Xavier Pacheco jest autorem bestsellerowych książek o środowisku Delphi, wydanych przez Wydawnictwo Helion w ramach serii Vademecum profesjonalisty. Jest prezesem firmy Xapware Technologies Inc., którą założył w styczniu 1988 roku. Wraz ze swoim zespołem pomaga innym firmom w tworzeniu oprogramowania przez dostarczanie im produktu firmy Xapware -- pakietu Active! Focus służącego do zarządzania procesem zespołowego wytwarzania oprogramowania. Może się szczycić ponad szesnastoletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie tworzenia rozwiązań programistycznych, takich jak systemy rozproszone, architektury aplikacji oraz metodologie zarządzania procesami i projektowania. Jest znanym na całym świecie programistą, autorem, konsultantem i wykładowcą.
Xavier Pacheco - książki
Tytuły autora: Xavier Pacheco dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce, napisanej przez jednego z najświatlejszych ludzi naszych czasów, poznasz historię ludzkiej wynalazczości i zorientujesz się, czym są przesadne obietnice towarzyszące wynalazkom: od nowych leków po sztuczną inteligencję. Zrozumiesz, że nie można oczekiwać wyłącznie pasma sukcesów, ale trzeba się liczyć z niewydolnością, rozczarowaniami lub po prostu fiaskiem nawet najbardziej fascynujących pomysłów. Dowiesz się, jaka jest różnica między wynalazkiem i innowacją, a następnie prześledzisz historie wynalazków, które nie upowszechniły się zgodnie z oczekiwaniami albo przyniosły więcej szkody niż pożytku. Znajdziesz tu również listę nieistniejących (jeszcze?) wynalazków, których potrzebujemy, aby poradzić sobie z największymi wyzwaniami XXI wieku. Ta książka, pełna ekscytujących przykładów szaleńczych, ekstrawaganckich meandrów ludzkiej pomysłowości, niesie przesłanie, że nasze oczekiwania i marzenia powinniśmy lepiej dopasowywać do rzeczywistości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(36,58 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Treści, które zawiera Kwalifikacja INF.02. Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych. Część 1. Systemy komputerowe. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, są zgodne z podstawą programową obowiązującą od 1 września 2019 roku, co oznacza, że każdy uczeń powinien je znać, rozumieć i potrafić z nich korzystać. Ich znajomość będzie mu niezbędna nie tylko na aktualnym etapie nauki przedmiotu, lecz także w trakcie dalszej edukacji.- Druk pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.95 zł
67.00 zł(-15%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą używać AI do optymalizacji procesu tworzenia oprogramowania. Znalazły się tu praktyczne informacje dotyczące budowy interfejsu użytkownika, backendu, tworzenia i optymalizacji kodu. Opisano, jak pisać interfejsy Web API, refaktoryzować kod i zwiększać jego wydajność za pomocą Copilota. Omówiono ponadto sposoby formułowania podpowiedzi dla przetwarzania danych, inżynierii cech, doboru modeli, ich trenowania, strojenia hiperparametrów i oceny jakości uczenia maszynowego. Nie zabrakło również zaawansowanych technik pracy z Copilotem i agentami programowymi, a także omówienia zasad wywoływania narzędzi AI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane AI. Automatyzacja pracy programisty dzięki ChatGPT i GitHub Copilot
Christoffer Noring, Anjali Jain, Marina Fernandez, Ayşe Mutlu, Ajit Jaokar
(79,98 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Jeśli marzysz o samodzielnym zbudowaniu i zaprogramowaniu robota, jesteś na dobrej drodze. Z pomocą tego przewodnika zrobisz wszystko samodzielnie, od początku do końca, szybko i sprawnie - zaskoczy Cię, jak przyjazna może być robotyka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(73,78 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł(-40%)