Francesco Sapio jest inżynierem informatyki i automatyki, utalentowanym projektantem gier komputerowych i doświadczonym użytkownikiem programów graficznych. Jest wybitnym znawcą oprogramowania Unity3D. Jest także muzykiem, ponadto przez kilka lat pracował jako aktor i tancerz. Sapio uwielbia matematykę, filozofię, logikę i rozwiązywanie zagadek, ale jego największą pasją jest projektowanie i programowanie gier.
Francesco Sapio - ebooki
Tytuły autora: Francesco Sapio dostępne w księgarni Helion
-
Unreal Engine is a powerful game development engine that provides rich functionalities to create 2D and 3D games. If you want to use AI to extend the play-life of your games and make them more challenging and fun, this book is for you. It will help you break down AI into simple concepts to give you a fundamental understanding of each of the topics.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hands-On Artificial Intelligence with Unreal Engine. Everything you want to know about Game AI using Blueprints or C++ Hands-On Artificial Intelligence with Unreal Engine. Everything you want to know about Game AI using Blueprints or C++
-
- PDF + ePub + Mobi pkt
Getting Started with Unity 5.x 2D Game Development. Enter the world of 2D Game development with Unity 5.x Getting Started with Unity 5.x 2D Game Development. Enter the world of 2D Game development with Unity 5.x
-
Przedstawiono tu sposoby implementacji systemów interfejsu użytkownika i łączenia ich z pozostałymi składnikami gry. Przygotowano ją jako zbiór przepisów na wykonanie określonych zadań, jednak najpierw omówiono tu zagadnienia podstawowe, a dopiero potem te nieco trudniejsze. Pozwala to na stopniowe doskonalenie umiejętności programistycznych. Podcz
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.