Gordon Beeming is an energetic and passionate person who always strives to find ways to increase and improve the productivity and friendliness of the systems he works with. He is currently a software developer and does all kinds of TFS administration, customization, and exploring as a sort of a hobby. He is part of the ALM Rangers family and has also been awarded an Microsoft ALM MVP for the past 2 years. Gordon currently works for Derivco, which is a very unique company to work for and is based in Durban, South Africa. He has a published book to his credit, called Team Foundation Server 2013 Customization (https://bit.ly/MX0yVb). Also, as part of the ALM Rangers, he has a book to his credit, called Managing Agile Open-Source Software Projects with Microsoft Visual Studio Online (https://bit.ly/1Pppi4g). You can find him mainly on Twitter using the handle @GordonBeeming, and he occasionally posts blogs at https://binary-stuff.com/.
Gordon Beeming - ebooki
Tytuły autora: Gordon Beeming dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
W książce w praktyczny sposób ujęto wiele złożonych zagadnień, różnych technologii, metod biznesowych, struktur i wzorców architektury. Przeanalizowano abstrakcyjny poziom strategii danych, kwestie zarządcze i architekturę danych, a następnie wyjaśniono, czym są domeny danych i strefy docelowe. Zaprezentowano kwestie zarządzania systemami źródłowymi, aplikacji, opisano też praktyczne szczegóły z zakresu zarządzania danymi. Nie zabrakło wartościowych informacji o aspektach istotnych dla konsumentów danych. Autor nie skupia się wyłącznie na teorii. Cennym atutem książki są jasne wskazówki, w jaki sposób zastosować omawianą wiedzę w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Promocja
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a Jobsa i przekonaj się, że wszyscy liderzy, którzy kogokolwiek inspirują, myślą, działają i komunikują się z innymi z pominięciem ogólnodostępnych schematów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi profesjonaliści zajmujący się danymi dobrze zrozumieją wady i zalety poszczególnych rozwiązań. Omówiono tu typowe zagadnienia dotyczące architektur danych, w tym ich rozwój i możliwości. Żadna architektura nie jest na tyle uniwersalna, by być odpowiednia w każdej sytuacji, dlatego w książce znajdziesz rzetelne porównanie cech poszczególnych architektur. Dowiesz się, jakie kompromisy towarzyszą każdej z nich, niezależnie od popularności. W ten sposób o wiele łatwiej przyjdzie Ci wybór rozwiązania, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
W tej książce przedstawiono wszystkie informacje niezbędne do rozpoczęcia samodzielnej pracy z programowaniem różnych robotów: od tych całkiem prostych aż do zaawansowanych, wielofunkcyjnych urządzeń. Wyjaśniono metody programowania telerobotów, robotów autonomicznych, a także strategie programowania robotów hybrydowych. Przedstawiono zasady programowania ruchów robota za pomocą silników i obsługi różnego rodzaju czujników. Zawarto również opis technik programowania algorytmów podejmowania decyzji przez robota, wyjaśniono też kwestie przekładania instrukcji (poleceń) z języka ludzi na język zrozumiały dla robota.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,50 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł(-40%)