SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
- Autorzy:
- Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 7
- Stron:
- 864
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
- wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
- projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
- algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
- własne badania i analizy dla potrzeb SEO
Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Najnowsza w Polsce książka o SEO dla początkujących już dostępna! - 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących - Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO - Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku - Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach - Najnowsze wersje narzę
- PDF + ePub + Mobi pkt
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024 SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024
-
SEO w 14 dni. Daj się znaleźć online Daj się znaleźć online! Wypozycjonuj się i zyskaj nowych odbiorców, zwiększ zyski, oszczędzając czas! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: SEO to dla Ciebie czarna magia, a chcesz zaistnieć w Google, pragniesz zwiększyć liczbę odbiorców, a nie wiesz, jak się za to zabrać, masz problem z wyznaczeniem słów
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla programistów aplikacji internetowych, architektów oprogramowania, menedżerów technicznych i inżynierów. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób stosować architekturę mikrousług do frontendu aplikacji. Pokazano najważniejsze zalety mikrofrontendów, takie jak elastyczność, skalowalność i swoboda w dobieraniu bibliotek i platform programistycznych. Omówiono też takie zagadnienia jak wzorce projektowe dla mikrofrontendów, zasady przeprowadzania migracji z frontendu monolitycznego do mikrofrontendów, a także praktyczne aspekty wdrażania architektury mikrofrontendowej w organizacji. Ciekawą kwestią jest również prezentacja dobrych praktyk, na przykład sprawdzonych strategii automatyzacji i wdrażania mikrofrontendów w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe - najnowsza publikacja stanowi niejako dopełnienie tamtych podręczników. Jest przeznaczona dla osób, które chciałyby się zająć zwiększeniem widoczności w wyszukiwarkach i oglądalności swoich istniejących już serwisów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. „Kopiuj-wklej” z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą „inspirację”.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Niedostępna
-
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Czasowo niedostępna
-
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Niedostępna
-
Promocja
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
O autorach książki
Eric Enge jest prezesem firmy konsultingowej Stone Temple Consulting (www.stonetemple.com), specjalizującej się w zagadnieniach SEO.
Stephan Spencer (stephanspencer.com) jest założycielem firmy Netconcepts i pomysłodawcą programu Traffic Control. Jest również autorem książki Google Power Search i współautorem książki Social eCommerce.
Jessie C. Stricchiola — zajmuje się marketingiem cyfrowym od 1997 roku. Jest jedną z założycielek organizacji SEMPO.org. Obecnie jest prezesem firmy konsultingowej Alchemist Media, Inc. Jest również biegłą sądową w sprawach związanych z internetem.
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - pozostałe książki
-
Promocja
Three acknowledged experts in search engine optimization share guidelines and innovative techniques that will help you plan and execute a comprehensive SEO strategy. Complete with an array of effective tactics from basic to advanced, this fourth edition prepares digital marketers for 2023 and beyond with updates on SEO tools and new search engine o- ePub + Mobi pkt
(203,15 zł najniższa cena z 30 dni)
209.45 zł
249.00 zł (-16%) -
Three acknowledged experts in search engine optimization share guidelines and innovative techniques that will help you plan and execute a comprehensive SEO strategy. Complete with an array of effective tactics from basic to advanced, this third edition prepares digital marketers for 2016 with updates on SEO tools and new search engine optimization
- ePub + Mobi pkt
The Art of SEO. Mastering Search Engine Optimization. 3rd Edition The Art of SEO. Mastering Search Engine Optimization. 3rd Edition
Niedostępna
-
Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
Niedostępna
-
Promocja
Behind Google's deceptively simple interface is immense power for both market and competitive research—if you know how to use it well. Sure, basic searches are easy, but complex searches require specialized skills. This concise book takes you through the full range of Google's powerful search-refinement features, so you can quickly find the specifi- ePub + Mobi pkt
Google Power Search. The Essential Guide to Finding Anything Online with Google Google Power Search. The Essential Guide to Finding Anything Online with Google
(31,02 zł najniższa cena z 30 dni)
31.02 zł
39.90 zł (-22%) -
Promocja
Want to make money online? Then ignore social media at your own risk. Social media is vital if you want to your business to thrive, and though you can’t control the conversations, you can influence them. This book will teach you how.If mismanaged, social media can create more noise than signal. It can be a time and energy suck—for you and your audi- ePub + Mobi pkt
Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach Social eCommerce. Increasing Sales and Extending Brand Reach
(114,15 zł najniższa cena z 30 dni)
114.15 zł
139.00 zł (-18%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Maksymilian Gutowski, Łukasz Piwko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2285-1, 9788328322851
- Data wydania książki drukowanej :
- 2016-06-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2286-8, 9788328322868
- Data wydania ebooka :
- 2016-06-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 45579
- Rozmiar pliku Pdf:
- 41.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 55.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 106.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Spis treści książki
- Wyszukiwarki i cel ich istnienia (34)
- Udział rynkowy wyszukiwarek (34)
- Cele wyszukiwania (35)
- Kto szuka i czego? (36)
- Określanie celu wyszukiwania - wyzwanie dla marketingu i wyszukiwarek (37)
- Zapytania nawigacyjne (37)
- Zapytania informacyjne (38)
- Zapytania transakcyjne (39)
- Wyszukiwanie adaptacyjne (40)
- Intencje wyszukujących (40)
- Wyszukiwanie a zachowanie konsumentów (42)
- Wpływ wyszukiwarek na handel w internecie (45)
- Wzrost znaczenia urządzeń mobilnych (46)
- Historia śledzenia wzroku: jak użytkownicy oglądają wyniki wyszukiwania (47)
- Śledzenie kliknięć: jak użytkownicy wybierają wyniki - wyniki neutralne a opłacane (51)
- Rozkład wyników wyszukiwania i ruchu sieciowego (53)
- Wnioski (55)
- Interpretowanie wyników wyszukiwania (58)
- Układ stron wyszukiwania (58)
- Wyniki wyszukiwania pionowego na stronach wynikowych (62)
- Baza wiedzy Knowledge Graph firmy Google (66)
- Algorytmiczny system rankingowy: szperanie, indeksowanie, ocenianie (66)
- Szperanie i indeksowanie (67)
- Pobieranie danych i ranking (68)
- Ocenianie zawartości strony internetowej (70)
- Jaką dokładnie treść wyszukiwarki "widzą" na stronie? (71)
- Odgadywanie zamiarów użytkownika i zwracanie trafnych, aktualnych treści (78)
- Analiza dokumentu a łączność semantyczna (79)
- Jakość treści i zaangażowanie użytkowników (82)
- Analiza linków (85)
- Ocenianie sygnałów społecznościowych (86)
- Problematyczne słowa, dwuznaczność i różnorodność (87)
- Dlaczego algorytmy wyszukiwania mogą zawieść (89)
- Graf wiedzy (90)
- Czynniki rankingowe (92)
- Negatywne czynniki rankingowe (94)
- Inne czynniki rankingowe (94)
- Zaawansowane techniki wyszukiwania (95)
- Zaawansowane operatory wyszukiwania w Google (96)
- Zaawansowane operatory wyszukiwarki Bing (101)
- Zaawansowane techniki korzystania z operatorów (102)
- Wyszukiwarki pionowe (103)
- Wyszukiwanie pionowe a główne wyszukiwarki internetowe (104)
- Wyszukiwanie uniwersalne i wyszukiwanie mieszane (108)
- Wyszukiwarki a państwa (111)
- Optymalizacja wyszukiwania w wybranych krajach (112)
- Wnioski (113)
- Cele strategiczne w zasięgu specjalistów SEO (116)
- Widoczność i branding (116)
- Ruch w witrynie (117)
- Wysoki wskaźnik ROI (117)
- Każdy plan SEO powinien być ustalony indywidualnie (118)
- Ruch sieciowy a zamiar użytkowników (119)
- Tworzenie planu SEO przed rozpoczęciem konstruowania witryny (120)
- Czynniki biznesowe, które wpływają na plan SEO (120)
- Zrozumienie potrzeb klientów i odnalezienie własnej niszy (121)
- Mapowanie produktów i usług (121)
- Treść jest ponad wszystko (122)
- Segmentowanie użytkowników witryny (123)
- Kontekst, czyli konkurencja rynkowa (123)
- SEO i surowy ruch (124)
- SEO a sprzedaż internetowa (125)
- SEO i branding (126)
- SEO dla pozyskiwania potencjalnych klientów marketingu bezpośredniego (127)
- SEO i zarządzanie reputacją (128)
- SEO i ideologiczny wpływ (129)
- Zaawansowane metody planowania i oceniania (130)
- Analiza SWOT (130)
- Rady dotyczące analizy SWOT (131)
- Przejdź na SMART (133)
- Wnioski (134)
- Znaczenie planowania (135)
- Proces budowy witryny i definiowanie graczy (136)
- Definiowanie struktury informacyjnej witryny (136)
- Decyzje technologiczne (137)
- Decyzje strukturalne (138)
- Witryny i aplikacje dla urządzeń mobilnych (142)
- Jednostronicowe aplikacje sieciowe (142)
- Przeprowadzanie audytu już istniejącej witryny w celu zidentyfikowania problemów SEO (144)
- Elementy audytu (144)
- Waga oceny słów kluczowych (149)
- Kanibalizacja słów kluczowych (150)
- Przykład: kwestia linków wewnętrznych (152)
- Kwestia serwera i hostingu (154)
- Wykorzystywanie oprogramowania statystycznego serwera i zdobywanie dostępu do danych (155)
- Analityka sieciowa (155)
- Śledzenie zmian w logach (155)
- Narzędzia dla webmasterów Google i Bing (156)
- Identyfikowanie głównych konkurentów (156)
- Identyfikacja spamu (156)
- Odnajdywanie najlepszych konkurentów (158)
- Odkrywanie sekretów konkurencji (159)
- Ocena postępu w długiej perspektywie (160)
- Oś czasu zmian pozycji witryny (161)
- Rodzaje zmian na witrynie, które mają wpływ na SEO (162)
- Wcześniejsze działania SEO (163)
- Pomiary stanu zindeksowania witryny (164)
- Pomiary rankingowe (165)
- Identyfikowanie źródeł ruchu sieciowego i pomiary jego intensywności (166)
- Wykorzystywanie zasobów biznesowych w kontekście SEO (167)
- Inne domeny, do których masz dostęp (167)
- Relacje w sieci i poza nią (167)
- Treści i dane, których nie zamieściłeś w internecie (167)
- Użytkownicy, którzy odnieśli dobre wrażenie (168)
- Fani, przyjaciele i śledzący (168)
- Wnioski (168)
- Teoria analizy i identyfikacji słów kluczowych (169)
- Myślenie strategiczne (170)
- Długi ogon i krzywa popytu słów kluczowych (170)
- Rola algorytmu Google Hummingbird (170)
- Ukrywanie słów kluczowych i analiza współwystępowania słów na stronie (174)
- Podejście tradycyjne - znajomość domeny, analiza treści witryny (175)
- Analiza porównawcza konkurencji (176)
- Integracja badania słów kluczowych, analizy współwystępowania słów oraz wiedzy o intencjach użytkownika (177)
- Narzędzia analityczne dla słów kluczowych (177)
- Dane badawcze z samych wyszukiwarek (178)
- Analiza kluczowych słów za pomocą narzędzi (181)
- Analiza danych z wyszukiwania słów kluczowych (214)
- Obserwowanie kampanii reklamowej i dane z innych źródeł (217)
- Optymalizacja strony docelowej (219)
- Wykorzystywanie popytu na słowa kluczowe z długiego ogona (219)
- Wydobywanie wyrażeń z trafnych stron internetowych (220)
- Narzędzie analityczne do głębokiej eksploracji słów kluczowych (220)
- Identyfikowanie wzorców słów kluczowych (222)
- Strategie doboru treści a długi ogon słów kluczowych (224)
- Wykorzystanie treści użytkowników na potrzeby długiego ogona (224)
- Trendy, okresowość i okresowe fluktuacje w popycie na słowa kluczowe (225)
- Wnioski (228)
- Wyszukiwarki i przystępność witryny (229)
- Indeksowanie treści (230)
- Indeksowalne struktury linków (230)
- Mapy witryny w formacie XML (232)
- Tworzenie optymalnej architektury informacji (IA) (236)
- Waga logicznego przepływu informacji opartego na kategoriach (236)
- Pryncypia projektu architektury witryny (240)
- Architektura płaska a architektura głęboka (243)
- Nawigacja przyjazna wyszukiwarkom (246)
- Domeny, subdomeny i mikrowitryny (253)
- Kiedy należy używać podfolderów (255)
- Kiedy korzystać z poddomen (256)
- Kiedy warto używać oddzielnej domeny głównej (256)
- Mikrowitryny (257)
- Kiedy używać rozszerzeń domeny innych niż .com (260)
- Nowe domeny funkcjonalne (260)
- Optymalizacja nazw domen i adresów URL (261)
- Optymalizacja domen (261)
- Wybieranie właściwego adresu URL (262)
- Przyjazność dla urządzeń mobilnych (264)
- Nakierowanie na słowa kluczowe (265)
- Znaczniki tytułowe (267)
- Znaczniki opisowe meta (269)
- Znaczniki nagłówków (270)
- Tekst artykułu (271)
- Nazwy plików graficznych i atrybut alt (274)
- Pogrubiony tekst (275)
- Kanibalizacja słów kluczowych (275)
- Nakierowanie na słowa kluczowe w systemach CMS i automatyczne generowanie treści (276)
- Efektywne kierowanie na słowa kluczowe (276)
- Nakierowanie na słowa kluczowe (277)
- Optymalizacja treści (279)
- Struktura treści (279)
- CSS i znaczniki semantyczne (280)
- Niepowtarzalność treści i głębia (283)
- Tematyka treści (285)
- Problem zduplikowanych treści (285)
- Konsekwencje zduplikowania treści (287)
- Na jakiej zasadzie wyszukiwarki identyfikują zduplikowane treści (288)
- Naruszenia praw autorskich (291)
- Jak uniknąć zduplikowania treści na własnej witrynie? (292)
- Kontrolowanie treści, plików cookie i identyfikatorów sesji (294)
- Czym są pliki cookie? (294)
- Czym są identyfikatory sesji? (295)
- Jak pliki cookie i identyfikatory sesji są interpretowane przez wyszukiwarki? (296)
- Dlaczego warto używać plików cookie i identyfikatorów sesji do kontrolowania dostępu wyszukiwarek? (297)
- Zarządzanie treścią i kontrola robotów indeksujących (298)
- Ukrywanie treści przed wyszukiwarkami (298)
- Serwowanie różnej treści wyszukiwarkom i użytkownikom (300)
- Metody wyświetlania różnych treści wyszukiwarkom i użytkownikom (301)
- Przekierowania (314)
- Kiedy i dlaczego warto przekierowywać? (314)
- Dobre a złe przekierowania (315)
- Metody przekierowania adresów URL (316)
- Przekierowanie indeksu strony głównej bez stosowania pętli (321)
- Problemy z systemami zarządzania treścią (CMS) (323)
- Wybór CMS (327)
- Dodatki do systemów CMS (328)
- Najlepsze praktyki pisania programów we Flashu (330)
- Najlepsze techniki adaptacji domeny do wielojęzycznych witryn (334)
- Nakierowanie na konkretny kraj (335)
- Problemy z wykorzystaniem istniejącej domeny (335)
- Dwa główne podejścia (335)
- Problemy z wieloma językami (336)
- Wyszukiwanie semantyczne (339)
- Algorytm Hummingbird (340)
- Wyszukiwanie semantyczne a SEO (341)
- Obiekty i wyszukiwanie semantyczne (341)
- Dane strukturalne (343)
- Schema.org (344)
- Przegląd właściwości (346)
- Jak używać Schema.org (348)
- Podsumowanie (357)
- Przypisywanie autorstwa i autorytet autora w Google (358)
- Historia Przypisywania autorstwa Google w skrócie (358)
- Dlaczego firma Google przestała obsługiwać atrybut rel="author" (360)
- Czy autorytet autorów to dla Google sprawa zamknięta (361)
- Autorzy Google+ w spersonalizowanych wynikach wyszukiwania (362)
- Przyszłość autorytetu autorów w Google (362)
- Autorytet autora (363)
- Znacznik Google publisher (364)
- Graf wiedzy i skarbnica wiedzy Google (366)
- Przegląd zmian w złożoności wyszukiwania (367)
- Czy to uczciwe (370)
- Jak działa Skarbnica wiedzy (372)
- Przyszłość Skarbnicy wiedzy (374)
- Wnioski (374)
- Jaki wpływ miały linki na rankingi wyszukiwania (377)
- Pierwotny algorytm PageRank (377)
- Dodatkowe czynniki, które wpływają na wartość linku (382)
- W jaki sposób wyszukiwarki korzystają z linków (386)
- Zaawansowane zagadnienia oceny odnośników przez wyszukiwarki (387)
- Dodatkowe kryteria oceny linków (387)
- Określanie wartości linku (393)
- Tworzenie treści przyciągającej linki (394)
- Jak linki są tworzone? (394)
- Jak witryny podchodzą do zdobywania linków (395)
- Wprowadzenie do marketingu treści (395)
- Zdobywanie linków za pomocą treści (397)
- Podstawy marketingu treści (397)
- Dostosowywanie typu treści do odbiorcy (398)
- Wdrażanie strategii marketingu treści (399)
- Tworzenie treści, która działa (400)
- Zdobywanie pomysłów na nowe treści i kreatywność (400)
- Speedstorming (403)
- Szukanie pomocy kreatywnych osób (403)
- Wielokrotne wykorzystanie treści (404)
- Jakie są cechy treści wysokiej jakości (404)
- Odwoływanie się do emocji, tytuły i obrazy (405)
- Wykorzystanie potęgi memów (408)
- Mierzenie poziomu zaangażowania w marketing treści (413)
- Wybór strategii marketingu treści (414)
- Określ typy witryn, które mogą stworzyć link do serwisu podobnego do Twojego (415)
- Tworzenie wartościowych materiałów w witrynach (415)
- Segmentacja odbiorców, identyfikacja postaci oraz określanie odbiorców docelowych treści (418)
- Podsumowanie (420)
- Typy kampanii marketingu treści (422)
- Wpisy gościnne (422)
- Syndykacja treści (427)
- Tworzenie chwytliwej treści (428)
- Wykorzystywanie treści stworzonych przez użytkowników (430)
- Tworzenie grupy odbiorców (431)
- Poznaj grupy odbiorców innych wydawców (431)
- Wykorzystanie liderów opinii (436)
- Udzielaj się w mediach społecznościowych (442)
- Budowanie relacji poza siecią (445)
- Relacje i zasięg (446)
- Budowanie relacji z wpływowymi osobami (446)
- Składanie wartościowych propozycji w celu nawiązania relacji (459)
- Skuteczna komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej (459)
- Inne sposoby zdobywania odnośników (460)
- Katalogi internetowe (460)
- Własnoręczne publikowanie linków w mediach społecznościowych (460)
- Szary kapelusz, czarny kapelusz (461)
- Nagrody i odznaki (466)
- Oferowanie rabatów i inne bodźce (466)
- Jak wyszukiwarki radzą sobie ze spamem (466)
- Algorytm Google Penguin (466)
- Inne algorytmy używane w walce ze spamem (467)
- Budowanie negatywnego profilu linków (469)
- Powiadomienia o nienaturalnych linkach (469)
- Inne działania wyszukiwarek (469)
- Media społecznościowe a linki (470)
- Blogi i linki (470)
- Wykorzystanie najważniejszych mediów społecznościowych (471)
- Wskazówki dotyczące działania w portalach społecznościowych (473)
- Skuteczny marketing treści w serwisie YouTube (478)
- Skuteczne publikowanie wpisów gościnnych (480)
- Podsumowanie (481)
- Wnioski (481)
- Korelacja sygnałów społecznościowych z wynikami wyszukiwania w Google (484)
- Ile są warte sygnały społecznościowe (485)
- Eksperymenty Binga z sygnałami społecznościowymi (487)
- Czy Google wykorzystuje dane z Facebooka jako sygnał rankingowy (489)
- Czy Google wykorzystuje dane z Twittera jako sygnał rankingowy (492)
- Czy Google wykorzystuje dane z Google+ jako sygnał rankingowy (495)
- Personalizacja Google+ (495)
- Wpisy z Google+ w wynikach wyszukiwania (497)
- Strony marek z Google+ w wynikach wyszukiwania (497)
- Wpływ Google+ na niespersonalizowane rankingi treści (497)
- Badanie, czy Google+ jest czynnikiem rankingowym (499)
- Jak Google może wykorzystywać dane z Google+ jako czynnik rankingowy (500)
- Pośredni wpływ marketingu w mediach społecznościowych (502)
- Monitorowanie i mierzenie efektów działania marketingu w mediach społecznościowych oraz jego ciągłe usprawnianie (505)
- Zajmij kluczowe profile (506)
- Wybór sieci społecznościowej (507)
- Śledzenie wyników kampanii w mediach społecznościowych (509)
- Aktywność użytkowników jako czynnik jakości wyszukiwania (524)
- W jaki sposób Google i Bing zbierają dane na temat aktywności (525)
- Potencjalne sygnały aktywności użytkownika (526)
- Mechanizmy oddawania głosów (528)
- Analiza dokumentów (528)
- Mierna jakość redaktorska (528)
- Wymagany poziom czytelności (529)
- Napychanie słowami kluczowymi i niedomiar synonimów (529)
- Gęstość reklam i wulgarne reklamy (530)
- Identyczność (530)
- Prędkość wczytywania strony (531)
- Optymalizacja przystępności a SEO (531)
- Krok 1. Skonstruuj ankietę (531)
- Krok 2. Wyślij ankietę do użytkowników (532)
- Krok 3. Przeanalizuj odpowiedzi i wykorzystaj je do skonstruowania pożądanych mechanizmów (532)
- Dodatkowe źródła społecznościowe (532)
- Wnioski (533)
- Diagnozowanie przyczyny spadku ruchu (536)
- Zestawienie najważniejszych algorytmów Google (537)
- Panda (538)
- Cele Pandy (541)
- Jak ważna jest różnorodność w rankingach (544)
- Rola autorytetu w rankingach (545)
- Wpływ słabej treści na pozycję stron (546)
- Wyjście z filtra (546)
- Algorytm Penguin (548)
- Cele algorytmu Penguin (549)
- Wyjście z filtra (550)
- Kary (551)
- Typy kar ręcznych (553)
- Odnośniki nielubiane przez Google (558)
- Czyszczenie profilu linków (564)
- Źródła danych (564)
- Posługiwanie się narzędziami (565)
- Proces usuwania linków (567)
- Wnioski (570)
- Wyszukiwanie mobilne (571)
- Techniki SEO dla urządzeń mobilnych (572)
- SEO aplikacji - linkowanie głębokie i indeksowanie dla wyszukiwania mobilnego (577)
- Głębokie linkowanie w aplikacjach (577)
- Indeksowanie aplikacji (579)
- Optymalizacja wyszukiwania specjalistycznego (579)
- Wyszukiwanie uniwersalne = wyszukiwanie mieszane (580)
- Bogactwo okazji (582)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania lokalnego (582)
- Zgłaszanie witryny do katalogu lokalnego (585)
- Google Moja Firma (587)
- Karuzela Grafu wiedzy Google (589)
- Bing Places for Business (591)
- Yahoo! Local (592)
- Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwania lokalnego (593)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania obrazów (595)
- Optymalizacja obrazów - wskazówki (596)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania produktów (599)
- Wysyłanie pliku danych o produktach (600)
- Optymalizacja pliku danych o produktach (601)
- Promowanie produktów w programie AdWords (603)
- Raportowanie wyników reklam zakupowych (604)
- Optymalizacja blogów pod kątem wyszukiwarek (604)
- Strukturalna optymalizacja blogów (605)
- Optymalizacja tekstu kotwicy (606)
- Wpisy przyklejone (606)
- Profile autorów (606)
- Linki (606)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania wiadomości - Google News (607)
- Warunki przyjęcia (608)
- Proces zgłaszania (609)
- Systemy płatności i subskrypcje (609)
- Centrum wydawców Google News (610)
- Wymagania techniczne (611)
- Miniatury graficzne w Google News (614)
- Ponowne przeszukiwanie (615)
- Mapy witryn Google News (615)
- Filmy w Google News (620)
- Artykuły polecane (621)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwania filmów i multimediów (622)
- SEO w YouTube (622)
- SEO dla filmów pod kątem Google (633)
- Wnioski (635)
- Waga pomiaru wyników w procesie optymalizacji wyszukiwania (638)
- Cykl śledzenia - stwórz, opublikuj, zmierz, popraw (639)
- Ustanawianie prawidłowej linii bazowej (641)
- Korzystanie z narzędzi analitycznych do uzasadnienia biznesowego SEO (642)
- Pomiary ruchu sieciowego (642)
- Charakterystyka ogólna (642)
- Wybór właściwego pakietu narzędzi analitycznych (643)
- Wartościowe dane w analityce sieciowej (644)
- Liczba stron, które przyciągają ruch sieciowy (648)
- Kategoryzacja ruchu sieciowego pochodzącego z wyszukiwarek (649)
- Ruch z witryn odsyłających (649)
- Korzystanie z tablicy rozdzielczej (650)
- Więcej o śledzeniu zdarzeń (651)
- Oddzielanie ziaren od plew w analityce sieciowej (655)
- Uzależnienie stopnia konwersji i ROI od SEO (656)
- Przypisanie zasługi (657)
- Konfigurowanie oprogramowania analitycznego pod kątem śledzenia konwersji (659)
- Podział kampanii i wysiłków optymalizacyjnych ze względu na stopień konwersji (662)
- Zwiększanie stopnia konwersji (663)
- Określenie wskaźnika ROI projektu (666)
- Diagnostyka i wskaźniki powodzenia konkurencji (667)
- Wyszukiwarki internetowe i parametry porównawcze (667)
- Dane o indeksowaniu witryny (668)
- Śledzenie linków w marketingu treści (671)
- Pozycja rankingowa (686)
- Miejsce na półkach (687)
- Platformy SEO (688)
- Błędy skanowania (689)
- Śledzenie danych z blogosfery (692)
- Obserwowanie własnych blogów (694)
- Analiza ruchu sieciowego robotów (696)
- Porównanie ruchu sieciowego (697)
- Pomiary przyrostu liczby linków w czasie (701)
- Kluczowe wskaźniki efektywności w optymalizacji nakierowanej na długi ogon (705)
- Odnajdywanie duplikatów treści (706)
- Inne narzędzia (707)
- MozBar (707)
- SEO Quake (707)
- Optymalizacja wyszukiwania za pośrednictwem Firefoksa (708)
- SpyFu (708)
- SEMRush (709)
- Rio SEO Search Analytics (710)
- Rio SEO Website Optimizer (711)
- Searchmetrics Essentials (711)
- Wnioski (711)
- Przenoszenie treści - podstawy (713)
- Przenoszenie treści na szeroką skalę (714)
- Mapowanie przenoszenia treści (715)
- Oczekiwania związane z migracją treści (717)
- Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie zmieniania struktury witryny i po transformacji (718)
- Utrzymanie widoczności witryny w wyszukiwarce w trakcie trwania migracji na nową domenę i po niej (720)
- Wyzwania wynikające ze zmiany nazwy domeny (720)
- Migracja - przygotowania (720)
- Zmiana serwera (722)
- Monitorowanie wydajności po zmianie serwera (723)
- Ukryte treści (723)
- Odnajdywanie niewidocznych dla wyszukiwarek treści (723)
- Identyfikowanie przyczyny nieskanowania witryny (724)
- Ukryte treści traktowane jako spam (727)
- Filtry spamu i kary (728)
- Rozpoznawanie niskiej klasy domen i witryn spamerskich (731)
- Zgłoszenia spamu (733)
- Duplikaty treści (733)
- SEO wolne od spamu - podstawowe zasady (735)
- Kary i proces odwoławczy (736)
- Kradzież treści (736)
- Zmiana specjalistów SEO i członków zespołu (739)
- Potencjalne problemy (739)
- Dokumentowanie działań optymalizacyjnych i postępów (739)
- Szybki trening (740)
- Sprzątanie i kontrole (740)
- Wnioski (740)
- Badania nad optymalizacją i analityka (741)
- Źródła wiedzy o SEO (741)
- Wykonywanie testów optymalizacyjnych (743)
- Analiza położonych wysoko w rankingu witryn i stron (746)
- Analiza zróżnicowania algorytmów w różnych wyszukiwarkach i typach wyszukiwania (748)
- Waga doświadczenia (749)
- Analiza porównawcza konkurencji (750)
- Analiza treści (750)
- Wewnętrzna struktura linków i architektura witryny (750)
- Analiza linków zewnętrznych (751)
- Jaka jest ich strategia SEO? (752)
- Analiza porównawcza konkurencji - podsumowanie (752)
- Korzystanie z narzędzi analitycznych w obserwowaniu działań konkurencji (753)
- Analiza porównawcza konkurencji dla organizacji dysponującej dużym budżetem (754)
- Korzystanie z oferowanych przez wyszukiwarki narzędzi SEO (754)
- Narzędzia dla webmasterów oferowane przez wyszukiwarki (754)
- Branża SEO w sieci (766)
- Blogi (766)
- Serwisy informacyjne, społeczności i fora o tematyce SEO (768)
- Społeczności i sieci społecznościowe (769)
- Uczestnictwo w konferencjach i innych wydarzeniach (769)
- Wnioski (772)
- SEO jako biznes (773)
- Zdefiniowanie szansy biznesowej (774)
- Zdobądź poparcie w całej organizacji (775)
- Połóż fundamenty (775)
- Uzyskiwanie wsparcia od stron, które nie dzielą Twoich celów (776)
- Miara postępów w kolejnych fazach dojrzałości strategii SEO (777)
- Konstruowanie zespołu SEO (778)
- Wyzwania związane z budowaniem własnego zespołu lub zatrudnieniem zewnętrznej firmy (778)
- Korzyści związane ze stworzeniem wewnętrznego zespołu (779)
- Korzyści z zatrudnienia niezależnych konsultantów (779)
- Praca z niezależnym ekspertem (780)
- Jak najlepiej wykorzystać pomoc z zewnątrz? (781)
- Jak wdrożyć zalecenia eksperta? (781)
- Wykorzystywanie wiedzy z zakresu SEO w organizacji (782)
- Wpływ stopnia złożoności witryny na nakład pracy pod kątem SEO (784)
- Rozwiązania dla małych firm (785)
- Własny specjalista do spraw SEO (785)
- SEO a ograniczone zasoby i budżet (786)
- Rozwiązania dla dużych organizacji (789)
- Praca z niezależnymi ekspertami (791)
- Inteligentne wdrażanie rekomendacji optymalizacyjnych (791)
- Zatrudnianie specjalisty SEO (792)
- Jak dobrać odpowiedniego pracownika SEO? (793)
- Poszukiwanie właściwej osoby (793)
- Składanie oferty (795)
- Wybór zewnętrznej firmy SEO lub konsultanta (795)
- Inicjowanie procesu selekcji (795)
- Przygotowanie zapytania ofertowego (796)
- Negocjacje z potencjalnymi partnerami SEO (800)
- Podejmowanie decyzji (802)
- Łączenie niezależnych zespołów SEO z zespołem wewnętrznym (803)
- Wprowadzanie kultury SEO w Twojej organizacji (804)
- Wnioski (805)
- Niepowstrzymana ewolucja wyszukiwania (809)
- Wzrost złożoności wyszukiwania (810)
- Dominacja Google (814)
- Więcej o typach treści w wyszukiwarkach (817)
- Wyszukiwarki wprowadzą ulepszenia w skanowaniu (817)
- Wyszukiwarki odnajdują nowe źródła treści (818)
- Multimedia stają się indeksowalne (819)
- Personalizacja, lokalizacja i wpływ użytkownika na wyszukiwanie (821)
- Określanie intencji użytkowników (821)
- Interakcja z użytkownikiem (821)
- Nowe wzorce wyszukiwania (822)
- Rosnąca rola chmury (823)
- Wzrastająca rola wyszukiwania lokalnego, wyszukiwania za pośrednictwem urządzeń mobilnych i rozpoznawania głosu (824)
- Wyszukiwanie lokalne (824)
- Wyszukiwarki dla urządzeń mobilnych (825)
- Rozpoznawanie głosu a wyszukiwanie (826)
- Nasycenie rynku i konkurencja (827)
- SEO trwałą formą sztuki (829)
- Przyszłość wyszukiwania semantycznego i graf wiedzy (830)
- Wnioski (834)
Przedmowa (27)
Wprowadzenie (29)
1. Wyszukiwanie jako miara trendów społecznych i narzędzie handlowe (33)
2. Podstawy działania wyszukiwarek (57)
3. Planowanie SEO: dostosowywanie strategii (115)
4. Pierwsze kroki w SEO (135)
5. Identyfikowanie i analiza słów kluczowych (169)
6. Tworzenie witryny przyjaznej SEO (229)
7. Marketing treści (375)
8. Rola mediów społecznościowych i danych użytkowników w generowaniu wyników wyszukiwania (483)
9. Algorytmy Panda i Penguin oraz kary (535)
10. Techniki SEO dla wyszukiwania mobilnego, lokalnego i specjalistycznego (571)
11. Śledzenie wyników wyszukiwania i wyznaczniki powodzenia strategii (637)
12. Zmiany domeny, przeprojektowanie witryny pod kątem SEO i rozwiązywanie problemów (713)
13. Nauka SEO i własne badania (741)
14. Tworzenie własnego zespołu SEO a wynajem zewnętrznej firmy (773)
15. Sztuka ewoluująca - przyszłość SEO (807)
Słowniczek (835)
Skorowidz (851)
O autorach (863)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(4)
(1)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie