Conversion Optimization. The Art and Science of Converting Prospects to Customers
- Wydawnictwo:
- O'Reilly Media
- Ocena:
- Stron:
- 272
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis
książki
:
Conversion Optimization. The Art and Science of Converting Prospects to Customers
How do you turn website visitors into customers?
Conversion Optimization offers practical advice on how to persuade visitors to make a buying decision -- without driving them away through data overload or tedious navigation. You'll learn how to use marketing principles, design, usability, and analytics on your site to increase your buyer-to-visitor ratio, whether you're involved with marketing or designing a large ecommerce site, or managing a modest online operation.
Based on the authors' broad experience in helping businesses attract online customers, this book addresses every aspect of the process, from landing visitors to finalizing the sale. You'll learn several techniques for blending successful sales approaches with the particular needs of the people you want to attract. Are you ready to do what it takes to get a double-digit conversion rate?
- Explore case studies involving significant conversion rate improvements
- Walk through different stages of a sale and understand the value of each
- Understand your website visitors through persona creation
- Connect with potential customers and guide them toward a conversion
- Learn how to deal with FUDs -- customer fears, uncertainties, and doubts
- Examine the path that visitors take from landing page to checkout
- Test any change you make against your original design
"The Web is unique in its ability to deliver this almost improbable win-win: You can increase revenue AND make your customers happy. Yet most websites stink. Worry not, Khalid and Ayat to the rescue! Buy this book to follow their practical advice on how to create high converting websites that your visitors love."--Avinash Kaushik, author of Web Analytics 2.0 and Web Analytics: An Hour A Day (both Sybex)
Wybrane bestsellery
O'Reilly Media - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Conversion Optimization. The Art and Science of Converting Prospects to Customers Khalid Saleh, Ayat Shukairy (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.