Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX
- Autor:
- Herbert Schildt
- Serie wydawnicze:
- Przewodnik dla początkujących
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 22
- Stron:
- 576
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX
Java cały czas dynamicznie się rozwija, a każda wersja przynosi nowe rozwiązania. Ten wszechstronny język pozwala na tworzenie stron WWW, aplikacji internetowych, aplikacji mobilnych i wysoko specjalistycznego oprogramowania dla przeróżnych urządzeń technicznych. Jest to możliwe między innymi dzięki licznym bibliotekom i narzędziom wspierającym proces kodowania. Mimo upływu lat Java wciąż pozostaje żywym i nowoczesnym językiem wybieranym przez profesjonalistów.
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.
W książce znajdziesz:
- treści dobrane pod kątem efektywnej i łatwej nauki
- eksperckie wskazówki i podpowiedzi
- praktyczne przykłady zastosowania nabytych umiejętności
- utrwalające wiedzę testy sprawdzające
- przykładowe kody uzupełnione zrozumiałymi komentarzami
Java: twórz, kompiluj i uruchamiaj najlepszy kod!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które mają pewne doświadczenia z Javą i chcą szybko poznać Kotlina w stopniu pozwalającym na tworzenie aplikacji serwerowych, dla systemu Android i maszyn JVM. Znalazł się tu opis podstawowych cech języka i jego najważniejszych struktur, a następnie przedstawiono bardziej zaawansowane zagadnienia, takie jak tworzenie wysokopoziomowych abstrakcji i języków domenowych. Duży nacisk położono na integrację kodu Kotlin z istniejącymi projektami Java oraz na sposoby wprowadzania Kotlina do aktualnie użytkowanego środowiska. Zaprezentowano kilka przydatnych bibliotek i narzędzi, znakomicie ułatwiających pracę programiście. Nie zabrakło również licznych przykładów kodu, ilustrujących omawiane zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%)
O autorze książki
Herb Schildt - jest jednym z najpopularniejszych autorów książek o programowaniu. Jest autorytetem w sprawach języków C, C++, Java i C#, a także doskonałym programistą systemu Windows. Był członkiem komitetu ANSI/ISO, który dokonał standaryzacji języka C++. Jego książki sprzedały się na całym świecie w ponad 3 milionach egzemplarzy i zostały przetłumaczone na większość języków.
Herbert Schildt - pozostałe książki
-
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest jedenastym wydaniem wyczerpującego kompendium programisty Javy, w pełni zaktualizowanym, uzupełnionym o nowości wprowadzone w Java SE 11. Opisuje język kompleksowo: jego składnię, słowa kluczowe oraz najistotniejsze zasady programowania. Zawiera także informacje o najważniejszych składnikach biblioteki Javy, takich jak klasy wejścia-wyjścia, framework Collections, biblioteka strumieni oraz narzędzia programowania współbieżnego. Oczywiście szczegółowo został tu opisany inny niezwykle ważny element — system modułów Javy. Przedstawiono też interaktywne narzędzie programistyczne JShell. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę. Co ważne, poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. Z tak przygotowanego materiału skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest ósmym wydaniem znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowanym i uzupełnionym o informacje dotyczące edycji 11. Zawiera podstawową wiedzę o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie oraz o słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku ? to na początek. Potem krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda oraz modułów. Poszczególne partie materiału zostały bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, jak również praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Ta książka jest IX wydaniem znakomitego podręcznika, w pełni zaktualizowanym o informacje dotyczące Java SE 9. W przystępny sposób wyjaśniono tu, jak pisać, kompilować, debugować i uruchamiać kod Javy. Znalazły się tu także informacje o kluczowych elementach biblioteki Java API, takich jak obsługa wejścia-wyjścia, Collections Framework, biblioteka strumieni oraz narzędzia do programowania współbieżnego. W praktyczny sposób przedstawiono bibliotekę Swing, JavaFX, technologię JavaBeans oraz serwletów. Książka zawiera także szczegółowy opis modułów i praktyczne wprowadzenie do JShell, narzędzia do interaktywnego programowania w Javie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym wydaniem wyjątkowego podręcznika, zaktualizowanym o informacje dotyczące Javy SE 9. Dzięki niej zdobędziesz solidne podstawy programowania w Javie, nawet jeśli nie masz żadnego przygotowania w tym kierunku. Poszczególne zagadnienia przedstawiono tu bardzo klarownie i przejrzyście, krok po kroku, uzupełniając je o liczne przykłady, testy sprawdzające i projekty do samodzielnej pracy. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami, takimi jak kompilacja i uruchomienie programu w Javie. Następnie nauczysz się stosować słowa kluczowe i konstrukcje, które tworzą rdzeń tego języka. Stopniowo przejdziesz do zaawansowanych tematów, włączając w to programowanie wielowątkowe, typy sparametryzowane, wyrażenia lambda oraz moduły. Na końcu zapoznasz się z biblioteką Swing.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury zdobędziesz informacje na temat składni Javy, typowych konstrukcji oraz najlepszych technik programowania. Ponadto poznasz platformę JavaFX i wyrażenia lambda oraz odkryjesz sposoby radzenia sobie z zagadnieniem wielowątkowości. Książka ta jest doskonałą i pasjonującą lekturą zarówno dla programistów języka Java, jak i osób chcących poznać ten język.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Każda strona zawiera bezcenną wiedzę na temat składni języka, stosowanych w nim konstrukcji, programowania obiektowego i nie tylko. Sprawdzisz tu, jak obsługiwać wyjątki, korzystać ze strumieni oraz wątków. Jeżeli masz ambicję stworzyć atrakcyjny interfejs użytkownika z użyciem JavaFX, również będziesz usatysfakcjonowany znalezionymi w tej książce informacjami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
To nie jest trudne! Na początek wystarczy Ci ta książka. Dzięki niej wejdziesz w świat Javy, klas, obiektów, polimorfizmu… Poznasz zalety i wady tego języka oraz to, jak wypada on na tle konkurencyjnych rozwiązań. Następnie zaznajomisz się ze składnią, typami danych, strukturą programu oraz mechanizmem wyjątków. Kolejne rozdziały zawierają bezcenne informacje na temat tworzenia interfejsu użytkownika, dokumentowania kodu i radzenia sobie z typowymi problemami. Ta książka gwarantuje bezbolesne rozpoczęcie przygody z językiem Java!
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w ręku, jest unikalną pozycją, gdyż jako jedna z pierwszych omawia nowości z ostatniego wydania języka Java, oznaczonego numerem 7. Znajdziesz w niej informacje na temat nowego API do obsługi operacji wejścia-wyjścia, wykorzystania łańcuchów znaków w wyrażeniach switch oraz wychwytywania wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch. Poza nowościami autor omawia konstrukcje obecne w języku od lat. Książka ta jest idealną propozycją dla każdego programisty Javy, który może po nią sięgać wybiórczo, jeżeli będzie miał wątpliwości co do sposobu rozwiązania konkretnego problemu. Natomiast dla osób, które chcą poznać język Java i wkroczyć w świat zaawansowanych technologii, będzie ona pasjonującym przewodnikiem.
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Java. Kompendium programisty" to doskonały przewodnik po najnowszym wcieleniu języka Java, noszącym oznaczenie J2SE5. Każdy twórca aplikacji w Javie znajdzie tu niezbędne do swojej pracy informacje.
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Przewodnik dla początkujących
-
Promocja
Dzięki tej książce nauka zarządzania relacyjną bazą danych staje się łatwiejsza. Szczególnie docenią ją czytelnicy myślący o zmianie kariery zawodowej i rozpoczęciu pracy z obsługą danych. Opisano tu przede wszystkim podstawowe narzędzia SQL potrzebne do zrozumienia i wyodrębnienia przydatnych informacji z istniejących baz danych. Omówiono też zasady dodawania, modyfikowania i usuwania rekordów z bazy danych i zaprezentowane potrzebne do tego zapytania SQL. Sporo miejsca poświęcono zaawansowanym zagadnieniom tworzenia poleceń SQL, w tym: funkcjom, zapytaniom zagnieżdżonym, widokom i sposobom pobierania danych z wielu tabel równocześnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SQL. Przewodnik dla początkujących. Jak zacząć efektywną pracę z danymi SQL. Przewodnik dla początkujących. Jak zacząć efektywną pracę z danymi
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które chcą rozpocząć karierę inżyniera oprogramowania. Znajdziesz w niej wiele cennych informacji, które zazwyczaj nie są uwzględniane w programach nauczania informatyki na poziomie studiów inżynierskich czy licencjackich, dowiesz się też, czego możesz się spodziewać w pracy. Poszerzysz swoją wiedzę techniczną dotyczącą pisania kodu nadającego się do wdrożenia w środowisku produkcyjnym, opanujesz zagadnienia efektywnego testowania i przeglądów kodu, ciągłej integracji, a także ciągłego wdrażania, dokumentacji projektowej i najlepszych praktyk w zakresie architektury. Zapoznasz się również z informacjami o umiejętnościach miękkich, takich jak techniki zwinnego planowania, efektywna współpraca z kierownictwem i zarządzanie rozwojem własnej kariery.- Druk
Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą w praktyczny sposób posługiwać się popularnymi algorytmami i strukturami danych, zrozumieć ich działanie i skuteczniej poprawiać wydajność swojego kodu w Javie. Przedstawiono tu narzędzia przydatne w pracy z algorytmami i w tworzeniu efektywnych aplikacji. Opisano praktyczne aspekty złożoności algorytmów. Omówiono algorytmy sortowania oraz inne popularne wzorce programowania, a także takie struktury danych jak drzewa binarne, tablice z haszowaniem i grafy. Następnie zaprezentowano koncepcje bardziej zaawansowane, wśród nich paradygmaty projektowania algorytmów i teorię grafów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Struktury danych i algorytmy w języku Java. Przewodnik dla początkujących Struktury danych i algorytmy w języku Java. Przewodnik dla początkujących
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Dzięki tej książce architekci oprogramowania zapoznają się z nowym podejściem do powiązań architektury z czasem. Przekonają się też, że tworzenie architektury ewolucyjnej sprowadza się do trzech głównych zagadnień: funkcji dopasowania, zmian przyrostowych i prawidłowego sprzęgania. W tej książce uwzględniono analizę każdego z tych aspektów, ukazano też mechanizm budowania architektury wspierającej ciągłe zmiany. Szczegółowo wyjaśniono zasady wprowadzania pętli informacji zwrotnej pozwalających całemu zespołowi na spójne rozwijanie systemu w zgodzie z zasadą ciągłego dostarczania. Pokazano metody monitorowania stanu architektury. Sporo uwagi poświęcono problemom danych długowiecznych — jest to często pomijane zagadnienie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian
Niedostępna
Ebooka "Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Java: A Beginner's Guide, Ninth Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0479-8, 9788328904798
- Data wydania książki drukowanej :
- 2024-02-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-0484-2, 9788328904842
- Data wydania ebooka :
- 2024-02-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 217574
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Przewodnik dla początkujących
Spis treści książki
- Historia i filozofia Javy
- Pochodzenie Javy
- Java a języki C i C++
- Wpływ Javy na Internet
- Magiczny kod bajtowy
- Coś więcej niż aplety
- Szybszy harmonogram udostępniania
- Terminologia Javy
- Programowanie obiektowe
- Hermetyzacja
- Polimorfizm
- Dziedziczenie
- Java Development Kit
- Pierwszy prosty program
- Wprowadzenie tekstu programu
- Kompilowanie programu
- Pierwszy program wiersz po wierszu
- Obsługa błędów składni
- Drugi prosty program
- Inne typy danych
- Przykład 1.1. Zamiana galonów na litry
- Dwie instrukcje sterujące
- Instrukcja if
- Pętla for
- Bloki kodu
- Średnik i pozycja kodu w wierszu
- Wcięcia
- Przykład 1.2. Ulepszony konwerter galonów na litry
- Słowa kluczowe języka Java
- Identyfikatory
- Biblioteki klas
- Test sprawdzający
- Dlaczego typy danych są tak ważne
- Typy proste
- Typy całkowite
- Typy zmiennoprzecinkowe
- Znaki
- Typ logiczny
- Przykład 2.1. Jak daleko uderzył piorun?
- Literały
- Literały szesnastkowe, ósemkowe i binarne
- Specjalne sekwencje znaków
- Literały łańcuchowe
- Zmienne
- Inicjalizacja zmiennej
- Dynamiczna inicjalizacja
- Zasięg deklaracji i czas istnienia zmiennych
- Operatory
- Operatory arytmetyczne
- Inkrementacja i dekrementacja
- Operatory relacyjne i logiczne
- Warunkowe operatory logiczne
- Operator przypisania
- Skrótowe operatory przypisania
- Konwersje typów w instrukcjach przypisania
- Rzutowanie typów niezgodnych
- Priorytet operatorów
- Przykład 2.2. Tabela prawdy dla operatorów logicznych
- Wyrażenia
- Konwersja typów w wyrażeniach
- Odstępy i nawiasy
- Test sprawdzający
- Wprowadzanie znaków z klawiatury
- Instrukcja if
- Zagnieżdżanie instrukcji if
- Drabinka if-else-if
- Tradycyjna instrukcja switch
- Zagnieżdżanie instrukcji switch
- Przykład 3.1. Rozpoczynamy budowę systemu pomocy
- Pętla for
- Wariacje na temat pętli for
- Brakujące elementy
- Pętla nieskończona
- Pętle bez ciała
- Deklaracja zmiennych sterujących wewnątrz pętli
- Rozszerzona pętla for
- Pętla while
- Pętla do-while
- Przykład 3.2. Ulepszamy system pomocy
- Przerywanie pętli instrukcją break
- Zastosowanie break jako formy goto
- Zastosowanie instrukcji continue
- Przykład 3.3. Końcowa wersja systemu pomocy
- Pętle zagnieżdżone
- Test sprawdzający
- Podstawy klas
- Ogólna postać klasy
- Definiowanie klasy
- Jak powstają obiekty
- Referencje obiektów i operacje przypisania
- Metody
- Dodajemy metodę do klasy Vehicle
- Powrót z metody
- Zwracanie wartości
- Stosowanie parametrów
- Dodajemy sparametryzowaną metodę do klasy Vehicle
- Przykład 4.1. System pomocy jako klasa
- Konstruktory
- Konstruktory z parametrami
- Dodajemy konstruktor do klasy Vehicle
- Operator new
- Odzyskiwanie pamięci
- Słowo kluczowe this
- Test sprawdzający
- Tablice
- Tablice jednowymiarowe
- Przykład 5.1. Sortowanie tablicy
- Tablice wielowymiarowe
- Tablice dwuwymiarowe
- Tablice nieregularne
- Tablice o trzech i więcej wymiarach
- Inicjalizacja tablic wielowymiarowych
- Alternatywna składnia deklaracji tablic
- Przypisywanie referencji tablic
- Wykorzystanie składowej length
- Przykład 5.2. Klasa Queue
- Styl for-each pętli for
- Iteracje w tablicach wielowymiarowych
- Zastosowania rozszerzonej pętli for
- Łańcuchy znaków
- Tworzenie łańcuchów
- Operacje na łańcuchach
- Tablice łańcuchów
- Łańcuchy są niezmienne
- Stosowanie łańcuchów do sterowania instrukcją switch
- Wykorzystanie argumentów wywołania programu
- Stosowanie wnioskowania typów w zmiennych lokalnych
- Wnioskowanie typów zmiennych lokalnych w przypadku typów referencyjnych
- Stosowanie wnioskowania typów zmiennych lokalnych w pętlach
- Ograniczenia var
- Operatory bitowe
- Operatory bitowe AND, OR, XOR i NOT
- Operatory przesunięcia
- Skrótowe bitowe operatory przypisania
- Przykład 5.3. Klasa ShowBits
- Operator ?
- Test sprawdzający
- Kontrola dostępu do składowych klasy
- Modyfikatory dostępu w Javie
- Przykład 6.1. Ulepszamy klasę Queue
- Przekazywanie obiektów do metod
- Sposób przekazywania argumentów
- Zwracanie obiektów
- Przeciążanie metod
- Przeciążanie konstruktorów
- Przykład 6.2. Przeciążamy konstruktor klasy Queue
- Rekurencja
- Słowo kluczowe static
- Bloki static
- Przykład 6.3. Algorytm Quicksort
- Klasy zagnieżdżone i klasy wewnętrzne
- Zmienne liczby argumentów
- Metody o zmiennej liczbie argumentów
- Przeciążanie metod o zmiennej liczbie argumentów
- Zmienna liczba argumentów i niejednoznaczność
- Test sprawdzający
- Podstawy dziedziczenia
- Dostęp do składowych a dziedziczenie
- Konstruktory i dziedziczenie
- Użycie słowa kluczowego super do wywołania konstruktora klasy bazowej
- Użycie słowa kluczowego super do dostępu do składowych klasy bazowej
- Przykład 7.1. Tworzymy hierarchię klas Vehicle
- Wielopoziomowe hierarchie klas
- Kiedy wywoływane są konstruktory?
- Referencje klasy bazowej i obiekty klasy pochodnej
- Przesłanianie metod
- Przesłanianie metod i polimorfizm
- Po co przesłaniać metody?
- Zastosowanie przesłaniania metod w klasie TwoDShape
- Klasy abstrakcyjne
- Słowo kluczowe final
- final zapobiega przesłanianiu
- final zapobiega dziedziczeniu
- Użycie final dla zmiennych składowych
- Klasa Object
- Test sprawdzający
- Pakiety
- Definiowanie pakietu
- Wyszukiwanie pakietów i zmienna CLASSPATH
- Prosty przykład pakietu
- Pakiety i dostęp do składowych
- Przykład dostępu do pakietu
- Składowe chronione
- Import pakietów
- Biblioteka klas Java używa pakietów
- Interfejsy
- Implementacje interfejsów
- Referencje interfejsu
- Przykład 8.1. Tworzymy interfejs Queue
- Zmienne w interfejsach
- Interfejsy mogą dziedziczyć
- Domyślne metody interfejsów
- Podstawowe informacje o metodach domyślnych
- Praktyczny przykład metody domyślnej
- Problemy wielokrotnego dziedziczenia
- Stosowanie metod statycznych w interfejsach
- Stosowanie metod prywatnych w interfejsach
- Ostatnie uwagi o pakietach i interfejsach
- Test sprawdzający
- Hierarchia wyjątków
- Podstawy obsługi wyjątków
- Słowa kluczowe try i catch
- Prosty przykład wyjątku
- Konsekwencje nieprzechwycenia wyjątku
- Wyjątki umożliwiają obsługę błędów
- Użycie wielu klauzul catch
- Przechwytywanie wyjątków klas pochodnych
- Zagnieżdżanie bloków try
- Generowanie wyjątku
- Powtórne generowanie wyjątku
- Klasa Throwable
- Klauzula finally
- Użycie klauzuli throws
- Trzy dodatkowe możliwości wyjątków
- Wyjątki wbudowane w Javę
- Tworzenie klas pochodnych wyjątków
- Przykład 9.1. Wprowadzamy wyjątki w klasie Queue
- Test sprawdzający
- Strumienie wejścia i wyjścia
- Strumienie bajtowe i strumienie znakowe
- Klasy strumieni bajtowych
- Klasy strumieni znakowych
- Strumienie predefiniowane
- Używanie strumieni bajtowych
- Odczyt wejścia konsoli
- Zapis do wyjścia konsoli
- Odczyt i zapis plików za pomocą strumieni bajtowych
- Odczyt z pliku
- Zapis w pliku
- Automatyczne zamykanie pliku
- Odczyt i zapis danych binarnych
- Przykład 10.1. Narzędzie do porównywania plików
- Pliki o dostępie swobodnym
- Strumienie znakowe
- Odczyt konsoli za pomocą strumieni znakowych
- Obsługa wyjścia konsoli za pomocą strumieni znakowych
- Obsługa plików za pomocą strumieni znakowych
- Klasa FileWriter
- Klasa FileReader
- Zastosowanie klas opakowujących do konwersji łańcuchów numerycznych
- Przykład 10.2. System pomocy wykorzystujący pliki
- Test sprawdzający
- Podstawy wielowątkowości
- Klasa Thread i interfejs Runnable
- Tworzenie wątku
- Usprawnienie i dwie modyfikacje
- Przykład 11.1. Tworzymy klasę pochodną klasy Thread
- Tworzenie wielu wątków
- Jak ustalić, kiedy wątek zakończył działanie?
- Priorytety wątków
- Synchronizacja
- Synchronizacja metod
- Synchronizacja instrukcji
- Komunikacja międzywątkowa
- Przykład użycia metod wait() i notify()
- Wstrzymywanie, wznawianie i kończenie działania wątków
- Przykład 11.2. Wykorzystanie głównego wątku
- Test sprawdzający
- Wyliczenia
- Podstawy wyliczeń
- Wyliczenia są klasami
- Metody values() i valueOf()
- Konstruktory, metody, zmienne instancji a wyliczenia
- Dwa ważne ograniczenia
- Typy wyliczeniowe dziedziczą po klasie Enum
- Przykład 12.1. Komputerowo sterowana sygnalizacja świetlna
- Automatyczne opakowywanie
- Typy opakowujące
- Podstawy automatycznego opakowywania
- Automatyczne opakowywanie i metody
- Automatyczne opakowywanie i wyrażenia
- Przestroga
- Import składowych statycznych
- Adnotacje (metadane)
- Prezentacja operatora instanceof
- Test sprawdzający
- Podstawy typów sparametryzowanych
- Prosty przykład typów sparametryzowanych
- Parametryzacja dotyczy tylko typów obiektowych
- Typy sparametryzowane różnią się dla różnych argumentów
- Klasa sparametryzowana o dwóch parametrach
- Ogólna postać klasy sparametryzowanej
- Ograniczanie typów
- Stosowanie argumentów wieloznacznych
- Ograniczanie argumentów wieloznacznych
- Metody sparametryzowane
- Konstruktory sparametryzowane
- Interfejsy sparametryzowane
- Przykład 13.1. Sparametryzowana klasa Queue
- Typy surowe i tradycyjny kod
- Wnioskowanie typów i operator diamentowy
- Wnioskowanie typów zmiennych lokalnych a typy sparametryzowane
- Wymazywanie
- Błędy niejednoznaczności
- Ograniczenia związane z typami sparametryzowanymi
- Zakaz tworzenia instancji parametru typu
- Ograniczenia dla składowych statycznych
- Ograniczenia tablic sparametryzowanych
- Ograniczenia związane z wyjątkami
- Dalsze studiowanie typów sparametryzowanych
- Test sprawdzający
- Przedstawienie wyrażeń lambda
- Podstawowe informacje o wyrażeniach lambda
- Interfejsy funkcyjne
- Wyrażenia lambda w działaniu
- Blokowe wyrażenia lambda
- Sparametryzowane interfejsy funkcyjne
- Przykład 14.1. Przekazywanie wyrażenia lambda jako argumentu
- Wyrażenia lambda i przechwytywanie zmiennych
- Zgłaszanie wyjątków w wyrażeniach lambda
- Referencje metod
- Referencje metod statycznych
- Referencje metod instancyjnych
- Referencje konstruktorów
- Predefiniowane interfejsy funkcyjne
- Test sprawdzający
- Podstawowe informacje o modułach
- Przykład prostego modułu
- Kompilowanie i uruchamianie przykładowej aplikacji
- Dokładniejsze informacje o instrukcjach requires i exports
- java.base i moduły platformy
- Stary kod i moduł nienazwany
- Eksportowanie do konkretnego modułu
- Wymagania przechodnie
- Przykład 15.1. Eksperymenty z instrukcją requires transitive
- Stosowanie usług
- Podstawowe informacje o usługach i dostawcach usług
- Słowa kluczowe związane z usługami
- Przykład stosowania usług i modułów
- Dodatkowe cechy modułów
- Moduły otwarte
- Instrukcja opens
- requires static
- Dalsze samodzielne poznawanie modułów
- Test sprawdzający
- Rozszerzenia switch
- Listy stałych
- Wprowadzanie wyrażenia switch i instrukcji yield
- Wprowadzenie strzałek do klauzul case
- Dokładniejsza prezentacja zapisu ze strzałką
- Przykład 16.1. Zastosowanie wyrażenia switch do określania strefy czasowej różnych miast
- Rekordy
- Podstawowe informacje o rekordach
- Tworzenie konstruktorów rekordów
- Tworzenie metod pobierających w rekordach
- Dopasowywanie wzorców z użyciem operatora instanceof
- Klasy i interfejsy zapieczętowane
- Klasy zapieczętowane
- Interfejsy zapieczętowane
- Kierunki rozwoju
- Test sprawdzający
- Pochodzenie i filozofia Swing
- Komponenty i kontenery
- Komponenty
- Kontenery
- Panele kontenerów szczytowych
- Menedżery układu
- Pierwszy program wykorzystujący Swing
- Pierwszy program Swing wiersz po wierszu
- Obsługa zdarzeń w Swing
- Zdarzenia
- Źródła zdarzeń
- Obiekty nasłuchujące
- Klasy zdarzeń i interfejsy obiektów nasłuchujących
- Komponent JButton
- Komponent JTextField
- Komponent JCheckBox
- Komponent JList
- Przykład 17.1. Porównywanie plików - aplikacja Swing
- Wykorzystanie anonimowych klas wewnętrznych lub wyrażeń lambda do obsługi zdarzeń
- Test sprawdzający
- Rozdział 1. Podstawy Javy
- Rozdział 2. Typy danych i operatory
- Rozdział 3. Instrukcje sterujące
- Rozdział 4. Wprowadzenie do klas, obiektów i metod
- Rozdział 5. Więcej typów danych i operatorów
- Rozdział 6. Więcej o metodach i klasach
- Rozdział 7. Dziedziczenie
- Rozdział 8. Pakiety i interfejsy
- Rozdział 9. Obsługa wyjątków
- Rozdział 10. Obsługa wejścia i wyjścia
- Rozdział 11. Programowanie wielowątkowe
- Rozdział 12. Typy wyliczeniowe, automatyczne opakowywanie, adnotacje i inne zagadnienia
- Rozdział 13. Typy sparametryzowane
- Rozdział 14. Wyrażenia lambda i referencje metod
- Rozdział 15. Moduły
- Rozdział 16. Wyrażenia switch, rekordy oraz inne najnowsze możliwości języka
- Rozdział 17. Wprowadzenie do biblioteki Swing
- Znaczniki javadoc
- @author
- {@code}
- @deprecated
- {@docRoot}
- @exception
- @hidden
- {@index}
- {@inheritDoc}
- {@link}
- {@linkplain}
- {@literal}
- @param
- @provides
- @return
- @see
- @since
- {@summary}
- @throws
- @uses
- {@value}
- @version
- Ogólna postać komentarza dokumentacyjnego
- Wynik działania programu javadoc
- Przykład użycia komentarzy dokumentacyjnych
- Podstawy JShell
- Wyświetlanie, edycja i ponowne wykonywanie kodu
- Dodanie metody
- Utworzenie klasy
- Stosowanie interfejsu
- Przetwarzanie wyrażeń i wbudowane zmienne
- Importowanie pakietów
- Wyjątki
- Inne polecenia JShell
- Dalsze poznawanie możliwości JShell
- Modyfikatory transient i volatile
- strictfp
- assert
- Metody rodzime
- Inna postać this
O autorze
O redaktorze merytorycznym
Wstęp
1. Podstawy Javy
2. Typy danych i operatory
3. Instrukcje sterujące
4. Wprowadzenie do klas, obiektów i metod
5. Więcej typów danych i operatorów
6. Więcej o metodach i klasach
7. Dziedziczenie
8. Pakiety i interfejsy
9. Obsługa wyjątków
10. Obsługa wejścia i wyjścia
11. Programowanie wielowątkowe
12. Typy wyliczeniowe, automatyczne opakowywanie, adnotacje i inne zagadnienia
13. Typy sparametryzowane
14. Wyrażenia lambda i referencje metod
15. Moduły
16. Wyrażenia switch, rekordy oraz inne najnowsze możliwości języka
17. Wprowadzenie do biblioteki Swing
A. Rozwiązania testów sprawdzających
B. Komentarze dokumentacyjne
C. Kompiluj i uruchamiaj proste programy w jednym kroku
D. Wprowadzenie do JShell
E. Więcej słów kluczowych języka Java
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwo przyswoisz teoretyczne podstawy i zaczniesz je płynnie wdrażać w rzeczywistych scenariuszach. Dowiesz się, w jaki sposób myślenie przyczynowe ułatwia rozwiązywanie problemów, i poznasz pojęcia Pearla, takie jak strukturalny model przyczynowy, interwencje, kontrfakty itp. Każde zagadnienie zostało dokładnie wyjaśnione i opatrzone zbiorem praktycznych ćwiczeń z kodem w Pythonie. Nauczysz się także implementować poszczególne modele i zrozumiesz, czym się kierować przy wyborze technik i algorytmów do rozwiązywania konkretnych scenariuszy przyczynowych. To przewodnik, który docenią szczególnie inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX Herbert Schildt (22) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(12)
(3)
(3)
(1)
(2)
(1)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie