Opis
książki
:
Java 1.1
Po przeczytaniu tej książki będziesz dysponował głęboką wiedzą dotyczącą programowania w Javie, pozwalającą na projektowanie, tworzenie oraz używanie apletów i tworzene bardziej złożonych, samodzielnych aplikacji.
- Uaktualniona i rozszerzona książka prezentuje wszystkie nowe możliwości Javy 1.1.
- Poznaj podstawy programowania obiektowego oraz tworzenia programów w Javie.
- Zacznij pisać samodzielne, niezależne od systemu aplikacje.
- Wzbogać swoją stronę WWW dodając do niej pełną interaktywność za pomocą apletów.
- Poznaj JavaBeans oraz sposoby tworzenia w Javie aplikacji zbudowanych z komponentów.
- Łatwe do zrozumienia przykłady umieszczone w tekście książki w znacznym stopniu przyspieszą proces programowania w Javie.
- Książka zawiera szczegółowe diagramy hierarchii klas Javy.
- Java Development Kit 1.1 firmy Sun w wersjach dla następujących systemów operacyjnych: Windows 95, Windows NT oraz Solaris.
- Java Development Kit 1.1 firmy Sun dla komputerów Macintosh.
- JavaBeans Development Kit w wersjach dla następujących systemów operacyjnych: Windows 95, Windows NT oraz Solaris.
- Kody źródłowe wszystkich programów przedstawionych w książce.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten praktyczny przewodnik po Selenium WebDriver w wersji 4 z uwzględnieniem implementacji w Javie jest przeznaczony dla programistów Javy, inżynierów jakości i testerów. Przedstawiono w nim główne aspekty zautomatyzowanej nawigacji po stronie, manipulacji w przeglądarce, interakcji z elementami, naśladowania działań użytkownika i automatycznego zarządzania sterownikami. Opisano koncepcję wzorca projektowego POM, który pozwala na modelowanie stron internetowych w zorientowanych obiektowo klasach. Zaprezentowano różne sposoby przeprowadzania testów i wprowadzania odpowiedniej ich kolejności, omówiono też zasady analizy błędnych wykonań w celu określenia przyczyn niepowodzenia. Pokazano także możliwości wzbogacania testów o inne technologie, służące na przykład do raportowania wyników, generowania danych czy implementacji szczególnych przypadków użycia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla każdego, kto chce zdobyć doświadczenie w tworzeniu rzeczywistych aplikacji w Javie. To również znakomity kurs programowania obiektowego dla początkujących, umożliwiający gruntowne zrozumienie podstaw języka Java i jego interfejsów API. Wyczerpująco opisano tu biblioteki klas, techniki programowania oraz idiomy. Nie zabrakło zaawansowanych zagadnień, takich jak wyrażenia lambda czy serwlety. W tym przejrzanym i zaktualizowanym wydaniu ujęto zmiany wprowadzone zarówno w wersji 11 Javy, jak i w przeglądowych wersjach 12, 13 i 14. Przedstawiono więc takie nowości jak interferencja typów w typach sparametryzowanych, ulepszenia w obsłudze wyjątków czy nowe środowisko testowe jshell.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nauka Javy. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji do rzeczywistych zastosowań. Wydanie V Nauka Javy. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji do rzeczywistych zastosowań. Wydanie V
Niedostępna
Laura Lemay, Charles L. Perkins - pozostałe książki
-
W dobie szybkiego postępu technicznego i jeszcze szybszego rozwoju technologii internetowych Java stwarza możliwości, o jakich dotychczasowi programiści mogli jedynie marzyć.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce nauczysz się pisać poprawne, sprawnie działające strony WWW. Znajdziesz tu dwadzieścia pięć lekcji — każda zajmie Ci około godziny. W jednym miejscu zebrano i uporządkowano wszystkie informacje niezbędne do budowania witryn internetowych. Nie tylko pokazano tu, jak tworzyć świetne witryny internetowe, ale również zawarto wskazówki, jak zachęcić użytkowników do ich odwiedzania. Poszczególne zagadnienia zaprezentowano w przejrzysty sposób. Aby ułatwić Czytelnikowi przyswajanie materiału, w książce zamieszczono pytania sprawdzające, ćwiczenia i quizy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jest to skrócona edycja książki "HTML 4. Vademecum profesjonalisty", zawierająca jednak wszelkie niezbędne informacje na temat projetkowania stron WWW i HTML-a 4. Jeżeli chcesz stworzyć stronę domową, przedstawić na WWW dowolne informacje lub zbudować prezentację wykorzystującą tekst, obrazki, wideo i dźwięk, to książka ta będzie dla Ciebie wymarzo
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. P
- Druk pkt
Niedostępna
-
W internecie można znaleźć samouczki, instrukcje, mnóstwo przykładów i darmowych narzędzi mających ułatwić publikowanie na WWW. Jest też wiele innych książek na ten temat.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Zdobądź nową wiedzę i umiejętności! Szczegółowo poprawione i zaktualizowane wydanie tego łatwego do zrozumienia i wyczerpującego podręcznika zawiera omówienie wszystkich najnowszych technologii wykorzystywanych do publikowania informacji na WWW. W książce tej znajdziesz wszystkie zagadnienia związane z publikowaniem informacji na WWW, poczynając do
- Druk pkt
Niedostępna
-
Laura Lemay, autorka książki jest uznaną amerykańska programistką. Jeszcze kilka lat temu nie miała zielonego pojęcia o Perlu. Do nauki tego języka skłoniły ją uwagi kolegów, którzy twierdzili, że "do realizacji tego zadania należałoby użyć Perla". Skoro jej się udało, spróbuj i Ty! Lemay pisze swoje książki od 1995 roku. Mimo że są skierowane do s
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Java 1.1" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java 1.1" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java 1.1" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Java 1.1 (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn WWW 1/99 styczeń 1999Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy w szczegółowy sposób przedstawiają podstawowe zagadnienia programowania w Javie, jak również zasady tworzenia apletów oraz umieszczania ich na stronach WWW.
Pierwsze rozdziały omawiają standardowe techniki programowania i napisane są z myślą o początkujących programistach. Dalsze części omawiają różnice pomiędzy Javą w wersji 1.0.2, a Javą 1.1., a także szczegółowe diagramy hierarchii klas Javy. Używane w Javie 1.1 zaawansowane techniki takie, jak JavaBeans, RMI, system zabezpieczeń i JDBC nie są jednak dokładnie opisane. Znaczna część materiału na dołączonym do książki CD-ROM-ie zdążyła się już zdezaktualizować (wystarczy jednak do napisania prostego, działającego apletu pod Windowsami i Solarisem). Zawarty w książce materiał przedstawiony jest w przystępnej formie, tak że nawet nie zaznajomiony z językiem czytelnik napisze i uruchomi swój pierwszy aplet oraz dowie się co można, a czego nie można zrobić przy pomocy Javy w Internecie.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Teach Yourself Java 1.1 in 21 Days, Sec. ed
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-867-1856-0, 8386718560
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-09-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1238
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Spis treści książki
- O autorach (17)
- Wprowadzenie (21)
- Czym jest Java? (29)
- Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Javy (31)
- Dlaczego warto uczyć się Javy? (33)
- Java jest niezależna od systemu operacyjnego (33)
- Java jest językiem zorientowanym obiektowo (36)
- Java jest łatwa do nauczenia (36)
- Rozpoczynanie programowania w Javie (37)
- Jak zdobyć środowisko do programowania w Javie? (37)
- Instalacja JDK i plików przykładowych (38)
- Konfigurowanie JDK (39)
- Tworzenie aplikacji w Javie (41)
- Tworzenie apletów Javy (46)
- Rozwiązywanie problemów (50)
- Podsumowanie (51)
- Pytania i odpowiedzi (51)
- Myślenie na sposób obiektowy - analogia (56)
- Obiekty oraz klasy (56)
- Atrybuty oraz zachowania (58)
- Atrybuty (59)
- Zachowania (59)
- Tworzenie klasy (60)
- Dziedziczenie, interfejsy oraz pakiety (66)
- Dziedziczenie (66)
- Tworzenie hierarchii klas (67)
- W jaki sposób działa dziedziczenie (69)
- Pojedyncze i wielokrotne dziedziczenie (71)
- Interfejsy, pakiety oraz klasy wewnętrzne (71)
- Tworzenie klas potomnych (73)
- Podsumowanie (77)
- Pytania i odpowiedzi (78)
- Instrukcje oraz wyrażenia (79)
- Zmienne oraz typy danych (80)
- Deklarowanie zmiennych (81)
- Kilka słów o nazwach zmiennych (82)
- Typy zmiennych (82)
- Przypisywanie wartości zmiennym (84)
- Komentarze (84)
- Literały (85)
- Literały liczbowe (85)
- Literały logiczne (86)
- Literały znakowe (86)
- Literały łańcuchowe (86)
- Wyrażenia i operatory (88)
- Operatory arytmetyczne (88)
- Kilka informacji o przypisaniach (90)
- Inkrementacja i dekrementacja (91)
- Porównania (93)
- Operatory logiczne (93)
- Operatory binarne (94)
- Priorytety operatorów (94)
- "Arytmetyka łańcuchowa" (97)
- Podsumowanie (98)
- Pytania i odpowiedzi (99)
- Tworzenie nowych obiektów (101)
- Sposób użycia operatora new (102)
- Co robi operator new (104)
- Kilka słów o zarządzaniu pamięcią (104)
- Dostęp oraz modyfikowanie zmiennych instancyjnych (105)
- Pobieranie wartości (105)
- Zmienianie wartości zmiennych (105)
- Zmienne statyczne (106)
- Wywoływanie metod (107)
- Metody statyczne (109)
- Odwołania do obiektów (110)
- Rzutowanie i konwersja typów (112)
- Rzutowanie podstawowych typów danych (112)
- Rzutowanie obiektów (113)
- Konwertowanie typów podstawowych do obiektów i odwrotnie (114)
- Inne przydane informacje (115)
- Porównywanie obiektów (115)
- Określanie klasy obiektu (117)
- Badanie klas oraz metod za pomocą odzwierciedlania (117)
- Biblioteki klas standardowo dostępne w Javie (120)
- Podsumowanie (121)
- Pytania i odpowiedzi (121)
- Tablice (123)
- Deklarowanie zmiennych tablicowych (124)
- Tworzenie obiektu tablicy (124)
- Dostęp do komórek tablic (125)
- Modyfikacja wartości komórek tablicy (126)
- Tablice wielowymiarowe (129)
- Instrukcje blokowe (129)
- Instrukcja warunkowa if (130)
- Operator warunkowy (132)
- Instrukcja warunkowa switch (133)
- Pętle for (137)
- Pętle while oraz do (140)
- Pętle while (140)
- Pętle do (142)
- Przerywanie działania pętli (143)
- Pętle z etykietami (144)
- Podsumowanie (145)
- Pytania i odpowiedzi (146)
- Definiowanie klas (149)
- Tworzenie zmiennych instancyjnych i statycznych (150)
- Definiowanie zmiennych statycznych (150)
- Zmienne ustalone (finalne) (151)
- Zmienne statyczne (152)
- Tworzenie metod (152)
- Definiowanie metod (152)
- Słowo kluczowe this (154)
- Zakres zmiennych oraz definicje metod (155)
- Przekazywanie argumentów do metod (157)
- Metody statyczne (158)
- Tworzenie aplikacji w Javie (159)
- Klasy pomocnicze (160)
- Aplikacje oraz argumenty ich wywołania (161)
- Przekazywanie argumentów do aplikacji (161)
- Obsługa argumentów w aplikacjach (162)
- Podsumowanie (164)
- Pytania i odpowiedzi (165)
- Tworzenie metod o takiej samej nazwie lecz innych argumentach (168)
- Konstruktory (171)
- Proste konstruktory (172)
- Wywoływanie innego konstruktora (173)
- Przeciążanie konstruktorów (173)
- Przesłanianie metod (175)
- Tworzenie metod przesłaniających metody już istniejące (175)
- Wywoływanie oryginalnej metody (177)
- Przesłanianie konstruktorów (179)
- Metoda finalizująca (180)
- Podsumowanie (181)
- Pytania i odpowiedzi (182)
- Czym aplety różnią się od aplikacji (186)
- Tworzenie apletów w Javie 1.02 oraz Javie 1.1 (188)
- Tworzenie apletów (189)
- Główne czynności apletów (190)
- Prosty aplet (192)
- Umieszczanie apletów na stronach WWW (193)
- Etykieta <APPLET> (194)
- Sprawdzanie wyników (195)
- Udostępnianie apletów dla użytkowników WWW (196)
- Więcej informacji na temat etykiety <APPLET> (196)
- ALIGN (196)
- HSPACE oraz VSPACE (199)
- CODE i CODEBASE (199)
- Archiwa Javy (200)
- Inne formaty plików archiwalnych (201)
- Używanie podpisów cyfrowych do identyfikowania apletów (203)
- Przekazywanie parametrów do apletów (205)
- Podsumowanie (211)
- Pytania i odpowiedzi (212)
- Klasa Graphics (216)
- System współrzędnych graficznych (216)
- Rysowanie i wypełnianie (217)
- Linie (217)
- Prostokąty (218)
- Wieloboki (220)
- Owale (224)
- Łuki (225)
- Prosty przykład rysowania (229)
- Kopiowanie i czyszczenie (230)
- Tekst oraz czcionki (231)
- Tworzenie obiektu klasy Font (231)
- Wyświetlanie znaków i łańcuchów znaków (232)
- Dostęp do informacji o czcionkach (233)
- Kolory (236)
- Użycie obiektów klasy Color (237)
- Sprawdzanie i ustawianie aktualnych kolorów (238)
- Prosty przykład użycia kolorów (239)
- Używanie standardowych kolorów systemowych (tylko Java 1.1) (240)
- Podsumowanie (242)
- Pytania i odpowiedzi (242)
- Tworzenie animacji w Javie (246)
- Rysowanie i przerysowywanie (246)
- Rozpoczynanie i zatrzymywanie wykonywania apletu (247)
- Brakujące ogniwo - wątki (247)
- Tworzenie apletów zawierających wątki (248)
- Połączenie wszystkich elementów (250)
- Redukcja migotania animacji (253)
- Migotanie oraz sposoby zapobiegania temu zjawisku (253)
- Modyfikowanie metody update() (254)
- Sposób pierwszy: nie czyść ekranu (255)
- Pobieranie i używanie obrazów (257)
- Pobieranie obrazów (257)
- Rysowanie obrazów (259)
- Kilka słów o obserwatorach obrazków (262)
- Modyfikowanie obrazów (262)
- Tworzenie animacji za pomocą obrazków (262)
- Przykład: Neko (263)
- Ładowanie i używanie dźwięków (271)
- Zapobieganie migotaniu - podwójne buforowanie (275)
- Tworzenie apletu stosującego podwójne buforowanie (275)
- Kilka słów o zwalnianiu obiektów klasy Graphics (277)
- Przykład: Checkers (277)
- Podsumowanie (281)
- Pytania i odpowiedzi (281)
- Ujednolicona teoria zdarzeń (286)
- Czym są zdarzenia (286)
- Dwa modele zdarzeń (287)
- Którego modelu powinieneś używać? (288)
- Obsługa kliknięć myszki w modelu zdarzeń Javy 1.02 (289)
- Zdarzenia generowane przy wciskaniu i zwalnianiu przycisków myszki (289)
- Przykład: Spots (291)
- Obsługa podwójnego kliknięcia (294)
- Obsługa ruchów wskaźnika myszki w modelu zdarzeń stosowanym w Javie 1.02 (295)
- Zdarzenia generowane podczas przeciągania i przesuwania wskaźnika myszki (295)
- Zdarzenia wejścia i wyjścia wskaźnika myszki z obszaru apletu (296)
- Przykład: rysowanie linii (296)
- Obsługa zdarzeń generowanych przez klawiaturę w modelu zdarzeń Javy 1.02 (301)
- Metody keyDown() oraz keyUp() (301)
- Domyślne klawisze (302)
- Przykład: Wprowadzanie, wyświetlanie i przesuwanie znaków (303)
- Sprawdzanie naciśnięcia klawiszy modyfikatorów oraz przycisków myszki (306)
- Ogólna metoda obsługi zdarzeń: handleEvent() (308)
- System obsługi zdarzeń wprowadzony w Javie 1.1 (311)
- Co jest złego w poprzednim modelu obsługi zdarzeń? (311)
- Jak działa nowy model obsługi zdarzeń (312)
- Korzystanie z nowego modelu obsługi zdarzeń (313)
- Krok 1: Wybranie zdarzeń, które będą obsługiwane (314)
- Krok 2: Implementacja interfejsów (316)
- Krok 3: Rejestracja odbiorcy zdarzeń (319)
- Konwersja kodu obsługi zdarzeń do modelu 1.1 (320)
- Przykład: Modyfikacja apletu Lines (321)
- Zdarzenia generowane przez myszkę i klawiaturę w modelu zdarzeń Javy 1.1 (325)
- Zdarzenia generowane przez myszkę (325)
- Zdarzenia generowane przez klawiaturę (326)
- Podsumowanie (328)
- Pytania i odpowiedzi (328)
- Przegląd AWT (332)
- Podstawowe komponenty interfejsu użytkownika (334)
- Jak dodawać komponenty do apletów (335)
- Etykiety (335)
- Przyciski (337)
- Pola wyboru (338)
- Pola opcji (340)
- Listy rozwijane (342)
- Pola tekstowe (344)
- Panele oraz menedżery ułożenia komponentów (346)
- Menedżery ułożenia: przegląd (347)
- Menedżer FlowLayout (348)
- Menedżer GridLayout (350)
- Menedżer BorderLayout (351)
- Menedżer CardLayout (352)
- Menedżer GridBagLayout (353)
- Marginesy (367)
- Ognisko wprowadzania oraz operacje bez użycia myszki (Java 1.1) (367)
- Obsługa zdarzeń generowanych przez elementy interfejsu użytkownika w Javie 1.02 (369)
- Obsługa zdarzeń "akcyjnych" (370)
- Obsługa innych zdarzeń (372)
- Obsługa zdarzeń generowanych przez komponenty interfejsu użytkownika w modelu obsługi zdarzeń Javy 1.1 (373)
- Odbiorcy zdarzeń generowanych przez komponenty interfejsu użytkownika (373)
- Rejestrowane odbiorców zdarzeń (375)
- Różnice sposobów obsługi zdarzeń w Javie 1.02 oraz 1.1 (376)
- Przykład: Modyfikowanie koloru tła (377)
- Dodawanie kodu obsługi zdarzeń (Java 1.02) (378)
- Dodanie kodu obsługi zdarzeń (Java 1.1) (381)
- Podsumowanie (386)
- Pytania i odpowiedzi (387)
- Zagnieżdżanie komponentów (390)
- Zagnieżdżanie paneli (390)
- Zagnieżdżone panele i model obsługi zdarzeń Javy 1.02 (391)
- Kolejne komponenty interfejsu użytkownika (392)
- Obszary tekstowe (392)
- Listy (395)
- Paski przewijania (398)
- Przewijalne panele (402)
- Płótna (404)
- Kursory (405)
- Zabawa z komponentami (406)
- Przykład: Konwerter RGB-HSB (409)
- Zaprojektowanie i stworzenie interfejsu graficznego (411)
- Definiowanie paneli (413)
- Obsługa zdarzeń (415)
- Uaktualnianie wyników (417)
- Pełny kod apletu ColorTest (420)
- Okna, ramki oraz okna dialogowe (423)
- Klasa Window oraz jej klasy potomne (423)
- Ramki (424)
- Okna dialogowe (428)
- Kursory (Java 1.02) (434)
- Zdarzenia generowane przez okna (434)
- Menu (436)
- Menu i paski menu (437)
- Opcje menu (438)
- Zdarzenia generowane przez menu (440)
- Menu podręczne (Java 1.1) (440)
- Przykład: Okno z menu (442)
- Tworzenie aplikacji AWT (444)
- Podsumowanie (446)
- Pytania i odpowiedzi (446)
- Sztuczki przydatne w apletach (450)
- Metoda showStatus() (450)
- Informacje o apletach (450)
- Tworzenie hiperłączy w apletach (451)
- Wymiana informacji pomiędzy apletami (454)
- Zagadnienia sieciowe w Javie (456)
- Tworzenie połączeń sieciowych (456)
- openStream() (457)
- Gniazda (461)
- Obsługa gniazd w Javie 1.1 (462)
- Trivia: przykład programu klient-serwer (463)
- Projektowanie aplikacji (463)
- Program serwera (465)
- Program klienta (470)
- Uruchamianie programu Trivia (472)
- Drukowanie (Java 1.1) (473)
- Kopiowanie, wycinanie i wklejanie (Java 1.1) (475)
- Tworzenie obiektów, które można przekazywać (476)
- Użycie Schowka (477)
- Umiędzynarodowienie (Java 1.1) (481)
- Używanie informacji lokalnych (482)
- Lokalne formatowanie danych (484)
- Aby zdobyć więcej informacji (487)
- Zaawansowane tematy dotyczące Javy 1.1 (487)
- JavaBeans (488)
- System bezpieczeństwa (495)
- RMI (496)
- JDBC (Java Database Connectivity) (500)
- Podsumowanie (501)
- Pytania i odpowiedzi (502)
- Modyfikatory (508)
- Kontrolowanie dostępu do metod i zmiennych (509)
- Dlaczego kontrola dostępu jest istotna (509)
- Cztery poziomy kontroli dostępu (510)
- Ochrona metod i dziedziczenie (515)
- Ochrona zmiennych instancyjnych i metody dostępu (516)
- Zmienne i metody statyczne (519)
- Finalizowanie klas, metod i zmiennych (521)
- Finalizowanie klas (522)
- Finalizowanie zmiennych (523)
- Finalizowanie metod (523)
- Klasy i metody abstrakcyjne (524)
- Podsumowanie (526)
- Pytania i odpowiedzi (527)
- Programowanie w dużej i małej skali (530)
- Czym są pakiety? (530)
- Stosowanie pakietów (532)
- Nazwy pełne oraz nazwy klas (532)
- Instrukcja import (532)
- Konflikty nazw (534)
- Kilka słów o zmiennej systemowej CLASSPATH oraz o miejscu przechowywania klas (534)
- Tworzenie pakietów (535)
- Określenie nazwy pakietu (535)
- Stworzenie struktury kartotek (536)
- Użycie instrukcji package w celu dołączenia klas do pakietu (536)
- Ochrona klas i pakietów (537)
- Co to są interfejsy? (539)
- Problem pojedynczego dziedziczenia (539)
- Abstrakcyjny projekt i konkretna implementacja (541)
- Interfejsy i klasy (542)
- Implementowanie i użycie interfejsów (543)
- Słowo kluczowe implements (543)
- Implementowanie wielu interfejsów (544)
- Inne zastosowania interfejsów (545)
- Tworzenie i rozszerzanie interfejsów (546)
- Nowe interfejsy (546)
- Metody wewnątrz interfejsów (547)
- Rozszerzanie interfejsów (548)
- Przykład: Obsługa listy (549)
- Klasy wewnętrzne (550)
- Podsumowanie (551)
- Pytania i odpowiedzi (552)
- Wyjątki, stary i skomplikowany sposób (556)
- Wyjątki w Javie (557)
- Zarządzanie wyjątkami (559)
- Sprawdzanie spójności wyjątków (559)
- Zabezpieczanie kodu i przechwytywanie wyjątków (560)
- Blok finally (562)
- Deklarowanie metod mogących zgłaszać wyjątki (564)
- Słowo kluczowe throws (564)
- Jakie wyjątki powinieneś zgłaszać? (565)
- Przekazywanie wyjątków dalej (566)
- throws i dziedziczenie (567)
- Tworzenie i zgłaszanie własnych wyjątków (567)
- Zgłaszanie wyjątków (568)
- Tworzenie Twoich własnych wyjątków (568)
- Połączenie wszystkich elementów (569)
- Kiedy używać, a kiedy nie używać wyjątków (570)
- Kiedy używać wyjątków (570)
- Kiedy nie używać wyjątków (571)
- Niewłaściwe sposoby używania wyjątków (571)
- Podsumowanie (572)
- Pytania i odpowiedzi (573)
- Podstawowe informacje o wielowątkowości (576)
- Problemy ze współbieżnością (577)
- Myślenie w sposób wielowątkowy (578)
- Kilka uwag odnośnie punktów (580)
- Ochrona zmiennych statycznych (583)
- Tworzenie i użycie wątków (584)
- Interfejs Runnable (585)
- ThreadTester (586)
- NamedThreadTester (588)
- Jak dowiedzieć się, kiedy wątek został zatrzymany (589)
- Planowanie działania wątków (590)
- Z podziałem czasu czy bez podziału (590)
- Sprawdzanie działania zarządcy zadań (592)
- Podsumowanie (595)
- Pytania i odpowiedzi (596)
- Strumienie wejściowe (601)
- Abstrakcyjne klasy InputStream i Reader (601)
- ByteArrayInputStream i CharArrayReader (607)
- FileInputStream i FileReader (608)
- FilterInputStream i FilterReader (610)
- PipedInputStream i PipedReader (618)
- SequenceInputStream (619)
- StringBufferInputStream i StringReader (620)
- Strumienie wyjściowe (620)
- Abstrakcyjne klasy OutputStream oraz Writer (620)
- ByteArrayOutputStream oraz CharArrayWriter (622)
- FileOutputStream i FileWriter (624)
- FilterOutputStream i FilterWriter (625)
- PipedOutputStream i PipedWriter (631)
- Klasy pokrewne (632)
- Podsumowanie (632)
- Pytania i odpowiedzi (633)
- Wady metod rodzimych (636)
- Złudzenie uzyskanej efektywności (637)
- Wbudowana optymalizacja (639)
- Proste metody optymalizacji (640)
- Tworzenie metod rodzimych (642)
- Klasa przykładowa (642)
- Generacja pliku nagłówkowego (644)
- Tworzenie pliku SimpleFile.c (647)
- Biblioteka rodzima (649)
- Łączenie wszystkich elementów (649)
- Użycie Twojej biblioteki (650)
- JNI - Rodzimy Interfejs Javy (650)
- Co robi JNI (651)
- Po co stworzono JNI (651)
- Sposób działania JNI (652)
- Szczegółowe informacje o funkcjach JNI (659)
- Wywoławczy interfejs programistyczny (669)
- Podsumowanie (672)
- Pytania i odpowiedzi (673)
- Plany na przyszłość (675)
- Dlaczego plany rozwoju Javy są tak atrakcyjne (676)
- Wirtualna maszyna Javy (678)
- Wirtualna maszyna Javy w zarysie (679)
- Główne składniki wirtualnej maszyny Javy (680)
- Pula stałych (685)
- Bardziej szczegółowe informacje o kodach bajtowych (686)
- Interpreter kodów bajtowych (686)
- Kompilatory bieżące (687)
- Translator java2c (688)
- Prezentacja kodów bajtowych (689)
- Kody bajtowe quick (710)
- Format pliku wynikowego (712)
- Ograniczenia (714)
- Deskryptory metod (715)
- Zarządzanie i oczyszczanie pamięci (716)
- Problem (716)
- Rozwiązanie (717)
- Współbieżny program zarządzający pamięcią (720)
- Kilka słów o bezpieczeństwie (721)
- Dlaczego powinieneś się obawiać (721)
- Dlaczego nie musisz się bać (721)
- Model zabezpieczeń Javy (722)
- Podsumowanie (731)
- Pytania i odpowiedzi (731)
- Słowa kluczowe (736)
- Komentarze (736)
- Literały (736)
- Deklaracje zmiennych (737)
- Przypisywanie zmiennych (737)
- Operatory (738)
- Obiekty (739)
- Tablice (739)
- Pętle i instrukcje warunkowe (740)
- Definicje klas (740)
- Definicje metod i konstruktorów (741)
- Importowanie (742)
- Zabezpieczenia (742)
- java.lang (770)
- java.lang.reflect (Java 1.1) (771)
- java.math (Java 1.1) (772)
- java.util (772)
- java.util.zip (Java 1.1) (773)
- java.io (774)
- java.net (777)
- java.awt (778)
- java.awt.datatransfer (Java 1.1) (781)
- java.awt.event (Java 1.1) (781)
- java.awt.image (783)
- java.awt.peer (784)
- java.applet (784)
- java.beans (784)
- java.rmi (786)
- java.rmi.gdc (787)
- java.rmi.registery (787)
- java.rmi.server (787)
- java.security (789)
- java.security.acl (790)
- java.security.interfaces (790)
- java.sql (791)
- java.text (792)
- Wskaźniki (795)
- Tablice (795)
- Łańcuchy znaków (796)
- Zarządzanie pamięcią (796)
- Typy danych (797)
- Operatory (797)
- Sterowanie wykonywaniem (798)
- Argumenty (798)
- Pozostałe różnice (798)
- Oprogramowanie (799)
- Java (799)
- Narzędzia HTML (800)
- Aplikacje graficzne, wideo i obróbki dźwięków (800)
- Dodatkowe narzędzia (800)
- O oprogramowaniu shareware (800)
Część I (27)
Rozdział 1. Wprowadzenie do programowania w języku Java (29)
Rozdział 2. Programowanie obiektowe i Java (55)
Rozdział 3. Podstawy Javy (79)
Rozdział 4. Praca z obiektami (101)
Rozdział 5. Tablice, instrukcje warunkowe oraz pętle (123)
Rozdział 6. Tworzenie klas i aplikacji (149)
Rozdział 7. Więcej informacji o metodach (167)
Część II (183)
Rozdział 8. Podstawy tworzenia apletów (185)
Rozdział 9. Klasa Graphics, czcionki i kolory (215)
Rozdział 10. Animacje, obrazy, dźwięki oraz wątki (245)
Rozdział 11. Interaktywność i obsługa prostych zdarzeń (285)
Rozdział 12. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika za pomocą AWT (331)
Rozdział 13. Tworzenie zaawansowanego interfejsu użytkownika za pomocą AWT (389)
Rozdział 14. Zagadnienia sieciowe, API oraz inne pożyteczne informacje (449)
Część III (505)
Rozdział 15. Modyfikatory (507)
Rozdział 16. Pakiety, interfejsy oraz klasy wewnętrzne (529)
Rozdział 17. Wyjątki (555)
Rozdział 18. Wielowątkowość (575)
Rozdział 19. Obsługa strumieni i procedur wejścia/wyjścia (599)
Rozdział 20. Używanie rodzimych metod i bibliotek (635)
Rozdział 21. Tajniki Javy (675)
Dodatek A. Podsumowanie języka (735)
Dodatek B. Hierarchie klas - diagramy (743)
Dodatek C. Biblioteka klas Javy (769)
Dodatek D. Czym Java różni się od języków C i C++ (795)
Dodatek E. Zawartość CD-ROMu (799)
Skorowidz (801)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java 1.1 Laura Lemay, Charles L. Perkins (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(4)
(2)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie