioteki C (323)
- Użyj wskaźnika do funkcji, by określić porządek sortowania (324)
- Automatyzacja generowania listów do Jana (332)
- Stwórz tablicę wskaźników do funkcji (336)
- Zapewnij swoim funkcjom elastyyyyyczność (341)
- Twój niezbędnik C (348)
- Kod, który możesz zabrać do banku (350)
- Nawiasy kątowe dołączają standardowe pliki nagłówkowe (352)
- A co zrobić, jeśli będziesz chciał współużytkować jakiś kod? (353)
- Współużytkowanie plików nagłówkowych (354)
- Współużytkowanie plików .o poprzez określanie pełnej ścieżki dostępu (355)
- Archiwum zawiera pliki .o (356)
- Utwórz archiwum, używając polecenia ar... (357)
- I w końcu kompiluj inne programy (358)
- Siłownia Rusz Głową wchodzi na scenę globalną (363)
- Obliczanie spalonych kalorii (364)
- Ale zagadnienie jest nieco bardziej skomplikowane... (367)
- Programy składają się z wielu fragmentów... (368)
- Łączenie dynamiczne następuje podczas działania programu (370)
- Czy pliki .a można łączyć podczas działania programu? (371)
- Najpierw utwórz plik obiektowy (372)
- Nazewnictwo bibliotek dynamicznych zależy od platformy systemowej (373)
- Twój niezbędnik C (385)
- Wywołania systemowe są Twoją gorącą linią z systemem operacyjnym (396)
- Wtem ktoś włamał się do systemu... (400)
- Bezpieczeństwo nie jest jedynym problemem (401)
- Funkcja exec() zapewnia większą kontrolę (402)
- Istnieje wiele funkcji exec() (403)
- Funkcje z tablicą argumentów: execv(), execvp() oraz execve() (404)
- Przekazywanie zmiennych środowiskowych (405)
- Większość wywołań systemowych zawodzi w taki sam sposób (406)
- Czytaj doniesienia, używając RSS (414)
- exec() jest końcem rodu naszego programu (418)
- Uruchamianie procesu potomnego przy użyciu funkcji fork() i exec() (419)
- Twój niezbędnik C (425)
- Przekierowania strumieni wejściowych (428)
- Zajrzyjmy do wnętrza standardowego procesu (429)
- Przekierowanie zastępuje deskryptor (430)
- Funkcja fileno() zwraca deskryptor (431)
- Czasami trzeba poczekać... (436)
- Bądź w kontakcie ze swymi potomkami (440)
- Połącz swoje procesy potokami (441)
- Studium przypadku: otwieranie doniesień w przeglądarce (442)
- W procesie potomnym (443)
- W procesie rodzicielskim (443)
- Otwieranie strony w przeglądarce (444)
- Śmierć procesu (449)
- Przechwytywanie sygnałów i wykonywanie własnego kodu (450)
- Struktury sigaction są rejestrowane przy użyciu funkcji sigaction() (451)
- Modyfikacja kodu i wykorzystanie procedury obsługi sygnałów (452)
- Używaj polecenia kill, by wysyłać sygnały (455)
- Wysyłanie do procesu sygnału pobudki (456)
- Twój niezbędnik C (464)
- Internetowy serwer puk-puk (466)
- Prezentacja serwera puk-puk (467)
- PNAR - jak serwery komunikują się z internetem (468)
- Gniazdo nie jest typowym strumieniem danych (470)
- Czasami serwer nie uruchamia się prawidłowo (474)
- Dlaczego mama zawsze powtarzała Ci, byś sprawdzał błędy (475)
- Odczyt danych przesyłanych przez klienta (476)
- Serwer może rozmawiać tylko z jednym klientem naraz (483)
- Możesz użyć fork(), by obsłużyć oba klienty jednocześnie (484)
- Pisanie klienta WWW (488)
- To zadanie klienta (489)
- Utwórz gniazdo dla adresu IP (490)
- Funkcja getaddrinfo() pobiera adresy domen (491)
- Twój niezbędnik C (498)
- Zadania są sekwencyjne... lub nie... (500)
- ...a procesy nie zawsze są właściwą odpowiedzią (501)
- Proste procesy robią po jednej rzeczy naraz (502)
- Zatrudnij dodatkowych pracowników: skorzystaj z wątków (503)
- Jak się tworzy wątki? (504)
- Utwórz wątki, używając funkcji pthread_create() (505)
- Ten kod nie jest wielobieżny (510)
- Potrzeba Ci sygnalizacji świetlnej (511)
- Użyj muteksu jako sygnalizacji świetlnej (512)
- Twój niezbędnik C (519)
- 1. Operatory (538)
- 2. Dyrektywy preprocesora (540)
- 3. Słowo kluczowe static (541)
- 4. Jak duże to jest? (542)
- 5. Automatyczne testowanie (543)
- 6. Więcej o gcc (544)
- 7. Więcej o programie make (546)
- 8. Narzędzia programistyczne (548)
- 9. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika (549)
- 10. Materiały (550)
Wprowadzenie
1. Zaczynamy poznawać C
2. Pamięć i wskaźniki
2,5. Łańcuchy znaków
3. Tworzenie małych programów narzędziowych
4. Stosowanie wielu plików źródłowych
Laboratorium C. 1. Arduino
5. Struktury, unie i pola bitowe
6. Struktury danych i pamięć dynamiczna
7. Zaawansowane funkcje
8. Biblioteki statyczne i dynamiczne
Laboratorium C. 2. OpenCV
9. Procesy i wywołania systemowe
10. Komunikacja pomiędzy procesami
11. Gniazda i komunikacja sieciowa
12. Wątki
Laboratorium C. 3. Blasteroidy
A Pozostałości
B Zagadnienia programowania w C
Skorowidz (573)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: C. Rusz głową! David Griffiths, Dawn Griffiths (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(3)
(1)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie