Mark Dunkerley is currently the manager of messaging, mobile, and video services at the Adventist Health System. He was born in Newcastle upon Tyne, England and currently resides in Orlando, Florida. He holds a bachelor's degree of science in business administration and a master's in business administration. He has worked in the technology field for over 12 years and has experience in several technical areas. He has earned certifications from AirWatch, Microsoft, CompTIA, VMware, AXELOS, Cisco, and EMC. Mark is currently involved with unified communication and mobility strategies and deployments in his current role. He recently spoke at several conferences for AirWatch and Microsoft and published several case studies. To view more information on the work Mark has done, you can visit his LinkedIn profile at www.linkedin.com/in/markdunkerley.
Mark Dunkerley - ebooki
Tytuły autora: Mark Dunkerley dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
W tej unikalnej książce znajdziesz kompleksowe omówienie procesu tworzenia LLM, od pracy z zestawami danych po implementację architektury modelu, wstępne szkolenie na nieoznakowanych danych i dostrajanie do określonych zadań. Bez korzystania z gotowych bibliotek LLM samodzielnie zbudujesz podstawowy model, przekształcisz go w klasyfikator tekstu, a ostatecznie stworzysz chatbota, który będzie wykonywał Twoje polecenia. I co najważniejsze ― naprawdę zrozumiesz, jak działa model, w końcu będziesz jego twórcą!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł(-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Jak stać się „szefem doskonałym”? Jakich grzechów upadłych liderów warto unikać? Dlaczego irracjonalne zachowania dominują w biznesie? Jak zarządzać pokoleniem „delikatnych płatków śniegu”? Dlaczego psycholog powinien zastąpić owocowe czwartki? Jak zabezpieczyć się przed „toksykami” w firmie i w kontaktach biznesowych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce, napisanej przez jednego z najświatlejszych ludzi naszych czasów, poznasz historię ludzkiej wynalazczości i zorientujesz się, czym są przesadne obietnice towarzyszące wynalazkom: od nowych leków po sztuczną inteligencję. Zrozumiesz, że nie można oczekiwać wyłącznie pasma sukcesów, ale trzeba się liczyć z niewydolnością, rozczarowaniami lub po prostu fiaskiem nawet najbardziej fascynujących pomysłów. Dowiesz się, jaka jest różnica między wynalazkiem i innowacją, a następnie prześledzisz historie wynalazków, które nie upowszechniły się zgodnie z oczekiwaniami albo przyniosły więcej szkody niż pożytku. Znajdziesz tu również listę nieistniejących (jeszcze?) wynalazków, których potrzebujemy, aby poradzić sobie z największymi wyzwaniami XXI wieku. Ta książka, pełna ekscytujących przykładów szaleńczych, ekstrawaganckich meandrów ludzkiej pomysłowości, niesie przesłanie, że nasze oczekiwania i marzenia powinniśmy lepiej dopasowywać do rzeczywistości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
W czasach, gdy wiele naszych działań przeniosło się do przestrzeni cyfrowej, tworzymy i agregujemy ogromne ilości danych. Przechowujemy je na dyskach urządzeń, mobilnych nośnikach pamięci, w chmurach, a nawet w formie załączników poczty elektronicznej. Aby uzyskać z nich jak najwięcej informacji, musimy wykonywać odpowiednie procesy analityczno-agregujące, które następnie pozwolą nam na wyciągnięcie właściwych wniosków, a potem podjęcie odpowiednich decyzji. W tym miejscu często pojawia się problem: w jaki sposób pogodzić różne formaty danych, odpowiednio je ze sobą połączyć, wykonać mapowanie i konwertowanie?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,49 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)

