Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II
- Autor:
- Cay S. Horstmann
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Core
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 464
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II
Dziś Java jest uważana za starannie zaprojektowany i wciąż rozwijany język, który stanowi standard w wielu potężnych korporacjach z branży IT. W język ten wbudowano funkcje ułatwiające implementację wielu złożonych zadań programistycznych. W nowej wersji Javy znalazło się wiele usprawnień dotyczących najbardziej podstawowych technologii platformy Java. Nowe mechanizmy, na przykład modularyzacja czy nowe podejście do programowania współbieżnego, poprawią efektywność pracy programisty. Jednak opanowanie tak potężnego narzędzia i używanie go na profesjonalnym poziomie stało się prawdziwym wyzwaniem.
Ta książka jest kompletnym i zwięzłym kompendium praktycznego wykorzystania Javy. Została pomyślana w taki sposób, aby nauka języka i bibliotek odbywała się możliwie szybko. Omówiono tu bardzo dużo materiału, ale jego uporządkowanie i sposób prezentacji ułatwiają szybki dostęp do danego zagadnienia i łatwe zrozumienie treści. Dzięki temu płynnie nauczysz się wszystkich nowości, od systemu modułów „Project Jigsaw” do wyrażeń lambda czy strumieni. Opanujesz tajniki programowania współbieżnego dzięki potężnym mechanizmom dostępnym w bibliotekach. Docenisz tę książkę, jeśli profesjonalnie piszesz aplikacje w Javie, zwłaszcza jeżeli chcesz tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera lub w systemie Android.
Najważniejsze zagadnienia:
- Modularyzacja, w tym stosowanie modułów zewnętrznych
- Testowanie kodu za pomocą JShell REPL
- Wyrażenia lambda i praca z kolekcjami
- Korzystanie ze Streams API
- Operacje wejścia-wyjścia, wyrażenia regularne oraz procesy
- Współbieżność i zadania współpracujące ze sobą
Mistrz Javy — to tak dumnie brzmi!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które mają pewne doświadczenia z Javą i chcą szybko poznać Kotlina w stopniu pozwalającym na tworzenie aplikacji serwerowych, dla systemu Android i maszyn JVM. Znalazł się tu opis podstawowych cech języka i jego najważniejszych struktur, a następnie przedstawiono bardziej zaawansowane zagadnienia, takie jak tworzenie wysokopoziomowych abstrakcji i języków domenowych. Duży nacisk położono na integrację kodu Kotlin z istniejącymi projektami Java oraz na sposoby wprowadzania Kotlina do aktualnie użytkowanego środowiska. Zaprezentowano kilka przydatnych bibliotek i narzędzi, znakomicie ułatwiających pracę programiście. Nie zabrakło również licznych przykładów kodu, ilustrujących omawiane zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
O autorze książki
Cay S. Horstmann jest głównym autorem książek Java. Podstawy. Wydanie IX i Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX - najpopularniejszych w Polsce podręczników do nauki Javy. Cay jest profesorem informatyki na Uniwersytecie Stanowym w San José, ma tytuł Java Champion i często wygłasza odczyty na konferencjach związanych z branżą komputerową.
Cay S. Horstmann - pozostałe książki
-
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. Przedstawiono techniki programowania baz danych oraz umiędzynarodowiania aplikacji Javy. Sporo uwagi poświęcono bibliotece Swing oraz jej wykorzystaniu do tworzenia realistycznej grafiki i efektów specjalnych. Ponadto w książce zostały pokazane nowe możliwości języka — zademonstrowano, jak dzięki nim uzyskać wyjątkową jakość aplikacji, a zamieszczone przykłady opracowano pod kątem zrozumiałości i wartości praktycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,20 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy — to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JDK Java Standard Edition (SE) w wersji 9, 10 i 11. Teorii towarzyszą liczne przykłady kodu, obrazujące zasady działania niemal każdej przedstawionej tu funkcji czy biblioteki. Przykładowe programy są proste, aby ułatwić naukę najważniejszych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka ta jest kolejnym, gruntownie zaktualizowanym i przeorganizowanym wydaniem czołowego podręcznika dla poważnych programistów Javy, którzy chcą skorzystać z nowych możliwości języka. W tym drugim z dwóch tomów książki opisano zagadnienia zaawansowane, takie jak API strumieni, biblioteki do obsługi daty, czasu i kalendarzy, zaawansowane zastosowania biblioteki Swing czy zagadnienia związane z bezpieczeństwem. Przedstawiono również najlepsze praktyki programowania aplikacji. Co ważne, prezentacja zagadnień umożliwia ich łatwe zrozumienie i praktyczne zastosowanie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Opisano tu podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. Przedstawiono pakiet Java Development Kit. Pakiet ten obejmuje obecnie tak różne aspekty tworzenia aplikacji, jak konstruowanie interfejsu użytkownika, zarządzanie bazami danych, internacjonalizacja, bezpieczeństwo i przetwarzanie XML. W książce znajdziesz również mnóstwo przykładów kodu obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji i biblioteki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli jesteś posiadasz doświadzenie w programowaniu Javy, praktyczne podejście Horstmanna i przykładowe kody pomogą Ci szybko wykorzystać wyrażenia lambda, strumienie i inne usprawnienia wprowadzone zarówno do języka jak i platformy Java. Horstmann omawia wszystko, co powinni wiedzieć deweloperzy na temat nowoczesnej Javy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektowego, nauczysz się korzystać z interfejsów oraz obsługiwać wyjątki. Przekonasz się również, jakie ułatwienia w tym zakresie oferuje Java 7 - obsługa wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch to tylko czubek góry lodowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dziewiąte wydanie bestsellerowej pozycji Java. Techniki zaawansowane zostało zaktualizowane i uzupełnione o nowinki z najnowszej wersji języka Java oznaczonej numerem 7. W trakcie lektury dowiesz się, jak wydajnie korzystać ze strumieni, wyrażeń regularnych oraz baz danych. Java 7 to całkowicie nowy, mocno rozbudowany dostęp do plików - opis wszystkich niuansów znajdziesz w tej publikacji. Co jeszcze? Tworzenie aplikacji dla różnych języków i lokalizacji, zaawansowane wykorzystanie biblioteki Swing oraz dystrybucja stworzonych aplikacji. To tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej wyjątkowej książce, która musi się znaleźć na półce każdego programisty języka Java.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka JavaServer Faces. Wydanie III zawiera wszystko, czego trzeba do opanowania rozbudowanych elementów frameworka JSF 2.0. Poznaj tajniki znaczników frameworka JSF oraz obsługi zdarzeń. Dowiedz się, jak budować komponenty złożone, i naucz się implementować własne, niestandardowe. Wykorzystaj w swoich aplikacjach technologię AJAX i opanuj nawiązywanie połączeń z bazami danych czy innymi usługami zewnętrznymi. W ostatnim rozdziale znajdziesz pomocne wskazówki na temat diagnozowania i rejestrowania zdarzeń, a także praktyczne przykłady kodu, rozszerzające technologię JSF.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Kolejne wydanie książki "Java. Techniki zaawansowane. Wydanie VIII" zostało zaktualizowane o wszystkie te elementy, które pojawiły się w wersji szóstej platformy Java Standard Edition. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać strumienie, jak parsować dokumenty XML czy też w jaki sposób tworzyć aplikacje sieciowe. Poznasz interfejs JDBC, sposób wykorzystania transakcji oraz wykonywania zapytań SQL. Autorzy w szczegółowy sposób pokażą Ci, jak tworzyć aplikacje z wykorzystaniem biblioteki Swing. Dodatkowo przedstawią, w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo w tworzonych przez Ciebie aplikacjach. Wszystkie te - oraz wiele innych - zagadnienia zostaną przedstawione w przystępny i sprawdzony sposób!
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Core
-
Książka prezentuje zaawansowane narzędzia i techniki służące do tworzenia rozbudowanych i wysoko wydajnych aplikacji. Książka Core Servlets i Java Server Pages. Tom II. Technologie zaawansowane. Wydanie drugie to wyczerpujący podręcznik dla programistów znających już podstawy technologiczne serwletów i stron JSP, którzy chcą poznać i wykorzystać ich zaawansowane możliwości.
- Druk pkt
Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Dowiedz się, jakie prawa rządzą programowaniem obiektowym oraz jak wykorzystać interfejsy i obsługę wyjątków. Dodatkowo masz możliwość zapoznania się z elementami projektowania i tworzenia interfejsu użytkownika. W ostatnim rozdziale autorzy omawiają wielowątkowość oraz sposób zastosowania tego typu rozwiązań w codziennej pracy programisty języka Java.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka „JavaServer Faces. Wydanie II” prezentuje gruntownie zaktualizowaną wiedzę dotyczącą JSF oraz wyczerpujące omówienia najnowszych udoskonaleń mechanizmów wiążących tę technologię z platformą Java EE 5, a także analizę rozszerzeń interfejsów API.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych" to doskonały podręcznik, za którego pomocą opanujesz niesamowite możliwości platformy .NET 2.0 w zakresie budowania systemów sieciowych. Dowiesz się, jak działają aplikacje ASP.NET, jak tworzyć formularze na stronach WWW i korzystać ze standardowych kontrolek udostępnianych przez platformę .NET 2.0.
- Druk pkt
ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych
Niedostępna
-
Książka "C# i .NET" przedstawia możliwości platformy .NET i napisanego specjalnie dla niej języka C#. Opisuje elementy platformy, składnię i możliwości języka C# oraz zagadnienia związane z tworzeniem programów za pomocą tych narzędzi.
- Druk pkt
Niedostępna
-
"PHP i MySQL. Tworzenie aplikacji WWW" to książka, dzięki której poznasz możliwości tej technologii i nauczysz się z nich korzystać, pisząc aplikacje internetowe.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka zawiera wiele nowych podrozdziałów poświęconych nowościom wprowadzonym w J2SE 5.0. Dokładnie i na przykładach opisuje zagadnienia związane z wielowątkowością, kolekcjami, metadanymi, stosowaniem języka XML, komunikacją z bazami danych i wieloma innymi elementami zaawansowanego programowania w Javie.
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce "Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu" znajdziesz wszystkie te informacje. Dowiesz się, jak zaimplementować obsługę wyjątków i poprawić jakość kodu źródłowego.
- Druk pkt
Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu
Niedostępna
-
Książka to kolejne wydanie praktycznego przewodnika dla programistów stron internetowych. Jeden z najlepszych programistów PHP -- Leon Atkinson, uczy wszystkiego, co potrzebujesz, by stworzyć dobrą i szybką aplikację sieciową. Dokładnie opisuje składnię PHP i kluczowe elementy języka.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Korzystając z realistycznych przykładów kodu autorzy przedstawiają sposoby tworzenia, pobierania, aktualizacji i usuwania obiektów trwałych, cykl życia obiektów i przejścia pomiędzy stanami, klasy i interfejsy JDO, zapytania, architekturę, problemy bezpieczeństwa i wiele innych zagadnień.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Core Java SE 9 for the Impatient (2nd Edition)
- Tłumaczenie:
- Andrzej Stefański
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4250-7, 9788328342507
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-05-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4251-4, 9788328342514
- Data wydania ebooka :
- 2018-05-25 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 71498
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Programowanie » Inne - Programowanie
- Serie wydawnicze: Core
Spis treści książki
- Wstęp
- Podziękowania
- O autorze
- 1. Podstawowe struktury programistyczne
- 1.1. Nasz pierwszy program
- 1.1.1. Analiza programu Witaj, świecie!
- 1.1.2. Kompilacja i uruchamianie programu w języku Java
- 1.1.3. Wywołania metod
- 1.1.4. JShell
- 1.2. Typy proste
- 1.2.1. Typy całkowite ze znakiem
- 1.2.2. Typy zmiennoprzecinkowe
- 1.2.3. Typ char
- 1.2.4. Typ boolean
- 1.3. Zmienne
- 1.3.1. Deklaracje zmiennych
- 1.3.2. Nazwy
- 1.3.3. Inicjalizacja
- 1.3.4. Stałe
- 1.4. Działania arytmetyczne
- 1.4.1. Przypisanie
- 1.4.2. Podstawowa arytmetyka
- 1.4.3. Metody matematyczne
- 1.4.4. Konwersja typów liczbowych
- 1.4.5. Operatory relacji i operatory logiczne
- 1.4.6. Duże liczby
- 1.5. Ciągi znaków
- 1.5.1. Łączenie ciągów znaków
- 1.5.2. Wycinanie ciągów znaków
- 1.5.3. Porównywanie ciągów znaków
- 1.5.4. Konwersja liczb na znaki i znaków na liczby
- 1.5.5. API klasy String
- 1.5.6. Kodowanie znaków w języku Java
- 1.6. Wejście i wyjście
- 1.6.1. Wczytywanie danych wejściowych
- 1.6.2. Formatowanie generowanych danych
- 1.7. Kontrola przepływu
- 1.7.1. Instrukcje warunkowe
- 1.7.2. Pętle
- 1.7.3. Przerywanie i kontynuacja
- 1.7.4. Zasięg zmiennych lokalnych
- 1.8. Tablice i listy tablic
- 1.8.1. Obsługa tablic
- 1.8.2. Tworzenie tablicy
- 1.8.3. Klasa ArrayList
- 1.8.4. Klasy opakowujące typy proste
- 1.8.5. Rozszerzona pętla for
- 1.8.6. Kopiowanie tablic i obiektów ArrayList
- 1.8.7. Algorytmy tablic
- 1.8.8. Parametry wiersza poleceń
- 1.8.9. Tablice wielowymiarowe
- 1.9. Dekompozycja funkcjonalna
- 1.9.1. Deklarowanie i wywoływanie metod statycznych
- 1.9.2. Parametry tablicowe i zwracane wartości
- 1.9.3. Zmienna liczba parametrów
- Ćwiczenia
- 1.1. Nasz pierwszy program
- 2. Programowanie obiektowe
- 2.1. Praca z obiektami
- 2.1.1. Metody dostępowe i modyfikujące
- 2.1.2. Referencje do obiektu
- 2.2. Implementowanie klas
- 2.2.1. Zmienne instancji
- 2.2.2. Nagłówki metod
- 2.2.3. Treści metod
- 2.2.4. Wywołania metod instancji
- 2.2.5. Referencja this
- 2.2.6. Wywołanie przez wartość
- 2.3. Tworzenie obiektów
- 2.3.1. Implementacja konstruktorów
- 2.3.2. Przeciążanie
- 2.3.3. Wywoływanie jednego konstruktora z innego
- 2.3.4. Domyślna inicjalizacja
- 2.3.5. Inicjalizacja zmiennych instancji
- 2.3.6. Zmienne instancji z modyfikatorem final
- 2.3.7. Konstruktor bez parametrów
- 2.4. Statyczne zmienne i metody
- 2.4.1. Zmienne statyczne
- 2.4.2. Stałe statyczne
- 2.4.3. Statyczne bloki inicjalizacyjne
- 2.4.4. Metody statyczne
- 2.4.5. Metody wytwórcze
- 2.5. Pakiety
- 2.5.1. Deklarowanie pakietów
- 2.5.2. Polecenie jar
- 2.5.3. Ścieżka przeszukiwań dla klas
- 2.5.4. Dostęp do pakietu
- 2.5.5. Importowanie klas
- 2.5.6. Import metod statycznych
- 2.6. Klasy zagnieżdżone
- 2.6.1. Statyczne klasy zagnieżdżone
- 2.6.2. Klasy wewnętrzne
- 2.6.3. Specjalne reguły składni dla klas wewnętrznych
- 2.7. Komentarze do dokumentacji
- 2.7.1. Wstawianie komentarzy
- 2.7.2. Komentarze klasy
- 2.7.3. Komentarze metod
- 2.7.4. Komentarze zmiennych
- 2.7.5. Ogólne komentarze
- 2.7.6. Odnośniki
- 2.7.7. Opisy pakietów, modułów i ogólne
- 2.7.8. Wycinanie komentarzy
- Ćwiczenia
- 2.1. Praca z obiektami
- 3. Interfejsy i wyrażenia lambda
- 3.1. Interfejsy
- 3.1.1. Deklarowanie interfejsu
- 3.1.2. Implementowanie interfejsu
- 3.1.3. Konwersja do typu interfejsu
- 3.1.4. Rzutowanie i operator instanceof
- 3.1.5. Rozszerzanie interfejsów
- 3.1.6. Implementacja wielu interfejsów
- 3.1.7. Stałe
- 3.2. Metody statyczne, domyślne i prywatne
- 3.2.1. Metody statyczne
- 3.2.2. Metody domyślne
- 3.2.3. Rozstrzyganie konfliktów metod domyślnych
- 3.2.4. Metody prywatne
- 3.3. Przykłady interfejsów
- 3.3.1. Interfejs Comparable
- 3.3.2. Interfejs Comparator
- 3.3.3. Interfejs Runnable
- 3.3.4. Wywołania zwrotne interfejsu użytkownika
- 3.4. Wyrażenia lambda
- 3.4.1. Składnia wyrażeń lambda
- 3.4.2. Interfejsy funkcyjne
- 3.5. Referencje do metod i konstruktora
- 3.5.1. Referencje do metod
- 3.5.2. Referencje konstruktora
- 3.6. Przetwarzanie wyrażeń lambda
- 3.6.1. Implementacja odroczonego wykonania
- 3.6.2. Wybór interfejsu funkcjonalnego
- 3.6.3. Implementowanie własnych interfejsów funkcjonalnych
- 3.7. Wyrażenia lambda i zasięg zmiennych
- 3.7.1. Zasięg zmiennej lambda
- 3.7.2. Dostęp do zmiennych zewnętrznych
- 3.8. Funkcje wyższych rzędów
- 3.8.1. Metody zwracające funkcje
- 3.8.2. Metody modyfikujące funkcje
- 3.8.3. Metody interfejsu Comparator
- 3.9. Klasy lokalne i anonimowe
- 3.9.1. Klasy lokalne
- 3.9.2. Klasy anonimowe
- Ćwiczenia
- 3.1. Interfejsy
- 4. Dziedziczenie i mechanizm refleksji
- 4.1. Rozszerzanie klas
- 4.1.1. Klasy nadrzędne i podrzędne
- 4.1.2. Definiowanie i dziedziczenie metod klas podrzędnych
- 4.1.3. Przesłanianie metod
- 4.1.4. Tworzenie klasy podrzędnej
- 4.1.5. Przypisania klas nadrzędnych
- 4.1.6. Rzutowanie
- 4.1.7. Metody i klasy z modyfikatorem final
- 4.1.8. Abstrakcyjne metody i klasy
- 4.1.9. Ograniczony dostęp
- 4.1.10. Anonimowe klasy podrzędne
- 4.1.11. Dziedziczenie i metody domyślne
- 4.1.12. Wywołania metod z super
- 4.2. Object najwyższa klasa nadrzędna
- 4.2.1. Metoda toString
- 4.2.2. Metoda equals
- 4.2.3. Metoda hashCode
- 4.2.4. Klonowanie obiektów
- 4.3. Wyliczenia
- 4.3.1. Sposoby wyliczania
- 4.3.2. Konstruktory, metody i pola
- 4.3.3. Zawartość elementów
- 4.3.4. Elementy statyczne
- 4.3.5. Wyrażenia switch ze stałymi wyliczeniowymi
- 4.4. Informacje o typie i zasobach w czasie działania programu
- 4.4.1. Klasa Class
- 4.4.2. Wczytywanie zasobów
- 4.4.3. Programy wczytujące klasy
- 4.4.4. Kontekstowy program wczytujący klasy
- 4.4.5. Programy do ładowania usług
- 4.5. Refleksje
- 4.5.1. Wyliczanie elementów klasy
- 4.5.2. Kontrolowanie obiektów
- 4.5.3. Wywoływanie metod
- 4.5.4. Tworzenie obiektów
- 4.5.5. JavaBeans
- 4.5.6. Praca z tablicami
- 4.5.7. Klasa Proxy
- Ćwiczenia
- 4.1. Rozszerzanie klas
- 5. Wyjątki, asercje i logi
- 5.1. Obsługa wyjątków
- 5.1.1. Wyrzucanie wyjątków
- 5.1.2. Hierarchia wyjątków
- 5.1.3. Deklarowanie wyjątków kontrolowanych
- 5.1.4. Przechwytywanie wyjątków
- 5.1.5. Wyrażenie try z określeniem zasobów
- 5.1.6. Klauzula finally
- 5.1.7. Ponowne wyrzucanie wyjątków i łączenie ich w łańcuchy
- 5.1.8. Nieprzechwycone wyjątki i ślad stosu wywołań
- 5.1.9. Metoda Objects.requireNonNull
- 5.2. Asercje
- 5.2.1. Użycie asercji
- 5.2.2. Włączanie i wyłączanie asercji
- 5.3. Rejestrowanie danych
- 5.3.1. Klasa Logger
- 5.3.2. Mechanizmy rejestrujące dane
- 5.3.3. Poziomy rejestrowania danych
- 5.3.4. Inne metody rejestrowania danych
- 5.3.5. Konfiguracja mechanizmów rejestrowania danych
- 5.3.6. Programy obsługujące rejestrowanie danych
- 5.3.7. Filtry i formaty
- Ćwiczenia
- 5.1. Obsługa wyjątków
- 6. Programowanie uogólnione
- 6.1. Klasy uogólnione
- 6.2. Metody uogólnione
- 6.3. Ograniczenia typów
- 6.4. Zmienność typów i symbole wieloznaczne
- 6.4.1. Symbole wieloznaczne w typach podrzędnych
- 6.4.2. Symbole wieloznaczne typów nadrzędnych
- 6.4.3. Symbole wieloznaczne ze zmiennymi typami
- 6.4.4. Nieograniczone symbole wieloznaczne
- 6.4.5. Przechwytywanie symboli wieloznacznych
- 6.5. Uogólnienia w maszynie wirtualnej Javy
- 6.5.1. Wymazywanie typów
- 6.5.2. Wprowadzanie rzutowania
- 6.5.3. Metody pomostowe
- 6.6. Ograniczenia uogólnień
- 6.6.1. Brak typów prostych
- 6.6.2. W czasie działania kodu wszystkie typy są surowe
- 6.6.3. Nie możesz tworzyć instancji zmiennych opisujących typy
- 6.6.4. Nie możesz tworzyć tablic z parametryzowanym typem
- 6.6.5. Zmienne opisujące typ klasy nie są poprawne w kontekście statycznym
- 6.6.6. Metody nie mogą wywoływać konfliktów po wymazywaniu typów
- 6.6.7. Wyjątki i uogólnienia
- 6.7. Refleksje i uogólnienia
- 6.7.1. Klasa Class
- 6.7.2. Informacje o uogólnionych typach w maszynie wirtualnej
- Ćwiczenia
- 7. Kolekcje
- 7.1. Mechanizmy do zarządzania kolekcjami
- 7.2. Iteratory
- 7.3. Zestawy
- 7.4. Mapy
- 7.5. Inne kolekcje
- 7.5.1. Właściwości
- 7.5.2. Zestawy bitów
- 7.5.3. Zestawy wyliczeniowe i mapy
- 7.5.4. Stosy, kolejki zwykłe i dwukierunkowe oraz kolejki z priorytetami
- 7.5.5. Klasa WeakHashMap
- 7.6. Widoki
- 7.6.1. Małe kolekcje
- 7.6.2. Zakresy
- 7.6.3. Niemodyfikowalne widoki
- Ćwiczenia
- 8. Strumienie
- 8.1. Od iteratorów do operacji strumieniowych
- 8.2. Tworzenie strumienia
- 8.3. Metody filter, map i flatMap
- 8.4. Wycinanie podstrumieni i łączenie strumieni
- 8.5. Inne przekształcenia strumieni
- 8.6. Proste redukcje
- 8.7. Typ Optional
- 8.7.1. Jak korzystać z wartości Optional
- 8.7.2. Jak nie korzystać z wartości Optional
- 8.7.3. Tworzenie wartości Optional
- 8.7.4. Łączenie flatMap z funkcjami wartości Optional
- 8.7.5. Zamiana Optional w Stream
- 8.8. Kolekcje wyników
- 8.9. Tworzenie map
- 8.10. Grupowanie i partycjonowanie
- 8.11. Kolektory strumieniowe
- 8.12. Operacje redukcji
- 8.13. Strumienie typów prostych
- 8.14. Strumienie równoległe
- Ćwiczenia
- 9. Przetwarzanie danych wejściowych i wyjściowych
- 9.1. Strumienie wejściowe i wyjściowe, mechanizmy wczytujące i zapisujące
- 9.1.1. Pozyskiwanie strumieni
- 9.1.2. Wczytywanie bajtów
- 9.1.3. Zapisywanie bajtów
- 9.1.4. Kodowanie znaków
- 9.1.5. Wczytywanie danych tekstowych
- 9.1.6. Generowanie danych tekstowych
- 9.1.7. Wczytywanie i zapisywanie danych binarnych
- 9.1.8. Pliki o swobodnym dostępie
- 9.1.9. Pliki mapowane w pamięci
- 9.1.10. Blokowanie plików
- 9.2. Ścieżki, pliki i katalogi
- 9.2.1. Ścieżki
- 9.2.2. Tworzenie plików i katalogów
- 9.2.3. Kopiowanie, przenoszenie i usuwanie plików
- 9.2.4. Odwiedzanie katalogów
- 9.2.5. System plików ZIP
- 9.3. Połączenia HTTP
- 9.3.1. Klasy URLConnection i HttpURLConnection
- 9.3.2. API klienta HTTP
- 9.4. Wyrażenia regularne
- 9.4.1. Składnia wyrażeń regularnych
- 9.4.2. Odnajdywanie pojedynczego dopasowania
- 9.4.3. Odnajdywanie wszystkich dopasowań
- 9.4.4. Grupy
- 9.4.5. Dzielenie za pomocą znaczników
- 9.4.6. Zastępowanie dopasowań
- 9.4.7. Flagi
- 9.5. Serializacja
- 9.5.1. Interfejs Serializable
- 9.5.2. Chwilowe zmienne instancji
- 9.5.3. Metody readObject i writeObject
- 9.5.4. Metody readResolve i writeReplace
- 9.5.5. Wersjonowanie
- Ćwiczenia
- 9.1. Strumienie wejściowe i wyjściowe, mechanizmy wczytujące i zapisujące
- 10. Programowanie współbieżne
- 10.1. Zadania współbieżne
- 10.1.1. Uruchamianie zadań
- 10.1.2. Obiekty Future
- 10.2. Obliczenia asynchroniczne
- 10.2.1. Klasa CompletableFuture
- 10.2.2. Tworzenie obiektów typu CompletableFuture
- 10.2.3. Długie zadania obsługujące interfejs użytkownika
- 10.3. Bezpieczeństwo wątków
- 10.3.1. Widoczność
- 10.3.2. Wyścigi
- 10.3.3. Strategie bezpiecznego korzystania ze współbieżności
- 10.3.4. Klasy niemodyfikowalne
- 10.4. Algorytmy równoległe
- 10.4.1. Strumienie równoległe
- 10.4.2. Równoległe operacje na tablicach
- 10.5. Struktury danych bezpieczne dla wątków
- 10.5.1. Klasa ConcurrentHashMap
- 10.5.2. Kolejki blokujące
- 10.5.3. Inne struktury danych bezpieczne dla wątków
- 10.6. Atomowe liczniki i akumulatory
- 10.7. Blokady i warunki
- 10.7.1. Blokady
- 10.7.2. Słowo kluczowe synchronized
- 10.7.3. Oczekiwanie warunkowe
- 10.8. Wątki
- 10.8.1. Uruchamianie wątku
- 10.8.2. Przerywanie wątków
- 10.8.3. Zmienne lokalne w wątku
- 10.8.4. Dodatkowe właściwości wątku
- 10.9. Procesy
- 10.9.1. Tworzenie procesu
- 10.9.2. Uruchamianie procesu
- 10.9.3. Uchwyty procesów
- Ćwiczenia
- 10.1. Zadania współbieżne
- 11. Adnotacje
- 11.1. Używanie adnotacji
- 11.1.1. Elementy adnotacji
- 11.1.2. Wielokrotne i powtarzane adnotacje
- 11.1.3. Adnotacje deklaracji
- 11.1.4. Adnotacje wykorzystania typów
- 11.1.5. Jawne określanie odbiorców
- 11.2. Definiowanie adnotacji
- 11.3. Adnotacje standardowe
- 11.3.1. Adnotacje do kompilacji
- 11.3.2. Adnotacje do zarządzania zasobami
- 11.3.3. Metaadnotacje
- 11.4. Przetwarzanie adnotacji w kodzie
- 11.5. Przetwarzanie adnotacji w kodzie źródłowym
- 11.5.1. Przetwarzanie adnotacji
- 11.5.2. API modelu języka
- 11.5.3. Wykorzystanie adnotacji do generowania kodu źródłowego
- Ćwiczenia
- 11.1. Używanie adnotacji
- 12. API daty i czasu
- 12.1. Linia czasu
- 12.2. Daty lokalne
- 12.3. Modyfikatory daty
- 12.4. Czas lokalny
- 12.5. Czas strefowy
- 12.6. Formatowanie i przetwarzanie
- 12.7. Współpraca z przestarzałym kodem
- Ćwiczenia
- 13. Internacjonalizacja
- 13.1. Lokalizacje
- 13.1.1. Określanie lokalizacji
- 13.1.2. Domyślna lokalizacja
- 13.1.3. Nazwy wyświetlane
- 13.2. Formaty liczb
- 13.3. Waluty
- 13.4. Formatowanie czasu i daty
- 13.5. Porównywanie i normalizacja
- 13.6. Formatowanie komunikatów
- 13.7. Pakiety z zasobami
- 13.7.1. Organizacja pakietów z zasobami
- 13.7.2. Klasy z pakietami
- 13.8. Kodowanie znaków
- 13.9. Preferencje
- Ćwiczenia
- 13.1. Lokalizacje
- 14. Kompilacja i skryptowanie
- 14.1. API kompilatora
- 14.1.1. Wywołanie kompilatora
- 14.1.2. Uruchamianie zadania kompilacji
- 14.1.3. Wczytywanie plików źródłowych z pamięci
- 14.1.4. Zapisywanie skompilowanego kodu w pamięci
- 14.1.5. Przechwytywanie komunikatów diagnostycznych
- 14.2. API skryptów
- 14.2.1. Tworzenie silnika skryptowego
- 14.2.2. Powiązania
- 14.2.3. Przekierowanie wejścia i wyjścia
- 14.2.4. Wywoływanie funkcji i metod skryptowych
- 14.2.5. Kompilowanie skryptu
- 14.3. Silnik skryptowy Nashorn
- 14.3.1. Uruchamianie Nashorna z wiersza poleceń
- 14.3.2. Wywoływanie metod pobierających i ustawiających dane oraz metod przeładowanych
- 14.3.3. Tworzenie obiektów języka Java
- 14.3.4. Ciągi znaków w językach JavaScript i Java
- 14.3.5. Liczby
- 14.3.6. Praca z tablicami
- 14.3.7. Listy i mapy
- 14.3.8. Wyrażenia lambda
- 14.3.9. Rozszerzanie klas Java i implementowanie interfejsów Java
- 14.3.10. Wyjątki
- 14.4. Skrypty powłoki z silnikiem Nashorn
- 14.4.1. Wykonywanie poleceń powłoki
- 14.4.2. Uzupełnianie ciągów znaków
- 14.4.3. Wprowadzanie danych do skryptu
- Ćwiczenia
- 14.1. API kompilatora
- 15. System modułów na platformie Java
- 15.1. Koncepcja modułu
- 15.2. Nazywanie modułów
- 15.3. Modularny program Witaj, świecie!
- 15.4. Dołączanie modułów
- 15.5. Eksportowanie pakietów
- 15.6. Moduły i dostęp przez refleksje
- 15.7. Modularne pliki JAR
- 15.8. Moduły automatyczne i moduł unnamed
- 15.9. Flagi wiersza poleceń dla migracji
- 15.10. Wymagania przechodnie i statyczne
- 15.11. Wybiórcze eksportowanie i otwieranie
- 15.12. Wczytywanie usługi
- 15.13. Narzędzia do pracy z modułami
- Ćwiczenia
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwo przyswoisz teoretyczne podstawy i zaczniesz je płynnie wdrażać w rzeczywistych scenariuszach. Dowiesz się, w jaki sposób myślenie przyczynowe ułatwia rozwiązywanie problemów, i poznasz pojęcia Pearla, takie jak strukturalny model przyczynowy, interwencje, kontrfakty itp. Każde zagadnienie zostało dokładnie wyjaśnione i opatrzone zbiorem praktycznych ćwiczeń z kodem w Pythonie. Nauczysz się także implementować poszczególne modele i zrozumiesz, czym się kierować przy wyborze technik i algorytmów do rozwiązywania konkretnych scenariuszy przyczynowych. To przewodnik, który docenią szczególnie inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II Cay S. Horstmann (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie