ChatGPT for Conversational AI and Chatbots. Learn how to automate conversations with the latest large language model technologies Adrian Thompson
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Adrian Thompson
- Serie wydawnicze:
- Beginners Guide
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 250
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Zostało Ci
na świąteczne zamówienie
opcje wysyłki »
Opis
książki
:
ChatGPT for Conversational AI and Chatbots. Learn how to automate conversations with the latest large language model technologies
ChatGPT for Conversational AI and Chatbots is a definitive resource for exploring conversational AI, ChatGPT, and large language models.
This book introduces the fundamentals of ChatGPT and conversational AI automation. You’ll explore the application of ChatGPT in conversation design, the use of ChatGPT as a tool to create conversational experiences, and a range of other practical applications. As you progress, you’ll delve into LangChain, a dynamic framework for LLMs, covering topics such as prompt engineering, chatbot memory, using vector stores, and validating responses. Additionally, you’ll learn about creating and using LLM-enabling tools, monitoring and fine tuning, LangChain UI tools such as LangFlow, and the LangChain ecosystem. You’ll also cover popular use cases, such as using ChatGPT in conjunction with your own data. Later, the book focuses on creating a ChatGPT-powered chatbot that can comprehend and respond to queries directly from your unique data sources. The book then guides you through building chatbot UIs with ChatGPT API and some of the tools and best practices available.
By the end of this book, you’ll be able to confidently leverage ChatGPT technologies to build conversational AI solutions.
This book introduces the fundamentals of ChatGPT and conversational AI automation. You’ll explore the application of ChatGPT in conversation design, the use of ChatGPT as a tool to create conversational experiences, and a range of other practical applications. As you progress, you’ll delve into LangChain, a dynamic framework for LLMs, covering topics such as prompt engineering, chatbot memory, using vector stores, and validating responses. Additionally, you’ll learn about creating and using LLM-enabling tools, monitoring and fine tuning, LangChain UI tools such as LangFlow, and the LangChain ecosystem. You’ll also cover popular use cases, such as using ChatGPT in conjunction with your own data. Later, the book focuses on creating a ChatGPT-powered chatbot that can comprehend and respond to queries directly from your unique data sources. The book then guides you through building chatbot UIs with ChatGPT API and some of the tools and best practices available.
By the end of this book, you’ll be able to confidently leverage ChatGPT technologies to build conversational AI solutions.
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Beginners Guide
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: ChatGPT for Conversational AI and Chatbots. Learn how to automate conversations with the latest large language model technologies Adrian Thompson (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.