Building a Game with Unity and Blender. Learn how to build a complete 3D game using the industry-leading Unity game development engine and Blender, the graphics software that gives life to your ideas Gustavo Vitarelli de Queiroz, Lee Zhi Eng
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autorzy:
- Gustavo Vitarelli de Queiroz, Lee Zhi Eng
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 250
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Building a Game with Unity and Blender. Learn how to build a complete 3D game using the industry-leading Unity game development engine and Blender, the graphics software that gives life to your ideas
In the wake of the indie game development scene, game development tools are no longer luxury items costing up to millions of dollars but are now affordable by smaller teams or even individual developers. Among these cutting-edge applications, Blender and Unity stand out from the crowd as a powerful combination that allows small-to-no budget indie developers or hobbyists alike to develop games that they have always dreamt of creating.
Starting from the beginning, this book will cover designing the game concept, constructing the gameplay, creating the characters and environment, implementing game logic and basic artificial intelligence, and finally deploying the game for others to play. By sequentially working through the steps in each chapter, you will quickly master the skills required to develop your dream game from scratch.
Starting from the beginning, this book will cover designing the game concept, constructing the gameplay, creating the characters and environment, implementing game logic and basic artificial intelligence, and finally deploying the game for others to play. By sequentially working through the steps in each chapter, you will quickly master the skills required to develop your dream game from scratch.
Wybrane bestsellery
Gustavo Vitarelli de Queiroz, Lee Zhi Eng - pozostałe książki
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Building a Game with Unity and Blender. Learn how to build a complete 3D game using the industry-leading Unity game development engine and Blender, the graphics software that gives life to your ideas Gustavo Vitarelli de Queiroz, Lee Zhi Eng (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.