- Serie wydawnicze:
- Dla każdego
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 110
- Stron:
- 712
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
C++ dla każdego. Wydanie II
Jesse Liberty, Siddhartha Rao, Bradley L. Jones
Opis
książki
:
C++ dla każdego
Książka ta stanowi wprowadzenie do programowania w języku C++. Nie koncentruje się na konkretnej implementacji, lecz raczej opisuje standard ANSI/ISO; znajdziesz w niej również omówienie biblioteki STL (Standard Template Library). Jeśli nawet nie masz doświadczenia w pisaniu programów, to dzięki tej książce:
- Będziesz tworzył szybkie i wydajne programy w C++.
- Zrozumiesz standard ANSI/ISO i skorzystasz z wprowadzonych w nim zmian.
- Opanujesz zaawansowane programowanie z użyciem funkcji, tablic, zmiennych i wskaźników.
- Poznasz C++ oraz obiektowo zorientowane projektowanie, programowanie i analizę.
- Nauczysz się wzbogacać swoje programy za pomocą dziedziczenia i polimorfizmu.
- Będziesz mógł korzystać z dowolnego kompilatora zgodnego ze standardem ANSI/ISO C++.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(24,05 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł (-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ostatnie kilkadziesiąt lat to okres burzliwego rozwoju technologii informatycznych i ciągłego zwiększania możliwości komputerów dostępnych dla coraz to szerszych rzesz użytkowników. Z zaawansowanych narzędzi graficznych i symulacyjnych mogą obecnie korzystać już nie tylko profesjonaliści zatrudnieni w dużych korporacjach dysponujących ogromnymi zasobami finansowymi, lecz również pasjonaci, programiści i graficy pracujący dla niewielkich firm, które tworzą animacje komputerowe na użytek przemysłu czy branży rozrywkowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
(42,78 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
O autorze książki
Jesse Liberty - jest prezesem firmy Liberty Associates, Inc., która ma w ofercie szkolenia dotyczące .NET, tworzenie programów na zamówienie, a także konsultacje. Był wiceprezesem działu informatycznego Citibanku, a także inżynierem i architektem oprogramowania w firmach AT&T, Ziff Davis, Xerox oraz PBS.
Jesse Liberty jest autorem kilkunastu książek dotyczących programowania dla sieci WWW oraz programowania zorientowanego obiektowo.
Jesse Liberty - pozostałe książki
-
Dzięki tej książce w ciągu 24 godzinnych lekcji poznasz podstawy programowania w C++ i szybko zaczniesz tworzyć w pełni funkcjonalne aplikacje. Najpierw zapoznasz się z instalacją i użyciem kompilatora, później dowiesz się, jak debugować tworzony kod, aż wreszcie poznasz nowości wprowadzone w standardzie C++14. Dowiesz się, jak zarządzać wejściem i wyjściem oraz jak pracować z pętlami i tablicami. Nauczysz się programowania zorientowanego obiektowo i zobaczysz, jak wykorzystywać szablony.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Czytając niniejszą książkę Czytelnik dowie się jak: Zaprojektować i efektywnie zaimplementować modele obiektowe przy wykorzystaniu UML Zaprojektować obiektowe algorytmy sortowania Wykorzystać kontenery i iteratory biblioteki standardowej Wybrać najlepszą metodę przeszukiwania Poznać najlepsze techniki mieszające Tworzyć dynamiczne struktury danych
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki książce, którą trzymasz w ręku będzie to stosunkowo proste zadanie. Poświęcając tylko godzinę dziennie zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci spokojnie rozpocząć przygodę z językiem C++, poznać jego tajniki, zalety oraz wady. Z każdą kolejną godziną będziesz zdobywać coraz to bardziej zaawansowaną i ciekawą wiedzę. Jaki więc zakres obejmuje niniejszy podręcznik? Kompletny, którego opanowanie pozwoli Ci na pisanie programów o różnym stopniu złożoności oraz swobodne poruszanie się w świecie języka C++. Zdobędziesz informacje na temat stałych, zmiennych, tablic, instrukcji warunkowych oraz pętli.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
With .NET MAUI for C# Developers, you’ll learn to create cross-platform apps for iOS, Android, Windows, and Mac by writing the code once and leveraging the application to automatically produce native code for each. With the help of this book, you’ll be well prepared to build commercial MAUI programs that integrate into the overall .NET suite of application tools. All the applications that you’ll use will be open-source and cost-efficient.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
107.10 zł
119.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto opracowany z myślą o programistach praktyczny przewodnik, dzięki któremu szybko zaczniesz się posługiwać Gitem. Zawiera wszystkie informacje niezbędne do dogłębnego zrozumienia specyfiki tego narzędzia. Dowiesz się, w jaki sposób je zainstalować i skonfigurować, nauczysz się tworzyć i klonować repozytoria, a także zapoznasz się z narzędziami GUI Gita i zrozumiesz zasady pracy z gałęziami. Poznasz techniki rozwiązywania konfliktów scalania i korzystania z historii zmian. W książce omówiono polecenia potrzebne do zarządzania repozytorium, wyjaśniono też kwestie dotyczące bisekcji, polecenia blame i wielu innych narzędzi ułatwiających naprawianie błędów i rozwiązywanie typowych problemów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,16 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Git for Programmers explores the advanced concepts of Git and trains you to leverage its functionalities in the best way.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Ten bestsellerowy podręcznik pozwoli Ci błyskawicznie poznać wszystkie niuanse języka C# 4.0. Najnowsze wydanie zostało zaktualizowane o nowości w C# oraz zawiera opis tego języka i platformy .NET. W trakcie lektury nauczysz się tworzyć skomplikowane programy przy użyciu technik programowania obiektowego i funkcjonalnego. Ponadto sprawdzisz, jaki potencjał kryje język zapytań LINQ oraz jak przesyłać komunikaty za pomocą Windows Communication Foundation (WCF). Dodatkowo poznasz możliwości C# w zakresie tworzenia aplikacji internetowych w technologii Silverlight. Nauka C# jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki tej książce dowiesz się, jak tworzyć interaktywne i wydajne aplikacje WWW z wykorzystaniem języka VisualBasic 2005. Jednocześnie nauczysz się zapewniać bezpieczeństwo w tworzonych aplikacjach i korzystać z poszczególnych kontrolek. Autorzy książki pokażą Ci metody radzenia sobie z błędami, usterkami i wyjątkami występującymi w trakcie tworzenia i używania strony.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę pozwalającą Ci na swobodne poruszanie się w świecie aplikacji internetowych opartych o .NET. Nauczysz się w maksymalny sposób wykorzystywać możliwości środowiska Visual Studio 2008, poznasz dostępne kontrolki oraz sprawdzisz, do czego może Ci się przydać ADO.NET. Ponadto odkryjesz tajemnice języka LINQ i zasady, których przestrzeganie zapewni bezpieczeństwo Twojej aplikacji. W kolejnych rozdziałach autorzy przedstawią Ci metody tworzenia usług sieciowych, zwiększania wydajności poprzez buforowanie oraz konfiguracji serwera IIS 7.0. Książka ta pozwoli Ci w łatwy sposób wykonać pierwszy krok w świat dynamicznych stron WWW, tworzonych z wykorzystaniem ASP.NET.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
With its support for dynamic programming, C# 4.0 continues to evolve as a versatile language on its own. But when C# is used with .NET Framework 4, the combination is incredibly powerful. This bestselling tutorial shows you how to build web, desktop, and rich Internet applications using C# 4.0 with .NET's database capabilities, UI framework (WPF),- ePub + Mobi pkt
(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)
169.14 zł
199.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii Dla każdego
-
W tej książce znajdziesz informacje potrzebne do opanowania podstaw języka skryptowego PHP oraz bazy danych MySQL, a także przykłady konkretnych projektów zbudowanych z użyciem obu tych narzędzi. Zobaczysz, jakie elementy są najważniejsze podczas tworzenia strony, co koniecznie trzeba uwzględnić i sprawdzić, jak zapewnić harmonijne współdziałanie PHP i MySQL — na przykład w serwisie, który działa jako sklep internetowy. Dowiesz się, jak zapewnić stronie interaktywność, jak uniknąć jej nadmiernego obciążania i zweryfikować poprawność danych. Nauczysz się gromadzić i przetwarzać informacje, by na Twojej stronie użytkownik czuł się mile widziany lub dobrze obsłużony. Internet czeka na Ciebie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki niniejszej książce bez problemu zrozumiesz wszystkie najważniejsze elementy najnowszej wersji języka Java 8. Dogłębnie poznasz sam język, a także jego podstawowe biblioteki. Książkę podzielono na 21 lekcji, kładąc nacisk na praktyczne aspekty programowania. Właściwie od początku będziesz pisać aplikacje dla różnych środowisk, w tym również mobilnych. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z programowaniem, czy też już znasz inne języki, dzięki tej książce nabierzesz biegłości w posługiwaniu się Javą i przygotujesz się do rozwijania własnych projektów — nawet tych bardzo ambitnych!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Sięgnij po tę książkę i zacznij programować już dziś! Po lekturze jej 24 rozdziałów — czytanie każdego zajmie najwyżej godzinę — poznasz podstawy programowania w języku JavaScript i szybko zaczniesz tworzyć skrypty wzbogacające strony internetowe w efektowne funkcje.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka zapewnia proste, praktyczne odpowiedzi w sytuacji, gdy trzeba uzyskać wyniki jak najszybciej. Każdy z 22. rozdziałów można opanować w około 10 minut, co pozwala niezwykle szybko przystąpić do praktycznego korzystania z języka SQL.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
W ciągu tylko 24 godzinnych lekcji będziesz w stanie opanować podstawy silnika gier Unity 4, na bazie którego utworzono Temple Run oraz wiele innych gier wydanych na platformach mobilnych! W trakcie wspomnianych 24 godzinnych lekcji dowiesz się wszystkiego, co jest potrzebne podczas tworzenia gier — począwszy od podstaw, przez zaawansowane sposoby wykorzystania silnika fizycznego w grach, aż po animację i techniki przygotowywania gier dla urządzeń mobilnych. Każda kolejna lekcja opiera się na zdobytej wcześniej wiedzy, co zapewnia solidne podstawy pomagające w osiągnięciu prawdziwego sukcesu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Źródłem takim jest książka „PHP i MySQL. Dla każdego. Wydanie II” . Dzięki niej początkujący twórcy serwisów bez kompleksów mogą wkroczyć w świat nowoczesnych technologii internetowych i nauczyć się sprawnie używać bezpłatnych narzędzi do pisania, testowania czy wdrażania aplikacji WWW, a bardziej zaawansowani — usystematyzować i rozszerzyć posiadaną wiedzę. Podręcznik krok po kroku prezentuje sposoby instalacji i konfiguracji środowiska pracy, omawia składnię i możliwości języka PHP, a także wskazuje, jak poprawnie projektować i tworzyć bazy danych działające w oparciu o mechanizm MySQL. Z książki dowiesz się, jak posługiwać się językiem SQL oraz jak połączyć możliwości PHP i MySQL-a, a ponadto jak za ich pomocą tworzyć praktyczne serwisy WWW.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Już dziś rozpocznij archiwizację! Książka poświęcona przeznaczonym dla komputerów PC programom do kompresji oraz archiwizacji danych. Omawia podstawy korzystania z najnowszych wersji trzech najpopularniejszych wśród użytkowników programów: PKZIP, ARJ, LHA. W odróżnieniu od typowych opisów oprogramowania, zawiera materiał uporządkowany według klucza
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce szybko nauczysz się podstaw obsługi licznych funkcji i narzędzi 3D Studio MAX 2.x. W bardzo krótkim czasie posiądziesz umiejętności, które pozwolą Ci na wydajną i bezproblemową pracę z programem. Poznaj zasady tworzenia trójwymiarowych obiektów i animacji Opanuj wszystkie nowe funkcje 3D Studio MAX 2.x Na prostych, praktycznych
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czytając tę książkę zrozumiesz, dlaczego Delphi zaliczane jest do narzędzi dla błyskawicznego tworzenia aplikacji (RAD). Tworząc programy o różnym stopniu komplikacji poznasz te elementy, na których Delphi opiera swą siłę, zaznajomisz się również z najważniejszymi elementami języka Object Pascal. Nauczysz się efektywnie wykorzystywać mechanizmy fun
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce nauczysz się użytkować środowisko Visual C++, aby szybko i sprawnie tworzyć własne aplikacje.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "C++ dla każdego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++ dla każdego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++ dla każdego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Teach Yourself C++ in 21 Days. Fourth Edition
- Tłumaczenie:
- Marcin Pancewicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7538-4, 8371975384
- Data wydania książki drukowanej :
- 2002-02-12
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1732
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Dla każdego
Spis treści książki
- Wprowadzenie (21)
- Krótka historia języka C++ (21)
- Rozwiązywanie problemów (22)
- Programowanie proceduralne, strukturalne i obiektowe (23)
- C++ i programowanie zorientowane obiektowo (25)
- Jak ewoluowało C++ (26)
- Czy należy najpierw poznać C? (26)
- C++ a Java i C# (27)
- Standard ANSI (27)
- Przygotowanie do programowania (28)
- Twoje środowisko programowania (28)
- Tworzenie programu (29)
- Tworzenie pliku obiektowego za pomocą kompilatora (29)
- Tworzenie pliku wykonywalnego za pomocą linkera (30)
- Cykl tworzenia programu (30)
- HELLO.cpp - twój pierwszy program w C++ (32)
- Zaczynamy pracę z kompilatorem (34)
- Budowanie projektu Hello World (34)
- Błędy kompilacji (36)
- Prosty program (37)
- Rzut oka na obiekt cout (39)
- Używanie przestrzeni nazw standardowych (41)
- Komentarze (43)
- Rodzaje komentarzy (44)
- Używanie komentarzy (44)
- Jeszcze jedna uwaga na temat komentarzy (45)
- Funkcje (45)
- Korzystanie z funkcji (46)
- Czym jest zmienna? (49)
- Dane są przechowywane w pamięci (49)
- Przydzielanie pamięci (50)
- Rozmiar liczb całkowitych (51)
- Zapis ze znakiem i bez znaku (52)
- Podstawowe typy zmiennych (53)
- Definiowanie zmiennej (54)
- Uwzględnianie wielkości liter (55)
- Słowa kluczowe (56)
- Tworzenie kilku zmienych jednocześnie (56)
- Przypisywanie zmiennym wartości (56)
- typedef (58)
- Kiedy używać typu short, a kiedy typu long? (59)
- Zawinięcie liczby całkowitej bez znaku (60)
- Zawinięcie liczby całkowitej ze znakiem (61)
- Znaki (62)
- Znaki i liczby (62)
- Znaki specjalne (63)
- Stałe (64)
- Literały (64)
- Stałe symboliczne (64)
- Stałe wyliczeniowe (66)
- Instrukcje (69)
- Białe spacje (70)
- Bloki i instrukcje złożone (70)
- Wyrażenia (70)
- Operatory (72)
- Operator przypisania (72)
- Operatory matematyczne (73)
- Dzielenie całkowite i reszta z dzielenia (73)
- Łączenie operatora przypisania z operatorem matematycznym (74)
- Inkrementacja i dekrementacja (75)
- Przedrostki i przyrostki (75)
- Kolejność działań (77)
- Zagnieżdżanie nawiasów (78)
- Prawda i fałsz (79)
- Operatory relacji (79)
- Instrukcja if (80)
- Styl wcięć (83)
- else (84)
- Zaawansowane instrukcje if (86)
- Użycie nawiasów klamrowych w zagnieżdżonych instrukcjach if (87)
- Operatory logiczne (89)
- Logiczne I (90)
- Logiczne LUB (90)
- Logiczne NIE (90)
- Skrócone obliczanie wyrażeń logicznych (91)
- Kolejność operatorów logicznych (91)
- Kilka słów na temat prawdy i fałszu (92)
- Operator warunkowy (trójelementowy) (93)
- Czym jest funkcja? (95)
- Zwracane wartości, parametry i argumenty (96)
- Deklarowanie i definiowanie funkcji (97)
- Deklarowanie funkcji (97)
- Prototypy funkcji (98)
- Definiowanie funkcji (99)
- Wykonywanie funkcji (100)
- Zmienne lokalne (101)
- Zakres (102)
- Zmienne globalne (102)
- Zmienne globalne: ostrzeżenie (104)
- Kilka słów na temat zmiennych lokalnych (104)
- Instrukcje funkcji (106)
- Kilka słów na temat argumentów funkcji (106)
- Użycie funkcji jako parametrów funkcji (106)
- Parametry są zmiennymi lokalnymi (107)
- Kilka słów na temat zwracanych wartości (109)
- Parametry domyślne (111)
- Przeciążanie funkcji (113)
- Zagadnienia związane z funkcjami (116)
- Funkcje typu inline (116)
- Rekurencja (118)
- Jak działają funkcje - rzut oka "pod maskę" (123)
- Poziomy abstrakcji (123)
- Podział pamięci (123)
- Stos i funkcje (126)
- Czy C++ jest zorientowane obiektowo? (129)
- Tworzenie nowych typów (130)
- Po co tworzyć nowy typ? (131)
- Klasy i składowe (131)
- Deklarowanie klasy (132)
- Kilka słów o konwencji nazw (132)
- Definiowanie obiektu (133)
- Klasy a obiekty (133)
- Dostęp do składowych klasy (134)
- Przypisywać należy obiektom, nie klasom (134)
- Czego nie zadeklarujesz, tego klasa nie będzie miała (134)
- Prywatne i publiczne (135)
- Oznaczanie danych składowych jako prywatnych (137)
- Prywatność a ochrona (138)
- Implementowanie metod klasy (140)
- Konstruktory i destruktory (142)
- Domyślne konstruktory i destruktory (143)
- Użycie domyślnego konstruktora (143)
- Funkcje składowe const (146)
- Interfejs a implementacja (147)
- Gdzie umieszczać deklaracje klasy i definicje metod (150)
- Implementacja inline (151)
- Klasy, których danymi składowymi są inne klasy (153)
- Struktury (157)
- Dlaczego dwa słowa kluczowe spełniają tę samą funkcję (157)
- Pętle (159)
- Początki pętli: instrukcja goto (159)
- Dlaczego nie jest zalecane stosowanie instrukcji goto? (160)
- Pętle while (160)
- Bardziej skomplikowane instrukcje while (162)
- continue oraz break (163)
- Pętla while (true) (166)
- Pętla do...while (167)
- do...while (168)
- Pętle for (170)
- Zaawansowane pętle for (171)
- Puste pętle for (174)
- Pętle zagnieżdżone (175)
- Zakres zmiennych w pętlach for (177)
- Podsumowanie pętli (178)
- Instrukcja switch (180)
- Użycie instrukcji switch w menu (182)
- Program podsumowujący wiadomości (186)
- Czym jest wskaźnik? (193)
- Kilka słów na temat pamięci (193)
- Użycie operatora adresu (&) (194)
- Przechowywanie adresu we wskaźniku (195)
- Puste i błędne wskaźniki (195)
- Nazwy wskaźników (196)
- Operator wyłuskania (197)
- Wskaźniki, adresy i zmienne (197)
- Operowanie danymi poprzez wskaźniki (199)
- Sprawdzanie adresu (200)
- Do czego służą wskaźniki? (202)
- Stos i sterta (203)
- Operator new (204)
- delete (204)
- Wycieki pamięci (206)
- Tworzenie obiektów na stercie (207)
- Usuwanie obiektów (207)
- Dostęp do składowych klasy (208)
- Dane składowe na stercie (210)
- Wskaźnik this (212)
- Utracone wskaźniki (214)
- Wskaźniki const (217)
- Wskaźniki const i funkcje składowe const (218)
- Wskaźniki const this (219)
- Działania arytmetyczne na wskaźnikach - temat dla zaawansowanych (220)
- Czym jest referencja? (223)
- Użycie operatora adresu z referencją (225)
- Nie można zmieniać przypisania referencji (226)
- Do czego mogą odnosić się referencje? (227)
- Zerowe wskaźniki i zerowe referencje (229)
- Przekazywanie argumentów funkcji przez referencję (229)
- Tworzenie funkcji swap() otrzymującej wskaźniki (231)
- Implementacja funkcji swap() za pomocą referencji (233)
- Nagłówki i prototypy funkcji (234)
- Zwracanie kilku wartości (235)
- Zwracanie wartości przez referencję (237)
- Przekazywanie przez referencję zwiększa efektywność działania programu (238)
- Przekazywanie wskaźnika const (241)
- Referencje jako metoda alternatywna (243)
- Kiedy używać wskaźników, a kiedy referencji (245)
- Łączenie referencji i wskaźników (246)
- Nie pozwól funkcji zwracać referencji do obiektu, którego nie ma w zakresie! (247)
- Zwracanie referencji do obiektu na stercie (249)
- Wskaźnik, wskaźnik, kto ma wskaźnik? (251)
- Przeciążone funkcje składowe (253)
- Użycie wartości domyślnych (255)
- Wybór pomiędzy wartościami domyślnymi a przeciążaniem funkcji (257)
- Konstruktor domyślny (258)
- Przeciążanie konstruktorów (258)
- Inicjalizowanie obiektów (260)
- Konstruktor kopiujący (261)
- Przeciążanie operatorów (265)
- Pisanie funkcji inkrementacji (266)
- Przeciążanie operatora przedrostkowego (267)
- Zwracanie typów w przeciążonych funkcjach operatorów (268)
- Zwracanie obiektów tymczasowych bez nadawania im nazw (270)
- Użycie wskaźnika this (271)
- Dlaczego stała referencja? (273)
- Przeciążanie operatora przyrostkowego (273)
- Różnica pomiędzy przedrostkiem a przyrostkiem (273)
- Operator dodawania (275)
- Przeciążanie operatora dodawania (277)
- Zagadnienia związane z przeciążaniem operatorów (278)
- Ograniczenia w przeciążaniu operatorów (278)
- Co przeciążać? (279)
- Operator przypisania (279)
- Obsługa konwersji typów danych (282)
- Operatory konwersji (285)
- Budowanie modeli (287)
- Projektowanie oprogramowania: język modelowania (288)
- Projektowanie oprogramowania: proces (289)
- Programowanie ekstremalne (292)
- Pomysł (292)
- Analiza wymagań (293)
- Przypadki użycia (293)
- Analiza aplikacji (303)
- Analiza systemów (304)
- Tworzenie dokumentacji (304)
- Wizualizacje (305)
- Dokumentacja produktu (305)
- Projektowanie (306)
- Czym są klasy? (306)
- Przekształcenia (308)
- Model statyczny (309)
- Model dynamiczny (318)
- Czym jest dziedziczenie? (321)
- Dziedziczenie i wyprowadzanie (322)
- Królestwo zwierząt (323)
- Składnia wyprowadzania (323)
- Prywatne kontra chronione (325)
- Konstruktory i destruktory (327)
- Przekazywanie argumentów do konstruktorów bazowych (329)
- Przesłanianie funkcji (333)
- Ukrywanie metod klasy bazowej (335)
- Wywoływanie metod klasy bazowej (337)
- Metody wirtualne (338)
- Jak działają funkcje wirtualne (342)
- Nie możesz przejść stąd dotąd (343)
- Okrajanie (344)
- Destruktory wirtualne (346)
- Wirtualne konstruktory kopiujące (346)
- Koszt metod wirtualnych (349)
- Czym jest tablica? (351)
- Elementy tablicy (352)
- Zapisywanie za końcem tablicy (353)
- Błąd słupka w płocie (356)
- Inicjalizowanie tablic (356)
- Deklarowanie tablic (357)
- Tablice obiektów (358)
- Tablice wielowymiarowe (360)
- Inicjalizowanie tablic wielowymiarowych (360)
- Kilka słów na temat pamięci (362)
- Tablice wskaźników (363)
- Deklarowane tablic na stercie (364)
- Wskaźnik do tablicy a tablica wskaźników (365)
- Wskaźniki a nazwy tablic (365)
- Usuwanie tablic ze sterty (367)
- Tablice znaków (368)
- strcpy() oraz strncpy() (370)
- Klasy łańcuchów (371)
- Listy połączone i inne struktury (378)
- Analiza listy połączonej (378)
- Przeniesienie odpowiedzialności (379)
- Części składowe (379)
- Czego się nauczyłaś, Dorotko? (388)
- Klasy tablic (388)
- Problemy z pojedynczym dziedziczeniem (391)
- Przenoszenie w górę (394)
- Rzutowanie w dół (394)
- Połączenie dwóch list (397)
- Dziedziczenie wielokrotne (397)
- Części obiektu z dziedziczeniem wielokrotnym (400)
- Konstruktory w obiektach dziedziczonych wielokrotnie (401)
- Eliminowanie niejednoznaczności (403)
- Dziedziczenie ze wspólnej klasy bazowej (404)
- Dziedziczenie wirtualne (408)
- Problemy z dziedziczeniem wielokrotnym (411)
- Mixiny i klasy metod (412)
- Abstrakcyjne typy danych (413)
- Czyste funkcje wirtualne (416)
- Implementowanie czystych funkcji wirtualnych (417)
- Złożone hierarchie abstrakcji (420)
- Które typy są abstrakcyjne? (424)
- Program podsumowujący wiadomości (425)
- Statyczne dane składowe (437)
- Statyczne funkcje składowe (442)
- Wskaźniki do funkcji (444)
- Dlaczego warto używać wskaźników do funkcji? (447)
- Tablice wskaźników do funkcji (450)
- Przekazywanie wskaźników do funkcji innym funkcjom (452)
- Użycie instrukcji typedef ze wskaźnikami do funkcji (455)
- Wskaźniki do funkcji składowych (457)
- Tablice wskaźników do funkcji składowych (459)
- Zawieranie (463)
- Dostęp do składowych klasy zawieranej (469)
- Filtrowany dostęp do składowych zawieranych (469)
- Koszt zawierania (470)
- Kopiowanie przez wartość (473)
- Implementowanie poprzez dziedziczenie i zawieranie oraz poprzez delegację (476)
- Delegacja (477)
- Dziedziczenie prywatne (485)
- Klasy zaprzyjaźnione (493)
- Funkcje zaprzyjaźnione (501)
- Funkcje zaprzyjaźnione i przeciążanie operatorów (501)
- Przeciążanie operatora wstawiania (505)
- Przegląd strumieni (511)
- Kapsułkowanie (512)
- Buforowanie (512)
- Strumienie i bufory (514)
- Standardowe obiekty wejścia-wyjścia (514)
- Przekierowywanie (515)
- Wejście z użyciem cin (516)
- Łańcuchy (517)
- Problemy z łańcuchami (517)
- Zwracanie referencji do obiektu istream przez operator>> (520)
- Inne funkcje składowe w dyspozycji cin (520)
- Wprowadzanie pojedynczych znaków (521)
- Odczytywanie łańcuchów z wejścia standardowego (523)
- Użycie cin.ignore() (526)
- peek() oraz putback() (527)
- Wyjście poprzez cout (528)
- Zrzucanie zawartości bufora (528)
- Powiązane funkcje (528)
- Manipulatory, znaczniki oraz instrukcje formatowania (530)
- Użycie cout.width() (530)
- Ustawianie znaków wypełnienia (531)
- Funkcja setf() (532)
- Strumienie kontra funkcja printf() (534)
- Wejście i wyjście z użyciem plików (537)
- ofstream (538)
- Stany strumieni (538)
- Otwieranie plików dla wejścia i wyjścia (538)
- Zmiana domyślnego zachowania obiektu ofstream w trakcie otwierania pliku (540)
- Pliki binarne a pliki tekstowe (542)
- Przetwarzanie linii polecenia (544)
- Zaczynamy (549)
- Funkcje i klasy są rozpoznawane poprzez nazwy (550)
- Tworzenie przestrzeni nazw (553)
- Deklarowanie i definiowanie typów (554)
- Definiowanie funkcji poza przestrzenią nazw (554)
- Dodawanie nowych składowych (555)
- Zagnieżdżanie przestrzeni nazw (555)
- Używanie przestrzeni nazw (556)
- Słowo kluczowe using (558)
- Dyrektywa using (558)
- Deklaracja using (559)
- Alias przestrzeni nazw (561)
- Nienazwana przestrzeń nazw (561)
- Standardowa przestrzeń nazw std (562)
- Czym są wzorce? (565)
- Typy parametryzowane (566)
- Tworzenie egzemplarza wzorca (566)
- Definicja wzorca (566)
- Użycie nazwy (568)
- Implementowanie wzorca (568)
- Funkcje wzorcowe (571)
- Wzorce i przyjaciele (572)
- Niewzorcowe zaprzyjaźnione klasy i funkcje (572)
- Ogólne wzorcowe zaprzyjaźnione klasy i funkcje (575)
- Użycie elementów wzorca (579)
- Funkcje specjalizowane (582)
- Wzorce i składowe statyczne (588)
- Standardowa biblioteka wzorców (591)
- Kontenery (591)
- Kontenery sekwencyjne (592)
- Kontener vector (592)
- Kontener list (598)
- Kontener deque (599)
- Stosy (600)
- Kolejki (601)
- Kontenery asocjacyjne (601)
- Kontener map (601)
- Inne kontenery asocjacyjne (604)
- Klasy algorytmów (604)
- Bezmutacyjne operacje sekwencyjne (605)
- Mutacyjne algorytmy sekwencyjne (606)
- Pluskwy, błędy, pomyłki i "psujący" się kod (609)
- Wyjątki (610)
- Wyjątki (611)
- Jak używane są wyjątki (611)
- Użycie bloków try oraz bloków catch (616)
- Wychwytywanie wyjątków (616)
- Wychwytywanie więcej niż jednego rodzaju wyjątków (617)
- Hierarchie wyjątków (620)
- Dane w wyjątkach oraz nazwane obiekty wyjątków (622)
- Wyjątki i wzorce (629)
- Wyjątki bez błędów (631)
- Kilka słów na temat "psującego" się kodu (632)
- Pluskwy i odpluskwianie (633)
- Punkty wstrzymania (633)
- Śledzenie wartości zmiennych (633)
- Sprawdzanie pamięci (634)
- Asembler (634)
- Preprocesor i kompilator (635)
- Przeglądanie formy pośredniej (636)
- Użycie dyrektywy #define (636)
- Użycie #define dla stałych (636)
- Użycie #define do definiowania symboli (636)
- Dyrektywa #else preprocesora (637)
- Dołączanie i wartowniki dołączania (638)
- Funkcje makro (640)
- Po co te wszystkie nawiasy? (641)
- Makra a funkcje i wzorce (642)
- Funkcje inline (642)
- Manipulacje łańcuchami (644)
- Zamiana w łańcuch (644)
- Konkatenacja (644)
- Makra predefiniowane (645)
- Makro assert() (645)
- Debuggowanie za pomocą makra assert() (647)
- Makro assert() a wyjątki (647)
- Efekty uboczne (648)
- Niezmienniki klas (648)
- Wypisywanie wartości tymczasowych (653)
- Poziomy debuggowania (654)
- Operacje na bitach (660)
- Operator AND (661)
- Operator OR (661)
- Operator XOR (661)
- Operator negacji (661)
- Ustawianie bitów (661)
- Zerowanie bitów (662)
- Zmiana stanu bitów na przeciwny (662)
- Pola bitowe (663)
- Styl (666)
- Wcięcia (666)
- Nawiasy klamrowe (666)
- Długość linii (666)
- Instrukcje switch (667)
- Tekst programu (667)
- Nazwy identyfikatorów (668)
- Komentarze (669)
- Dostęp (670)
- Definicje klas (670)
- Dołączanie plików (670)
- assert() (671)
- const (671)
- Następne kroki (671)
- Gdzie uzyskać pomoc i poradę (671)
- Przejść do C#? (672)
- Bądź w kontakcie (672)
- Program podsumowujący wiadomości (672)
- Inne podstawy (686)
- Wokół podstaw (686)
- Dwójkowo (688)
- Dlaczego podstawa 2? (689)
- Bity, bajty, nible (689)
- Co to jest KB? (690)
- Liczby dwójkowe (690)
- Szesnastkowo (691)
O Autorze (15)
Wstęp (17)
Część I (19)
Rozdział 1. Zaczynamy (21)
Rozdział 2. Anatomia programu C++ (37)
Rozdział 3. Zmienne i stałe (49)
Rozdział 4. Wyrażenia i instrukcje (69)
Rozdział 5. Funkcje (95)
Rozdział 6. Programowanie zorientowane obiektowo (129)
Rozdział 7. Sterowanie przebiegiem działania programu (159)
Część II (191)
Rozdział 8. Wskaźniki (193)
Rozdział 9. Referencje (223)
Rozdział 10. Funkcje zaawansowane (253)
Rozdział 11. Analiza i projektowanie zorientowane obiektowo (287)
Rozdział 12. Dziedziczenie (321)
Rozdział 13. Tablice i listy połączone (351)
Rozdział 14. Polimorfizm (391)
Część III (435)
Rozdział 15. Specjalne klasy i funkcje (437)
Rozdział 16. Dziedziczenie zaawansowane (463)
Rozdział 17. Strumienie (511)
Rozdział 18. Przestrzenie nazw (549)
Rozdział 19. Wzorce (565)
Rozdział 20. Wyjątki i obsługa błędów (609)
Rozdział 21. Co dalej (635)
Dodatki (683)
Dodatek A Dwójkowo i szesnastkowo (685)
Dodatek B Słowa kluczowe C++ (695)
Dodatek C Kolejność operatorów (697)
Skorowidz (699)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C++ dla każdego Jesse Liberty (110) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(44)
(39)
(14)
(10)
(3)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie