Alvin Ashcraft is a software engineer and developer community champion with over 25 years of experience in software development. Working primarily with Microsoft Windows, web, and cloud technologies, his career has focused primarily on the healthcare industry. He has been awarded as a Microsoft MVP 11 times, most recently as a Windows Dev MVP.
Alvin works in the Philadelphia area for Allscripts, a global healthcare software company, as a principal software engineer. He is also a board member of the TechBash Foundation, where he helps organize the annual TechBash developer conference. He has previously worked for companies such as Oracle, Genzeon, CSC, and ITG Pathfinders.
Originally from the Allentown, PA area, Alvin currently resides in West Grove, PA with his wife and three daughters.
Alvin Ashcraft - ebooki
Tytuły autora: Alvin Ashcraft dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Promocja
Uczniowie lubią szkołę, która lubi uczniów. Lubi, czyli nie tylko od nich wymaga, ale także im pomaga, kiedy tego potrzebują. Na przykład dba o tych, w których wypadku niezbędne jest doskonalenie procesów poznawczych, kształcenie umiejętności, wyrównywanie braków, a przede wszystkim praca w odpowiednim tempie - czemu właśnie służą zajęcia rewalidacyjne.- Druk pkt
(37,42 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Bestseller
Ten rok w pracowni informatycznej będzie prawdziwą przygodą. Wraz z książką Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkoły podstawowej. Klasa 6 usystematyzujecie oraz wykorzystacie umiejętności zdobyte w poprzednich latach, zdobędziecie także całkiem nową wiedzę. Zastanawiacie się zapewne, w jakim celu. Otóż stworzycie własny profesjonalny projekt informatyczny.- Druk pkt
-
Promocja
Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans - aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.- Druk pkt
(29,25 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł(-40%)