×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Wydawnictwo:
Wydawnictwo JK
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
472
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Co informatyka może wiedzieć o naszym prywatnym życiu? Skąd pomysł, by procedury programistyczne stosować do problemów ludzkich, nie tylko komputerowych? Okazuje się, że tematy te pojawiają się już nawet na poziomie rozpatrywanych zadań: problem sekretarki, problem komiwojażera, dylemat więźnia, problem wielorękiego bandyty, w końcu relaksacja problemu Informatyka nie jest aż tak abstrakcyjna i oderwana od świata, jak czasem się wydaje. Czy zawsze porządek jest lepszy od bałaganu? Jak długo poznawać kolejne oferty przed wynajęciem mieszkania? Jaki jest idealny moment na ślub? Kiedy najbardziej racjonalnym posunięciem jest zdanie się na los? Jak optymalnie szukać miejsca parkingowego? Co giganci programowania mówią o sposobach sortowania skarpetek? Wyłuskane tu informatyczne porady często twórczo wzbogacają wskazania psychologii, a jednocześnie mają tę rzadką zaletę, że ich optymalność jest matematycznie dowiedziona.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Brian Christian is a high school student with years of experience in programming, much of it focused on game development using GameMaker: Studio via self-teaching the GameMaker Language. He has also worked in C++ and JavaScript programming along with some web development. Additionally, he is knowledgeable in topics such as data formats and interpretation, compilers and interpreters, and networking. Other languages he has used include Intel x86 assembly, Lua, Ruby, and Python. Brian's spark for computer programming began with an online Ruby course from Codecademy. Since then, he has been fascinated with how computers and the different programming languages worked. Since he wanted to know about this, he taught himself C from the second edition of The C Programming Language book, followed by the more advanced C++ language. Wanting to try his hand at making advanced games with a language predominantly intended for it, Brian became invested in the GameMaker Language since he'd already been using the drag and drop functionality, but found it limiting. He spent a lot of time learning how different parts of the language worked and how to use them.

Wydawnictwo JK - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint