×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV

(ebook) (audiobook) (audiobook)
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - okladka książki

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - okladka książki

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - audiobook MP3

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - audiobook CD

Serie wydawnicze:
O'Reilly
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Stron:
718
Druk:
oprawa miękka

SEO, czyli optymalizacja witryn dla wyszukiwarek, jest dyscypliną znaną od ponad ćwierćwiecza. Oferuje szerokie możliwości rozwoju kariery zarówno dla osób zajmujących się marketingiem, jak i dla technicznych nerdów. SEO nieustannie ewoluuje: najpierw ważne były słowa kluczowe, później architektura techniczna, potem odnośniki, a teraz wkraczamy w erę SEO wspomaganego sztuczną inteligencją. Oznacza to, że aby odnosić sukcesy w tej fascynującej dziedzinie, trzeba wciąż się uczyć.

To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.

W książce:

  • zasady i niuanse działania wyszukiwarek i ich algorytmów
  • perspektywy wyszukiwania informacji, w tym wpływ sztucznej inteligencji
  • skutki kluczowych modyfikacji algorytmów Google
  • narzędzia do zwiększania widoczności w wynikach wyszukiwania informacji lokalnych, filmów (w tym na YouTube), obrazów i wiadomości
  • tworzenie zespołu specjalistów do spraw SEO 

SEO jest z całą pewnością sztuką, a ta książka dowodzi, że jest także nauką, którą można posiąść i stosować z doskonałym skutkiem.

dr Robert Cialdini, autor bestsellera Zasady wywierania wpływu na ludzi

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Eric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.

Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.

Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.

Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - pozostałe książki

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint