C#. Rusz głową! Andrew Stellman, Jennifer Greene
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autorzy:
- Andrew Stellman, Jennifer Greene
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 44
- Stron:
- 800
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Sprawdź nowe wydanie
C#. Rusz głową! Wydanie V
Andrew Stellman, Jennifer Greene
Opis
książki
:
C#. Rusz głową!
Rozpocznij przygodę z C# i platformą .NET!
- Jak tworzyć kod dla różnych platform?
- Jak przygotować środowisko pracy?
- Jak operować na dużych zbiorach danych z użyciem LINQ?
C# to jeden z języków, dzięki którym możesz pisać przenośny kod. Nie musisz się martwić o to, jakiego systemu używa Twój klient. Najważniejsze, żeby posiadał środowisko uruchomieniowe: .NET Framework, Mono lub DotGNU. Czyż nie zawsze marzyłeś o tym żeby napisać kod raz, a potem beż żadnych dodatkowych nakładów uruchamiać go na różnych platformach? Twoje marzenia właśnie się spełniają!
Dzięki tej książce, należącej do cenionej serii "Rusz głową", opanujesz język C# w mgnieniu oka! Tylko kilkaset stron dzieli Cię od swobodnego poruszania się w kodzie napisanym w tym języku. Każda z tych stron charakteryzuje się odpowiednią dawką humoru, doskonałą przejrzystością oraz perfekcyjnie przekazaną wiedzą. Czego się nauczysz? Przede wszystkim dowiesz się, jak stworzyć działający program w 10 minut. Następnie poznasz elementy programowania obiektowego – takie pojęcia jak hermetyzacja czy dziedziczenie nie będą Ci obce! Kolejne strony przynoszą szeroki zakres wiedzy dotyczący operacji na plikach, obsługi wyjątków oraz tworzenia interfejsu użytkownika. Wreszcie poznasz język LINQ służący do efektywnego operowania na zbiorach danych. "C#. Rusz głową!" to idealna propozycja dla wszystkich czytelników chcących rozpocząć przygodę z językiem C# oraz platformą .NET.
- Przygotowanie środowiska pracy, zapoznanie z Visual Studio
- Wsparcie Visual Studio dla programisty
- Anatomia programu
- Praca z debuggerem
- Pętle, instrukcje warunkowe
- Elementy programowania obiektowego
- Typy zmiennych
- Referencje
- Tablice
- Hermetyzacja obiektów
- Implementacja interfejsów
- Typy wyliczeniowe
- Operowanie strumieniami danych
- Obsługa wyjątków
- Wykorzystanie języka LINQ do operacji na bazach danych i dużych zbiorach informacji
- Tworzenie interfejsu użytkownika
Zobacz, jakie możliwości kryje język C#. To nie jest trudne!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Tę praktyczną książkę docenią programiści C#. Zaczniesz od zapoznania się z zasadami działania algorytmów, aby później przejść do różnych struktur danych: tablic, list, stosów, kolejek, słowników i zbiorów. Poszczególne przykłady zostały zilustrowane fragmentami kodu i rysunkami. Opanujesz także sortowanie tablic przy użyciu rozmaitych algorytmów, co solidnie ugruntuje Twoje umiejętności. Następnie poznasz bardziej złożone struktury danych i algorytmy służące do różnych zadań, jak wyznaczanie najkrótszej ścieżki w grafie czy rozwiązywanie łamigłówek. W ten sposób nauczysz się budować w języku C# komponenty algorytmiczne, które bez problemu zastosujesz w rozmaitych aplikacjach, również internetowych i na platformy mobilne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej praktycznej książce przedstawiono zasady TDD na rzeczywistych przykładach z użyciem popularnych frameworków, takich jak ASP.NET Core i Entity Framework. Po zapoznaniu się z solidnym wprowadzeniem do koncepcji TDD dowiesz się, jak można używać Visual Studio 2022 do tworzenia aplikacji internetowej z wykorzystaniem Entity Framework, a także baz danych SQL Server i Cosmos DB. Nauczysz się też korzystać z różnych wzorców, takich jak repozytorium, usługi i budowniczy. Ponadto omówiono tu architekturę DDD i inne najlepsze praktyki stosowane podczas tworzenia oprogramowania, w tym reguły SOLID i wskazówki FIRSTHAND. Nie zabrakło przydatnych uwag o biznesowych aspektach podejścia TDD.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej przystępnej, świetnie napisanej książce dowiesz się, czym jest dług techniczny, co prowadzi do jego powstawania i w jaki sposób można go bezpiecznie zrefaktoryzować przy użyciu nowoczesnych narzędzi dostępnych w środowisku Visual Studio, a także najnowszych składników języka C# 12 i platformy .NET 8. Nauczysz się też korzystać z zaawansowanych testów jednostkowych tworzonych przy użyciu xUnit i takich bibliotek jak Moq, Snapper czy Scientist.NET. Dowiesz się, jak stosować zasady SOLID, aby tworzyć łatwy w utrzymaniu kod, poznasz również techniki programowania defensywnego, które można stosować w nowszych wersjach C#. Ponadto nauczysz się przeprowadzać analizy kodu i pisać własne analizatory Roslyn do wykrywania i rozwiązywania problemów typowych dla Twojego projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, starannie zaktualizowanym wydaniem cenionego i lubianego poradnika, dzięki któremu Twoja praca w języku C# stanie się przyjemna i wydajna. Znajdziesz tu liczne przykłady prezentujące nowe elementy .NET 8: aliasy typów i konstruktory podstawowe, zapewniające spójny i czytelny kod. Nauczysz się stosować klauzule ochronne i uproszczoną implementację pamięci podręcznej w ASP.NET Core 8. Poznasz też nową metodę kompilacji AOT, dzięki której publikowane serwisy zajmują mniej pamięci i szybciej się uruchamiają. Na zakończenie zaznajomisz się również z technologią Blazor Full Stack, będącą nowym, zunifikowanym modelem elastycznego projektowania aplikacji sieciowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
C# to obecnie jeden z najważniejszych, najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych obiektowych języków programowania, nic więc dziwnego, że na rynku dostępnych jest mnóstwo publikacji na jego temat. Niestety, są to przeważnie opasłe tomy, zupełnie nieprzydatne jako pomoc w codziennej pracy.- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Te znakomity praktyczny podręcznik pozwoli Ci przećwiczyć używanie i sposób działania wszystkich elementów C# — różnych typów danych, zmiennych i operatorów, instrukcji i tablic. Zobaczysz, jak korzystać z pętli i jak zachowują się obiekty. Poznasz najróżniejsze rodzaje klas, opanujesz wygodne korzystanie z dziedziczenia i nauczysz się obsługiwać błędy. W dalszej części książki znajdziesz zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego i odkryjesz, jak projektować aplikacje z interfejsem graficznym. Krótko mówiąc, po starannym wykonaniu ćwiczeń będziesz w stanie zaprojektować i zbudować własną aplikację z użyciem języka C#!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
O autorach książki
Andrew Stellman — programista, architekt, menedżer projektów, agile coach. Ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu zaawansowanych systemów informatycznych. Zarządzał międzynarodowymi zespołami oraz doradzał organizacjom takim jak Microsoft, Bank of America oraz MIT.
Jennifer Greene - analityk biznesowy, agile coach, testerka oraz prelegentka. Ma ogromne doświadczenie w obszarze tworzenia oprogramowania, potwierdzone ponad 20 latami praktyki w różnych obszarach. W swojej karierze rozwiązywała skomplikowane problemy we współpracy ze znakomitymi programistami.
Andrew Stellman, Jennifer Greene - pozostałe książki
-
Promocja
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Promocja
What will you learn from this book?Go from beginner to confident developer as you create apps, games, and real-world projects using C#, .NET 9, and Visual Studio. With this engaging, visual guide, you'll master object-oriented programming, build 3D games in Unity, harness the power of LINQ for data queries, and learn to leverage AI tools in your de-
- ePub + Mobi pkt
(228,65 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Najnowsze wydanie tej książki, należącej do cenionej serii „Rusz głową”, zostało zaktualizowane, poprawione oraz rozszerzone o dodatkowy projekt na platformę Windows Phone. Gdy pochłoniesz te kilkaset stron, zaczniesz swobodnie korzystać z języka C#, jego konstrukcji i możliwości. Książka charakteryzuje się doskonałą przejrzystością oraz przystępnie przedstawioną wiedzą. Znajdziesz tu elementy programowania obiektowego, operacje na plikach, obsługę wyjątków oraz pracę z wieloma wątkami — to tylko niektóre z poruszanych zagadnień. Ponadto przekonasz się, jak sprawnie stworzyć atrakcyjny interfejs użytkownika, oraz zrozumiesz, do czego służy język LINQ. Jest to wyśmienita pozycja dla wszystkich czytelników chcących rozpocząć przygodę z językiem C# oraz platformą .NET.- Druk
Niedostępna
-
Promocja
W książce Head First C#. Edycja polska autorzy, jak zwykle w charakterystyczny dla tej serii — niekonwencjonalny, a przy tym niezwykle skuteczny sposób, nauczą Cię niezbędnych podstaw C#. Lektura tej książki pozwoli Ci na swobodne poruszanie się wśród takich zagadnień jak wykorzystanie interfejsów czy też dziedziczenie. Dowiesz się, w jaki sposób obsługiwać wyjątki oraz zapisywać dane do pliku, aby potem je z niego odczytać. Nauczysz się korzystać z języka LINQ, a także odbędziesz krótki kurs korzystania z Visual Studio. Sposób, w jaki została napisana ta książka, gwarantuje, że szybko i z łatwością opanujesz język C#!- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Head First C# is a complete learning experience for object-oriented programming, C#, and the Visual Studio IDE. Built for your brain, this book covers C# 3.0 and Visual Studio 2008, and teaches everything from language fundamentals to advanced topics including garbage collection, extension methods, and double-buffered animation. You'll also master-
- ePub + Mobi pkt
(135,15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kryje za tą nazwą i jak to się dzieje, że podejścia zwinne nie tylko zapewniają świetne rezultaty, ale sprawiają też, że praca w grupie staje się dużo przyjemniejsza. Jeśli jednak praktyka Agile sprawia trudności w Twoim zespole, być może trzeba zmienić jego nastawienie. Jak to osiągnąć? Tego też się nauczysz dzięki tej książce!- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Now updated for the 2021 PMP Exam What will you learn from this book?Head First PMP teaches you the latest principles and certification objectives in The PMBOK® Guide in a unique and inspiring way. This updated fourth edition takes you beyond specific questions and answers with a unique visual format that helps you grasp the big picture of project-
- ePub + Mobi pkt
(228,65 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Head First Agile is a complete guide to learning real-world agile ideas, practices, principles.What will you learn from this book?In Head First Agile, you'll learn all about the ideas behind agile and the straightforward practices that drive it. You'll take deep dives into Scrum, XP, Lean, and Kanban, the most common real-world agile approaches tod-
- ePub + Mobi pkt
(177,65 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Agile, czyli podejście zwinne, zrewolucjonizowało sposób budowania programowania. Jednak ponieważ do wyboru jest wiele metodyk zwinnych, „przechodzenie na podejście zwinne” może okazać się trudne. Ta praktyczna książka pomoże Ci odnaleźć się w tej dziedzinie. Poznasz podstawowe zasady podejścia zwinnego, a następnie cztery konkretne (i popularne) metodyki: Scrum, programowanie ekstremalne (XP), Lean i Kanban.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Nowość Promocja
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta praktyczna książka ułatwi Ci optymalne używanie narzędzi AI na wszystkich etapach tworzenia oprogramowania. Niezależnie od Twojego doświadczenia nauczysz się korzystać z szerokiej gamy rozwiązań: od dużych modeli językowych ogólnego przeznaczenia (ChatGPT, Gemini i Claude) po systemy przeznaczone do kodowania (GitHub Copilot, Tabnine, Cursor i Amazon CodeWhisperer). Poznasz również metodykę programowania modułowego, która efektywnie współgra z technikami pisania promptów do generowania kodu. W książce znajdziesz także najlepsze sposoby zastosowania uniwersalnych modeli LLM w nauce języka programowania, wyjaśnianiu kodu lub przekładaniu go na inny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Nawet jeśli nie darzysz królowej nauk płomiennym uczuciem, dzięki temu kompleksowemu opracowaniu z łatwością poradzisz sobie z jej lepszym poznaniem. Nie znajdziesz tu skomplikowanych teorii naukowych, tylko przystępnie podane koncepcje matematyczne niezbędne do rozwoju w dziedzinie sztucznej inteligencji, w szczególności do praktycznego stosowania najnowocześniejszych modeli. Poznasz takie zagadnienia jak regresja, sieci neuronowe, sieci konwolucyjne, optymalizacja, prawdopodobieństwo, procesy Markowa, równania różniczkowe i wiele innych w ekskluzywnym kontekście sztucznej inteligencji. Książkę docenią pasjonaci nowych technologii, twórcy aplikacji, inżynierowie i analitycy danych, a także matematycy i naukowcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To trzecie wydanie przejrzystego przewodnika, który ułatwi Ci naukę programowania w Pythonie. Zaczniesz od przyswojenia podstawowych pojęć programistycznych, aby wkrótce płynnie posługiwać się funkcjami i strukturami danych. Zdobędziesz też umiejętność programowania zorientowanego obiektowo. W tym zaktualizowanym wydaniu znajdziesz również wskazówki, dzięki którym zastosujesz duże modele językowe, takie jak ChatGPT, do nauki programowania. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne zapytania dla tych modeli, a także jak testować i debugować kod Pythona. Dzięki ćwiczeniom, zamieszczonym w każdym rozdziale, będziesz stopniowo szlifować umiejętności programistyczne, a zasugerowane w książce strategie pomogą Ci w unikaniu frustrujących błędów — w ten sposób szybko nauczysz się tworzyć poprawny kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
48.69 zł
74.90 zł (-35%) -
Promocja
Jako menedżer działu inżynierii oprogramowania wiesz już wszystko. Uznajesz, że czas pomyśleć o wyższym stanowisku. Tak, chcesz spróbować swoich sił jako dyrektor! Zacznij jednak od chwili namysłu. Jeśli uważnie przyjrzysz się karierom świeżo upieczonych dyrektorów, zauważysz, że wielu z nich rozpoczyna pracę na tym stanowisku z entuzjazmem tylko po to, by w ciągu 18 miesięcy odejść sfrustrowanym. Jak nie podzielić ich losu?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przyswoisz różne techniki, które pomogą Ci stać się bardziej produktywnym analitykiem danych. Najpierw zapoznasz się z tematami związanymi z rozumieniem danych i umiejętnościami miękkimi, które okazują się konieczne w pracy dobrego danologa. Dopiero potem skupisz się na kluczowych aspektach uczenia maszynowego. W ten sposób stopniowo przejdziesz ścieżkę od przeciętnego kandydata do wyjątkowego specjalisty data science. Umiejętności opisane w tym przewodniku przez wiele lat były rozpoznawane, katalogowane, analizowane i stosowane do generowania wartości i szkolenia danologów w różnych firmach i branżach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Ebooka "C#. Rusz głową!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Head First C#: A Learner's Guide to Real-World Programming with Visual C# and .NET
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca na podstawie „Head First C#. Edycja polska” w tłumaczeniu Pawła Dyla
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2953-4, 9788324629534
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-04-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6045-2, 9788324660452
- Data wydania ebooka :
-
2012-07-06
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 5873
- Rozmiar pliku Pdf:
- 22.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (30)
- Wiemy, o czym myślisz (31)
- Metapoznanie: myślenie o myśleniu (33)
- Zmuś swój mózg do posłuszeństwa (35)
- Przeczytaj to (37)
- Grupa korektorów technicznych (38)
- Podziękowania (39)
- Dlaczego powinieneś uczyć się C# (42)
- C# oraz Visual Studio ułatwiają wiele czynności (43)
- Pomóż dyrektorowi naczelnemu zrezygnować z papieru (44)
- Sprawdź potrzeby Twoich użytkowników, zanim zaczniesz tworzyć program (45)
- Oto program, który zamierzasz stworzyć (46)
- Co robisz w Visual Studio (48)
- Co Visual Studio robi za Ciebie (48)
- Stwórz interfejs użytkownika (52)
- Za kulisami Visual Studio (54)
- Dodaj coś do automatycznie wygenerowanego kodu (55)
- Potrzebujemy bazy danych do przechowywania naszych informacji (58)
- IDE utworzyło bazę danych (59)
- SQL jest swoim własnym językiem (59)
- Tworzenie tabeli dla listy kontaktowej (60)
- Zakończ tworzenie tabeli (65)
- Wstaw dane z kart do bazy (66)
- Połącz formularz z bazą danych, korzystając ze źródeł danych (68)
- Dodaj kontrolki powiązane z bazą danych do formularza (70)
- Jak zamienić TWOJĄ aplikację w aplikację WSZYSTKICH (75)
- Przekaż aplikację innym użytkownikom (76)
- Jeszcze nie skończyłeś: przetestuj instalację (77)
- Stworzyłeś pełnowartościową aplikację bazodanową (78)
- Kiedy robisz to... (80)
- ...IDE robi to (81)
- Skąd się biorą programy (82)
- IDE pomaga Ci kodować (84)
- Kiedy zmieniasz coś w IDE, zmieniasz także swój kod (86)
- Anatomia programu (88)
- Twój program wie, gdzie zacząć (90)
- W tej samej przestrzeni nazw mogą być dwie klasy (97)
- Twoje programy używają zmiennych do pracy z danymi (98)
- C# używa znanych symboli matematycznych (100)
- Użyj debugera, by zobaczyć, jak zmieniają się wartości zmiennych (101)
- Pętle wykonują czynność wielokrotnie (103)
- Kodowanie czas zacząć (104)
- Instrukcje if/else podejmują decyzje (105)
- Ustal warunki i sprawdź, czy są prawdziwe (106)
- W jaki sposób Maciek myśli o swoich problemach (122)
- W jaki sposób system nawigacyjny w samochodzie Maćka rozwiązuje jego problemy (123)
- Klasa Navigator napisana przez Maćka posiada metody do ustalania i modyfikacji tras (124)
- Wykorzystaj to, czego się nauczyłeś, do napisania prostego programu używającego klas (125)
- Maciek może użyć obiektów do rozwiązania swojego problemu (128)
- Używasz klasy do utworzenia obiektu (129)
- Kiedy tworzysz obiekt na podstawie klasy, to taki obiekt nazywamy instancją klasy (130)
- Lepsze rozwiązanie... uzyskane dzięki obiektom! (131)
- Instancja używa pól do przechowywania informacji (136)
- Stwórzmy kilka instancji! (137)
- Dzięki za pamięć (138)
- Co Twój program ma na myśli (139)
- Możesz używać nazw klas i metod w celu uczynienia kodu bardziej intuicyjnym (140)
- Nadaj swojej klasie naturalną strukturę (142)
- Diagramy klas pozwalają w sensowny sposób zorganizować klasy (144)
- Utwórz klasę do pracy z kilkoma facetami (148)
- Utwórz projekt dla facetów (149)
- Utwórz formularz do interakcji z facetami (150)
- Jest jeszcze prostszy sposób inicjalizacji obiektów (153)
- Typ zmiennej określa rodzaj danych, jakie zmienna może przechowywać (160)
- Zmienna jest jak kubek z danymi (162)
- 10 kilogramów danych w pięciokilogramowej torebce (163)
- Nawet wtedy, gdy liczba ma prawidłowy rozmiar, nie możesz przypisać jej do każdej zmiennej (164)
- Kiedy rzutujesz wartość, która jest zbyt duża, C# dopasowuje ją automatycznie (165)
- C# przeprowadza niektóre rzutowania automatycznie (166)
- Kiedy wywołujesz metodę, zmienne muszą pasować do typów parametrów (167)
- Połączenie = z operatorem (172)
- Także obiekty używają zmiennych (173)
- Korzystaj ze swoich obiektów za pomocą zmiennych referencyjnych (174)
- Referencje są jak etykiety do Twoich obiektów (175)
- Jeżeli nie ma już żadnej referencji, Twoje obiekty są usuwane z pamięci (176)
- Referencje wielokrotne i ich efekty uboczne (177)
- Dwie referencje oznaczają DWA sposoby na zmianę danych obiektu (182)
- Specjalny przypadek: tablice (183)
- Witamy w barze Niechlujny Janek - najtańsze kanapki w mieście! (185)
- Obiekty używają referencji do komunikacji między sobą (187)
- Tam, gdzie obiektów jeszcze nie było (188)
- Napisz grę w literki (193)
- Specyfikacja: stwórz symulator wyścigów (202)
- Końcowy produkt (210)
- Krystyna planuje przyjęcia (212)
- Co powinien robić program szacujący? (213)
- Jazda próbna Krystyny (218)
- Każda opcja powinna być obliczana osobno (220)
- Bardzo łatwo przez przypadek źle skorzystać z obiektów (222)
- Hermetyzacja oznacza, że niektóre dane w klasie są prywatne (223)
- Użyj hermetyzacji w celu kontroli dostępu do metod i pól Twojej klasy (224)
- Ale czy jego prawdziwa tożsamość jest NAPRAWDĘ chroniona? (225)
- Dostęp do prywatnych pól i metod można uzyskać tylko z wnętrza klasy (226)
- Hermetyzacja utrzymuje Twoje dane w nieskazitelnym stanie (234)
- Właściwości sprawią, że hermetyzacja będzie łatwiejsza (235)
- Stwórz aplikację do przetestowania klasy Farmer (236)
- Użyj automatycznych właściwości do ukończenia klasy (237)
- Co wtedy, gdy chcemy zmienić pole mnożnika wyżywienia? (238)
- Użyj konstruktora do inicjalizacji pól prywatnych (239)
- Krystyna organizuje także przyjęcia urodzinowe (248)
- Potrzebujemy klasy BirthdayParty (249)
- Stwórz program Planista przyjęć w wersji 2.0 (250)
- Kiedy klasy używają dziedziczenia, kod musi być napisany tylko raz (258)
- Zbuduj model klasy, rozpoczynając od rzeczy ogólnych i przechodząc do bardziej konkretnych (259)
- W jaki sposób zaprojektowałbyś symulator zoo? (260)
- Użyj dziedziczenia w celu uniknięcia zwielokrotniania kodu w klasach potomnych (261)
- Pomyśl, w jaki sposób pogrupować zwierzęta (263)
- Stwórz hierarchię klas (264)
- Każda klasa pochodna rozszerza klasę bazową (265)
- Klasa pochodna może przesłaniać odziedziczone metody w celu ich modyfikacji lub zmiany (270)
- W każdym miejscu, gdzie możesz skorzystać z klasy bazowej, możesz zamiast niej użyć jednej z jej klas pochodnych (271)
- Klasa pochodna może ukrywać metody klasy bazowej (278)
- Używaj override i virtual, by dziedziczyć zachowania (280)
- Teraz jesteś już gotowy do dokończenia zadania Krystyny (284)
- Stwórz system zarządzania ulem (289)
- Najpierw stworzysz system podstawowy (290)
- Użyj dziedziczenia, aby rozszerzyć system zarządzania pszczołami (294)
- Wróćmy do pszczelej korporacji (300)
- Możemy użyć dziedziczenia do utworzenia klas dla różnych typów pszczół (301)
- Interfejs daje klasie do zrozumienia, że musi ona zaimplementować określone metody i właściwości (302)
- Użyj słowa kluczowego interface do zdefiniowania interfejsu (303)
- Klasy implementujące interfejsy muszą zawierać WSZYSTKIE ich metody (305)
- Nie możesz utworzyć instancji interfejsu, ale możesz uzyskać jego referencję (308)
- Referencje interfejsów działają tak samo jak referencje obiektów (309)
- Za pomocą "is" możesz sprawdzić, czy klasa implementuje określony interfejs (310)
- Interfejsy mogą dziedziczyć po innych interfejsach (311)
- Rzutowanie w górę działa w odniesieniu do obiektów i interfejsów (315)
- Rzutowanie w dół pozwala zamienić urządzenie z powrotem w ekspres do kawy (316)
- Rzutowanie w górę i w dół działa także w odniesieniu do interfejsów (317)
- Jest coś więcej niż tylko public i private (321)
- Modyfikatory dostępu zmieniają widoczność (322)
- Obiekty niektórych klas nigdy nie powinny być tworzone (325)
- Klasa abstrakcyjna jest jak skrzyżowanie klasy i interfejsu (326)
- Metoda abstrakcyjna nie ma ciała (329)
- Polimorfizm oznacza, że jeden obiekt może przyjmować wiele różnych postaci (337)
- Łańcuchy znaków nie zawsze sprawdzają się przy kategoryzowaniu danych (356)
- Typy wyliczeniowe pozwalają Ci wyliczyć prawidłowe wartości (357)
- Typy wyliczeniowe pozwalają na reprezentowanie liczb za pomocą nazw (358)
- Możesz użyć tablicy, aby stworzyć talię kart... (361)
- Listy są bardziej elastyczne niż tablice (364)
- Typy generyczne mogą przechowywać każdy typ (368)
- Inicjalizatory kolekcji działają tak samo jak inicjalizatory obiektu (372)
- Stwórzmy listę kaczek (373)
- Listy są proste, ale SORTOWANIE może być skomplikowane (374)
- IComparable<T> pomoże Ci posortować listę kaczek (375)
- Użyj interfejsu IComparer, aby powiedzieć liście, jak ma sortować (376)
- Utwórz instancję obiektu porównującego (377)
- IComparer może wykonywać złożone porównania (378)
- Przesłonienie metody ToString() pozwala obiektom przedstawiać się (381)
- Zmień pętle foreach tak, by obiekty Duck i Card same się opisywały (382)
- Używając IEnumerable, możesz rzutować całą listę w górę (384)
- Możesz tworzyć własne przeciążone metody (385)
- Wybrane funkcjonalności słownika (392)
- Napisz program korzystający ze słownika (393)
- I jeszcze WIĘCEJ typów kolekcji... (405)
- Kolejka działa według reguły: pierwszy przyszedł, pierwszy wyszedł (406)
- Stos działa według reguły: ostatni przyszedł, pierwszy wyszedł (407)
- Specyfikacja: utwórz grę przygodową (412)
- Zabawa dopiero się zaczyna! (432)
- C# używa strumieni do zapisu i odczytu danych (434)
- Różne strumienie zapisują i odczytują różne rzeczy (435)
- FileStream zapisuje bajty do pliku (436)
- W jaki sposób zapisać tekst do pliku w trzech prostych krokach (437)
- Zapis i odczyt wymaga dwóch obiektów (441)
- Dane mogą przechodzić przez więcej niż jeden strumień (442)
- Użyj wbudowanych obiektów do wyświetlenia standardowych okien dialogowych (445)
- Okna dialogowe są kolejnymi kontrolkami .NET (446)
- Okna dialogowe także są obiektami (447)
- Używaj wbudowanych klas File oraz Directory do pracy z plikami i katalogami (448)
- Używaj okien dialogowych do otwierania i zapisywania plików (451)
- Dzięki IDisposable obiekty usuwane są prawidłowo (453)
- Unikaj błędów systemowych, korzystając z instrukcji using (454)
- Zapisywanie danych do plików wymaga wielu decyzji (460)
- Użyj instrukcji switch do wyboru właściwej opcji (461)
- Serializacja pozwala Ci zapisywać lub odczytywać całe obiekty naraz (468)
- .NET automatycznie konwertuje tekst do postaci Unicode (473)
- C# może użyć tablicy bajtów do przesyłania danych (474)
- Pliki utworzone dzięki serializacji można także zapisywać i odczytywać ręcznie (477)
- Praca z plikami binarnymi może być skomplikowana (479)
- StreamReader i StreamWriter będą do tego odpowiednie (481)
- Użyj Stream.Read() do odczytywania bajtów ze strumienia (482)
- Damian potrzebuje swoich wymówek, aby być mobilnym (488)
- Kiedy program zgłasza wyjątek, .NET tworzy obiekt Exception (492)
- Wszystkie obiekty wyjątków dziedziczą po Exception (496)
- Debuger pozwala Ci wyśledzić wyjątki w kodzie i zapobiec im (497)
- Użyj debugera wbudowanego w IDE, aby znaleźć problem w programie do zarządzania wymówkami (498)
- Obsłuż wyjątki za pomocą try i catch (503)
- Co się stanie, jeżeli wywoływana metoda będzie niebezpieczna? (504)
- Użyj debugera do prześledzenia przepływu w blokach try/catch (506)
- Jeśli posiadasz kod, który ZAWSZE musi zostać wykonany, zastosuj finally (508)
- Jedna klasa zgłasza wyjątek, inna klasa go wyłapuje (515)
- Pszczoły potrzebują wyjątku OutOfHoney (516)
- Łatwy sposób na uniknięcie licznych problemów: using umożliwia Ci stosowanie try i finally za darmo (519)
- Unikanie wyjątków: zaimplementuj IDisposable, aby przeprowadzić własne procedury sprzątania (520)
- Najgorszy z możliwych bloków catch: komentarze (522)
- Tymczasowe rozwiązania są dobre (tymczasowo) (523)
- Kilka wskazówek dotyczących obsługi wyjątków (524)
- Damian w końcu pojechał na urlop... (527)
- Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, aby Twoje obiekty potrafiły samodzielnie myśleć? (530)
- Ale skąd obiekt WIE, że ma odpowiedzieć? (530)
- Kiedy wystąpi ZDARZENIE... obiekty nasłuchują (531)
- Jeden obiekt wywołuje zdarzenie, inne nasłuchują... (532)
- Potem inne obiekty obsługują zdarzenie (533)
- Łącząc punkty (534)
- IDE automatycznie tworzy za Ciebie procedury obsługi zdarzeń (538)
- Ogólny typ EventHandler pozwala definiować własne typy zdarzeń (544)
- Wszystkie formularze, które utworzyłeś, używają zdarzeń (545)
- Jedno zdarzenie, wiele procedur obsługi (546)
- Połączenie nadawców zdarzenia z jego odbiorcami (548)
- Delegat ZASTĘPUJE właściwą metodę (549)
- Delegat w akcji (550)
- Każdy obiekt może subskrybować publiczne zdarzenie... (553)
- Użyj funkcji zwrotnej, by wiedzieć, kto nasłuchuje (554)
- Funkcje zwrotne są jedynie sposobem używania delegatów (556)
- Przebyłeś długą drogę, mały (564)
- Zajmowaliśmy się także pszczołami (565)
- Architektura symulatora ula (566)
- Budowanie symulatora ula (567)
- Życie i śmierć kwiatów (571)
- Teraz potrzebujemy klasy Bee (572)
- PPBP (Programiści Przeciwko Bezdomnym Pszczołom) (576)
- Ul działa na miód (576)
- Wypełnianie klasy Hive (580)
- Metoda Go() klasy Hive (581)
- Jesteśmy gotowi na stworzenie świata (582)
- Tworzymy system turowy (583)
- Oto kod klasy World (584)
- Uczenie pszczół zachowań (590)
- Główny formularz wywołuje Go() dla całego świata (592)
- Możemy użyć obiektu World do pobrania statystyk (593)
- Zegary sygnalizują zdarzenia wielokrotnie (594)
- Za kulisami zegar używa zdarzeń (595)
- Pracujmy z grupami pszczół (602)
- Kolekcje kolekcjonują... DANE (603)
- LINQ ułatwia pracę z danymi w kolekcjach i bazach danych (605)
- Ostatnie wyzwanie: Otwórz i Zapisz (607)
- Cały czas do interakcji z programami używałeś kontrolek (612)
- Kontrolki formularza są tylko obiektami (613)
- Użyj kontrolek do animacji symulatora ula (614)
- Dodaj do projektu rendering (616)
- Kontrolki są dobrze dostosowane do wyświetlania różnych elementów wizualnych (618)
- Stwórz swoją pierwszą animowaną kontrolkę (621)
- Utwórz przycisk, aby dodać BeeControl do formularza (624)
- Twoje kontrolki także muszą usuwać swoje kontrolki! (625)
- UserControl to dobry sposób na tworzenie kontrolek (626)
- Mechanizm renderujący używa BeeControl do rysowania animowanych pszczół na formularzu (628)
- Dodaj do projektu formularze reprezentujące ul i pole (630)
- Stwórz klasę Renderer (631)
- Zmieniłeś rozmiar bitmap przy pomocy obiektu Graphics (640)
- Zasoby Twoich obrazków przechowywane są w postaci obiektów Bitmap (641)
- Użyj System.Drawing, by samemu PRZEJĄĆ KONTROLĘ nad grafiką (642)
- 30-sekundowa podróż do świata tajemnic grafiki GDI+ (643)
- Użyj Graphics, aby na formularzu narysować obrazek (644)
- Klasa Graphics może usunąć problem przezroczystości... (649)
- Użyj zdarzenia Paint, aby grafika była mocno związana z formularzem (650)
- Bliższe spojrzenie na sposób rysowania formularzy i kontrolek (653)
- Podwójne buforowanie czyni animację bardziej płynną (656)
- Użyj obiektu Graphics i procedury obsługi zdarzenia do drukowania (662)
- Twoją ostatnią szansą na ZROBIENIE czegoś... jest użycie finalizatora (676)
- Kiedy DOKŁADNIE wywoływany jest finalizator? (677)
- Dispose() działa z using, a finalizatory działają z mechanizmem oczyszczania pamięci (678)
- Finalizatory nie mogą polegać na stabilności (680)
- Spraw, aby obiekt serializował się w Dispose() (681)
- Struktura jest podobna do obiektu... (685)
- ...ale nie jest obiektem (685)
- Wartości są kopiowane, referencje są przypisywane (686)
- Stos i sterta: więcej na temat pamięci (689)
- Używaj parametrów wyjściowych, by zwracać z metody więcej niż jedną wartość (692)
- Przekazuj referencje, używając modyfikatora ref (693)
- Używaj parametrów opcjonalnych, by określać wartości domyślne (694)
- Jeśli musisz używać wartości pustych, stosuj typy, które je akceptują (695)
- Typy akceptujące wartości puste poprawiają odporność programów (696)
- Kapitan Wspaniały... nie tak bardzo (699)
- Metody rozszerzające zwiększają funkcjonalność ISTNIEJĄCYCH klas (700)
- Rozszerzanie podstawowego typu: string (702)
- Łatwy projekt... (708)
- ...ale dane są w różnych miejscach (709)
- Dzięki LINQ możesz pobrać dane z różnych źródeł (710)
- Kolekcje .NET są przystosowane do działania z LINQ (711)
- LINQ ułatwia wykonywanie zapytań (712)
- LINQ jest prosty, ale Twoje zapytania wcale takie być nie muszą (713)
- LINQ ma wiele zastosowań (716)
- LINQ może połączyć Twoje wyniki w grupy (721)
- Połącz wartości Janka w grupy (722)
- Użyj join do połączenia dwóch kolekcji w jednym zapytaniu (725)
- Janek zaoszczędził mnóstwo szmalu (726)
- Połącz LINQ z bazą danych SQL (728)
- Użyj join, aby połączyć dane Starbuzz i Papierni Obiektowo (732)
- Dziadek wszystkich gier (736)
- Można zrobić znacznie więcej... (755)
- 1. Podstawy (758)
- 2. Przestrzenie nazw i złożenia (764)
- 3. Użyj BackgroundWorker, by poprawić działanie interfejsu użytkownika (768)
- 4. Klasa Type oraz metoda GetType() (771)
- 5. Równość, IEquatable oraz Equals() (772)
- 6. Stosowanie yield return do tworzenia obiektów umożliwiających iterację (775)
- 7. Refaktoryzacja (778)
- 8. Anonimowe typy i metody oraz wyrażenia lambda (780)
- 9. Serializacja przy użyciu DataContractSerializer (782)
- 10. Zastosowanie LINQ to XML (784)
- 11. Windows Presentation Foundation (786)
- Czy wiesz, że C# i .NET Framework potrafią... (788)
Wstęp
Rozdział 1. Aplikacje Visual Studio w 10 minut lub mniej
Rozdział 2. Pod maską
Rozdział 3. Tworzenie kodu ma sens
Rozdział 4. Jest 10:00. Czy wiesz, gdzie są Twoje dane?
Laboratorium C# numer 1. Dzień na wyścigach
Rozdział 5. Co ma być ukryte... niech będzie ukryte
Rozdział 6. Drzewo genealogiczne Twoich obiektów
Rozdział 7. Klasy, które dotrzymują swoich obietnic
Rozdział 8. Przechowywanie dużej ilości danych
Laboratorium C# numer 2. Wyprawa
Rozdział 9. Zapisz tablice bajtów, zapisz świat
Rozdział 10. Gaszenie pożarów nie jest już popularne
Rozdział 11. Co robi Twój kod, kiedy nie patrzysz
Rozdział 12. Wiedza, moc i tworzenie ciekawych rzeczy
Rozdział 13. Upiększ to
Rozdział 14. Kapitan Wspaniały. Śmierć obiektu
Rozdział 15. Przejmij kontrolę nad danymi
Laboratorium C# numer 3. Invaders
Dodatek A 11 najważniejszych rzeczy, które chcieliśmy umieścić w tej książce
Skorowidz (791)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Potraktuj tę książkę jako świetnego towarzysza wycieczek. Zawarte w tym przewodniku barwne ilustracje i wyczerpujące, przejrzyście podane informacje sprawią, że inaczej spojrzysz na różne elementy konstrukcji technicznych. Zrozumiesz fascynujące szczegóły działania urządzeń stworzonych przez ludzi. Nauczysz się rozpoznawać cechy charakterystyczne sieci elektroenergetycznej, dróg, kolei, mostów, tuneli, dróg wodnych i innych rozwiązań technicznych. Przekonasz się, jak wielką przyjemność daje „wypatrywanie infrastruktury”, a odkrywanie przeznaczenia napotkanych urządzeń stanie się Twoim hobby!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Wielu programistów szuka prostego, bardziej intuicyjnego sposobu na tworzenie aplikacji. Przeszkadza im złożoność języków programowania, nieczytelność ich składni i stopień skomplikowania konfiguracji. W trakcie poszukiwań narzędzi zapewniających prostotę i dużą wydajność trafiają często na stworzony przez inżynierów Google język Go i... okazuje się, że spełnia on te oczekiwania, jest prosty jak Python i wydajny jak Java. Jeśli i Ty chcesz tworzyć aplikacje szybciej i efektywniej, nie tracić przy tym czasu na skomplikowane konfiguracje czy debugowanie, ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To interesujące, zwięzłe i wyjątkowo praktyczne wprowadzenie do programowania w języku JavaScript. Już podczas lektury pierwszych stron zaczniesz pisać własny kod, będziesz znajdować rozwiązania różnych wyzwań, a także tworzyć aplikacje internetowe i zabawne gry. Rozpoczniesz od poznania podstawowych koncepcji stosowanych w programowaniu, takich jak zmienne, tablice, obiekty, funkcje, konstrukcje warunkowe, pętle itd. Następnie nauczysz się łączyć skrypty JavaScript z kodem HTML i CSS, aby tworzyć interaktywne aplikacje internetowe. Ze swoich nowych umiejętności skorzystasz podczas pracy nad trzema większymi projektami: grą w stylu Pong, aplikacją generującą muzykę i platformą przeznaczoną do wizualizacji danych pobranych za pomocą API.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
O sztucznej inteligencji jest ostatnio bardzo głośno, to nośny temat, nierzadko przedstawiany w tonie sensacyjnym. Czy AI nas zniewoli? Czy wymknie się spod kontroli? A może zabierze nam pracę i zmieni nasze życie w bezproduktywny koszmar? Rzeczywistość wygląda zgoła inaczej, niż zdają się sugerować clickbaitowe nagłówki w prasie i mediach społecznościowych. Sztuczna inteligencja jest obecna w naszym życiu od wielu lat, choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Służy nam pomocą, gdy szukamy czegoś w sieci, kiedy chcemy coś przetłumaczyć, kupić, porównać albo dotrzeć z miejsca A do miejsca B. Odsiewa dla nas spam w poczcie internetowej i chroni nasze urządzenia elektroniczne przed cyberatakami. Oczywiście, ma swoje mroczne strony i tych także powinniśmy być świadomi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce opanujesz podstawowe koncepcje związane z użyciem LLM. Poznasz unikatowe cechy i mocne strony kilku najważniejszych modeli (w tym GPT, Gemini, Falcon). Następnie dowiesz się, w jaki sposób LangChain, lekki framework Pythona, pozwala na projektowanie inteligentnych agentów do przetwarzania danych o nieuporządkowanej strukturze. Znajdziesz tu również informacje dotyczące dużych modeli podstawowych, które wykraczają poza obsługę języka i potrafią wykonywać różne zadania związane na przykład z grafiką i dźwiękiem. Na koniec zgłębisz zagadnienia dotyczące ryzyka związanego z LLM, a także poznasz techniki uniemożliwiania tym modelom potencjalnie szkodliwych działań w aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Fusion to oprogramowanie firmy Autodesk, umożliwiające modelowanie 3D, CAD, CAM, CAE i PCB. Jego zastosowanie znacznie upraszcza i przyspiesza projektowanie, a także wytwarzanie nowych produktów. Dostępny w chmurze Autodesk Fusion oferuje rozmaite środowiska, takie jak Simulation, służące do obliczeń, analiz i symulacji, Render, przeznaczone do wizualizacji i renderingów, czy Animation, dzięki któremu można tworzyć filmy demonstrujące kolejność montażu elementów składowych urządzeń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Aż 95 procent Wszechświata pozostaje niewidoczne i niezbadane. Brian Clegg zaprasza do odkrycia dwóch największych zagadek Kosmosu — ciemnej materii i ciemnej energii. W książce demaskuje te nieuchwytne koncepty, prowadząc czytelnika przez fascynującą historię odkryć, które zmieniły nasze rozumienie Wszechświata. Od teoretycznych początków aż po najnowsze badania, wyjaśnia, jak odkryto istnienie ciemnej materii i ciemnej energii, w jaki sposób te tajemnicze siły kształtują galaktyki i inne obiekty kosmiczne, a także jak wpływają na przyszłość Wszechświata. Jednocześnie stawia fundamentalne pytanie, czy uda się kiedyś w pełni je zrozumieć. Ciemna materia i ciemna energia to nie tylko fascynująca podróż przez naukę, ale również zaproszenie do jednej z największych przygód ludzkiego umysłu — zrozumienia tego, co ukryte i nieznane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Rola administratora sieci komputerowej zaczyna się od jej skonfigurowania, jednak na tym absolutnie się nie kończy. Dalej musi on zadbać o to, by sieć działała poprawnie - jeśli cokolwiek pójdzie nie tak, administrator szybko dowie się o tym od użytkowników i zostanie poproszony, by równie szybko przywrócił ją do stanu poprzedniego. Drobnostka, jeśli problem okazuje się błahy i prosty do rozwiązania. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się wtedy, kiedy naprawa usterki wymaga dogłębnej znajomości sieci, jej silnych i mocnych stron, a także metod radzenia sobie z awariami. Na szczęście powstała ta książka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta fantastyczna książka, pełna zabawnej narracji i praktycznych przykładów, nauczy Cię myślenia architektonicznego. Została ona, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowana na bazie odkryć nauk poznawczych i neurofizjologii. Właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, użyjesz wielu zmysłów i niepostrzeżenie zrozumiesz dwa prawa architektury oprogramowania i cztery opisujące ją wymiary. Mistrzowsko opanujesz cechy i style architektury, a także nauczysz się określać logiczne komponenty systemów. Efekt? Zdobędziesz świetną orientację w świecie architektury oprogramowania. A wszystkiego nauczysz się, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, tworząc architektury ? i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: C#. Rusz głową! Andrew Stellman, Jennifer Greene
(44)(14)
(11)
(2)
(2)
(9)
(6)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie