Game Development Patterns with Godot 4. Create resilient game systems using industry-standard solutions in Godot Henrique Campos
 
                                                             
                                    
                                         
                                    
                                         
                                    
                                     
                                
- Autor:
- Henrique Campos
- Serie wydawnicze:
- Hands-on
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 304
- Dostępne formaty:
- 
                                                                                            PDFePub
                            
                                Opis
                                
                                                                    książki
                                                                :
                                Game Development Patterns with Godot 4. Create resilient game systems using industry-standard solutions in Godot
                            
                        
                        In this hands-on guide, you’ll step into the role of a game mechanics engineer tasked with implementing requests from a fictional game designer, simulating the collaborative nature of real-world game development. Using Godot 4.3, you’ll develop a complete platformer game featuring a playable character, enemies with advanced AI, interactive objects, multiple levels, music, and more. Along the way, you’ll master core programming concepts such as SOLID principles, favor composition over inheritance, and have a solid understanding of object-oriented programming along with the principles behind the design patterns.
By the end of the book, you’ll be able to diagnose and fix pathologies in your code with ease.
Wybrane bestsellery
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
 
			
			
			
			
		 
                 
			 
                                 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
                                
 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
      

Oceny i opinie klientów: Game Development Patterns with Godot 4. Create resilient game systems using industry-standard solutions in Godot Henrique Campos
(0)