×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Jon Yablonski
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.0/6  Opinie: 3
Stron:
160
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (37,05 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-40%)
34,20 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(37,05 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (31,35 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-50%)
28,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(31,35 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Dobry projektant UX musi umiejętnie godzić wymagania techniczne i użytkowe ze schematem ludzkiego sposobu postrzegania świata. Psychologia behawioralna potrafi szczegółowo opisać prawidła rządzące zachowaniem ludzi i stanowi źródło wiedzy, która jest niezwykle ważna dla projektanta interfejsu. Nawet najbardziej atrakcyjny projekt okaże się nieudany, jeśli będzie zmuszał użytkowników do dostosowania się do niego, zamiast podążać za ich naturalną percepcją. To najważniejsza, niezwiązana ściśle z projektowaniem umiejętność, jaką powinien posiadać projektant.

Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu.

Najciekawsze zagadnienia:

  • w jaki sposób atrakcyjność wizualna projektu wywołuje pozytywne reakcje
  • osiągnięcia psychologii, które powinni znać projektanci, i ich związek z heurystyką UX
  • modele predykcyjne, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hicka
  • etyczne aspekty korzystania z psychologii w projektowaniu

Oto doskonałe źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zawodowców! Możesz zgłębić i zrozumieć UX, zamiast jedynie naśladować istniejące wzorce!

Chris Desjardins, prezes firmy Tungsten

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Jon Yablonski jest multidyscyplinarnym projektantem, prelegentem i twórcą cyfrowym. Fascynuje go obszar na styku projektowania UX i tworzenia front-endu stron internetowych. Z pasją opracowuje mapy podróży użytkownika i prototypy. Obecnie pracuje w General Motors nad zdefiniowaniem formy interaktywnych doświadczeń nowej generacji w pojazdach.

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
34,20 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
28,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint