- Serie wydawnicze:
- Księga eksperta
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 23
- Stron:
- 688
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Visual Basic .NET. Księga eksperta
"Visual Basic .NET. Księga eksperta" zawiera dokładne omówienie nowego języka Visual Basic .NET, zunifikowanego środowiska programowania Visual Studio IDE, programowania formularzy WWW, ADO.NET, usługi WWW, GDI+ i wiele innych.
Visual Studio .NET jest środowiskiem bardzo rozbudowanym i potężnym. Aby w pełni je wykorzystać, poznasz także sposoby tworzenia makr oraz znajdziesz omówienie modelu automatyzacji służącego do indywidualizacji zadań i interfejsu IDE w Visual Studio. Książka zawiera wiele przykładów wziętych z praktyki programistycznej.
Książka omawia:
- Środowisko programistyczne Visual Studio, korzystanie z SourceSafe
- Język Visual Basic .NET, programowanie zorientowane obiektowo w VB .NET
- Rozszerzanie środowiska programistycznego za pomocą makr
- Zaawansowane programowanie w VB .NET: refleksje, przeciążanie, programowane oparte na zdarzeniach, polimorfizm, definiowanie atrybutów
- Tworzenie interfejsu użytkownika (aplikacje konsolowe, aplikacje z interfejsem Windows)
- Pisanie aplikacji wielowątkowych
- Uruchamianie usług WWW (Web Services)
Wybrane bestsellery
-
Książka ta jest napisana przez programistów Accessa oraz dla programistów Accessa. Obecnie wiele książek pisanych jest przez zawodowych instruktorów i pisarzy. Autorzy tej książki zajmują się tym samym co Ty -- tworzą w Accessie aplikacje dla swoich użytkowników. W książce tej dzielimy się naszym doświadczeniem. Skupiamy się na tych właściwościach
- Druk pkt
Access 2002. Projektowanie baz danych. Księga eksperta
Stephen Forte, Thomas Howe, Kurt Wall, Paul Kimmel, Russ Mullen
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja 2za1
Czy chcesz szybko i skutecznie opanować podstawy Microsoft Azure, zrozumieć jego architekturę i możliwości? W takim razie to książka dla Ciebie! Czy chcesz nauczyć się, jak wdrażać, zarządzać i skalować aplikacje w chmurze Azure, nie tracąc przy tym cennego czasu? W takim razie to książka dla Ciebie! Czy chcesz zanurzyć się w zaawansowane techniki- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja Promocja 2za1
Explore ASP.NET Core with this unique guide to crafting resilient and adaptable applications with the GoF design patterns. Featuring architectural principles, SOLID, REST, layering, microservices, and feature-oriented design, and more.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Rynek pracy w IT zmienia się dynamicznie, w tempie odpowiadającym rozwojowi stosowanej w informatyce technologii. Ponieważ rośnie zakres wiedzy, liczba języków programowania, środowisk programistycznych i rozmaitych rodzajów oprogramowania wspomagającego, mamy obecnie do czynienia ze zjawiskiem specjalizacji. Dziś ze świecą szukać fullstack developerów, czyli osób wykonujących wszystkie zadania w IT. Dziś pracę jednego fullstack developera wykonuje co najmniej trzech ludzi: frontend developer, backend developer i tester oprogramowania. A ponieważ drugim, obok specjalizacji, zjawiskiem na rynku pracy w branży jest poszukiwanie rozwiązań wydajniejszych, a co za tym idzie – szybszych, ten ostatni z teamu, czyli tester, będzie najprawdopodobniej wykonywał swoje zadania w sposób zautomatyzowany.- Videokurs pkt
(59,15 zł najniższa cena z 30 dni)
76.05 zł
169.00 zł (-55%)
Zobacz pozostałe książki z serii Księga eksperta
-
Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
WPF 4.5. Księga eksperta bezapelacyjnie jest najlepszą książką, która wszystkie potrzebne informacje przekazuje w praktyczny i przystępny sposób. Jej autorem jest guru WPF, pracujący dla Microsoftu architekt, Adam Nathan.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Niniejsza książka to zarówno podręcznik do nauki programowania aplikacji bazodanowych, jak i kompendium wiedzy o bibliotece VCL w części, która dotyczy baz danych. Studiując tę książkę można samodzielnie zbudować własne komponenty bazodanowe do edycji danych. Czytelnik znajdzie w niej wiadomości między innymi na temat: narzędzi tworzenia baz danyc
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czytając niniejszą książkę Czytelnik dowie się jak: Zaprojektować i efektywnie zaimplementować modele obiektowe przy wykorzystaniu UML Zaprojektować obiektowe algorytmy sortowania Wykorzystać kontenery i iteratory biblioteki standardowej Wybrać najlepszą metodę przeszukiwania Poznać najlepsze techniki mieszające Tworzyć dynamiczne struktury danych
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka przybliża podstawowe założenia sieci komputerowych, które powinny być znane współczesnemu informatykowi. Krok po kroku wprowadzi Cię w problematykę sieci, pozwalając na poznanie ich architektury i zrozumienie zasad działania. Każdy rozdział zawiera wyczerpujące informacje na temat różnych mechanizmów sieciowych. Jest to również cenny podrę
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka prezentuje tajniki niczym nieskrępowanego tworzenia aplikacji 32-bitowych w Delphi 3. Szczególnie dokładnie omówione są te elementy Delphi, które w wersji 3 zostały zmodyfikowane lub w ogóle pojawiły się po raz pierwszy, jak na przykład rozproszone zbiory dancyh czy też model wielowarstwowej bazy danych. Czytając tę książkę znajdz
- Druk pkt
Niedostępna
-
Z niniejszej książki Czytelnik dowie się w jaki sposób: Korzystać z wizualnych narzędzi obsługi baz danych Microsoft. Umożliwić aplikacjom obsługę poczty za pomocą MAPI. Zgłębić możliwości Visual SourceSafe. Zaimplementować opcję OLE Drag and Drop. Poznać typy zmiennych języka Visual Basic, struktury danych, zbiorów i wyliczeń. Tworzyć i stosować
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka ta odsłania wszystkie tajemnice OpenGL - biblioteki graficznej stosowanej do tworzenia profesjonalnej grafiki 3D, za pomocą której zostały stworzone między innymi takie efekty specjalne, jak dinozaury w filmie "Park Jurajski" czy efekt płynnego metalu w filmie "Terminator 2". "OpenGL" to obszerny i spójny podręcznik programowania z użyciem
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce tej czytelnik znajdzie: Opis podstawowych cech kilkunastu najnowszych odmian systemu UNIX. Opis wybranych zagadnień z zakresu administrowania systemem, rejestrowanie użytkowników, instalowanie i konfigurowanie terminali i drukarek, archiwizowanie systemu plików. Opis programów do łączenia komputerów PC z systemami UNIX-owymi i wykorzysta
- Druk pkt
Niedostępna
-
Linux - księga eksperta zawiera dokładne objaśnienia kluczowych właściwości i elementów systemu Linux. Książka ta to przede wszystkim szczegółowe informacje o tym, jak: Profesjonalnie zarządzać urządzeniami i systemem plików Skonfigurować komputer Linuxa jako maszynę multimedialną Modyfikować i aktualizować jądro systemu Zarządzać użytkownikami i
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Visual Basic .NET. Księga eksperta" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Visual Basic .NET. Księga eksperta" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Visual Basic .NET. Księga eksperta" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Visual Basic .NET Unleashed
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Jurczyk, Marek Pałczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7771-9, 8371977719
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-02-27
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2042
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » .NET - Programowanie
Programowanie » Visual Basic - Programowanie
- Serie wydawnicze: Księga eksperta
Spis treści książki
- Profile użytkownika (30)
- Tworzenie projektu (31)
- Pliki i katalogi projektu (31)
- Dodawanie projektu do kontroli kodu źródłowego (33)
- Kompilacja projektów (35)
- Korzystanie z menedżera konfiguracji (36)
- Właściwości wspólne (36)
- Opcje konfiguracyjne (38)
- Debug Build (38)
- Release Build (38)
- Kompilacje typu Command-Line oraz korzystanie z Make File (39)
- Organizacja kodu źródłowego formularza (39)
- Przełączanie się pomiędzy widokiem kodu a widokiem obiektów (42)
- Przestrzenie nazw (43)
- Skracanie kodu (44)
- Dyrektywa #Region (45)
- Edytowanie kodu i cechy ułatwiające tworzenie dokumentacji (45)
- Konfiguracja opcji IDE (48)
- Opcje środowiska (49)
- Opcje kontroli kodu źródłowego (49)
- Opcje edytora tekstu (49)
- Opcje projektanta formularzy (Windows Forms Designer) (50)
- Opcje analizatora (50)
- Opcje narzędzi bazy danych (50)
- Opcje debugowania (50)
- Opcje projektanta HTML (51)
- Opcje projektu (51)
- Opcje projektanta XML (51)
- Proces debugowania w nowym IDE (51)
- Podstawowe klawisze skrótów podczas debugowania (52)
- Strukturalna obsługa wyjątków (53)
- Przegląd Szablonów Projektów (53)
- Windows Application (53)
- Class Library (54)
- Windows Control Library (55)
- ASP.NET Web Applications (55)
- ASP.NET Web Service (57)
- Web Control Library (58)
- Empty Project (58)
- Empty Web Project (58)
- New Project in Existing Folder (58)
- Projekty w wersji Enterprise (58)
- Technologia IntelliSense (60)
- Składowe klas (60)
- Informacja o parametrach (60)
- Szybka podpowiedź (60)
- Dokańczanie wyrazów (60)
- Cechy IntelliSense specyficzne dla VB (61)
- Korzystanie z widoków (61)
- Solution Explorer (61)
- Class View (62)
- Server Explorer (62)
- Resource View (63)
- Properties Window (63)
- Toolbox (63)
- Pendind Check-ins (63)
- Web Browser (63)
- Inne okna (64)
- Dokumentacja (67)
- Podsumowanie (67)
- Rozszerzenia plików (69)
- Grupy Visual Basic jako rozwiązania (69)
- Nowe rozszerzenia plików źródłowych (69)
- Przestrzenie nazw (71)
- Referencje (72)
- Dyrektywy Option (72)
- Option Explicit (72)
- Option Compare (74)
- Option Strict (74)
- Moduł Option Private (75)
- Option Base (76)
- Typy danych (76)
- Typy Object (77)
- Typy całkowite (80)
- Typy niecałkowite (81)
- Typ Char (85)
- Typ String (86)
- Typ Boolean (89)
- Typ DateTime (91)
- Deklaracje zmiennych (94)
- Deklarowanie i inicjowanie pojedynczej zmiennej (95)
- Deklaracje wielu zmiennych jednocześnie (96)
- Inicjowanie wielu zmiennych jednocześnie (97)
- Definiowanie stałych (98)
- Tworzenie egzemplarzy obiektów (98)
- Listy inicjujące zmienne (99)
- Operatory (99)
- Funkcje konwersji typów (101)
- Zmiany zasięgu zmiennych w VB .NET (103)
- Instrukcje sterowania pracą programu (103)
- Tablice i kolekcje (104)
- Tablice o określonych granicach (105)
- Tablice N-wymiarowe (105)
- Modyfikacja rozmiarów tablic (106)
- Zwracanie tablic przez funkcje (106)
- Tablice jako podklasy System.Array (107)
- Abstrakcyjne typy danych (107)
- Strukturalna obsługa wyjątków (109)
- Korzystanie ze słów zastrzeżonych w Visual Basic .NET (110)
- Kompatybilność pomiędzy aplikacjami VB6 a VB .NET (110)
- Microsoft.VisualBasic (110)
- Elementy programowania VB6 zmienione w Visual Basic .NET (111)
- Podsumowanie (111)
- Deklarowanie i inicjowanie zmiennych (113)
- Inicjowanie zmiennych (114)
- Deklarowanie i inicjowanie zmiennych w pojedynczej instrukcji (116)
- Deklarowanie zmiennych tuż przed ich pierwszym użyciem (116)
- Deklarowanie zmiennych o jak najmniejszym zasięgu (116)
- Korzystanie z refaktoringu: zamiana zmiennych tymczasowych na kwerendy (117)
- Praca z zasięgiem blokowym (119)
- Zmienne statyczne (120)
- Używanie zmiennych statycznych (120)
- Zmienne statyczne a pamięć (121)
- Korzystanie z tablic (121)
- Tablice są instancjami klasy System.Array (121)
- Deklarowanie tablic (122)
- Korzystanie z metod tablicowych (122)
- Tablice wielowymiarowe (123)
- Praca z abstrakcyjnymi typami danych (125)
- Składowe klasy ArrayList (126)
- Używanie ArrayList (127)
- HashTable (128)
- SortedList (129)
- Queue (130)
- Podsumowanie Abstrakcyjnych Typów Danych (130)
- Przesłanianie zmiennych (131)
- Funkcje i podprogramy (132)
- Definiowanie struktur (132)
- Używanie obiektów (132)
- Co to jest konstruktor? (133)
- Konstruktory sparametryzowane (134)
- Destruktory (134)
- Obsługa wyjątków (135)
- Try...Catch (135)
- Try...Finally (139)
- Podsumowanie (140)
- Automatyzacja zadań powtarzających się (142)
- Przykład: nagrywanie makra (142)
- Podgląd zarejestrowanego makra (143)
- Edycja makra tymczasowego (144)
- Uruchamianie makra (148)
- Przypisywanie klawiszy skrótu do makra (149)
- Dodawanie klawisza makra do paska narzędziowego (149)
- Korzystanie z Eksploratora Makr (151)
- Eksport makra (151)
- Makra włączające i wyłączające pułapki (151)
- Wysyłanie informacji do okna wyjściowego Output (153)
- Eksportowanie modułów makra (155)
- Importowanie modułów makra (155)
- Korzystanie z Macros IDE (155)
- Bezpieczeństwo makr (156)
- Współdzielenie makr (156)
- Tworzenie projektu makra (156)
- Obsługa Visual Studio poprzez okno Command (158)
- Odpowiadanie na zdarzenia IDE (158)
- Dostosowanie Visual Studio do własnych wymagań (160)
- Ogólny opis Extensibility Object Model (161)
- Ogólny opis Project-Neutral Extensibility Object Model (165)
- Tworzenie przystawek (167)
- Tworzenie projektu przystawki (168)
- Rejestracja przystawek (172)
- Dodawanie zachowań do przystawki (173)
- Tworzenie kreatorów (174)
- Tworzenie pliku uruchomieniowego kreatora (176)
- Rejestracja biblioteki klas kreatora (176)
- Testowanie kreatora (176)
- Program Integracji Visual Studio (177)
- Podsumowanie (178)
- Pisanie procedur (179)
- Pisanie procedur (180)
- Pisanie funkcji (182)
- Definiowanie argumentów procedury (185)
- Domyślne przekazywanie parametrów (186)
- Korzystanie z parametrów opcjonalnych (190)
- Definiowanie argumentów ParamArray (193)
- Redukowanie liczby parametrów (194)
- Praca z rekurencją (199)
- Definiowanie procedur rekurencyjnych (199)
- Zamiana rekurencji na algorytm nierekurencyjny (199)
- Definiowanie struktur (200)
- Definiowanie pól i właściwości (201)
- Dodawanie metod do struktur (202)
- Implementowanie konstruktorów (203)
- Definiowanie zdarzeń strukturalnych (205)
- Deklarowanie zmiennych w strukturze (207)
- Ukrywanie informacji (208)
- Argumenty struktur i typy zwracane (208)
- Cechy niedostępne dla struktur (208)
- Korzystanie z typów wyliczeniowych (209)
- Podsumowanie (210)
- Przestrzeń nazw Reflection (213)
- Pakiety (214)
- Manifest jako źródło informacji o zasobach (216)
- Obiekt modułu (216)
- Obiekt File (219)
- Właściwość Location (221)
- Właściwość EntryPoint (221)
- Właściwość GlobalAssemblyCache (221)
- Type (221)
- Wiązania (222)
- Klasa MethodInfo (227)
- Klasa ParameterInfo (228)
- Klasa FieldInfo (228)
- Klasa PropertyInfo (228)
- Klasa EventInfo (228)
- Tworzenie typów w trakcie działania aplikacji z wykorzystaniem refleksji (229)
- Inne przypadki korzystania z refleksji (232)
- Lokalizacja (233)
- Podsumowanie (233)
- Definiowanie klas (235)
- Używanie specyfikatorów dostępu do klas (237)
- Hermetyzacja i ukrywanie informacji (239)
- Specyfikatory dostępu (240)
- Praca z zasięgiem (240)
- Dodawanie pól i właściwości (240)
- Hermetyzacja i właściwości (242)
- Definiowanie właściwości indeksowanych (243)
- Korzystanie z modyfikatorów właściwości (250)
- Definiowanie właściwości współdzielonych (253)
- Dodawanie atrybutów właściwości (253)
- Dodawanie metod do klas (254)
- Implementowanie konstruktorów i destruktorów (256)
- Dodawanie funkcji i procedur do metod (260)
- Korzystanie z modyfikatorów metod (263)
- Korzystanie ze specyfikatorów dostępu (265)
- Dodawanie zdarzeń do klas (266)
- Definiowanie klas zagnieżdżonych (267)
- Zrozumienie celu korzystania z klas zagnieżdżonych (271)
- Definiowanie klasy Signal (272)
- Definiowanie abstrakcyjnej klasy bazowej Light (276)
- Implementowanie świateł sygnalizacji (276)
- Podsumowanie programu TrafficLight (277)
- Tworzenie egzemplarzy klas (277)
- Podsumowanie (278)
- Rozumienie zdarzeń i procedur ich obsługi (279)
- Podstawowa delegacja: EventHandler (281)
- Dołączanie wielu zdarzeń do jednej procedury obsługi (288)
- Tworzenie procedur obsługi zdarzeń w edytorze kodu (290)
- Pisanie procedur obsługi zdarzeń w edytorze kodu (293)
- Przypisywanie procedur obsługi zdarzeń w trakcie pracy aplikacji (294)
- Tworzenie procedur obsługi zdarzeń w trakcie pracy aplikacji (294)
- Tworzenie procedur obsługi zdarzeń w WebForms Designer (296)
- Deklarowanie i wywoływanie zdarzeń (296)
- Deklarowanie zdarzeń (298)
- Generowanie zdarzeń (299)
- Implementowanie procedur obsługi zdarzeń klasy (300)
- Implementowanie procedur obsługi zdarzeń współdzielonych (300)
- Implementowanie procedur obsługi zdarzeń modułowych (300)
- Implementowanie procedur obsługi zdarzeń struktury (302)
- Niedostępne właściwości zdarzeń (303)
- Podsumowanie (303)
- Używanie delegacji EventHandler (306)
- Korzystanie z argumentów obiektu EventHandler (306)
- Korzystanie z argumentu EventHandler System.EventArgs (315)
- Przegląd składowych delegacji (315)
- Definiowanie delegacji (317)
- Deklarowanie procedur odpowiadających sygnaturom delegacji (317)
- Inicjowanie delegacji (318)
- Cel stosowania delegacji (318)
- Przekazywanie delegacji jako argumentów (319)
- Przegląd algorytmów sortowania i opis działania aplikacji (320)
- Algorytmy sortowania (321)
- Analiza działania aplikacji SortAlgorithms (321)
- Alternatywa dla typów proceduralnych (326)
- Delegacje grupowe (327)
- Metoda Combine (329)
- Korzystanie z delegacji grupowych (329)
- Korzystanie z delegacji poza granicami projektu (330)
- Podsumowanie (333)
- Podstawy dziedziczenia (335)
- Co to jest dziedziczenie? (336)
- Podstawowa składnia dziedziczenia (337)
- Dziedziczenie w przykładach (338)
- Implementowanie właściwości, zdarzeń i metod w edytorze kodu (339)
- Dziedziczenie pojedyncze a dziedziczenie wielokrotne (342)
- Definiowanie klas, które muszą być dziedziczone (342)
- Przykład wirtualnej klasy abstrakcyjnej (343)
- Definiowanie klas, które nie mogą być dziedziczone (345)
- Polimorfizm (346)
- Trzy rodzaje polimorfizmu (348)
- Wywoływanie metod dziedziczonych (350)
- Przesłanianie metody klasy nadrzędnej (350)
- Dynamiczne rzutowanie typów (352)
- Definiowanie interfejsów (354)
- Interfejsy a klasy (354)
- Definiowanie interfejsu (355)
- Podsumowanie (357)
- Deklarowanie pól współdzielonych (359)
- Definiowanie właściwości współdzielonych (360)
- Używanie metod współdzielonych (364)
- Definiowanie konstruktorów współdzielonych (369)
- Konstruktory współdzielone i singletony (369)
- Przykład konstruktora współdzielonego (370)
- Implementowanie metod fabrycznych (375)
- Przeciążanie składowych współdzielonych (378)
- Generowanie zdarzeń współdzielonych (380)
- Podsumowanie (382)
- Rola atrybutów (384)
- Czym są metadane? (384)
- Nazwy atrybutów (390)
- Elementy opisywane przez atrybuty (391)
- Opisywanie pakietu (391)
- Oznaczanie typów i składowych (393)
- Dodawanie atrybutów typu (393)
- Dodawanie atrybutów metod (396)
- Dodawanie atrybutów pól i własności (399)
- Przeglądanie atrybutów za pomocą deasemblera MSIL (403)
- Pozyskiwanie atrybutów za pomocą refleksji (403)
- Tworzenie atrybutów użytkownika (405)
- Implementacja HelpAttribute (405)
- Deklarowanie klasy atrybutu (405)
- Określanie zasad użycia atrybutu - AttributeUsage (406)
- Dziedziczenie z System.Attribute (407)
- Implementowanie konstruktora (407)
- Dodawanie nazwanych argumentów (408)
- Atrybutu komponentów (408)
- Atrybuty współpracy z COM (409)
- Podsumowanie (409)
- Podstawy aplikacji konsolowych (413)
- Procedura Sub Main implementowana w module (414)
- Procedura Sub Main implementowana w klasie (415)
- Pozyskiwanie argumentów wierszy poleceń (416)
- Klasa Console (420)
- Odczyt i zapis w standardowych urządzeniach wejścia-wyjścia (421)
- Zapis do urządzenia informacji o błędach (423)
- Zmiana urządzenia informacji o błędach (424)
- Implementacja programu FileSort (425)
- Stosowanie TextReader (426)
- Stosowanie TextWriter (430)
- Pliki tymczasowe (430)
- Stosowanie interfejsu IEnumerator (431)
- Sortowanie w ArrayList (432)
- Implementowanie interfejsu IComparer (432)
- Przestrzenie nazw aplikacji konsolowych (433)
- Wielowątkowość w aplikacji konsolowej (433)
- Debugowanie aplikacji konsolowych (436)
- Ustalanie argumentów wiersza poleceń za pomocą IDE (436)
- Przyłączanie debugera do uruchomionej aplikacji (436)
- Monitorowanie systemu plików (439)
- Podsumowanie (440)
- Przetwarzanie asynchroniczne bez udziału wątków (442)
- Stosowanie timera (442)
- Zdarzenie Application.Idle (442)
- Lekkie wątki - pule wątków (444)
- Czym jest pula wątków? (444)
- Jak działa pula wątków? (445)
- Stosowanie puli wątków (445)
- Synchronizacja - WaitHandle (449)
- Synchronizacja z wykorzystaniem klasy Monitor (455)
- Wielowątkowość - waga ciężka (457)
- Tworzenie i korzystanie z wątków (457)
- Przykład wątku (457)
- Dołączanie atrybutu ThreadStatic (459)
- Wielowątkowość a formularze Windows (461)
- Strategie wielowątkowości dla formularzy Windows (462)
- Invoke i wywołania synchroniczne (462)
- Wywołania asynchroniczne - BeginInvoke i EndInvoke (463)
- Podsumowanie (466)
- Przegląd przestrzeni nazw Forms (467)
- Klasy przestrzeni nazw Forms (468)
- Interfejsy przestrzeni nazw Forms (478)
- Struktury przestrzeni nazw Forms (479)
- Delegacje przestrzeni nazw Forms (480)
- Wyliczenia przestrzeni nazw Forms (481)
- Przegląd przestrzeni nazw System.Drawing (482)
- Klasy przestrzeni nazw System.Drawing (482)
- Struktury przestrzeni nazw System.Drawing (489)
- Klasa Form (489)
- Powoływanie obiektu formularza (490)
- Projektowanie interfejsu użytkownika (491)
- Dynamiczne tworzenie kontrolek (493)
- Procedury obsługi zdarzeń dynamicznie tworzonych kontrolek (494)
- Wyszukiwanie aktywnego formularza (494)
- Dołączanie kodu do formularzy (494)
- Tworzenie formularzy użytkownika za pomocą GDI+ (495)
- Podsumowanie (495)
- Rozmieszczanie kontrolek (497)
- Kotwiczenie kontrolek (498)
- Dokowanie kontrolek (499)
- Zachowanie marginesu kontrolek (499)
- Ustalanie położenia i rozmiaru (499)
- Praca z Menu (500)
- Definiowanie MainMenu i ContextMenu (500)
- Dołączanie kodu menu (501)
- Różnice pomiędzy MainMenu i ContextMenu (503)
- Dynamiczne dodawanie pozycji menu (504)
- Zaawansowane techniki projektowania formularzy (507)
- Własność Form.AutoScale (507)
- Automatyczne przewijanie (507)
- Rozmiar AutoScrollMargin (508)
- Stosowanie obiektu CreateParams (508)
- Czym zajmują się klasy Component i Control (510)
- Klasa Component (510)
- Klasa Control (511)
- Dynamiczne dodawanie kontrolek (512)
- Kontrolki użytkownika - UserControls (513)
- Wprowadzanie kontrolek do kontrolki użytkownika (513)
- Zdarzenia w kontrolkach użytkownika (514)
- Kod w kontrolkach użytkownika (516)
- Umieszczanie kontrolki użytkownika w Visual Studio .NET (516)
- Przypisywanie kontrolce bitmapy pojawiającej się oknie narzędziowym (517)
- Tworzenie własnych kontrolek (517)
- Tworzenie niewidocznych komponentów (518)
- Określanie domyślnego zdarzenia (519)
- Podsumowanie (520)
- Podstawy GDI+ (521)
- Stosowanie obiektów Graphics (522)
- Podstawowe klasy związane z rysowaniem (524)
- Proste operacje z wykorzystaniem GDI+ (525)
- Kreślenie figur płaskich i tekstu (526)
- Zaawansowane metody graficzne (530)
- Kreślenie krzywych (530)
- Kreślenie skomplikowanych krzywych - krzywe Bézier (531)
- Ścieżka graficzna - klasa GraphicsPath (532)
- Klasa Region (537)
- Formularze o niestandardowych kształtach (537)
- Klasa Icon (540)
- Przestrzeń nazw Imaging (540)
- Grafika użytkownika w formularzach Windows (541)
- Drukowanie grafiki (542)
- Podsumowanie (543)
- Przegląd usług Web Services (547)
- Wyszukiwanie usług Web Services za pomocą UDDI (549)
- uddi.microsoft.com (550)
- Lokalne usługi Web Services (550)
- Cztery aspekty pracy z Web Services (551)
- Wywoływanie usług WWW (552)
- Odwołania do WebServices (552)
- Aplikacje formularzy Windows (554)
- Aplikacje formularzy WWW (555)
- Implementowanie usług WWW (556)
- Plik global.asax (556)
- Plik web.config (557)
- Plik disco (559)
- Plik .asmx (560)
- Kiedy usługi Web Servcies mogą okazać się przydatne (561)
- Tworzenie usługi Web Service (562)
- Wybór metody dostępu sieciowego (566)
- Zarządzanie informacjami stanu (567)
- Obsługa i generowanie wyjątków w usługach Web Services (569)
- Debugowanie usług Web Services (570)
- Zintegrowane debugowanie (571)
- Uruchamianie bez debugowania (571)
- Uruchamianie w przeglądarce (571)
- Kompilowanie i rozpowszechnianie projektów sieciowych (572)
- Podsumowanie (573)
- Formularze WWW (576)
- Okno projektowania formularzy WWW (576)
- Kod formularzy WWW (578)
- Kompilowanie i uruchamianie aplikacji ASP.NET (580)
- Request i Response (580)
- ASP.NET i ADO.NET (581)
- Baza danych przykładowych programów (582)
- Sortowanie danych w formularzu WWW (584)
- Stronicowanie danych przy użyciu DataGrid (586)
- Buforowanie danych wyjściowych (587)
- Dodawanie i usuwanie elementów bufora (590)
- Deklarowanie terminu ważności elementów pamięci podręcznej (591)
- Względy wydajnościowe (591)
- Przygotowywanie kontrolek do wyświetlenia (592)
- Dynamiczne dodawanie kontrolek do strony (594)
- Programowe dodawanie tekstu statycznego (594)
- Modyfikowanie własności kontrolek przy użyciu kolekcji Attributes (595)
- Programowe dodawanie kontrolek LiteralControl (595)
- Dodawanie kontrolek przy użyciu kontrolki PlaceHolder (596)
- Programowe dodawanie kontrolek prezentacji danych (597)
- Wyposażanie kontrolek dynamicznych w procedury obsługi zdarzeń (598)
- Tworzenie własnych kontrolek WWW (599)
- Zapisywanie strony WWW jako kontrolki serwerowej (600)
- Tworzenie własnej kontrolki użytkownika (606)
- Tworzenie biblioteki kontrolek WWW (607)
- Podsumowanie (609)
- Źródło zdarzeń (612)
- Tworzenia źródła zdarzeń (612)
- Usuwanie źródła zdarzeń (614)
- Pozyskiwanie tablicy dzienników zdarzeń (614)
- Wyszukiwanie nazwy logu na podstawie nazwy źródła (615)
- Usuwanie dziennika (615)
- Dokonywanie wpisów do istniejącego dziennika (615)
- Własny dziennik zdarzeń (617)
- Pobieranie zawartości dziennika zdarzeń (618)
- Czyszczenie dziennika zdarzeń (620)
- Powiadamianie o zdarzeniu (620)
- Zdalny dziennik zdarzeń (621)
- EventLogTraceListener (621)
- Podsumowanie (622)
- Elementy usunięte z VB. NET (625)
- Zmiany w deklaracji i składni (627)
- As Any (627)
- Deklarowanie zmiennych (627)
- Numerowanie wierszy (628)
- Zmiany zakresu widoczności zmiennych (629)
- Zmiany w deklaracji procedur (629)
- Brak IsMissing (630)
- Wywoływanie procedur (630)
- Przekazywanie własności przez referencję (631)
- ByVal - domyślny modyfikator argumentu (632)
- Argumenty ParamArray (632)
- Modyfikator Static (633)
- Zmiany we własnościach (633)
- Ujednolicona deklaracja własności w Visual Basic .NET (634)
- Let nie jest już obsługiwane (634)
- Własności domyślne nie mogą być współdzielone lub prywatne (634)
- Własności domyślne muszą pobierać argumenty (634)
- Argumenty własności nie mogą być przekazywane przez referencję (635)
- Zmiany zakresu tablic (636)
- Rozmiar tablicy może się zmienić, ale liczba wymiarów jest stała (636)
- Zmiany w typach danych (637)
- Typ Currency (637)
- Brak DefTyp (637)
- Konstrukcja Type zastąpiona przez Structure (637)
- Visual Basic .NET nie obsługuje ciągów tekstowych o ustalonej długości (638)
- Zmiany w wartościach całkowitoliczbowych (638)
- Zmiany operatorów (639)
- Operatory równoważności i implikacji (639)
- And, Or, Xor i Not (639)
- Szybkie oszacowanie (640)
- Zmiany w sterowaniu przebiegiem programu (640)
- Wywołanie funkcji zamiast GoSub (640)
- Brak On ... GoSub i On ... Goto (642)
- Zmiany w klasach i interfejsach (643)
- Parametryzowane konstruktory (643)
- Brak Option Private Module (643)
- Zmiany w interfejsach (643)
- Zastąpione elementy programowania (644)
- Arcustangens (Atn) (644)
- Circle (645)
- Debug.Print i Debug.Assert (645)
- DoEvents (645)
- IsNull (645)
- IsObject (645)
- Line (646)
- LSet i RSet (646)
- MsgBox (646)
- Wend (646)
- Elementy programowania obsługiwane w inny sposób (647)
- Calendar (647)
- Date (647)
- Empty zastąpiono przez Nothing (648)
- Now (648)
- Rnd i Round (648)
- PSet i Scale nie są obsługiwane w Visual Basic .NET (649)
- Sgn i Sqr (649)
- String (649)
- Time (650)
- VarType (650)
- Typ Variant zastąpiony przez Object (650)
O Autorze (19)
Wstęp (21)
Rozdział 1. Ujednolicone środowisko pracy Visual Studio (29)
Rozdział 2. Czas na zmiany... (69)
Rozdział 3. Podstawy programowania w Visual Basic .NET (113)
Rozdział 4. Makra i rozszerzenia Visual Studio (141)
Rozdział 5. Procedury, funkcje i struktury (179)
Rozdział 6. Refleksje (213)
Rozdział 7. Tworzenie klas (235)
Rozdział 8. Dodawanie zdarzeń (279)
Rozdział 9. Delegacje (305)
Rozdział 10. Dziedziczenie i polimorfizm (335)
Rozdział 11. Składowe współdzielone (359)
Rozdział 12. Definiowanie atrybutów (383)
Rozdział 13. Aplikacja konsolowa (413)
Rozdział 14. Aplikacje wielowątkowe (441)
Rozdział 15. Stosowanie formularzy Windows (467)
Rozdział 16. Projektowanie interfejsu użytkownika (497)
Rozdział 17. Programowanie z GDI+ (521)
Rozdział 18. Stosowanie i implementacja usług WWW (Web Services) (547)
Rozdział 19. Programowanie sieciowe z ASP.NET (575)
Rozdział 20. Dziennik zdarzeń (611)
Dodatek A Elementy programowania VB6 zmienione w VB.NET (625)
Skorowidz (651)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Visual Basic .NET. Księga eksperta Paul Kimmel (23) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(8)
(4)
(2)
(5)
(4)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie