Maciej Lewiński - mówią o nim: Adam Małysz polskiego marketingu, bo osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć. Przy użyciu Google Analytics i Google Ads optymalizuje strony WWW i kampanie marketingowe takich marek jak Starbucks, Empik, Allegro czy mBank. Według mamy pierwsze wypowiedziane przez niego słowo brzmiało: „konwersja”, a już w przedszkolu liczył współczynnik odrzuceń przy użyciu makaronu w cyferki. Potem było tylko lepiej: ma ponad 10 lat doświadczenia w analizie danych i profesjonalnych wdrożeniach Google Analytics, a od 7 lat na polskich i amerykańskich scenach konferencyjnych uczy, w jaki sposób efektywnie analizować dane po to, by zwiększyć sprzedaż i poprawić rentowność swojego biznesu. Ponieważ jest z Poznania, zrobi wszystko, byś nie przepalił swojego budżetu reklamowego, bo nic nie smuci go bardziej niż marnowanie pieniędzy. Nie musisz wierzyć jego mamie na słowo, gdy mówi, że syn jest największym ekspertem od Google Analytics w Polsce — zaświadcza o tym sam Google, który ocertyfikował go od stóp do głów.