CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik
- Autorzy:
- Steve Bain, Nick Wilkinson
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Oficjalny podręcznik
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.2/6 Opinie: 6
- Stron:
- 688
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik
CorelDRAW to aplikacja będąca jednym z kluczowych narzędzi pracy wielu grafików i projektantów. Rozwijany od kilkunastu lat doskonały program do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej zawsze zadziwiał ogromem możliwości i mnogością zastosowań. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej wersji. Program CorelDRAW 12 docenią graficy zajmujący się tworzeniem publikacji drukowanych, stron WWW, prezentacji multimedialnych, a nawet animacji wektorowych. Każdemu z nich CorelDRAW 12 zaoferuje narzędzia pozwalające na wygodną i efektywną pracę.
Książka CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik to kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tego narzędzia. Zawiera wszystkie informacje dotyczące Corela -- od opisu interfejsu użytkownika, poprzez zasady korzystania z narzędzi rysunkowych, filtrów i efektów, aż do sposobów tworzenia animacji wektorowych i pisania skryptów w VBA.
- Interfejs użytkownika
- Definiowanie układu dokumentu, tryby wyświetlania
- Pomoce rysunkowe
- Tworzenie i modyfikowanie obiektów
- Narzędzia tekstowe
- Łączenie tekstu i obiektów
- Kolory, wypełnienia i kontury
- Efekty specjalne i filtry
- Praca z grafiką bitmapową
- Drukowanie dokumentów Corela
- Tworzenie stron WWW i animacji wektorowych
- Skrypty i VBA
- Konfigurowanie programu
"CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to publikacja autoryzowana przez firmę Corel i rekomendowana wszystkim użytkownikom tej aplikacji. Dzięki temu można mieć pewność, że zawarte w niej wiadomości są poprawne i faktycznie przydatne podczas pracy z CorelDRAW.
O autorach:
Steve Bain jest doskonałym ilustratorem oraz cenionym pisarzem i wykładowcą. Kierował niezliczoną ilością warsztatów graficznych. Jest stałym współpracownikiem wielu wydawnictw edukacyjnych i witryn internetowych. Testuje również nowe wersje programów dla firmy Corel.
Nick Wilkinson jest ilustratorem i programistą. Napisane przez niego skrypty cieszą się wielkim uznaniem w społeczności użytkowników CorelDRAW na całym świecie.
Wybrane bestsellery
-
Poznaj zaawansowane możliwości najnowszej wersji CorelDraw i wykorzystaj je w swojej pracy. CorelDraw to jedna z najdłużej rozwijanych i najpopularniejszych aplikacji graficznych. Każda kolejna wersja wprowadza ulepszenia i nowe możliwości. Po piętnastu latach od pojawienia się pierwszej wersji programu, wprowadzono na rynek jedenastą edycję CorelD
- Druk pkt
Niedostępna
-
CorelDraw to jedna z najdłużej rozwijanych i najpopularniejszych aplikacji graficznych. Każda kolejna wersja wprowadza ulepszenia i nowe możliwości. Po piętnastu latach od pojawienia się pierwszej wersji programu, wprowadzono na rynek jedenastą edycję CorelDRAW. Książka "CorelDraw 11. Vademecum profesjonalisty" jest pozycją przeznaczoną dla grafik
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jedyna autoryzowana książka na temat CorelDRAW 10!!! Nieważne, czy jesteś ilustratorem, projektantem, architektem, inżynierem, w tej książce znajdziesz profesjonalne porady na temat różnych technik ilustratorskich -- oraz inne informacje pozwalające w pełni wykorzystać ten wspaniały program do tworzenia ilustracji. Twórz wspaniałe obrazy, które będ
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ćwiczeń, które wprowadzą Cię w świat tego programu. Dzięki nim szybko nauczysz się sprawnie manewrować między poleceniami, posługiwać się obiektami i dodawać do nich różne fantastyczne efekty, a Twoje rysunki nabiorą charakteru i zachwycą odbiorców!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(27,92 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł (-40%) -
Promocja
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym- ePub + Mobi pkt
(35,33 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Dzięki szkoleniu CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania nauczysz się zmieniać ustawienia dokumentu i automatycznie dodawać do niego spady. Poznasz przydatne skróty klawiaturowe i sposoby tworzenia własnych. Dowiesz się, jak resetować ustawienia programu. Opanujesz szybkie przenoszenie właściwości obiektów. Będziesz pracować z kolorami: nauczysz się zamieniać paletę RGB na CMYK, Pantone i globalnie zmieniać kolory. Przyswoisz triki związane z przesuwaniem i kopiowaniem obiektów, a także te dotyczące tekstu. Wreszcie nadasz dowolny kształt zdjęciu, z którym pracujesz.- Videokurs pkt
(49,00 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Promocja
Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy? Profesjonalne zaprezentowanie produktów? To umiejętności, bez których nie poradzi sobie żaden dział marketingu. Proponowany przez nas CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy to pierwszy i ostatni krok do ich zdobycia. Czterdzieści siedem lekcji szczegółowo objaśnia, w jaki sposób wykorzystać zaawansowane narzędzia programu (krzywe Béziera, operacje boolowskie, harmonię kolorów, wypełnienia tonalne, style obiektów) oraz jak stworzyć dla swojej firmy pełną prezentację i materiały marketingowe.- Videokurs pkt
(69,00 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Promocja
W ramach szkolenia zaprojektujesz swoją wizytówkę i przygotujesz ją do druku. Wykonasz też baner, który zamieścisz w internecie. Ostatnim, największym projektem będzie stworzenie pięknej ulotki o starannej kompozycji — wykonasz ją, wykorzystując możliwość przypisania stylów tekstowych. Użyj mocy grafiki wektorowej w swojej pracy! Twórz wspaniałe projekty designerskie albo rysunki techniczne — wszystko to umożliwi Ci CorelDRAW. Wystarczy po niego sięgnąć, by rozwinąć skrzydła...- Videokurs pkt
(79,00 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Ten podręcznik przeznaczony jest dla osób, które chcą nauczyć się projektować w programie CorelDRAW albo zobaczyć, jakie nowości wprowadza jego ostatnia wersja. Znajdziesz tu zarówno dokładne opisy czynności, które trzeba wykonać, by narysować obiekt, zastosować wypełnienie, zmienić kształt czy położenie każdego elementu obrazu, jak i wskazówki dotyczące pracy z bitmapami czy z tekstem. Zrozumiesz, na czym polega precyzyjne rysowanie oraz do czego służą warstwy. Sprawdź, jak piękne projekty możesz bez trudu wykonać w CorelDRAW!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
W nowym wydaniu książki Witolda Wrotka oprócz rzetelnych opisów najważniejszych funkcji i metod pracy z programami do grafiki wektorowej i bitmapowej, a także uaktualnień związanych z wprowadzeniem kolejnej wersji pakietu, CorelDRAW Graphics Suite 7, można znaleźć całą masę konkretnych przykładów zastosowania różnych rozwiązań w praktyce. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i w szybkim tempie przejść do pracy projektowej. W mig nauczysz się rozwiązywać problemy, wybierać najlepsze narzędzia, tworzyć zaawansowane rysunki wektorowe i poprawiać zdjęcia. A gdy już uda Ci się osiągnąć oczekiwane efekty, sam przyznasz, że nie możesz obyć się bez Corela!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W tej książce znajdziesz praktyczne informacje, które pozwolą Ci od razu rozpocząć pracę z programem. Dowiesz się, jakie reguły rządzą obiektami i jak wykorzystać je do swoich celów. Odkryjesz, jak narysować i wstawić kształt geometryczny, wypełnić go kolorem i uzupełnić o tekst. Nauczysz się zmieniać wielkość elementów oraz wygląd czcionek, pracować z tabelami, używać linijki i siatki. Zrozumiesz sens grupowania obiektów i stosowania prowadnic. A wszystko to w serii przemyślanych ćwiczeń, których wykonanie pozwoli Ci mistrzowsko opanować CorelDRAW!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeśli chcesz wkroczyć w magiczny świat grafiki komputerowej z pakietem CorelDRAW lub planujesz zastąpić nim dotychczas używany program, sięgnij po książkę CorelDRAW Graphics Suite X6 PL. Krok po kroku przedstawi Ci ona kluczowe narzędzia najnowszej polskiej wersji Corela, pokaże, jak efektywnie tworzyć i edytować grafikę wektorową, oraz zaprezentuje techniki stosowane w obróbce grafiki rastrowej, w tym zdjęć cyfrowych. Poznasz również funkcje tekstowe pakietu, nauczysz się korzystać z efektów 2D i 3D. Dowiesz się, jak przygotowywać graficzne elementy stron WWW oraz animacje, a także odkryjesz tajniki zapisywania, eksportowania i drukowania prac.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Oficjalny podręcznik
-
Adobe Photoshop jest rozbudowanym programem, udostępniającym mnóstwo narzędzi, filtrów i opcji. W pełni zasłużył na opinię kultowego. Korzystają z niego najlepsi, najsłynniejsi i najbardziej kreatywni artyści. Jednak nawet oni nierzadko muszą się zastanawiać nad sposobem uzyskania dostępu do potrzebnego im właśnie modułu czy filtra. A przy tym Photoshop jest cały czas rozwijany i każde wydanie przynosi nowe możliwości i nowe funkcje. Aby uzyskiwać profesjonalne efekty, trzeba więc wciąż aktualizować wiedzę i na bieżąco zapoznawać się z nowościami w Photoshopie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Oto kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, od lat uznawanego za najlepszą pomoc do nauki Illustratora. Książka składa się z 16 lekcji, w ramach których omówiono zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki tworzenia grafiki wektorowej. Naukę zaczniesz od podstawowego zapoznania się z aplikacją, następnie przejdziesz do przekształcania elementów graficznych, a potem zapoznasz się z metodami tworzenia gradientów swobodnych, warstw i dynamicznych symboli oraz technikami eksportowania materiałów na potrzeby aplikacji mobilnych i stron internetowych. W tym podręczniku znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do zdobycia umiejętności tworzenia precyzyjnych ilustracji i ekspresyjnych malunków. Twoje projekty zaczną przykuwać uwagę i wywoływać zachwyt!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, najskuteczniejszej pomocy do nauki InDesigna. Składa się z 15 lekcji, zawierających solidne podstawy typografii, projektowania układu strony i tworzenia dokumentów. Adepci InDesigna będą mogli uczyć się na praktycznych projektach i stopniowo zapoznawać się z technikami o rosnącym poziomie trudności. Doświadczeni użytkownicy przyswoją najlepsze metody pracy i odkryją wyjątkowo przydatne funkcje, takie jak inteligentne rozmieszczanie obrazów w ramkach czy dynamiczny podgląd krojów pisma. Wszystkim natomiast przydadzą się niezliczone wskazówki i techniki ułatwiające efektywne posługiwanie się InDesignem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Jest przeznaczona dla początkujących i zaawansowanych użytkowników Premiere. To chyba najlepszy materiał szkoleniowy na rynku — podczas lekcji zawartych w tym wydaniu nauczysz się praktycznego stosowania takich funkcji jak chroma key, dynamiczne przycinanie, korekcja kolorów, zarządzanie multimediami, nakładanie efektów audiowizualnych i miksowanie dźwięku. Dowiesz się także, jak tworzyć w Adobe Media Encoder pliki do oglądania w internecie i na urządzeniach mobilnych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji Photoshopa CC 2018.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik, którą uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Publikacja składa się z 15 starannie przygotowanych lekcji, których układ ułatwia rozpoczęcie pracy z oprogramowaniem. Książka będzie również nieocenioną pomocą dla osób chcących się zapoznać z nowościami w wersji Illustratora CC 2018. Wyjaśniono tu poszczególne funkcje programu, zaprezentowano szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie staje się łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. W ten sposób książka umożliwia zarówno zdobycie solidnych podstaw, jak i opanowanie zaawansowanych funkcji oprogramowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Niniejsza książka jest nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się InDesignem. Umożliwia też zdobycie najważniejszych umiejętności w zakresie projektowania graficznego. Opracowano ją z myślą o przygotowaniu się do egzaminu Adobe Certified Associate. Stanowi unikalny materiał szkoleniowy wykorzystujący połączenie filmów wideo z tekstem. Poszczególne treści zostały uporządkowane w taki sposób, aby nawet początkujący użytkownik InDesigna mógł możliwie szybko w pełni wykorzystywać możliwości tego doskonałego, choć skomplikowanego narzędzia.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików z materiałami do ćwiczeń.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Adobe Dreamweaver CC jest jednym z najbardziej uznanych programów do tworzenia nowoczesnych serwisów internetowych, ich publikowania i zarządzania nimi. Znakomicie sprawdza się do tworzenia nawet dość złożonych aplikacji, przy czym nie wymaga wpisywania dużej ilości własnego kodu. Ułatwia wzbogacanie stron w grafikę i animacje oraz publikowanie i r
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, jest częścią serii Oficjalny podręcznik. Tytuły do niej należące są uznawane za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Podręcznik ten składa się z szesnastu lekcji, w których przystępnie objaśniono podstawową obsługę i korzystanie z zaawansowanych funkcji InDesigna. Szczegółowe instrukcje, propozycje dodatkowych ćwiczeń i udostępnione pliki z materiałami do ćwiczeń pozwalają na bezproblemowe, szybkie i efektywne opanowanie programu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki 13 października 2004Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie musicie pytać profesjonalnych grafików, jaki jest najpopularniejszy program do obróbki grafiki wektorowej. Możecie być pewni, że w przytłaczającej większości otrzymacie odpowiedź - CorelDraw. Jeśli więc poważnie myślicie o posadzie komputerowego grafika, w karierze może wam pomóc ta książka.
”CorelDraw 12. Oficjalny podręcznik" autorstwa Steve'a Baina i Nicka Wilkinsona, wydany przez Helion, to prawdziwe kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tytułowego pakietu. Uzyskało ono akceptację firmy Corel i jest rekomendowane wszystkim użytkownikom tego programu. Książka przyda się zarówno początkującym użytkownikom, jak i tym, którzy mieli już okazję pracować z CorelDraw. Czytelnik znajdzie w niej informacje od zupełnych podstaw obsługi po tworzenie stron WWW i animacji czy użycie skryptów.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- CorelDRAW 12 The Official Guide
- Tłumaczenie:
- Zenon Zabłocki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1515-6, 8373615156
- Data wydania książki drukowanej :
- 2004-08-03
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2443
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Corel
- Serie wydawnicze: Oficjalny podręcznik
Spis treści książki
- Lepsza produktywność i wydajność (31)
- Zarządzanie obiektami (32)
- Zestaw nowych narzędzi (37)
- Komfort pracy (39)
- Importowanie i eksportowanie (40)
- Informacje zwrotne w kursorze importowania (40)
- Zgodność importowanych i eksportowanych plików (40)
- Anatomia okna (43)
- Okno aplikacji CorelDRAW 12 (43)
- Anatomia okna dokumentu (44)
- Określanie wartości na paskach narzędziowych oraz w oknach dialogowych (45)
- Praca z dokerami (49)
- Otwieranie, przemieszczanie i zamykanie dokerów (49)
- Dokery zagnieżdżone (50)
- Korzystanie z przybornika (51)
- Praca z paskami narzędziowymi (52)
- Korzystanie z palety kolorów (53)
- Przeglądanie palety kolorów (53)
- Modyfikowanie opcji palety kolorów (54)
- Ekran powitalny programu CorelDRAW 12 (57)
- Otwieranie pierwszego dokumentu (58)
- Otwieranie plików dokumentów (59)
- Otwieranie plików utworzonych w innych aplikacjach (60)
- Komunikaty ostrzegawcze (61)
- Zamykanie i zapisywanie dokumentów (61)
- Zamykanie dokumentu (61)
- Zapisywanie pierwszego dokumentu (61)
- Korzystanie z opcji zapisu (63)
- Polecenie Save As (64)
- Zaawansowane opcje zapisu (64)
- Korzystanie z opcji tworzenia kopii zapasowych (66)
- Praca z szablonami (67)
- Otwieranie szablonów (67)
- Otwieranie i zapisywanie szablonów (68)
- Polecenia schowka (69)
- Kopiowanie a wycinanie (69)
- Polecenie Paste i Paste Special (70)
- Cofanie i ponawianie operacji (70)
- Podstawowe polecenia cofania operacji (70)
- Korzystanie z dokera Undo (71)
- Korzystanie z teczki podręcznej (72)
- Importowanie i eksportowanie plików (76)
- Opcje importu i eksportu plików (76)
- Eksport plików i wybór opcji (79)
- Wybór formatu eksportu (81)
- Przygotowanie strony (87)
- Opcje wyświetlania strony (87)
- Definiowanie wymiarów i orientacji strony (89)
- Ustalanie koloru tła strony (90)
- Korzystanie z wzorców układu dokumentu i etykiet (92)
- Nadawanie stronom nazw (95)
- Korzystanie z polecenia Rename Page (95)
- Korzystanie z dokera Object Properties (96)
- Korzystanie z dokera Object Manager (97)
- Polecenia odnoszące się do stron dokumentu (98)
- Opcje wstawiania stron i definiowania ustawień (98)
- Usuwanie stron (99)
- Korzystanie z trybu podglądu Page Sorter (99)
- Gromadzenie informacji o rysunkach i obiektach (101)
- Korzystanie z linijki (103)
- Co mierzą linijki? (103)
- Ustawianie punktu zerowego linijki (104)
- Wybór jednostek miary (105)
- Ustawianie opcji linijek (106)
- Edycja skali rysowania (107)
- Kalibrowanie linijek (108)
- Korzystanie z siatki konstrukcyjnej (110)
- Sterowanie właściwościami siatki (111)
- Opcje wyświetlania, wyglądu i przyciągania do siatki (112)
- Korzystanie z poleceń przyciągania (112)
- Definiowanie sposobu działania funkcji przyciągania (113)
- Praca z prowadnicami (116)
- Korzystanie z prowadnic dynamicznych (116)
- Korzystanie z prowadnic (118)
- Sterowanie warstwą prowadnic (122)
- Przekształcanie obiektów w prowadnice (122)
- Korzystanie z prowadnic predefiniowanych (124)
- Ustawianie trybów podglądu (127)
- Tryby podglądu szkieletowego i uproszczonego (128)
- Tryb podglądu schematycznego (128)
- Tryb podglądu normalnego (129)
- Tryb podglądu dokładnego (130)
- Powiększanie i przewijanie widoku stron (130)
- Korzystanie z narzędzia Zoom i paska właściwości (130)
- Korzystanie z narzędzia Hand (133)
- Specjalizowane tryby podglądu (135)
- Widok sortera stron (135)
- Podgląd pełnoekranowy (136)
- Podgląd bieżącego zaznaczenia (137)
- Korzystanie z nawigatora podglądu (137)
- Korzystanie z dokera View Manager (138)
- Polecenia dokera View Manager (139)
- Korzystanie z opcji zmiany widoku strony i skali powiększenia (140)
- Zaznaczanie obiektów (141)
- Zaznaczanie za pomocą narzędzia Pick (141)
- Techniki zaznaczania obiektów (143)
- Zaznaczanie obiektów na podstawie ich typu (145)
- Przemieszczanie obiektów (146)
- Korzystanie z narzędzia Pick (147)
- Korzystanie z klawiszy podsuwania (147)
- Przekształcenia obiektów (148)
- Interaktywne przekształcanie obiektów (148)
- Posługiwanie się narzędziem swobodnej transformacji (150)
- Wykonywanie przekształceń precyzyjnych (152)
- Korzystanie z dokera Transformation (152)
- Wspólne opcje transformowania (155)
- Określanie kolejności obiektów (155)
- Nowe narzędzie Smart Drawing (161)
- Korzystanie z narzędzia Rectangle i paska właściwości (164)
- Rysowanie prostokąta (164)
- Zaokrąglanie narożników prostokąta (164)
- Tworzenie prostokątów za pomocą narzędzia 3-Point Rectangle (166)
- Korzystanie z narzędzia Ellipse i paska właściwości (166)
- Rysowanie elipsy (167)
- Sterowanie trybami elipsy (168)
- Tworzenie elips za pomocą narzędzia 3-Point Ellipse (168)
- Korzystanie z narzędzia Polygon i paska właściwości (169)
- Rysowanie wieloboków (170)
- Rysowanie wieloboków i gwiazd (171)
- Tworzenie wieloboków jako gwiazd (171)
- Formowanie wieloboków i gwiazd (171)
- Korzystanie z narzędzia Spiral (172)
- Korzystanie z narzędzia Graph Paper (174)
- Zastosowanie narzędzi Perfect Shape (175)
- Tworzenie obiektów typu Perfect Shape (176)
- Edytowanie węzłów kształtowych (177)
- Korzystanie z polecenia Convert Outline To Object (178)
- Narzędzia z grupy Line Tools (181)
- Korzystanie z narzędzia Artistic Media (182)
- Korzystanie z predefiniowanych wzorców (183)
- Rysowanie w trybie pędzla (184)
- Korzystanie z rozpylacza (184)
- Rysowanie w trybach: kaligrafowania i czułym na nacisk (186)
- Zapisywanie wzorów pociągnięć i rozpylania (187)
- Rysowanie za pomocą narzędzi Freehand i Polyline (187)
- Rysowanie łuków za pomocą narzędzia 3-Point Curve (189)
- Rysowanie narzędziami Bézier i Pen (190)
- Anatomia krzywych Béziera (190)
- Rysowanie za pomocą narzędzi Bézier i Pen (191)
- Edycja ścieżek Béziera (192)
- Kontrolowanie sposobu działania narzędzi Freehand i Bézier (197)
- Ścieżki złożone (198)
- Łączenie ścieżek (199)
- Rozdzielanie ścieżek (199)
- Konwertowanie obiektów na krzywe (199)
- Korzystanie z narzędzia Dimension (200)
- Tryby pracy narzędzia Dimension (201)
- Narzędzie Dimension i pasek właściwości (202)
- Definiowanie domyślnych ustawień narzędzia Dimension (204)
- Korzystanie z narzędzia Interactive Connector (204)
- Edytowanie łamanych linii łączących (205)
- Sposoby formowania obiektów (207)
- Formowanie i przekształcanie obiektów (207)
- Polecenia kształtowania i pasek właściwości (208)
- Korzystanie z dokera Shaping (210)
- Praktyczne przykłady kształtowania obiektów (212)
- Korzystanie z narzędzia Knife (213)
- Cięcie obiektów za pomocą narzędzia Knife (213)
- Definiowanie sposobu działania narzędzia Knife (214)
- Korzystanie z narzędzia Eraser (215)
- Operowanie narzędziem Eraser (215)
- Definiowanie właściwości narzędzia Eraser (217)
- Praca z narzędziem Smudge (218)
- Rozmazywanie obiektów (218)
- Kontrolki narzędzia Smudge na pasku właściwości (219)
- Nowe narzędzie Virtual Segment Delete (221)
- Korzystanie z poleceń grupowania (223)
- Blokowanie i odblokowywanie obiektów (225)
- Kopiowanie, powielanie i klonowanie obiektów (225)
- Szybkie kopiowanie obiektów (226)
- Sposoby wykorzystania polecenia Duplicate (227)
- Klonowanie obiektów (227)
- Tworzenie symboli (229)
- Edytowanie symboli (231)
- Praca z bibliotekami symboli (231)
- Korzystanie z polecenia Repeat (234)
- Wyrównywanie i rozmieszczanie obiektów (234)
- Korzystanie z opcji wyrównywania (235)
- Korzystanie z poleceń rozmieszczania (237)
- Koncepcja warstw (239)
- Doker Object Manager (239)
- Nawigowanie po stronach, obiektach i warstwach (239)
- Korzystanie z trybów edycji i podglądu dokera Object Manager (242)
- Sterowanie właściwościami warstw (243)
- Praca z warstwami strony wzorcowej (245)
- Odszukiwanie i zamiana właściwości obiektów (246)
- Wyszukiwanie i zaznaczanie obiektów (247)
- Zamiana właściwości obiektów (249)
- Wykorzystanie stylów graficznych (250)
- Polecenia dotyczące stylów graficznych (250)
- Posługiwanie się dokerem Graphic and Text (251)
- Opcje dokera Graphic and Text (254)
- Korzystanie z dokera Object Data (255)
- Wybór między tekstem ozdobnym i akapitowym (259)
- Narzędzie Text programu CorelDRAW (260)
- Tworzenie tekstu ozdobnego (260)
- Tworzenie tekstu akapitowego (261)
- Edycja tekstu (261)
- Konwertowanie tekstu ozdobnego na akapitowy (263)
- Formatowanie tekstu przy użyciu paska właściwości (263)
- Okno dialogowe Format Text (263)
- Formatowanie na poziomie znaków (264)
- Formatowanie akapitów (267)
- Formatowanie tabulatorów (270)
- Formatowanie kolumn (272)
- Efekty akapitowe (273)
- Zmiana wielkości liter (274)
- Praca z użyciem tekstu ozdobnego (274)
- Skalowanie i przemieszczanie tekstu ozdobnego (274)
- Łączenie i rozbijanie tekstu ozdobnego (274)
- Konwersja tekstu ozdobnego na krzywe (275)
- Tekst ozdobny i narzędzie Shape (275)
- Praca z tekstem akapitowym (276)
- Korzystanie z ramek tekstowych (277)
- Ustawianie tabulatorów przy użyciu linijki (279)
- Praca z kolumnami (280)
- Osadzanie obiektów w tekście (280)
- Tekst i style (281)
- Tworzenie i edycja stylów (281)
- Przypisywanie stylów tekstowych (282)
- Edycja stylów tekstowych (282)
- Oblewanie obiektów tekstem (283)
- Zarządzanie czcionkami (283)
- Praca z tekstem w innych językach (284)
- Wstawianie znaków (285)
- Łączenie ramek tekstu akapitowego (287)
- Łączenie ramek za pomocą poleceń (287)
- Interaktywne łączenie ramek (288)
- Łączenie ramek rozmieszczonych na różnych stronach (289)
- Usuwanie ramek tekstu akapitowego (290)
- Rozłączanie ramek tekstowych (290)
- "Zamrażanie" zawartości ramek (291)
- Umieszczanie tekstu na ścieżkach (291)
- Wprowadzanie tekstu wprost na ścieżkę (292)
- Korzystanie z polecenia Fit Text To Path (293)
- Opcje dostępne na pasku właściwości Text on Curve/Object (294)
- Korzystanie z gotowych wzorców (295)
- Ustawienia orientacji tekstu (295)
- Pionowe umiejscowienie znaków (296)
- Ustawienia Text Placement oraz Horizontal Offset (297)
- Regulacja odległości tekstu od ścieżki (297)
- Opcja Place On Other Side (298)
- Obiekty tekstowe na ścieżce i narzędzia Pick oraz Shape (298)
- Interaktywna regulacja odstępów i położenia tekstu przy użyciu narzędzia Shape (299)
- Interaktywne regulowanie położenia tekstu za pomocą narzędzia Pick (300)
- Oddzielanie tekstu od ścieżki (300)
- Przywracanie właściwości tekstu (301)
- Prostowanie tekstu (301)
- Łączenie tekstu wewnątrz ścieżek zamkniętych (302)
- Obiekty jako kontenery (302)
- Łączenie obiektów z zawartością tekstową (303)
- Korzystanie z narzędzi językowych programu CorelDRAW (305)
- Przyciski wspólne (306)
- Opcje modułu sprawdzania pisowni (307)
- Definiowanie ustawień językowych modułu Spell Checker (307)
- Korzystanie z listy wyrazów (308)
- Korzystanie z głównych list wyrazów (309)
- Ustawianie opcji list wyrazów użytkownika (309)
- Pozostałe opcje modułu sprawdzania pisowni (311)
- Główne opcje funkcji sprawdzania pisowni (312)
- Korzystanie z funkcji Grammatik (312)
- Sprawdzanie i poprawianie błędów gramatycznych (313)
- Włączanie i wyłączanie reguł gramatycznych (313)
- Korzystanie z tezaurusa (314)
- Definiowanie opcji tezaurusa (314)
- Korzystanie z funkcji QuickCorrect (315)
- Jak działa funkcja QuickCorrect? (315)
- Definiowanie opcji QuickCorrect (316)
- Wyszukiwanie i zamiana tekstu (317)
- Wyszukiwanie tekstu (317)
- Zamiana tekstu (317)
- Wyszukiwanie i zamiana atrybutów tekstu (318)
- Wyszukiwanie atrybutów tekstu (318)
- Zamiana atrybutów tekstu (319)
- Definiowanie właściwości pióra konturu (323)
- Opcje Outline Pen i pasek właściwości (323)
- Korzystanie z narzędzia Outline (324)
- Zawartość okna dialogowego Outline Pen (324)
- Definiowanie koloru konturu (325)
- Definiowanie stylu konturu (326)
- Tworzenie i edycja stylów linii konturowych (327)
- Wybieranie grotów (328)
- Definiowanie kształtu narożników (331)
- Definiowanie kształtu zakończeń ścieżki (331)
- Efekty kaligraficzne Outline Pen (332)
- Inne opcje konturu (332)
- Opcje na karcie Outline Pen dokera Object Properties (333)
- Przegląd typów wypełnień (337)
- Wypełnianie obiektów (338)
- Stosowanie wypełnień jednolitych (339)
- Definiowanie ustawień wypełnienia jednolitego (339)
- Stosowanie wypełnień tonalnych (340)
- Interaktywne sterowanie wypełnieniami tonalnymi (342)
- Modyfikowanie wypełnień tonalnych (344)
- Definiowanie opcji w oknie dialogowym Fountain Fill (345)
- Stosowanie wypełnień deseniem (347)
- Interaktywne sterowanie wypełnieniami deseniowymi (348)
- Korzystanie z opcji dostępnych w oknie dialogowym Pattern Fill (350)
- Tworzenie nowych deseni dwu- i pełnokolorowych (351)
- Stosowanie wypełnień teksturowych (352)
- Ustawienia opcji wypełnień teksturowych (353)
- Tworzenie i zapisywanie próbek tekstur (354)
- Stosowanie wypełnień postscriptowych (355)
- Stosowanie wypełnień siatkowych (357)
- Anatomia wypełnienia siatkowego (358)
- Edycja wypełnienia siatkowego (358)
- Wybór dowolnego koloru (361)
- Korzystanie z dokerów związanych z kolorami (361)
- Korzystanie z dokera Color (361)
- Korzystanie z dokera Color Palette Browser (363)
- Korzystanie z dokera Color Styles (364)
- O modelach kolorów (368)
- Korzystanie z przeglądarek kolorów (369)
- Korzystanie z mikserów kolorów (371)
- Tworzenie palet przy użyciu harmonii kolorów (371)
- Mieszanie kolorów za pomocą miksera Color Blend (372)
- Korzystanie z palet gotowych i palet użytkownika (374)
- Korzystanie z palet gotowych (374)
- Tworzenie palet użytkownika (375)
- Regulowanie i przekształcanie kolorów (377)
- Teoria działania obwiedni (383)
- Tworzenie efektów obwiedni (383)
- Wykorzystanie narzędzia Interactive Envelope oraz paska właściwości (384)
- Doker Envelope (385)
- Stany kursora narzędzia Envelope (386)
- Tryby obwiedni (387)
- Obwiednie predefiniowane (388)
- Zapisywanie i przypisywanie predefiniowanych obwiedni obiektom (389)
- Opcje mapowania obwiedni (389)
- Ograniczanie działania obwiedni (392)
- Stosowanie obwiedni dla wielu obiektów (392)
- Kopiowanie właściwości obwiedni (393)
- Tworzenie obwiedni z obiektów (394)
- Usuwanie obwiedni (394)
- Efekty zniekształcenia (395)
- Narzędzie Interactive Distortion i pasek właściwości (395)
- Tryby zniekształcania (396)
- Zniekształcenie Push and Pull (396)
- Zniekształcenie Zipper (396)
- Zniekształcenie Twister (398)
- Korzystanie ze znaczników zniekształcenia (399)
- Predefiniowane zniekształcenia (402)
- Zarządzanie predefiniowanymi zniekształceniami (402)
- Korzystanie z narzędzia Roughen Brush (403)
- Działanie narzędzia Roughen Brush (403)
- Pasek właściwości narzędzia Roughen Brush (404)
- Porównanie metamorfozy i obrysu (407)
- Metamorfoza w Corelu (407)
- Przykłady metamorfozy (408)
- Narzędzie Interactive Blend i pasek właściwości (409)
- Tworzenie typowej metamorfozy (409)
- Anatomia metamorfozy (410)
- Edycja efektu metamorfozy (411)
- Opcje metamorfozy (411)
- Zaawansowane efekty metamorfozy (416)
- Określanie ścieżki przebiegu metamorfozy (419)
- Metamorfoza pomiędzy wieloma obiektami (423)
- Kopiowanie i klonowanie metamorfozy (424)
- Doker Blend (425)
- Na czym polega efekt obrysu? (425)
- Zastosowania efektu obrysu (426)
- Narzędzie Interactive Contour i pasek właściwości (427)
- Tworzenie efektu obrysu (428)
- Interakcyjna edycja obrysów (428)
- Wybór kierunku tworzenia obrysu (430)
- Kolory obrysu (432)
- Efekty gładkiego obrysu (433)
- Przyspieszenie obrysu (434)
- Predefiniowane obrysy (435)
- Doker Contour (436)
- Jak działa soczewka? (437)
- Doker Lens (437)
- Efekty soczewki (438)
- Soczewka Brighten (439)
- Soczewka Color Add (439)
- Soczewka Color Limit (440)
- Soczewka Custom Color Map (441)
- Soczewka Fish Eye (442)
- Soczewka Heat Map (442)
- Soczewka Invert (443)
- Soczewka Magnify (444)
- Soczewka Tinted Grayscale (444)
- Soczewka Transparency (445)
- Soczewka Wireframe (445)
- Opcje soczewki (446)
- Opcja Frozen (446)
- Opcja Viewpoint (447)
- Opcja Remove Face (448)
- Przezroczystość w Corelu (448)
- Narzędzie Interactive Transparency i pasek właściwości (449)
- Właściwości efektu przezroczystości (451)
- Typy przezroczystości (451)
- Tryby mieszania efektu przezroczystości (454)
- Przezroczystość konturów i wypełnień (457)
- Blokowanie efektu przezroczystości (457)
- Kopiowanie efektu przezroczystości (458)
- Przykłady efektów przezroczystości (459)
- Cienie w Corelu (461)
- Narzędzie Interactive Drop Shadow i pasek właściwości (462)
- Anatomia cienia (463)
- Opcje płaskich cieni (465)
- Kierunek rozmycia (465)
- Rozmycie krawędzi (467)
- Cienie perspektywiczne (468)
- Kolor i rozdzielczość cienia (470)
- Predefiniowane cienie (472)
- Strategie rzucania cieni (472)
- Cienie jako poświata (473)
- Jak uniknąć nakładania się cieni? (473)
- Szybkie kadrowanie w Corelu (475)
- Umieszczanie obiektu w kadrze (476)
- Automatyczne wyśrodkowanie zawartości kadru (479)
- Edycja zawartości kadru (479)
- Opcje blokowania (481)
- Ograniczenia szybkiego kadrowania (481)
- Jak działa efekt perspektywy? (485)
- Tworzenie efektu głębi perspektywy (485)
- Symulacja perspektywy w programie CorelDRAW (486)
- Przypisywanie efektu perspektywy (487)
- Edycja efektu perspektywy (488)
- Włączenie trybu edycji efektu perspektywy (488)
- Zmiana położenia punktów zbiegu i uchwytów kontrolnych (488)
- Wzmocnienie efektu perspektywy (490)
- Ograniczenia programu w stosowaniu efektu perspektywy (491)
- Kopiowanie i usuwanie efektu perspektywy (492)
- Jak działa wytłaczanie? (495)
- Wybór i stosowanie efektu wytłoczenia (496)
- Anatomia wytłoczenia (497)
- Narzędzie Interactive Extrude i pasek właściwości (498)
- Stany narzędzia Interactive Extrude (498)
- Rodzaje kształtów wytłoczenia (498)
- Obrót w przestrzeni trójwymiarowej (502)
- Dodatkowe oświetlenie (505)
- Ustawienia koloru efektu wytłoczenia (508)
- Fazowanie efektu wytłoczenia (510)
- Zastosowanie predefiniowanych ustawień wytłoczenia (511)
- Doker Extrude (512)
- Kontrola złożoności efektu wytłoczenia (512)
- Kopiowanie efektów przy użyciu narzędzi Eyedropper oraz Paintbucket (515)
- Obsługa bitmap w Corelu (519)
- Importowanie bitmap do dokumentu (519)
- Przekształcanie obiektów wektorowych w bitmapy (523)
- Transformacja bitmap (525)
- Skalowanie i pochylanie bitmapy (525)
- Kadrowanie bitmapy (526)
- Najważniejsze polecenia służące do edycji bitmap (528)
- Edycja obrazu - polecenie Edit Bitmap (528)
- Kadrowanie - polecenie Crop Bitmap (529)
- Wektoryzacja - polecenie Trace Bitmap (529)
- Zmiana rozmiaru lub rozdzielczości - polecenie Resample (530)
- Jasność, kontrast, nasycenie (531)
- Równoważenie kolorów (531)
- Dobór współczynnika gamma (532)
- Barwa, nasycenie, jasność (533)
- Doker Bitmap Color Mask (533)
- Tworzenie maski kolorów (534)
- Opcje dokera Bitmap Color Mask (534)
- Łącza do plików zewnętrznych (535)
- Polecenia dokera Link Manager (536)
- Poszerzanie bitmap (538)
- Obsługa okien filtrów (539)
- Przewijanie i powiększanie widoku podglądu (542)
- Drukowanie dokumentu (543)
- Opcje wydruku (544)
- Ustawienia ogólne (545)
- Style drukowania (546)
- Drukowanie do pliku (547)
- Układ strony (548)
- Separacje barwne (550)
- Przygotowywanie klisz (556)
- Druk postscriptowy (557)
- Inne opcje drukowania (560)
- Raport o problemach związanych z drukiem (561)
- Podgląd wydruku (563)
- Tryby podglądu (563)
- Narzędzia okna podglądu i paski właściwości (565)
- Preferencje drukowania (569)
- Ogólne preferencje drukowania (569)
- Zgodność sterownika (572)
- Opcje ostrzeżeń drukowania (572)
- Drukowanie dokumentów dwustronnych (572)
- Współpraca z przygotowalnią (573)
- Polecenie Print Merge (574)
- Doker Web Connector (579)
- Pasek narzędziowy Internet (580)
- Przyciski z efektem rollover (581)
- Reagowanie obiektów internetowych (583)
- Zakładka Internet dokera Object Properties (585)
- Doker Bookmark Manager (586)
- Obiekty internetowe (587)
- Właściwości strony WWW (587)
- Tytuł strony (588)
- Nazwa pliku HTML (588)
- Dodatkowe informacje o stronie (588)
- Tło strony (589)
- Publikowanie na potrzeby internetu (590)
- Ustawienia ogólne (591)
- Szczegóły eksportowania (591)
- Przeglądanie eksportowanych obrazów (592)
- Ustawienia zaawansowane (592)
- Podsumowanie eksportu (593)
- Analiza wstępna (594)
- Ustawienia preferencyjne dla publikacji internetowych (595)
- Zarządzanie obrazami (596)
- Konwersja tekstu (597)
- Kolory łączy (598)
- Optymalizacja publikacji internetowych (598)
- Zmiana ustawień optymalizacji (598)
- Corel R.A.V.E. 3.0 (601)
- Listwa czasowa (602)
- Ustawienia animacji (602)
- Tworzenie prostej animacji (603)
- Automatyczne tworzenie animowanych sekwencji (605)
- Zapisywanie animacji (605)
- Najważniejsze obszary konfigurowania (607)
- Przemieszczanie pasków narzędziowych (607)
- Edycja zawartości pasków narzędziowych (609)
- Przypisywanie i zmienianie skrótów klawiaturowych (610)
- Zmiana ustawień domyślnych dla tekstu i obiektów graficznych (611)
- Zmiana ustawień domyślnych dla nowych dokumentów (613)
- Tworzenie własnych pasków narzędziowych (613)
- Kopiowanie narzędzi lub opcji pomiędzy rozwijanymi paletami (614)
- Dostosowanie wyglądu palety kolorów (615)
- Dostosowanie zawartości paska stanu (616)
- Przezroczystość interfejsu (617)
- Obszary robocze CorelDRAW (618)
- Tworzenie i wczytywanie obszarów roboczych (619)
- Importowanie i eksportowanie obszarów roboczych (621)
- Czego można dokonać z VBA? (625)
- Nowości w wersji 12. programu (626)
- Uaktualnianie makropoleceń utworzonych w CorelDRAW 11 (626)
- Definicje ważniejszych terminów (626)
- Podstawy obsługi edytora VBA (628)
- Okno edytora VB (628)
- Nagrywanie i odtwarzanie makropoleceń (633)
- Nagrywanie makropoleceń za pomocą rejestratora VBA (633)
- Zapisywanie zawartości dokera Undo jako makropolecenia (634)
- Odtwarzanie nagranych lub zapisanych makropoleceń (635)
- Przypisywanie makropoleceń do elementów interfejsu użytkownika (635)
- Nagrywanie makropoleceń (635)
- Tworzenie zaawansowanych makropoleceń na podstawie nagrań (637)
- Analiza skryptu DrawRectangle (637)
- Analiza skryptu RedFill_BlueOutline (639)
- Rozbudowa skryptu RedFill_BlueOutline (640)
- Składanie elementów w całość - wyrażenie warunkowe działające w pętli (642)
- Programowanie od podstaw (643)
- Rozpowszechnianie makropoleceń (644)
- Gdzie instalowane są projekty? (644)
- Tworzenie nowych plików projektów (644)
- Rozpowszechnianie elementów interfejsu użytkownika (644)
- Inne źródła informacji (644)
- "CorelDRAW VBA Programming Guide" oraz "VBA Object Model Guide" (645)
- Grupy dyskusyjne (645)
- Witryny firmy Corel (645)
- Witryny poświęcone Visual Basicowi (645)
O Autorze (17)
Przedmowa (19)
Wprowadzenie (21)
Część I CorelDRAW 12. Szybki start (29)
Rozdział 1. Nowości w wersji 12. programu CorelDRAW (31)
Rozdział 2. Interfejs programu (43)
Rozdział 3. Otwieranie i zapisywanie plików (57)
Część II Poznawanie programu CorelDRAW 12 (85)
Rozdział 4. Kontrolowanie dokumentów i stron (87)
Rozdział 5. Pomocnicze narzędzia rysunkowe (103)
Rozdział 6. Powiększanie i tryby podglądu (127)
Rozdział 7. Podstawowe polecenia dotyczące obiektów (141)
Część III Narzędzia do tworzenia obiektów (159)
Rozdział 8. Tworzenie podstawowych kształtów (161)
Rozdział 9. Rysowanie linii (181)
Rozdział 10. Cięcie, kształtowanie i przekształcanie obiektów (207)
Rozdział 11. Zarządzanie obiektami (223)
Część IV Narzędzia tekstowe (257)
Rozdział 12. Właściwości tekstu (259)
Rozdział 13. Łączenie tekstu z obiektami (287)
Rozdział 14. Narzędzia pomocnicze (305)
Część V Wypełnienia i kontury (321)
Rozdział 15. Właściwości konturów (323)
Rozdział 16. Wypełnienia obiektów (337)
Rozdział 17. Praca z kolorami (361)
Część VI Efekty specjalne (381)
Rozdział 18. Obwiednie i deformacje (383)
Rozdział 19. Metamorfoza i obrys (407)
Rozdział 20. Soczewki i efekty przezroczystości (437)
Rozdział 21. Rzucanie cieni (461)
Rozdział 22. Szybkie kadrowanie (475)
Część VII Praca w trzech wymiarach (483)
Rozdział 23. Tworzenie iluzji głębi za pomocą efektu perspektywy (485)
Rozdział 24. Wytłaczanie obiektów wektorowych (495)
Część VIII Zagadnienia zaawansowane (517)
Rozdział 25. Edycja bitmap (519)
Rozdział 26. Wszystko o drukowaniu (543)
Rozdział 27. Tworzenie stron internetowych (579)
Rozdział 28. Konfigurowanie programu (607)
Rozdział 29. Skrypty i VBA (625)
Dodatki (647)
Dodatek A Skróty klawiaturowe (649)
Skorowidz (661)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(3)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie