×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Building a 3D Game with LibGDX. Click here to enter text Sebastián Di Giuseppe, Andreas Krühlmann, Elmar van Rijnswou

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Building a 3D Game with LibGDX. Click here to enter text Sebastián Di Giuseppe, Andreas Krühlmann, Elmar van Rijnswou - okladka książki

Building a 3D Game with LibGDX. Click here to enter text Sebastián Di Giuseppe, Andreas Krühlmann, Elmar van Rijnswou - okladka książki

Building a 3D Game with LibGDX. Click here to enter text Sebastián Di Giuseppe, Andreas Krühlmann, Elmar van Rijnswou - audiobook MP3

Building a 3D Game with LibGDX. Click here to enter text Sebastián Di Giuseppe, Andreas Krühlmann, Elmar van Rijnswou - audiobook CD

Autorzy:
Sebastián Di Giuseppe, Andreas Krühlmann, Elmar van Rijnswou
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
234
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
LibGDX is a hugely popular open source, cross-platform, Java-based game development framework built for the demands of cross-platform game development. This book will teach readers how the LibGDX framework uses its 3D rendering API with the OpenGL wrapper, in combination with Bullet Physics, 3D Particles, and Shaders to develop and deploy a game application to different platforms
You will start off with the basic Intellij environment, workflow and set up a LibGDX project with necessary APIs for 3D development. You will then go through LibGDX’s 3D rendering API main features and talk about the camera used for 3D.
Our next step is to put everything together to build a basic 3D game with Shapes, including basic gameplay mechanics and basic UI. Next you will go through modeling, rigging, and animation in Blender. We will then talk about refining mechanics, new input implementations, implementing enemy 3D models, mechanics, and gameplay balancing.
The later part of this title will help you to manage secondary resources like audio, music and add 3D particles in the game to make the game more realistic. You will finally test and deploy the app on a multitude of different platforms, ready to start developing your own titles how you want!

Wybrane bestsellery

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
80,91 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.