×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

CRM. Systemowe podejście do klienta Krystian Rybakowski

(ebook) (audiobook) (audiobook)
CRM. Systemowe podejście do klienta Krystian Rybakowski - okladka książki

CRM. Systemowe podejście do klienta Krystian Rybakowski - okladka książki

CRM. Systemowe podejście do klienta Krystian Rybakowski - audiobook MP3

CRM. Systemowe podejście do klienta Krystian Rybakowski - audiobook CD

Autor:
Krystian Rybakowski
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:
oprawa miękka

Zmień dane w relacje, a relacje w zyski

CRM (ang. customer relationship management) oznacza zarządzanie relacjami z klientem. Firmy korzystają z rozmaitych form systemów CRM, które pozwalają integrować dane o klientach, zarządzać nimi i automatyzować procesy takie jak sprzedaż, marketing czy obsługa posprzedażowa. Są to zatem zaawansowane bazy danych o wysokim potencjale biznesowym.

Ta książka jest kompleksowym przewodnikiem po systemach CRM. Autor skupia się na praktycznym podejściu do systemu CRM i zgromadzonych w nim danych. Jako doświadczonego specjalistę interesują go faktyczne potrzeby i narzędzia, które mogą im sprostać. Czytelnikowi proponuje spojrzenie na zagadnienie zarządzania relacjami z klientem z różnych perspektyw: CEO, menedżera sprzedaży, handlowca i marketingowca, co pozwala na kompleksowe zrozumienie potrzeb różnych grup osób korzystających z bazy CRM. Wewnątrz poradnika znajduje się wiele gotowych do natychmiastowego wdrożenia konkretnych wskazówek i propozycji działań.

O autorze książki

Krystian Rybakowski to doświadczony specjalista z ponad ośmioletnim doświadczeniem w zarządzaniu systemami CRM, analizie biznesowej i przetwarzaniu danych. Pracował dla międzynarodowych firm - zajmował się wdrażaniem rozwiązań technologicznych, optymalizacją procesów i szkoleniem zespołów. Posiada szeroką wiedzę z zakresu platform CRM (Salesforce, SAP C4C, Creatio) i narzędzi analitycznych (Power BI, R, Excel). Ukończył studia podyplomowe z zakresu analizy biznesowej, big data i statystyki, co pozwala mu skutecznie łączyć kompetencje techniczne z potrzebami biznesowymi. Jest ekspertem w takich obszarach jak zarządzanie systemami CRM, analiza i wizualizacja danych, prowadzenie projektów IT w metodologiach Agile, szkolenia i wsparcie użytkowników. Z zaangażowaniem rozwija rozwiązania, które usprawniają pracę organizacji i wspierają podejmowanie decyzji opartych na danych.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint