Visual C++ 6. Vademecum profesjonalisty
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Vademecum profesjonalisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.7/6 Opinie: 32
- Stron:
- 1208
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Visual C++ 6. Vademecum profesjonalisty
Proponujemy Ci doskonałą lekturę, która pomoże w:
- opanowaniu ogólnych i szczegółowych technik programowania dla Windows -- od menu do obsługi wyjątków i operacji wejścia-wyjścia;
- zwiększeniu możliwości obsługi baz danych za pomocą ODBC, klasy baz danych MFC, DAO, ADO oraz OLE DB;
- rozszerzeniu aplikacji o dynamicznie łączone biblioteki DLL oraz biblioteki innych programistów;
- lepszym wykorzystaniu MFC do tworzenia kontrolek ActiveX lub ATL do tworzenia kontrolek o bardzo małej objętości kodu;
- pisaniu dynamicznych aplikacji internetowych, aplikacji korzystających z klasy CHtmlView oraz aplikacji DHTML;
- poznaniu zaawansowanych możliwości pakietu Visual Studio, włącznie z makrami VBScript oraz kreatorami AppWizard tworzonymi przez użytkownika.
- Objective Grid, Objective Grid Lite, Objective Toolkit, Objective Chart, Objective Edit, Objective plug-in oraz Objective Diagram stworzone przez Stingray Software
- Ultimate Grid oraz Ultimate Wizard Factory stworzone przez Dundas Software
- BoundsChecker firmy Compuware NuMega Lab
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Odkryj najnowsze ważne funkcjonalności języka C++20, w tym moduły, koncepcje, operatory spaceship i inteligentne wskaźniki. Książka ta może stać się podręczną „książką kucharską” programisty, obejmującą zarówno zasadniczy standard języka C++, jak i niektóre z szablonów kodu dostępnych w standardowej bibliotece szablonów (STL). Książka zawiera omówC++20 Biblioteka techniczna. Problemy i rozwiązania C++20 Biblioteka techniczna. Problemy i rozwiązania
(88,83 zł najniższa cena z 30 dni)
88.83 zł
98.70 zł (-10%) -
Dzięki tej książce również Ty możesz dołączyć do tego wybitnego grona. Po jej przeczytaniu będziesz miał wiedzę na temat środowiska programistycznego i platformy .NET. Poznasz podstawy programowania obiektowego, nauczysz się uzyskiwać dostęp do informacji zgromadzonych w bazach danych oraz korzystać z możliwości Internetu bezpośrednio w Twoich programach. Jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z Microsoft Visual C++, ta książka jest idealną lekturą dla Ciebie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Microsoft Visual C++ 2008. Tworzenie aplikacji dla Windows Microsoft Visual C++ 2008. Tworzenie aplikacji dla Windows
Niedostępna
-
W trakcie lektury zdobędziesz informacje na temat składni Javy, typowych konstrukcji oraz najlepszych technik programowania. Ponadto poznasz platformę JavaFX i wyrażenia lambda oraz odkryjesz sposoby radzenia sobie z zagadnieniem wielowątkowości. Książka ta jest doskonałą i pasjonującą lekturą zarówno dla programistów języka Java, jak i osób chcących poznać ten język.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Najpierw dowiesz się, jak utworzyć środowisko wirtualne i konfigurację projektu, a potem nauczysz się definiować strukturę bazy danych przy użyciu składników wielokrotnego użytku. Poznasz metody dostosowywania panelu administracyjnego do potrzeb redaktorów. Ponadto w książce znajdziesz opisy niektórych ważnych dodatkowych modułów zewnętrznych pomocnych w programowaniu sieciowym.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury
Niedostępna
-
Drugie wydanie tego znakomitego wstępu do Javy EE pozwoli Ci odkryć, jak działają serwlety, do czego służą pliki JSP, co to jest deskryptor wdrożenia i jak zapewnić dostęp Twojej aplikacji do danych za pośrednictwem JPA. Sprawdzisz, do czego może przydać Ci się WebSockets oraz przeanalizujesz przykład integracji aplikacji webowej z mobilną na przykładzie architektury REST. Zrozumiesz także, na czym polega wstrzykiwanie zależności i co to jest JPQL. Krótko mówiąc, nauczysz się tworzyć aplikacje webowe z użyciem JavyEE
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW. Wydanie II Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW. Wydanie II
Niedostępna
-
Każda strona zawiera bezcenną wiedzę na temat składni języka, stosowanych w nim konstrukcji, programowania obiektowego i nie tylko. Sprawdzisz tu, jak obsługiwać wyjątki, korzystać ze strumieni oraz wątków. Jeżeli masz ambicję stworzyć atrakcyjny interfejs użytkownika z użyciem JavaFX, również będziesz usatysfakcjonowany znalezionymi w tej książce informacjami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Opisuje podstawowe zagadnienia związane z jego stosowaniem, jak również przedstawia zmiany wprowadzone w Spring MVC, Spring Security, Web Flow, itd. Podczas lektury, będziesz analizował krótkie fragmenty kodu oraz większy przykład, na podstawie którego przekonasz się, jak można tworzyć proste i efektywne aplikacje JEE
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bogate źródło informacji na temat Raspberry Pi! Raspberry Pi to komputer wielkości karty kredytowej. Wśród jego głównych atutów można wymienić ogrom możliwości oraz niską cenę. Początkowo miał pełnić rolę platformy do nauki programowania, jednak szybko znalazł tysiące innych zastosowań! Raspberry Pi jest używany jako serwer WWW, domowe media center
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
WPF 4.5. Księga eksperta bezapelacyjnie jest najlepszą książką, która wszystkie potrzebne informacje przekazuje w praktyczny i przystępny sposób. Jej autorem jest guru WPF, pracujący dla Microsoftu architekt, Adam Nathan.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Przestępcy, co raz częściej korzystają ze złośliwego oprogramowania (exploity, wirusy, rootkity itp.) w celu oszukania nieświadomego użytkownika, przeprowadzenia ataku typu odmowa usługi lub włamania się do jakiegoś systemu i wykradzenia informacji. Działanie oprogramowania tego typu można w pełni zrozumieć tylko poprzez inżynierię odwrotną. Inżynieria odwrotna odgrywa ważną rolę w pracy nad zabezpieczeniami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria odwrotna w praktyce. Narzędzia i techniki Inżynieria odwrotna w praktyce. Narzędzia i techniki
Bruce Dang, Alexandre Gazet, Elias Bachaalany, Sébastien Josse
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Vademecum profesjonalisty
-
Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V
Czasowo niedostępna
-
Ta książka to kompletny poradnik poświęcony wykorzystaniu bazy danych MySQL oraz administrowaniu tą bazą. W trakcie lektury dowiesz się, jak najlepiej składować dane w bazie, jak optymalizować zapytania oraz jak pobierać metadane. Ponadto nauczysz się uzyskiwać dostęp do bazy z użyciem języków C, Perl oraz PHP. Niezwykle istotna jest część trzecia niniejszej publikacji. Poświęcona została w całości zagadnieniom związanym z administrowaniem bazą MySQL. Zrozumiesz dzięki niej, w jaki sposób baza przechowuje dane, jak zoptymalizować jej wydajność oraz co musisz zrobić, by zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury poznasz założenia architektoniczne, architekturę adresów internetowych oraz znaczenie i rolę poszczególnych warstw modelu TCP/IP. Dowiesz się, jak korzystać z komunikatów ICMP, rozgłaszać informacje w sieci, kontrolować przeciążenia w protokole TCP oraz korzystać z mechanizmów kryptograficznych. Znajdziesz tu dogłębne i intuicyjne wyjaśnienie wielu meandrów TCP/IP i Internetu, co pozwoli Ci bardziej efektywnie zarządzać swymi sieciami i tworzyć lepsze aplikacje internetowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrujących użycie poszczególnych cech i ułatwiających zrozumienie poznawanych zagadnień. Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza zawiera podstawowe wiadomości na temat języka Objective-C 2.0, a w drugiej znajdziesz opis klas dostępnych w bibliotece Foundation. Część trzecia poświęcona została niezwykle ważnym bibliotekom Cocoa i Cocoa Touch. Na końcu książki zamieszczono kurs pisania programów dla systemu iOS przy użyciu Software Development Kit iOS oraz biblioteki UIKit. Poznaj Objective-C i czerp z tego korzyści!
- Druk
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III
Niedostępna
-
Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogramowania. MAX 2 otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą zapewniającego wysoki komfort pracy systemu operacyjnego Windows NT. Nowoczesny, okienkowy interfejs użytkownika oraz niska cena czynią ten pro
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. P
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka przeznaczona jest dla doświadczonych programistów Delphi i Pascala. Stanowi ona doskonałe wprowadzenie w zagadnienie tworzenia aplikacji baz danych w oparciu o interfejs graficzny Windows 95/NT. Napisana przez programistów dla programistów odsłania szczegóły tego fascynującego świata - w oparciu o sterowniki .OCX, wykorzystanie me
- Druk pkt
Niedostępna
-
Koniecznie zapoznaj się z suplementem do tej książki: Delphi 5 - vademecum profesjonalisty (suplement) OLE, COM, ActiveX MIDAS WebBroker ISAPI, NSAPI, HTML Książka adresowana jest do szerokiego grona programistów tworzących swe aplikacje przy użyciu Delphi 4. Napisana przez współautorów Delphi zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących efektywne
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem który dziedziczy po swoim poprzedniku w zasadzie tylko nazwę. Podobnie jak 3D Studio, MAX również jest produktem przełomowym. Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęci
- Druk pkt
Niedostępna
-
Windows 98 - Vademecum profesjonalisty wprowadza w środowisko Microsoft Windows 98 i umożliwia bardzo dobre opanowanie jego funkcji. Książka jest wyczerpującym źródłem najświeższych informacji, dzięki którym z całą pewnością przyswoisz sobie nowe umiejętności i będziesz w stanie swobodnie poruszać się w środowisku nowego systemu. Książka omawia naj
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Visual C++ 6. Vademecum profesjonalisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Visual C++ 6. Vademecum profesjonalisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Visual C++ 6. Vademecum profesjonalisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Visual C++ Bible
- Tłumaczenie:
- Marcin Pancewicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7260-1, 8371972601
- Data wydania książki drukowanej :
- 2000-08-02
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1436
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Visual C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Vademecum profesjonalisty
Spis treści książki
- Co nowego pojawiło się w Visual C++ 6.0 (34)
- Program HelloWorld1 (35)
- Program HelloWorld2 (38)
- Kontrolka ATL HelloWorld3 (40)
- Podsumowanie (43)
- Korzystanie ze zintegrowanego środowiska (45)
- Tworzenie pierwszego projektu (47)
- Dostosowywanie IDE (50)
- Przeglądanie aktualnych skrótów (50)
- Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie skrótów (51)
- Korzystanie z pasków narzędzi (53)
- Wyświetlanie i ukrywanie pasków narzędzi (53)
- Dostosowywanie pasków narzędzi (54)
- Podsumowanie (54)
- Co każdy debugger posiadać powinien (56)
- Debugger zintegrowany z Visual Studio (57)
- Przygotowanie aplikacji do debuggowania (57)
- Korzystanie z debuggera podczas działania aplikacji (59)
- Okna debuggowania (60)
- Korzystanie z punktów wstrzymania i wykonywanie programu krok po kroku (64)
- Korzystanie z etykietek danych i okna szybkiego podglądu (67)
- Użycie okien wątków i wyjątków w trakcie debuggowania (67)
- Proste techniki debuggowania (69)
- Korzystanie z okien komunikatów w celu przyspieszenia debuggowania (69)
- Wyjście debuggera (69)
- Korzystanie z asercji (70)
- Zrzut obiektów (71)
- Klasa CMemoryState i wykrywanie wycieków pamięci (71)
- Komunikaty śledzenia MFC (72)
- Zdalne debuggowanie (72)
- Debuggowanie "just-in-time" (74)
- Debuggowanie typu "edit and continue" (74)
- Debuggowanie usług Windows NT (75)
- Podsumowanie (76)
- Optymalizowanie kodu (78)
- Wprowadzenie do profilowania (80)
- Podstawy profilowania aplikacji (82)
- Działanie Profilera (82)
- Rodzaje profilowania (83)
- Zaawansowane ustawienia Profilera (84)
- Włączanie profilowania w Visual C++ 6.0 (84)
- Sterowanie profilowaniem z poziomu Visual Studia (85)
- Wybór funkcji do profilowania (86)
- Działanie programu PREP (86)
- Profilowanie czasu wykonywania funkcji (89)
- Profilowanie pokrycia funkcji (89)
- Opcje profilowania linii (90)
- Profilowanie pokrycia linii (91)
- Łączenie wyników działania Profilera (91)
- Eksportowanie danych z Profilera (92)
- Analizowanie danych Profilera (92)
- Zawartość globalnych rekordów informacyjnych (93)
- Lokalne rekordy informacyjne (94)
- Analizowanie statyki profilowania (95)
- Przetwarzanie wyników profilera w Excelu (96)
- Profilowanie bibliotek łączonych dynamicznie (96)
- Profilowanie komponentów ActiveX lub kontrolek ActiveX (96)
- Profilowanie kodu typu inline (98)
- Profilowanie aplikacji wielowątkowych (98)
- Profilowanie wydajności aplikacji (99)
- Użycie programu CAP do wyeliminowania powtórzonych wywołań (99)
- Profilowanie usług Windows NT (101)
- Podsumowanie (102)
- Spy++ (103)
- Dostosowywanie menu Tools (107)
- Inne operacje w menu Tools (108)
- Przeglądanie klas (109)
- Przeglądanie kodu źródłowego MFC (111)
- Podsumowanie (112)
- Co to jest MFC? (116)
- Filozofia MFC (117)
- Zalety płynące z wykorzystania MFC (117)
- Właściwości, właściwości, właściwości (119)
- Nadająca się do rozbudowy architektura (119)
- Hierarchia klas MFC (120)
- Usługi plików (120)
- Okna (120)
- Grafika (124)
- Obsługa baz danych (125)
- Nie używasz MFC? (125)
- Podsumowanie (126)
- Tworzenie i edycja menu (128)
- Tworzenie menu (129)
- Komunikaty menu w MFC (131)
- Klawisze akceleratorów (132)
- Polecenia wprowadzane poprzez klawiaturę (133)
- Definiowanie klawiszy akceleratorów (134)
- Wybór odpowiednich klawiszy akceleratorów (135)
- Korzystanie z kilku tabel akceleratorów (138)
- Dynamicznie zmieniane menu (140)
- Zakresy poleceń menu (140)
- Zmiana menu w czasie wykonania (141)
- Zmiana istniejącego menu (142)
- Stałe i tymczasowe mapy uchwytów (145)
- Menu kontekstowe (147)
- Podsumowanie (149)
- Komunikaty wejściowe i stan systemu (152)
- Obsługa myszy (152)
- Tworzenie funkcji obsługi komunikatów myszy (153)
- Konwersja pomiędzy współrzędnymi ekranowymi a współrzędnymi okna (155)
- Tworzenie programu MFC obsługującego zdarzenia myszy (156)
- Zdarzenia myszy nie związane z obszarem roboczym (161)
- Zmiana wyglądu wskaźnika myszy (162)
- Demonstracyjny program zmieniający kształt wskaźnika myszy (163)
- Przechwytywanie wskaźnika myszy (166)
- Ograniczanie ruchów myszy (167)
- Odczyt danych z klawiatury (168)
- Klawiatura fizyczna (168)
- Odzwierciedlanie ogniska wprowadzania (172)
- Podsumowanie (178)
- Wprowadzenie do interfejsu urządzeń graficznych (180)
- Rodzaje grafiki (180)
- Rodzaje urządzeń GDI (182)
- Kontekst urządzenia (183)
- Atrybuty rysunkowe kontekstu urządzenia (184)
- Komunikat WM_PAINT (187)
- Współrzędne rysowania (188)
- Generowanie komunikatu WM_PAINT (188)
- Rysowanie poza komunikatem WM_PAINT (190)
- Manipulowanie tekstem (191)
- Obsługa koloru przez GDI (191)
- Kolor tekstu (193)
- Wyrównywanie tekstu (194)
- Justowanie tekstu (195)
- Czcionki (196)
- Czym jest czcionka? (196)
- Wybieranie obiektów w kontekście urządzenia (196)
- Wybieranie czcionek magazynowych (197)
- Wybieranie czcionek niemagazynowych (197)
- Pióra i pędzle (201)
- Pióra (202)
- Pędzle (204)
- Tryby odwzorowania (206)
- Operacje rastrowe (207)
- Funkcje rysujące tekst (209)
- Obliczanie współrzędnych tekstu (210)
- Regiony obcinania (215)
- Podsumowanie (216)
- Pamięć bitmapy i pamięć obrazu (218)
- Tworzenie obiektów CBitmap (220)
- Ładowanie i ustawianie zawartości bitmapy (222)
- Rysowanie obiektów CBitmap na ekranie (223)
- Operacje rastrowe (226)
- Program BlitDemo (229)
- Palety i kolor (234)
- Palety logiczne (237)
- Zdarzenia dotyczące palety (239)
- Funkcja SetSystemPaletteUse() (241)
- Bitmapy niezależne od urządzenia (241)
- Anatomia pliku DIB (241)
- Klasa CDib (243)
- Program demonstracyjny ShowDIB (249)
- Podwójne buforowanie (252)
- Podsumowanie (254)
- Obsługa wyjątków strukturalnych (256)
- Składnia obsługi wyjątków (256)
- Zgłaszanie wyjątków (256)
- Wychwytywanie wyjątków (257)
- Porównanie technik obsługi błędów (258)
- Posługiwanie się kodami błędów (258)
- Obsługa błędów we właściwym kontekście (259)
- Poprawa czytelności kodu (261)
- Zgłaszanie wyjątków przez konstruktory (262)
- Klasa CException (263)
- Tworzenie i usuwanie obiektów CException (263)
- Pobieranie od obiektu CException informacji o błędzie (264)
- Wychwytywanie wyjątków kilku typów (265)
- Definiowanie klas wyprowadzonych z klasy CException (266)
- Klasa CFileException (267)
- Przykładowy program CFileException (269)
- Definiowanie własnych klas wyprowadzonych z klasy CException (272)
- Zaawansowane techniki obsługi wyjątków (275)
- Decydowanie, która funkcja powinna wychwycić wyjątek (276)
- Wybór kodu przeznaczonego do umieszczenia w bloku try (277)
- Wybór kodu przeznaczonego do umieszczenia w bloku catch (278)
- Zgłaszanie wyjątków w funkcjach wirtualnych (279)
- Podsumowanie (282)
- Wprowadzenie (283)
- Tworzenie kontrolek (284)
- Używanie klasy CButton (287)
- Używanie klasy CListBox (289)
- Używanie klasy CEdit (293)
- Używanie klasy CStatic (297)
- Używanie klasy CScrollBar (300)
- Używanie klasy CComboBox (303)
- Program Mini edytora (306)
- Zaawansowane programowanie kontrolek (307)
- Dodawanie interfejsu klawiatury (307)
- Modyfikowanie działania kontrolki (308)
- Przyciski z bitmapami (309)
- Zmiana koloru kontrolki (311)
- Podsumowanie (313)
- Korzystanie z edytora dialogów (316)
- Szablony dialogów (316)
- Tworzenie nowego szablonu projektu (317)
- Edycja szablonu dialogu (318)
- Testowanie dialogu (323)
- Klasa CDialog (323)
- Modalne i niemodalne okna dialogowe (323)
- Tworzenie za pomocą ClassWizarda klas wyprowadzonych z klasy CDialog (325)
- Zatwierdzanie i wymiana danych dialogu (326)
- Tworzenie zmiennych DDX (326)
- Funkcje DoDataExchange oraz UpdateData (327)
- Program demonstracyjny AddressBook (329)
- Edycja przykładowego dialogu (329)
- Klasa CContact (331)
- Przesłaniamy funkcję OnInitDialog (332)
- Obsługa komunikatu WM_DESTROY (333)
- Wyświetlanie danych (334)
- Obsługa komunikatów przycisków (334)
- Budowanie i testowanie programu demonstracyjnego (335)
- Stosowanie w dialogach kontrolek klas pochodnych (336)
- Tworzenie klas kontrolek (336)
- Program AddressBook: CAutoCompleteComboBox (340)
- Serializacja (342)
- Uczynienie klas serializowalnymi (343)
- Implementowanie funkcji wirtualnej Serialize() (343)
- Odczyt danych z dysku (344)
- Zapis danych na dysk (344)
- Dodanie serializacji do programu AddressBook (344)
- Podsumowanie (350)
- Klasy CPropertySheet oraz CPropertyPage (352)
- Tworzenie zasobu karty właściwości (353)
- Tworzenie klasy CPropertyPage (354)
- Tworzenie i wyświetlanie modalnego arkusza właściwości (354)
- Tworzenie i wyświetlanie niemodalnego arkusza właściwości (354)
- Tworzenie i wyświetlanie arkusza właściwości wewnątrz istniejącego dialogu (356)
- Program demonstrujący modalny arkusz właściwości (357)
- Karty i arkusze właściwości: rady i techniki (359)
- Usuwanie standardowych przycisków (359)
- Zmiana położenia standardowych przycisków (361)
- Zmiana tytułów standardowych przycisków (362)
- Wyłączanie zakładek (362)
- Ponowne włączanie kart właściwości (366)
- Dynamiczna zmiana tytułów kart właściwości (367)
- Zmiana czcionki zakładek (370)
- Użycie mnemonik z obiektami CPropertyPage (370)
- Podsumowanie (372)
- Klasa CString (374)
- Tworzenie łańcuchów (374)
- Dostęp do łańcucha znaków (375)
- Porównania łańcuchów (376)
- Wydzielanie podłańcuchów (378)
- Wyszukiwanie podłańcuchów (378)
- Program StringDemo (379)
- Klasa CFile (385)
- Program FileDemo (389)
- Klasa CCompressedFile (395)
- Program CompressDemo (396)
- Kompresja danych (398)
- Metoda Huffmana (398)
- LZSS (399)
- LZW (399)
- Funkcje klasy CCompressedFile (400)
- Działanie programu CompressDemo (402)
- Klasa CSerial dla komunikacji szeregowej (405)
- Komunikacja szeregowa (405)
- Klasa CSerial (406)
- Klasa CRegistry (408)
- Wartości Rejestru (408)
- Predefiniowane klucze Rejestru (408)
- Powszechnie wykorzystywane klucze Rejestru (409)
- Działanie klasy CRegistry (410)
- Korzystanie ze schowka (412)
- Podsumowanie (415)
- Odtwarzanie zarejestrowanych dźwięków (417)
- Rzut okiem na klasę CWave (418)
- Odtwarzanie plików dźwiękowych za pomocą Windows API (418)
- Funkcje klasy CWave (421)
- Program WaveDemo (422)
- Odtwarzanie plików MIDI (425)
- Czym jest MIDI? (426)
- Rzut okiem na klasę CMidi (426)
- Funkcje klasy CMidi (426)
- Program MIDIDemo (427)
- CD Audio (431)
- Rzut okiem na klasę CCDAudio (432)
- Media Control Interface (432)
- Funkcje klasy CCDAudio (433)
- Program CDPlayer (434)
- Podsumowanie (440)
- Timery (442)
- Przygotowanie timera do wysyłania komunikatów WM_TIMER (442)
- Przygotowanie timera do wywoływania funkcji zwrotnej (444)
- Program Clock (446)
- Przetwarzanie w jałowym czasie aplikacji (452)
- Program OnIdleDemo (454)
- Podsumowanie (457)
- Zarządzanie pamięcią systemową (461)
- 32-bitowy, stronicowany tryb adresowania Intela (464)
- Przestrzeń adresowa procesu w Windows 98 (466)
- Porządkowanie pamięci systemowej (470)
- Prywatna pamięć procesu (472)
- Alokowanie stron (473)
- Pamięć alokowana przez kompilator (478)
- Prywatne sterty Win32 (483)
- Pamięć wspólna (490)
- Pliki odwzorowane w pamięci (492)
- Dynamiczne alokowanie wspólnych stron (498)
- Statyczne alokowanie wspólnych stron (502)
- Podsumowanie (503)
- Projekt typu dokument-widok (506)
- Klasa CDocument (507)
- Deklarowanie klasy dokumentu w aplikacji (508)
- Zmienne składowe klasy CDocument (509)
- Dokumenty a przetwarzanie komunikatów (511)
- Przesłanianie wirtualnych funkcji dokumentu (512)
- Praca ze złożonymi danymi dokumentu (513)
- Zalety klas CCmdTarget oraz CDocItem (516)
- Znaczenie funkcji InitInstance dla dokumentów (518)
- W jaki sposób aplikacja zarządza dokumentami i widokami (519)
- Klasa CSingleDocTemplate (519)
- Okna ramek (520)
- Zasoby wzorców dokumentów (520)
- W jaki sposób zasób łańcucha wpływa na wzorzec dokumentu (521)
- Podział zasobu łańcucha (522)
- Przegląd standardowych zasobów widoków (523)
- Czas życia wzorca dokumentu (524)
- Zaawansowane posługiwanie się wzorcami (525)
- Praca z kilkoma wzorcami (525)
- Niszczenie wzorców dodanych funkcją składową AddDocTemplate() (527)
- Wykorzystanie klasy CView (528)
- Deklarowanie klasy widoku (528)
- Funkcje składowe klasy CView (529)
- Widoki a komunikaty (531)
- Warianty klasy okna wyprowadzone z klasy CView (532)
- Aplikacje oparte na klasie CFormView i aplikacje okien dialogowych (533)
- Powrót do okien ramki (533)
- Znaczenie funkcji AfxGetMainWnd() (534)
- Aplikacja jednodokumentowa HexView (535)
- Podsumowanie (541)
- Ponowny przegląd modelu dokument-widok (544)
- Ponowny przegląd klasy CDocument (546)
- Zarządzanie bardziej złożonymi kombinacjami dokumentów, widoków i ramek (547)
- Praca z kilkoma rodzajami dokumentów (547)
- Użycie kilku rodzajów widoków dokumentu (548)
- Klasa CMDIFrameWnd (550)
- Klasa CMDIChildWnd (551)
- Klasa CMultiDocTemplate (553)
- Narzut związany z użyciem klasy CDocument (554)
- Dalsze właściwości aplikacji MDI (554)
- Program PaintObj (555)
- Dzielone okna (562)
- Różnice pomiędzy dzielonymi oknami (563)
- Specyfika klasy CSplitterWnd (564)
- Dodatkowe uwagi na temat dynamicznych okien dzielonych (566)
- Użycie różnych widoków w dynamicznych panelach (567)
- Użycie obiektu CRuntimeClass (568)
- Użycie okien dzielonych z widokami powiązanymi z więcej niż jednym dokumentem (569)
- Użycie statycznych okien dzielonych (570)
- Tworzenie statycznego okna dzielonego (570)
- Wspólne paski przewijania (571)
- Wyznaczanie rozmiaru aktualnego i idealnego (572)
- Wydajność okien dzielonych (573)
- Program Dynsplit (573)
- Subclassing okien potomnych (578)
- Subclassing okien z pomocą MFC (579)
- Alternatywy dla architektury dokument-widok (580)
- Podsumowanie (581)
- Obsługa wydruku wbudowana w API Windows (584)
- Informacje o drukarce (587)
- Znaczenie charakterystyki tekstu (588)
- Przykład drukowania z użyciem API Windows (589)
- Drukowanie w MFC (591)
- Podział ról przy drukowaniu (591)
- Sekwencja wydruku w MFC (592)
- Dalszy wgląd w domyślny proces drukowania w MFC (595)
- Protokół wydruku (596)
- Przesłanianie funkcji klasy widoku (596)
- Klasa CPrintInfo (598)
- Strony wydruku a strony dokumentu (598)
- Implementacja podziału na strony (paginacji) (599)
- Dodanie funkcji pomocniczych (601)
- Paginacja w czasie wydruku (604)
- Powrót do drukowanie nagłówków i stopek (604)
- Alokowanie zasobów GDI dla wydruku (605)
- Powiększanie drukowanego obrazu (606)
- Architektura podglądu wydruku (606)
- Proces podglądu wydruku (607)
- Modyfikowanie podglądu wydruku (607)
- Rozszerzanie podglądu wydruku w aplikacji (608)
- Klasa CPrintDialog (610)
- Program HexViewMDI (611)
- Podsumowanie (615)
- Czasem potrzeba większej kontroli (618)
- Pętla modalna (619)
- Wnętrze funkcji RunModalLoop() (619)
- Parametry pętli modalnej (622)
- Przerywanie pętli modalnej (623)
- Tworzenie modalnej aplikacji (623)
- Tworzenie i zamykanie okna modalnego (624)
- Dodawanie funkcji obsługi (624)
- Prosta modalna aplikacja (627)
- Dalsza rozbudowa modalnego okna (628)
- Rysowanie przezroczystej bitmapy na przezroczystym obszarze roboczym (632)
- Wyświetlanie bitmapy (633)
- Wyznaczenie miejsca wklejenia bitmapy (636)
- Zgodne konteksty urządzeń (637)
- Struktura BITMAP (638)
- Składanie wszystkiego razem (640)
- Ograniczenie obszaru kliknięcia (642)
- Podsumowanie (643)
- Tworzenie i wykorzystywanie pasków stanu (646)
- Tworzenie paska stanu (646)
- Dostosowywanie pasków stanu (647)
- Tworzenie i kontrolowanie pasków narzędzi (651)
- Paski kontrolek MFC (651)
- Tworzenie i inicjowanie paska narzędzi (652)
- Korzystanie z kontrolek ReBar (657)
- Podsumowanie (658)
- CTreeCtrl (660)
- Podstawy kontrolki widoku drzewa (661)
- Klasa CTreeCtrl (662)
- Program demonstracyjny CTreeCtrlDemo (670)
- CListCtrl (675)
- Podstawy kontrolki widoku listy (675)
- Klasa CListCtrl (676)
- Podsumowanie (681)
- Wątki (684)
- Tworzenie wątków roboczych (685)
- Funkcja wątku (687)
- Tworzenie wątków interfejsu użytkownika (687)
- Wstrzymywanie i wznawianie wątków (688)
- Usypianie wątków (689)
- Kończenie działania wątku (689)
- Kończenie działania wątku z wnętrza innego wątku (690)
- Wątki, procesy i priorytety (693)
- Klasy priorytetu procesu (695)
- Dzielenie obiektów MFC pomiędzy wątkami (695)
- Używanie funkcji biblioteki czasu wykonania C w aplikacjach wielowątkowych (698)
- Program ThreadDemo1 (699)
- Podsumowanie (703)
- Terminologia związana z ODBC i bazami danych (708)
- ODBC - potrzeba standardu (710)
- Standard ODBC (710)
- Poziomy zgodności ODBC API (711)
- Poziomy zgodności ODBC SQL (712)
- ODBC - implementacja (713)
- Konfigurowanie ODBC (713)
- Łączenie się ze źródłem danych (715)
- Pobieranie informacji o źródle danych (716)
- Przygotowywanie i wykonywanie poleceń SQL (716)
- Pobieranie danych (717)
- Odłączanie się od źródła danych (718)
- Użycie ODBC do pobierania danych (719)
- Dodawanie obsługi ODBC do projektu Visual C++ (720)
- Modyfikowanie okna dialogowego programu (720)
- Dodawanie kodu inicjalizacji i dostępu do bazy danych (721)
- Użycie ODBC do dynamicznego odpytywania źródła danych (727)
- Deklaracja klasy CODBCDynamic (727)
- Działanie klasy CODBCDynamic (729)
- Użycie klasy CODBCDynamic (734)
- Podsumowanie (735)
- Klasa CDatabase (738)
- Klasa CRecordset (741)
- Konstruowanie rekordsetu (745)
- Otwieranie rekordsetu (746)
- Odczyt i zapis danych z użyciem RFX (746)
- Filtrowanie rekordów (747)
- Sortowanie rekordów zwróconych przez rekordset (749)
- Poruszanie się w zestawie wyników (750)
- Zapisywanie rekordów (751)
- Usuwanie rekordów (751)
- Użycie klas baz danych MFC (752)
- Dodanie obsługi klas baz danych MFC (752)
- Tworzenie interfejsu użytkownika dla programu demonstracyjnego (752)
- Dodawanie klasy pomocniczej reprezentującej dane użytkownika (753)
- Tworzenie klasy rekordsetu dla tabeli UserMaster (754)
- Modyfikowanie pliku nagłówkowego dialogu (754)
- Modyfikowanie pliku implementującego dialog (754)
- Parametryzowane rekordsety i kwerendy (761)
- Tworzenie interfejsu użytkownika dla programu (761)
- Tworzenie klasy rekordsetu dla tabeli UserMaster (763)
- Modyfikowanie klasy CRecordset, tak aby akceptowała parametry (763)
- Dodawanie możliwości wyszukiwania (763)
- Budowanie aplikacji (765)
- Tworzenie parametryzowanych kwerend (765)
- Demonstracyjna baza danych (766)
- Tworzenie rekordsetu uprawnień (767)
- Podsumowanie (770)
- Podstawy DAO (772)
- Historia DAO (772)
- Hierarchia DAO (774)
- Interfejsy DAO (778)
- Użycie klas MFC DAO (779)
- Klasa CDaoDatabase (780)
- Klasa CDaoWorkspace (782)
- Klasa CDaoRecordset (783)
- Program demonstrujący użycie MFC DAO (793)
- Tworzenie demonstracyjnego projektu (793)
- Tworzenie interfejsu użytkownika dla programu demonstracyjnego (794)
- Dodawanie klasy pomocniczej reprezentującej dane użytkownika (795)
- Tworzenie klasy rekordsetu dla tabeli UserMaster (795)
- Modyfikowanie pliku nagłówkowego dialogu (795)
- Modyfikowanie pliku implementującego dialog (796)
- Testowanie aplikacji DaoUserMaintenance (803)
- Podsumowanie (804)
- Podstawy bibliotek DLL (808)
- Biblioteki dynamiczne i statyczne (808)
- Ładowanie bibliotek DLL (809)
- Zwykłe biblioteki DLL w Visual C++ (810)
- Wewnętrzne działanie zwykłych bibliotek DLL (811)
- Dynamiczne ładowanie DLL-i (813)
- Przykłady sytuacji wymagających dynamicznego ładowania bibliotek DLL (813)
- Haki Windows (815)
- Globalne obiekty C++ w bibliotekach DLL (822)
- Biblioteki DLL rozszerzeń MFC (829)
- Działanie bibliotek DLL rozszerzeń MFC (829)
- Eksportowanie klas przez biblioteki rozszerzeń MFC (830)
- Makro AFX_EXT_CLASS (831)
- Użycie zagnieżdżonych bibliotek rozszerzeń MFC (831)
- Eksportowanie zasobów (832)
- Pisanie demonstracyjnej biblioteki DLL rozszerzeń MFC zawierającej dokumenty i widoki (832)
- Podsumowanie (837)
- Biblioteki tworzone przez osoby trzecie (840)
- Przegląd biblioteki ImageObject (843)
- Format pliku BMP (844)
- Format pliku GIF (845)
- Format pliku JPEG (845)
- Format pliku PCX (845)
- Format pliku TGA (845)
- Format pliku TIF (846)
- Ładowanie obrazków (846)
- Wyświetlanie obrazków (847)
- Program Display (850)
- Skalowanie, obcinanie i zmiana głębokości koloru (852)
- Tworzenie obrazka z kontekstu urządzenia (854)
- Tworzenie obrazu ze schowka (854)
- Zapisywanie obrazków (855)
- Przetwarzanie obrazów (857)
- Program ProcessImage (860)
- Podsumowanie (867)
- Pochodzenie i zastosowanie ActiveX (872)
- Różne technologie ActiveX (874)
- Serwery automatyzacji (874)
- Sterowniki automatyzacji (874)
- Kontrolki ActiveX (875)
- Obiekty COM (875)
- Dokumenty ActiveX (876)
- Kontenery ActiveX (877)
- Do czego możesz wykorzystać ActiveX (877)
- Jaki rodzaj komponentu ActiveX jest Ci potrzebny? (878)
- Użycie serwerów i sterowników automatyzacji (879)
- Użycie kontrolek ActiveX (880)
- Używanie obiektów COM (880)
- Tworzenie komponentów ActiveX z użyciem MFC (881)
- Użycie biblioteki ATL do tworzenia komponentów ActiveX (882)
- Użycie biblioteki BaseControl do tworzenia komponentów ActiveX (883)
- Tworzenie własnej biblioteki (884)
- Podstawy architektury komponentów ActiveX (884)
- Serwery automatyzacji ActiveX (885)
- Kontrolki ActiveX (886)
- Narzędzia wymagane do tworzenia komponentów ActiveX (887)
- Kompilator MIDL (887)
- Mktyplib (887)
- GUIDGEN (888)
- RegEdit (888)
- Serwer rejestracji (888)
- Ole2View (888)
- Dodawanie narzędzi do środowiska programowego Visual C++ (889)
- Użycie MFC do tworzenia prostej kontrolki ActiveX (889)
- Tworzenie podstawowego projektu kontrolki (890)
- Rejestracja kontrolki (893)
- Tworzenie metod (894)
- Właściwości (900)
- Rysowanie kontrolki (912)
- Rysowanie standardowe (912)
- Podsumowanie (914)
- Tworzenie podstawowego projektu (918)
- Dodawanie do aplikacji interfejsu automatyzacji (919)
- Rejestrowanie serwera (923)
- Tworzenie roboczego kodu serwera (924)
- Dodawanie metod (927)
- Dodawanie właściwości do serwera (932)
- Generowanie wyjątków OLE (933)
- Serwery o podwójnym interfejsie (939)
- Generowanie wyjątków OLE podwójnego interfejsu (947)
- Tworzenie obiektu serwera w programie C++ (952)
- Częste problemy związane z tworzeniem serwerów OLE poprzez C++ (954)
- Tworzenie dzielonych serwerów (954)
- Serwer w pojedynczym egzemplarzu (958)
- Podsumowanie (959)
- Przegląd biblioteki ATL (961)
- Tworzenie kontrolki ATL (963)
- Dodanie obiektu COM do projektu (964)
- Modyfikowanie pliku nagłówkowego klasy CDoublePend (965)
- Implementowanie funkcji interfejsu (967)
- Używanie kontroli w C++ (971)
- Typy danych (973)
- Zamiana na typ BSTR i z typu BSTR (973)
- Porównywanie łańcuchów BSTR (974)
- Przeglądanie zawartości łańcucha BSTR w debuggerze (975)
- Osadzanie kontrolek ActiveX na stronach WWW (975)
- Podsumowanie (976)
- Klasa CInternetSession (980)
- Klasa CFtpConnection (981)
- Pobieranie pliku z serwera FTP (984)
- Wysyłanie pliku do serwera FTP (988)
- Inne funkcje FTP (988)
- Klasa CInternetFile (990)
- Klasa CFtpFileFind (991)
- Program FTP (991)
- Gniazda i klasa CSocket (998)
- Tworzenie gniazd (999)
- Łączenie się z gniazdem (1000)
- Nasłuchiwanie połączenia (1001)
- Odczyt i zapis danych (1002)
- Program Sockets (1003)
- Program SendEmail (1009)
- Pobieranie pliku HTTP (1014)
- Program AutoDialer (1015)
- Podsumowanie (1017)
- Tworzenie projektu CHtmlView (1020)
- Zamiana projektów na projekty korzystające z klasy CHtmlView (1021)
- Nawigowanie w widoku CHtmlView (1022)
- Program SimpleBrowser (1024)
- Program MultiBrowser (1026)
- Bezpośrednie wykorzystanie kontrolki Web Browser (1030)
- Tworzenie przeglądarki prowadzącej dziennik nawigacji (1031)
- Tworzenie przeglądarki blokującej witryny WWW (1032)
- Podsumowanie (1033)
- Podstawy HTML (1036)
- Arkusze stylów (1038)
- Globalne arkusze stylów (1041)
- Składnia arkusza stylu (1042)
- Prosta przeglądarka plików (1042)
- Modele obiektów i zdarzeń (1044)
- Skrypty (1047)
- Skrypty dla elementów (1048)
- Zmiana innych elementów niż elementy tekstowe (1051)
- Uruchamianie skryptu podczas ładowania dokumentu (1052)
- Tworzenie dialogów w skryptach (1056)
- Podsumowanie (1058)
- Makra w Visual Studio (1062)
- Szybkie makra (1062)
- Tworzenie makr VBScriptu (1064)
- Kod makr VBScriptu (1066)
- Edycja makra VBScriptu (1066)
- Tworzenie pustego makra (1067)
- Użycie makr VBScriptu (1069)
- Ładowanie plików makr (1069)
- Uruchamianie makr VBScriptu (1070)
- VBScript (1072)
- Programowanie VBScriptu (1073)
- Używanie zmiennych (1073)
- Używanie stałych (1074)
- Używanie funkcji i procedur (1074)
- Model obiektów Visual Studia (1074)
- Dostęp do obiektów (1074)
- Użycie obiektu Application (1075)
- Przykładowa aplikacja (1078)
- Uruchamianie przykładowego makra (1078)
- Działanie przykładowego makra (1080)
- Podsumowanie (1087)
- Działanie AppWizarda (1090)
- Menedżer AppWizarda (1090)
- Słownik oraz klasa CCustomAppWiz (1091)
- Tworzenie własnego AppWizarda (1094)
- Przykład definiowania domyślnych ustawień projektu (1096)
- Tworzenie demonstracyjnego projektu kreatora SDIAutomationWiz (1096)
- Definiowanie klasyCCustomAppWiz (1096)
- Słowniki makr (1098)
- Bardziej zaawansowany własny AppWizard (1099)
- Dodawanie własnego okna dialogowego (1099)
- Tworzenie własnych plików wzorcowych (1101)
- Zmiana pliku newproj.inf (1103)
- Zmiana plików ClassWizarda (1105)
- Zmiana plików wzorcowych AppWizarda (1105)
- Zmiana pliku CONFIRM.INF (1109)
- Użycie Rejestru do utrwalenia makr (1110)
- Modyfikowanie klasy CAboutWizAppWiz tak, aby używała Rejestru (1110)
- Podsumowanie (1113)
Część I Podstawy Visual C++
Rozdział 1. Zaczynamy (33)
Rozdział 2. Korzystanie z zalet zintegrowanego środowiska programisty (45)
Rozdział 3. Debuggowanie: gdy aplikacja nie działa (55)
Rozdział 4. Poprawianie wydajności aplikacji (77)
Rozdział 5. Inne narzędzia (103)
Część II Podstawy programowania Windows
Rozdział 6. Przegląd programowania w MFC (115)
Rozdział 7. Menu (127)
Rozdział 8. Mysz i klawiatura (151)
Rozdział 9. Grafika (179)
Rozdział 10. Bitmapy, palety, DIB-y oraz podwójne buforowanie (217)
Rozdział 11. Obsługa wyjątków MFC (255)
Rozdział 12. Kontrolki (283)
Rozdział 13. Modalne i niemodalne okna dialogowe (315)
Rozdział 14. Karty i arkusze właściwości (351)
Rozdział 15. Zapis i odczyt danych (373)
Rozdział 16. Dźwięk (417)
Rozdział 17. Timery oraz przetwarzanie w jałowym czasie aplikacji (441)
Część III Architektura
Rozdział 18. Zarządzanie pamięcią (461)
Rozdział 19. Dokumenty, widoki i SDI (505)
Rozdział 20. Układ aplikacji MDI (543)
Rozdział 21. Wydruk i podgląd wydruku (583)
Rozdział 22. MFC i elementy zaawansowanego interfejsu użytkownika (617)
Rozdział 23. Paski stanu i paski narzędzi (645)
Rozdział 24. Kontrolka widoku drzewa i kontrolka widoku listy (659)
Rozdział 25. Wątki (683)
Część IV Programowanie baz danych
Rozdział 26. ODBC (707)
Rozdział 27. Klasy baz danych MFC (737)
Rozdział 28. Programowanie baz danych z użyciem DAO (771)
Część V Rozszerzanie aplikacji
Rozdział 29. Praca z bibliotekami DLL (807)
Rozdział 30. Uzupełnianie programów o wyświetlanie obrazków (839)
Część VI Programowanie modelu COM
Rozdział 31. Wprowadzenie do ActiveX i projektowania kontrolek ActiveX (871)
Rozdział 32. Tworzenie serwerów automatyzacji ActiveX z użyciem MFC (917)
Rozdział 33. Active Template Library (961)
Część VII Internet i programowanie HTML
Rozdział 34. Programowanie dla Internetu (979)
Rozdział 35. Klasa CHtmlView (1019)
Rozdział 36. Dynamic HTML (1035)
Część VIII Zaawansowane korzystanie z Visual Studia
Rozdział 37. Skrypty w Visual Studio (1061)
Rozdział 38. Tworzenie własnego AppWizarda (1089)
Dodatek A. Zawartość płytki CD-ROM (1117)
Skorowidz (1139)
Na CD-ROM-ie (1140)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Visual C++ 6. Vademecum profesjonalisty Richard C. Leinecker i Tom Archer (32) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(9)
(6)
(4)
(3)
(6)
więcej opinii
ukryj opinie