After Effects 4 dla każdego
- Autor:
- R. Shamms Mortier Phd
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Dla każdego
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 744
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
After Effects 4 dla każdego
Na dołączonym CD-ROM-ie znajduje się demonstracyjna wersja programu After Effects oraz setki animacji, prezentujących działanie poszczególnych filtrów.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Hands-On Motion Graphics with Adobe After Effects CC shows you the basics, intermediate and advanced techniques in Adobe After Effects CC 2018. You will go through the primary interface and workflow of making your first animated projects. You will also work with 3D, effects, color correction and grading and much more. By the end, you will be able to create amazing videos using Adobe After Effects.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hands-On Motion Graphics with Adobe After Effects CC. Develop your skills as a visual effects and motion graphics artist Hands-On Motion Graphics with Adobe After Effects CC. Develop your skills as a visual effects and motion graphics artist
-
Promocja
Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Znalazły się tu również wskazówki przydatne w korzystaniu z nowości dostępnych w najnowszej wersji aplikacji. To znakomity punkt wyjścia do nauki, doskonalenia warsztatu oraz do swobodnego eksperymentowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików z materiałami do ćwiczeń.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Dla każdego
-
W tej książce znajdziesz informacje potrzebne do opanowania podstaw języka skryptowego PHP oraz bazy danych MySQL, a także przykłady konkretnych projektów zbudowanych z użyciem obu tych narzędzi. Zobaczysz, jakie elementy są najważniejsze podczas tworzenia strony, co koniecznie trzeba uwzględnić i sprawdzić, jak zapewnić harmonijne współdziałanie PHP i MySQL — na przykład w serwisie, który działa jako sklep internetowy. Dowiesz się, jak zapewnić stronie interaktywność, jak uniknąć jej nadmiernego obciążania i zweryfikować poprawność danych. Nauczysz się gromadzić i przetwarzać informacje, by na Twojej stronie użytkownik czuł się mile widziany lub dobrze obsłużony. Internet czeka na Ciebie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki niniejszej książce bez problemu zrozumiesz wszystkie najważniejsze elementy najnowszej wersji języka Java 8. Dogłębnie poznasz sam język, a także jego podstawowe biblioteki. Książkę podzielono na 21 lekcji, kładąc nacisk na praktyczne aspekty programowania. Właściwie od początku będziesz pisać aplikacje dla różnych środowisk, w tym również mobilnych. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z programowaniem, czy też już znasz inne języki, dzięki tej książce nabierzesz biegłości w posługiwaniu się Javą i przygotujesz się do rozwijania własnych projektów — nawet tych bardzo ambitnych!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Sięgnij po tę książkę i zacznij programować już dziś! Po lekturze jej 24 rozdziałów — czytanie każdego zajmie najwyżej godzinę — poznasz podstawy programowania w języku JavaScript i szybko zaczniesz tworzyć skrypty wzbogacające strony internetowe w efektowne funkcje.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Szybki kurs JavaScript. Wprowadzenie do języka w 24 godziny. Wydanie VI Szybki kurs JavaScript. Wprowadzenie do języka w 24 godziny. Wydanie VI
Czasowo niedostępna
-
Książka zapewnia proste, praktyczne odpowiedzi w sytuacji, gdy trzeba uzyskać wyniki jak najszybciej. Każdy z 22. rozdziałów można opanować w około 10 minut, co pozwala niezwykle szybko przystąpić do praktycznego korzystania z języka SQL.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SQL w mgnieniu oka. Opanuj język zapytań w 10 minut dziennie. Wydanie IV SQL w mgnieniu oka. Opanuj język zapytań w 10 minut dziennie. Wydanie IV
Czasowo niedostępna
-
W ciągu tylko 24 godzinnych lekcji będziesz w stanie opanować podstawy silnika gier Unity 4, na bazie którego utworzono Temple Run oraz wiele innych gier wydanych na platformach mobilnych! W trakcie wspomnianych 24 godzinnych lekcji dowiesz się wszystkiego, co jest potrzebne podczas tworzenia gier — począwszy od podstaw, przez zaawansowane sposoby wykorzystania silnika fizycznego w grach, aż po animację i techniki przygotowywania gier dla urządzeń mobilnych. Każda kolejna lekcja opiera się na zdobytej wcześniej wiedzy, co zapewnia solidne podstawy pomagające w osiągnięciu prawdziwego sukcesu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Źródłem takim jest książka „PHP i MySQL. Dla każdego. Wydanie II” . Dzięki niej początkujący twórcy serwisów bez kompleksów mogą wkroczyć w świat nowoczesnych technologii internetowych i nauczyć się sprawnie używać bezpłatnych narzędzi do pisania, testowania czy wdrażania aplikacji WWW, a bardziej zaawansowani — usystematyzować i rozszerzyć posiadaną wiedzę. Podręcznik krok po kroku prezentuje sposoby instalacji i konfiguracji środowiska pracy, omawia składnię i możliwości języka PHP, a także wskazuje, jak poprawnie projektować i tworzyć bazy danych działające w oparciu o mechanizm MySQL. Z książki dowiesz się, jak posługiwać się językiem SQL oraz jak połączyć możliwości PHP i MySQL-a, a ponadto jak za ich pomocą tworzyć praktyczne serwisy WWW.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Czytając tę książkę zrozumiesz, dlaczego Delphi zaliczane jest do narzędzi dla błyskawicznego tworzenia aplikacji (RAD). Tworząc programy o różnym stopniu komplikacji poznasz te elementy, na których Delphi opiera swą siłę, zaznajomisz się również z najważniejszymi elementami języka Object Pascal. Nauczysz się efektywnie wykorzystywać mechanizmy fun
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej pozycji czytelnik w bardzo krótkim czasie nabędzie umiejętności, które pozwolą rozpocząć efektywną pracę z Active Server Pages 2.0. Książka ukazuje funkcje i działanie ASP 2.0 od podstaw aż do bardziej zaawansowanych funkcji i pojęć. Czytając tę książkę można: Zrozumieć podstawy tworzenia dynamicznych i interaktywnych stron internetowyc
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka omawia najpopularniejsze programy pocztowe, takie jak Outlook Express, Netscape Messenger, Pegasus Mail i Eudora. Autorka nie zamierza porównywać ich ze sobą i przekonywać kogokolwiek do wyższości któregokolwiek z nich. Zazwyczaj przyzwyczajamy się do oprogramowania i sięgamy raczej po jego nowe wersje, niż po coś zupełnie innego. Trudno uk
- Druk pkt
Niedostępna
-
Układ książki Photoshop 5 dla każdego pozwala w bardzo krótkim czasie opanować wszystko, co potrzebne, by sprawnie i bezproblemowo posługiwać się Photoshopem 5.0. Możesz studiować tę książkę systematycznie, rozdział po rozdziale, albo wybierać tylko interesujące Cię zagadnienia. Dzięki niej dowiesz się jak retuszować fotografie czy też tworzyć obra
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "After Effects 4 dla każdego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "After Effects 4 dla każdego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "After Effects 4 dla każdego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: After Effects 4 dla każdego (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Wideo i komputer 07-08/20001Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jedną z bardziej interesujących pozycji w bogatej ofercie wydawnictwa Helion jest z pewnością książka "After Effects 4 dla każdego" opisująca jeden z flagowych programów firmy Adobe Systems. After Effects jest z pewnością jednym z najbardziej popularnych programów do kompozycji i postprodukcji. Dzięki niemu można wszechstronnie precyzyjnie łączyć materiał filmowy z grafiką, animacją i dźwiękiem. Niewątpliwym atutem programu, nawet w podstawowej wersji, jest duża ilość statycznych i animowanych efektów postprodukcyjnych, począwszy od wykonania prostych efektów przejść, a skończywszy na rozbudowanych efektach kluczowania. Jednak o jego dużych możliwościach decyduje możliwość współpracy z ogromną ilością dodatkowych efektów zewnętrznych w postaci wtyczek (ang. plug-ins) oferowanych przez niezależnych producentów oprogramowania. W poszczególnych rozdziałach znajdują się m.in. podstawowe zasady kompozycji w programie After Effects oraz szczegółowy opis filtrów. Przedstawiana książka to prawdziwa encyklopedia zewnętrznych plug-inów dla After Effects, szczegółowo opisująca ich możliwości oraz sposoby praktycznego wykorzystania. Jest to doskonały przegląd niemal wszystkich dostępnych filtrów do After Effects, sugerujący sytuacje, w których mogą być wykorzystane. Dla wygody Czytelnika opisywane filtry posiadają specjalne znaczki, umieszczone na marginesach strony, oznaczające przynależność opisywanego filtra do danej grupy, np. filtry do korekty barw, zniekształcania obrazu, rzucania cieni, tworzenia masek itp. Czytelnik kartkując książkę może łatwo odszukać filtr niezbędny do wykonania określonego efektu, takiego jak symulacja dymu, mgły, padającego śniegu, laserowych promieni itp. Dzięki przejrzystemu układowi książka jest adresowana zarówno do doświadczonych profesjonalistów wykorzystujących program w codziennej pracy, jak i początkujących użytkowników stawiających dopiero pierwsze kroki w dziennej kompozycji. Do opisywanej książki dołączono płytę CD-ROM, na której znajduje się szereg przykładowych projektów i animacji opisywanych w poszczególnych rozdziałach, które pozwalają łatwiej i szybciej zrozumieć, w jaki sposób działają poszczególne efekty. Poza wersją demonstracyjną programu After Effects 4 uzupełnieniem są wersje Trial (próbne) programów Knoll Lens Flare Pro, Media Cleaner 4 Pro, Commotion 2.1, RAYflect Four Seasons i Photo Tracer.
-
Recenzja: Web Express Numer 8/2000Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zapewne nie każdy z Was słyszał o jednym z największych produktów firmy Adobe -- After Effects 4. Nie dziwię się, ponieważ rozpowszechniony jest raczej w srodowisku profesjonalistów, wykorzystujących go zawodowo. Program służy głownie do łączenia obrazów, materiału filmowego i dźwięku. Pozwala wprowadzać olbrzymią liczbę statycznych i animowanych efektów postprodukcyjnych, począwszy od wykonywania delikatnych "przejść" pomiędzy poszczególnymi ujęciami filmowymi, a skończywszy na montażu materiału filmowego kręconego szeroko stosowaną techniką blue box. W programie możemy równiez wykorzystać zewnętrzne efekty wprowadzane techniką plug-in co jest bardzo charakterystyczne dla firmy Adobe.
W książce "After Effects 4" z serii "Dla Każdego" Wydawnictwa HELION (www.helion.pl) każdy filtr dołączony do programu jest szczegółowo opisany i przesdstawiony w charakterystyczny sposób ułatwiający jego wyszukanie. Książka bardzo dokładnie opisuje poszczególne elementy programu pozwalając czytelnikowi na wprowadzenie "na sucho" najważniejszych informacji istotnych w pierwszym uruchomieniu nowego programu. Do książki dołączono CD ROM zawierający demonstracyjną wersję programu oraz animacje demonstrujące funkcjonowanie filtrów wbudowanych w program. Wykaz filtrów znajduje się również na końcu książki wydrukowany na bardzo ładnym papierze kredowym. Moim zdaniem książka zasługuje na przeczytanie przez każdego grafika komputerowego. Niektóre cechy programu, animacje, sposob przedstawiania "przefiltrowanej" grafiki, mogą przydać się przy tworzeniu zaawansowanych projektów graficznych czy do wykorzystania na niejednej stronie WWW.
-
Recenzja: Głos Pomorza 26 maja - 1 czerwca 2000, (grepa)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wideofilmowanie to nie wszystko
Dziś recenzja książki poświęconej kolejnemu programowi ze "stajni" Adobe -- After Effects. Jest to aplikacja przeznaczona do integracji obrazów, materiału filmowego i dźwięku. After Effects pozwala wprowadzać wiele statycznych i animowanych efektów i współpracuje z ogromną liczbą procedur zewnętrznych, zwanych plug-inami.
Użytkownicy innych programów firmy Adobe, takich jak Photoshop i PageMarker nie będą mieli problemów z orientacją w interfejsie opisywanej aplikacji. Jest on prosty i przejrzysty, zapewniając w ten sposób łatwy i intuicyjny dostęp do poszczególnych narzędzi. Wszystkie palety programu zostały uporządkowane za pomocą zakładek przyśpieszających i ułatwiających pracę twórczą.
Pasek narzędziowy After Effects został zaprojektowany od nowa i przypomina teraz pasek narzędziowy Photoshopa. After Effects 4 został ściśle zintegrowany z innymi aplikacjami Adobe. Przy importowaniu plików Photoshopa zostają zachowane efekty warstw i warstwy dopasowania. Kopiowane i wklejane mogą być ścieżki Illustratora. Projekty Premiere 5.x mogą być importowane jako kompozycje After Effects.
Wszystkim tym, którzy chcą poznać tajniki tej wspaniałej aplikacji polecam książkę znanego już większości czytelników Wydawnictwa "Helion" pt. "After Effects 4 dla każdego". Oprócz opisów nowych możliwości i cech programu, publikacja ta zawiera także mnóstwo infor macji na temat filtrów typu plug-in.
Doskonałym rozwiązaniem w tej książce jest zastosowanie ikon reprezentujących poszczególne kategorie efektów. After Effects (szczególnie w wersji Production Boundle) oferuje dosłownie setki efektów, które zostały podzielone na 21 kategorii. Rozmieszczone na marginesach książki ikony pozwalają szybko zidentyfikować poszukiwany efekt.
Podsumowując: każdy posiadacz kamery, który wykorzystuje ją w celach zarobkowych, powinien zaopatrzyć się w program Adobe After Effects 4 a zaraz potem w opisywaną książkę
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- After Effects 4 in Depth
- Tłumaczenie:
- Marek Binkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7145-1, 8371971451
- Data wydania książki drukowanej :
- 2000-02-15
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1368
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » After Effects
- Serie wydawnicze: Dla każdego
Spis treści książki
- W jaki sposób korzystać z tej książki? (25)
- Ikony efektów (26)
- Dwadzieścia jeden ikon (26)
- Zawartość książki (29)
- Część I (29)
- Część II (29)
- Część III (29)
- Część IV (29)
- Część V (30)
- Część VI (30)
- Dodatki (30)
- Zawartość CD-ROM-u dołączonego do książki (30)
- Standardowy interfejs Adobe (33)
- Palety (34)
- Rozmieszczenie palet (38)
- Integracja (38)
- Precyzja (39)
- Bogactwo nowych efektów (39)
- Elastyczność (40)
- Scenariusz w After Effects (41)
- Tworzenie nowej kompozycji AE (42)
- Okno dialogowe Composition Settings (43)
- Warstwy (44)
- Właściwości warstw (44)
- Warstwy dopasowania (Adjustment Layer) (44)
- Wyrównywanie warstw (45)
- Przemieszczanie warstw w górę lub w dół stosu (45)
- Jakość podglądu warstwy (45)
- Porządek warstw w stosie (46)
- Warstwy o jednolitym kolorze (46)
- Przejścia między warstwami (46)
- Przejścia ze zmianą parametru krycia (48)
- Przejścia związane ze zmianami rozmiarów (49)
- Przejścia związane ze zmianami pozycji (50)
- Maski (52)
- Obrysowywanie i wypełnianie masek (53)
- Prekomponowanie (53)
- Zagnieżdżanie (54)
- Makiety (55)
- Makiety typu Track Matte i makiety ruchome (55)
- Okno Time Layout (59)
- Szczegółowy przegląd (59)
- Rendering (69)
- Opcje okna Render Settings (71)
- Renderowanie plików Photoshopa (73)
- Okno Output Module Settings (73)
- Preferencje Output (75)
- Importowanie ścieżek dźwiękowych (77)
- Podsłuch ścieżki dźwiękowej (78)
- Parametry dźwięku (79)
- Wewnętrzne filtry z efektami dźwiękowymi (80)
- Filtr Backwards (80)
- Filtr Bass & Treble (80)
- Filtr Delay (81)
- Filtr Stereo Mixer (82)
- Filtry dźwiękowe pakietu Production Bundle (82)
- Filtr Flange and Chorus (82)
- Filtr High-Low Pass (83)
- Filtr Modulator (84)
- Filtr Parametric EQ (84)
- Filtr Reverb (85)
- Filtr Tone (86)
- Efekty wizualizacji dźwięku (87)
- Efekt Audio Spectrum (87)
- Efekt Audio Waveform (89)
- Odtwarzanie dźwięku (90)
- Zmiana czasu trwania dźwięku (91)
- Co się dzieje, gdy zmieniasz czas trwania warstwy dźwiękowej? (92)
- Nawarstwianie dźwięków (93)
- Ćwiczenie - uwydatnianie basów w muzyce (93)
- Materiał filmowy kontrolowany przez dźwięk (94)
- Adobe Photoshop (95)
- Tworzenie warstwy z efektem makiety (96)
- Głębia ostrości (100)
- Uwydatnianie pierwszego planu (102)
- Tworzenie kanału Alpha w Photoshopie (104)
- Plug-iny Photoshopa (106)
- MetaCreations' Painter (112)
- Glowing Tiles (113)
- Tworzenie oryginalnej animacji w Painterze (114)
- Jest tego tak wiele... (116)
- Channel Blur (119)
- Przykład rozbłysku (120)
- Compound Blur (120)
- Demonstracja działania filtra Compound Blur (121)
- Fast Blur (121)
- Gaussian Blur (122)
- Motion Blur (122)
- Szybciej niż pędząca kula (123)
- Radial Blur (123)
- Przykład rozmycia radialnego (124)
- Sharpen (125)
- Unsharp Mask (126)
- Channel/Alpha Levels (127)
- Przykład działania filtra (128)
- Channel/Arithmetic (128)
- Przykład działania filtra Arithmetic (129)
- Channel/Blend (129)
- Channel/Compound Arithmetic (130)
- Channel/Invert (131)
- Channel/Minimax (132)
- Malarstwo olejne (133)
- Channel/Set Channels (133)
- Channel/Set Matte (134)
- Channel/Shift Channels (135)
- Channel/Remove Color Matting (136)
- Keying/Color Key (136)
- Keying/Luma Key (137)
- Displacement Map (139)
- Mirror (141)
- Demonstracja działania filtra Mirror (141)
- Ćwiczenie (142)
- Offset (142)
- PS Pinch (143)
- PS Ripple (144)
- PS Spherize (144)
- PS Twirl (145)
- PS Wave (146)
- PS ZigZag (147)
- Smear (148)
- Spherize (149)
- Adjust: Brightness/Contrast (151)
- Adjust: Channel Mixer (152)
- Adjust: Color Balance (153)
- Adjust: Curves (153)
- Adjust: Hue/Saturation (154)
- Adjust: Levels (155)
- Adjust: Posterize (157)
- Adjust: Threshold (157)
- Image Control: Change Color (158)
- Image Control: Color Balance HLS (159)
- Image Control: Equalize (160)
- Image Control: Gamma/Pedestal/Gain (160)
- Image Control: Median (160)
- Image Control: PS Arbitrary Map (161)
- Image Control: Tint (162)
- Perspective: Basic 3D (163)
- Prosty efekt 3D (164)
- Demonstracja (164)
- Perspective: Bevel Alpha (165)
- Perspective: Bevel Edges (165)
- Perspective: Drop Shadow (166)
- Przykład rzucanego cienia (167)
- Perspective: Transform (167)
- Stylize: Brush Strokes (169)
- Stylize: Color Emboss (170)
- Demonstracja (171)
- Stylize: Emboss (171)
- Stylize: Find Edges (172)
- Stylize: Leave Color (173)
- Stylize: Mosaic (174)
- Demonstracja działania efektu Mosaic (175)
- Stylize: Motion Tile (175)
- Stylize: Noise (176)
- Stylize: PS+ Extrude (177)
- Stylize: PS+ Tiles (178)
- Stylize: Strobe Light (179)
- Demonstracja (180)
- Stylize: Texturize (180)
- Demonstracja (181)
- Stylize: Write-on (181)
- Render: Beam (183)
- Render: Ellipse (184)
- Render: Fill (185)
- Render: PS+ Lens Flare (186)
- Render: Ramp (186)
- Modelujemy wybuch (187)
- Render: Stroke (188)
- Text: Basic Text (191)
- Text: Numbers (193)
- Path Text (194)
- Time: Echo (197)
- Fantastyczne prezentacje (198)
- Time: Posterize Time (199)
- Demonstracje (199)
- Efekty Transition (201)
- Tworzenie przejścia (202)
- Video: Broadcast Colors (202)
- Video: Reduce Interlace Flicker (203)
- Video: Timecode (203)
- Tworzenie animacji GIF (204)
- Text On A Path (205)
- Pliki demonstracyjne (207)
- Motion Math (211)
- Edytor skryptów (212)
- Rozwijane menu elementów języka (212)
- Rozwijane menu przypisania właściwości (213)
- Polecenia Sample, Load/Save oraz Apply (213)
- Interaktywne edytowanie skryptu w czasie rzeczywistym (213)
- Plik demonstracyjny (214)
- Smoother (214)
- Wiggler (214)
- Zastosowanie asystenta ujęć kluczowych Wiggler (214)
- Tworzymy przypadkowy ruch (215)
- Easy Ease (216)
- Motion Sketch (216)
- Pliki demonstracyjne (217)
- Color Difference Key (219)
- Color Key (220)
- Color Range (221)
- Interaktywne dobieranie zakresu kolorów (222)
- Przykładowy plik (222)
- Difference Matte (223)
- Plik demonstracyjny (223)
- Extract (224)
- Linear Color Key (224)
- Plik demonstracyjny (225)
- Luma Key (226)
- Spill Suppressor (227)
- Alpha Levels (227)
- Matte Choker (228)
- Simple Choker (228)
- Bulge (229)
- Pliki demonstracyjne (230)
- Corner Pin (230)
- Displacement Map (231)
- Demonstracje efektu Displacement (232)
- Glow (232)
- Demonstracja (233)
- Lightning (233)
- Demonstracja efektu pioruna (235)
- Ripple (235)
- Demonstracja efektu Ripple (236)
- Scatter (236)
- Time Displacement (237)
- Twirl (237)
- Wave Warp (238)
- Tworzymy animację (239)
- Demonstracje efektu Wave Warp (239)
- Antimatter (243)
- Filtr Antimatter w akcji (244)
- Chrome (244)
- Fire (245)
- Zabawa ogniem (247)
- Fur (247)
- Glass (249)
- HSB Noise (250)
- Jiggle (251)
- Demonstracja efektu Jiggle (252)
- Smoke (252)
- Modelowanie efektu płynącego dymu (254)
- Swirl (254)
- Weave (255)
- Tworzymy smugi animowanych kolorów (256)
- Plik demonstracyjny (256)
- Carve (257)
- Cutout (259)
- Gaussian Blur (260)
- Glow (260)
- Inner Bevel, Outer Bevel (261)
- Motion Trail (262)
- Plik ETMBlur (264)
- Perspective Shadow (264)
- Demonstracja efektu Perspective Shadow (265)
- Squint (265)
- Star (266)
- Tworzymy efekt skrzenia (267)
- Modyfikator Pixel Chooser (269)
- Animacja Pixel Chooser (271)
- Blur (271)
- Directional Blur (272)
- Gaussian Blur (274)
- Unsharp Mask (275)
- Artist's Poster (276)
- Brightness And Contrast (277)
- Color Balance (278)
- Plik demonstracyjny (279)
- Color Correction (279)
- Plik demonstracyjny (280)
- Composite (280)
- Correct Selected Color (282)
- Hue-Saturation-Lightness (283)
- Pliki demonstracyjne (283)
- Invert Solarize (283)
- Plik demonstracyjny (284)
- Levels Gamma (285)
- Multitone Mix (286)
- Posterize (287)
- RGB Blend (288)
- Tint-Tritone (289)
- Używanie filtra Tint-Tritone do symulacji ruchu (291)
- Chroma Key (291)
- Linear Color Key (292)
- Linear Luma Key (293)
- Make Alpha Key (294)
- Matte Cleanup (295)
- Two-Way Key (296)
- Alpha Pixel Noise (297)
- RGB Pixel Noise (298)
- Spray Paint Noise (299)
- Bulge (301)
- Pliki demonstracyjne (303)
- Displacement Map (303)
- Demonstracja (304)
- Polar Displacement (304)
- Plik demonstracyjny (306)
- Ripple (306)
- Parametry Chaos (307)
- Tworzenie chaotycznych zmarszczek na wodzie (308)
- Vector Displacement (309)
- Wave (310)
- Pliki demonstracyjne (311)
- 2D Particle (311)
- Animacja 2DPart (314)
- Scatterize (314)
- Cube (315)
- Demonstracje (316)
- Cylinder (317)
- Pliki demonstracyjne (318)
- DVE (318)
- Page Turn (319)
- Demonstracja odwracania strony (320)
- Sphere (320)
- Demonstracja (321)
- Blizzard (323)
- Bump Maker (324)
- Contourist (325)
- Konturowanie wody (326)
- Crystalizer (327)
- CycloWarp (328)
- EdgeX (329)
- Fog Bank (330)
- Zamglone miasto (331)
- GravityWell (331)
- Filtr GravityWell w akcji (332)
- Laser (332)
- Atak kosmitów (334)
- Newsprint (334)
- NightBloom (337)
- Oil Paint (338)
- Pearls (339)
- Ćwiczenie - modelujemy gęstą masę (339)
- Perspectron (341)
- Demonstracja (342)
- Ripploid (342)
- Filtr Ripploid w akcji (343)
- Spintron (343)
- Demonstracja (344)
- Ćwiczenie (345)
- Squisher (345)
- Demonstracja (346)
- Starfield (346)
- Demonstracja (348)
- Still Noise (348)
- VanGoghist (349)
- Aged Film (351)
- Bulgix (352)
- Demonstracje działania filtra Bulge (354)
- Chaotic Noise (354)
- Modelujemy niebo za pomocą filtra Chaotic Noise (354)
- Pliki demonstracyjne (355)
- Chaotic Rainbow (355)
- Demonstracja (356)
- Earthquake (357)
- Electrofield (357)
- Flitter (358)
- Fractal Noise (361)
- Demonstracja (362)
- Infinity Warp (362)
- Pliki demonstracyjne (363)
- Infinity Zone (363)
- Demonstracja (365)
- Interferix (365)
- Interpheroid (366)
- Interpheron (367)
- Noise Blender (368)
- Przykład zastosowania filtra Noise Blender (368)
- Plik demonstracyjny (370)
- Soap Film (370)
- Demonstracja (371)
- Strange Nebulae (373)
- Tilos (374)
- Turbulent Flow (375)
- Pliki demonstracyjne (376)
- VideoLook (377)
- Warpoid (378)
- Demonstracja (379)
- Whirlix (379)
- WoodMaker (380)
- Plik demonstracyjny (381)
- Aurorix Spotlights (383)
- Aurorix Color Spotlights (384)
- Plik demonstracyjny (385)
- Aurorix LightZoom (385)
- Demonstracja (386)
- Aurorix 3D Lighting (387)
- FE LightBurst (388)
- Demonstracja działania efektu LightBurst (389)
- FE LightRays (389)
- Trzy pliki demonstracyjne (390)
- FE LightSweep (390)
- Demonstracja (392)
- FE Spotlight (392)
- Ćwiczenie (394)
- Demonstracja (394)
- Knoll Lens Flare Pack (394)
- Okno Options plug-inu Knoll Lens Flare (395)
- Zastosowanie filtra Knoll Lens Flare wobec warstwy Alpha (397)
- Animacje efektu flary (398)
- Boris AE Alpha Spotlight (398)
- Boris AE Light Sweep (400)
- Demonstracja (402)
- Boris AE Reverse Spotlight (402)
- Boris AE Spotlight (404)
- FE Alpha Map (407)
- FE Color Offset (408)
- FE Composite (409)
- FE Threshold (410)
- FE Threshold RGB (411)
- Prezentacja (412)
- FE Toner (412)
- FE Simple Wire Removal (413)
- FE Transition (414)
- FE Radial Light Wipe (415)
- Pliki demonstracyjne (416)
- Bend It (417)
- Bender (419)
- Flo Motion (419)
- Griddler (420)
- Demonstracje (421)
- Lens (421)
- Ćwiczenie (422)
- Plik demonstracyjny (423)
- Power Pin (423)
- Ripple Pulse (424)
- Plik demonstracyjny (425)
- Slant (425)
- Demonstracja (426)
- Slant Matte (426)
- Smear (427)
- Demonstracja (428)
- Split (428)
- Tiler (429)
- Ball Action (431)
- Demonstracja (433)
- Bubbles (433)
- Plik demonstracyjny (434)
- Drizzle (434)
- Hair (435)
- Włochata demonstracja (437)
- Mr. Mercury (437)
- Pliki demonstracyjne (439)
- Pixel Polly (439)
- Animacja PixPoly (439)
- Rain (439)
- Snow (440)
- Pada śnieg, pada śnieg... (441)
- Star Burst (442)
- FE Particle Systems II (445)
- Jak to wygląda w praktyce? (449)
- Jeszcze jedna animacja (450)
- FE Particle World (451)
- Reguły umożliwiające efektywne wykorzystanie efektów FE Particle World (453)
- Pliki demonstracyjne (455)
- Advanced 3D (457)
- Cylinder (459)
- Pliki demonstracyjne (460)
- Sphere (460)
- Demonstracja (461)
- Rozmycia czasowe w kolekcji FE (462)
- Co trzeba zrobić przed zastosowaniem efektu rozmycia, związanego z ruchem? (462)
- Forced Motion Blur (462)
- Time Blend (463)
- Demonstracja (463)
- Time Blend FX (464)
- Blobbylize (465)
- Burn Film (466)
- Glass (467)
- Glue Gun (468)
- Ćwiczenie (469)
- Demonstracja (469)
- Kaleida (470)
- Pliki demonstracyjne (471)
- Mr. Smoothie (471)
- Demonstracja efektu Mr. Smoothie (472)
- Page Turn (472)
- Demonstracja (473)
- RepeTile (473)
- Plik demonstracyjny (474)
- Scatterize (474)
- Pliki demonstracyjne (475)
- Blur (477)
- Convolve (478)
- Dye (479)
- Noise (479)
- Posterize (480)
- Bump (481)
- Demonstracja (482)
- Deform (482)
- Emboss (483)
- Raindrops (484)
- Demonstracja (485)
- Whirl (486)
- Balloon (486)
- Demonstracja (487)
- Combine Alpha (487)
- Compare (488)
- Blast (489)
- Ćwiczenie (490)
- Demonstracja (490)
- Erode (490)
- Demonstracja efektu Erode (491)
- Melt (491)
- Demonstracja (492)
- Mosaic (493)
- Pulverize (493)
- Scatter (494)
- Demonstracja (495)
- Color Glow (495)
- Edge Shine (496)
- Foggy Glow (497)
- Glow (498)
- Demonstracja (499)
- Outline (499)
- Plik demonstracyjny (500)
- Shine (501)
- Efekt chromu (502)
- Przejścia (Transitions) (502)
- Parametry Hollywood FX (503)
- Środowisko parametrów Hollywood FX (504)
- Zaawansowane zagadnienia (508)
- Efekty 3D najwyższej jakości (510)
- Animacje na CD-ROM-ie (511)
- Praca z mapami gradientowymi (513)
- Jak działają mapy gradientowe? (514)
- Opcje przejścia gradientowego (514)
- Pięć zestawów SpiceRack (514)
- Zestaw CoolWipes (514)
- Zestaw Organix (514)
- Zestaw Pure & Simple (515)
- Zestaw WonderBands (516)
- Zestaw Standards Plus (516)
- Pliki demonstracyjne (516)
- AutoMasker (519)
- Narzędzia i parametry głównego okna AutoMasker (521)
- Pasek menu (521)
- Pasek narzędziowy (521)
- Przyciski selekcji (522)
- Przyciski sterowania czasem (522)
- Narzędzia krawędziujące (Border Machine) (522)
- Uaktualnianie obrazu (523)
- Pasek czasu (523)
- Pasek widoku (524)
- Interpolacja (525)
- Interpolacja wielu ścieżek jednocześnie (525)
- Tworzenie ujęcia kluczowego (526)
- Usuwanie ujęcia kluczowego (526)
- Ćwiczenia z filtrem AutoMasker (526)
- Podstawowe ćwiczenie (526)
- Tworzenie segmentów ścieżki (527)
- Tworzenie segmentów Beziera (527)
- Tworzenie segmentów swobodnych (528)
- Tworzenie ścieżki (528)
- Zamykanie ścieżki (528)
- Oglądanie makiety (529)
- Obliczanie ścieżki (529)
- Łączenie ścieżki z obrazem (529)
- Edytowanie ścieżki (530)
- Ponowne rysowanie segmentu swobodnego (530)
- Nawigowanie do następnej klatki (531)
- Użycie polecenia Find Next (531)
- Interpolowanie klatek (531)
- Przejście do klatki drugiego ujęcia kluczowego (532)
- Nawigowanie wstecz w celu obejrzenia wyników interpolacji (532)
- Sprawdzanie maski (532)
- Ustawianie parametrów renderingu (533)
- Tworzenie finalnego filmu (533)
- Używanie dodatkowych atrybutów filtra AutoMasker (534)
- Ustawianie zakresu poszukiwań krawędzi (Search Range) (534)
- Korzystanie z podglądu typu Onion Skin (534)
- Wskazówki firmy AutoMedia na temat efektywnego wykorzystania filtra AutoMasker (535)
- Kiedy używać pióra, a kiedy pióra swobodnego? (535)
- Polecenia Find Border i Snap To Image (535)
- Konwertowanie segmentu (535)
- Poprawianie błędów obliczeniowych (535)
- Umieszczanie punktów kontrolnych podczas rysowania ścieżki (536)
- Kiedy na jednym obiekcie powinno być narysowanych kilka ścieżek? (536)
- Przenoszenie masek filtra AutoMasker pomiędzy warstwami (536)
- QTVR Matte (536)
- CineLook (539)
- Film Damage (540)
- CineMotion (542)
- Adaptive Noise (543)
- Banding Reducer (543)
- Film Motion (543)
- Grain Reducer (544)
- Interlace Aliasing Reducer (544)
- LetterBox (544)
- Selective HSB Noise (544)
- Selective HSB Posterize (545)
- Selective RGB Noise (545)
- Selective RGB Posterize (545)
- Cyclonist (545)
- Fire (551)
- Gradients (553)
- Remap Color (554)
- Retinal Bloom (556)
- Snowstorm (557)
- Solarize (558)
- Specular Lighting (559)
- Supernova (561)
- Turbulent Noise (561)
- Visual Harmonizer (563)
- Demonstracja (564)
- WarpFlow (564)
- TILT (565)
- Ćwiczenie - animacja obiektu typu VMesh (570)
- Pliki demonstracyjne (571)
- Wprowadzenie (573)
- Otwieranie materiału filmowego, używanie palety Player oraz malowanie (574)
- Czego nauczysz się w tym ćwiczeniu? (574)
- Tryb Onion Skin (578)
- Oczyszczanie obrazu przy pomocy funkcji SuperClone (578)
- Funkcja AutoPaint - oszczędność czasu (580)
- Tworzenie efektu pisania (581)
- Śledzenie ruchu (581)
- Czego nauczysz się w tej lekcji? (582)
- Śledzenie obiektów (582)
- Zastosowanie wyników śledzenia dla krzywych typu Rotospline (585)
- Zastosowanie wyników śledzenia dla źródeł klonowania (586)
- Krzywe typu Rotospline (589)
- Rodzaje krzywych (589)
- Stosowanie krzywych naturalnych (589)
- Podsumowanie (599)
- Jak działa 3D Invigorator? (601)
- Elementy interfejsu filtra 3D Invigorator (603)
- Okno podglądu (603)
- Pasek narzędziowy (604)
- Parametry kamery, świateł i powierzchni (605)
- Parametry obiektów (606)
- Parametry wygładzania (607)
- Opcje generowania powierzchni (607)
- Style wytłaczania (607)
- Parametry powierzchni (608)
- Ćwiczenie - animujemy znak logo za pomocą filtra 3D Invigorator (609)
- Multiplane (613)
- Shatter (614)
- Turbulator (615)
- Pola sił (616)
- Parametry pola typu Attractor (616)
- Wygasanie pola (616)
- Foam (617)
- Card Wipe (618)
- Card Dance (618)
- Tworzenie efektu Card Dance z warstwą gradientową (619)
- Vegas (619)
- Radio Wave (620)
- Radio Star (621)
- Radio Shape (621)
- Wave World (622)
- Caustics (623)
- Colorama (624)
- IX Alius (625)
- Image Tools: Alpha Clean (627)
- Image Tools: Color Matcher (628)
- Image Tools: Composite Blur (629)
- Image Tools: Denoiser (630)
- Image Tools: Faster Blur (630)
- Image Tools: Rack Focus (631)
- Image Tools: Wire And Rig Removal (632)
- Image Tools: Zone HLS (633)
- Matte Wizard: Edge Blur/Edge Blur Pro (634)
- Matte Wizard: Edge Border/Edge Border Pro (635)
- Matte Wizard: Edge Feather/Edge Feather Pro (635)
- Matte Wizard: Edge Feather Sharp (636)
- Matte Wizard: Light Wrap (637)
- Matte Wizard: Matte Cutter (638)
- Matte Wizard: Smooth Screen (638)
- Matte Wizard: Spill Killer/Spill Killer Pro (639)
- Reality Check: Brimstone (640)
- Ćwiczenie - tworzymy ognisty wulkan (641)
- Reality Check: Camera Blur/Camera Blur Pro (642)
- Reality Check: Clouds (643)
- Reality Check: Fire (645)
- Ćwiczenie - modelujemy płomień wydobywający się z dyszy rakiety (647)
- Reality Check: Mirage (647)
- Reality Check: Real Shadows (648)
- Reality Check: Super Displacer (649)
- Reality Check: Tunnel (650)
- Reality Check: Turbulent Distortion Pro (652)
- Style Tools: Alpha Ramp (653)
- Style Tools: Blender (653)
- Style Tools: Color Map (654)
- Style Tools: Framer (655)
- Style Tools: Grunge (655)
- Style Tools: Hall Of Mirrors (656)
- Style Tools: Hall Of Time (657)
- Style Tools: Outliner (657)
- Style Tools: Title Scroll (658)
- Style Tools: Turbulent Noise (659)
- Style Tools: Typewriter (660)
- Style Tools: Video Feedback (661)
- T_Kaleid (663)
- T_LensBlur (664)
- T_Sparkle (665)
- Ćwiczenie - tworzymy proste animowane pole gwiezdne (666)
- Projekt Docum (669)
- Proces powstawania projektu Docum (671)
- Projekt Tour (676)
- Proces powstawania projektu Tour (676)
- Projekt Sci-Fi (680)
- FE Complete (685)
- Cechy i możliwości zestawu (685)
- Narzędzie ICE'd Motion Tracker dla programu Commotion (686)
- Cechy i możliwości (686)
- ICEblast (686)
- Programowy sterownik odtwarzania (687)
- Unikalne możliwości dotyczące efektów specjalnych (687)
- Okno Project (687)
- Narzędzie Keyframe Editor i jego intuicyjna obsługa (688)
- Wymagania systemowe (688)
- ICEfx dla After Effects (688)
- Parametry (688)
- Efekty ICEfx (689)
- Produkty firmy DigiEffects dla ICEfx (689)
- Produkty Ultimatte dla ICEfx (689)
- Narzędzie ICE'd Edges (689)
- ICE'd CineLook (689)
- Parametry (690)
- ICE (690)
- 3D Text (699)
- Filtr 3D Frame Shatter (700)
- Zaawansowane filtry oświetlania krawędzi (700)
- Nowe filtry Clouds i NoiseMap (700)
- Filtry Matte Choker i Composite Choker (700)
Wstęp (25)
Część I. Wstęp (31)
Rozdział 1. Nowe możliwości programu (33)
Rozdział 2. Przygotowanie kompozycji (41)
Rozdział 3. Edycja czasu i rendering (59)
Rozdział 4. Wszystko na temat dźwięku (77)
Rozdział 5. Przygotowanie obrazów bitowych (95)
Część II. Wewnętrzne filtry programu (117)
Rozdział 6. Efekty wewnętrzne: Blur & Sharpen (119)
Rozdział 7. Efekty wewnętrzne: Channel oraz Keying (127)
Rozdział 8. Zniekształcenia (139)
Rozdział 9. Pfekty wewnętrzne: Adjust, Image Control, Perspective (151)
Rozdział 10. Efekty wewnętrzne: Stylize i Render (169)
Rozdział 11. Efekty wewnętrzne: Text i Time (191)
Rozdział 12. Filtry Transition, Video, animacje GIF i dodatkowy efekt tekstowy (201)
Część III. Zestaw Production Bundles (209)
Rozdział 13. Pakiet Motion (211)
Rozdział 14. Pakiet Keying And Matte Tools (219)
Rozdział 15. Pakiet Distortion (229)
Część IV. Filtry zewnętrzne (241)
Rozdział 16. Alien Skin Eye Candy, część I (243)
Rozdział 17. Alien Skin Eye Candy, część II (257)
Rozdział 18. Boris AE 2, część I (269)
Rozdział 19. Boris AE 2, część II (301)
Rozdział 20. DigiEffects Berserk, część I (323)
Rozdział 21. DigiEffects Berserk, część II (337)
Rozdział 22. DigiEffects Aurorix, część I (351)
Rozdział 23. DigiEffects Aurorix, część II (361)
Rozdział 24. DigiEffects Aurorix, część III (373)
Rozdział 25. Efekty świetlne (383)
Rozdział 26. Filtry FE - zestaw (407)
Rozdział 27. Filtry FE - zniekształcenia (417)
Rozdział 28. Filtry FE Particle f/x, część I (431)
Rozdział 29. Filtry FE Particle f/x, część II (445)
Rozdział 30. Filtry FE - Perspective oraz Time (457)
Rozdział 31. Filtry FE - Stylize (465)
Rozdział 32. Intergraph VIZfx, część 1 (477)
Rozdział 33. Intergraph VIZfx, część 2 (489)
Rozdział 34. Hollywood FX (503)
Rozdział 35. Pixelan Video SpiceRack (513)
Rozdział 36. AutoMasker oraz QTVR Matte (519)
Rozdział 37. CineLook, CineMotion oraz Cyclonist (539)
Rozdział 38. DigiEffects Delerium (551)
Rozdział 39. Commotion (573)
Rozdział 40. ZaxWerks 3D Invigorator (601)
Część V. Dodatkowe narzędzia (611)
Rozdział 41. Pakiet Evolution oraz plug-in Alius (613)
Rozdział 42. Narzędzia ISFX (627)
Rozdział 43. Plug-iny firmy The Foundry (663)
Część VI. Projekty (667)
Rozdział 44. Trzy projekty (669)
Dodatek A. Ice (685)
Dodatek B. Kolekcja ArtBeats' Reels (691)
Dodatek C. Total AE (693)
Dodatek D. Adresy producentów (695)
Dodatek E. Boris AE 3 (699)
Skorowidz (701)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: After Effects 4 dla każdego R. Shamms Mortier Phd (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie