Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik
- Autor:
- Adobe Creative Team
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Oficjalny podręcznik
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 8
- Stron:
- 352
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik
Aktualne źródło wiedzy o Flashu CS3
- Tworzenie plików interaktywnych
- Praca z ActionScript 3.0
- Importowanie plików audio i wideo
- Publikowanie dokumentów Flasha
"Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik" to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników z ćwiczeniami na temat oprogramowania. Program Adobe Flash CS3 wykorzystywany jest przez profesjonalistów do tworzenia interaktywnych stron WWW bogatych w materiały audio, wideo, grafikę i animacje. Podręcznik, oprócz opisu podstawowych koncepcji i funkcji programu, zawiera również nowości, takie jak metody pracy z Action Script 3.0, wykorzystanie nowych komponentów do usprawnienia projektów, importowanie symboli z warstw programu Adobe Ilustrator oraz dołączanie materiałów wideo programu Adobe After Effects i wiele innych ciekawych możliwości.
"Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik" jest nie tylko doskonałym kompendium dla początkujących, którzy -- wykonując kolejne lekcje -- poznają krok po kroku możliwości programu, ale także dla zaawansowanych projektantów, chcących wzbogacić swój warsztat, zdobyć dodatkowe umiejętności i poszerzyć wiedzę. Książka zawiera opis wielu zaawansowanych funkcji, w tym wskazówki i techniki dotyczące posługiwania się najnowszą wersją aplikacji.
- Podstawowe wiadomości o Flashu
- Tworzenie i edytowanie symboli
- Praca z tekstem statycznym i dynamicznym, grafiką, wideo i audio
- Tworzenie animacji
- Tworzenie plików interaktywnych
- Metody pracy z ActionScript
- Korzystanie z komponentów
- Ładowanie i optymalizacja zawartości Flasha
- Alternatywne opcje publikacji
Twórz wyjątkowe i oryginalne aplikacje we Flashu!
Dołączona płyta CD dla Windows oraz Mac OS zawiera dodatkowe materiały szkoleniowe dla programu Flash CS3 Basic oraz Professional, w tym 16 przewodników w formie filmów!
Wybrane bestsellery
-
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów, które możesz wykorzystać od razu. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak zintegrować Flasha z innymi programami, aby tworzyć unikalne materiały w tym formacie. Poznasz język ActionScript w jego najnowszej wersji 3.0, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Znajdziesz tu wiedzę o każdej funkcji, której sprawna obsługa wymaga więcej niż czystej intuicji użytkownika, opisy wszystkich komponentów programu oraz sposoby animowania obiektów i używania gotowych szablonów kodu.
- Druk
Niedostępna
-
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów. Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.
- Druk
Niedostępna
-
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. Teraz atrakcyjne i dynamiczne rozwiązania są w zasięgu Twoich rąk.
- Druk
Niedostępna
-
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
Niedostępna
-
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
Niedostępna
-
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Oto Twój indywidualny kurs — Flash CS3 PL. Multimedialny trener. Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zakodowanie animacji w HTML5 jest czasochłonne, a we Flashu — szybkie i przyjemne. Dzięki tej książce połączysz przyjemność i wydajność z dostępnością. Nawet jeżeli nie miałeś wcześniej styczności z omawianymi technologiami, błyskawicznie stworzysz pierwszą animację Flash, a następnie skonwertujesz ją do formatu HTML5. Ponadto poznasz potencjał biblioteki jQuery i wzbogacisz swoją pracę o funkcje interaktywne. W tej książce znajdziesz także wiele cennych wskazówek, które pozwolą Ci uniknąć typowych problemów. Wykorzystaj więc eksperymentalne narzędzie Wallaby i twórz zachwycające animacje!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5 Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
Niedostępna
Adobe Creative Team - pozostałe książki
-
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątk
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Promocja
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników z ćwiczeniami na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z grupy Adobe Creative Team zapozna Cię z nowościami wersji CS5 oraz wszystkimi elementami niezbędnymi do swobodnej pracy z wykorzystaniem technologii Flash. Każda kolejna strona, każda lekcja to ogromna dawka wiedzy, podana w przystępny sposób. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć symbole, dodawać animację oraz wykorzystywać przekształcenia i kinematykę odwrotną.- Druk pkt
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Książka ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik została przygotowana w oparciu o oficjalny program szkoleniowy Adobe Systems Incorporated, opracowany przez ekspertów Adobe. Poszczególne lekcje zawierają podstawowe i zaawansowane informacje, a także liczne wskazówki oraz opisy technik czy mechanizmów, które umożliwiają uzyskanie wysokiej efektywności pracy. Z podręcznikiem nauczysz się sprawnie posługiwać tym wyjątkowym językiem programowania, tworzyć pliki kodu ActionScript, obsługiwać zdarzenia i funkcje. Dowiesz się, jak wzbogacać Twoje aplikacje o takie elementy, jak animacja, dźwięk, wideo i wyszukana grafika, aby zadowolić najbardziej wyrafinowane gusta użytkowników.
- Druk pkt
ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników przygotowanych przez autoryzowanych trenerów firmy Adobe. Lekcja pierwsza to nauka podstaw, czyli przybliżenie interfejsu i poznanie zasad pracy z programem. Później dowiesz się, jak pracować z grafiką, tworzyć symbole, dodawać animację oraz wykorzystywać przekształcenia i kinematykę odwrotną. Zgłębisz także tajniki języka ActionScript 3.0 - dzięki czemu Twoje strony staną się jeszcze bardziej interaktywne. Zdobędziesz również wiedzę na temat pracy z materiałem audio i wideo, komponentów oraz sposobów publikacji plików Flash w sieci.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce masz szansę błyskawicznie opanować nowości z ostatniej wersji oraz funkcje od lat dostępne w Photoshopie. Została ona napisana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, co gwarantuje najwyższą jakość informacji. W trakcie lektury dowiesz się, jak skonfigurować swój obszar roboczy, korygować zdjęcia, korzystać z potencjału mechanizmu warstw oraz wydajnie używać zaznaczeń. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz informacje na temat masek, kanałów i ścieżek. Adobe Photoshop może również przydać się do edycji materiałów wideo — temu tematowi został poświęcony cały rozdział. Nauczysz się stąd tworzyć elementy trójwymiarowe czy przygotowywać plik na potrzeby internetu. Przekonasz się też, że uzyskanie zgodności kolorów na ekranie i wydruku nie musi być takie trudne. To idealny podręcznik dla wszystkich użytkowników programu, którzy chcą poznać Photoshop CS6 lub poszerzyć swoje umiejętności. Nie pożałujesz tego zakupu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Niniejsza książka to najlepszy podręcznik do nauki obsługi programu Illustrator CS6. Opracowana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, stanowi najbardziej kompetentne źródło informacji. W trakcie lektury dowiesz się, jak szybko rozpocząć pracę z Illustratorem oraz zorganizować przestrzeń roboczą w taki sposób, aby wszystko mieć zawsze pod ręką. Kolejne rozdziały poświęcone zostały zadaniom wykonywanym podczas codziennej pracy: tworzeniu i edycji kształtów, pracy z elementami tekstowymi, wykorzystaniu warstw oraz technikom przygotowania prac do wydruku. Książka zawiera opis wszystkich nowości z wersji CS6, a wśród nich informacje o jeszcze większych możliwościach gradientów, przesunięciach ścieżek, wygładzaniu tekstu oraz tworzeniu grafik dla internetu. Podręcznik pozwoli Ci w pełni opanować najnowszą wersję Illustratora CS6!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Illustrator CS6/CS6 PL. Oficjalny podręcznik Adobe Illustrator CS6/CS6 PL. Oficjalny podręcznik
Czasowo niedostępna
-
W Twoich rękach znalazła się książka napisana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, a zawarta w niej wiedza pochodzi z pierwszej ręki. Jest to gwarancja najwyższej jakości! W trakcie lektury dostosujesz InDesign do swoich preferencji, zrozumiesz zalety i zasady korzystania ze stylów oraz poznasz reguły typografii. Ponadto znajdziesz tu niezbędne wiadomości na temat publikacji dokumentów, obsługi kolorów oraz tworzenia spisów treści czy indeksów. Kolejna edycja tej książki została ulepszona i uzupełniona między innymi o opis pracy ze ścieżkami odcinania, metody użycia przeźroczystości, sposoby tworzenia interaktywnych formularzy PDF oraz e-booków. Podręcznik ten pozwoli Ci błyskawicznie opanować Adobe InDesign w zakresie niezbędnym do tworzenia atrakcyjnych i profesjonalnych publikacji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Niniejsza książka kontynuuje najlepsze tradycje podręczników z serii "Oficjalny podręcznik". Fakt, że została ona napisana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, gwarantuje najwyższą jakość zawartej w niej wiedzy. W trakcie lektury poznasz wszystkie aspekty pracy z programem Adobe Fireworks CS5. Dowiesz się, jak przygotować przestrzeń roboczą, wykorzystać mechanizm warstw oraz pracować z obrazami rastrowymi i wektorowymi. Ponadto nauczysz się wykorzystywać filtry, skalować elementy obrazu oraz korzystać z masek. Dodatkowo zobaczysz, jak optymalizować grafikę pod kątem strony WWW, tworzyć prototypy i publikować wyniki pracy w sieci. To tylko część tematów, które będziesz miał w jednym palcu po przeczytaniu tej książki!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka to dzieło najlepszych specjalistów firmy Adobe. Dzięki niej poznasz program After Effects od podszewki. Naukę rozpoczniesz od poznania zasad pracy z narzędziem oraz dostosowania środowiska pracy do swoich potrzeb. W kolejnych rozdziałach zajmiesz się tworzeniem prostych animacji, wykorzystaniem warstw oraz ich animowaniem, a także animowaniem prezentacji multimedialnych. Ponadto nauczysz się korzystać z masek, korygować kolory oraz budować trójwymiarowe obiekty. W końcu autorzy przedstawią Ci zaawansowane techniki edycji oraz metody publikacji efektów Twojej pracy. Jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z Adobe After Effects lub program ten jest Twoim codziennym narzędziem pracy, książka ta powinna obowiązkowo znaleźć się na Twojej półce!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Adobe® Photoshop® Lightroom® 3. Oficjalny podręcznik jest częścią szkoleniowej dokumentacji firmy Adobe, przygotowanej przez jej najlepszych ekspertów i trenerów. Każda z dziesięciu lekcji w tej bogato ilustrowanej książce składa się z serii praktycznych projektów do realizacji we własnym, dogodnym tempie. W przejrzysty sposób wyjaśniają one zasady działania i wykorzystania poszczególnych narzędzi. Szybko i bez problemu nauczysz się obsługiwać interfejs użytkownika i zaczniesz swobodnie poruszać się pośród wszystkich możliwości programu.
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Oficjalny podręcznik
-
Oto kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, od lat uznawanego za najlepszą pomoc do nauki Illustratora. Książka składa się z 16 lekcji, w ramach których omówiono zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki tworzenia grafiki wektorowej. Naukę zaczniesz od podstawowego zapoznania się z aplikacją, następnie przejdziesz do przekształcania elementów graficznych, a potem zapoznasz się z metodami tworzenia gradientów swobodnych, warstw i dynamicznych symboli oraz technikami eksportowania materiałów na potrzeby aplikacji mobilnych i stron internetowych. W tym podręczniku znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do zdobycia umiejętności tworzenia precyzyjnych ilustracji i ekspresyjnych malunków. Twoje projekty zaczną przykuwać uwagę i wywoływać zachwyt!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
Czasowo niedostępna
-
Promocja
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, najskuteczniejszej pomocy do nauki InDesigna. Składa się z 15 lekcji, zawierających solidne podstawy typografii, projektowania układu strony i tworzenia dokumentów. Adepci InDesigna będą mogli uczyć się na praktycznych projektach i stopniowo zapoznawać się z technikami o rosnącym poziomie trudności. Doświadczeni użytkownicy przyswoją najlepsze metody pracy i odkryją wyjątkowo przydatne funkcje, takie jak inteligentne rozmieszczanie obrazów w ramkach czy dynamiczny podgląd krojów pisma. Wszystkim natomiast przydadzą się niezliczone wskazówki i techniki ułatwiające efektywne posługiwanie się InDesignem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Adobe Photoshop jest rozbudowanym programem, udostępniającym mnóstwo narzędzi, filtrów i opcji. W pełni zasłużył na opinię kultowego. Korzystają z niego najlepsi, najsłynniejsi i najbardziej kreatywni artyści. Jednak nawet oni nierzadko muszą się zastanawiać nad sposobem uzyskania dostępu do potrzebnego im właśnie modułu czy filtra. A przy tym Photoshop jest cały czas rozwijany i każde wydanie przynosi nowe możliwości i nowe funkcje. Aby uzyskiwać profesjonalne efekty, trzeba więc wciąż aktualizować wiedzę i na bieżąco zapoznawać się z nowościami w Photoshopie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
Czasowo niedostępna
-
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Jest przeznaczona dla początkujących i zaawansowanych użytkowników Premiere. To chyba najlepszy materiał szkoleniowy na rynku — podczas lekcji zawartych w tym wydaniu nauczysz się praktycznego stosowania takich funkcji jak chroma key, dynamiczne przycinanie, korekcja kolorów, zarządzanie multimediami, nakładanie efektów audiowizualnych i miksowanie dźwięku. Dowiesz się także, jak tworzyć w Adobe Media Encoder pliki do oglądania w internecie i na urządzeniach mobilnych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji Photoshopa CC 2018.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik, którą uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Publikacja składa się z 15 starannie przygotowanych lekcji, których układ ułatwia rozpoczęcie pracy z oprogramowaniem. Książka będzie również nieocenioną pomocą dla osób chcących się zapoznać z nowościami w wersji Illustratora CC 2018. Wyjaśniono tu poszczególne funkcje programu, zaprezentowano szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie staje się łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. W ten sposób książka umożliwia zarówno zdobycie solidnych podstaw, jak i opanowanie zaawansowanych funkcji oprogramowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Niniejsza książka jest nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się InDesignem. Umożliwia też zdobycie najważniejszych umiejętności w zakresie projektowania graficznego. Opracowano ją z myślą o przygotowaniu się do egzaminu Adobe Certified Associate. Stanowi unikalny materiał szkoleniowy wykorzystujący połączenie filmów wideo z tekstem. Poszczególne treści zostały uporządkowane w taki sposób, aby nawet początkujący użytkownik InDesigna mógł możliwie szybko w pełni wykorzystywać możliwości tego doskonałego, choć skomplikowanego narzędzia.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików z materiałami do ćwiczeń.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Adobe Dreamweaver CC jest jednym z najbardziej uznanych programów do tworzenia nowoczesnych serwisów internetowych, ich publikowania i zarządzania nimi. Znakomicie sprawdza się do tworzenia nawet dość złożonych aplikacji, przy czym nie wymaga wpisywania dużej ilości własnego kodu. Ułatwia wzbogacanie stron w grafikę i animacje oraz publikowanie i r
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, jest częścią serii Oficjalny podręcznik. Tytuły do niej należące są uznawane za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Podręcznik ten składa się z szesnastu lekcji, w których przystępnie objaśniono podstawową obsługę i korzystanie z zaawansowanych funkcji InDesigna. Szczegółowe instrukcje, propozycje dodatkowych ćwiczeń i udostępnione pliki z materiałami do ćwiczeń pozwalają na bezproblemowe, szybkie i efektywne opanowanie programu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Adobe Flash CS3. Proffessional - jest programem stanowiącym uniwersalne środowisko do tworzenia interaktywnych witryn WWW z elementami animacji cyfrowych. Umożliwia budowę aplikacji łączących materiały wideo, grafiki i animacje. Książka opisuje podstawowe funkcje programu i uczy jak je wykorzystywać, począwszy od tworzenia prostych elementów graficznych, tworzenia tekstu i animacji po stosowanie ActionScript. Uczy jak urozmaicić projektowaną stronę elementami audio i wideo oraz jak optymalizować, ładować i publikować dokumenty Flasha.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Adobe Flash CS3 Professional Classroom in a Book
- Tłumaczenie:
- Łukasz Schmidt
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1230-7, 9788324612307
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-01-31
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3978
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: Oficjalny podręcznik
Spis treści książki
- Seria Oficjalny podręcznik (11)
- Co na płycie CD? (12)
- Wymaganie wstępne (13)
- Instalowanie programu Flash (13)
- Optymalizacja działania (13)
- Kopiowanie plików lekcji (13)
- Jak korzystać z lekcji? (15)
- Dodatkowe zasoby (15)
- Certyfikaty firmy Adobe (16)
- Zawartość lekcji (19)
- Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (19)
- Obszar roboczy (20)
- Panel Library (26)
- Korzystanie z panelu Property inspector (29)
- Korzystanie z panelu Tools (35)
- Wycofywanie działań we Flashu (40)
- Podgląd projektu (41)
- Publikowanie projektu (42)
- Korzystanie z pomocy Flasha (43)
- Korzystanie z usług online firmy Adobe (47)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (49)
- Zawartość lekcji (51)
- Rozpoczęcie (52)
- Rysowanie prostokątów (52)
- Stosowanie wypełnień gradientowych (59)
- Tworzenie zaznaczeń (63)
- Rysowanie owali (68)
- Tworzenie prostej animacji (71)
- Rysowanie linii (76)
- Modyfikowanie obiektów (79)
- Maskowanie obiektów (83)
- Testowanie filmu Flasha (85)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (86)
- Zawartość lekcji (89)
- Rozpoczęcie (89)
- Importowanie plików programu Illustrator (90)
- Symbole (95)
- Konwertowanie obiektów na symbole (96)
- Importowanie obrazów bitmapowych (97)
- Dodawanie bitmap do symbolu klipu filmowego (100)
- Praca z przyciskami (102)
- Dodawanie przezroczystości (111)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (116)
- Zawartość lekcji (119)
- Rozpoczęcie (120)
- Układanie warstw na listwie czasowej (121)
- Umieszczanie zasobów w warstwach (124)
- Animowanie za pomocą automatycznych ścieżek (127)
- Tworzenie tekstu (130)
- Animowanie tekstu za pomocą masek (136)
- Tworzenie animacji wstrząsów za pomocą ścieżek (145)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (150)
- Zawartość lekcji (153)
- Rozpoczęcie (154)
- Zasady tworzenia animacji (155)
- Przygotowanie pliku projektu (155)
- Animowanie symbolu klipu filmowego (159)
- Praca z symbolami zagnieżdżonymi (162)
- Animowanie symbolu za pomocą maski (166)
- Przesuwanie obiektów na scenie (172)
- Dodawanie dźwięku (175)
- Dodawanie akcji stop() (175)
- Animowanie tekstu tytułowego (176)
- Przekształcanie obiektów (178)
- Animacja pojawiających się obiektów (183)
- Animowanie ruchu po ścieżce (184)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (189)
- Zawartość lekcji (191)
- Rozpoczęcie (192)
- Pliki interaktywne (192)
- Projektowanie układu (193)
- Tworzenie przycisków (199)
- Uaktywnianie przycisków (215)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (222)
- Zawartość lekcji (225)
- Rozpoczęcie (225)
- Praca z ActionScript 3.0 (226)
- Praca z instrukcjami warunkowymi (231)
- Dodawanie akcji stop (235)
- Stosowanie zmiennych (236)
- Wczytywanie danych z adresu URL (239)
- Praca ze zdarzeniami (240)
- Dodawanie skryptu obsługi zdarzeń do przycisków (242)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (246)
- Zawartość lekcji (249)
- Rozpoczęcie (249)
- Komponenty (250)
- Dodawanie komponentu tekstowego (251)
- Wykorzystanie komponentów do tworzenia interaktywności (258)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (268)
- Zawartość rozdziału (271)
- Rozpoczęcie (271)
- Przygotowanie pliku projektu (273)
- Tworzenie przycisków dźwiękowych (275)
- Tworzenie przycisków miniatur filmów (283)
- Przedłużanie listwy czasowej (288)
- Przygotowanie zawartości Flash Video (290)
- Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (297)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (305)
- Zawartość rozdziału (307)
- Rozpoczęcie (307)
- Przygotowanie elementów programu ładującego (308)
- Ładowanie filmu (313)
- Tworzenie animacji dla programu ładującego (314)
- Zmiana widoczności klipów filmowych (317)
- Buforowanie bitmap (319)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (321)
- Zawartość rozdziału (323)
- Rozpoczęcie (323)
- Testowanie dokumentu Flasha (324)
- Dodawanie metadanych (325)
- Publikowanie filmu dla sieci WWW (326)
- Alternatywne opcje publikacji (329)
- Podsumowanie, pytania i odpowiedzi (335)
Wstęp
1. Wprowadzenie
2. Praca z grafiką
3. Tworzenie i edytowanie symboli
4. Praca z tekstem
5. Tworzenie animacji
6. Tworzenie plików interaktywnych
7. Podstawy języka ActionScript
8. Komponenty
9. Praca z dźwiękiem i wideo
10. Ładowanie i optymalizacja zawartości Flasha
11. Publikowanie dokumentów Flasha
Szesnastkowe kody kolorów (337)
Skorowidz (339)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik Adobe Creative Team (8) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(5)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie