Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III
- Autorzy:
- Michael Margolis, Brian Jepson, Nicholas Robert Weldin
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 704
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III
Popularność Arduino szybko rośnie. Dla niektórych jest to uzależniające hobby, dla innych - praktyczny, tani komputer, który może komunikować się ze światem zewnętrznym i obsługiwać przeróżne urządzenia elektroniczne. Arduino jest przy tym stosunkowo prosty w obsłudze nawet dla osób bez doświadczenia w programowaniu i elektronice. Wystarczy dobry pomysł i dzięki Arduino można łatwo tworzyć projekty związane z internetem rzeczy, czujniki monitorujące otoczenie, a także urządzenia reagujące na dotyk, dźwięk, temperaturę czy światło.
Książka stanowi zbiór ponad dwustu receptur ułatwiających wykorzystanie potencjału Arduino 1.8. Jest dostosowana do potrzeb osób, które chcą po prostu szybko znaleźć rozwiązanie problemu ze sprzętem czy z kodem. Zawiera informacje potrzebne do pomyślnej realizacji szerokiej gamy projektów oraz dostosowania ich do szczególnych potrzeb. Nie ma tu przydługawych rozważań teoretycznych, za to są wskazówki pozwalające na błyskawiczne napisanie działającego kodu. Praktyczne receptury umożliwiające wykonanie wielu popularnych zadań przydadzą się zarówno adeptom Arduino, jak i doświadczonym programistom, którzy chcą skutecznie korzystać z niskopoziomowych zasobów kontrolera AVR.
W książce znajdziesz receptury dotyczące:
- koncepcji pracy z programowaniem płytki Arduino
- odczytywania sygnałów cyfrowych i analogowych
- wykorzystywania różnorodnych czujników i urządzeń wejścia
- stosowania wyświetlaczy, generowania dźwięków i sterowania pracą silników
- komunikowania się ze zdalnie sterowanymi urządzeniami domowymi
- zaawansowanych technik programowania i zarządzania pamięcią
Jaki zadziwiający projekt zrobisz dziś z Arduino?
Wybrane bestsellery
-
Promocja
To drugie, starannie zaktualizowane wydanie przewodnika po programowaniu Arduino, przeznaczonego dla osób, które opanowały podstawy i chcą zdobyć umiejętności na wyższym, profesjonalnym poziomie. W książce dodatkowo ujęto zagadnienia wykorzystania Arduino do komunikacji z urządzeniami szeregowymi oraz z internetem rzeczy (IoT). Dowiesz się również, jak używać środowiska programistycznego Arduino do programowania kompatybilnych płytek. Prezentowane treści zostały zilustrowane praktycznymi przykładami stosowania omówionych technik. Nie zabrakło licznych kodów do pobrania, które ułatwią Ci pracę z nawet bardzo ambitnymi projektami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Arduino dla początkujących. Kolejny krok. Wydanie II Arduino dla początkujących. Kolejny krok. Wydanie II
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Arduino od podstaw to praktyczny przewodnik adresowany do wszystkich, którzy chcą się zapoznać z możliwościami urządzenia - od tych, którzy dotąd nie mieli styczności z komputerami jednopłytkowymi, po tych bardziej zaawansowanych. Począwszy od podstaw, jak również przedstawienia możliwości i potencjalnych zastosowań, książka wprowadza w konkretne zagadnienia, w tym programowanie kontrolera. W przystępny sposób wyjaśnia konstrukcję Arduino i działanie zintegrowanego środowiska programistycznego, pozwala również na stworzenie swoich pierwszych projektów.- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto proste na pierwszy rzut oka pytanie: jak można realizować podstawowe pomiary za pomocą Arduino, Raspberry Pi lub komputera PC? W większości przypadków rzeczywiście potrafimy wykorzystywać mikrokontrolery, czujniki i umiejętności programistyczne w celu gromadzenia danych. W tej książce autor poszedł jednak o krok dalej i zaprezentował, jak możnaArduino w nauce. Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników Arduino w nauce. Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników
(80,99 zł najniższa cena z 30 dni)
80.99 zł
89.99 zł (-10%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do skomplikowanego świata, w którym za pomocą techniki TinyML wdraża się głębokie uczenie maszynowe w systemach wbudowanych. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia z zakresu uczenia maszynowego czy pracy z mikrokontrolerami. W książce wyjaśniono, jak można trenować modele na tyle małe, by mogły działać w każdym środowisku — również Arduino. Dokładnie opisano sposoby użycia techniki TinyML w tworzeniu systemów wbudowanych opartych na zastosowaniu ucze nia maszynowego. Zaprezentowano też kilka ciekawych projektów, na przykład dotyczący budowy urządzenia rozpoznającego mowę, magicznej różdżki reagującej na gesty, a także rozszerzenia możliwości kamery o wykrywanie ludzi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Dzięki tej książce łatwo wkroczysz w pasjonujący świat elektroniki, nowych technologii i internetu rzeczy. Równolegle z poznawaniem podstaw teoretycznych będziesz tworzyć proste obwody i przełączniki, aby stopniowo zajmować się coraz bardziej złożonymi projektami. Dowiesz się, jak korzystać z płytki Arduino i tworzyć programy sterujące zbudowanymi przez Ciebie urządzeniami. Nauczysz się w bezpieczny sposób podłączać te urządzenia do internetu. Zawarte tutaj wskazówki nie tylko ułatwią Ci eksperymentowanie, ale także pozwolą uniknąć często popełnianych błędów. Wśród przykładów opisanych w książce znajdziesz projekty służące do poważnych zadań, ale również takie, które przede wszystkim są zabawne i pozwalają na rozwinięcie kreatywności!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Elektronika i internet rzeczy. Przewodnik dla ludzi z prawdziwą pasją Elektronika i internet rzeczy. Przewodnik dla ludzi z prawdziwą pasją
Niedostępna
-
Oto zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki, dzięki której poznasz wybrane zagadnienia z dziedziny fizyki, elektroniki i cyfrowego projektowania. Omówiono też podstawy algorytmów i charakterystyczne dla Arduino koncepcje programistyczne. Znalazły się tu zaktualizowane projekty i nowe tematy, takie jak łączność bezprzewodowa czy silniki krokowe, oraz dużo więcej wiadomości związanych z elektrotechniką i projektowaniem produktu. Dowiesz się, jak łączyć ze sobą różne elementy, a także jak czytać schematy i w jaki sposób dobierać odpowiednią część dla konkretnego projektu. Nauczysz się projektować i tworzyć kompletny kod. Przekonasz się, że przedstawione tu praktyki z zakresu elektrotechniki, projektowania systemów i programowania można szeroko stosować, również poza światem Arduino.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II
Niedostępna
-
Promocja
Arduino to otwarta platforma prototypowania elektronicznego, która zawojowała świat projektantów i hobbystów. Niniejsza książka, która stanowi solidne wprowadzenie i została zaktualizowana dla wersji Arduino 1.0, zawiera wiele pomysłów na projekty i pomaga od razu zabrać się do pracy nad nimi. Od przygotowania warsztatu do wykończenia prototypu - z(32,13 zł najniższa cena z 30 dni)
32.13 zł
35.70 zł (-10%) -
Promocja
Zobacz, jak połączyć dwa najbardziej popularne narzędzia do budowy i zabawy – Arduino i LEGO – by tworzyć zabawne i interesujące gadżety, takie jak kryształowa kula z czujnikiem RFID, konstrukcje LEGO wyposażone w sensory, a nawet sterowany przez Arduino pociąg LEGO. Poznaj podstawowe techniki wykorzystania Arduino, zaczynając od najprostszych progArduino i projekty LEGO. Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino Arduino i projekty LEGO. Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino
(40,96 zł najniższa cena z 30 dni)
40.96 zł
48.30 zł (-15%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnym i zwięzłym wprowadzeniem do świata płytek drukowanych. Krok po kroku pokazano tu, jak projektować płytki za pomocą pakietu EAGLE — zbioru narzędzi służących do zautomatyzowanego projektowania obwodów elektronicznych. Szczególnie dokładnie opisano możliwości edytora schematów i edytora płytki. Dowiesz się, w jaki sposób zaprojektować schemat ideowy, utworzyć schemat wykonawczy na płytce, dodawać nadruki i tworzyć pliki produkcyjne w formacie Gerber. Dzięki omówieniu projektu modułu radiowego kompatybilnego z płytką Raspberry Pi Zero nauczysz się tworzyć biblioteki EAGLE i dodawać własne maski przeciwlutownicze. Dodatkowej inspiracji dostarczą Ci sugestie dotyczące dalszego rozwoju projektu!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Płytki drukowane (PCB). Nauka i projekty od podstaw Płytki drukowane (PCB). Nauka i projekty od podstaw
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest wszechstronnym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz Arduino. Z jej pomocą szybko zdobędziesz wiedzę o elementach elektroniki i programowania, aby wkrótce tworzyć zaawansowane projekty Arduino. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych wzorów i przykładów do ćwiczeń. Rozpoczniesz od podstaw elektroniki, dzięki którym zrozumiesz zagadnienia dotyczące komponentów, układów i prototypów. Następnie poznasz podstawy kodowania, dowiesz się, jak posługiwać się Arduino IDE, jak podłączyć Arduino do komputera i jak uruchamiać własne projekty. Kolejne rozdziały książki dotyczą małych projektów, dzięki którym nauczysz się wykorzystywać do budowania własnych urządzeń wyświetlacze LCD, silniki krokowe, syntezatory mowy, a nawet technologie bezprzewodowe!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zostań mistrzem Arduino. Projekty dla początkujących i zaawansowanych Zostań mistrzem Arduino. Projekty dla początkujących i zaawansowanych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
O autorach książki
Michael Margolis od ponad trzydziestu lat zajmuje się systemami czasu rzeczywistego. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak Sony, Microsoft i Lucent/Bell Lab.
Brian Jepson pracuje w LinkedIn Learning, gdzie zarządza kursami z zakresu projektowania i inżynierii.
Nicholas Robert Weldin pracuje w Rix Centre przy University of East London - pomaga osobom z trudnościami korzystać ze źródeł internetowych.
Michael Margolis, Brian Jepson, Nicholas Robert Weldin - pozostałe książki
-
Promocja
Want to create devices that interact with the physical world? This cookbook is perfect for anyone who wants to experiment with the popular Arduino microcontroller and programming environment. You’ll find more than 200 tips and techniques for building a variety of objects and prototypes such as IoT solutions, environmental monitors, location and pos- ePub + Mobi pkt
Arduino Cookbook. Recipes to Begin, Expand, and Enhance Your Projects. 3rd Edition Arduino Cookbook. Recipes to Begin, Expand, and Enhance Your Projects. 3rd Edition
(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)
158.00 zł
189.00 zł (-16%) -
Promocja
Jump into the world of Near Field Communications (NFC), the fast-growing technology that lets devices in close proximity exchange data, using radio signals. With lots of examples, sample code, exercises, and step-by-step projects, this hands-on guide shows you how to build NFC applications for Android, the Arduino microcontroller, and embedded Linu- ePub + Mobi pkt
Beginning NFC. Near Field Communication with Arduino, Android, and PhoneGap Beginning NFC. Near Field Communication with Arduino, Android, and PhoneGap
(92,65 zł najniższa cena z 30 dni)
99.20 zł
119.00 zł (-17%) -
Jeśli znasz HTML, CSS i JavaScript, jesteś gotowy na tworzenie aplikacji dla Androida. Ten praktyczny podręcznik pomoże Ci wejść w świat aplikacji przeznaczonych dla platformy Android, tworzonych w oparciu o otwarte standardy internetowe — przede wszystkim HTML5 — oraz dodatkowe narzędzia, takie jak choćby PhoneGap. Dowiesz się, jak budować aplikacje internetowe i jak wykorzystać bezpłatny framework Adobe PhoneGap do przekonwertowania ich na natywne aplikacje dla Androida. Na własnej skórze przekonasz się, że tak tworzone aplikacje są przyszłością mobilnego świata. Dzięki tej książce będziesz tworzyć elastyczne rozwiązania dla szerokiego grona odbiorców.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Android. Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript Android. Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript
Niedostępna
-
Promocja
If you know HTML, CSS, and JavaScript, you already have the tools you need to develop Android applications. Now updated for HTML5, the second edition of this hands-on guide shows you how to use open source web standards to design and build apps that can be adapted for any Android device.You’ll learn how to create an Android-friendly web app on the- ePub + Mobi pkt
Building Android Apps with HTML, CSS, and JavaScript. Making Native Apps with Standards-Based Web Tools. 2nd Edition Building Android Apps with HTML, CSS, and JavaScript. Making Native Apps with Standards-Based Web Tools. 2nd Edition
(123,74 zł najniższa cena z 30 dni)
123.74 zł
149.00 zł (-17%) -
Promocja
If you're a developer or system administrator lured to Mac OS X because of its Unix roots, you'll quickly discover that performing Unix tasks on a Mac is different than what you're accustomed to. Mac OS X for Unix Geeks serves as a bridge between Apple's Darwin OS and the more traditional Unix systems. This clear, concise guide gives you a tour of- ePub + Mobi pkt
Mac OS X for Unix Geeks (Leopard). Demistifying the Geekier Side of Mac OS X. 4th Edition Mac OS X for Unix Geeks (Leopard). Demistifying the Geekier Side of Mac OS X. 4th Edition
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
105.99 zł
119.00 zł (-11%) -
Promocja
If you're one of the many Unix developers drawn to Mac OS X for its Unix core, you'll find yourself in surprisingly unfamiliar territory. Unix and Mac OS X are kissing cousins, but there are enough pitfalls and minefields in going from one to another that even a Unix guru can stumble, and most guides to Mac OS X are written for Mac aficionados. For- ePub + Mobi pkt
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
107.19 zł
119.00 zł (-10%) -
Promocja
In Linux Unwired, you'll learn the basics of wireless computing, from the reasons why you'd want to go wireless in the first place, to setting up your wireless network or accessing wireless data services on the road. The book provides a complete introduction to all the wireless technologies supported by Linux. You'll learn how to install and config- ePub + Mobi pkt
Linux Unwired. A Complete Guide to Wireless Configuration Linux Unwired. A Complete Guide to Wireless Configuration
(78,47 zł najniższa cena z 30 dni)
78.47 zł
94.99 zł (-17%) -
Promocja
If you're one of the many Unix developers drawn to Mac OS X for its BSD core, you'll find yourself in surprisingly unfamiliar territory. Even if you're an experienced Mac user, Mac OS X is unlike earlier Macs, and it's radically different from the Unix you've used before, too.Enter "Mac OS X for Unix Geeks" by Brian Jepson and Ernest E. Rothman, tw- ePub + Mobi pkt
(72,24 zł najniższa cena z 30 dni)
74.07 zł
84.99 zł (-13%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Arduino Cookbook: Recipes to Begin, Expand, and Enhance Your Projects, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Anna Mizerska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7161-3, 9788328371613
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-03-02
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7162-0, 9788328371620
- Data wydania ebooka :
- 2021-03-02 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 130193
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 17.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Elektronika » Arduino
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie 21
- 1.1. Instalacja zintegrowanego środowiska programistycznego (IDE) 26
- 1.2. Rozpoczęcie pracy z płytką Arduino 30
- 1.3. Przygotowanie szkicu Arduino za pomocą zintegrowanego środowiska programistycznego 32
- 1.4. Wgrywanie i uruchamianie szkicu Blink 35
- 1.5. Tworzenie i zapisywanie szkicu 37
- 1.6. Pierwszy prosty projekt Arduino 39
- 1.7. Użycie płytek spoza standardowej dystrybucji z Arduino 44
- 1.8. Korzystanie z 32-bitowego Arduino lub płytki kompatybilnej z Arduino 47
- 2.0. Wprowadzenie 51
- 2.1. Typowy szkic Arduino 52
- 2.2. Stosowanie prostych typów zmiennych 53
- 2.3. Stosowanie liczb zmiennoprzecinkowych 56
- 2.4. Praca z zestawem wartości 59
- 2.5. Korzystanie z możliwości łańcucha znaków w Arduino 62
- 2.6. Korzystanie z tablic znaków języka C 67
- 2.7. Dzielenie tekstu rozdzielonego przecinkami na grupy 69
- 2.8. Zamiana liczby na łańcuch znaków 71
- 2.9. Zamiana łańcucha znaków na liczbę 74
- 2.10. Podział kodu na funkcjonalne bloki 76
- 2.11. Zwracanie więcej niż jednej wartości z funkcji 80
- 2.12. Wykonywanie instrukcji w zależności od warunku 83
- 2.13. Powtarzanie sekwencji poleceń, gdy warunek jest spełniony 84
- 2.14. Powtarzanie poleceń za pomocą licznika 86
- 2.15. Przerywanie pętli for 89
- 2.16. Wykonywanie wielu różnych operacji w oparciu o jedną zmienną 90
- 2.17. Porównywanie znaków i wartości liczbowych 92
- 2.18. Porównywanie łańcuchów znaków 95
- 2.19. Przeprowadzanie porównań logicznych 96
- 2.20. Stosowanie operatorów bitowych 97
- 2.21. Skrócone operatory przypisania 100
- 3.0. Wprowadzenie 101
- 3.1. Dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie 101
- 3.2. Inkrementacja i dekrementacja wartości 103
- 3.3. Reszta z dzielenia dwóch wartości 104
- 3.4. Wartość bezwzględna 105
- 3.5. Ograniczanie wartości liczby do danego zakresu 106
- 3.6. Wartość minimalna i wartość maksymalna 107
- 3.7. Podnoszenie liczby do potęgi 108
- 3.8. Obliczanie pierwiastka kwadratowego 109
- 3.9. Zaokrąglanie liczb zmiennoprzecinkowych w dół i w górę 109
- 3.10. Funkcje trygonometryczne 110
- 3.11. Liczby losowe 111
- 3.12. Ustawianie i odczytywanie bitów 114
- 3.13. Przesuwanie bitów 117
- 3.14. Wyciąganie najmniej i najbardziej znaczących bajtów ze zmiennej typu int lub long 118
- 3.15. Tworzenie zmiennej int lub long z połączenia górnych i dolnych bajtów 120
- 4.0. Wprowadzenie 123
- 4.1. Wysyłanie informacji z Arduino do komputera 130
- 4.2. Wysyłanie sformatowanego tekstu i danych liczbowych z Arduino 134
- 4.3. Odbieranie danych szeregowych przez Arduino 138
- 4.4. Wysyłanie z Arduino wielu informacji w jednej wiadomości 143
- 4.5. Odbieranie na Arduino wielu informacji w jednej wiadomości 149
- 4.6. Wysyłanie danych binarnych z Arduino 152
- 4.7. Odbieranie na komputerze danych binarnych wysłanych z Arduino 157
- 4.8. Wysyłanie wartości binarnych z Processingu do Arduino 159
- 4.9. Wysyłanie wartości wielu pinów Arduino 162
- 4.10. Zapisywanie danych z Arduino w pliku rejestru zdarzeń na komputerze 166
- 4.11. Wysyłanie danych do kilku urządzeń szeregowych 169
- 4.12. Odbieranie danych z kilku urządzeń szeregowych 173
- 4.13. Użycie Arduino z Raspberry Pi 178
- 5.0. Wprowadzenie 183
- 5.1. Wykorzystanie przycisku 187
- 5.2. Korzystanie z przycisku bez zewnętrznych rezystorów 191
- 5.3. Rozwiązanie problemu drgających styków 192
- 5.4. Sprawdzanie, jak długo przycisk był wciśnięty 196
- 5.5. Odczytywanie wartości z klawiatury numerycznej 200
- 5.6. Odczytywanie wartości analogowych 203
- 5.7. Zmiana zakresu wartości 205
- 5.8. Odczytywanie więcej niż sześciu wejść analogowych 208
- 5.9. Pomiar napięcia do 5 V 211
- 5.10. Reagowanie na zmiany napięcia 214
- 5.11. Pomiar napięcia wyższego niż 5 V (dzielniki napięcia) 215
- 6.0. Wprowadzenie 219
- 6.1. Arduino z wieloma wbudowanymi czujnikami 221
- 6.2. Wykrywanie ruchu 225
- 6.3. Wykrywanie światła 227
- 6.4. Wykrywanie ruchów istot żywych 230
- 6.5. Pomiar odległości 232
- 6.6. Dokładny pomiar odległości 237
- 6.7. Wykrywanie drgań 239
- 6.8. Wykrywanie dźwięku 241
- 6.9. Pomiar temperatury 245
- 6.10. Odczytywanie etykiet RFID (NFC) 249
- 6.11. Monitorowanie ruchu obrotowego 252
- 6.12. Monitorowanie ruchu obrotowego w szkicu z przerwaniami, który wykonuje wiele zadań 255
- 6.13. Korzystanie z myszki 257
- 6.14. Pobieranie pozycji z modułu GPS 261
- 6.15. Wykrywanie obrotu za pomocą żyroskopu 266
- 6.16. Wykrywanie kierunku 268
- 6.17. Odczytywanie przyspieszenia 271
- 7.0. Wprowadzenie 275
- 7.1. Podłączanie i wykorzystywanie diod LED 279
- 7.2. Dostosowywanie jasności diody LED 282
- 7.3. Korzystanie z diod LED wysokiej mocy 284
- 7.4. Dostosowywanie koloru diody LED 286
- 7.5. Sterowanie wieloma kolorowymi diodami LED 289
- 7.6. Sterowanie wieloma diodami LED - tworzenie wykresu słupkowego 292
- 7.7. Sterowanie wieloma diodami LED - efekt pływającego światła 296
- 7.8. Sterowanie matrycą diod LED za pomocą multipleksowania 298
- 7.9. Wyświetlanie obrazków na matrycy LED 302
- 7.10. Sterowanie matrycą LED - charlieplexing 304
- 7.11. Sterowanie 7-segmentowym wyświetlaczem LED 310
- 7.12. Sterowanie kilkucyfrowymi wyświetlaczami 7-segmentowymi: multipleksowanie 313
- 7.13. Sterowanie kilkucyfrowymi wyświetlaczami 7-segmentowymi za pomocą mniejszej liczby pinów 315
- 7.14. Sterowanie matrycą diod LED za pomocą rejestrów przesuwnych MAX72xx 317
- 7.15. Zwiększenie liczby analogowych wyjść za pomocą generatorów PWM 320
- 7.16. Wykorzystanie miernika analogowego jako wyświetlacza 323
- 8.0. Wprowadzenie 325
- 8.1. Sterowanie obrotem za pomocą serwomechanizmu 328
- 8.2. Sterowanie obrotem serwomechanizmu za pomocą potencjometru lub czujnika 330
- 8.3. Sterowanie prędkością serwomechanizmów przystosowanych do pracy ciągłej 332
- 8.4. Sterowanie serwomechanizmami za pomocą poleceń wysyłanych z komputera 334
- 8.5. Sterowanie silnikiem bezszczotkowym (za pomocą hobbystycznego regulatora prędkości) 336
- 8.6. Sterowanie solenoidami i przekaźnikami 337
- 8.7. Wywoływanie wibracji obiektu 339
- 8.8. Sterowanie silnikiem szczotkowym za pomocą tranzystora 341
- 8.9. Sterowanie kierunkiem obrotu silnika szczotkowego za pomocą mostku H 343
- 8.10. Sterowanie kierunkiem obrotu i prędkością silnika szczotkowego za pomocą mostku H 346
- 8.11. Stosowanie czujników do sterowania kierunkiem obrotu i prędkością silników szczotkowych 348
- 8.12. Sterowanie bipolarnym silnikiem krokowym 354
- 8.13. Sterowanie bipolarnym silnikiem krokowym (za pomocą płytki EasyDriver) 358
- 8.14. Sterowanie unipolarnym silnikiem krokowym za pomocą sterownika ULN2003A 361
- 9.0. Wprowadzenie 365
- 9.1. Granie dźwięków 368
- 9.2. Odtwarzanie prostej melodii 371
- 9.3. Generowanie więcej niż jednego dźwięku jednocześnie 372
- 9.4. Generowanie dźwięków niekolidujące z PWM 374
- 9.5. Sterowanie MIDI 377
- 9.6. Utworzenie syntezatora audio 380
- 9.7. Osiągnięcie wysokiej jakości syntezy audio 381
- 10.0. Wprowadzenie 385
- 10.1. Odbieranie sygnałów z pilota na podczerwień 386
- 10.2. Odkodowywanie sygnałów podczerwieni 389
- 10.3. Naśladowanie sygnałów pilota 392
- 10.4. Sterowanie aparatem cyfrowym 395
- 10.5. Sterowanie urządzeniami na prąd zmienny przez zhakowanie zdalnie sterowanego przełącznika 398
- 11.0. Wprowadzenie 403
- 11.1. Tekstowe wyświetlacze LCD 403
- 11.2. Formatowanie tekstu 407
- 11.3. Włączanie i wyłączanie kursora i wyświetlacza 410
- 11.4. Przewijanie tekstu 411
- 11.5. Wyświetlanie znaków specjalnych 414
- 11.6. Tworzenie własnych znaków 417
- 11.7. Wyświetlanie symboli złożonych z kilku znaków 419
- 11.8. Wyświetlanie pikseli mniejszych niż pojedynczy znak 421
- 11.9. Wybór graficznego wyświetlacza LCD 424
- 11.10. Sterowanie kolorowym wyświetlaczem LCD 426
- 11.11. Sterowanie monochromatycznym wyświetlaczem OLED 429
- 12.0. Wprowadzenie 435
- 12.1. Stosowanie funkcji millis do pomiaru czasu 435
- 12.2. Tworzenie przerw w szkicu 436
- 12.3. Precyzyjne mierzenie długości impulsu 440
- 12.4. Wykorzystanie Arduino jako zegarka 442
- 12.5. Regularne wywoływanie funkcji 449
- 12.6. Korzystanie z zegara czasu rzeczywistego 453
- 13.0. Wprowadzenie 457
- 13.1. Podłączanie kilku urządzeń I2C 463
- 13.2. Podłączanie kilku urządzeń SPI 466
- 13.3. Praca z układem scalonym I2C 469
- 13.4. Zwiększenie liczby wejść i wyjść za pomocą ekspandera wyprowadzeń I2C 473
- 13.5. Komunikacja między kilkoma płytkami Arduino 476
- 13.6. Korzystanie z akcelerometru wbudowanego w kontrolerze Wii 480
- 14.0. Wprowadzenie 487
- 14.1. Wysyłanie wiadomości za pomocą tanich modułów bezprzewodowych 487
- 14.2. Podłączenie Arduino przez ZigBee lub sieć 802.15.4 494
- 14.3. Wysyłanie wiadomości do konkretnego XBee 501
- 14.4. Przesyłanie danych z czujników między modułami XBee 504
- 14.5. Włączanie elementu wykonawczego za pomocą XBee 509
- 14.6. Łączenie się z urządzeniami wyposażonymi w Bluetooth Classic 514
- 14.7. Łączenie się z urządzeniami za pomocą Bluetootha Low Energy 517
- 15.0. Wprowadzenie 521
- 15.1. Łączenie się z siecią Ethernet 523
- 15.2. Automatyczne uzyskiwanie swojego adresu IP 527
- 15.3. Wysyłanie i odbieranie prostych wiadomości 528
- 15.4. Użycie Arduino z wbudowanym Wi-Fi 536
- 15.5. Łączenie się z Wi-Fi za pomocą niedrogich modułów 539
- 15.6. Wyciąganie danych z odpowiedzi z serwera 544
- 15.7. Żądanie danych z serwera sieciowego w formacie XML 549
- 15.8. Arduino jako serwer sieciowy 551
- 15.9. Obsługa przychodzących żądań sieciowych 556
- 15.10. Obsługa przychodzących żądań dla określonych stron 560
- 15.11. Formatowanie odpowiedzi z serwera za pomocą HTML 565
- 15.12. Pobieranie danych z serwera za pomocą formularzy (POST) 569
- 15.13. Obsługa stron internetowych z dużą ilością danych 572
- 15.14. Publikowanie wiadomości na Twitterze 579
- 15.15. Wymiana danych w internecie rzeczy 582
- 15.16. Wysyłanie danych do brokera MQTT 583
- 15.17. Subskrypcja danych z brokera MQTT 585
- 15.18. Pobieranie godziny i daty z internetowego serwera czasu 587
- 16.0. Wprowadzenie 593
- 16.1. Korzystanie z bibliotek wbudowanych w Arduino IDE 593
- 16.2. Instalacja bibliotek zewnętrznych 597
- 16.3. Modyfikacja biblioteki 598
- 16.4. Tworzenie własnych bibliotek 602
- 16.5. Tworzenie bibliotek wykorzystujących inne biblioteki 607
- 16.6. Aktualizacja bibliotek niestandardowych dla Arduino 1.0 612
- 17.0. Wprowadzenie 615
- 17.1. Zrozumienie procesu kompilacji i wgrywania kodu źródłowego na płytkę 616
- 17.2. Określanie ilości zajętej i wolnej pamięci RAM 619
- 17.3. Przechowywanie danych liczbowych w pamięci flash i ich pobieranie 622
- 17.4. Przechowywanie łańcuchów znaków w pamięci flash i ich pobieranie 625
- 17.5. Stosowanie #define i const zamiast liczb całkowitych 627
- 17.6. Stosowanie kompilacji warunkowych 628
- 18.0. Wprowadzenie 631
- 18.1. Przechowywanie danych w nieulotnej pamięci EEPROM 636
- 18.2. Automatyczne wykonywanie operacji po zmianie stanu pinu 639
- 18.3. Wykonywanie operacji cyklicznych 642
- 18.4. Ustawianie impulsu szerokości i długości licznika 644
- 18.5. Tworzenie generatora impulsów 646
- 18.6. Zmiana częstotliwości PWM licznika 649
- 18.7. Zliczanie impulsów 651
- 18.8. Dokładny pomiar impulsów 653
- 18.9. Szybki pomiar wartości analogowych 656
- 18.10. Zmniejszenie zużycia baterii 658
- 18.11. Bardzo szybkie ustawienie pinów cyfrowych 660
- 18.12. Wgrywanie szkiców za pomocą programatora 663
- 18.13. Zastępowanie programu rozruchowego Arduino 664
- 18.14. Poruszanie kursorem myszki na komputerze (PC lub Mac) 665
Wstęp 11
1. Wprowadzenie do Arduino 21
2. Programowanie w Arduino 51
3. Działania matematyczne 101
4. Komunikacja szeregowa 123
5. Proste wejścia cyfrowe i analogowe 183
6. Odczytywanie informacji wejściowych z czujników 219
7. Optyczne urządzenia wyjścia 275
8. Fizyczne urządzenia wyjścia 325
9. Dźwiękowe urządzenia wyjścia 365
10. Zdalne sterowanie 385
11. Wyświetlacze 403
12. Godziny i daty 435
13. Komunikacja za pomocą I2C i SPI 457
14. Prosta komunikacja bezprzewodowa 487
15. Wi-Fi i Ethernet 521
16. Stosowanie, modyfikowanie i tworzenie bibliotek 593
17. Zaawansowane techniki programowania i obsługa pamięci 615
18. Bezpośrednie korzystanie ze sprzętu kontrolera 631
A. Komponenty elektroniczne 669
B. Czytanie schematów i dokumentacji 675
C. Budowa obwodu 681
D. Wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów z programem 685
E. Wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów ze sprzętem 689
F. Piny cyfrowe i analogowe 691
G. Tabela ASCII i rozszerzony zestaw znaków 695
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III Michael Margolis, Brian Jepson, Nicholas Robert Weldin (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)