David Pereira started making games in 1998 when he learned how to use Clickteam’s The Games Factory. He graduated in computer science from FCT-UNL, where he learned about C++, OpenGL, and DirectX, which allowed him to create more complex games. After working in IT consulting for a few years, he joined Miniclip in Portugal where he worked on popular mobile games such as 8 Ball Pool, Gravity Guy 1 and Gravity Guy 2, Extreme Skater, iStunt2, Hambo, and many others. Since then, he has been the lead developer for MPC in the John Lewis Christmas VR Experience, worked on an earlier version of Mortal Shell, and did volunteer work teaching people with Asperger’s how to make games with Unreal Engine 4. Today, he’s working on his own game, a soon-to-be-announced first-person action RPG.
David Pereira - ebooki
Tytuły autora: David Pereira dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Promocja
Postęp, wiążący się z przejściem do nowego, wyższego etapu w rozwoju ludzkości, przynosi pozytywne jak i negatywne następstwa w różnych dziedzinach działalności człowieka, a także społeczności zorganizowanej w państwo.Tak samo rzecz się ma z informacją, jej zastosowaniem dla dobra, ale i na szkodę innych ludzi. Dzięki łatwemu i powszechnemu dostępoBezpieczeństwo informacyjne. Aspekty prawno-administracyjne
Redakcja naukowa: Waldemar Kitler, Joanna Taczkowska-Olszewska
(9,90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
55.00 zł(-46%) -
Bestseller
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej podstawie programowej, obowiązującej od 1 września 2019 roku. Omówiono tu zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia baz danych oraz administrowania nimi.- Druk pkt
-
Ta książka prezentuje najlepsze z możliwych podejście do nauki elektroniki. Już od pierwszych stron zaczniesz pracować nad realnymi projektami. W serii interesujących eksperymentów poznasz najważniejsze elementy tej układanki oraz sposób ich działania. Jednak na samym początku przygotujesz swoją domową pracownię — będziesz potrzebował trochę miejsca, odpowiednich przyrządów i części. Potem będzie już tylko ciekawiej! Każdy kolejny projekt to nowe, trudniejsze wyzwanie. Jednak ponad 500 zdjęć gwarantuje, że poradzisz sobie w mig ze wszystkimi problemami. Spełnij swoje marzenia i zbuduj własne układy elektroniczne!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Promocja
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzenia czystego, czytelnego kodu znajdziesz właśnie w tej książce. Podręcznik jest obowiązkową pozycją dla każdego, kto chce poznać techniki rzetelnego i efektywnego programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%)