Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie III
- Autor:
- Eric Matthes
- Bestseller #13
- Promocja Przejdź
- Bestseller #13
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Instrukcje dla programisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 28
- Stron:
- 608
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie III
Pythona można się szybko nauczyć i praktycznie od razu zacząć tworzyć działające gry, aplikacje internetowe czy też programy wspierające badaczy różnych dziedzin nauki. Język ten został pomyślany tak, aby ułatwiał pisanie przejrzystego, zwięzłego kodu w sposób zgodny ze sztuką programowania. To idealny wybór dla każdego, komu zależy, by nie tracić zbytnio czasu na naukę, tylko od razu pisać kod działający zgodnie z oczekiwaniami.
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.
Skorzystaj z dokładnych instrukcji, jak:
- przygotować się do napisania pierwszego programu w Pythonie
- używać bibliotek i narzędzi Pythona
- pracować z różnymi zbiorami danych
- tworzyć interaktywne aplikacje internetowe i bezpiecznie je wdrażać
- testować i debugować kod, a także rozwiązywać różne problemy
Poznaj Pythona ― z tym światowym bestsellerem zrobisz to najszybciej!
Wybrane bestsellery
-
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcisz nawyk starannego testowania kodu przed wdrożeniem. Poszczególne zagadnienia będziesz natychmiast utrwalać dzięki licznym ćwiczeniom. Kolejnym etapem nauki będą praktyczne projekty: gra zręcznościowa, wizualizacja danych oraz aplikacja internetowa. Umiejętności, które zdobędziesz w ramach tego błyskawicznego kursu Pythona, pozwolą Ci tworzyć własne, rzeczywiste i wykorzystywane w praktyce aplikacje!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka jest zwięzłym, praktycznym podręcznikiem programowania w Pythonie, dzięki któremu gruntownie opanujesz podstawy języka i nabierzesz dobrych nawyków w programowaniu. Szybko będziesz mógł skoncentrować się na praktycznej stronie realizacji projektów, a nowo poznane koncepcje wypróbujesz przez rozwiązywanie konkretnych problemów. W taki sposób przygotujesz się do nauki zaawansowanych technik Pythona.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Język programowania ogólnego przeznaczenia Python należy obecnie do najpopularniejszych na świecie. Skąd się bierze jego fenomen? Niewątpliwie kluczowe znaczenie ma tu bardzo czytelna składnia, mocno zbliżona do składni języka naturalnego. Czyni to Pythona dość łatwym do opanowania, także dla początkujących. Osoby bardziej doświadczone doceniają go za wszechstronność. Pythona można używać w różnych dziedzinach, takich jak analiza danych, sztuczna inteligencja, tworzenie stron internetowych, automatyka i automatyzacja, pisanie aplikacji mobilnych i wiele innych. Dodajmy do tego rozbudowany pakiet bibliotek standardowych i oto mamy (niemal) idealny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.00 zł (-34%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią w szczególności analitycy danych. Wyjaśniono w niej potencjał wnioskowania przyczynowego w zakresie szacowania wpływu i efektów w biznesie. Opisano klasyczne metody wnioskowania przyczynowego, w tym testy A/B, regresja liniowa, wskaźnik skłonności, metoda syntetycznej kontroli i metoda różnicy w różnicach, przy czym skoncentrowano się przede wszystkim na praktycznym aspekcie tych technik. Znalazło się tu również omówienie nowoczesnych rozwiązań, takich jak wykorzystanie uczenia maszynowego do szacowania heterogenicznych efektów. Każda metoda została zilustrowana opisem zastosowania w branży technologicznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
49.43 zł
74.90 zł (-34%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią średnio zaawansowani użytkownicy Pythona, którzy tworzą aplikacje korzystające z osiągnięć nauki o danych. Znajdziesz w niej omówienie możliwości języka, wbudowanych struktur danych Pythona, jak również takich bibliotek jak NumPy, pandas, scikit-learn i matplotlib. Nauczysz się wczytywania danych w różnych formatach, porządkowania, grupowania i agregowana zbiorów danych, a także tworzenia wykresów i map. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami tworzenia rzeczywistych aplikacji, takich jak system obsługi taksówek z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych, analiza reguł asocjacyjnych dla danych transakcji czy też uczenie maszynowe modelu przewidującego zmiany kursów akcji. Każdy rozdział zawiera interesujące ćwiczenia, które pozwolą Ci nabrać biegłości w stosowaniu opisanych tu technik.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
45.54 zł
69.00 zł (-34%) -
Bestseller Nowość Promocja
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
45.54 zł
69.00 zł (-34%) -
Bestseller Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, jak pozyskiwać, analizować i wizualizować dane, a potem używać ich do rozwiązywania problemów biznesowych. Wystarczy, że znasz podstawy Pythona i matematyki na poziomie liceum, aby zacząć stosować naukę o danych w codziennej pracy. Znajdziesz tu szereg praktycznych i zrozumiałych przykładów: od usprawniania działalności wypożyczalni rowerów, poprzez wyodrębnianie danych z witryn internetowych, po budowę systemów rekomendacyjnych. Poznasz rozwiązania oparte na danych, przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych. Nauczysz się korzystać z eksploracyjnej analizy danych, przeprowadzać testy A/B i klasyfikację binarną, a także używać algorytmów uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
45.54 zł
69.00 zł (-34%) -
Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
58.74 zł
89.00 zł (-34%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
58.74 zł
89.00 zł (-34%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
85.14 zł
129.00 zł (-34%) -
Promocja
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po bibliotece Pandas. Dzięki tej przystępnej książce nauczysz się w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez bibliotekę, nawet jeśli dopiero zaczynasz przygodę z analizą danych w Pythonie. Naukę rozpoczniesz z użyciem rzeczywistego zbioru danych, aby wkrótce rozwiązywać złożone problemy danologii, takie jak obsługa brakujących danych, stosowanie regularyzacji czy też używanie metod nienadzorowanego uczenia maszynowego do odnajdywania podstawowej struktury w zbiorze danych. Pracę z poszczególnymi zagadnieniami ułatwia to, że zostały one zilustrowane prostymi, ale praktycznymi przykładami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.94 zł
109.00 zł (-34%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%)
O autorze książki
Eric Matthes - jest nauczycielem, hakerem i autorem książek. Uczy informatyki, fizyki i matematyki w szkole średniej. Od kilku lat prowadzi kursy dla początkujących programistów Pythona. Swój pierwszy program komputerowy — prostą, poprawnie funkcjonującą grę — napisał w wieku pięciu lat i od tej pory nieprzerwanie pasjonuje się tworzeniem kodu. Mieszka na Alasce wraz z żoną i synem.
Zobacz pozostałe książki z serii Instrukcje dla programisty
-
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, jak testować zabezpieczenia API GraphQL technikami ofensywnymi, takimi jak testy penetracyjne. Zdobędziesz i ugruntujesz wiedzę o GraphQL, niezbędną dla analityka bezpieczeństwa czy inżyniera oprogramowania. Nauczysz się skutecznie atakować API GraphQL, co pozwoli Ci wzmocnić procedury, stosować zautomatyzowane testy bezpieczeństwa w potoku ciągłej integracji i wdrażania, a ponadto efektywnie weryfikować mechanizmy zabezpieczeń. Zapoznasz się również z raportami o znalezionych lukach w zabezpieczeniach i przejrzysz kod exploitów, a także przekonasz się, jak wielki wpływ wywierają na działalność przedsiębiorstw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
52.14 zł
79.00 zł (-34%) -
Bestseller Nowość Promocja
W tej książce omówiono wewnętrzny sposób działania frameworka Kubernetes i pokazano, jak za jego pomocą budować wydajne, niezawodne i odporne na awarie aplikacje natywnej chmury. Dowiesz się, jak kontenery używają przestrzeni nazw w celu izolowania procesów, a także jak korzystają z funkcjonalności ograniczania zasobów, aby zagwarantować, że proces będzie się opierał jedynie na tych, które zostały mu przydzielone. Nauczysz się instalować klaster Kubernetes, wdrażać kontenery i zrozumiesz, na czym polega przepływ pakietów między kontenerami w sieci hosta. Ponadto poznasz strategie tworzenia i uruchamiania kontenerów, które zapewnią oprogramowaniu optymalną wydajność, jak również sposoby identyfikowania i usuwania potencjalnych problemów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
58.74 zł
89.00 zł (-34%) -
Promocja
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
44.22 zł
67.00 zł (-34%) -
Promocja
Ta książka stanowi przyspieszony kurs testowania bezpieczeństwa interfejsów API aplikacji internetowych. Dzięki niej przygotujesz się do testowania interfejsów, wyszukiwania błędów i zwiększania bezpieczeństwa własnoręcznie napisanych interfejsów. Dowiesz się, jak interfejsy REST API działają w środowisku produkcyjnym i jakie problemy wiążą się z ich bezpieczeństwem. Zbudujesz nowoczesne środowisko testowe złożone z programów: Burp Suite, Postman, Kiterunner i OWASP Amass, przydatnych do rekonesansu, analizy punktów końcowych i zakłócania interfejsów. Następnie nauczysz się przeprowadzać ataki na procesy uwierzytelniania, luki w procedurach biznesowych czy typowe słabe punkty interfejsów. Dowiesz się też, jak tworzyć skrypty międzyinterfejsowe, a także jak prowadzić masowe przypisania i wstrzykiwanie danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Hakowanie nie zawsze musi być złe. Terminem tym określa się również sprytne sposoby używania sprzętu czy oprogramowania do czegoś nowego. Z kolei etyczne hakowanie polega na zastosowaniu technik ataków do testowania systemu komputerowego, aby znaleźć jego słabe punkty, usunąć je i w ten sposób wzmocnić jego bezpieczeństwo. Opanowanie metod, jakimi posługują się cyberprzestępcy, pozwala zatem zrozumieć naturę zagrożeń w cyfrowym świecie i skutecznie się przed nimi bronić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz fascynującą historię Androida, opowiedzianą przez jej bohaterów. Dowiesz się, skąd się wziął pomysł na system operacyjny dla urządzeń mobilnych, kim byli ludzie, którzy zaczęli nad nim pracę, jak powstawał zespół i jakie trudności trzeba było pokonać, aby móc rzucić wyzwanie branży pełnej dużych graczy o mocnej pozycji. Przekonasz się, że warto ocalić od zapomnienia dzieje sprzed premiery wersji 1.0 Androida i poznasz jego późniejsze ― równie fascynujące ― losy. Przeczytasz tu wypowiedzi najważniejszych dla tego projektu ludzi, dzięki którym możliwe było osiągnięcie oszałamiającego sukcesu Androida. To bardzo ciekawa opowieść, napisana z poczuciem humoru, przystępnym językiem (niezbędne słownictwo specjalistyczne zostało wyjaśnione). W efekcie powstała zajmująca i przyjemna w lekturze książka, którą docenią zarówno osoby interesujące się technologią, jak i pasjonaci niezwykłych historii.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
Poznanie języka to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz też wiedzieć, jakie operacje w systemie wykonuje ten język. Do zbadania, jak działa kompilator i co dzieje się za kulisami, w książce tej wykorzystywana jest płytka rozwojowa Nucleo z niewielkim, tanim mikroukładem ARM. Dowiesz się, jak pracować z systemem, który ma ograniczoną ilość pamięci i funkcji wejścia/wyjścia, ale jego moc wystarcza do przeprowadzania złożonych operacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkowanych ataków szyfrujących i prób wymuszeń okupu, które sparaliżowały wiele korporacji. Dowiesz się także, w jaki sposób cyberataki służą do zakłócania przebiegu wyborów na całym świecie. Następnie prześledzisz krok po kroku proces analityczny, stosowany przez obrońców do badania każdego etapu cyberkampanii, pozwalający poprawnie zidentyfikować agresora i przygotować się do odpierania kolejnych ataków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistrzowie programowania pracują inaczej: w pełni skupiają się na jednym aspekcie swoj- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Ebooka "Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Python Crash Course: A Hands-On, Project-Based Introduction to Programming, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0430-9, 9788328904309
- Data wydania książki drukowanej :
- 2023-11-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-0431-6, 9788328904316
- Data wydania ebooka :
- 2023-11-28 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 165x228
- Numer z katalogu:
- 213124
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
- Serie wydawnicze: Instrukcje dla programisty
Spis treści książki
- 1. Rozpoczęcie pracy
- Przygotowanie środowiska programistycznego
- Wersje Pythona
- Wykonanie fragmentu kodu w Pythonie
- Edytor tekstu VS Code
- Python w różnych systemach operacyjnych
- Python w systemie Windows
- Python w systemie macOS
- Python w systemach z rodziny Linux
- Uruchomienie programu typu "Witaj, świecie!"
- Instalacja w VS Code rozszerzenia przeznaczonego do obsługi Pythona
- Uruchomienie programu typu "Witaj, świecie!"
- Rozwiązywanie problemów podczas instalacji
- Uruchamianie programów Pythona z poziomu powłoki
- W systemie Windows
- W systemach macOS i Linux
- Podsumowanie
- Przygotowanie środowiska programistycznego
- 2. Zmienne i proste typy danych
- Co tak naprawdę dzieje się po uruchomieniu hello_world.py?
- Zmienne
- Nadawanie nazw zmiennym i używanie zmiennych
- Unikanie błędów związanych z nazwami podczas używania zmiennych
- Zmienna to etykieta
- Ciągi tekstowe
- Zmiana wielkości liter ciągu tekstowego za pomocą metod
- Używanie zmiennych w ciągach tekstowych
- Dodawanie białych znaków do ciągów tekstowych za pomocą tabulatora i znaku nowego wiersza
- Usunięcie białych znaków
- Usunięcie prefiksu
- Unikanie błędów składni w ciągach tekstowych
- Liczby
- Liczby całkowite
- Liczby zmiennoprzecinkowe
- Liczby całkowite i zmiennoprzecinkowe
- Znaki podkreślenia w liczbach
- Wiele przypisań
- Stałe
- Komentarze
- Jak można utworzyć komentarz?
- Jakiego rodzaju komentarze należy tworzyć?
- Zen Pythona
- Podsumowanie
- 3. Wprowadzenie do list
- Czym jest lista?
- Uzyskanie dostępu do elementów listy
- Numeracja indeksu zaczyna się od 0, a nie od 1
- Użycie poszczególnych wartości listy
- Zmienianie, dodawanie i usuwanie elementów
- Modyfikowanie elementów na liście
- Dodawanie elementów do listy
- Usuwanie elementu z listy
- Organizacja listy
- Trwałe sortowanie listy za pomocą metody sort()
- Tymczasowe sortowanie listy za pomocą funkcji sorted()
- Wyświetlanie listy w odwrotnej kolejności alfabetycznej
- Określenie wielkości listy
- Unikanie błędów indeksu podczas pracy z listą
- Podsumowanie
- Czym jest lista?
- 4. Praca z listą
- Iteracja przez całą listę
- Dokładniejsza analiza pętli
- Wykonanie większej liczby zadań w pętli for
- Wykonywanie operacji po pętli for
- Unikanie błędów związanych z wcięciami
- Brak wcięcia
- Brak wcięcia dodatkowych wierszy
- Niepotrzebne wcięcie
- Niepotrzebne wcięcie po pętli
- Brak dwukropka
- Tworzenie list liczbowych
- Użycie funkcji range()
- Użycie funkcji range() do utworzenia listy liczb
- Proste dane statystyczne dotyczące listy liczb
- Lista składana
- Praca z fragmentami listy
- Wycinek listy
- Iteracja przez wycinek
- Kopiowanie listy
- Krotka
- Definiowanie krotki
- Iteracja przez wszystkie wartości krotki
- Nadpisanie krotki
- Styl tworzonego kodu
- Konwencje stylu
- Wcięcia
- Długość wiersza
- Puste wiersze
- Inne specyfikacje stylu
- Podsumowanie
- Iteracja przez całą listę
- 5. Konstrukcja if
- Prosty przykład
- Test warunkowy
- Sprawdzenie równości
- Ignorowanie wielkości liter podczas sprawdzania równości
- Sprawdzenie nierówności
- Porównania liczbowe
- Sprawdzanie wielu warunków
- Sprawdzanie, czy wartość znajduje się na liście
- Sprawdzanie, czy wartość nie znajduje się na liście
- Wyrażenie boolowskie
- Polecenie if
- Proste polecenia if
- Polecenia if-else
- Konstrukcja if-elif-else
- Użycie wielu bloków elif
- Pominięcie bloku else
- Sprawdzanie wielu warunków
- Używanie poleceń if z listami
- Sprawdzanie pod kątem wartości specjalnych
- Sprawdzanie, czy lista nie jest pusta
- Użycie wielu list
- Nadawanie stylu poleceniom if
- Podsumowanie
- 6. Słowniki
- Prosty słownik
- Praca ze słownikami
- Uzyskiwanie dostępu do wartości słownika
- Dodanie nowej pary klucz-wartość
- Rozpoczęcie pracy od pustego słownika
- Modyfikowanie wartości słownika
- Usuwanie pary klucz-wartość
- Słownik podobnych obiektów
- Używanie metody get() w celu uzyskania dostępu do wartości
- Iteracja przez słownik
- Iteracja przez wszystkie pary klucz-wartość
- Iteracja przez wszystkie klucze słownika
- Iteracja przez uporządkowane klucze słownika
- Iteracja przez wszystkie wartości słownika
- Zagnieżdżanie
- Lista słowników
- Lista w słowniku
- Słownik w słowniku
- Podsumowanie
- 7. Dane wejściowe użytkownika i pętla while
- Jak działa funkcja input()?
- Przygotowanie jasnych i zrozumiałych komunikatów
- Użycie funkcji int() do akceptowania liczbowych danych wejściowych
- Operator modulo
- Wprowadzenie do pętli while
- Pętla while w działaniu
- Umożliwienie użytkownikowi podjęcia decyzji o zakończeniu działania programu
- Użycie flagi
- Użycie polecenia break do opuszczenia pętli
- Użycie polecenia continue w pętli
- Unikanie pętli działającej w nieskończoność
- Użycie pętli while wraz z listami i słownikami
- Przenoszenie elementów z jednej listy na drugą
- Usuwanie z listy wszystkich egzemplarzy określonej wartości
- Umieszczenie w słowniku danych wejściowych wprowadzonych przez użytkownika
- Podsumowanie
- Jak działa funkcja input()?
- 8. Funkcje
- Definiowanie funkcji
- Przekazywanie informacji do funkcji
- Argumenty i parametry
- Przekazywanie argumentów
- Argumenty pozycyjne
- Argumenty w postaci słów kluczowych
- Wartości domyślne
- Odpowiedniki wywołań funkcji
- Unikanie błędów związanych z argumentami
- Wartość zwrotna
- Zwrot prostej wartości
- Definiowanie argumentu jako opcjonalnego
- Zwrot słownika
- Używanie funkcji wraz z pętlą while
- Przekazywanie listy
- Modyfikowanie listy w funkcji
- Uniemożliwianie modyfikowania listy przez funkcję
- Przekazywanie dowolnej liczby argumentów
- Argumenty pozycyjne i przekazywanie dowolnej liczby argumentów
- Używanie dowolnej liczby argumentów w postaci słów kluczowych
- Przechowywanie funkcji w modułach
- Import całego modułu
- Import określonych funkcji
- Użycie słowa kluczowego as w celu zdefiniowania aliasu funkcji
- Użycie słowa kluczowego as w celu zdefiniowania aliasu modułu
- Import wszystkich funkcji modułu
- Nadawanie stylu funkcjom
- Podsumowanie
- Definiowanie funkcji
- 9. Klasy
- Utworzenie i użycie klasy
- Utworzenie klasy Dog
- Metoda __init__()
- Utworzenie egzemplarza na podstawie klasy
- Praca z klasami i egzemplarzami
- Klasa Car
- Przypisanie atrybutowi wartości domyślnej
- Modyfikacja wartości atrybutu
- Dziedziczenie
- Metoda __init__() w klasie potomnej
- Definiowanie atrybutów i metod dla klasy potomnej
- Nadpisywanie metod klasy nadrzędnej
- Egzemplarz jako atrybut
- Modelowanie rzeczywistych obiektów
- Import klas
- Import pojedynczej klasy
- Przechowywanie wielu klas w module
- Import wielu klas z modułu
- Import całego modułu
- Import wszystkich klas z modułu
- Import modułu w module
- Używanie aliasów
- Określenie swojego sposobu pracy
- Biblioteka standardowa Pythona
- Nadawanie stylu klasom
- Podsumowanie
- Utworzenie i użycie klasy
- 10. Pliki i wyjątki
- Odczytywanie danych z pliku
- Wczytywanie całego pliku
- Względna i bezwzględna ścieżka dostępu do pliku
- Odczytywanie wiersz po wierszu
- Praca z zawartością pliku
- Ogromne pliki, czyli na przykład milion cyfr
- Czy data Twoich urodzin znajduje się w liczbie pi?
- Zapisywanie danych w pliku
- Zapisywanie pojedynczego wiersza
- Zapisywanie wielu wierszy
- Wyjątki
- Obsługiwanie wyjątku ZeroDivisionError
- Używanie bloku try-except
- Używanie wyjątków w celu uniknięcia awarii programu
- Blok else
- Obsługa wyjątku FileNotFoundError
- Analiza tekstu
- Praca z wieloma plikami
- Ciche niepowodzenie
- Które błędy należy zgłaszać?
- Przechowywanie danych
- Używanie json.dumps() i json.loads()
- Zapisywanie i odczytywanie danych wygenerowanych przez użytkownika
- Refaktoryzacja
- Podsumowanie
- Odczytywanie danych z pliku
- 11. Testowanie kodu
- Instalowanie pytest za pomocą pip
- Uaktualnianie pip
- Instalowanie pytest
- Testowanie funkcji
- Test jednostkowy i zestaw testów
- Zaliczenie testu
- Wykonywanie testu
- Niezaliczenie testu
- Reakcja na niezaliczony test
- Dodanie nowego testu
- Testowanie klasy
- Różne rodzaje metod asercji
- Klasa do przetestowania
- Testowanie klasy AnonymousSurvey
- Używanie danych testowych
- Podsumowanie
- Instalowanie pytest za pomocą pip
- 12. Statek, który strzela pociskami
- Planowanie projektu
- Instalacja Pygame
- Rozpoczęcie pracy nad projektem gry
- Utworzenie okna Pygame i reagowanie na działania użytkownika
- Określenie liczby klatek na sekundę
- Zdefiniowanie koloru tła
- Utworzenie klasy ustawień
- Dodanie obrazu statku kosmicznego
- Utworzenie klasy statku kosmicznego
- Wyświetlenie statku kosmicznego na ekranie
- Refaktoryzacja, czyli metody _check_events() i _update_screen()
- Metoda _check_events()
- Metoda _update_screen()
- Kierowanie statkiem kosmicznym
- Reakcja na naciśnięcie klawisza
- Umożliwienie nieustannego ruchu
- Poruszanie statkiem w obu kierunkach
- Dostosowanie szybkości statku
- Ograniczenie zasięgu poruszania się statku
- Refaktoryzacja metody _check_events()
- Naciśnięcie klawisza Q w celu zakończenia gry
- Uruchamianie gry w trybie pełnoekranowym
- Krótkie powtórzenie
- alien_invasion.py
- settings.py
- ship.py
- Wystrzeliwanie pocisków
- Dodawanie ustawień dotyczących pocisków
- Utworzenie klasy Bullet
- Przechowywanie pocisków w grupie
- Wystrzeliwanie pocisków
- Usuwanie niewidocznych pocisków
- Ograniczenie liczby pocisków
- Utworzenie metody _update_bullets()
- Podsumowanie
- 13. Obcy!
- Przegląd projektu
- Utworzenie pierwszego obcego
- Utworzenie klasy Alien
- Utworzenie egzemplarza obcego
- Utworzenie floty obcych
- Utworzenie rzędów obcych
- Refaktoryzacja metody _create_fleet()
- Dodawanie rzędów
- Poruszanie flotą obcych
- Przesunięcie obcych w prawo
- Zdefiniowanie ustawień dla kierunku poruszania się floty
- Sprawdzenie, czy obcy dotarł do krawędzi ekranu
- Przesunięcie floty w dół i zmiana kierunku
- Zestrzeliwanie obcych
- Wykrywanie kolizji z pociskiem
- Utworzenie większych pocisków w celach testowych
- Ponowne utworzenie floty
- Zwiększenie szybkości pocisku
- Refaktoryzacja metody _update_bullets()
- Zakończenie gry
- Wykrywanie kolizji między obcym i statkiem
- Reakcja na kolizję między obcym i statkiem
- Obcy, który dociera do dolnej krawędzi ekranu
- Koniec gry!
- Ustalenie, które komponenty gry powinny być uruchomione
- Podsumowanie
- 14. Punktacja
- Dodanie przycisku Gra
- Utworzenie klasy Button
- Wyświetlenie przycisku na ekranie
- Uruchomienie gry
- Zerowanie gry
- Dezaktywacja przycisku Gra
- Ukrycie kursora myszy
- Zmiana poziomu trudności
- Zmiana ustawień dotyczących szybkości
- Wyzerowanie szybkości
- Punktacja
- Wyświetlanie punktacji
- Utworzenie tablicy wyników
- Uaktualnienie punktacji po zestrzeleniu obcego
- Zerowanie wyniku
- Zagwarantowanie uwzględnienia wszystkich trafień
- Zwiększenie liczby zdobywanych punktów
- Zaokrąglanie punktacji
- Najlepsze wyniki
- Wyświetlenie aktualnego poziomu gry
- Wyświetlenie liczby statków
- Podsumowanie
- Dodanie przycisku Gra
- 15. Generowanie danych
- Instalacja matplotlib
- Wygenerowanie prostego wykresu liniowego
- Zmienianie etykiety i grubości wykresu
- Poprawianie wykresu
- Używanie wbudowanych stylów
- Używanie funkcji scatter() do wyświetlania poszczególnych punktów i nadawania im stylu
- Wyświetlanie serii punktów za pomocą funkcji scatter()
- Automatyczne obliczanie danych
- Dostosowanie znaczników osi do własnych potrzeb
- Definiowanie własnych kolorów
- Użycie mapy kolorów
- Automatyczny zapis wykresu
- Błądzenie losowe
- Utworzenie klasy RandomWalk
- Wybór kierunku
- Wyświetlenie wykresu błądzenia losowego
- Wygenerowanie wielu błądzeń losowych
- Nadawanie stylu danym wygenerowanym przez błądzenie losowe
- Symulacja rzutu kością do gry za pomocą plotly
- Instalacja plotly
- Utworzenie klasy Die
- Rzut kością do gry
- Analiza wyników
- Utworzenie histogramu
- Dostosowanie wykresu do własnych potrzeb
- Rzut dwiema kośćmi
- Dalsze dostosowanie wykresu do własnych potrzeb
- Rzut kośćmi o różnej liczbie ścianek
- Zapisywanie wykresu
- Podsumowanie
- 16. Pobieranie danych
- Format CSV
- Przetwarzanie nagłówków pliku CSV
- Wyświetlanie nagłówków i ich położenia
- Wyodrębnienie i odczytanie danych
- Wyświetlenie danych na wykresie temperatury
- Moduł datetime
- Wyświetlanie daty
- Wyświetlenie dłuższego przedziału czasu
- Wyświetlenie drugiej serii danych
- Nakładanie cienia na wykresie
- Sprawdzenie pod kątem błędów
- Samodzielne pobieranie danych
- Mapowanie globalnych zbiorów danych - format GeoJSON
- Pobranie danych dotyczących trzęsień ziemi
- Analiza danych GeoJSON
- Utworzenie listy trzęsień ziemi
- Wyodrębnienie siły trzęsienia ziemi
- Wyodrębnienie danych o miejscu wystąpienia trzęsienia ziemi
- Budowanie mapy świata
- Przedstawienie siły trzęsienia ziemi
- Dostosowanie koloru punktu
- Inne skale kolorów
- Dodanie tekstu wyświetlanego po wskazaniu punktu na mapie
- Podsumowanie
- Format CSV
- 17. Praca z API
- Użycie API
- Git i GitHub
- Żądanie danych za pomocą wywołania API
- Instalacja requests
- Przetworzenie odpowiedzi API
- Praca ze słownikiem odpowiedzi
- Podsumowanie repozytoriów najczęściej oznaczanych gwiazdką
- Monitorowanie ograniczeń liczby wywołań API
- Wizualizacja repozytoriów za pomocą pakietu plotly
- Nadawanie stylu wykresowi
- Dodanie własnych podpowiedzi
- Dodawanie łączy do wykresu
- Dostosowanie kolorów znaczników do własnych potrzeb
- Więcej o plotly i API GitHub
- Hacker News API
- Podsumowanie
- Użycie API
- 18. Rozpoczęcie pracy z Django
- Przygotowanie projektu
- Opracowanie specyfikacji
- Utworzenie środowiska wirtualnego
- Aktywacja środowiska wirtualnego
- Instalacja frameworka Django
- Utworzenie projektu w Django
- Utworzenie bazy danych
- Przegląd projektu
- Uruchomienie aplikacji
- Definiowanie modeli
- Aktywacja modeli
- Witryna administracyjna Django
- Zdefiniowanie modelu Entry
- Migracja modelu Entry
- Rejestracja modelu Entry w witrynie administracyjnej
- Powłoka Django
- Tworzenie stron internetowych - strona główna aplikacji
- Mapowanie adresu URL
- Utworzenie widoku
- Utworzenie szablonu
- Utworzenie dodatkowych stron
- Dziedziczenie szablonu
- Strona tematów
- Strony poszczególnych tematów
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- 19. Konta użytkowników
- Umożliwienie użytkownikom wprowadzania danych
- Dodawanie nowego tematu
- Dodawanie nowych wpisów
- Edycja wpisu
- Konfiguracja kont użytkowników
- Aplikacja accounts
- Strona logowania
- Wylogowanie
- Strona rejestracji użytkownika
- Umożliwienie użytkownikom bycia właścicielami swoich danych
- Ograniczenie dostępu za pomocą dekoratora @login_required
- Powiązanie danych z określonymi użytkownikami
- Przyznanie dostępu jedynie odpowiednim użytkownikom
- Ochrona tematów użytkownika
- Ochrona strony edit_entry
- Powiązanie nowego tematu z bieżącym użytkownikiem
- Podsumowanie
- Umożliwienie użytkownikom wprowadzania danych
- 20. Nadanie stylu i wdrożenie aplikacji
- Nadanie stylu aplikacji Learning Log
- Aplikacja django-bootstrap5
- Użycie Bootstrapa do nadania stylu aplikacji Learning Log
- Modyfikacja pliku base.html
- Użycie elementu Jumbotron do nadania stylu stronie głównej
- Nadanie stylu stronie logowania
- Nadanie stylu stronie tematów
- Nadanie stylów wpisom na stronie tematu
- Wdrożenie aplikacji Learning Log
- Utworzenie konta w Platform.sh
- Instalacja Platform.sh CLI
- Instalacja platformshconfig
- Utworzenie pliku requirements.txt
- Dodatkowe wymagania dotyczące wdrożenia
- Dodawanie plików konfiguracyjnych
- Modyfikacja pliku settings.py dla Platform.sh
- Użycie Gita do monitorowania plików projektu
- Utworzenie projektu w Platform.sh
- Przekazanie projektu do Platform.sh
- Wyświetlenie wdrożonego projektu
- Dopracowanie wdrożenia projektu w Platform.sh
- Utworzenie własnych stron błędu
- Nieustanna rozbudowa
- Usunięcie projektu z Platform.sh
- Podsumowanie
- Nadanie stylu aplikacji Learning Log
- A. Instalacja Pythona i rozwiązywanie problemów
- Python w Windows
- Użycie polecenia py zamiast python
- Ponowna instalacja Pythona
- Python w systemie macOS
- Przypadkowa instalacja wersji dostarczanej przez Apple
- Python 2 w starszych wydaniach systemu macOS
- Python w systemie Linux
- Używanie domyślnej instalacji Pythona
- Instalacja najnowszej wersji Pythona
- Sprawdzenie aktualnie używanej wersji Pythona
- Słowa kluczowe Pythona i wbudowane funkcje
- Słowa kluczowe Pythona
- Wbudowane funkcje Pythona
- Python w Windows
- B. Edytory tekstu i środowiska IDE
- Efektywna praca z VS Code
- Konfigurowanie VS Code
- Wybrane skróty klawiszowe VS Code
- Inne edytory tekstu i środowiska IDE
- IDLE
- Geany
- Sublime Text
- Emacs i vim
- PyCharm
- Notatniki Jupyter Notebooks
- Efektywna praca z VS Code
- C. Uzyskiwanie pomocy
- Pierwsze kroki
- Spróbuj jeszcze raz
- Chwila odpoczynku
- Korzystaj z zasobów tej książki
- Wyszukiwanie informacji w internecie
- Stack Overflow
- Oficjalna dokumentacja Pythona
- Oficjalna dokumentacja biblioteki
- r/learnpython
- Posty na blogach
- Discord
- Slack
- Pierwsze kroki
- D. Używanie Gita do kontroli wersji
- Instalacja Gita
- Konfiguracja Gita
- Tworzenie projektu
- Ignorowanie plików
- Inicjalizacja repozytorium
- Sprawdzanie stanu
- Dodawanie plików do repozytorium
- Zatwierdzanie plików
- Sprawdzanie dziennika projektu
- Drugie zatwierdzenie
- Przywracanie stanu projektu
- Przywracanie projektu do poprzedniego stanu
- Usuwanie repozytorium
- Instalacja Gita
- E. Rozwiązywanie problemów z wdrożeniami
- Jak wygląda proces wdrażania?
- Podstawy rozwiązywania problemów
- Kierowanie się podpowiedziami wyświetlanymi na ekranie
- Odczytywanie danych wyjściowych dzienników zdarzeń
- Rozwiązywanie problemów dotyczących konkretnego systemu operacyjnego
- Wdrażanie z poziomu systemu Windows
- Wdrażanie z poziomu systemu macOS
- Wdrażanie z poziomu systemu Linux
- Inne podejścia w zakresie wdrożenia
Wprowadzenie do trzeciego wydania książki
Podziękowania
Wprowadzenie
CZĘŚĆ I. Podstawy
CZĘŚĆ II. Projekty
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka ułatwi Ci zgłębienie koncepcji kryjących się za działaniem nowoczesnych baz danych. Dzięki niej zrozumiesz, w jaki sposób struktury dyskowe różnią się od tych w pamięci i jak działają algorytmy efektywnego utrzymywania struktur B drzewa na dysku. Poznasz implementacje pamięci masowej o strukturze dziennika. Znajdziesz tu również wyjaśnienie zasad organizacji węzłów w klaster baz danych i specyfiki środowisk rozproszonych. Dowiesz się, jak algorytmy rozproszone poprawiają wydajność i stabilność systemu i jak uzyskać ostateczną spójność danych. Ponadto w książce zaprezentowano koncepcje antyentropii i plotek, służące do zapewniania zbieżności i rozpowszechniania danych, a także mechanizm transakcji utrzymujący spójność logiczną bazy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
58.74 zł
89.00 zł (-34%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
85.14 zł
129.00 zł (-34%) -
Nowość Promocja
Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.62 zł
57.00 zł (-34%) -
Bestseller Nowość Promocja
Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez możliwości operowania na danych - tym samym bez arkuszy kalkulacyjnych, do których każdy z nas ma dostęp w swoich komputerach. Najpopularniejszy z nich, czyli Excel, jest masowo używany zarówno w firmach, jak i instytucjach publicznych, ale także w gospodarstwach domowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest oficjalnym przewodnikiem po języku programowania systemów Rust, udostępnianym na licencji open source. Dzięki niej nauczysz się pisać szybsze i bardziej niezawodne oprogramowanie. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie kontrolę nad niskopoziomowymi szczegółami wraz z wysokopoziomową ergonomią, co pozwoli Ci na zwiększenie produktywności i uniknięcie trudności związanych z językami niskiego poziomu. Oprócz przystępnie przekazanej wiedzy i niezliczonych przykładów kodu w książce znalazły się trzy rozdziały poświęcone budowaniu kompletnych projektów: gry w zgadywanie liczb, rustowej implementacji narzędzia wiersza poleceń i serwera wielowątkowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
85.14 zł
129.00 zł (-34%) -
Nowość Promocja
Wprowadzenie obserwowalności do systemów jest wyzwaniem technicznym i kulturowym. Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz wartość obserwowalnych systemów i nauczysz się praktykować programowanie sterowane obserwowalnością. Przekonasz się, że dzięki jej wdrożeniu zespoły mogą szybko i bez obaw dostarczać kod, identyfikować wartości odstające i nietypowe zachowania, a ponadto lepiej zrozumieją doświadczenia użytkownika. Znajdziesz tu szczegółowe wyjaśnienia, co jest potrzebne do uzyskania wysokiej obserwowalności, a także szereg wskazówek, jak ulepszyć istniejące rozwiązania i pomyślnie dokonać migracji ze starszych narzędzi, takich jak wskaźniki, monitorowanie i zarządzanie dziennikami. Dowiesz się również, jaki wpływ ma obserwowalność systemu na kulturę organizacji ― i odwrotnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
45.54 zł
69.00 zł (-34%) -
Nowość Promocja
Marzycie czasem, że potraficie latać niczym ptak? Szybowanie bez trudu ponad wierzchołkami drzew, wznoszenie się i opadanie, zabawa i uniki w trzecim wymiarze. Kiedy w Anglii wystukuję na klawiaturze niniejsze wyrazy, te „lecą” do chmury, gotowe „wylądować” w amerykańskim komputerze. Mogę „polecieć” wirtualnie z Oksfordu do Australii, patrząc po drodze na usytuowane „w dole” Alpy i Himalaje. Nie wiem, czy maszyny antygrawitacyjne rodem z fantastyki naukowej staną się kiedykolwiek rzeczywistością. Wątpię i nie chcę nawet snuć dalszych rozważań na ten temat. Książka, trzymając się naukowych faktów, przedstawia sposoby na pokonanie grawitacji, choć dosłownie uciec przed nią się nie da. Jak nam, ludziom, udało się z naszą technologią, i zwierzętom, z ich uwarunkowaniami biologicznymi, poradzić sobie z problemem oderwania się od stabilnego podłoża: z ucieczką, nawet jeśli tylko na jakiś czas lub częściowo, przed tyranią grawitacji? Jakie benefity w świecie natury niesie latanie?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
45.54 zł
69.00 zł (-34%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce ta trudna sztuka musi Ci się udać! Znajdziesz tu gruntowne, a przy tym zabawne wprowadzenie do tworzenia i używania struktur danych. Naukę oprzesz na przejrzystych schematach i dowcipnych porównaniach, aby już wkrótce móc tworzyć wydajniejszy i elastyczny kod. Nieistotne, jakim językiem programowania się posługujesz — podczas lektury zaimplementujesz za pomocą pseudokodu kilkanaście głównych struktur danych, w tym stosy, filtry Blooma, drzewa czwórkowe i grafy. Fantazyjne przykłady ułatwią Ci intuicyjne posługiwanie się tymi strukturami danych. Dowiesz się, jak indeksować przedmioty kolekcjonerskie, optymalizować wyszukiwanie za pomocą latającej wiewiórki, a nawet jak znaleźć najbliższy kubek kawy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
45.54 zł
69.00 zł (-34%) -
Nowość Promocja
Jeżeli jesteś pracownikiem dozoru lub elektromonterem albo po ukończeniu nauki planujesz zajmować się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych u pracodawcy lub w ramach własnej działalności, musisz posiadać odpowiednie kwalifikacje. Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające Cię do samodzielnej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych „E” lub sprawowania dozoru nad ich eksploatacją „D” możesz uzyskać po pozytywnym zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego URE Grupy 1. Ta książka ma za zadanie pomóc Ci się do niego przygotować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują wyraźnie: wkraczamy w erę, w której sztuczna inteligencja (SI) będzie wszechobecna. Wygra na tym ten, kto szybciej nauczy się z nią skutecznie porozumiewać. Nie czekaj zatem i już dziś opanuj sztukę tworzenia precyzyjnych i trafnych promptów, czyli instrukcji dla modeli językowych, takich jak ChatGPT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.00 zł (-34%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie III Eric Matthes (28) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(19)
(3)
(3)
(1)
(1)
(1)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie