AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
- Autor:
- Mirosław Skwarek
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 6
- Stron:
- 216
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest!
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT - chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.
Możliwości ChataGPT są imponujące. Całą wiedzę, jaką zgromadziliśmy, mamy za jego pośrednictwem na wyciągnięcie ręki, dostępną w kilka sekund. Dysponuje także naszym doświadczeniem i umiejętnościami - zdolnością do researchu, umiejętnościami obliczeniowymi, kreatywnością na poziomie profesjonalnego copywritera. Analizuje i wyciąga wnioski, planuje, tłumaczy zagraniczne teksty, tworzy pisma, odpowiedzi na zapytania, oferty, wpisy na bloga i do mediów społecznościowych. Brzmi jak science fiction? Może. Jednak ChatGPT już tu jest i czeka, aż go zatrudnisz w swojej firmie i pozwolisz mu robić dla Ciebie rzeczy, które zrobić trzeba, a na których zrobienie nie masz czasu, chęci, albo pieniędzy - bo realizację niektórych zadań trzeba byłoby powierzyć zleceniobiorcy. Tymczasem elektroniczny super mózg zrobi je dla Ciebie za darmo.
Ta książka podpowie Ci jak namówić Chata GPT, by dla Ciebie pracował.
Przedsiębiorca, marketingowiec, edukator oraz autor bestsellerów. Posłuchaj, co o swojej najnowszej książce mówi jej twórca – Mirosław Skwarek ⤵️
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientów. Dowiedz się jak zamieniać „lajki” w złotówki a fanów w klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej przystępnej książce, przeznaczonej dla programistów i badaczy, zrozumiesz podstawy techniczne modeli LLM. Dowiesz się, do czego można je zastosować, i odkryjesz elegancję ich architektury. Nauczysz się praktycznego korzystania z frameworka LangChain, zaprojektowanego do tworzenia responsywnych aplikacji. Dowiesz się, jak dostrajać model, jak zadawać mu pytania, poznasz także sprawdzone metody wdrażania i monitorowania środowisk produkcyjnych, dzięki czemu łatwo zbudujesz narzędzia do pisania, zaawansowane roboty konwersacyjne czy nowatorskie pomoce dla programistów. Liczne praktyczne przykłady i fragmenty kodu ułatwią Ci nie tylko przyswojenie podstaw, ale także używanie modeli LLM w innowacyjny i odpowiedzialny sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Właściwie codziennie słyszymy o jej rosnących możliwościach, nowych osiągnięciach i przyszłości, jaką nam przyniesie. Jednak w tej książce skupiamy się nie na przyszłości, a na teraźniejszości i praktycznym obliczu AI - na usługach, które świadczy już dziś. Większość najciekawszych zastosowań sztucznej inteligencji bazuje na ML (uczenie maszynowe, ang. machine learning), NLP (przetwarzanie języka naturalnego, ang. natural language processing) i architekturze RAG (ang. retrieval augmented generation) zwiększającej możliwości tzw. dużych modeli językowych (LLM, ang. large language model). Stanowią one podwaliny budowy systemów AI, bez których te systemy często wcale nie mogłyby powstać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
To absolutnie niezbędny podręcznik do nauczania w dobie rewolucji Sztucznej Inteligencji! To dogłębne i przekrojowe kompendium wiedzy na temat narzędzi AI. To bez mała 500 stron informacji jak wprowadzić narzędzia Sztucznej Inteligencji do Twojej szkoły i Twojej klasy. W przystępnej formie dowiesz się jak za pomocą ChatGPT i innych aplikacji: - two
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Bestseller Nowość Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują wyraźnie: wkraczamy w erę, w której sztuczna inteligencja (SI) będzie wszechobecna. Wygra na tym ten, kto szybciej nauczy się z nią skutecznie porozumiewać. Nie czekaj zatem i już dziś opanuj sztukę tworzenia precyzyjnych i trafnych promptów, czyli instrukcji dla modeli językowych, takich jak ChatGPT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
"Sztuczna Inteligencja i Uczenie Maszynowe: Kompletny Przewodnik do Budowy Własnych Rozwiązań AI" to kompleksowa książka, która oferuje pełne wprowadzenie do świata sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Zawiera praktyczne informacje, które pozwolą czytelnikom na budowę i wdrażanie własnych modeli AI, od podstawowych koncepcji po z
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
ChatGPT, chatbot opracowany i udostępniony przez firmę OpenAI, szybko stał się obiektem zainteresowania internautów na całym świecie — i na nowo wzbudził gorące dyskusje wokół sztucznej inteligencji. Ludzie mediów prześcigają się w skrajnych wizjach, jedni podchodzą do tematu entuzjastycznie, wypatrując kolejnych, doskonalszych wersji ChatGPT i pokrewnych mu botów, inni kreślą wizje ponure niczym z literatury i filmów science fiction, oczekując momentu, w którym sztuczna inteligencja się zbuntuje i przejmie władzę nad światem...(12,04 zł najniższa cena z 30 dni)
10.95 zł
21.90 zł (-50%)
O autorze książki
Mirosław Skwarek – specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Prowadzi bloga: www.perswazjawsprzedazy.pl.
Ebooka "AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Minimalistic__ Iwańczak JustynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
👉„AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji” autorstwa @miroslawskwarek zawładnęło ostatnio moimi wieczorami. Bardzo lubię iść z duchem czasu w temacie SM oraz nowoczesnych technologii. Jak tylko pojawił się ChatGPT od OpenAI od razu weszłam jak dzik w szyszki. Polecałam Wam już książki od Mirosława Skwarka o Magii Instagrama oraz skutecznym marketingu na TikToku. Gdy zobaczyłam że napisał książkę o sztucznej inteligencji, wiedziałam że muszę ją przeczytać. 🩵🤍 📚 „AI w biznesie” to obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy korzystają z sztucznej inteligencji na co dzień oraz dla takich, które nigdy nie miały z nią styczności, a chcą się dowiedzieć jak to działa. Znajdziemy tam konkretne informacje, proste wytłumaczenia, polecane strony i triki jak korzystać z AI skutecznie. Ponadto pomimo tego że już od dobrego roku korzystam z możliwości AI, znalazłam kolejne inspiracje jak mogę z nim pracować nie tylko w biznesie ale także w życiu codziennym. Najbardziej spodobały mi się konkretne polecenia które można wpisać w ChatGPT, aby otrzymać wartościową odpowiedź. Warto ją przeczytać aby zrozumieć potencjał i możliwości które stwarza nam sztuczna inteligencja.
-
Recenzja: Instagram Frelas SylwiaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pojawienie się ChatGPT od firmy OpenAI w grudniu 2022 roku zatrzęsło wirtualnym światem. Społeczeństwo podzieliło się na dwa obozy: pierwsi boją się sztucznej inteligencji i twierdzą, że zabierze nam pracę i przejmie kontrolę nad światem zaś drudzy widzą w niej potencjał i możliwość rozwoju. Dzięki osobom z drugiej grupy cały czas powstają różne materiały na temat AI, są to: webinary, książki, ebooki czy nawet pliki z gotowymi poleceniami dla ChatGPT. Do tej grupy również należy autor niniejszej książki — Pan Mirosław Skwarek. Myślę, że osoby interesujące się biznesem, marketingiem i sztuczną inteligencją kojarzą tego Pana z Instagrama i Toktoka, albo z webinarów, które organizuje bardzo często. Sama byłam na kilku takich webinarach i to właśnie na nich poznałam Pana Mirka. W swojej książce autor skupia się na wytłumaczeniu działania i obsłudze ChatGPT oraz programów do generowania grafik takich jak Midjourney. Wspomina również o aplikacjach takich jak: Virtualo AI, descript.com, elevenlabs.io oraz heygen.com. Autor wyjaśnia, co powinno zawierać dobre polecenie i przedstawia szereg przykładów promptów, które będą skuteczniejsze dzięki zawartym w nich formułom copywriterskim bądź szczegółom odnoszącym się do danej branży. W książce znajdziemy mnóstwo gotowych promptów, które możemy wykorzystać, wystarczy wpisać swoje informacje np. o produkcie z naszego sklepu, dla którego chcemy stworzyć opis. Sztuczna inteligencja pomoże nam w prowadzeniu social mediów. Pan Mirosław pokazuje jak z pomocą AI stworzyć kalendarz postów na fanpage i Instagrama. Może ona również przygotować zestaw hashtagów do naszego posta na ig czy też filmiku na Toktoka. Znajdą tutaj coś dla siebie również właściciele firm, dzięki narzędziom AI będą mogli oszczędzić czas i pieniądze. Teraz będą mogli sami zaplanować lejek sprzedażowy oraz napisać artykuły na bloga. To tylko próbka możliwości, jakie daje AI i tego, co zawiera książka Pana Skwarka. Książka miała premierę trochę więcej niż dwa miesiące temu, a kilka informacji w niej zawartych już zdążyło się zdezaktualizować. Świadczy to o bardzo szybkim tempie rozwoju AI i programów z nią związanych. Obecnie mamy dostęp do ChatGPT -4 w wersji płatnej, gdzie możemy już generować grafiki, gdy autor pisał tę książkę, jeszcze nie było to możliwe. Praktycznie z każdym dniem pojawiają się jakieś nowe aplikacje oparte na sztucznej inteligencji, które mogą pomóc nam usprawnić nasze życie. Jako osoba lubiąca zdobywać nową wiedzę i ciekawa nowych technologii wiedziałam, że muszę przeczytać tę książkę. Po lekturze mogę powiedzieć, że się nie zawiodłam, a głowa paruje mi od ogromu nowych informacji. Na pewno będę wracać do tej książki i przeczytam ją nie raz, bo dzięki niej już nie będę musiała się głowić jak skonstruować polecenie, aby otrzymać zadowalającą treść. Jeśli chcecie mieć więcej czasu dla siebie i szybciej oraz w łatwiejszy sposób wykonywać różne zadania polecam Wam zapoznać się z tą książką.
-
Recenzja: Social media Milska MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Co myślisz o wykorzystywaniu ChatGPT w marketingu? Dzisiaj chciałam pokazać książkę Mirosława Skwarka "AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji". Nadszedł moment, w którym każdy z nas ma dostęp do sztucznej inteligencji poprzez ChatGPT i inne aplikacje. Jednak czy jesteśmy w stanie wykorzystać te możliwości bez czerpania wiedzy od ekspertów? Mirosław Skwarek w swojej książce przedstawia konkretne przykłady zastosowania AI, głównie w kontekście biznesu i dotyczą one budowania firmy, pisania mailingu, czy tworzenia materiałow do social mediów. Wręcz otrzymujemy konkretne i rozbudowane polecenia, które należy tylko dostosować do naszej sytuacji, bo jak się okazuje im dokładniejszego zapytania użyjemy, tym lepszą odpowiedź od ChatGPT otrzymamy. Ten poradnik to przede wszystkim konkret, nie ma tu żadnego lania wody. Autor przedstawia tutaj dokładne polecenia, które możemy wykorzystać i pokazuje odpowiedzi ChatGPT. Uczy nas również schematu budowania zapytań, a nawet pokazuje, jak wygenerować zdjęcie czy grafikę. Mamy tutaj wykorzystanie AI przede wszystkim w kontekście biznesu, ale dostajemy także kilka przykładów, w jaki sposób można ułatwić sobie codzienne życie. Dzięki tej książce lepiej zrozumiemy działanie sztucznej inteligencji.
-
Recenzja: Facebook.com/ksiazkioczamimezczyzny Piotr BuczyńskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„AI w biznesie” autorstwa Mirosława Skwarka to zdecydowanie książka, która wywołuje poruszenie w świecie biznesu. Długo oczekiwana publikacja, nie zawodzi czytelników, a wręcz przeciwnie - dostarcza im nie tylko cennej wiedzy, ale także inspiracji do wykorzystania sztucznej inteligencji w praktyce. Opisując książkę, warto zacząć od samego ChatGPT, który jest kluczowym elementem tej rewolucyjnej technologii. Autor wyjaśnia, jak ChatGPT, będący rodzajem super mózgu, może stać się nieocenionym asystentem w codziennych zadaniach biznesowych. Mirosław Skwarek nie tylko opisuje możliwości ChataGPT, ale również przedstawia konkretnie w jaki sposób można go wykorzystać w różnych branżach i dziedzinach pracy. Jednym z mocnych punktów książki jest z pewnością praktyczne podejście autora. Nie tylko rozważa ogólne korzyści z wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie, ale także dostarcza konkretnych narzędzi i pomysłów na implementację AI w praktyce. Czytelnik po lekturze nie tylko zyskuje teoretyczną wiedzę, ale również jest gotów podjąć konkretną akcję w swoim biznesie. Warto też podkreślić, że książka jest zrozumiała nawet dla tych, którzy nie są ekspertami w dziedzinie sztucznej inteligencji. Jasny i zrozumiały język autora sprawia, że tematy, które dla niektórych mogą wydawać się skomplikowane, stają się przystępne i interesujące. Omówienie kwestii „zmyślania” przez ChatGPT to kolejny element, który wzbudził w nas wielką ciekawość. Autor nie unika trudnych tematów, a wręcz przeciwnie - stawia pytania dotyczące etycznych aspektów używania sztucznej inteligencji. Warto podkreślić również praktyczne porady dotyczące nadzoru nad systemem. Autor uczciwie opisuje, że mimo potężnych możliwości sztucznej inteligencji, konieczny jest stały nadzór, aby uniknąć błędnych interpretacji czy sytuacji. Książka „AI w biznesie" to nie tylko fascynująca lektura, ale także praktyczny przewodnik dla każdego, kto chce zrozumieć i skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie. Dostarcza wiedzy, inspiruje do działań i z pewnością zyska uznanie zarówno wśród tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z AI, jak i tych, którzy już są zaawansowani w tym temacie. Bardzo polecamy tą pozycję każdemu kto chce się dowiedzieć czym tam naprawdę jest to AI o którym ostatnimi czasy się tak wiele mówi.
-
Recenzja: @sabina.pisarek Klecha MałgorzataRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pragnę dziś podzielić się z Wami moimi wrażeniami po przeczytaniu książki "Al w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" autorstwa Mirosława Skwarka. Ostatnio wiele mówi się o AI i jej wpływie na biznes, więc ciekawość mnie zżerała, gdy tylko zobaczyłam, że taka książka ukazała się na rynku. Obawiałam się, że jej treść będzie skomplikowana. Muszę jednak przyznać, że autor niezwykle przystępnie opowiada o tematach, które dla niektórych mogą wydawać się trudne. Książka jest napisana jasnym i zrozumiałym językiem, co sprawia, że nawet jeśli nie jesteś ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji, to z łatwością zrozumiesz, o co chodzi. Jednym z głównych atutów tej książki jest z pewnością praktyczne podejście autora do tematu. Opowiada on nie tylko o ogólnych korzyściach z zastosowania sztucznej inteligencji w biznesie, ale również przedstawia konkretnie, jakie narzędzia mogą być użyteczne w różnych branżach. To sprawia, że po lekturze czytelnik jest gotów podjąć kroki wdrożeniowe w swoim biznesie. Co mnie osobiście zaintrygowało, to omówienie kwestii „zmyślania” przez Chat GPT. Nie wiem czy wiecie, ale gdy ChatGPT nie ma wiedzy na jakiś temat, to jest w stanie powołać się nawet na słowa naukowca, który w rzeczywistości wcale nie istnieje! Co z tym klopsem zrobić? - dowiecie się z tej książki. Jest to lektura bardzo intrygująca i skłaniająca do refleksji nad tym, co czeka nas za 5.. 10 lat… Trzeba pamiętać, że jest to narzędzie samouczące się, które z każdą sekundą rośnie w siłę. Czy AI zastąpi kiedyś człowieka na niektórych stanowiskach pracy? Mirosław Skwarek opisuje w swojej książce największe zalety korzystania z ChatGPT. Udowadnia na praktycznych przykładach, że można go wykorzystać do różnych celów, począwszy od obsługi klienta, a skończywszy na tworzeniu treści na bloga dla wędkarzy. To naprawdę wszechstronny asystent, który może usprawnić wiele procesów w firmie. Kolejnym atutem jest szybkość reakcji ChatGPT. W porównaniu do tradycyjnych metod np. komunikacji z klientem czy obsługi zapytań, sztuczna inteligencja działa praktycznie natychmiast. Jest to ogromna zaleta, zwłaszcza w dzisiejszym świecie, gdzie czas to pieniądz. Skwarek podkreśla jednak, że traktowanie ChatGPT jak wyszukiwarki Google na sterydach jest błędem, a podczas korzystania z niego, każdy otrzymany tekst powinniśmy zweryfikować, czy na pewno jest on zgodny z prawdą. Jednym z głównych minusów, które autor uczciwie opisuje, jest właśnie potrzeba stałego nadzoru nad systemem. Sztuczna inteligencja, w tym ChatGPT, jest potężna, ale czasem może źle zinterpretować pytania czy sytuacje. Trzeba konkretnie wiedzieć jak sformułować pytanie, by otrzymać satysfakcjonującą nas odpowiedź. W książce omówiona została nie tylko kwestia pisania treści, ale również tworzenia ilustracji, co może zaciekawić niejedną osobę, która prowadzi własne social media. Podsumowując, "Al w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji" to lektura, którą polecam absolutnie każdej osobie, zainteresowanej nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Przez wzgląd na sporą dawkę wiedzy i naprawdę przystępną formę podania, książkę oceniam na 9/10.
-
Recenzja: http://detalistka.pl Ewa Targosz (Krzempek)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sztuczna inteligencja jest z nami od dawna. Z każdym dniem wpływa na nasze codzienne życie coraz bardziej. Od 2022 roku dzięki aplikacji ChatGPT przeciętny Kowalski zyskał możliwość korzystania z dobrodziejstw AI. Nie warto krytykować, a tym bardziej ignorować możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja. Wręcz przeciwnie – by nie zostać z tyłu, należy dowiedzieć się o niesamowitych korzyściach płynących z posiłkowania się AI w życiu prywatnym i biznesowym. AI w biznesie: przewaga konkurencyjna Być ciągle o krok przed konkurencją – to marzenie każdego przedsiębiorcy. Można je spełnić dzięki sztucznej inteligencji. ChatGPT w krótkim czasie jest w stanie wygenerować tysiące wpisów na SM, artykułów, opisów produktów do sklepu internetowego. Wspiera kreatywność, pozwala uwolnić się od żmudnych, powtarzalnych czynności. Przewaga w biznesie w końcu jawi się jako coś możliwego do wypracowania. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji? Mirosław Skwarek daje konkretne odpowiedzi. Podpowiada, jak konstruować polecenia dla ChatGPT, by uzyskać satysfakcjonujące rezultaty. Dzieli się wnioskami, uwrażliwia na pewne kwestie. Uzmysławia, jak wykorzystać AI na etapie planowania biznesu, budowania lejka sprzedażowego, tworzenia treści do różnego rodzaju kanałów (Instagram, Facebook, newsletter, blog, artykuł ekspercki itd). Zachęta do odkrywania możliwości AI W treści książki “AI w biznesie” znajdziesz inspiracje dotyczące działań wspieranych przez ChatGPT wraz z przykładami, a więc konkretne polecenia oraz treści uzyskanych wyników. Dzięki temu nawet początkujący będą w stanie tworzyć wartościowe treści. Na ten moment uważam, że jest to dość wyczerpujący poradnik dotyczący praktycznego wykorzystania ChatGPT. Jako że sztuczna inteligencja wciąż się uczy i za kilka lat będzie już potrafiła znacznie więcej, z pewnością okaże się, że coś zostało pominięte, a o czymś nawet nie wspomniano. Nie oglądając się na tę pieśń przyszłości, warto odrobić pracę domową. Dlatego dowiedz i naucz się jak najwięcej, bo… inni już korzystają z dobrodziejstw AI.
-
Recenzja: books4business.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka „AI w biznesie” jest praktycznym przewodnikiem po wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w świecie biznesu. Autor, korzystając ze swojego doświadczenia w eksperymentowaniu z AI, dzieli się swoją wiedzą z szerokim gronem odbiorców. Głównym celem książki jest uświadomienie czytelnikom potencjału narzędzi takich jak ChatGPT i ukazanie, jak mogą one przyczynić się do rozwoju firm oraz usprawnienia pracy. Gotowy na rewolucję? AI – teoria i praktyka w jednym miejscu Autor nie skupia się na szczegółach technicznych AI, lecz na praktycznym zastosowaniu i realnych korzyściach, jakie przynosi integracja tej technologii w biznesie. Podkreśla, że AI może zaoszczędzić czas, zwiększyć kreatywność, a nawet poprawić wyniki finansowe. Książka zawiera liczne anegdoty i przykłady, które ilustrują, jak AI może wykonać zadania, wcześniej uważane za niemożliwe do realizacji z powodu ograniczeń czasowych lub braku umiejętności.Przykłady? Mirosław Skwarek przedstawia chociażby przełomowe zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w dziedzinie copywritingu i marketingu cyfrowego. Książka ta jest nie tylko fascynującym przewodnikiem, ale także wnikliwym studium przypadku, które bada, jak technologie AI mogą rewolucjonizować sposób, w jaki tworzymy i prezentujemy oferty produktów oraz usług. Rozdział poświęcony tworzeniu skutecznych ofert z użyciem AI jest szczególnie interesujący. Autor dokładnie analizuje, jak algorytmy mogą być wykorzystywane do analizy danych i tworzenia przekonujących treści sprzedażowych, co w znaczący sposób może zwiększyć efektywność marketingową. To cenna lektura dla marketerów pragnących lepiej zrozumieć, jak maksymalnie wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w tworzeniu treści.W dalszych rozdziałach autor skupia się także na znaczeniu znajomości struktur tekstów copywriterskich oraz na problematyce plagiatu w erze cyfrowej, dostarczając czytelnikom kompleksowego przeglądu wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą korzystanie z AI w copywritingu. Jak zwiększyć efektywność i produktywność dzięki AI? Bardzo ciekawym rozdziałem jest ten, dotyczący produktywności. Przedstawia, jak AI może pomóc w planowaniu dnia, organizacji wycieczek, nauce i efektywnym przyswajaniu informacji. Autor omawia zastosowanie AI do personalizacji procesu nauki języków, streszczenia książek czy przetwarzania materiałów wideo z YouTube, pokazując szeroki zakres możliwości AI w zarządzaniu czasem i osobistym rozwoju. Dodatkowo, książka oferuje wskazówki dotyczące wykorzystania AI do odpowiadania na pisma urzędowe oraz stania się profesjonalnym analitykiem danych, podkreślając rolę AI w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych. Jak zarabiać dzięki AI — pomysły na biznes oparte na AI Oczywiście sztuczna inteligencja to nie tylko posty na facebooka, co świetnie zauważa autor. Pozycja skupia się na ekonomicznych aspektach wykorzystania AI. Autor prezentuje pomysły na generowanie przychodów za pomocą AI, od zwiększania sprzedaży w firmie po tworzenie unikalnych koszulek za pomocą graficznych narzędzi AI. Porusza również tematykę wykorzystania AI w negocjacjach, szkoleniach biznesowych oraz w tworzeniu spersonalizowanych diet i planów treningowych, oferując czytelnikom konkretne i innowacyjne pomysły na wykorzystanie tej technologii w przedsiębiorczości. „AI w biznesie” to wartościowa lektura dla przedsiębiorców, menedżerów i wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem AI w swojej działalności. Książka dostarcza nie tylko podstawowej wiedzy, ale także inspiruje do kreatywnego i efektywnego wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy i rozwoju biznesu.
-
Recenzja: Dobre chwile Sarna KatarzynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Odkąd usłyszałam o ChacieGPT zaczęłam się nim interesować. Okazało się, że jest on prosty w obsłudze. Ściągnęłam aplikację na telefon i od tej pory pomaga mi w codziennych czynnościach. W kilka sekund wymyśla hasła reklamowe, opowiastki czy nawet układa życzenia urodzinowe. Oczywiście trzeba je troszkę przerabiać, ale uważam, że jest to ogromna rewolucja. Z tego powodu, gdy tylko na rynku pojawiła się książka AI w biznesie, od razu po nią sięgnęłam. „Nie musisz rozumieć, jak działa prąd, jeżeli potrafisz zagotować wodę na herbatę” Na początku Mirosław Skwarek wyjaśnia czym jest ChatGPT. To potężne narzędzie. Nazywa go „wytrenowanym modelem językowym”. Chat zna wszystkie teksty, które znalazły się w Internecie do wiosny 2021 roku. Autor pokazuje jak używać ChataGPT, by dostać precyzyjne i oryginalne odpowiedzi. Ciekawostką jest, że sztuczna inteligencja nie odpowie na pytania, które mogą sugerować złe zamiary. Na przykład jak wyprodukować bombę czy jak zrobić truciznę. Treść AI w biznesie zrozumie każdy, jest ona bardzo praktyczna. Jak zaznacza autor: „nie musisz rozumieć, jak działa prąd, jeżeli potrafisz zagotować wodę na herbatę”. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji Mirosław Skwarek bardzo konkretnie wymienia jak dzięki sztucznej inteligencji można rozwinąć biznes. Pokazuje jak zdobyć więcej czasu dla siebie, a mimo to mieć bardziej kreatywny marketing. Czytając AI w biznesie kręciłam głową z niedowierzaniem, sztuczna inteligencja to ogromne narzędzie! Warto poznać jednak też jej słabości. ChatGPT jest rozwijany i ma niedociągnięcia. Trzeba je poznać, by uniknąć rozczarowań. Na przykład, gdy Chat nie zna odpowiedzi to potrafi wymyślić coś bardzo przekonującego, a po weryfikacji okazuje się, że np. cytowany przez Chat naukowiec w ogóle nie istniał. Sztuczna inteligencja ciągle się rozwija. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z wygenerowanej przez nią odpowiedzi, możemy napisać „napisz to jeszcze raz, ale lepiej. Wiem, że stać cię na więcej”. I Chat napiszę lepszą odpowiedź. Czy już mówiłam, że jestem pod ogromnym wrażeniem AI? Możliwości ChataGPT Wydaje się, że sztuczna inteligencja ma nieograniczone możliwości. Może doradzić nam na jakie pójść studia, jak się przebranżowić, jaką założyć firmę. Jest w stanie nawet wcielić się w psychologa i nas pocieszyć. Może napisać pracę na język polski czy przetłumaczyć teksty z języka angielskiego. Używanie jej z głową pozwoli zaoszczędzić mnóstwo czasu. Przydaje się zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym. Podsumowanie Książka AI w biznesie jest niesłychanie ciekawa. Przy czytaniu jej miałam ciarki jak przy dobrym kryminale. Mirosław Skwarek pokazuje plusy i minusy obecnego ChataGPT. Ponadto uczy nas z niego korzystać. Przez całą książkę zachęca do zadawania Chatowi konkretnych pytań. To najlepszy poradnik jaki czytałam w ostatnim czasie. Sztuczna inteligencja jest potężna. Warto nauczyć się z niej korzystać. Na początku może budzić lęk i obawy, ale jeśli poznamy ją już teraz, nie zostaniemy w tyle.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0337-1, 9788328903371
- Data wydania książki drukowanej :
- 2023-12-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-1091-1, 9788328910911
- Data wydania ebooka :
- 2023-12-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 212187
- Rozmiar pliku Pdf:
- 47.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 32.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sztuczna inteligencja
- Kategoria wiekowa: 14+
Spis treści książki
- Sztuczna inteligencja wykona część pracy za Ciebie
- Wykonasz wiele czynności szybciej, czyli jak mieć wolnego czasu
- Przewaga w dochodach - np. AI napisze Ci lepszą ofertę lub opis w sklepie internetowym
- Przewaga związana z oszczędnościami w firmie - większa marża
- Przewaga związana z kreatywnością - AI wymyśli wiele rzeczy za Ciebie
- Przewaga związana z pozbyciem się stresu
- AI oszukuje, czyli czym są halucynacje
- Przeceniamy to, co jest teraz, nie doceniamy tego, co będzie za 5 lat
- AI jest z nami od dawna i wpływa na nasze życie, więc negatywne głosy nie mają znaczenia
- AI to nie Google
- Eksperymentuj z poleceniami
- Bierze pod uwagę statystykę - AI wie, co jest dla niej lepsze
- AI często się zbytnio rozpisuje? Dawaj polecenia dotyczące liczby znaków
- Jak wygląda sprawa praw autorskich?
- Czy treści z ChatGPT mogą się powtórzyć i co zrobić, żeby tego uniknąć?
- Czy można rozpoznać, że treści stworzyła sztuczna inteligencja?
- Czy sztuczna inteligencja stworzy dla Ciebie pomysł na biznes?
- Określenie idealnej grupy docelowej
- Proces kreacji - od wymyślenia nazwy firmy, projektu logotypu, po USP
- Wymyślamy nazwę dla firmy za pomocą AI
- Jak wybrać domenę z AI?
- Jak AI stworzy dla Ciebie kolory marki i logotyp?
- Tworzymy slogan reklamowy dla naszej marki
- Jak jeszcze lepiej przygotować się na sukces Twojej firmy z AI?
- Jak zaplanować 12-miesięczną kampanię sprzedażową za pomocą sztucznej inteligencji?
- Jak sztuczna inteligencja dopilnuje Twojego biznesu, czyli AI jako audytor w Twojej firmie
- Jak zaplanować lejek sprzedażowy za pomocą AI?
- Jak sztuczna inteligencja błyskawicznie wymyśli i napisze artykuły eksperckie dla naszego lejka sprzedażowego?
- Jak napisać skuteczną ofertę Twojego produktu lub usługi?
- 11 elementów skutecznego polecenia dla AI do generowania sprzedających ofert
- Dlaczego warto znać struktury tekstów copywriterskich?
- Opisy produktów do sklepów internetowych
- Jak sprawdzić, czy tekst nie jest plagiatem
- Jak stworzyć porywający opis produktu, wklejając link do narzędzia AI?
- Jak poprawić istniejące opisy produktów?
- E-mail marketing, czyli jak sztuczna inteligencja napisze za Ciebie ogniste i sprzedające e-maile
- Jak sztuczna inteligencja "napisze Ci pieniądze"?
- Jak napisać kolejkę e-maili w autoresponderze?
- Jak wcielić się w 20 największych copywriterów świata?
- Jak sztuczna inteligencja napisze za Ciebie artykuły na bloga i artykuły SEO?
- Jak napisać dłuższy artykuł za pomocą sztucznej inteligencji?
- Jak dobierać słowa kluczowe i na jakie tematy pisać artykuły ze sztuczną inteligencją?
- Banalnie prosty sposób na nowy artykuł na bloga?
- Jak wygenerować tysiące genialnych zdjęć na bloga za pomocą sztucznej inteligencji?
- Storytelling - czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać wzruszający tekst?
- Opisy mieszkań - branża nieruchomości
- Jak AI napisze tysiące postów na Twój fanpage?
- Jak za pomocą sztucznej inteligencji stworzyć kalendarz postów na fanpage na cały miesiąc?
- Jak napisać wartościowy post na Facebooka za pomocą sztucznej inteligencji?
- Jak sztuczna inteligencja napisze dla Ciebie posty na Facebooka zwiększające zaangażowanie?
- Jak napisać post sprzedażowy na Facebooka?
- Jak rozkręcić konto na Instagramie dzięki sztucznej inteligencji?
- Jak stworzyć kalendarz postów na Instagram?
- Jak sztuczna inteligencja napisze nam post inspiracyjnyna Instagram?
- Jak generować pomysły i scenariusze na rolki?
- Jak sztuczna inteligencja przygotuje opisy rolek na Instagramie?
- Jak sztuczna inteligencja przygotuje dla Ciebie zestaw hashtagów w 10 sekund?
- A gdyby Kim Kardashian napisała Ci posty na Instagram?
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci zwiększyć zasięgi na LinkedInie?
- Jak na LinkedInie zdobyć 100 wymarzonych klientów, zatrudniając sztuczną inteligencję?
- TikTokI, Rolki i Shorty - czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w promocji krótkich materiałów wideo
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci poprowadzić kanał na YouTubie?
- Jak sztuczna inteligencja wygeneruje Ci pomysły na filmiki na YouTube'a?
- Jak stworzyć dziesiątki chwytliwych tytułów na YouTube za pomocą AI?
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci stworzyć na YouTube miniaturę o DUŻEJ klikalności?
- Jak sztuczna inteligencja stworzy opisy do Twoich filmików na YouTubie?
- AI wymyśli Ci dziesiątki tagów dla filmów na YouTubie
- Jak sztuczna inteligencja zamieni w 60 sekund Twój film z YouTube'a na poczytny artykuł na bloga?
- Sztuczna inteligencja jako wsparcie w nagrywaniu i publikowaniu podcastów
- Jak AI wymyśli Ci pomysły na odcinki podcastu?
- Jak sztuczna inteligencja napisze Ci scenariusz odcinka podcastu?
- Jak sklonować swój głos, czyli AI nagra podcast Twoim głosem
- Jak sztuczna inteligencja przeprowadzi z Tobą wywiad?
- Jak sztuczna inteligencja stworzy dla Ciebie opis odcinka podcastu?
- Obsługa wszystkich kanałów w social mediach za pomocą AI w jednym miejscu
- Jak sztuczna inteligencja pozwoli Ci zaoszczędzić czas, streszczając wiadomości?
- Jak sztuczna inteligencja odpisze na Twoje e-maile?
- Jak sztuczna inteligencja odpowie na komentarze pod Twoimi postami?
- Jak AI pomoże zaplanować Twój dzień?
- Jak sztuczna inteligencja zaplanuje Ci wycieczkę?
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci w szybszej i efektywniejszej nauce?
- Jak sztuczna inteligencja przepyta Cię z angielskiego?
- Jak uczyć się szybciej dzięki streszczeniom książek z AI?
- Jak czytać książki napisane w języku angielskim za pomocą AI?
- Jak sztuczna inteligencja w kilka sekund streści film z YouTube'a?
- Jak zamienić konferencję na Zoomie w książkę?
- Jak umówić się na coaching z Markiem Zuckerbergiem za darmo?
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci odpisać na pisma urzędowe?
- Jak stać się profesjonalnym analitykiem danych?
- Podejmowanie decyzji
- Jak Bing daje możliwość streszczania artykułów na blogu?
- Jak zwiększyć sprzedaż dzięki AI we własnej firmie?
- Jak zarobić na sprzedaży książek z poleceniami DLA sztucznej inteligencji?
- Koszulki TWORZONE za pomocą graficznych AI
- Zarabianie na wykonywaniu prac związanych z pisaniem za pomocą AI?
- Negocjacje
- Szkolenie i wdrożenia AI w firmach
- Układanie diet i planów treningowych za pomocą AI
- Sprzedaż kursów i poradników nt. sztucznej inteligencji
- Tworzenie pomysłów na książki
- Jak napisać książkę za pomocą AI?
- Jak zamienić książkę na kurs internetowy?
- AI i ChatGPT jako asystent autora
- Skopiowanie DNA danego autora - wgranie próbki
- Wciel się w.
- Określ staż
- Powtarzanie pewnych zdań w poleceniu dla AI
- Przedstawienie kontekstu
- Celowość
- Dlaczego warto być miłym i czy AI ma uczucia
- Siła informacji zwrotnej
- sam ChatGPT podpowie Ci, jak pisać skuteczne polecenia
- Co zrobić, gdy nie jesteś zadowolony z efektu?
- Formaty, które generuje ChatGPT - tabulatury, mapy myśli, tabele
- Jakie polecenia wpisywać, gdy tworzysz dłuższe materiały?
- Dodanie punktu widzenia AI
- Wgraj próbkę tekstu i poproś o opisanie stylu autora
- Stosowanie schematów
- Czym są wtyczki i jak je zainstalować?
- Kilka ważnych informacji nt. wtyczek do ChatGPT
Wstęp
Rozdział 1. Jak zdobyć przewagę w biznesie dzięki AI?
Rozdział 2. 8 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zaczniesz przygodę z AI
Rozdział 3. Jak wykorzystać AI w planowaniu biznesu?
Rozdział 4. Jak stworzyć lejek sprzedażowy w oparciu o AI?
Rozdział 5. Copywriting z AI - jak przyspieszyć tworzenie treści za pomocą sztucznej inteligencji?
Rozdział 6. Jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w social mediach?
Rozdział 7. Sztuczna inteligencja a obsługa klienta
Rozdział 8. Jak zwiększyć efektywność i produktywność dzięki AI?
Rozdział 9. Jak zarabiać dzięki AI - pomysły na biznes oparte na AI
Rozdział 10. AI dla twórców kursów, autorów książek i konsultantów
Rozdział 11. Jak pisać skuteczne polecenia dla AI, żeby osiągać jak najlepsze wyniki
Rozdział 12. Jak zainstalować wtyczki do ChatGPT i z nich korzystać?
Zakończenie
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Zawarte w tym cyklu wartości mogą odmienić świat na lepszy, w nowym paradygmacie, który wykorzystuje Twój poziom świadomości dla osobistego i kolektywnego dobra. To książki, które inspirują do anabolicznej zmiany, która nigdy się nie kończy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „nic”, względnie „niewiele” i zaraz dodajesz: „ale chcę się czegoś dowiedzieć, ponieważ temat wydaje mi się interesujący i rozważam zainwestowanie w kryptowaluty w przyszłości” ― to książka dla Ciebie. Została napisana klarownym językiem, bez niepotrzebnego informatycznego żargonu. Tak by zagadnienia związane z kryptografią, aktywami cyfrowymi i technologią blockchain można było szybko przyswoić i równie szybko zrozumieć, o co chodzi w tej nowej dziedzinie biznesu, która rozgrzewa do czerwoności uczestników rynków finansowych na całym świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji Mirosław Skwarek (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
(2)
więcej opinii
ukryj opinie