×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3ds max. Leksykon kieszonkowy Wojciech Pazdur

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
3ds max. Leksykon kieszonkowy Wojciech Pazdur - okladka książki

3ds max. Leksykon kieszonkowy Wojciech Pazdur - okladka książki

3ds max. Leksykon kieszonkowy Wojciech Pazdur - audiobook MP3

3ds max. Leksykon kieszonkowy Wojciech Pazdur - audiobook CD

Autor:
Wojciech Pazdur
Serie wydawnicze:
Leksykon kieszonkowy
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
6.0/6  Opinie: 2
Stron:
200
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II
Wojciech Pazdur
Poznaj w błyskawicznym tempienajnowszą wersję programu 3ds Max Najnowsza, dziewiąta już wersja programu 3ds Max pozwoli Ci jeszcze szybciej tworzyć fantastyczne trójwymiarowe animacje, renderingi i modele. Wśród nowości warto zwrócić uwagę na zwiększoną wydajność, możliwość przygotowywania animacji przy użyciu warstw, usprawnione generowanie włosów i materiałów. Aby nie zgubić się w gąszczu licznych funkcji tego rozbudowanego programu, warto skorzystać z pomocy zaufanego przewodnika. ...

3ds max jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jego możliwości wykorzystują twórcy gier komputerowych, filmowych efektów specjalnych i animacji reklamowych. Sprawne korzystanie z 3ds max wymaga poznania dziesiątek poleceń, narzędzi i opcji. Najczęściej wykorzystywane narzędzia zapamiętuje się niemal automatycznie, ale znaczenia rzadziej stosowanych elementów programu trzeba szukać w dokumentacji. Przeszukiwanie setek stron instrukcji może zająć wiele cennego czasu. W takich przypadkach niezwykle przydatne jest zestawienie krótkich opisów każdego z poleceń i narzędzi.

"3ds max. Leksykon kieszonkowy" to takie właśnie zestawienie. Znajdziesz w nim omówienie wszystkich poleceń menu, narzędzi i okien dialogowych związanych z tworzeniem i modyfikowaniem obiektów i scen. W pierwszej części przeczytasz o zagadnieniach podstawowych, związanych z konfiguracją interfejsu użytkownika i pracą w oknach widokowych sceny. Drugą część stanowi opis elementów programu uzupełniony o informacje dotyczące dostępnych skrótów klawiaturowych.

  • Elementy interfejsu użytkownika
  • Okna widokowe
  • Listwa narzędziowa
  • Polecenia menu
  • Tworzenie nowych obiektów
  • Transformacje obiektów
  • Konfiguracja okien widokowych
  • Modyfikatory

Pracując z 3ds max 7, miej tę książkę zawsze pod ręką.
Będziesz korzystać z niej bardzo często.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Leksykon kieszonkowy

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.