Opis
książki
:
Hipnotyczny marketing
Wsad kolorowy do Twojej głowy
- Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
- Zdobywaj rozgłos za darmo
- Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami
Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!
Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.
Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:
- gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
- formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
- przechodzić od rozmyślania do działania,
- skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
- podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.
Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!
Wybrane bestsellery
-
Przestań użalać się nad sobą i narzekać, że nic Ci się nie udaje, a nawet jeśli coś wyszło, to i tak pewnie za chwilę legnie w gruzach. Wokół Ciebie cały czas wydarzają się małe cuda. Okazje czekają, by je złapać i wykorzystać. Czas, byś nauczył się zauważać te szanse i zaczął z nich czerpać garściami! Wykonując kolejne kroki opisane w tej książce, dowiesz się, jak zidentyfikować ograniczające przekonania, które tkwią w Twoim umyśle, i pozbyć się ich raz na zawsze. Gdy to zrobisz, otworzysz drzwi, za którymi czekają na Ciebie cuda bogactwa i obfitości.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy pierwszy milion trzeba ukraść? Nie. Można go... przyciągnąć. Jak? Stając się magnesem, który przyciągnie wszystko, czego pragniesz. Niech Twoje sny staną się jawą!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł (-40%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
O autorze książki
Dr Joe Vitale jest coachem, mentorem i prezesem firmy doradczej Hypnotic Marketing. Nazywany „Buddą internetu”, jest uznanym ekspertem w dziedzinie marketingu. Autor licznych bestsellerów, wystąpił też w wielu inspirujących produkcjach filmowych.
Ebooka "Hipnotyczny marketing" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Hipnotyczny marketing" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Hipnotyczny marketing" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Hipnotyczny marketing (9) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Marketing And More KR, 02/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
GENIALNY MARKETING INTERAKTYWNY
Joe Vitale uchodzi za jedną z najważniejszych postaci w świecie marketingu internetowego. Jest szefem teksańskiej agencji Hypnotic Marketing. Hipnotyczny marketing" to kolejna jego książka przełożona na język polski i wydana przez OnePress. Istotą pomysłów, które proponuje tu autor, jest szok i nietuzinkowa fantazja. O skutecznej sprzedaży w świecie marketingu interaktywnego Vitale wie wszystko z własnego doświadczenia, a marketerzy w USA prześcigają się w próbach pozyskania go do współpracy. Specyfiką strategii i kreacji budowanych przez Joe Vitale jest osobisty przekaz reklamy, a standardowe usługi czy produkty - przekuwanie na coś zupełnie wyjątkowego i niezwykłego na rynku. Jeśli ktoś spodziewa się po tej książce nudnego podręcznika do marketingu, będzie zaskoczony. Jest to bowiem zbiór praktycznych wskazówek, swego rodzaju antologia kazusów, wskazujących, jak działać na rynku w konkretnych sytuacjach. Działać skutecznie, dodajmy. -
Recenzja: Brief Jacek KotarbińskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzięki internetowi klienci mają coraz większy wybór produktów, natomiast firmy stają przed problemem, w jaki sposób w wirtualnym świecie je reklamować, szukać klientów i sprawiać, aby skorzystali właśnie z ich oferty Jedną ze strategii marketingowych jest... hipnotyczny marketing. Przedsiębiorstwo, które prowadzi kampanię marketingową zgodnie ze strategią hipnotycznego marketingu, zaczyna od organizacji skandalicznego wydarzenia. Może to być protest, dziwny konkurs lub nietypowe zachowanie właściciela w miejscu publicznym. Opinia naszego eksperta: John Vitale, ze specyficzną teksańską pewnością siebie, wprowadza czytelnika w świat magii słów i języka przydatnego w świecie współczesnej reklamy. O ile jego język jest błyskotliwy, frapujący, nafaszerowany przykładami i propozycjami rozwiązań, o tyle trudno pozbyć się wrażenia, że jest to język przysłowiowego sprzedawcy sznurówek". Pewnego siebie, idącego nieustannie do przodu. Język koncentrujący się wyłącznie na prostych metodach osiągania celu i nie zajmujący się głębiej analizą procesów sprzedaży. Silną stroną książki jest jej pragmatyzm - i przede wszystkim dlatego warta jest polecenia.
-
Recenzja: Rzeczpospolita 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To książka o ogromnym potencjale tkwiącym w marketingu internetowym - o pisaniu e-maili, które każdy będzie chciał czytać, o tworzeniu stron internetowych, o wywoływaniu zainteresowania prasy i podobnych działaniach, których celem jest zwiększenie sprzedaży.
-
Recenzja: Tygodnik Przegląd 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Życie Joego Vitale′a przypomina bajkę o Kopciuszku lub, jak kto woli, karierę od pucybuta do milionera. Autor bestsellerów i gwiazdor branży reklamowej był kiedyś bezdomny, dziś jest prezesem teksańskiej firmy specjalizującej się w marketingu reklamowym. "Pracuj wyobraźnią, a klienci będą cię nosić na rękach", zachęca entuzjastycznie Vitale i podpowiada, jak gimnastykować umysł, formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe, przechodzić od rozmyślania do działania, skłaniać ludzi do otwierania mejli reklamowych czy zmienić zwykłą informację prasową w potężne narzędzie sprzedaży. Rady Joego są wręcz zaskakująco proste, a biorą się przede wszystkim z wnikliwej obserwacji rzeczywistości i umiejętności kojarzenia faktów. To podręcznik pisany przez praktyka, podparty prawdziwymi historiami i przykładami. Vitale oczywiście nie uniknął w swoim życiu porażek, potrafił jednak wyciągnąć z nich lekcje na przyszłość i również dlatego jego porady dotyczące czerpania korzyści z internetu są bezcenne dla wielu początkujących w dziedzinie marketingu i reklamy.
-
Recenzja: Gazeta MSP 04/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy jesteś gotów poznać najpotężniejszą strategię marketingową... i zostać milionerem Brzmi zachęcająco, prawda! Faktem jest, że każdy może osiągnąć sukces biznesowy na taką skalę. Autor publikacji podpowiada i radzi, jak do tego dojść. Sugeruje, aby każdy czytelnik używał sekretów z tej książki, aby pomagać ludziom, a nie ich ranić czy nimi manipulować. To bowiem jest klucz do sukcesu - mieć coś, czego ludzie naprawdę potrzebują, coś co uprości ich życie i da im radość. Dlatego też, jeśli jesteś gotowy na stawę i bogactwo - przeczytaj książkę Joe Vitale.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK, 04/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Joe Vitale to jeden z popularnych współtwórców współczesnego marketingu. Znany na catym świecie jako Mr. Fire jest cenionym specjalistą w zakresie odkrywania nowych możliwości marketingowych i stosowania marketingu bezpośredniego bez dużych nakładów finansowych. W prezentowanej publikacji koncentruje swą uwagę na olbrzymim potencjale tkwiącym w marketingu internetowym. Autor stara się zarazić czytelników optymizmem i entuzjastycznym podejściem do podejmowanych działań. Każda wskazówka jest ilustrowana przykładem z jego życia lub opowieścią znajomych. Duży nacisk kładzie na praktyczną weryfikację głoszonych haseł. Zwraca też uwagę na drogę, jaką przeszedł od bezdomnego snującego się po ulicach Dallas do dobrze usytuowanego specjalisty i prezesa firmy marketingowej. Jednym z kluczy do odniesienia sukcesu jest zdaniem autora umiejętność wyróżnienia się z tłumu konkurencji. Sugeruje, że efekt ten można osiągnąć m.in. za pomocą metod graniczących ze skandalem lub dziwactwem. Cenna jest też zdolność nietuzinkowego nawiązywania do aktualnych wydarzeń i trendów. Podkreśla również konieczność zrozumienia sposobu funkcjonowania mediów w celu zwiększenia skuteczności w zakresie docierania do nich z własnymi informacjami. W krótkich i przystępnych w odbiorze rozdziałach wyjaśnia ponadto jakie działania pozwalają zwiększyć liczbę osób odwiedzających serwisy internetowe. Sporo uwagi poświęca też korzystnym efektom, jakie można uzyskać rozsyłając odpowiednio przygotowane e-maile. "Hipnotyczny marketing" to pozycja, która stanowi inspirację do bardziej efektywnego, a zarazem i efektownego wykorzystywania możliwości w zakresie marketingu internetowego. Znajdziemy w niej liczne wskazówki pomocne w procesie tworzenia budzących zainteresowanie serwisów internetowych, a także przyciągania do nich uwagi mediów. Dowiemy się, jak skłaniać odbiorców do zapoznawania się z e-mailami reklamowymi i w jaki sposób operować słowem, aby nawet z pozoru nudne informacje przekształcać w interesujące materiały. Nawet jeśli zgromadzone w książce wskazówki wydadzą się zbyt kontrowersyjne lub nadmiernie podszyte socjotechniką, to i tak warto się z nimi zapoznać. Choćby po to, aby przekonać się, jak internetowy marketing jest postrzegany przez twórcę bestsellerów docierających na szczyt notowań Amazon.com. (KK)
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz, 2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka została już zrecenzowana na potrzeby e-biznes.pl. Link: http://www.e-biznes.pl/inf/2006/18697.php. Wtedy była dostępna jako ebook i druk na żądanie, teraz jest w swojej normalnej, papierowo-książkowej postaci. I bardzo dobrze. Przeznaczeniem książki jest zostać wydrukowaną. Żadne pdfy ani elektroniczne czytniki nie zastąpią tej najbardziej przyjaznej dla czytelnika formy czytania. Spróbuj tylko przekartkować jakąś książkę na ekranie monitora. Spróbuj czytać jakąś książkę w autobusie. Spróbuj skakać między trzema fragmentami jakiejś książki i porównywać je bez użycia dwóch monitorów. "Hipnotyczny marketing" w formie drukowanej to wciąż wspaniała książka, która inspiruje do przygotowywania ofert sprzedażowych (sales letterów) i podejmowania niecodziennych działań promocyjnych. Joe stawia w niej na rozgłos, sprzedaż i budowanie sieci znajomych klientów. Połączenie tych trzech elementów jest gotową receptą na sukces w biznesie. Jeśli ta książka jeszcze nie trafiła ci w ręce, to najwyższa pora. e-biznes.pl, 2008
-
Recenzja: Dziennik Łódzki N, 25/02/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Oszczędź 25 tysięcy dolarów! Kupując książkę Joe Vitalego Hipnotyczny marketing", już zaoszczędziliśmy... 25 tys. amerykańskich dolarów (minus 44 zł cena wydawnictwa). Tyle bowiem - czego nie ukrywa - autor otrzymuje za wykład, w czasie którego zdradza zawarte w poradniku sekrety. Nie pozostaje więc nic innego, jak sensownie zainwestować tę sumę w biznes i - korzystając ze wskazówek autora książki - rozmnożyć wyjściową kwotę. Hipnotyczny marketing" to wachlarz praktycznych porad na temat sprzedaży, marketingu i Internetu - trzech pojęć współgrających we współczesnym biznesie. Autor pokazuje, jak wykorzystywać media w prowadzeniu interesów - począwszy od pisania magnetyzujących e-maili, przez tworzenie fascynujących stron w internetowych, wywoływanie reakcji prasy, po wymyślanie sloganów i inspirowanie wydarzeń, zwiększających zaciekawienie produktem. Ma to służyć wyróżnieniu się z tłumu i wywołaniu szumu wokół siebie (najlepiej w niedzielę, kiedy rzadko coś się dzieje). Zainteresowanie można wzbudzić oryginalnym pomysłem, niezwykłym wydarzeniem, żartem czy organizując akcję protestacyjną przeciwko... własnej inicjatywie lub prowokując odrzucenie przez media reklamy. Jeden z najbogatszych Amerykanów XIX wieku, już na łożu śmierci, w 1891 r. napisał: Prasie Stanów Zjednoczonych zawdzięczam prawie każdego dolara, jakiego posiadam...". A przecież był to dopiero początek współpracy" biznesu z mediami...
-
Recenzja: Manager Magazin 03/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wiedziałem, że Joe Vitale to geniusz reklamy. Ale w życiu nie przyszło mi do głowy, że ujawni on w tej książce zaawansowane, sekretne sposoby, które pozwalają totalnie zawładnąć uwagą mediów. I że - na dodatek - z sekretów tych jeden z naszych posłów korzysta przy każdej nadarzającej się okazji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Hypnotic Marketing
- Tłumaczenie:
- Sebastian Schabowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1193-2, 8324611932
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-01-10
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3934
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
Spis treści książki
O autorze (7)
Nota od wydawcy (9)
Przedmowa (11)
Wstęp (13)
1. Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych (17)
2. Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO (21)
3. Latające karły i bohater ludowego PR-u (23)
4. Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu (25)
5. Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę (29)
6. Pokaż swój stanik! (31)
7. 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie (33)
8. Woda... na młyn (41)
9. Sprzedając krwawe gry komputerowe (43)
10. Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu (45)
11. Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle (49)
12. Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media (53)
13. 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy (55)
14. Siedem praw najlepszego promotora baseballu (59)
15. Psychologia hipnotycznego rozgłosu (63)
16. Zaawansowane, ściśle tajne sposoby,
aby totalnie zawładnąć uwagą mediów (67)
17. Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma (71)
18. Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity" (85)
19. Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów (89)
20. Cztery natychmiastowe sposoby
na wysłanie Twojej informacji prasowej (95)
21. Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym (97)
22. Klucze do hipnotycznych stron internetowych (101)
23. Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety (105)
24. Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety (109)
25. Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony (113)
26. Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony (117)
27. Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej
w internecie? (121)
28. Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata (125)
29. Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną (127)
30. Jak "Inspirujący Muzyk Ludowy" może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy? (135)
31. Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu (137)
32. Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać (141)
33. Znany magik uliczny może pomóc Ci
stworzyć hipnotycznego e-maila (143)
34. Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających (147)
35. Pięć najlepszych sposobów pisania tematów e-maili (153)
36. Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? (157)
37. Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym (159)
38. Mało znany sekret podwajający ilość reakcji
na Twoje e-oferty (165)
39. Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego
sekretu e-mailowego (171)
40. Jakich pięciu sposobów możesz użyć,
by ludzie otworzyli Twojego e-maila? (181)
41. Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter,
użyty w sieci i poza nią (185)
42. Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów (197)
Dodatki
A Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? (205)
B 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów (211)
C Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki (215)
D Niebezpieczne sprzedawanie
- nowy sposób zwiększenia zysków (221)
E Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy (225)
F Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami (229)
G Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu (235)
Epilog (241)
Onepress - inne książki
-
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Promocja
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się długu technicznego, a także mniejszą wydajność, rosnące niezadowolenie pracowników i ic- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Hipnotyczny marketing Joe Vitale (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(1)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie