Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III Cay S. Horstmann
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Cay S. Horstmann
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 680
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Opis
książki
:
Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III
C++ wyjątkowo dobrze nadaje się do nauki jako "pierwszy poważny język programowania", a równocześnie jest znakomitym, wszechstronnym narzędziem do tworzenia nowoczesnych aplikacji. Programowanie w nim wymaga nieco wysiłku, ale pozwala zarówno szybko przyswoić najważniejsze paradygmaty informatyki, jak i wdrożyć się w pisanie kodu zgodne z dobrymi praktykami. Przy tym C++ ma cechy nowoczesnego języka programowania, a jego możliwości są poszerzane dzięki bibliotekom. Aby adept sztuki programowania mógł skorzystać z tych wszystkich zalet, potrzebuje pomocy dobrego nauczyciela lub dobrego podręcznika. Tylko w ten sposób uniknie typowych błędów popełnianych na skutek niewystarczającego zrozumienia podstaw programowania i najważniejszych koncepcji programistycznych.
Oto polska edycja popularnego podręcznika opartego na naukowych podstawach skutecznego uczenia. To znakomite wprowadzenie do podstawowych technik programowania i umiejętności projektowania pozwala łatwo, a przy tym dogłębnie opanować elementarne pojęcia. W przystępny sposób omawia najistotniejsze kwestie działania algorytmów i rodzaje struktur danych. Krok po kroku przeprowadza czytelnika od podstaw do bardziej zaawansowanych tematów związanych ze współczesnymi aplikacjami, takich jak GUI i programowanie XML. Poszczególne koncepcje zostały tu wyjaśnione z wykorzystaniem trafnie dobranych schematów i grafik. Nie zabrakło też wskazówek, przykładów i obszernych fragmentów świetnie napisanego kodu, które ułatwiają naukę, podobnie jak liczne ćwiczenia i studia przypadków.
W tej książce między innymi:
- podstawowe koncepcje programowania: struktury sterujące, tablice, wskaźniki
- programowanie obiektowe, dziedziczenie, polimorfizm
- struktury danych: liniowe i oparte na drzewach
- wprowadzenie do algorytmów
- szablony i zarządzanie pamięcią
Bądź profesjonalistą od pierwszej linii kodu!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
149.40 zł
249.00 zł (-40%) -
Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł (-40%) -
Promocja
This book will help you explore how to implement different well-known machine learning algorithms with various C++ frameworks and libraries. You will cover basic to advanced machine learning concepts with practical and easy to follow examples. By the end of the book, you will be able to build various machine learning models with ease.- PDF + ePub + Mobi pkt
(134,10 zł najniższa cena z 30 dni)
134.10 zł
149.00 zł (-10%) -
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka — Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem doskonałego podręcznika dla profesjonalistów. Szczegółowo opisano w niej wszystkie etapy programowania współbieżnego: od utworzenia wątków po projektowanie wielowątkowych algorytmów i struktur danych. Przedstawiono zastosowania klas std::thread i std::mutex oraz funkcji std::async, a także złożone zagadnienia związane z operacjami atomowymi i modelem pamięci. Sporo miejsca poświęcono diagnozowaniu kodu i analizie rodzajów błędów. Opisano techniki lokalizowania błędów oraz metody testowania kodu. Prezentowany materiał został uzupełniony przykładami kodu i praktycznymi ćwiczeniami. Znalazły się tu również porady i wskazówki, które docenią wszyscy programiści C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%)
O autorze książki
Cay S. Horstmann jest głównym autorem książek Java. Podstawy. Wydanie IX i Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX - najpopularniejszych w Polsce podręczników do nauki Javy. Cay jest profesorem informatyki na Uniwersytecie Stanowym w San José, ma tytuł Java Champion i często wygłasza odczyty na konferencjach związanych z branżą komputerową.
Cay S. Horstmann - pozostałe książki
-
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. Przedstawiono techniki programowania baz danych oraz umiędzynarodowiania aplikacji Javy. Sporo uwagi poświęcono bibliotece Swing oraz jej wykorzystaniu do tworzenia realistycznej grafiki i efektów specjalnych. Ponadto w książce zostały pokazane nowe możliwości języka — zademonstrowano, jak dzięki nim uzyskać wyjątkową jakość aplikacji, a zamieszczone przykłady opracowano pod kątem zrozumiałości i wartości praktycznej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy — to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JDK Java Standard Edition (SE) w wersji 9, 10 i 11. Teorii towarzyszą liczne przykłady kodu, obrazujące zasady działania niemal każdej przedstawionej tu funkcji czy biblioteki. Przykładowe programy są proste, aby ułatwić naukę najważniejszych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kompletnym i zwięzłym kompendium praktycznego wykorzystania Javy. Została pomyślana w taki sposób, aby nauka języka i bibliotek odbywała się możliwie szybko. Omówiono tu bardzo dużo materiału, ale jego uporządkowanie i sposób prezentacji ułatwiają szybki dostęp do danego zagadnienia i łatwe zrozumienie treści. Dzięki temu płynnie nauczysz się wszystkich nowości, od systemu modułów „Project Jigsaw” do wyrażeń lambda czy strumieni. Opanujesz tajniki programowania współbieżnego dzięki potężnym mechanizmom dostępnym w bibliotekach. Docenisz tę książkę, jeśli profesjonalnie piszesz aplikacje w Javie, zwłaszcza jeżeli chcesz tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera lub w systemie Android
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka ta jest kolejnym, gruntownie zaktualizowanym i przeorganizowanym wydaniem czołowego podręcznika dla poważnych programistów Javy, którzy chcą skorzystać z nowych możliwości języka. W tym drugim z dwóch tomów książki opisano zagadnienia zaawansowane, takie jak API strumieni, biblioteki do obsługi daty, czasu i kalendarzy, zaawansowane zastosowania biblioteki Swing czy zagadnienia związane z bezpieczeństwem. Przedstawiono również najlepsze praktyki programowania aplikacji. Co ważne, prezentacja zagadnień umożliwia ich łatwe zrozumienie i praktyczne zastosowanie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Opisano tu podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. Przedstawiono pakiet Java Development Kit. Pakiet ten obejmuje obecnie tak różne aspekty tworzenia aplikacji, jak konstruowanie interfejsu użytkownika, zarządzanie bazami danych, internacjonalizacja, bezpieczeństwo i przetwarzanie XML. W książce znajdziesz również mnóstwo przykładów kodu obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji i biblioteki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli jesteś posiadasz doświadzenie w programowaniu Javy, praktyczne podejście Horstmanna i przykładowe kody pomogą Ci szybko wykorzystać wyrażenia lambda, strumienie i inne usprawnienia wprowadzone zarówno do języka jak i platformy Java. Horstmann omawia wszystko, co powinni wiedzieć deweloperzy na temat nowoczesnej Javy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektowego, nauczysz się korzystać z interfejsów oraz obsługiwać wyjątki. Przekonasz się również, jakie ułatwienia w tym zakresie oferuje Java 7 - obsługa wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch to tylko czubek góry lodowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dziewiąte wydanie bestsellerowej pozycji Java. Techniki zaawansowane zostało zaktualizowane i uzupełnione o nowinki z najnowszej wersji języka Java oznaczonej numerem 7. W trakcie lektury dowiesz się, jak wydajnie korzystać ze strumieni, wyrażeń regularnych oraz baz danych. Java 7 to całkowicie nowy, mocno rozbudowany dostęp do plików - opis wszystkich niuansów znajdziesz w tej publikacji. Co jeszcze? Tworzenie aplikacji dla różnych języków i lokalizacji, zaawansowane wykorzystanie biblioteki Swing oraz dystrybucja stworzonych aplikacji. To tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej wyjątkowej książce, która musi się znaleźć na półce każdego programisty języka Java.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy drogowe produktów, harmonogramy pracy i przygotowywać się do wydań produktu. Uzyskasz również ekspercki wgląd w rozwój prostego i praktycznego podejścia do zarządzania projektami, które zamienia pomysły w gotowe produkty!
- Druk
- ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Arkusze kalkulacyjne Excela pozwalają robić z danymi niesamowite rzeczy! Książka Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków pokazuje, jak ciekawa może być praca z tym programem, wyjaśnia podstawy obliczeń z jego użyciem i prowadzi przez wiele różnych zagadnień, w tym statystykę i analizę danych. Nawet jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem arkuszy kalkulacyjnych, przekonasz się, że warto takie źródło mieć pod ręką, aby znaleźć tę jedną funkcję, o której zawsze zapominasz. A kiedy zakończysz obliczenia, ta książka podpowie Ci, jak sprawić, aby całość wyglądała zgrabnie i profesjonalnie. Doskonale!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Promocja
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy szukasz nowych, wydajnych sposobów odkrywania, przekształcania danych i wyciągania z nich wniosków przydatnych w Twojej organizacji? Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak oszczędzić czas, uprościć procesy biznesowe i ulepszyć analizy. Znajdziesz tutaj praktyczne i łatwe do zrozumienia informacje, od łączenia się z ogromnymi bazami danych po używanie niestandardowych funkcji i formuł. Dowiesz się, jak zaimportować i zinterpretować dane z wielu źródeł, a także jak przygotować raport na podstawie ich ujednoliconego modelu. Książka jest w pełni zgodna z programem Microsoft Excel 2021.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać surowe dane w informacje umożliwiające podejmowanie działań, i to bez konieczności przechodzenia długich szkoleń lub uczenia się programowania. Z tej książki dowiesz się, jak badać źródła danych, tworzyć ich modele, przetwarzać liczby, wizualizować wyniki i opracowywać atrakcyjne raporty inspirujące do zmian. Już dziś zacznij kierować firmą na podstawie twardych danych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Big C++: Late Objects, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Bąbol
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6728-9, 9788328367289
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-01-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6729-6, 9788328367296
- Data wydania ebooka :
- 2021-01-18 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 122594
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 48.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 32MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 71.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
Spis treści książki
- 1.1. Czym jest programowanie? (35)
- 1.2. Anatomia komputera (36)
- IAS: Komputery są wszędzie (38)
- 1.3. Kod maszynowy i języki programowania (39)
- IAS: Organizacje normalizacyjne (40)
- 1.4. Zapoznanie się ze środowiskiem programowania (41)
- WDP: Kopie zapasowe (44)
- 1.5. Analiza pierwszego programu (45)
- CPB: Pomijanie średników (47)
- TS: Sekwencje ucieczki (48)
- 1.6. Błędy (49)
- CPB: Błędna pisownia wyrazów (50)
- 1.7. Rozwiązywanie problemów: projektowanie algorytmów (50)
- 1.7.1. Koncepcja algorytmu (51)
- 1.7.2. Algorytm rozwiązywania problemu stopy zwrotu (51)
- 1.7.3. Pseudokod (52)
- 1.7.4. Od algorytmów do programów (53)
- JTZ: Opisywanie algorytmu za pomocą pseudokodu (54)
- P: Napisanie algorytmu układania płytek podłogowych (55)
- Podsumowanie rozdziału (57)
- 2.1. Zmienne (59)
- 2.1.1. Definicje zmiennych (60)
- 2.1.2. Typy liczbowe (61)
- 2.1.3. Nazwy zmiennych (62)
- 2.1.4. Instrukcja przypisania (63)
- 2.1.5. Stałe (65)
- 2.1.6. Komentarze (65)
- CPB: Używanie niezdefiniowanych zmiennych (66)
- CPB: Używanie niezainicjowanych zmiennych (66)
- WDP: Wybieraj opisowe nazwy zmiennych (67)
- WDP: Nie używaj sekretnych numerów (67)
- TS: Typy liczbowe w C++ (68)
- TS: Zakresy i precyzja liczb (69)
- TS: Definiowanie zmiennych ze słowem auto (69)
- 2.2. Arytmetyka (69)
- 2.2.1. Operatory arytmetyczne (69)
- 2.2.2. Inkrementacja i dekrementacja (70)
- 2.2.3. Dzielenie całkowite i reszta z dzielenia (70)
- 2.2.4. Konwertowanie liczb zmiennoprzecinkowych na całkowite (71)
- 2.2.5. Potęgi i pierwiastki (72)
- CPB: Niezamierzone dzielenie całkowite (74)
- CPB: Niezamknięte nawiasy (74)
- CPB: Zapominanie o plikach nagłówkowych (75)
- CPB: Błędy zaokrąglenia (76)
- WDP: Spacje w wyrażeniach (76)
- TS: Rzutowania (77)
- TS: Połączenie przypisania i działań arytmetycznych (77)
- IAS: Błąd jednostki zmiennoprzecinkowej procesora Pentium (77)
- 2.3. Wejście i wyjście (79)
- 2.3.1. Wejście (79)
- 2.3.2. Formatowanie wyjścia (80)
- 2.4. Rozwiązywanie problemów: najpierw zrób to ręcznie (82)
- P: Obliczanie czasu podróży (83)
- JTZ: Przeprowadzanie obliczeń (83)
- P: Obliczenie kosztu znaczków pocztowych (86)
- 2.5. Ciągi (86)
- 2.5.1. Typ string (86)
- 2.5.2. Łączenie ciągów (87)
- 2.5.3. Wprowadzanie ciągów (87)
- 2.5.4. Funkcje ciągów (88)
- IAS: Alfabety międzynarodowe i zestaw Unicode (91)
- Podsumowanie rozdziału (92)
- 3.1. Instrukcja if (93)
- CPB: Średnik po warunku if (96)
- WDP: Układ nawiasów klamrowych (96)
- WDP: Zawsze używaj nawiasów klamrowych (97)
- WDP: Wcięcia (97)
- WDP: Unikaj duplikowania kodu w gałęziach (98)
- TS: Operator warunkowy (99)
- 3.2. Porównywanie liczb oraz znaków (99)
- CPB: Mylenie operatora = z == (101)
- CPB: Dokładne porównywanie liczb zmiennoprzecinkowych (102)
- WDP: Doprowadź do kompilacji z brakiem ostrzeżeń (103)
- TS: Alfabetyczna kolejność ciągów (103)
- JTZ: Implementacja instrukcji if (104)
- P: Wyodrębnianie ze środka (106)
- IAS: Dysfunkcjonalne systemy komputerowe (106)
- 3.3. Wiele wariantów (107)
- TS: Instrukcja switch (110)
- 3.4. Zagnieżdżone gałęzie (111)
- CPB: Problem z zawieszonym słowem else (113)
- WDP: Ręczne śledzenie kodu (114)
- 3.5. Rozwiązywanie problemów: schematy blokowe (116)
- 3.6. Rozwiązywanie problemów: przypadki testowe (119)
- WDP: Opracuj harmonogram i zarezerwuj czas na nieoczekiwane problemy (120)
- 3.7. Zmienne i operatory logiczne (121)
- CPB: Łączenie wielu operatorów relacyjnych (124)
- CPB: Mylenie warunków && i || (125)
- TS: Skrócone obliczanie wartości operatorów logicznych (126)
- TS: Prawa de Morgana (126)
- 3.8. Zastosowanie: weryfikacja danych wejściowych (127)
- IAS: Sztuczna inteligencja (129)
- Podsumowanie rozdziału (131)
- 4.1. Pętla while (133)
- CPB: Nieskończone pętle (138)
- CPB: Nie myśl w kategoriach "Czy doszliśmy już do celu?" (138)
- CPB: Pomyłki o jeden (139)
- IAS: Pierwszy "bug" (140)
- 4.2. Rozwiązywanie problemów: ręczne śledzenie kodu (140)
- 4.3. Pętla for (143)
- WDP: Używaj pętli tylko do tego, do czego została przeznaczona (147)
- WDP: Wybierz zakres pętli odpowiedni do zadania (147)
- WDP: Licz iteracje (148)
- 4.4. Pętla do (148)
- WDP: Schematy blokowe pętli (149)
- 4.5. Przetwarzanie danych wejściowych (150)
- 4.5.1. Wartości wartownika (150)
- 4.5.2. Odczytywanie danych wejściowych do chwili niepowodzenia (151)
- TS: Czyszczenie stanu błędu (153)
- TS: "Pętla i pół" oraz instrukcja break (154)
- TS: Przekierowywanie wejścia i wyjścia (154)
- 4.6. Rozwiązywanie problemów: scenopis (155)
- 4.7. Typowe algorytmy pętli (158)
- 4.7.1. Suma i średnia (158)
- 4.7.2. Zliczanie pasujących elementów (158)
- 4.7.3. Znajdowanie pierwszego pasującego elementu (159)
- 4.7.4. Monitowanie aż do skutku (159)
- 4.7.5. Maksimum i minimum (160)
- 4.7.6. Porównywanie sąsiednich wartości (160)
- JTZ: Tworzenie pętli (161)
- P: Przetwarzanie numerów kart kredytowych (165)
- 4.8. Zagnieżdżone pętle (165)
- P: Manipulowanie pikselami obrazu (168)
- 4.9. Rozwiązywanie problemów: najpierw rozwiąż prostszy problem (169)
- 4.10. Liczby losowe i symulacje (173)
- 4.10.1. Generowanie liczb losowych (174)
- 4.10.2. Symulowanie rzutów kostką (175)
- 4.10.3. Metoda Monte Carlo (176)
- IAS: Piractwo cyfrowe (177)
- Podsumowanie rozdziału (178)
- 5.1. Funkcje jako czarne skrzynki (181)
- 5.2. Implementowanie funkcji (183)
- WDP: Komentarze funkcji (185)
- 5.3. Przekazywanie parametrów (185)
- WDP: Nie modyfikuj zmiennych parametrycznych (187)
- 5.4. Wartości zwracane (187)
- CPB: Brak wartości zwracanej (188)
- TS: Deklaracje funkcji (189)
- JTZ: Implementowanie funkcji (190)
- P: Generowanie losowych haseł (191)
- P: Używanie debugera (191)
- 5.5. Funkcje bez wartości zwracanych (192)
- 5.6. Rozwiązywanie problemów: funkcje do ponownego wykorzystania (193)
- 5.7. Rozwiązywanie problemów: uściślanie stopniowe (195)
- WDP: Pilnuj, by funkcje były krótkie (200)
- WDP: Śledzenie funkcji (200)
- WDP: Atrapy (202)
- P: Obliczanie oceny z przedmiotu (202)
- 5.8. Zakres zmiennej i zmienne globalne (202)
- WDP: Unikaj zmiennych globalnych (204)
- 5.9. Parametry referencyjne (204)
- WDP: Preferuj wartości zwracane zamiast parametrów referencyjnych (208)
- TS: Stałe referencje (209)
- 5.10. Funkcje rekurencyjne (opcjonalnie) (209)
- JTZ: Wnioskowanie rekurencyjne (212)
- IAS: Nagłe rozpowszechnienie się komputerów osobistych (214)
- Podsumowanie rozdziału (215)
- 6.1. Tablice (217)
- 6.1.1. Definiowanie tablic (217)
- 6.1.2. Dostęp do elementów tablicy (219)
- 6.1.3. Częściowo wypełnione tablice (221)
- CPB: Przekroczenie zakresu (222)
- WDP: Używaj tablic do przechowywania serii związanych ze sobą wartości (222)
- IAS: Wirusy komputerowe (222)
- 6.2. Typowe algorytmy tablicowe (224)
- 6.2.1. Wypełnianie wartościami (224)
- 6.2.2. Kopiowanie (224)
- 6.2.3. Suma i średnia (225)
- 6.2.4. Maksimum i minimum (225)
- 6.2.5. Separatory elementów (225)
- 6.2.6. Zliczanie pasujących elementów (226)
- 6.2.7. Wyszukiwanie liniowe (226)
- 6.2.8. Usuwanie elementu (227)
- 6.2.9. Wstawianie elementu (227)
- 6.2.10. Przestawianie elementów (229)
- 6.2.11. Odczyt danych wejściowych (230)
- TS: Sortowanie za pomocą biblioteki C++ (231)
- TS: Algorytm sortowania (231)
- TS: Wyszukiwanie binarne (233)
- 6.3. Tablice a funkcje (234)
- TS: Stałe parametry tablicowe (237)
- 6.4. Rozwiązywanie problemów: dostosowywanie algorytmów (238)
- JTZ: Praca z tablicami (240)
- P: Rzut kostką (243)
- 6.5. Rozwiązywanie problemów: odkrywanie algorytmów przez manipulację obiektami fizycznymi (244)
- 6.6. Tablice dwuwymiarowe (246)
- 6.6.1. Definiowanie tablic dwuwymiarowych (247)
- 6.6.2. Dostęp do elementów (248)
- 6.6.3. Lokalizowanie sąsiadujących elementów (248)
- 6.6.4. Obliczanie sum wierszy i kolumn (249)
- 6.6.5. Dwuwymiarowe parametry tablicowe (250)
- CPB: Pomijanie rozmiaru kolumny w dwuwymiarowym parametrze tablicowym (253)
- P: Tabela danych o ludności świata (253)
- 6.7. Wektory (253)
- 6.7.1. Definiowanie wektorów (254)
- 6.7.2. Powiększanie i zmniejszanie wektorów (255)
- 6.7.3. Wektory a funkcje (256)
- 6.7.4. Algorytmy związane z wektorami (257)
- 6.7.5. Wektory dwuwymiarowe (259)
- WDP: Stosuj wektory zamiast tablic (260)
- TS: Pętla for oparta na zakresie (260)
- Podsumowanie rozdziału (261)
- 7.1. Definiowanie i używanie wskaźników (264)
- 7.1.1. Definiowanie wskaźników (264)
- 7.1.2. Dostęp do zmiennych poprzez wskaźniki (265)
- 7.1.3. Inicjowanie wskaźników (266)
- CPB: Mylenie wskaźników z danymi, na które wskazują (268)
- WDP: Używaj oddzielnej definicji dla każdej zmiennej wskaźnikowej (269)
- TS: Wskaźniki i referencje (269)
- 7.2. Tablice i wskaźniki (270)
- 7.2.1. Tablice jako wskaźniki (270)
- 7.2.2. Arytmetyka wskaźnikowa (271)
- 7.2.3. Tablicowe zmienne parametryczne są wskaźnikami (272)
- TS: Przechodzenie po tablicy przy użyciu wskaźnika (273)
- CPB: Zwracanie wskaźnika wskazującego na zmienną lokalną (274)
- WDP: Programuj przejrzyście, a nie sprytnie (275)
- TS: Stałe wskaźniki (275)
- 7.3. Ciągi w językach C i C++ (276)
- 7.3.1. Typ char (276)
- 7.3.2. Ciągi w stylu C (276)
- 7.3.3. Tablice znaków (277)
- 7.3.4. Konwertowanie pomiędzy ciągami w stylu C i C++ (278)
- 7.3.5. Ciągi w stylu C++ i operator [] (278)
- TS: Praca z ciągami w stylu C (279)
- 7.4. Dynamiczna alokacja pamięci (281)
- CPB: Wiszące wskaźniki (283)
- CPB: Wycieki pamięci (284)
- 7.5. Tablice i wektory wskaźników (285)
- 7.6. Rozwiązywanie problemów: rysowanie schematu (288)
- JTZ: Praca ze wskaźnikami (289)
- P: Tworzenie korespondencji masowej (291)
- IAS: Systemy wbudowane (291)
- 7.7. Struktury (292)
- 7.7.1. Typy strukturalne (292)
- 7.7.2. Przypisania struktur i ich porównywanie (293)
- 7.7.3. Funkcje a struktury (294)
- 7.7.4. Tablice struktur (294)
- 7.7.5. Struktury ze składowymi tablicowymi (295)
- 7.7.6. Struktury zagnieżdżone (295)
- 7.8. Wskaźniki a struktury (296)
- 7.8.1. Wskaźniki do struktur (296)
- 7.8.2. Struktury ze składowymi wskaźnikowymi (297)
- TS: Wskaźniki inteligentne (298)
- Podsumowanie rozdziału (299)
- 8.1. Odczytywanie i zapisywanie plików tekstowych (301)
- 8.1.1. Otwieranie strumienia (302)
- 8.1.2. Odczyt z pliku (303)
- 8.1.3. Zapis do pliku (304)
- 8.1.4. Przykład przetwarzania pliku (304)
- 8.2. Odczyt tekstowych danych wejściowych (307)
- 8.2.1. Odczyt wyrazów (307)
- 8.2.2. Odczyt znaków (307)
- 8.2.3. Odczyt wierszy (309)
- CPB: Łączenie operacji wejścia przy użyciu operatora >> i funkcji getline (310)
- TS: Sprawdzanie błędu strumienia (311)
- 8.3. Zapisywanie tekstowych danych wyjściowych (312)
- TS: Standard Unicode, kodowanie UTF-8 i ciągi C++ (314)
- 8.4. Analizowanie i formatowanie ciągów (315)
- 8.5. Argumenty wiersza poleceń (317)
- IAS: Algorytmy szyfrowania (320)
- JTZ: Przetwarzanie plików tekstowych (321)
- P: Wyszukiwanie duplikatów (324)
- 8.6. Dostęp swobodny i pliki binarne (324)
- 8.6.1. Dostęp swobodny (324)
- 8.6.2. Pliki binarne (325)
- 8.6.3. Przetwarzanie plików z obrazami (326)
- IAS: Bazy danych a prywatność (329)
- Podsumowanie rozdziału (330)
- 9.1. Programowanie obiektowe (334)
- 9.2. Implementowanie prostej klasy (335)
- 9.3. Określanie interfejsu publicznego klasy (338)
- CPB: Zapominanie o średniku (340)
- 9.4. Projektowanie reprezentacji danych (341)
- 9.5. Funkcje składowe (342)
- 9.5.1. Implementowanie funkcji składowych (342)
- 9.5.2. Parametry jawne i niejawne (343)
- 9.5.3. Wywoływanie funkcji składowej wewnątrz innej funkcji składowej (344)
- WDP: Wszystkie dane składowe powinny być prywatne, a większość funkcji - publiczna (347)
- WDP: Poprawne użycie słowa zastrzeżonego const (347)
- 9.6. Konstruktory (348)
- CPB: Próba wywołania konstruktora (350)
- TS: Przeciążanie (351)
- TS: Listy inicjatorów (351)
- TS: Uniwersalna i jednolita składnia inicjacji (352)
- 9.7. Rozwiązywanie problemów: śledzenie obiektów (353)
- JTZ: Implementowanie klasy (355)
- P: Implementowanie klasy reprezentującej konto bankowe (358)
- IAS: Elektroniczne maszyny do głosowania (358)
- 9.8. Rozwiązywanie problemów: znajdowanie klas (360)
- WDP: Przekształcaj wektory równoległe w wektory obiektów (361)
- 9.9. Osobna kompilacja (363)
- 9.10. Wskaźniki do obiektów (367)
- 9.10.1. Obiekty alokowane dynamicznie (367)
- 9.10.2. Operator -> (368)
- 9.10.3. Wskaźnik this (369)
- 9.11. Rozwiązywanie problemów: wzorce danych obiektu (369)
- 9.11.1. Przechowywanie sumy całkowitej (370)
- 9.11.2. Liczenie zdarzeń (371)
- 9.11.3. Gromadzenie danych (371)
- 9.11.4. Zarządzanie właściwościami obiektu (372)
- 9.11.5. Modelowanie obiektów o różnych stanach (373)
- 9.11.6. Opisywanie pozycji obiektu (374)
- IAS: Oprogramowanie o otwartych źródłach i wolne oprogramowanie (375)
- Podsumowanie rozdziału (376)
- 10.1. Hierarchie dziedziczenia (379)
- 10.2. Implementowanie klas pochodnych (383)
- CPB: Dziedziczenie prywatne (386)
- CPB: Replikowanie składowych klasy bazowej (386)
- WDP: Przy odmiennych wartościach należy używać jednej klasy, przy odmiennym działaniu - dziedziczenia (387)
- TS: Wywoływanie konstruktora klasy bazowej (387)
- 10.3. Przesłanianie funkcji składowych (388)
- CPB: Zapominanie o podaniu nazwy klasy bazowej (391)
- 10.4. Funkcje wirtualne i polimorfizm (391)
- 10.4.1. Problem odcinania (392)
- 10.4.2. Wskaźniki do klasy bazowej i pochodnej (393)
- 10.4.3. Funkcje wirtualne (394)
- 10.4.4. Polimorfizm (395)
- WD: Nie używaj znaczników typów (398)
- CPB: Odcinanie obiektu (398)
- CPB: Nieudane przesłanianie funkcji wirtualnej (399)
- TS: Wirtualne samowywołania (400)
- JTZ: Opracowywanie hierarchii dziedziczenia (400)
- P: Implementowanie hierarchii pracowników a potrzeby przetwarzania odcinków wypłat (406)
- IAS: Kto sprawuje kontrolę nad internetem? (406)
- Podsumowanie rozdziału (408)
- 11.1. Liczby trójkątne (409)
- CPB: Śledzenie wykonania funkcji rekurencyjnych (413)
- CPB: Nieskończona rekurencja (414)
- JTZ: Wnioskowanie rekurencyjne (415)
- P: Znajdowanie plików (418)
- 11.2. Rekurencyjne funkcje pomocnicze (418)
- 11.3. Wydajność rekurencji (419)
- 11.4. Permutacje (423)
- 11.5. Rekurencja wzajemna (426)
- 11.6. Poszukiwanie z nawrotami (430)
- P: Wieże Hanoi (436)
- IAS: Ograniczenia obliczeń komputerowych (436)
- Podsumowanie rozdziału (439)
- 12.1. Sortowanie przez wybieranie (441)
- 12.2. Profilowanie algorytmu sortowania przez wybieranie (444)
- 12.3. Analiza wydajności algorytmu sortowania przez wybieranie (445)
- TS: O, omega i theta (447)
- TS: Sortowanie przez wstawianie (449)
- 12.4. Sortowanie przez scalanie (450)
- 12.5. Analiza algorytmu sortowania przez scalanie (453)
- TS: Algorytm sortowania szybkiego (456)
- 12.6. Wyszukiwanie (457)
- 12.6.1. Wyszukiwanie liniowe (457)
- 12.6.2. Wyszukiwanie binarne (459)
- WDP: Funkcje biblioteczne do sortowania i wyszukiwania binarnego (462)
- TS: Definiowanie kolejności sortowania obiektów (462)
- 12.7. Rozwiązywanie problemów: szacowanie czasu wykonania algorytmu (463)
- 12.7.1. Czas liniowy (463)
- 12.7.2. Czas kwadratowy (464)
- 12.7.3. Wzór trójkąta (465)
- 12.7.4. Czas logarytmiczny (467)
- P: Ulepszanie algorytmu sortowania przez wstawianie (468)
- IAS: Pierwsza programistka (468)
- Podsumowanie rozdziału (469)
- 13.1. Przeciążanie operatorów (471)
- 13.1.1. Funkcje operatorów (472)
- 13.1.2. Przeciążanie operatorów porównania (474)
- 13.1.3. Wejście i wyjście (475)
- 13.1.4. Operatory składowe (476)
- TS: Przeciążanie operatorów inkrementacji i dekrementacji (476)
- TS: Niejawne konwersje typów (478)
- TS: Zwracanie referencji (479)
- P: Klasa Fraction (480)
- 13.2. Automatyczne zarządzanie pamięcią (480)
- 13.2.1. Konstruktory przydzielające pamięć (480)
- 13.2.2. Destruktory (482)
- 13.2.3. Przeciążanie operatora przypisania (483)
- 13.2.4. Konstruktory kopiujące (488)
- WDP: Używaj parametrów referencyjnych, by nie tworzyć kopii obiektów (492)
- CPB: Definiowanie destruktora bez pozostałych dwu funkcji z "wielkiej trójki" (492)
- TS: Wirtualne destruktory (493)
- TS: Powstrzymanie automatycznego tworzenia funkcji zarządzających pamięcią (494)
- TS: Operacje przenoszenia (494)
- TS: Wskaźniki współdzielone (496)
- P: Śledzenie zarządzania pamięcią w obiektach typu String (496)
- 13.3. Szablony (497)
- 13.3.1. Szablony funkcji (497)
- 13.3.2. Szablony klas (499)
- TS: Parametry szablonów niedotyczące typów (501)
- Podsumowanie rozdziału (502)
- 14.1. Używanie list powiązanych (503)
- 14.2. Implementowanie list powiązanych (509)
- 14.2.1. Klasy dla list, węzłów i iteratorów (509)
- 14.2.2. Implementowanie iteratorów (511)
- 14.2.3. Implementowanie wstawiania i usuwania węzłów (512)
- P: Implementowanie szablonu listy powiązanej (522)
- 14.3. Wydajność operacji na listach, tablicach i wektorach (523)
- 14.4. Stosy i kolejki (527)
- 14.5. Implementowanie stosów i kolejek (530)
- 14.5.1. Stosy jako listy powiązane (530)
- 14.5.2. Stosy jako tablice (533)
- 14.5.3. Kolejki jako listy powiązane (534)
- 14.5.4. Kolejki jako tablice cykliczne (535)
- 14.6. Zastosowania stosów i kolejek (536)
- 14.6.1. Sprawdzanie zamknięcia nawiasów (536)
- 14.6.2. Obliczanie wyrażeń zapisanych w odwrotnej notacji polskiej (537)
- 14.6.3. Obliczanie wartości wyrażeń algebraicznych (539)
- 14.6.4. Poszukiwanie z nawrotami (543)
- TS: Odwrotna notacja polska (544)
- Podsumowanie rozdziału (545)
- 15.1. Zbiory (547)
- 15.2. Mapy (551)
- WDP: W przypadku iteratorów używaj typu auto (555)
- TS: Multizbiory i multimapy (555)
- P: Częstość występowania wyrazów (556)
- 15.3. Implementowanie tablicy mieszającej (556)
- 15.3.1. Skróty (556)
- 15.3.2. Tablice mieszające (558)
- 15.3.3. Znajdowanie elementu (559)
- 15.3.4. Dodawanie i usuwanie elementów (560)
- 15.3.5. Przechodzenie po tablicy mieszającej (560)
- TS: Implementowanie funkcji skrótów (566)
- TS: Adresowanie otwarte (568)
- Podsumowanie rozdziału (570)
- 16.1. Podstawowe koncepcje dotyczące drzew (571)
- 16.2. Drzewa binarne (575)
- 16.2.1. Przykłady drzew binarnych (575)
- 16.2.2. Drzewa zrównoważone (577)
- 16.2.3. Implementacja drzewa binarnego (578)
- P: Budowanie drzewa Huffmana (580)
- 16.3. Binarne drzewa poszukiwań (580)
- 16.3.1. Właściwość wyszukiwania binarnego (580)
- 16.3.2. Wstawianie (582)
- 16.3.3. Usuwanie (584)
- 16.3.4. Wydajność operacji (586)
- 16.4. Przeglądanie drzewa (591)
- 16.4.1. Przeglądanie poprzeczne (591)
- 16.4.2. Przeglądanie wzdłużne i wsteczne (593)
- 16.4.3. Wzorzec Wizytator (594)
- 16.4.4. Przeszukiwanie w głąb i wszerz (595)
- 16.4.5. Iteratory drzew (596)
- 16.5. Drzewa czerwono-czarne (597)
- 16.5.1. Podstawowe własności drzew czerwono-czarnych (597)
- 16.5.2. Wstawianie (600)
- 16.5.3. Usuwanie (601)
- P: Implementowanie drzewa czerwono-czarnego (605)
- Podsumowanie rozdziału (605)
- 17.1. Kolejki priorytetowe (607)
- P: Symulacja kolejki oczekujących klientów (610)
- 17.2. Kopce (610)
- 17.3. Algorytm sortowania przez kopcowanie (621)
- Podsumowanie rozdziału (626)
ELEMENTY KSIĄŻKI (16)
PRZEDMOWA (23)
1. WPROWADZENIE (35)
2. PODSTAWOWE TYPY DANYCH (59)
3. DECYZJE (93)
4. PĘTLE (133)
5. FUNKCJE (181)
6. TABLICE I WEKTORY (217)
7. WSKAŹNIKI I STRUKTURY (263)
8. STRUMIENIE (301)
9. KLASY (333)
10. DZIEDZICZENIE (379)
11. REKURENCJA (409)
12. SORTOWANIE I WYSZUKIWANIE (441)
13. ZAAWANSOWANE CECHY JĘZYKA C++ (471)
14. LISTY POWIĄZANE, STOSY I KOLEJKI (503)
15. ZBIORY, MAPY I TABLICE MIESZAJĄCE (547)
16. STRUKTURY DRZEW (571)
17. KOLEJKI PRIORYTETOWE I KOPCE (607)
A ZESTAWIENIE SŁÓW ZASTRZEŻONYCH (627)
B ZESTAWIENIE OPERATORÓW (631)
C KODY ZNAKÓW (633)
D PRZEGLĄD BIBLIOTEKI C++ (637)
E WYTYCZNE DOTYCZĄCE PROGRAMOWANIA W JĘZYKU C++ (643)
F SYSTEMY LICZBOWE (651)
SŁOWNICZEK (661)
ŹRÓDŁA ILUSTRACJI (671)
ŚCIĄGAWKA (673)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III Cay S. Horstmann (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie