Python. Receptury. Wydanie III
- Autorzy:
- David Beazley, Brian K. Jones
- Bestseller #35
- Czasowo niedostępna
- Bestseller #35
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.2/6 Opinie: 6
- Stron:
- 600
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Python. Receptury. Wydanie III
Python to język programowania z ponad 20-letnią historią. Opracowany na początku lat 90. ubiegłego wieku, błyskawicznie zdobył sympatię programistów. Jest używany zarówno do pisania przydatnych skryptów czy małych narzędzi, jak i do pracy nad dużymi projektami. Korzysta z automatycznego zarządzania pamięcią oraz pozwala na podejście obiektowe i funkcyjne do tworzonego programu. Wokół języka Python skupiona jest bardzo silna społeczność programistów.
Ta książka to sprawdzone źródło informacji na temat Pythona i jego najczęstszych zastosowań. Należy ona do cenionej serii „Receptury”, w której znajdziesz najlepsze sposoby rozwiązywania problemów. Przekonaj się, jak wydajnie operować na strukturach danych, łańcuchach znaków, tekście i liczbach. Zobacz, jak korzystać z iteratorów i generatorów. Ponadto naucz się tworzyć własne klasy i funkcje oraz sprawdź, jak uzyskać dostęp do plików i sieci. Te i dziesiątki innych receptur opisano w tej książce. To obowiązkowa pozycja na półce każdego programisty pracującego z językiem Python.
Dzięki tej książce:
- rozwiążesz w optymalny sposób najczęstsze problemy
- napiszesz program korzystający z puli wątków
- będziesz lepszym programistą Pythona!
Najlepsze rozwiązania typowych problemów!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po bibliotece Pandas. Dzięki tej przystępnej książce nauczysz się w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez bibliotekę, nawet jeśli dopiero zaczynasz przygodę z analizą danych w Pythonie. Naukę rozpoczniesz z użyciem rzeczywistego zbioru danych, aby wkrótce rozwiązywać złożone problemy danologii, takie jak obsługa brakujących danych, stosowanie regularyzacji czy też używanie metod nienadzorowanego uczenia maszynowego do odnajdywania podstawowej struktury w zbiorze danych. Pracę z poszczególnymi zagadnieniami ułatwia to, że zostały one zilustrowane prostymi, ale praktycznymi przykładami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Zanurz się w fascynujący świat programowania w języku Python i osiągnij imponujący poziom umiejętności w zaledwie 24 godziny! Oto kilka zalet, które sprawiają, że ta książka jest niezbędna dla każdego aspirującego programisty: Szybki start: podstawy Pythona już w pierwszych godzinach nauki Krok po kroku: zrozumiałe instrukcje pomogą przejść przez
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python w 1 dzień. Nauka programowania w Pythonie w 24 godziny od A do Z Python w 1 dzień. Nauka programowania w Pythonie w 24 godziny od A do Z
-
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Django służy do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. Pozwala w pełni skorzystać z zalet tego języka, a przy tym jest łatwy do nauki. Praca z Django jest atrakcyjna dla programistów o różnym stopniu zaawansowania, co potwierdzają badania ankietowe serwisu Stack Overflow. Aby zapewnić swoim aplikacjom odpowiednią jakość, trzeba poznać sposób- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%)
O autorach książki
David Beazley jest amerykańskim inżynierem oprogramowania. Pythonem zajmuje się od 1996 roku i w znaczący sposób przyczynił się do jego rozwoju. Autor ważnych książek o Pythonie, napisał też kilka narzędzi programistycznych. Obecnie prowadzi zaawansowane kursy informatyki.
Brian K. Jones (Jonesy) był przez sześć lat administratorem sieci i systemów Unix oraz Linux. Pracował też (i doradzał) na stanowiskach administratora baz danych, twórcy WWW, kierownika projektu, wykładowcy, autora i redaktora technicznego oraz muzyka studyjnego dla dużych i małych klientów.
Pisał na tematy związane z Linuksem i oprogramowaniem open source dla Linux.com, a także pracował jako autor i redaktor naczelny magazynu "php|architekt".
David Beazley, Brian K. Jones - pozostałe książki
-
Promocja
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasad należy przestrzegać podczas tworzenia programów, które później będą łatwe do przetestowania, debugowania i utrzymania. Dobrze zrozumiesz kluczowe kwestie, takie jak abstrakcja danych, kontrola przepływu programu, struktura programu, funkcje, obiekty i moduły. Poszczególne treści zostały zilustrowane przejrzystymi fragmentami kodu, pozwalającymi nie tylko łatwiej przyswoić opisane zagadnienia, ale i poczuć niezwykły urok Pythona — tę magię, która sprawia, że programowanie w tym języku daje mnóstwo przyjemności i satysfakcji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
If you need help writing programs in Python 3, or want to update older Python 2 code, this book is just the ticket. Packed with practical recipes written and tested with Python 3.3, this unique cookbook is for experienced Python programmers who want to focus on modern tools and idioms.Inside, you’ll find complete recipes for more than a dozen topic- ePub + Mobi pkt
Python Cookbook. Recipes for Mastering Python 3. 3rd Edition Python Cookbook. Recipes for Mastering Python 3. 3rd Edition
(143,65 zł najniższa cena z 30 dni)
149.35 zł
179.00 zł (-17%) -
Autorzy książki "100 sposobów na Linux Server. Wskazówki i narzędzia dotyczące integracji, monitorowania i rozwiązywania problemów" przedstawiają ogrom praktycznej wiedzy z zakresu administracji serwerem Linux.
- Druk pkt
100 sposobów na Linux Server. Wskazówki i narzędzia dotyczące integracji, monitorowania i rozwiązywania problemów 100 sposobów na Linux Server. Wskazówki i narzędzia dotyczące integracji, monitorowania i rozwiązywania problemów
Niedostępna
-
Promocja
Today's system administrators deal with a vast number of situations, operating systems, software packages, and problems. Those who are in the know have kept their copy of Linux Server Hacks close at hand to ease their burden. And while this helps, it's not enough: any sys admin knows there are many more hacks, cool tips, and ways of solving problem- ePub + Mobi pkt
Linux Server Hacks, Volume Two. Tips & Tools for Connecting, Monitoring, and Troubleshooting Linux Server Hacks, Volume Two. Tips & Tools for Connecting, Monitoring, and Troubleshooting
(116,50 zł najniższa cena z 30 dni)
116.50 zł
139.00 zł (-16%)
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Ebooka "Python. Receptury. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Python. Receptury. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Python. Receptury. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Python. Receptury. Wydanie III (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Web Audit - Robert Drózd Robert Drózd, 2014-03-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dla wielu czytelników wystarczającym opisem tej książki będzie stwierdzenie: typowy cookbook O’Reilly’ego. Znajdziemy w niej 260 „przepisów” na rozwiązanie różnych problemów programistycznych w Pythonie. Znajdziemy tu praktycznie każdy aspekt programowania w Pythonie, włącznie z odniesieniem do najnowszej wersji Pythona 3 (wydanie angielskie ukazało się w maju 2013, a polskie w styczniu 2014, więc jest to naprawdę świeża propozycja). Trzymając się ducha książki, nie będę się dłużej rozpisywał, tylko polecę ją każdemu, kto na co dzień programuje w Pythonie.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Python Cookbook, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8180-8, 9788324681808
- Data wydania książki drukowanej :
- 2014-01-31
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8181-5, 9788324681815
- Data wydania ebooka :
- 2014-01-31 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 17110
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- 1.1. Wypakowywanie sekwencji do odrębnych zmiennych (15)
- 1.2. Wypakowywanie elementów z obiektów iterowalnych o dowolnej długości (16)
- 1.3. Zachowywanie ostatnich N elementów (19)
- 1.4. Wyszukiwanie N największych lub najmniejszych elementów (20)
- 1.5. Tworzenie kolejki priorytetowej (22)
- 1.6. Odwzorowywanie kluczy na różne wartości ze słownika (24)
- 1.7. Określanie uporządkowania w słownikach (25)
- 1.8. Obliczenia na danych ze słowników (26)
- 1.9. Wyszukiwanie identycznych danych w dwóch słownikach (28)
- 1.10. Usuwanie powtórzeń z sekwencji przy zachowaniu kolejności elementów (29)
- 1.11. Nazywanie wycinków (30)
- 1.12. Określanie najczęściej występujących w sekwencji elementów (31)
- 1.13. Sortowanie list słowników według wspólnych kluczy (33)
- 1.14. Sortowanie obiektów bez wbudowanej obsługi porównań (34)
- 1.15. Grupowanie rekordów na podstawie wartości pola (35)
- 1.16. Filtrowanie elementów sekwencji (37)
- 1.17. Pobieranie podzbioru słownika (39)
- 1.18. Odwzorowywanie nazw na elementy sekwencji (40)
- 1.19. Jednoczesne przekształcanie i redukowanie danych (42)
- 1.20. Łączenie wielu odwzorowań w jedno (43)
- 2.1. Podział łańcuchów znaków po wykryciu dowolnego z różnych ograniczników (47)
- 2.2. Dopasowywanie tekstu do początkowej lub końcowej części łańcucha znaków (48)
- 2.3. Dopasowywanie łańcuchów znaków za pomocą symboli wieloznacznych powłoki (50)
- 2.4. Dopasowywanie i wyszukiwanie wzorców tekstowych (51)
- 2.5. Wyszukiwanie i zastępowanie tekstu (54)
- 2.6. Wyszukiwanie i zastępowanie tekstu bez uwzględniania wielkości liter (55)
- 2.7. Tworzenie wyrażeń regularnych w celu uzyskania najkrótszego dopasowania (56)
- 2.8. Tworzenie wyrażeń regularnych dopasowywanych do wielowierszowych wzorców (57)
- 2.9. Przekształcanie tekstu w formacie Unicode na postać standardową (58)
- 2.10. Używanie znaków Unicode w wyrażeniach regularnych (60)
- 2.11. Usuwanie niepożądanych znaków z łańcuchów (61)
- 2.12. Zapewnianie poprawności i porządkowanie tekstu (62)
- 2.13. Wyrównywanie łańcuchów znaków (64)
- 2.14. Łączenie łańcuchów znaków (66)
- 2.15. Podstawianie wartości za zmienne w łańcuchach znaków (68)
- 2.16. Formatowanie tekstu w celu uzyskania określonej liczby kolumn (70)
- 2.17. Obsługiwanie encji HTML-a i XML-a w tekście (71)
- 2.18. Podział tekstu na tokeny (73)
- 2.19. Tworzenie prostego rekurencyjnego parsera zstępującego (75)
- 2.20. Przeprowadzanie operacji tekstowych na łańcuchach bajtów (83)
- 3.1. Zaokrąglanie liczb (87)
- 3.2. Przeprowadzanie dokładnych obliczeń na liczbach dziesiętnych (88)
- 3.3. Formatowanie liczb w celu ich wyświetlenia (90)
- 3.4. Stosowanie dwójkowych, ósemkowych i szesnastkowych liczb całkowitych (92)
- 3.5. Pakowanie do bajtów i wypakowywanie z bajtów dużych liczb całkowitych (93)
- 3.6. Przeprowadzanie obliczeń na liczbach zespolonych (95)
- 3.7. Nieskończoność i wartości NaN (96)
- 3.8. Obliczenia z wykorzystaniem ułamków (98)
- 3.9. Obliczenia z wykorzystaniem dużych tablic liczbowych (99)
- 3.10. Przeprowadzanie operacji na macierzach i z zakresu algebry liniowej (102)
- 3.11. Losowe pobieranie elementów (103)
- 3.12. Przekształcanie dni na sekundy i inne podstawowe konwersje związane z czasem (105)
- 3.13. Określanie daty ostatniego piątku (107)
- 3.14. Określanie przedziału dat odpowiadającego bieżącemu miesiącowi (108)
- 3.15. Przekształcanie łańcuchów znaków na obiekty typu datetime (110)
- 3.16. Manipulowanie datami z uwzględnieniem stref czasowych (111)
- 4.1. Ręczne korzystanie z iteratora (113)
- 4.2. Delegowanie procesu iterowania (114)
- 4.3. Tworzenie nowych wzorców iterowania z wykorzystaniem generatorów (115)
- 4.4. Implementowanie protokołu iteratora (117)
- 4.5. Iterowanie w odwrotnej kolejności (119)
- 4.6. Definiowanie funkcji generatorów z dodatkowym stanem (120)
- 4.7. Pobieranie wycinków danych zwracanych przez iterator (121)
- 4.8. Pomijanie pierwszej części obiektu iterowalnego (122)
- 4.9. Iterowanie po wszystkich możliwych kombinacjach lub permutacjach (124)
- 4.10. Przechodzenie po parach indeks - wartość sekwencji (125)
- 4.11. Jednoczesne przechodzenie po wielu sekwencjach (127)
- 4.12. Przechodzenie po elementach z odrębnych kontenerów (129)
- 4.13. Tworzenie potoków przetwarzania danych (130)
- 4.14. Przekształcanie zagnieżdżonych sekwencji na postać jednowymiarową (133)
- 4.15. Przechodzenie po scalonych posortowanych obiektach iterowalnych zgodnie z kolejnością sortowania (134)
- 4.16. Zastępowanie nieskończonych pętli while iteratorem (135)
- 5.1. Odczyt i zapis danych tekstowych (137)
- 5.2. Zapisywanie danych z funkcji print() do pliku (139)
- 5.3. Stosowanie niestandardowych separatorów lub końca wiersza w funkcji print() (140)
- 5.4. Odczyt i zapis danych binarnych (141)
- 5.5. Zapis danych do pliku, który nie istnieje (142)
- 5.6. Wykonywanie operacji wejścia-wyjścia na łańcuchach (143)
- 5.7. Odczytywanie i zapisywanie skompresowanych plików z danymi (144)
- 5.8. Przechodzenie po rekordach o stałej wielkości (145)
- 5.9. Wczytywanie danych binarnych do zmiennego bufora (146)
- 5.10. Odwzorowywanie plików binarnych w pamięci (148)
- 5.11. Manipulowanie ścieżkami (150)
- 5.12. Sprawdzanie, czy plik istnieje (151)
- 5.13. Pobieranie listy zawartości katalogu (152)
- 5.14. Nieuwzględnianie kodowania nazw plików (153)
- 5.15. Wyświetlanie nieprawidłowych nazw plików (154)
- 5.16. Dodawanie lub zmienianie kodowania otwartego pliku (156)
- 5.17. Zapisywanie bajtów w pliku tekstowym (158)
- 5.18. Umieszczanie deskryptora istniejącego pliku w obiekcie pliku (159)
- 5.19. Tworzenie tymczasowych plików i katalogów (160)
- 5.20. Komunikowanie z portami szeregowymi (162)
- 5.21. Serializowanie obiektów Pythona (163)
- 6.1. Wczytywanie i zapisywanie danych CSV (167)
- 6.2. Wczytywanie i zapisywanie danych w formacie JSON (170)
- 6.3. Parsowanie prostych danych w XML-u (174)
- 6.4. Stopniowe parsowanie bardzo dużych plików XML (176)
- 6.5. Przekształcanie słowników na format XML (179)
- 6.6. Parsowanie, modyfikowanie i ponowne zapisywanie dokumentów XML (181)
- 6.7. Parsowanie dokumentów XML z przestrzeniami nazw (183)
- 6.8. Komunikowanie się z relacyjnymi bazami danych (185)
- 6.9. Dekodowanie i kodowanie cyfr w systemie szesnastkowym (187)
- 6.10. Dekodowanie i kodowanie wartości w formacie Base64 (188)
- 6.11. Odczyt i zapis tablic binarnych zawierających struktury (188)
- 6.12. Wczytywanie zagnieżdżonych struktur binarnych o zmiennej długości (192)
- 6.13. Podsumowywanie danych i obliczanie statystyk (200)
- 7.1. Pisanie funkcji przyjmujących dowolną liczbę argumentów (203)
- 7.2. Tworzenie funkcji przyjmujących argumenty podawane wyłącznie za pomocą słów kluczowych (204)
- 7.3. Dołączanie metadanych z informacjami do argumentów funkcji (205)
- 7.4. Zwracanie wielu wartości przez funkcje (206)
- 7.5. Definiowanie funkcji z argumentami domyślnymi (207)
- 7.6. Definiowanie funkcji anonimowych (wewnątrzwierszowych) (210)
- 7.7. Pobieranie wartości zmiennych w funkcjach anonimowych (211)
- 7.8. Uruchamianie n-argumentowej jednostki wywoływalnej z mniejszą liczbą argumentów (212)
- 7.9. Zastępowanie klas z jedną metodą funkcjami (215)
- 7.10. Dodatkowy stan w funkcjach wywoływanych zwrotnie (216)
- 7.11. Wewnątrzwierszowe zapisywanie wywoływanych zwrotnie funkcji (219)
- 7.12. Dostęp do zmiennych zdefiniowanych w domknięciu (221)
- 8.1. Modyfikowanie tekstowej reprezentacji obiektów (225)
- 8.2. Modyfikowanie formatowania łańcuchów znaków (226)
- 8.3. Dodawanie do obiektów obsługi protokołu zarządzania kontekstem (228)
- 8.4. Zmniejszanie zużycia pamięci przy tworzeniu dużej liczby obiektów (230)
- 8.5. Hermetyzowanie nazw w klasie (231)
- 8.6. Tworzenie atrybutów zarządzanych (232)
- 8.7. Wywoływanie metod klasy bazowej (236)
- 8.8. Rozszerzanie właściwości w klasie pochodnej (240)
- 8.9. Tworzenie nowego rodzaju atrybutów klasy lub egzemplarza (243)
- 8.10. Stosowanie właściwości obliczanych w leniwy sposób (246)
- 8.11. Upraszczanie procesu inicjowania struktur danych (248)
- 8.12. Definiowanie interfejsu lub abstrakcyjnej klasy bazowej (251)
- 8.13. Tworzenie modelu danych lub systemu typów (254)
- 8.14. Tworzenie niestandardowych kontenerów (259)
- 8.15. Delegowanie obsługi dostępu do atrybutów (262)
- 8.16. Definiowanie więcej niż jednego konstruktora w klasie (266)
- 8.17. Tworzenie obiektów bez wywoływania metody __init__() (267)
- 8.18. Rozszerzanie klas za pomocą klas mieszanych (269)
- 8.19. Implementowanie obiektów ze stanem lub maszyn stanowych (273)
- 8.20. Wywoływanie metod obiektu na podstawie nazwy w łańcuchu znaków (278)
- 8.21. Implementowanie wzorca odwiedzający (279)
- 8.22. Implementowanie wzorca odwiedzający bez stosowania rekurencji (283)
- 8.23. Zarządzanie pamięcią w cyklicznych strukturach danych (288)
- 8.24. Tworzenie klas z obsługą porównań (291)
- 8.25. Tworzenie obiektów zapisywanych w pamięci podręcznej (293)
- 9.1. Tworzenie nakładek na funkcje (297)
- 9.2. Zachowywanie metadanych funkcji przy pisaniu dekoratorów (299)
- 9.3. Pobieranie pierwotnej funkcji z nakładki (300)
- 9.4. Tworzenie dekoratorów przyjmujących argumenty (302)
- 9.5. Definiowanie dekoratora z atrybutami dostosowywanymi przez użytkownika (303)
- 9.6. Definiowanie dekoratorów przyjmujących opcjonalny argument (306)
- 9.7. Wymuszanie sprawdzania typów w funkcji za pomocą dekoratora (307)
- 9.8. Definiowanie dekoratorów jako elementów klasy (311)
- 9.9. Definiowanie dekoratorów jako klas (312)
- 9.10. Stosowanie dekoratorów do metod klasy i metod statycznych (315)
- 9.11. Pisanie dekoratorów, które dodają argumenty do funkcji w nakładkach (316)
- 9.12. Stosowanie dekoratorów do poprawiania definicji klas (319)
- 9.13. Używanie metaklasy do kontrolowania tworzenia obiektów (320)
- 9.14. Sprawdzanie kolejności definiowania atrybutów klasy (323)
- 9.15. Definiowanie metaklas przyjmujących argumenty opcjonalne (325)
- 9.16. Sprawdzanie sygnatury na podstawie argumentów *args i **kwargs (327)
- 9.17. Wymuszanie przestrzegania konwencji pisania kodu w klasie (330)
- 9.18. Programowe definiowanie klas (332)
- 9.19. Inicjowanie składowych klasy w miejscu definicji klasy (335)
- 9.20. Przeciążanie metod z wykorzystaniem uwag do funkcji (337)
- 9.21. Unikanie powtarzających się metod właściwości (342)
- 9.22. Definiowanie w łatwy sposób menedżerów kontekstu (344)
- 9.23. Wykonywanie kodu powodującego lokalne efekty uboczne (346)
- 9.24. Parsowanie i analizowanie kodu źródłowego Pythona (348)
- 9.25. Dezasemblacja kodu bajtowego Pythona (351)
- 10.1. Tworzenie hierarchicznych pakietów z modułami (355)
- 10.2. Kontrolowanie importowania wszystkich symboli (356)
- 10.3. Importowanie modułów podrzędnych z pakietu za pomocą nazw względnych (357)
- 10.4. Podział modułu na kilka plików (358)
- 10.5. Tworzenie odrębnych katalogów z importowanym kodem z jednej przestrzeni nazw (361)
- 10.6. Ponowne wczytywanie modułów (362)
- 10.7. Umożliwianie wykonywania kodu z katalogu lub pliku zip jako głównego skryptu (364)
- 10.8. Wczytywanie pliku z danymi z pakietu (365)
- 10.9. Dodawanie katalogów do zmiennej sys.path (366)
- 10.10. Importowanie modułów na podstawie nazwy z łańcucha znaków (367)
- 10.11. Wczytywanie modułów ze zdalnego komputera z wykorzystaniem haków w poleceniu importu (368)
- 10.12. Modyfikowanie modułów w trakcie importowania (382)
- 10.13. Instalowanie pakietów tylko na własny użytek (384)
- 10.14. Tworzenie nowego środowiska Pythona (385)
- 10.15. Rozpowszechnianie pakietów (386)
- 11.1. Interakcja z usługami HTTP za pomocą kodu klienta (389)
- 11.2. Tworzenie serwera TCP (393)
- 11.3. Tworzenie serwera UDP (395)
- 11.4. Generowanie przedziałów adresów IP na podstawie adresu CIDR (397)
- 11.5. Tworzenie prostego interfejsu opartego na architekturze REST (399)
- 11.6. Obsługa prostych zdalnych wywołań procedur za pomocą protokołu XML-RPC (403)
- 11.7. Prosta komunikacja między interpreterami (405)
- 11.8. Implementowanie zdalnych wywołań procedur (407)
- 11.9. Proste uwierzytelnianie klientów (410)
- 11.10. Dodawanie obsługi protokołu SSL do usług sieciowych (412)
- 11.11. Przekazywanie deskryptora pliku gniazda między procesami (417)
- 11.12. Operacje wejścia-wyjścia sterowane zdarzeniami (422)
- 11.13. Wysyłanie i odbieranie dużych tablic (427)
- 12.1. Uruchamianie i zatrzymywanie wątków (429)
- 12.2. Ustalanie, czy wątek rozpoczął pracę (432)
- 12.3. Komunikowanie się między wątkami (434)
- 12.4. Blokowanie sekcji krytycznej (439)
- 12.5. Blokowanie z unikaniem zakleszczenia (441)
- 12.6. Zapisywanie stanu wątku (445)
- 12.7. Tworzenie puli wątków (446)
- 12.8. Proste programowanie równoległe (449)
- 12.9. Jak radzić sobie z mechanizmem GIL (i przestać się nim martwić) (453)
- 12.10. Definiowanie zadań działających jak aktory (456)
- 12.11. Przesyłanie komunikatów w modelu publikuj-subskrybuj (459)
- 12.12. Używanie generatorów zamiast wątków (462)
- 12.13. Odpytywanie wielu kolejek wątków (468)
- 12.14. Uruchamianie procesu demona w systemie Unix (471)
- 13.1. Przyjmowanie danych wejściowych skryptu za pomocą przekierowań, potoków lub plików wejściowych (475)
- 13.2. Kończenie pracy programu wyświetleniem komunikatu o błędzie (476)
- 13.3. Parsowanie opcji z wiersza poleceń (477)
- 13.4. Prośba o podanie hasła w czasie wykonywania programu (479)
- 13.5. Pobieranie rozmiarów terminala (480)
- 13.6. Wywoływanie zewnętrznych poleceń i pobieranie danych wyjściowych (481)
- 13.7. Kopiowanie lub przenoszenie plików i katalogów (482)
- 13.8. Tworzenie i wypakowywanie archiwów (484)
- 13.9. Wyszukiwanie plików na podstawie nazwy (485)
- 13.10. Wczytywanie plików konfiguracyjnych (486)
- 13.11. Dodawanie mechanizmu rejestrowania operacji do prostych skryptów (489)
- 13.12. Dodawanie obsługi rejestrowania do bibliotek (491)
- 13.13. Tworzenie stopera (493)
- 13.14. Określanie limitów wykorzystania pamięci i procesora (494)
- 13.15. Uruchamianie przeglądarki internetowej (495)
- 14.1. Testowanie danych wyjściowych wysyłanych do strumienia stdout (497)
- 14.2. Podstawianie obiektów w testach jednostkowych (498)
- 14.3. Sprawdzanie wystąpienia wyjątków w testach jednostkowych (501)
- 14.4. Zapisywanie danych wyjściowych testu w pliku (503)
- 14.5. Pomijanie testów lub przewidywanie ich niepowodzenia (504)
- 14.6. Obsługa wielu wyjątków (505)
- 14.7. Przechwytywanie wszystkich wyjątków (507)
- 14.8. Tworzenie niestandardowych wyjątków (508)
- 14.9. Zgłaszanie wyjątku w odpowiedzi na wystąpienie innego wyjątku (510)
- 14.10. Ponowne zgłaszanie ostatniego wyjątku (512)
- 14.11. Wyświetlanie komunikatów ostrzegawczych (513)
- 14.12. Debugowanie prostych awarii programu (514)
- 14.13. Profilowanie i pomiar czasu pracy programów (516)
- 14.14. Przyspieszanie działania programów (518)
- 15.1. Dostęp do kodu w języku C za pomocą modułu ctypes (526)
- 15.2. Pisanie prostych modułów rozszerzeń w języku C (532)
- 15.3. Pisanie funkcji rozszerzeń manipulujących tablicami (535)
- 15.4. Zarządzanie nieprzejrzystymi wskaźnikami w modułach rozszerzeń w języku C (538)
- 15.5. Definiowanie i eksportowanie interfejsów API języka C w modułach rozszerzeń (540)
- 15.6. Wywoływanie kodu Pythona w kodzie w języku C (544)
- 15.7. Zwalnianie blokady GIL w rozszerzeniach w języku C (548)
- 15.8. Jednoczesne wykonywanie wątków z kodu w językach C i Python (549)
- 15.9. Umieszczanie kodu w języku C w nakładkach opartych na narzędziu Swig (550)
- 15.10. Używanie Cythona do tworzenia nakładek na istniejący kod w języku C (555)
- 15.11. Używanie Cythona do pisania wydajnych operacji na tablicach (560)
- 15.12. Przekształcanie wskaźnika do funkcji w jednostkę wywoływalną (564)
- 15.13. Przekazywanie łańcuchów znaków zakończonych symbolem NULL do bibliotek języka C (565)
- 15.14. Przekazywanie łańcuchów znaków Unicode do bibliotek języka C (569)
- 15.15. Przekształcanie łańcuchów znaków z języka C na ich odpowiedniki z Pythona (573)
- 15.16. Używanie łańcuchów znaków o nieznanym kodowaniu pobieranych z języka C (574)
- 15.17. Przekazywanie nazw plików do rozszerzeń w języku C (577)
- 15.18. Przekazywanie otwartych plików do rozszerzeń w języku C (578)
- 15.19. Wczytywanie w języku C danych z obiektów podobnych do plików (579)
- 15.20. Pobieranie obiektów iterowalnych w języku C (581)
- 15.21. Diagnozowanie błędów segmentacji (582)
Przedmowa (11)
1. Algorytmy i struktury danych (15)
2. Łańcuchy znaków i tekst (47)
3. Liczby, daty i czas (87)
4. Iteratory i generatory (113)
5. Pliki i operacje wejścia-wyjścia (137)
6. Kodowanie i przetwarzanie danych (167)
7. Funkcje (203)
8. Klasy i obiekty (225)
9. Metaprogramowanie (297)
10. Moduły i pakiety (355)
11. Sieci i rozwijanie aplikacji sieciowych (389)
12. Współbieżność (429)
13. Skrypty narzędziowe i zarządzanie systemem (475)
14. Testowanie, debugowanie i wyjątki (497)
15. Rozszerzenia w języku C (525)
A. Dalsza lektura (585)
Skorowidz (587)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwo przyswoisz teoretyczne podstawy i zaczniesz je płynnie wdrażać w rzeczywistych scenariuszach. Dowiesz się, w jaki sposób myślenie przyczynowe ułatwia rozwiązywanie problemów, i poznasz pojęcia Pearla, takie jak strukturalny model przyczynowy, interwencje, kontrfakty itp. Każde zagadnienie zostało dokładnie wyjaśnione i opatrzone zbiorem praktycznych ćwiczeń z kodem w Pythonie. Nauczysz się także implementować poszczególne modele i zrozumiesz, czym się kierować przy wyborze technik i algorytmów do rozwiązywania konkretnych scenariuszy przyczynowych. To przewodnik, który docenią szczególnie inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Python. Receptury. Wydanie III David Beazley, Brian K. Jones (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(5)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie