Head First C#. Edycja polska Andrew Stellman, Jennifer Greene
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autorzy:
- Andrew Stellman, Jennifer Greene
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.1/6 Opinie: 15
- Stron:
- 752
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Head First C#. Edycja polska
Język programowania C# został zaprojektowany specjalnie dla firmy Microsoft. C# czerpie najlepsze wzorce z języka Java oraz C++. Aktualnie dostępna wersja 3.0 zawiera takie elementy jak automatyczne oczyszczanie pamięci, typy ogólne, dynamiczne tworzenie kodu i wiele innych. Język C# zawiera bogatą bibliotekę klas pozwalających na tworzenie i rozwijanie aplikacji okienkowych, bazodanowych, a także dynamicznych aplikacji internetowych. Rozwiązanie to zdobyło już swoją pozycję na rynku języków programowania, a narzędzia dla programistów dostarczane przez firmę Microsoft sprawiają, że pozycja ta wydaje się niezagrożona.
W książce "Head First C#. Edycja polska" autorzy, jak zwykle w charakterystyczny dla tej serii -- niekonwencjonalny, a przy tym niezwykle skuteczny sposób, nauczą Cię niezbędnych podstaw C#. Lektura tej książki pozwoli Ci na swobodne poruszanie się wśród takich zagadnień jak wykorzystanie interfejsów czy też dziedziczenie. Dowiesz się, w jaki sposób obsługiwać wyjątki oraz zapisywać dane do pliku, aby potem je z niego odczytać. Nauczysz się korzystać z języka LINQ, a także odbędziesz krótki kurs korzystania z Visual Studio. Sposób, w jaki została napisana ta książka, gwarantuje, że szybko i z łatwością opanujesz język C#!
- Podstawy C#
- Typy danych wykorzystywane w C#
- Wykorzystanie interfejsów oraz klas abstrakcyjnych
- Zastosowanie typów wyliczeniowych i kolekcji
- Sposób wykorzystania plików do przechowywania danych
- Wykorzystanie zdarzeń i delegacji
- Zastosowania języka LINQ
- Visual Studio -- sposób na wydajniejsze tworzenie aplikacji
Poznaj język C# szybko, łatwo i przyjemnie!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Rozpowszechnienie się sztucznej inteligencji wiele zmienia na rynku usług IT. Dzięki zastosowaniu takich narzędzi jak ChatGPT część zadań, które do tej pory wymagały mozolnej pracy, można teraz zrealizować szybciej, wspomagając się odpowiednio wytrenowaną i poinstruowaną AI. Jak to zrobić? Od czego zacząć? Jak dołączyć do grona programistów, którzy w postępie technicznym dostrzegli szansę i nauczyli się z niej korzystać?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
42.78 zł
69.00 zł (-38%) -
Promocja
Tę praktyczną książkę docenią programiści C#. Zaczniesz od zapoznania się z zasadami działania algorytmów, aby później przejść do różnych struktur danych: tablic, list, stosów, kolejek, słowników i zbiorów. Poszczególne przykłady zostały zilustrowane fragmentami kodu i rysunkami. Opanujesz także sortowanie tablic przy użyciu rozmaitych algorytmów, co solidnie ugruntuje Twoje umiejętności. Następnie poznasz bardziej złożone struktury danych i algorytmy służące do różnych zadań, jak wyznaczanie najkrótszej ścieżki w grafie czy rozwiązywanie łamigłówek. W ten sposób nauczysz się budować w języku C# komponenty algorytmiczne, które bez problemu zastosujesz w rozmaitych aplikacjach, również internetowych i na platformy mobilne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.18 zł
89.00 zł (-38%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, starannie zaktualizowanym wydaniem cenionego i lubianego poradnika, dzięki któremu Twoja praca w języku C# stanie się przyjemna i wydajna. Znajdziesz tu liczne przykłady prezentujące nowe elementy .NET 8: aliasy typów i konstruktory podstawowe, zapewniające spójny i czytelny kod. Nauczysz się stosować klauzule ochronne i uproszczoną implementację pamięci podręcznej w ASP.NET Core 8. Poznasz też nową metodę kompilacji AOT, dzięki której publikowane serwisy zajmują mniej pamięci i szybciej się uruchamiają. Na zakończenie zaznajomisz się również z technologią Blazor Full Stack, będącą nowym, zunifikowanym modelem elastycznego projektowania aplikacji sieciowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
110.97 zł
179.00 zł (-38%) -
Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
110.97 zł
179.00 zł (-38%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
42.78 zł
69.00 zł (-38%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworzyć atrakcyjne, oparte na zdarzeniach aplikacje zawierające graficzny interfejs użytkownika. Znalazło się tu znakomite wprowadzenie do programowania obiektowego. Wyjaśniono, w jaki sposób należy korzystać z klas dostarczonych wraz z .NET Framework. W zrozumiały sposób pokazano podstawy operacji wejścia-wyjścia, struktur kontrolnych, tablic, list i operacji na plikach, nie zabrakło także omówienia zagadnień dziedziczenia i polimorfizmu. Każde z prezentowanych zagadnień zostało zilustrowane zrozumiałymi i bardzo praktycznymi przykładami działającego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Znajdziesz tu bez mała półtorej setki ćwiczeń, które pozwolą Ci zrozumieć, jak używać zmiennych i operatorów, stosować instrukcje i wprowadzać dane. Zobaczysz, jak deklarować klasy i tablice, zapewniać obsługę wyjątków i błędów, tworzyć obiekty i całe, działające aplikacje — konsolowe i z graficznym interfejsem użytkownika. Możesz to zrobić w sposób całkowicie praktyczny i od razu zobaczyć efekty swoich działań. Sprawdź, jakie cuda da się stworzyć w języku C# i wykorzystaj tę wiedzę w swojej pracy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Książka "UML 2.0. Wprowadzenie" w praktyczny sposób przedstawia techniki modelowania systemów informatycznych za pomocą języka UML 2.0.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
O autorach książki
Andrew Stellman — programista, architekt, menedżer projektów, agile coach. Ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu zaawansowanych systemów informatycznych. Zarządzał międzynarodowymi zespołami oraz doradzał organizacjom takim jak Microsoft, Bank of America oraz MIT.
Jennifer Greene - analityk biznesowy, agile coach, testerka oraz prelegentka. Ma ogromne doświadczenie w obszarze tworzenia oprogramowania, potwierdzone ponad 20 latami praktyki w różnych obszarach. W swojej karierze rozwiązywała skomplikowane problemy we współpracy ze znakomitymi programistami.
Andrew Stellman, Jennifer Greene - pozostałe książki
-
Nowość Promocja
C# ma ugruntowaną pozycję jednego z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny i dojrzały, a do tego sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu o wysokiej jakości. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby C# stał się Twoim pierwszym językiem programowania i przy okazji pozwolił Ci się świetnie bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
104.78 zł
169.00 zł (-38%) -
Promocja
What will you learn from this book?Go from beginner to confident developer as you create apps, games, and real-world projects using C#, .NET 9, and Visual Studio. With this engaging, visual guide, you'll master object-oriented programming, build 3D games in Unity, harness the power of LINQ for data queries, and learn to leverage AI tools in your de-
- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł (-15%) -
-
Promocja
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
104.78 zł
169.00 zł (-38%) -
Promocja
Najnowsze wydanie tej książki, należącej do cenionej serii „Rusz głową”, zostało zaktualizowane, poprawione oraz rozszerzone o dodatkowy projekt na platformę Windows Phone. Gdy pochłoniesz te kilkaset stron, zaczniesz swobodnie korzystać z języka C#, jego konstrukcji i możliwości. Książka charakteryzuje się doskonałą przejrzystością oraz przystępnie przedstawioną wiedzą. Znajdziesz tu elementy programowania obiektowego, operacje na plikach, obsługę wyjątków oraz pracę z wieloma wątkami — to tylko niektóre z poruszanych zagadnień. Ponadto przekonasz się, jak sprawnie stworzyć atrakcyjny interfejs użytkownika, oraz zrozumiesz, do czego służy język LINQ. Jest to wyśmienita pozycja dla wszystkich czytelników chcących rozpocząć przygodę z językiem C# oraz platformą .NET.- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce, należącej do cenionej serii "Rusz głową", opanujesz język C# w mgnieniu oka! Tylko kilkaset stron dzieli Cię od swobodnego poruszania się w kodzie napisanym w tym języku. Każda z tych stron charakteryzuje się odpowiednią dawką humoru, doskonałą przejrzystością oraz perfekcyjnie przekazaną wiedzą. Czego się nauczysz? Przede wszystkim dowiesz się, jak stworzyć działający program w 10 minut. Następnie poznasz elementy programowania obiektowego – takie pojęcia jak hermetyzacja czy dziedziczenie nie będą Ci obce! Kolejne strony przynoszą szeroki zakres wiedzy dotyczący operacji na plikach, obsługi wyjątków oraz tworzenia interfejsu użytkownika. Wreszcie poznasz język LINQ służący do efektywnego operowania na zbiorach danych. "C#. Rusz głową!" to idealna propozycja dla wszystkich czytelników chcących rozpocząć przygodę z językiem C# oraz platformą .NET.- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Head First C# is a complete learning experience for object-oriented programming, C#, and the Visual Studio IDE. Built for your brain, this book covers C# 3.0 and Visual Studio 2008, and teaches everything from language fundamentals to advanced topics including garbage collection, extension methods, and double-buffered animation. You'll also master-
- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kryje za tą nazwą i jak to się dzieje, że podejścia zwinne nie tylko zapewniają świetne rezultaty, ale sprawiają też, że praca w grupie staje się dużo przyjemniejsza. Jeśli jednak praktyka Agile sprawia trudności w Twoim zespole, być może trzeba zmienić jego nastawienie. Jak to osiągnąć? Tego też się nauczysz dzięki tej książce!- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Now updated for the 2021 PMP Exam What will you learn from this book?Head First PMP teaches you the latest principles and certification objectives in The PMBOK® Guide in a unique and inspiring way. This updated fourth edition takes you beyond specific questions and answers with a unique visual format that helps you grasp the big picture of project-
- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Head First Agile is a complete guide to learning real-world agile ideas, practices, principles.What will you learn from this book?In Head First Agile, you'll learn all about the ideas behind agile and the straightforward practices that drive it. You'll take deep dives into Scrum, XP, Lean, and Kanban, the most common real-world agile approaches tod-
- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
169.14 zł
199.00 zł (-15%) -
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest zwięzłym wprowadzeniem do głównych zagadnień i aspektów uczenia przez wzmacnianie i algorytmów DQL. Docenią ją zarówno naukowcy, jak i praktycy poszukujący skutecznych algorytmów, przydatnych w pracy z finansami. Znajdziesz tu wiele interesujących przykładów w języku Python, zaprezentowanych w formie najciekawszych algorytmów gotowych do samodzielnego modyfikowania i testowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Nowość Promocja
Ten praktyczny przewodnik docenią głównie inżynierowie, menedżerzy, menedżerzy produktu i liderzy. Jego treść wykracza poza aspekty programistyczne, prezentując zalety całościowego myślenia o infrastrukturze, a więc szerszego planowania i uwzględniania kwestii administracji systemami. Dzięki książce poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania: kiedy powołać projekt wytwarzania platformy, jak zorganizować zespół zajmujący się platformą, co odróżnia planowanie platformy od innych, pozornie podobnych inicjatyw. Znajdziesz tu też przydatne wskazówki, z których możesz skorzystać na każdym etapie wdrażania i stosowania podejścia opartego na inżynierii platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta niewielka, przystępnie napisana książka jest drugim wydaniem kompleksowego przewodnika dla programistów Pythona, którzy chcą budować aplikacje bazujące na dużych modelach językowych. Zaprezentowano w niej główne cechy i zasady działania modeli GPT-4 i GPT-3.5 z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć w rozwoju technologii sztucznej inteligencji. Znalazły się tu także instrukcje, jak krok po kroku tworzyć aplikacje z zastosowaniem biblioteki OpenAI dla Pythona, włączając w to generowanie treści, odpowiadanie na pytania i inteligentnych asystentów. Dodatkowe ułatwienie stanowią przejrzyste przykłady i dołączone do wydania pliki z kodami. Dzięki tej książce z łatwością wykorzystasz moc dużych modeli językowych w swoich aplikacjach!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Bestseller Promocja
Dzięki tej książce opanujesz kluczowe koncepcje myślenia systemowego i nauczysz się stosować je w praktyce. Poznasz podejście nieliniowe, które pozwala lepiej rozumieć złożoność współczesnych systemów IT i skutecznie nimi zarządzać. Nauczysz się identyfikować wzorce, przewidywać konsekwencje decyzji technologicznych, a także budować skalowalne, elastyczne architektury. Praktyczne przykłady i klarowne wyjaśnienia pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w codziennej pracy, niezależnie od tego, czy tworzysz małe aplikacje, czy projektujesz wielkoskalowe systemy. To niezbędny przewodnik dla każdego, kto chce myśleć jak inżynier systemowy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Promocja
Dzięki tej praktycznej książce dogłębnie poznasz zagrożenia specyficzne dla aplikacji opartych na dużych modelach językowych, przeanalizujesz ich charakterystyczne cechy i dowiesz się, jak wyglądają luki w zabezpieczeniach. W ten sposób zdobędziesz praktyczną wiedzę, która podczas tworzenia oprogramowania korzystającego z LLM okazuje się bezcenna. Zapoznasz się również z licznymi wskazówkami i strategiami, które pomogą w zabezpieczaniu aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Niezależnie od tego, czy tworzysz zupełnie nową aplikację, czy zajmujesz się dodawaniem funkcjonalności LLM, znajdziesz tu szeroką gamę przydatnych zagadnień, takich jak architektura dużych modeli językowych, granice zaufania, technika RAG, wstrzykiwanie promptów i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Promocja
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Promocja
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
41.54 zł
67.00 zł (-38%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Promocja
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.18 zł
89.00 zł (-38%) -
Promocja
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
41.54 zł
67.00 zł (-38%)
Ebooka "Head First C#. Edycja polska" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Head First C# (Head First)
- Tłumaczenie:
- Paweł Dyl
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1546-9, 9788324615469
- Data wydania książki drukowanej :
- 2009-06-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5933-3, 9788324659333
- Data wydania ebooka :
-
2012-10-22
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna
z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie.
Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 4410
- Rozmiar pliku Pdf:
- 20.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Dostępność produktu
Produkt nie został jeszcze oceniony pod kątem ułatwień dostępu lub nie podano żadnych informacji o ułatwieniach dostępu lub są one niewystarczające. Prawdopodobnie Wydawca/Dostawca jeszcze nie umożliwił dokonania walidacji produktu lub nie przekazał odpowiednich informacji na temat jego dostępności.
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (30)
- Wiemy, o czym myślisz (31)
- Metapoznanie: myślenie o myśleniu (33)
- Oto, co możesz zrobić, aby wysłać mózg na misję (35)
- Przeczytaj to (37)
- Grupa korektorów technicznych (38)
- Podziękowania (39)
- Dlaczego powinieneś uczyć się C# (42)
- C# oraz Visual Studio ułatwiają wiele czynności (43)
- Pomóż dyrektorowi naczelnemu zrezygnować z papieru (44)
- Sprawdź potrzeby Twoich użytkowników, zanim zaczniesz tworzyć program (45)
- Oto program, który zamierzasz stworzyć (46)
- Co robisz w Visual Studio (48)
- Co Visual Studio robi za Ciebie (48)
- Stwórz interfejs użytkownika (52)
- Visual Studio za kulisami (54)
- Dodaj coś do kodu generowanego automatycznie (55)
- Możesz już uruchomić aplikację (56)
- Potrzebujemy bazy danych do przechowywania naszych informacji (58)
- Tworzenie tabeli dla listy kontaktowej (60)
- Pola na karcie kontaktowej stają się kolumnami w tabeli People (62)
- Zakończ tworzenie tabeli (65)
- Utwórz diagram dla swoich danych, aby aplikacja miała do nich dostęp (66)
- Wstaw dane z kart do bazy (68)
- Połącz formularz z bazą danych, korzystając ze źródeł danych (70)
- Dodaj kontrolki powiązane z bazą danych do formularza (72)
- Dobre programy są intuicyjne w użyciu (74)
- Jak zamienić TWOJĄ aplikację w aplikację WSZYSTKICH (77)
- Daj innym użytkownikom możliwość korzystania z Twojej aplikacji (78)
- Jeszcze nie skończyłeś: przetestuj instalację (79)
- Stworzyłeś pełnowartościową aplikację bazodanową (80)
- Kiedy robisz to... (82)
- ...IDE robi to (83)
- Skąd się biorą programy (84)
- IDE pomaga Ci kodować (86)
- Kiedy zmieniasz coś w IDE, zmieniasz także swój kod (88)
- Anatomia programu (90)
- Twój program wie, skąd zacząć (92)
- Możesz zmienić punkt wejścia programu (94)
- W tej samej przestrzeni nazw mogą być dwie klasy (99)
- Twoje programy używają zmiennych do pracy z danymi (100)
- C# używa znanych symboli matematycznych (102)
- Pętle wykonują czynność wielokrotnie (103)
- Kodowanie czas zacząć (104)
- Instrukcje if/else podejmują decyzje (105)
- Ustal warunki i sprawdź, czy są prawdziwe (106)
- W jaki sposób Mike myśli o swoich problemach (122)
- W jaki sposób system nawigacyjny w samochodzie Mike'a rozwiązuje jego problemy (123)
- Klasa Navigator napisana przez Mike'a posiada metody do ustalania i modyfikacji tras (124)
- Wykorzystaj to, czego się nauczyłeś, do napisania prostej aplikacji (125)
- Mike ma pewien pomysł (126)
- Mike może użyć obiektów do rozwiązania swojego problemu (127)
- Używasz klasy do utworzenia obiektu (128)
- Kiedy tworzysz obiekt na podstawie klasy, to taki obiekt nazywamy instancją klasy (129)
- Lepsze rozwiązanie... uzyskane dzięki obiektom! (130)
- Instancja używa pól do przechowywania danych na temat różnych rzeczy (134)
- Stwórzmy kilka instancji! (135)
- Dzięki za pamięć (136)
- Co Twój program ma na myśli (137)
- Możesz używać nazw klas i metod w celu uczynienia kodu bardziej intuicyjnym (138)
- Nadaj swojej klasie naturalną strukturę (140)
- Diagramy klas pozwalają w sensowny sposób zorganizować klasy (142)
- Utwórz klasę do pracy z kilkoma facetami (146)
- Stwórz projekt dla facetów (147)
- Stwórz formularz do interakcji z facetami (148)
- Jest jeszcze prostszy sposób inicjalizacji obiektów (151)
- Kilka pomysłów na projektowanie intuicyjnych klas (152)
- Typ zmiennej określa rodzaj danych, jakie zmienna może przechowywać (158)
- Zmienna jest jak kubek z danymi (160)
- 10 kilogramów danych w pięciokilogramowej torebce (161)
- Nawet wtedy, gdy liczba ma prawidłowy rozmiar, nie możesz przypisać jej do każdej zmiennej (162)
- Kiedy rzutujesz wartość, która jest zbyt duża, C# dopasuje ją automatycznie (163)
- C# przeprowadza niektóre rzutowania automatycznie (164)
- Kiedy wywołujesz metodę, zmienne muszą pasować do typów parametrów (165)
- Połączenie = z operatorem (170)
- Obiekty także są zmiennymi (171)
- Korzystaj ze swoich obiektów przy pomocy zmiennych referencyjnych (172)
- Referencje są jak etykiety do Twoich obiektów (173)
- Jeżeli nie ma już żadnej referencji, Twoje obiekty są usuwane z pamięci (174)
- Referencje wielokrotne i ich efekty uboczne (175)
- Dwie referencje oznaczają DWA sposoby na zmianę danych obiektu (180)
- Specjalny przypadek: tablice (181)
- Tablice mogą także zawierać grupę zmiennych referencyjnych (182)
- Witamy w barze Niechlujny Janek - najtańsze kanapki w mieście! (183)
- Obiekty używają referencji do komunikacji między sobą (185)
- Tam gdzie obiektów jeszcze nie było (186)
- Specyfikacja: stwórz symulator wyścigów (196)
- Końcowy produkt (204)
- Krystyna planuje przyjęcia (206)
- Co powinien robić program szacujący? (207)
- Jazda próbna Krystyny (212)
- Każda opcja powinna być obliczana indywidualnie (214)
- Bardzo łatwo przez przypadek źle skorzystać z obiektów (216)
- Hermetyzacja oznacza, że niektóre dane w klasie są prywatne (217)
- Użyj hermetyzacji w celu kontroli dostępu do metod i pól Twojej klasy (218)
- Ale czy jego prawdziwa tożsamość jest NAPRAWDĘ chroniona? (219)
- Dostęp do prywatnych pól i metod można uzyskać tylko z wnętrza klasy (220)
- Kilka sugestii dotyczących hermetyzacji (223)
- Hermetyzacja utrzymuje Twoje dane w nieskazitelnym stanie (224)
- Właściwości sprawią, że hermetyzacja będzie łatwiejsza (225)
- Stwórz aplikację do przetestowania klasy Farmer (226)
- Użyj automatycznych właściwości do ukończenia klasy (227)
- Co wtedy, gdy chcemy zmienić pole mnożnika wyżywienia? (228)
- Użyj konstruktora do inicjalizacji pól prywatnych (229)
- Krystyna organizuje także przyjęcia urodzinowe (238)
- Potrzebujemy klasy BirthdayParty (239)
- Jeszcze jedna rzecz... Czy możesz dodać opłatę 100 zł za przyjęcia powyżej 12 osób? (245)
- Kiedy klasy używają dziedziczenia, kod musi być napisany tylko raz (246)
- Zbuduj model klasy, rozpoczynając od rzeczy ogólnych i przechodząc do bardziej konkretnych (247)
- W jaki sposób zaprojektowałbyś symulator zoo? (248)
- Użyj dziedziczenia w celu uniknięcia zwielokrotniania kodu w klasach potomnych (249)
- Różne zwierzęta wydają różne dźwięki (250)
- Pomyśl, w jaki sposób pogrupować zwierzęta (251)
- Stwórz hierarchię klas (252)
- Każda klasa pochodna rozszerza klasę bazową (253)
- Aby dziedziczyć z klasy bazowej, użyj dwukropka (254)
- Wiemy, że dziedziczenie dodaje pola, właściwości i metody klasy bazowej... (257)
- Klasa pochodna może przesłaniać odziedziczone metody w celu ich modyfikacji lub zmiany (258)
- W każdym miejscu, gdzie możesz użyć klasy bazowej, możesz zamiast tego użyć jednej z jej klas pochodnych (259)
- Klasa potomna może uzyskać dostęp do klasy bazowej, używając słowa kluczowego base (264)
- Jeśli Twoja klasa bazowa posiada konstruktor, klasa pochodna też musi go mieć (265)
- Teraz jesteś już gotowy do dokończenia zadania Krystyny (266)
- Stwórz system zarządzania ulem (271)
- Najpierw stworzysz system podstawowy (272)
- Użyj dziedziczenia, aby rozszerzyć system zarządzania pszczołami (278)
- Wróćmy do pszczelej korporacji (282)
- Możemy użyć dziedziczenia do utworzenia klas dla różnych typów pszczół (283)
- Interfejs daje klasie do zrozumienia, że musi zaimplementować określone metody i właściwości (284)
- Użyj słowa kluczowego interface do zdefiniowania interfejsu (285)
- Teraz możesz utworzyć instancję NectarStinger, która będzie wykonywała dwa rodzaje zadań (286)
- Klasy implementujące interfejsy muszą zawierać WSZYSTKIE ich metody (287)
- Poćwicz trochę z interfejsami (288)
- Nie możesz stworzyć instancji interfejsu, ale możesz uzyskać jego referencję (290)
- Referencje interfejsów działają tak samo jak referencje obiektów (291)
- Za pomocą "is" możesz sprawdzić, czy klasa implementuje określony interfejs (292)
- Interfejsy mogą dziedziczyć z innych interfejsów (293)
- RoboBee 4000 może wykonywać zadania pszczół bez potrzeby spożywania cennego miodu (294)
- is określa, co obiekt implementuje, as mówi kompilatorowi, jak go traktować (295)
- Ekspres do kawy także jest urządzeniem (296)
- Rzutowanie w górę działa w odniesieniu do obiektów i interfejsów (297)
- Rzutowanie w dół pozwala zamienić urządzenie z powrotem w ekspres do kawy (298)
- Rzutowanie w górę i w dół działa także w odniesieniu do interfejsów (299)
- Jest coś więcej niż tylko public i private (303)
- Modyfikatory dostępu zmieniają zasięg (304)
- Obiekty niektórych klas nigdy nie powinny być tworzone (307)
- Klasa abstrakcyjna jest jak skrzyżowanie klasy i interfejsu (308)
- Obiekty niektórych klas nigdy nie powinny być tworzone (310)
- Metoda abstrakcyjna nie ma ciała (311)
- Polimorfizm oznacza, że jeden obiekt może przyjmować wiele różnych postaci (319)
- Łańcuchy znaków nie zawsze sprawdzają się przy przechowywaniu kategorii danych (338)
- Typy wyliczeniowe pozwalają Ci wyliczyć prawidłowe wartości (339)
- Typy wyliczeniowe pozwalają na reprezentowanie liczb za pomocą nazw (340)
- Możesz użyć tablicy, aby stworzyć talię kart... (343)
- Z tablicami ciężko się pracuje (344)
- Listy ułatwiają przechowywanie kolekcji... czegokolwiek (345)
- Listy są bardziej elastyczne niż tablice (346)
- Listy kurczą się i rosną dynamicznie (349)
- Obiekty List mogą przechowywać każdy typ (350)
- Inicjalizatory kolekcji działają tak samo jak inicjalizatory obiektu (354)
- Stwórzmy listę kaczek (355)
- Listy są proste, ale SORTOWANIE może być skomplikowane (356)
- Dwa sposoby na posortowanie kaczek (357)
- Użyj interfejsu IComparer, aby powiedzieć liście, jak ma sortować (358)
- Stwórz instancję obiektu porównującego (359)
- IComparer może wykonywać złożone porównania (360)
- Użyj słownika do przechowywania kluczy i wartości (363)
- Ograniczenia funkcjonalności słownika (364)
- Twoje klucze i wartości mogą być także różnego typu (365)
- Możesz tworzyć własne przeciążone metody (371)
- I jeszcze WIĘCEJ typów kolekcji... (383)
- Kolejka działa według reguły: pierwszy przyszedł, pierwszy wyszedł (384)
- Stos działa według reguły: ostatni przyszedł, pierwszy wyszedł (385)
- Specyfikacja: stwórz grę przygodową (390)
- Zabawa dopiero się zaczyna! (410)
- C# używa strumieni do zapisu i odczytu danych (412)
- Różne strumienie zapisują i odczytują różne rzeczy (413)
- FileStream zapisuje bajty do pliku (414)
- Zapis i odczyt wymaga dwóch obiektów (419)
- Dane mogą przechodzić przez więcej niż jeden strumień (420)
- Użyj wbudowanych obiektów do wyświetlenia standardowych kien dialogowych (423)
- Okna dialogowe także są obiektami (425)
- Używaj wbudowanych klas File oraz Directory do pracy z plikami i katalogami (426)
- Używaj okien dialogowych do otwierania i zapisywania plików (429)
- Dzięki IDisposable obiekty usuwane są prawidłowo (431)
- Unikaj błędów systemowych, korzystając z instrukcji using (432)
- Zapisywanie danych do plików wymaga wielu decyzji (438)
- Użyj instrukcji switch do wyboru właściwej opcji (439)
- Dodaj przeciążony konstruktor Deck(), który wczytuje karty z pliku (441)
- Co dzieje się z obiektem podczas serializacji? (443)
- Czym w istocie JEST stan obiektu? Co musi zostać w nim zapisane? (444)
- Kiedy obiekt jest serializowany, serializowane są także wszystkie obiekty z nim powiązane... (445)
- Serializacja pozwala Ci zapisywać lub odczytywać całe obiekty na raz (446)
- Jeżeli chcesz stosować serializację w odniesieniu do klasy, to musisz oznaczyć ją atrybutem [Serializable] (447)
- .NET automatycznie konwertuje tekst do postaci Unicode (451)
- C# może użyć tablicy bajtów do przesyłania danych (452)
- Do zapisywania danych binarnych używaj klasy BinaryWriter (453)
- Pliki utworzone dzięki serializacji mogą być czytane także ręcznie (455)
- StreamReader i StreamWriter będą do tego odpowiednie (459)
- Damian potrzebuje swoich wymówek, aby być mobilnym (464)
- Kiedy program wyrzuca wyjątek, .NET tworzy obiekt Exception (468)
- Kod Damiana zrobił coś nieoczekiwanego (470)
- Wszystkie obiekty wyjątków dziedziczą z Exception (472)
- Debuger pozwala Ci wyśledzić wyjątki w kodzie i zapobiec im (473)
- Użyj debugera wbudowanego w IDE, aby znaleźć problem w programie do zarządzania wymówkami (474)
- Oj, oj! - w kodzie dalej są błędy... (477)
- Obsłuż wyjątki za pomocą try i catch (479)
- Co się stanie, jeżeli wywoływana metoda jest niebezpieczna? (480)
- Użyj debugera do prześledzenia przepływu try/catch (482)
- Jeśli posiadasz kod, który powinien być uruchomiony ZAWSZE, zastosuj finally (484)
- Użyj obiektu Exception w celu uzyskania informacji o problemie (489)
- Użyj więcej niż jednego bloku catch do wyłapania różnych typów wyjątków (490)
- Jedna klasa wyrzuca wyjątek, inna klasa go wyłapuje (491)
- Pszczoły i ich wyjątek OutOfHoney (492)
- Łatwy sposób na uniknięcie licznych problemów: using umożliwia Ci stosowanie try i finally za darmo (495)
- Unikanie wyjątków: zaimplementuj IDisposable, aby przeprowadzić własne procedury sprzątania (496)
- Najgorszy z możliwych blok catch: komentarze (498)
- Tymczasowe rozwiązania są dobre (tymczasowo) (499)
- Kilka wskazówek dotyczących obsługi wyjątków (500)
- Damian w końcu pojechał na urlop... (503)
- Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, aby Twoje obiekty potrafiły samodzielnie myśleć? (506)
- Ale skąd obiekt WIE, że ma odpowiedzieć? (506)
- Kiedy wystąpi ZDARZENIE... obiekty nasłuchują (507)
- Jeden obiekt wywołuje zdarzenie, inne nasłuchują... (508)
- Potem inne obiekty obsługują zdarzenie (509)
- Łącząc punkty (510)
- IDE automatycznie tworzy za Ciebie funkcje obsługi zdarzeń (514)
- Wszystkie formularze, które utworzyłeś, używają zdarzeń (520)
- Połączenie nadawców zdarzenia z jego odbiorcami (522)
- Delegat ZASTĘPUJE właściwą metodę (523)
- Delegat w akcji (524)
- Każdy obiekt może subskrybować publiczne zdarzenie... (527)
- Użyj zamiast zdarzenia funkcji zwrotnej, aby podpiąć dokładnie jeden obiekt do delegatu (529)
- Funkcje zwrotne używają delegatu, NIE zdarzeń (530)
- Przebyłeś długą drogę (538)
- Zajmowaliśmy się także pszczołami (539)
- Architektura symulatora ula (540)
- Budowanie symulatora ula (541)
- Życie i śmierć kwiatów (545)
- Potrzebujemy teraz klasy Bee (546)
- Wypełnianie klasy Hive (554)
- Metoda Go() klasy Hive (555)
- Jesteśmy gotowi na stworzenie świata (556)
- Tworzymy system turowy (557)
- Uczenie pszczół zachowań (564)
- Główny formularz wywołuje Go() dla całego świata (566)
- Możemy użyć obiektu World do pobrania statystyk (567)
- Zegary sygnalizują zdarzenia wielokrotnie (568)
- Zegar w tle używa delegata (569)
- Pracujmy z grupami pszczół (576)
- Kolekcje kolekcjonują... DANE (577)
- LINQ ułatwia pracę z danymi w kolekcjach i bazach danych (579)
- Cały czas do interakcji z programami używałeś kontrolek (586)
- Kontrolki formularza są tylko obiektami (587)
- Dodaj do projektu rendering (590)
- Kontrolki są dobrze przystosowane do wyświetlania różnych elementów wizualnych (592)
- Stwórz swoją pierwszą animowaną kontrolkę (595)
- Twoje kontrolki także muszą usuwać swoje kontrolki! (599)
- UserControl to dobry sposób na tworzenie kontrolek (600)
- Dodaj do projektu formularze reprezentujące ul i pole (604)
- Stwórz klasę Renderer (605)
- Przyjrzyjmy się bliżej sprawom wydajności (612)
- Zmieniłeś rozmiar bitmap przy pomocy obiektu Graphics (614)
- Zasoby Twoich obrazków przechowywane są w postaci obiektów Bitmap (615)
- Użyj System.Drawing do PRZEJĘCIA KONTROLI nad grafiką (616)
- 30-sekundowa podróż do świata tajemnic grafiki GDI+ (617)
- Użyj Graphics, aby na formularzu narysować obrazek (618)
- Klasa Graphics może usunąć problem przezroczystości... (623)
- Użyj zdarzenia Paint, aby grafika była mocno związana z formularzem (624)
- Bliższe spojrzenie na sposób rysowania formularzy i kontrolek (627)
- Podwójne buforowanie czyni animację bardziej płynną (630)
- Podwójne buforowanie jest wbudowane w formularze i kontrolki (631)
- Użyj obiektu Graphics i procedury obsługi zdarzenia do drukowania (636)
- PrintDocument pracuje z obiektem okna dialogowego drukowania i obiektem okna podglądu wydruku (637)
- Kapitan Wspaniały, najbardziej zdumiewający obiekt Objectville, próbuje pokonać arcyźródło zła... (644)
- Twoją ostatnią szansą na ZROBIENIE czegoś... jest użycie finalizatora (650)
- Kiedy DOKŁADNIE wywoływany jest finalizator? (651)
- Dispose() działa z using, a finalizatory działają z mechanizmem odzyskiwania elementów bezużytecznych (652)
- Finalizatory nie mogą polegać na stabilności (654)
- Spraw, aby obiekt serializował się w Dispose() (655)
- W międzyczasie na ulicach Objectville... (658)
- Struktura jest podobna do obiektu... (659)
- ... ale nie znajduje się na stercie (659)
- Wartości są kopiowane, referencje są przypisywane (660)
- Struktury traktowane są jak typy wartościowe, obiekty jak typy referencyjne (661)
- Stos i sterta: więcej na temat pamięci (663)
- Kapitan Wspaniały... nie tak bardzo (667)
- Metody rozszerzające zwiększają funkcjonalność ISTNIEJĄCYCH klas (668)
- Rozszerzanie podstawowego typu: string (670)
- Łatwy projekt... (676)
- ...ale dane są w różnych miejscach (677)
- Dzięki LINQ możesz pobrać dane z różnych źródeł (678)
- Kolekcje .NET są przystosowane do działania z LINQ (679)
- LINQ ułatwia wykonywanie zapytań (680)
- LINQ jest prosty, ale Twoje zapytania wcale takie być nie muszą (681)
- LINQ ma wiele zastosowań (684)
- LINQ może połączyć Twoje wyniki w grupy (689)
- Połącz wartości Janka w grupy (690)
- Użyj Join do połączenia dwóch kolekcji w jednym zapytaniu (693)
- Janek zaoszczędził kupę szmalu (694)
- Połącz LINQ z bazą danych SQL (696)
- Użyj join, aby połączyć Starbuzz i Objectville (700)
- Dziadek wszystkich gier (704)
- Można zrobić znacznie więcej... (723)
- 1. Zastosowanie LINQ do XML (726)
- 2. Refaktoryzacja (728)
- 3. Niektóre z naszych ulubionych komponentów okna Toolbox (730)
- 4. Aplikacje konsolowe (732)
- 5. Windows Presentation Foundation (734)
- Czy wiesz, że C# i .NET Framework potrafią... (736)
Wstęp
Rozdział 1. Aplikacje Visual Studio w 10 minut lub mniej
Rozdział 2. Pod maską
Rozdział 3. Tworzenie kodu ma sens
Rozdział 4. Jest 10:00. Czy wiesz, gdzie są Twoje dane?
Laboratorium C# numer 1. Dzień na wyścigach
Rozdział 5. Co ma być ukryte... niech będzie ukryte
Rozdział 6. Drzewo genealogiczne Twoich obiektów
Rozdział 7. Klasy, które dotrzymują swoich obietnic
Rozdział 8. Przechowywanie dużej ilości danych
Laboratorium C# numer 2. Wyprawa
Rozdział 9. Zapisz tablice bajtów, zapisz świat
Rozdział 10. Gaszenie pożarów nie jest już popularne
Rozdział 11. Co robi Twój kod, kiedy nie patrzysz
Rozdział 12. Wiedza, moc i tworzenie ciekawych rzeczy
Rozdział 13. Upiększ to
Rozdział 14. Kapitan Wspaniały. Śmierć obiektu
Rozdział 15. Przejmij kontrolę nad danymi
Laboratorium C# numer 3. Invaders
Dodatek A 5 najważniejszych rzeczy, które chcieliśmy umieścić w tej książce
Skorowidz (739)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Jeśli chodzi o cyberbezpieczeństwo, żadna firma nie jest bezpieczna. Pytanie, które należy sobie zadać, nie brzmi: czy zostaniemy zaatakowani? Odpowiedź na nie jest bowiem oczywista: tak, zostaniecie zaatakowani. Właściwe pytania są takie: Skąd będziemy wiedzieć, że zostaliśmy zaatakowani? Co wówczas zrobimy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Nowość Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem klasycznego podręcznika dla doświadczonych programistów, którzy wymagają dokładnego opisu języka Java i jego platformy. Zawiera szczegółowe omówienie wszystkich jego składników, w tym najnowszych ulepszeń dodanych w wersji 21. W poszczególnych rozdziałach znajdują się przykłady kodu, które ilustrują najnowsze składniki obszernej biblioteki Javy ― przystępne i praktyczne, stanowią świetny punkt wyjścia do pisania własnego kodu. W pierwszym tomie podręcznika znalazły się podstawowe zagadnienia związane z programowaniem w Javie, od programowania obiektowego, przez techniki refleksji i obiektów pośrednich, po wyrażenia lambda, adnotacje i system modułów platformy Java.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
92.38 zł
149.00 zł (-38%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce pewnie wkroczysz do fascynującego świata internetu rzeczy! Zaczniesz od podstaw: poznasz usługi internetowe, komunikację LoRa, porty GPIO, a także możliwości najnowszych mikrokontrolerów Raspberry Pi. Dowiesz się też, czym jest ROS i jak stworzyć projekt oparty na rozpoznawaniu obrazów. Krok po kroku będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań. Nauczysz się integrować aplikacje z usługami sieciowymi i używać technologii LoRa do komunikacji na dużą odległość przy niskim zużyciu energii. Dzięki jasnym instrukcjom i zrozumiałym wyjaśnieniom uzyskasz niezbędne umiejętności, by tworzyć innowacyjne urządzenia IoT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
86.18 zł
139.00 zł (-38%) -
Bestseller Nowość Promocja
Programowanie PLC to już nie tylko automatyzacja procesu. To dziedzina, która skupia wokół siebie szereg technologii, narzędzi i języków programowania. W nowoczesnych aplikacjach to również bezpośrednia integracja z systemami IT, logowanie danych do informatycznych baz danych - wszystko z uwzględnieniem wytycznych związanych z cyberbezpieczeństwem. Idea stosowania sterowników PLC pozostaje jednak niezmienna: to urządzenia, których zadaniem jest automatyzacja procesu i które ze względu na wysoką elastyczność stosowane są w praktycznie każdej gałęzi przemysłu. Przemysłu, w którym ciągle brakuje specjalistów i osób chętnych do nauki nowych umiejętności. Może właśnie Ty będziesz jednym z nich?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
42.78 zł
69.00 zł (-38%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ten obszerny przewodnik pokaże Ci, jak stosować najlepsze praktyki w pracy z LLM. Znajdziesz tu omówienie kluczowych koncepcji, praktyczne techniki i porady ekspertów z zakresu inżynierii danych, dostrajania i oceny modeli, optymalizacji wnioskowania, a także budowania skalowalnych potoków przetwarzania. Krok po kroku prześledzisz, jak zrealizować konkretny produkt, integrując różne aspekty inżynierii LLM i metodologię MLOps. Dowiesz się, jak zbierać i przygotowywać dane, dostrajać modele do specyficznych zastosowań, zwiększać ich wydajność i wdrażać rozwiązania oparte na technice RAG.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria dużych modeli językowych. Podręcznik projektowania, trenowania i wdrażania LLM
Paul Iusztin, Maxime Labonne, Julien Chaumond (Foreword), Hamza Tahir (Foreword)
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Odpowiedź na to pytanie brzmi: zbuduj witrynę, a potem ją zoptymalizuj i odpowiednio nią zarządzaj. Jeśli interesuje Cię tematyka związana z SEO, czyli optymalizacją serwisów pod kątem wyszukiwarek internetowych, i chcesz się dowiedzieć, jak robić to skutecznie, koniecznie sięgnij po tę książkę. Za publikacją stoi zespół 54 ekspertek i ekspertów, którzy w poszczególnych rozdziałach dzielą się z Tobą bogatym doświadczeniem i praktyczną wiedzą - zarówno z punktu widzenia ekspertów SEO, jak i właścicieli stron czy agencji reklamowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
110.97 zł
179.00 zł (-38%) -
Bestseller Nowość Promocja
Żyjemy w epoce potężnej superkonwergencji – momentu, w którym trzy przełomowe rewolucje: genetyczna, biotechnologiczna i sztucznej inteligencji, zaczynają się splatać, napędzając zmiany szybciej, niż kiedykolwiek w dziejach ludzkości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Nowość Promocja
Tę książkę doceni każdy, kto praktykuje architekturę w ramach i na rzecz zespołu. Dzięki niej zrozumiesz wady scentralizowanych praktyk architektury w zdecentralizowanym świecie. Poznasz też kluczowe aspekty zdecentralizowanego podejścia do architektury opartego na informacji zwrotnej i zasady wdrażania takiego podejścia. Znajdziesz tu omówienie czynników wpływających na efektywność decyzji architektonicznych, a także ich społeczny wymiar — dobra architektura bowiem to nie tylko struktura kodu, ale również jakość współpracy. Dzięki opisanym metodom rozwiniesz sposób myślenia, który pozwala każdemu w zespole praktykować architekturę i budować lepsze systemy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Odkąd w 1982 roku firma Autodesk wypuściła program na rynek, AutoCAD został znacznie rozbudowany i zmodyfikowany. Zyskał przygotowane z myślą o użytkownikach z różnych branż biblioteki, funkcje i specjalistyczne interfejsy, a do angielskiej dołączają kolejne wersje językowe. Pierwsza polska edycja pojawiła się ponad dwadzieścia lat temu ― dziś Autodesk proponuje edycję 2026 PL. W związku z tym swój legendarny już podręcznik do polskojęzycznej wersji AutoCAD-a uaktualnił Andrzej Pikoń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł (-38%) -
Bestseller Nowość Promocja
W czasach, gdy wiele naszych działań przeniosło się do przestrzeni cyfrowej, tworzymy i agregujemy ogromne ilości danych. Przechowujemy je na dyskach urządzeń, mobilnych nośnikach pamięci, w chmurach, a nawet w formie załączników poczty elektronicznej. Aby uzyskać z nich jak najwięcej informacji, musimy wykonywać odpowiednie procesy analityczno-agregujące, które następnie pozwolą nam na wyciągnięcie właściwych wniosków, a potem podjęcie odpowiednich decyzji. W tym miejscu często pojawia się problem: w jaki sposób pogodzić różne formaty danych, odpowiednio je ze sobą połączyć, wykonać mapowanie i konwertowanie?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł (-38%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Head First C#. Edycja polska Andrew Stellman, Jennifer Greene
(15)-
6
-
5
-
4
-
3
-
2
-
1
4.1(4)
(1)
(5)
(3)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie