C#. Receptury. Wydanie II Jay Hilyard, Stephen Teilhet
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Niedostępna
- Autorzy:
- Jay Hilyard, Stephen Teilhet
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 1064
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
C#. Receptury. Wydanie II
Zbiór gotowych rozwiązań dla programistów C# i .NET 2.0
- Przetwarzanie liczb i tekstów
- Obsługa błędów i wyjątków
- Aplikacje sieciowe
C# to jeden z języków programowania przeznaczonych dla platformy .NET. Został tak skonstruowany, że programiści, którzy wcześniej korzystali z języków Java bądź C++, bez problemu opanują zasady programowania w C#. Według twórcy C# -- firmy Microsoft -- język ten jest nowatorskim narzędziem programowania na platformie .NET, niesprawiającym kłopotów programistom znającym inne języki, a jednocześnie zapewniającym większą kontrolę nad działającym kodem w fazie wykonywania. W nowej wersji platformy .NET, oznaczonej numerem 2.0, wprowadzono również nową wersję języka C#, oferującą dodatkowe możliwości.
Książka "C#. Receptury. Wydanie II" to zbiór ponad 300 porad, które programistom C# pomogą rozwiązać zadania programistyczne, z jakim spotykają się w codziennej pracy. Przedstawiono w niej metody przetwarzania danych tekstowych i liczbowych, zasady korzystania z wyrażeń regularnych oraz typów generycznych -- nowości w C# 2.0. Omówiono sposoby przetwarzania plików XML, obsługę wyjątków oraz reguły tworzenia aplikacji sieciowych ASP.NET i aplikacji dla systemu Windows.
- Operacje na liczbach
- Przetwarzanie ciągów znaków
- Typy generyczne
- Kolekcje i iteratory
- Dzienniki zdarzeń
- Obsługa zdarzeń
- Korzystanie z wyrażeń regularnych
- Operacje na systemie plików
- Tworzenie aplikacji sieciowych
- Zabezpieczanie kodu
Przyspiesz tempo swojej pracy -- korzystaj z gotowych rozwiązań.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Jeśli znasz już podstawy testowania jednostkowego, dzięki tej książce nauczysz się projektowania i pisania testów, które obierają za cel model domeny i pozostałe kluczowe obszary kodu. Ten przejrzyście napisany przewodnik poprowadzi Cię przez proces tworzenia zestawów testowych o optymalnej wartości, bezpiecznej automatyzacji testowania i umiejętnego włączania go w cykl życia oprogramowania. W książce znalazły się uniwersalne wskazówki dotyczące analizy dowolnych testów jednostkowych oraz porady odnoszące się do zmian testów następujących wraz ze zmianami kodu produkcyjnego. Nie zabrakło również informacji, dzięki którym sprawnie zidentyfikujesz i wykluczysz ewentualne antywzorce testowania. Materiał został bogato zilustrowany przejrzystymi przykładami kodu napisanego w C#. Naturalnie, mają one zastosowanie także dla innych języków programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Te znakomity praktyczny podręcznik pozwoli Ci przećwiczyć używanie i sposób działania wszystkich elementów C# — różnych typów danych, zmiennych i operatorów, instrukcji i tablic. Zobaczysz, jak korzystać z pętli i jak zachowują się obiekty. Poznasz najróżniejsze rodzaje klas, opanujesz wygodne korzystanie z dziedziczenia i nauczysz się obsługiwać błędy. W dalszej części książki znajdziesz zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego i odkryjesz, jak projektować aplikacje z interfejsem graficznym. Krótko mówiąc, po starannym wykonaniu ćwiczeń będziesz w stanie zaprojektować i zbudować własną aplikację z użyciem języka C#!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Explore ASP.NET Core with this unique guide to crafting resilient and adaptable applications with the GoF design patterns. Featuring architectural principles, SOLID, REST, layering, microservices, and feature-oriented design, and more.- PDF + ePub pkt
(125,10 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%) -
Promocja
Rynek pracy w IT zmienia się dynamicznie, w tempie odpowiadającym rozwojowi stosowanej w informatyce technologii. Ponieważ rośnie zakres wiedzy, liczba języków programowania, środowisk programistycznych i rozmaitych rodzajów oprogramowania wspomagającego, mamy obecnie do czynienia ze zjawiskiem specjalizacji. Dziś ze świecą szukać fullstack developerów, czyli osób wykonujących wszystkie zadania w IT. Dziś pracę jednego fullstack developera wykonuje co najmniej trzech ludzi: frontend developer, backend developer i tester oprogramowania. A ponieważ drugim, obok specjalizacji, zjawiskiem na rynku pracy w branży jest poszukiwanie rozwiązań wydajniejszych, a co za tym idzie – szybszych, ten ostatni z teamu, czyli tester, będzie najprawdopodobniej wykonywał swoje zadania w sposób zautomatyzowany.- Videokurs pkt
(42,25 zł najniższa cena z 30 dni)
67.60 zł
169.00 zł (-60%)
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,50 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,50 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka, napisana z myślą o inżynierach oprogramowania, jest trzecim, gruntownie zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika, który szybko przeprowadzi Cię od podstaw aż do zaawansowanych technik pracy z Gitem. Po zapoznaniu się z filozofią systemu i jego najważniejszymi funkcjami płynnie przejdziesz do takich zagadnień jak modyfikowanie drzew, korzystanie z dziennika odwołań i schowka. Znajdziesz tu również kilka przydatnych scenariuszy projektowych i sporo ciekawych wskazówek i porad. W efekcie nauczysz się korzystać z elastyczności Gita i w praktyczny sposób zarządzać procesem tworzenia kodu z zastosowaniem wielu różnych metod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy chcą budować, rozwijać i skalować systemy NLP w środowisku biznesowym, a także dostosowywać je do swojej branży. Opisuje tworzenie rzeczywistych aplikacji NLP. Omawia pełny cykl życia typowego projektu NLP, od zbierania danych po wdrożenie i monitorowanie modelu. Przedstawia studia przypadków i przewodniki dziedzinowe, pozwalające na zbudowanie systemu NLP od podstaw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP
Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Ebooka "C#. Receptury. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C#. Receptury. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C#. Receptury. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: C#. Receptury. Wydanie II (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Software Developers Journal Mirosław Mucha; 01/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Drugie wydanie "C# Receptury" to zbiór ponad trzystu problemów, na które mogą natknąć się programiści podczas codziennej pracy. Każde zagadnienie (oprócz rozwiązania) zawiera także jego dokładną analizę. Podejście takie umożliwia spojrzenie na problem z szerszej perspektywy. Autorzy starali się aby rozwiązanie konkretnego tematu można było, po drobnych zmianach, wykorzystać w innych, czasem podobnych, a czasem, na pozór zupełnie różnych, zagadnieniach. Stąd niejednokrotnie analiza zajmuje znacznie więcej miejsca niż samo rozwiązanie problemu. Nie zabrakło również odnośników do receptur o podobnej tematyce, czy wprost do dokumentacji MSDN.
Zaproponowany przez Autorów układ książki jest jej wielkim atutem. Potężny, ponad tysiąc stronicowy tom, podzielony został na dwadzieścia rozdziałów, z których każdy zawiera zestaw tytułowych receptur. Autorzy proponują w nich rozwiązania problemów, dla których z różnych powodów zabrakło miejsca w bibliotece FCL (ang. .Net Framework Class Library). Początkowo prezentowane są stosunkowo proste zagadnienia dotyczące operacji na liczbach, znakach czy klasach. Nie zabrakło również charakterystyki typów generycznych, kolekcji oraz sposobów obsługi wyjątków. Osobne rozdziały zostały poświęcone delegatom, wyrażeniom regularnym i zastosowaniu XML-a. W książce znalazło się także miejsce na zagadnienia zaawansowane poświęcone tematyce bezpieczeństwa, pracy w sieci oraz wielowątkowości.
Książka nie jest przeznaczona dla osób, które nie znają języka C# w stopniu chociażby podstawowym. Nie znajdziemy w niej charakterystyki składni, próżno też szukać opisu wykorzystywanego środowiska programistycznego. Autorzy zakładają bowiem, że czytelnikowi nie jest obca technologia .Net. Takie podejście pozwala skupić się na samym problemie i sposobie jego rozwiązania. Bez wątpienia należy to zakwalifikować jako zaletę prezentowanej pozycji. Łatwo można zauważyć, że dołożono wiele starań by nie znalazło się w niej nic zbędnego. Z tego też powodu do książki nie dołączono żadnej płyty z kodami źródłowymi, decydując się na umieszczenie ich na serwerze ftp wydawnictwa.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 05/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Licząca ponad tysiąc stron publikacja jest kierowana do programistów korzystających z języka C#, wprowadzonego na rynek przez firmę Microsoft wraz z platformą .NET. II wydanie książki uwzględnia zmiany, które pojawiły się zarówno w języku C#, jak i w platformie .NET w wersjach 2.0. Czytelnicy niezależnie od stopnia zaawansowania mogą wykorzystywać prezentowane przez autorów techniki do rozwiązywania popularnych problemów programistycznych.
Opasły tom stanowi zbiór ponad 300 porad, podzielonych na 20 kategorii tematycznych. W ramach każdej porady dostępny jest krótki opis problemu, kod źródłowy proponowanego rozwiązania oraz jego analiza umożliwiająca zrozumienie zastosowanych technik. Autorzy często odsyłają czytelników również do innych porad lub artykułów dostępnych w dokumentacji MSDN. Ręczne wpisywanie kodu nie jest oczywiście konieczne. Wydawnictwo Helion udostępnia odpowiednie pliki na stronie poświęconej prezentowanej publikacji.
Wśród poruszanych problemów czytelnicy znajdą zagadnienia związane z przetwarzaniem znaków, korzystaniem z klas i struktur oraz obsługą wyjątków. Sporo miejsca poświęcono też operacjom na plikach, pracy w sieci i bezpieczeństwu. Uzupełnienie całości stanowi nieodzowny przy tak dużej objętości skorowidz.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 09-03-2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podczas programowania często można spotkać się z powtarzalnymi elementami, już wcześniej przez kogoś opracowanymi. Dlatego nie warto wyważać otwartych drzwi, tylko sięgnąć po "książkę kucharską" z gotowymi przepisami. Dla programistów C# może to być II wydanie "C#. Receptury" Jay′a Hilyarda i Stephena Teilheta.
Nie jest to podręcznik do nauki programowania. Najlepszy użytek zrobią z książki osoby, które podstawy mają już za sobą, ale nie znają jeszcze wszystkich sztuczek i rozwiązań możliwych do zastosowania w C#. Z kolejnych rozdziałów dowiadujemy się, czym są operacje na znakach i liczbach, klasy i struktury, typy generyczne, kolekcje, iteratory, obsługa wyjątków, diagnostyka, delegaty, wyrażenia regularne, algorytmy i struktury danych oraz operacje wejścia. Otrzymujemy biblię praktycznych rozwiązań, gotowych do zastosowania we własnych aplikacjach.
Słowem - coś dla komputerowych kucharzy, dużo "gotujących" w C#. Te przepisy na pewno im się przydadzą.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- C# Cookbook
- Tłumaczenie:
- Radosław Meryk (przedmowa, rozdz. 1-11), Daniel Kaczmarek (rozdz. 12-20)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0476-6, 8324604766
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-11-09
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3228
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie (27)
- 1.1. Określanie przybliżonej równości pomiędzy wartością ułamkową a zmiennoprzecinkową (28)
- 1.2. Konwersja stopni na radiany (30)
- 1.3. Konwersja radianów na stopnie (31)
- 1.4. Zastosowanie operatora negacji bitowej do danych różnych typów (31)
- 1.5. Sprawdzenie, czy liczba jest parzysta czy nieparzysta (33)
- 1.6. Uzyskanie bardziej znaczącego i mniej znaczącego słowa liczby (34)
- 1.7. Konwersja liczby z innego systemu liczbowego na dziesiętny (35)
- 1.8. Sprawdzenie, czy ciąg znaków reprezentuje prawidłową liczbę (37)
- 1.9. Zaokrąglanie wartości zmiennoprzecinkowych (37)
- 1.10. Wybór algorytmu zaokrąglania (38)
- 1.11. Zamiana stopni Celsjusza na stopnie Fahrenheita (39)
- 1.12. Zamiana stopni Fahrenheita na stopnie Celsjusza (40)
- 1.13. Bezpieczna konwersja liczb do mniejszego rozmiaru (40)
- 1.14. Wyznaczanie długości dowolnego z trzech boków trójkąta prostokątnego (43)
- 1.15. Obliczanie kątów trójkąta prostokątnego (44)
- 1.16. Wyświetlanie wartości typu wyliczeniowego w postaci tekstowej (45)
- 1.17. Konwersja zwykłego tekstu na odpowiedniki w postaci wartości typu wyliczeniowego (47)
- 1.18. Sprawdzanie poprawności wartości typu wyliczeniowego (48)
- 1.19. Sprawdzanie poprawności typu wyliczeniowego z atrybutem Flags (50)
- 1.20. Zastosowanie elementów typu wyliczeniowego w masce bitowej (52)
- 1.21. Sprawdzanie, czy ustawiono jedną czy kilka flag w danych
typu wyliczeniowego (55)
- 1.22. Wyznaczanie części całkowitej zmiennej typu decimal lub double (58)
- 2.0. Wprowadzenie (59)
- 2.1. Określenie rodzaju znaku w zmiennej char (59)
- 2.2. Sprawdzanie, czy znak znajduje się w określonym zakresie (62)
- 2.3. Porównywanie znaków z rozróżnianiem wielkości liter i bez niego (63)
- 2.4. Wyszukiwanie wszystkich wystąpień znaku w ciągu (65)
- 2.5. Wyszukiwanie wszystkich wystąpień jednego ciągu znaków w innym (67)
- 2.6. Implementacja prostego analizatora dzielącego tekst na słowa (71)
- 2.7. Zarządzanie rozróżnianiem wielkich i małych liter podczas porównywania
dwóch ciągów znaków (73)
- 2.8. Porównywanie jednego ciągu znaków z początkiem lub końcem innego (74)
- 2.9. Wstawianie tekstu do ciągu znaków (75)
- 2.10. Usuwanie lub zastępowanie znaków w ciągu (76)
- 2.11. Kodowanie danych binarnych w formacie Base64 (78)
- 2.12. Dekodowanie danych binarnych zakodowanych w formacie Base64 (79)
- 2.13. Konwersja obiektu String zwróconego w formacie Byte[] na postać String (80)
- 2.14. Przekazywanie ciągu znaków do metody, która akceptuje wyłącznie dane typu byte[] (82)
- 2.15. Konwersja ciągów znaków na dane innych typów (83)
- 2.16. Formatowanie danych w ciągach znaków (86)
- 2.17. Tworzenie ciągu znaków rozdzielanego separatorami (89)
- 2.18. Wyodrębnianie elementów z tekstu rozdzielanego separatorami (90)
- 2.19. Ustawienie maksymalnej liczby znaków dla obiektów klasy StringBuilder (91)
- 2.20. Przetwarzanie w pętli wszystkich znaków w ciągu (92)
- 2.21. Poprawa wydajności porównywania ciągów znaków (94)
- 2.22. Poprawa wydajności aplikacji wykorzystujących klasę StringBuilder (97)
- 2.23. Usuwanie znaków z początku i (lub) końca ciągu (100)
- 2.24. Sprawdzanie, czy ciąg znaków jest pusty lub zawiera wartość null (101)
- 2.25. Dołączanie wiersza (101)
- 2.26. Kodowanie danych przekazywanych porcjami (102)
- 3.0. Wprowadzenie (109)
- 3.1. Tworzenie struktur działających jak unie (111)
- 3.2. Wyprowadzanie wartości typu w postaci ciągu znaków (113)
- 3.3. Konwersja znakowej reprezentacji obiektu na obiekt (118)
- 3.4. Implementacja polimorfizmu za pomocą abstrakcyjnych klas bazowych (122)
- 3.5. Zapewnienie możliwości sortowania danych zdefiniowanego typu (127)
- 3.6. Zapewnienie możliwości wyszukiwania danych typu (132)
- 3.7. Pośrednie przeciążanie operatorów +=, -=, /= i *= (136)
- 3.8. Pośrednie przeciążanie operatorów &&, || i ?: (139)
- 3.9. Włączanie i wyłączanie bitów (141)
- 3.10. Tworzenie bezbłędnych wyrażeń (145)
- 3.11. Upraszczanie wyrażeń logicznych (147)
- 3.12. Konwersja prostych typów danych w sposób niezależny od języka (150)
- 3.13. Kiedy należy używać operatora cast, a kiedy as lub is? (156)
- 3.14. Konwersja za pomocą operatora as (157)
- 3.15. Sprawdzanie typu zmiennej za pomocą operatora is (159)
- 3.16. Implementacja polimorfizmu za pomocą interfejsów (162)
- 3.17. Wywoływanie tej samej metody dla wielu typów obiektowych (165)
- 3.18. Implementacja wywoływanej zwrotnie metody powiadamiającej z wykorzystaniem interfejsów (167)
- 3.19. Wykorzystanie wielu punktów wejścia w celu stworzenia
kilku wersji aplikacji (175)
- 3.20. Zapobieganie tworzeniu częściowo zainicjowanych obiektów (176)
- 3.21. Zwracanie wielu elementów przez metodę (178)
- 3.22. Analiza parametrów wiersza polecenia (181)
- 3.23. Przystosowanie klasy do współpracy z obiektami COM (188)
- 3.24. Inicjowanie stałej w fazie wykonywania programu (192)
- 3.25. Pisanie kodu zgodnego z jak największą liczbą zarządzanych języków (195)
- 3.26. Tworzenie klas, które można klonować (196)
- 3.27. Zapewnienie niszczenia obiektu (199)
- 3.28. Zwalnianie obiektu COM z poziomu zarządzanego kodu (202)
- 3.29. Tworzenie pamięci podręcznej obiektów (203)
- 3.30. Wycofywanie zmian wprowadzonych w obiektach (212)
- 3.31. Zwalnianie niezarządzanych zasobów (218)
- 3.32. Wyszukiwanie operacji pakowania i rozpakowania (224)
- 4.0. Wprowadzenie (227)
- 4.1. Gdzie i kiedy korzystać z typów generycznych? (227)
- 4.2. Podstawowe wiadomości o typach generycznych (228)
- 4.3. Odczytywanie obiektu Type dla danych typu generycznego (235)
- 4.4. Zastępowanie typu ArrayList jego generycznym odpowiednikiem (236)
- 4.5. Zastąpienie obiektów Stack i Queue ich generycznymi odpowiednikami (240)
- 4.6. Implementacja powiązanych list (244)
- 4.7. Tworzenie typu wartości, który można zainicjować wartością null (247)
- 4.8. Odwrócenie porządku posortowanej listy (249)
- 4.9. Tworzenie kolekcji tylko do odczytu z wykorzystaniem
typów generycznych (271)
- 4.10. Zastąpienie typu Hashtable jego generycznym odpowiednikiem (273)
- 4.11. Korzystanie z pętli foreach dla generycznego typu Dictionary (276)
- 4.12. Ograniczenia dla argumentów opisujących typy (277)
- 4.13. Inicjowanie zmiennych generycznych na ich wartości domyślne (279)
- 5.0. Wprowadzenie (281)
- 5.1. Zamiana miejscami dwóch elementów w tablicy (283)
- 5.2. Szybkie odwracanie tablicy (284)
- 5.3. Odwracanie tablic dwuwymiarowych (286)
- 5.4. Odwracanie tablic postrzępionych (288)
- 5.5. Bardziej uniwersalna klasa StackTrace (289)
- 5.6. Określanie liczby wystąpień elementu na liście List<T> (294)
- 5.7. Wyodrębnianie wszystkich egzemplarzy określonego elementu z listy List<T> (297)
- 5.8. Wstawianie i usuwanie elementów z tablicy (300)
- 5.9. Utrzymywanie listy List<T> w stanie posortowanym (302)
- 5.10. Sortowanie indeksów i (lub) wartości obiektu klasy Dictionary (304)
- 5.11. Tworzenie obiektu Dictionary z ograniczeniami dla wartości minimalnej i maksymalnej (307)
- 5.12. Wyświetlanie danych z tablicy w postaci ciągu znaków rozdzielanych separatorami (310)
- 5.13. Zapisywanie migawek list w tablicy (311)
- 5.14. Utrzymywanie kolekcji pomiędzy sesjami aplikacji (312)
- 5.15. Sprawdzanie wszystkich elementów tablicy Array bądź List<T> (314)
- 5.16. Wykonywanie operacji dla każdego elementu danych typu Array bądź List<T> (315)
- 5.17. Tworzenie obiektów tylko do odczytu typu Array lub List<T> (317)
- 6.0. Wprowadzenie (319)
- 6.1. Implementacja zagnieżdżonych pętli foreach dla klasy (320)
- 6.2. Tworzenie własnej obsługi pętli foreach (324)
- 6.3. Tworzenie iteratorów dla typu generycznego (327)
- 6.4. Tworzenie iteratora dla typu niegenerycznego (329)
- 6.5. Tworzenie iteratorów z parametrami (331)
- 6.6. Definiowanie wielu iteratorów dla jednego typu (333)
- 6.7. Implementacja iteratorów jako operatorów przeciążonych (336)
- 6.8. Wymuszone zatrzymywanie iteratora (342)
- 6.9. Obsługa bloku finally w iteratorach (344)
- 6.10. Organizacja implementacji interfejsów (347)
- 6.11. Generowanie kodu spoza głównej ścieżki (351)
- 7.0. Wprowadzenie (355)
- 7.1. Weryfikacja parametrów kluczowych (361)
- 7.2. Gdzie należy przechwytywać i ponawiać zgłaszanie wyjątków? (364)
- 7.3. Identyfikacja wyjątków i ich zastosowanie (365)
- 7.4. Indywidualna obsługa wyjątków pochodnych (365)
- 7.5. Jak zapewnić, aby wyjątki nie były tracone w przypadku wykorzystania bloków finally? (369)
- 7.6. Obsługa wyjątków zgłaszanych przez metody wywoływane
za pomocą odbić (372)
- 7.7. Diagnozowanie problemów podczas ładowania kompilatów (374)
- 7.8. Odwzorowania pomiędzy zarządzanymi wyjątkami a wartościami HRESULT (376)
- 7.9. Obsługa wartości HRESULT definiowanych przez użytkownika (379)
- 7.10. Przeciwdziałanie nieobsłużonym wyjątkom (380)
- 7.11. Uzyskiwanie informacji o wyjątkach (382)
- 7.12. Jak szybko dostać się do meritum problemu? (385)
- 7.13. Tworzenie własnych typów opisu wyjątków (386)
- 7.14. Odczytywanie obrazu stosu (397)
- 7.15. Ustawienie pułapki w miejscu, gdzie może wystąpić wyjątek
"pierwszej szansy" (399)
- 7.16. Zapobieganie wyjątkowi TypeInitializationException (401)
- 7.17. Obsługa wyjątków zgłaszanych przez delegaty asynchroniczne (405)
- 7.18. Przekazywanie do wyjątków dodatkowych informacji za pośrednictwem pola Exception.Data (406)
- 7.19. Prezentacja wyjątków w sposób niestandardowy za pomocą wizualizatorów (408)
- 7.20. Postępowanie z nieobsłużonymi wyjątkami w aplikacjach WinForms (414)
- 8.0. Wprowadzenie (417)
- 8.1. Zarządzanie wynikami diagnostycznymi we wdrożonych aplikacjach (418)
- 8.2. Szczegółowe zarządzanie wynikami debugowania (śledzenia) (421)
- 8.3. Tworzenie własnych klas przełączników (424)
- 8.4. Warunkowa kompilacja bloków kodu (428)
- 8.5. Jak sprawdzić, czy proces przestał odpowiadać? (430)
- 8.6. Wykorzystanie dzienników zdarzeń w aplikacji (432)
- 8.7. Modyfikacja maksymalnego rozmiaru niestandardowego dziennika zdarzeń (438)
- 8.8. Wyszukiwanie zapisów w dzienniku zdarzeń (439)
- 8.9. Obserwacja specyficznego zapisu w dzienniku zdarzeń (443)
- 8.10. Wyszukiwanie wszystkich źródeł należących do określonego dziennika
zdarzeń (444)
- 8.11. Implementacja prostego licznika wydajności (446)
- 8.12. Implementacja liczników wydajności, które wymagają liczników bazowych (449)
- 8.13. Włączanie i wyłączanie złożonego kodu śledzenia (452)
- 8.14. Przechwytywanie standardowego wyniku procesu (455)
- 8.15. Tworzenie niestandardowego wyjścia debugowania dla klas użytkownika (457)
- 8.16. Odczytywanie ustawień bieżącej domeny AppDomain (459)
- 8.17. Programowe podwyższanie priorytetu procesu (462)
- 8.18. Analiza środowiska wykonawczego w celu diagnozowania problemów (463)
- 9.0. Wprowadzenie (465)
- 9.1. Zarządzanie czasem i miejscem uruchomienia delegatu w obrębie
delegatu multicast (466)
- 9.2. Odczytywanie zwracanych wyników każdego z delegatów
wchodzących w skład delegatu multicast (469)
- 9.3. Indywidualna obsługa wyjątków dla każdego z delegatów w obrębie delegatu multicast (471)
- 9.4. Konwersja wywołania delegatu z synchronicznego na asynchroniczne (474)
- 9.5. Opakowywanie zapieczętowanych klas w celu dodawania zdarzeń (477)
- 9.6. Przekazywanie specjalizowanych parametrów do zdarzenia i ze zdarzenia (483)
- 9.7. Zaawansowany mechanizm wyszukiwania interfejsów (488)
- 9.8. Zaawansowany mechanizm wyszukiwania składowych (491)
- 9.9. Obserwacja dodawania i modyfikowania elementów w tablicy Hashtable (495)
- 9.10. Wykorzystanie "haków" do klawiszy Windows (502)
- 9.11. Śledzenie operacji wykonywanych myszą i reagowanie na nie (508)
- 9.12. Zastosowanie metod anonimowych (509)
- 9.13. Lepsza konfiguracja metod obsługi zdarzeń (513)
- 9.14. Wykorzystywanie różnych modyfikatorów parametrów w metodach anonimowych (516)
- 9.15. Zastosowanie domknięć w języku C# (519)
- 9.16. Wykonywanie wielu operacji na liście z wykorzystaniem funktorów (523)
- 10.0. Wprowadzenie (527)
- 10.1. Przetwarzanie ciągów spełniających warunki wyrażenia regularnego (528)
- 10.2. Wyodrębnianie grup z obiektu MatchCollection (531)
- 10.3. Weryfikacja składni wyrażenia regularnego (533)
- 10.4. Szybki sposób wyszukiwania ostatniego podciągu spełniającego kryteria (535)
- 10.5. Zastępowanie znaków lub słów w ciągu znaków (536)
- 10.6. Ulepszanie prostej funkcji do zastępowania ciągów znaków (539)
- 10.7. Implementacja lepszego tokenizera (542)
- 10.8. Kompilacja wyrażeń regularnych (543)
- 10.9. Zliczanie wierszy tekstu (545)
- 10.10. Zwracanie całych wierszy w przypadku znalezienia podciągu pasującego do wzorca (548)
- 10.11. Wyszukiwanie określonego wystąpienia pasującego podciągu (551)
- 10.12. Wykorzystanie często używanych wzorców (553)
- 10.13. Dokumentowanie wyrażeń regularnych (556)
- 10.14. Zastosowanie wbudowanych wyrażeń regularnych do analizy stron ASP.NET (557)
- 11.0. Wprowadzenie (563)
- 11.1. Tworzenie skrótów dla typów danych (563)
- 11.2. Tworzenie kolejek z priorytetami (571)
- 11.3. Tworzenie kolejek dwukierunkowych (578)
- 11.4. Sprawdzanie zrównoważenia znaków lub ciągów (584)
- 11.5. Tworzenie odwzorowania jeden do wielu (588)
- 11.6. Tworzenie drzew binarnych (596)
- 11.7. Tworzenie drzewa n-arnego (608)
- 11.8. Tworzenie obiektu Set (619)
- 12.0. Wprowadzenie (631)
- 12.1. Tworzenie, kopiowanie, przenoszenie lub usuwanie pliku (632)
- 12.2. Operacje na atrybutach plików (634)
- 12.3. Zmiana nazwy pliku (637)
- 12.4. Ustalanie, czy plik istnieje (638)
- 12.5. Wybór metody otwarcia pliku lub strumienia dla zapisu i (lub) odczytu (639)
- 12.6. Losowy dostęp do części pliku (645)
- 12.7. Generowanie znaku EOL niezależnego od platformy (649)
- 12.8. Tworzenie pliku, zapisywanie do niego i odczytywanie z niego (650)
- 12.9. Ustalanie, czy istnieje katalog (657)
- 12.10. Tworzenie, kopiowanie, przenoszenie i usuwanie katalogu (657)
- 12.11. Operacje na atrybutach katalogów (659)
- 12.12. Zmiana nazwy katalogu (662)
- 12.13. Wyszukiwanie katalogów lub plików przy użyciu symboli wieloznacznych (663)
- 12.14. Odczytywanie drzewa katalogów (667)
- 12.15. Parsowanie ścieżki dostępu (669)
- 12.16. Parsowanie ścieżek dostępu w zmiennych środowiskowych (671)
- 12.17. Weryfikacja ścieżki dostępu (672)
- 12.18. Używanie w aplikacji pliku tymczasowego (676)
- 12.19. Otwieranie strumienia pliku przy użyciu jedynie uchwytu pliku (677)
- 12.20. Jednoczesne zapisywanie do wielu plików wyjściowych (679)
- 12.21. Uruchamianie i używanie narzędzi konsoli (682)
- 12.22. Blokowanie części pliku (683)
- 12.23. Wyszukiwanie w systemie plików konkretnych zmian w jednym lub więcej plikach lub katalogach (686)
- 12.24. Oczekiwanie na wykonanie określonej czynności w systemie plików (691)
- 12.25. Porównywanie wersji dwóch modułów wykonywalnych (694)
- 12.26. Uzyskiwanie informacji o wszystkich napędach obecnych w systemie (697)
- 12.27. Szyfrowanie i deszyfracja istniejącego pliku (700)
- 12.28. Kompresowanie i dekompresja plików (701)
- 13.0. Wprowadzenie (705)
- 13.1. Odczytywanie listy podzespołów zależnych (705)
- 13.2. Odczytywanie listy eksportowanych typów (708)
- 13.3. Odnajdywanie metod pokrytych (709)
- 13.4. Odnajdywanie składowych w podzespole (713)
- 13.5. Odnajdywanie składowych w interfejsie (715)
- 13.6. Ustalanie i odczytywanie typów zagnieżdżonych znajdujących się w podzespole (716)
- 13.7. Wyświetlanie hierarchii dziedziczenia typu (718)
- 13.8. Odnajdywanie podklas typu (720)
- 13.9. Odnajdywanie w podzespole wszystkich typów, które można serializować (721)
- 13.10. Filtrowanie danych w trakcie odczytywania składowych (723)
- 13.11. Dynamiczne wywoływanie składowych (727)
- 13.12. Definiowanie wskazówek dla zaciemniaczy kodu (730)
- 13.13. Ustalanie, czy typ lub metoda ma charakter ogólny (732)
- 13.14. Odczytywanie manifestu zasobów w kodzie źródłowym (734)
- 13.15. Odczytywanie informacji o zmiennych lokalnych (735)
- 13.16. Tworzenie typu ogólnego (737)
- 14.0. Wprowadzenie (739)
- 14.1. Odczytywanie nazwy komputera na podstawie adresu IP (739)
- 14.2. Odczytywanie adresu IP komputera o podanej nazwie (740)
- 14.3. Parsowanie URI (741)
- 14.4. Formowanie i weryfikacja URI bezwzględnego (744)
- 14.5. Obsługa błędów serwera WWW (746)
- 14.6. Komunikacja z serwerem WWW (748)
- 14.7. Przesyłanie żądań przez serwer proxy (750)
- 14.8. Odczytywanie kodu HTML z podanego adresu URL (751)
- 14.9. Wykorzystanie nowej kontrolki przeglądarki internetowej (753)
- 14.10. Wiązanie tabel baz danych z pamięcią podręczną (755)
- 14.11. Zapisywanie w pamięci podręcznej danych z wieloma powiązaniami (756)
- 14.12. Prekompilacja strony ASP.NET z poziomu kodu źródłowego (758)
- 14.13. Uwzględnianie i pomijanie sekwencji ucieczki w danych dla sieci WWW (761)
- 14.14. Wykorzystanie klasy UriBuilder (763)
- 14.15. Analiza i zmiana konfiguracji aplikacji sieciowej (765)
- 14.16. Praca z kodem HTML (767)
- 14.17. Zwiększanie wydajności pracy z HTTP przez zapisywanie wyników w pamięci podręcznej (770)
- 14.18. Sprawdzanie własnych stron obsługi błędów używanych przez serwer (771)
- 14.19. Odczytywanie odwzorowań aplikacji dla ASP.NET zdefiniowanych na serwerze IIS (774)
- 15.0. Wprowadzenie (777)
- 15.1. Wczytywanie i dostęp do danych XML w kolejności wyznaczonej w dokumencie (777)
- 15.2. Odczyt dokumentu XML z sieci WWW (780)
- 15.3. Wyszukiwanie informacji w dokumencie XML (782)
- 15.4. Weryfikacja poprawności danych XML (784)
- 15.5. Tworzenie dokumentu XML z poziomu kodu źródłowego (789)
- 15.6. Wykrywanie zmian w dokumencie XML (791)
- 15.7. Obsługa niedozwolonych znaków w ciągu znaków XML (794)
- 15.8. Przekształcanie danych XML (796)
- 15.9. Dzielenie dokumentu XML na części (800)
- 15.10. Składanie dokumentu XML z części (804)
- 15.11. Weryfikacja poprawności zmienionego dokumentu XML bez jego ponownego ładowania (808)
- 15.12. Rozszerzanie przekształceń XSLT (810)
- 15.13. Odczytywanie schematu z istniejących plików XML (813)
- 15.14. Przekazywanie parametrów do transformacji XSLT (815)
- 16.0. Wprowadzenie (819)
- 16.1. Tworzenie serwera TCP (819)
- 16.2. Tworzenie klienta TCP (824)
- 16.3. Symulowanie przetwarzania formularza (827)
- 16.4. Pobieranie danych z serwera (830)
- 16.5. Komunikacja przy użyciu potoków nazwanych (831)
- 16.6. Pingowanie z poziomu kodu źródłowego (850)
- 16.7. Wysyłanie poczty SMTP przy użyciu usługi SMTP (852)
- 16.8. Sprawdzanie parametrów dostępu do sieci (856)
- 16.9. Skanowanie portów komputera przy użyciu gniazd (861)
- 16.10. Używanie bieżących ustawień połączenia z Internetem (865)
- 16.11. Pobieranie pliku za pośrednictwem FTP (871)
- 17.0. Wprowadzenie (873)
- 17.1. Kontrola dostępu do typów w podzespole lokalnym (873)
- 17.2. Szyfrowanie i rozszyfrowywanie ciągu znaków (881)
- 17.3. Szyfrowanie i rozszyfrowywanie pliku (885)
- 17.4. Usuwanie danych dotyczących szyfrowania (889)
- 17.5. Sprawdzenie, czy ciąg znaków nie uległ uszkodzeniu w trakcie transmisji (892)
- 17.6. Przesłanianie mechanizmu dodającego wartość mieszającą do ciągu znaków (895)
- 17.7. Ulepszony generator liczb losowych (900)
- 17.8. Bezpieczne przechowywanie danych (901)
- 17.9. Zabezpieczanie asertacji bezpieczeństwa (907)
- 17.10. Zapobieganie niepożądanym zmianom w podzespole (909)
- 17.11. Sprawdzanie, czy podzespołowi nadano odpowiednie uprawnienia (912)
- 17.12. Minimalizowanie zakresu uprawnień podzespołu umożliwiających przeprowadzenie ataku (913)
- 17.13. Uzyskiwanie informacji dotyczących monitorowania i zabezpieczeń (914)
- 17.14. Nadawanie i odbieranie dostępu do pliku lub klucza rejestru (919)
- 17.15. Zabezpieczanie danych w postaci ciągów znaków (921)
- 17.16. Zabezpieczanie strumienia danych (924)
- 17.17. Szyfrowanie danych w pliku web.config (931)
- 17.18. Rozpoznawanie pełnej przyczyny zgłoszenia wyjątku SecurityException (933)
- 17.19. Zabezpieczanie procesu kodowania Unicode (935)
- 17.20. Pozyskiwanie bezpieczniejszego uchwytu pliku (936)
- 18.0. Wprowadzenie (939)
- 18.1. Tworzenie pól statycznych dla konkretnych wątków (939)
- 18.2. Zapewnianie dostępu o bezpiecznych wątkach do składowych klasy (942)
- 18.3. Zapobieganie cichemu zakończeniu wątków (947)
- 18.4. Odpytywanie asynchronicznej metody delegowanej (949)
- 18.5. Definiowanie czasu wygasania asynchronicznej metody delegowanej (952)
- 18.6. Uzyskiwanie powiadomienia o zakończeniu działania asynchronicznej metody delegowanej (954)
- 18.7. Ustalanie, czy żądanie skierowane do puli wątków zostanie zakolejkowane (957)
- 18.8. Konfigurowanie licznika czasu (959)
- 18.9. Bezpieczne przechowywanie danych wątku (962)
- 18.10. Przydzielanie dostępu do zasobu więcej niż jednemu klientowi przy użyciu semafora (965)
- 18.11. Synchronizowanie wielu procesów przy użyciu muteksu (969)
- 18.12. Zapewnianie współpracy między wątkami za pomocą zdarzeń (979)
- 18.13. Uzyskiwanie możliwości nadawania nazw własnym zdarzeniom (981)
- 18.14. Wykonywanie operacji atomowych wśród wątków (984)
- 19.0. Wprowadzenie (987)
- 19.1. Kontrolowanie zmian we wskaźnikach przekazywanych do metod (988)
- 19.2. Porównywanie wskaźników (991)
- 19.3. Nawigowanie po tablicach (992)
- 19.4. Operacje na wskaźniku na tablicę stałą (994)
- 19.5. Zwracanie wskaźnika na konkretny element tablicy (995)
- 19.6. Tworzenie i używanie tablicy wskaźników (996)
- 19.7. Zamiana nieznanych typów wskaźników (998)
- 19.8. Przekształcanie ciągu znaków w char* (1000)
- 19.9. Deklarowanie struktury o stałym rozmiarze z osadzoną tablicą (1001)
- 20.0. Wprowadzenie (1003)
- 20.1. Obsługa procesów zamknięcia systemu, zarządzania mocą lub zmian w sesji użytkownika (1003)
- 20.2. Sterowanie usługą (1007)
- 20.3. Uzyskiwanie listy procesów, w których załadowano podzespół (1010)
- 20.4. Używanie kolejek komunikatów na lokalnej stacji roboczej (1012)
- 20.5. Odnajdywanie ścieżki do bieżącej wersji .NET Framework (1015)
- 20.6. Ustalanie wersji zarejestrowanych w globalnej pamięci podręcznej
podzespołów (1015)
- 20.7. Odczytywanie ścieżki do katalogu Windows (1018)
- 20.8. Przechwytywanie danych wyjściowych ze standardowego strumienia
wyjścia (1018)
- 20.9. Uruchamianie kodu w jego własnej domenie AppDomain (1021)
- 20.10. Ustalanie wersji systemu operacyjnego oraz pakietu Service Pack (1022)
Przedmowa (17)
1. Liczby i typy wyliczeniowe (27)
2. Znaki i ciągi znaków (59)
3. Klasy i struktury (109)
4. Typy generyczne (227)
5. Kolekcje (281)
6. Iteratory i typy częściowe (319)
7. Obsługa wyjątków (355)
8. Diagnostyka (417)
9. Delegaty, zdarzenia i metody anonimowe (465)
10. Wyrażenia regularne (527)
11. Algorytmy i struktury danych (563)
12. Operacje wejścia-wyjścia w systemie plików (631)
13. Odzwierciedlanie (705)
14. Sieć WWW (739)
15. XML (777)
16. Praca w sieci (819)
17. Bezpieczeństwo (873)
18. Wątki i synchronizacja (939)
19. Kod niezabezpieczony (987)
20. Przybornik (1003)
Skorowidz (1027)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: C#. Receptury. Wydanie II Jay Hilyard, Stephen Teilhet (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(2)
(0)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie