Michał Wiktor Żmijewski - jest absolwentem dwóch kierunków, matematyki i informatyki, na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego, uzyskał także absolutorium na Wydziale Psychologii UW. Obecnie jest współwłaścicielem i zarazem członkiem zarządu w firmie IT Codifive Sp. z o.o. (codifive.pl) tworzącej oprogramowanie dla dużych i małych przedsiębiorstw i wspierającej startupy w tworzeniu MVP. Sam był współzałożycielem kilku startupów, między innymi tabi.pro, wyróżnionego w konkursach InfoShare i ABSL, a także Specjalistycznej Platformy Diagnostycznej - platformy internetowej do przeprowadzania badań psychotechnicznych (projekt realizowany wraz z pracownikami Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej). Odpowiadał za prowadzenie projektów budowy systemów stosowanych w największych polskich przedsiębiorstwach (między innymi PGNiG, PSG, GUNB). Wciąż czynnie, oprócz pełnienia funkcji menadżerskich i analitycznych, zajmuje się programowaniem i architekturą systemów. Jest też trenerem, prelegentem i wykładowcą. Wykładał między innymi na Uniwersytecie SWPS i w Akademii Pomorskiej w Słupsku. Autor artykułów w czasopismach branżowych i naukowych, twórca wielu webinariów, współprowadzący cykl „Kawa z ekspertem”. Doświadczenie w obszarze dostępności cyfrowej zdobywał, między innymi projektując i implementując interfejs Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, systemu wdrożonego w kilku polskich przedsiębiorstwach. Społecznie jest zaangażowany w prowadzenie Szkoły Podstawowej nr 10 w Warszawie (członek zarządu). Pomysłodawca konferencji Koderek (koderek.edu.pl) przybliżającej wiedzę o nowych technologiach i współczesnych wyzwaniach edukacyjnych. Propagator przedsiębiorczości wśród młodzieży. W czasie pandemii COVID-19 pomagał uruchomić zdalną edukację w kilkudziesięciu polskich szkołach (działania objęły ponad 8 tysięcy uczniów, 3 tysiące nauczycieli i kilka tysięcy rodziców). Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji Hybrydowa Szkoła (hybrydowa.edu.pl), której misją jest inspirowanie i kreowanie przestrzeni współpracy do tworzenia edukacji przyszłości.