×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Chris Grover, E. A. Vander Veer

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Chris Grover, E. A. Vander Veer - okladka książki

Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Chris Grover, E. A. Vander Veer - okladka książki

Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Chris Grover, E. A. Vander Veer - audiobook MP3

Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Chris Grover, E. A. Vander Veer - audiobook CD

Autorzy:
Chris Grover, E. A. Vander Veer
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
584
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Programu Flash nie trzeba chyba już nikomu przedstawiać. Znana od wielu lat aplikacja do tworzenia wektorowych animacji ewoluowała do postaci prawdziwego multimedialnego kombajnu wykorzystywanego do budowania witryn i aplikacji internetowych oraz prezentacji. Możliwości Flasha pozwalają nie tylko na tworzenie elementów graficznych i animacji, ale także na obróbkę cyfrowego dźwięku i wideo, a wbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje twórcy niemal nieograniczoną kontrolę nad wszystkimi elementami prezentacji. Efekty pracy projektantów korzystających z Flasha wzbudzają podziw i wyznaczają nowe standardy na rynku interaktywnych witryn WWW.

Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach. Dowiesz się, jak tworzyć elementy graficzne, modyfikować ich atrybuty i animować je różnymi sposobami. Nauczysz się korzystać z języka ActionScript i komponentów, testować prezentacje oraz wykrywać i usuwać błędy. Przeczytasz także o publikowaniu gotowych filmów na stronach WWW oraz eksportowaniu ich do plików w innych formatach.

  • Interfejs użytkownika, menu i palety
  • Praca z plikami
  • Tworzenie prostych obiektów graficznych
  • Modyfikowanie atrybutów obiektów
  • Klatki i warstwy
  • Korzystanie z symboli i szablonów
  • Elementy interaktywne
  • Stosowanie komponentów
  • Testowanie prezentacji
  • Optymalizacja i publikowanie filmów

Poznaj Flasha i zrealizuj swoje pomysły na fantastyczną animowaną witrynę WWW.

Wybrane bestsellery

Chris Grover, E. A. Vander Veer - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
77,00 zł
Niedostępna
Ebook
38,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.