Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe Jonathan LeBlanc
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Jonathan LeBlanc
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 576
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe
Jedyny podręcznik o platformie OpenSocial!
Serwisy społecznościowe w zasadzie z dnia na dzień opanowały Internet. Mówią o nich wszyscy i korzystają z nich wszyscy! Przez krótki okres używały ich tylko osoby prywatne, jednak błyskawicznie ich potencjał dostrzegły także firmy. Jest to dla nich najprawdopodobniej najlepszy kanał komunikacji z klientami. Dlatego podczas tworzenia nowych rozwiązań czy nowych serwisów warto rozważyć integrację z popularnymi serwisami społecznościowymi oraz wprowadzenie własnych elementów tego typu.
To zadanie ma ułatwić platforma OpenSocial, na której koncentruje się ta książka. Dowiesz się stąd, jak tworzyć niezależne aplikacje dla istniejących serwisów, jak budować grafy powiązań społecznościowych oraz tworzyć produkty spełniające oczekiwania samego autora jako użytkownika usług społecznościowych.
W trakcie lektury nauczysz się odwzorowywać relacje pomiędzy użytkownikami oraz dostosowywać dostarczane im treści na podstawie danych zawartych w ich profilach. Ponadto zdobędziesz solidną dawkę wiedzy na temat bezpieczeństwa oraz najlepszych technik autoryzacji użytkowników na platformie OpenSocial. Sprawdzisz, jak przenieść aplikację napisaną dla Facebooka na platformę OpenSocial, oraz poznasz niuanse konfigurowania środowiska produkcyjnego. Książka ta jest wyjątkową pozycją na rynku, poświęconą platformie OpenSocial. Wykorzystaj jej potencjał i stwórz nowatorskie oprogramowanie!
Poznaj możliwości platformy OpenSocial!
- Skonfiguruj środowisko produkcyjne
- Odwzoruj relacje pomiędzy użytkownikami
- Stwórz interesujące gadżety
- Skorzystaj z zaawansowanych mechanizmów identyfikacji
- Przenieś aplikację z serwisu Facebook na platformę OpenSocial
Postaw na otwarte standardy!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Social networking has made one thing clear: websites and applications need to provide users with experiences tailored to their preferences. This in-depth guide shows you how to build rich social frameworks, using open source technologies and specifications. You'll learn how to create third-party applications for existing sites, build engaging socia-
- ePub + Mobi pkt
(126,65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Developers, designers, engineers, and creators can no longer afford to pass responsibility for identity and data security onto others. Web developers who don’t understand how to obscure data in transmission, for instance, can open security flaws on a site without realizing it. With this practical guide, you’ll learn how and why everyone working on-
- ePub + Mobi pkt
(118,15 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, przekazania wrażliwych plików, przelania znacznych sum pieniędzy i świadomego podjęcia działań, które zdecydowanie nie są w najlepszym interesie osób, które wykonują te czynności. Książka Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami opisuje te sztuczki, aby umożliwić specjalistom zajmującym się bezpieczeństwem danych wykorzystanie tych umiejętności w celu odkrycia i wyeliminowania słabości zabezpieczeń. Niniejsza pozycja zarówno przedstawia techniki takie, jak modelowanie komunikacji, mentalność plemienna, obserwacja bądź manipulacja, jak i prezentuje wskazówki umożliwiające rozpoznanie, zwalczanie i zapobieganie atakom wykorzystującym inżynierię społeczną.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy — czeladnik, rzemieślnik, mistrz — muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku — i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
W nowym wydaniu uwzględniono zmiany, jakie zaszły w świecie AVR w ciągu ostatnich 3 lat, czyli np. zmianę AVR Studio na Atmel Studio. Znajdziesz tu podstawy posługiwania się nowym IDE, tworzenia oraz debugowania w nim projektów. Dowiesz się więcej o zmianach w kompilatorze avr-gcc, a szczególnie o tzw. nazwanych przestrzeniach adresowych, które ułatwiły dostęp do danych umieszczonych w pamięci FLASH mikrokontrolera. Odkryjesz, jak wykorzystać piloty telewizyjne do sterowania pisanym programem i jak połączyć program w C z asemblerem. Miłośnicy LED-ów zrozumieją, jak obsługiwać wielokolorowe matryce z wykorzystaniem peryferii dostępnych w AVR oraz jak sprzętowo realizować wymianę danych z popularnymi diodami ze sterownikiem WS2812B. Jeśli chcesz, by mikrokontroler stał się Twoim sprzymierzeńcem, musisz przeczytać tę książkę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek.- Druk
Czasowo niedostępna
-
Unlock the power of BPMN, automation, and business process modeling to streamline workflows and drive digital success. This book provides strategies to optimize processes, enhance efficiency, and stay competitive in a fast-changing landscape.
-
- pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
-
Full-Stack React, TypeScript, and Node, 2nd Edition is a hands-on guide to modern web development. Master React 19, TypeScript, Node.js, and Express while learning JWT authentication, Prisma ORM, and deploying with Docker on AWS.
-
- pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
-
Advance in your software career with the GitHub Foundations Certification guide, paving the way for future innovation. Through tutorials, projects, and self-assessments, master open source, GitHub navigation, and advanced Git techniques.
-
- pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
-
The book covers Go microservice development, covering the basics for beginners and best practices for structuring Go apps. Novice as well seasoned developers will gain insights into managing and scaling microservices.
-
- pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta praktyczna książka ułatwi Ci optymalne używanie narzędzi AI na wszystkich etapach tworzenia oprogramowania. Niezależnie od Twojego doświadczenia nauczysz się korzystać z szerokiej gamy rozwiązań: od dużych modeli językowych ogólnego przeznaczenia (ChatGPT, Gemini i Claude) po systemy przeznaczone do kodowania (GitHub Copilot, Tabnine, Cursor i Amazon CodeWhisperer). Poznasz również metodykę programowania modułowego, która efektywnie współgra z technikami pisania promptów do generowania kodu. W książce znajdziesz także najlepsze sposoby zastosowania uniwersalnych modeli LLM w nauce języka programowania, wyjaśnianiu kodu lub przekładaniu go na inny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Nawet jeśli nie darzysz królowej nauk płomiennym uczuciem, dzięki temu kompleksowemu opracowaniu z łatwością poradzisz sobie z jej lepszym poznaniem. Nie znajdziesz tu skomplikowanych teorii naukowych, tylko przystępnie podane koncepcje matematyczne niezbędne do rozwoju w dziedzinie sztucznej inteligencji, w szczególności do praktycznego stosowania najnowocześniejszych modeli. Poznasz takie zagadnienia jak regresja, sieci neuronowe, sieci konwolucyjne, optymalizacja, prawdopodobieństwo, procesy Markowa, równania różniczkowe i wiele innych w ekskluzywnym kontekście sztucznej inteligencji. Książkę docenią pasjonaci nowych technologii, twórcy aplikacji, inżynierowie i analitycy danych, a także matematycy i naukowcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To trzecie wydanie przejrzystego przewodnika, który ułatwi Ci naukę programowania w Pythonie. Zaczniesz od przyswojenia podstawowych pojęć programistycznych, aby wkrótce płynnie posługiwać się funkcjami i strukturami danych. Zdobędziesz też umiejętność programowania zorientowanego obiektowo. W tym zaktualizowanym wydaniu znajdziesz również wskazówki, dzięki którym zastosujesz duże modele językowe, takie jak ChatGPT, do nauki programowania. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne zapytania dla tych modeli, a także jak testować i debugować kod Pythona. Dzięki ćwiczeniom, zamieszczonym w każdym rozdziale, będziesz stopniowo szlifować umiejętności programistyczne, a zasugerowane w książce strategie pomogą Ci w unikaniu frustrujących błędów — w ten sposób szybko nauczysz się tworzyć poprawny kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
48.69 zł
74.90 zł (-35%) -
Promocja
Jako menedżer działu inżynierii oprogramowania wiesz już wszystko. Uznajesz, że czas pomyśleć o wyższym stanowisku. Tak, chcesz spróbować swoich sił jako dyrektor! Zacznij jednak od chwili namysłu. Jeśli uważnie przyjrzysz się karierom świeżo upieczonych dyrektorów, zauważysz, że wielu z nich rozpoczyna pracę na tym stanowisku z entuzjazmem tylko po to, by w ciągu 18 miesięcy odejść sfrustrowanym. Jak nie podzielić ich losu?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przyswoisz różne techniki, które pomogą Ci stać się bardziej produktywnym analitykiem danych. Najpierw zapoznasz się z tematami związanymi z rozumieniem danych i umiejętnościami miękkimi, które okazują się konieczne w pracy dobrego danologa. Dopiero potem skupisz się na kluczowych aspektach uczenia maszynowego. W ten sposób stopniowo przejdziesz ścieżkę od przeciętnego kandydata do wyjątkowego specjalisty data science. Umiejętności opisane w tym przewodniku przez wiele lat były rozpoznawane, katalogowane, analizowane i stosowane do generowania wartości i szkolenia danologów w różnych firmach i branżach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Ebooka "Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Programming Social Applications: Building Viral Experiences with OpenSocial, OAuth, OpenID, and Distributed Web Framework
- Tłumaczenie:
- Mikołaj Szczepaniak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3944-1, 9788324639441
- Data wydania książki drukowanej :
- 2012-12-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-3945-8, 9788324639458
- Data wydania ebooka :
-
2012-12-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 11678
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie
Programowanie » Inne - Programowanie
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Czym jest kontener aplikacji społecznościowych? (22)
- Profil użytkownika (23)
- Znajomi i powiązania użytkownika (24)
- Strumień aktywności użytkowników (24)
- Implementacja zastrzeżonych i otwartych standardów (25)
- Implementacja zastrzeżona (25)
- Implementacja typu open source (26)
- Dlaczego w tej książce zostaną omówione otwarte standardy? (27)
- Wbudowana aplikacja - tworzenie rozwiązań w ramach czarnej skrzynki (27)
- Wbudowane zabezpieczenia aplikacji (29)
- Ataki XSS (30)
- Zasada tego samego pochodzenia i starsze przeglądarki (30)
- Pobieranie plików bez wiedzy użytkownika (31)
- Zabezpieczanie aplikacji (31)
- Aplikacja zewnętrzna - integracja danych serwisu społecznościowego poza kontenerem (31)
- Widoki aplikacji (32)
- Widok domowy (mały) (33)
- Widok profilu (mały) (34)
- Widok kanwy (duży) (35)
- Domyślny widok (dowolny) (36)
- Zagadnienia związane z uprawnieniami aplikacji (37)
- Aplikacje strony klienckiej kontra aplikacje serwera (38)
- Stosowanie systemów szablonów w warstwie znaczników (38)
- Stosowanie mieszanego środowiska serwera i klienta (39)
- Opóźnianie ładowania mniej ważnej treści (40)
- Kiedy dobra aplikacja okazuje się zła? (40)
- Przenośna aplikacja z animacjami (41)
- Niedopracowany widok (42)
- Aplikacja kopiująca widoki (43)
- Aplikacja prezentująca zbyt dużo informacji (43)
- Nierentowna aplikacja (44)
- Aplikacja informacyjna (45)
- Studia przypadków dla modeli aplikacji (46)
- Studium przypadku: gra społecznościowa ze znajomymi (46)
- Studium przypadku: aplikacje sprzedaży produktów (50)
- Studium przypadku: aplikacje uwzględniające położenie użytkownika (53)
- Krótkie wskazówki na początek (56)
- Należy zdefiniować docelowych odbiorców (57)
- Możliwie wczesne budowanie punktów integracji z serwisem społecznościowym (57)
- Budowanie z myślą o elementach komercyjnych (57)
- Tworzenie dopracowanych, atrakcyjnych widoków (58)
- Graf powiązań społecznościowych w internecie (59)
- Stosowanie grafu rzeczywistych powiązań społecznościowych w wirtualnym świecie (61)
- Automatyczne dzielenie użytkowników na klastry (62)
- Prywatność i bezpieczeństwo (62)
- Budowanie zaufania (63)
- Udostępnianie prywatnych danych użytkownika: model opt-in kontra model opt-out (63)
- Model udostępniania za zgodą użytkownika (opt-in) (63)
- Model wyłączania udostępniania na wniosek użytkownika (opt-out) (64)
- Zrozumienie modelu relacji (65)
- Model śledzenia (65)
- Model połączeń (66)
- Model grupowy (67)
- Relacje kontra podmioty (71)
- Budowanie związków społecznościowych - analiza grafu powiązań społecznościowych Facebooka (72)
- Budowanie na bazie rzeczywistych tożsamości (72)
- Zrozumienie najskuteczniejszych kanałów komunikacji (73)
- Budowanie grup użytkowników (74)
- Unikanie grafów nieistotnych powiązań społecznościowych (74)
- Wskazywanie lubianych i nielubianych podmiotów za pośrednictwem protokołu OpenLike (75)
- Integracja widgetu OpenLike (75)
- Sposób prezentowania oznaczeń "Lubię to" (76)
- Podsumowanie (76)
- Czego nauczysz się w tym rozdziale? (79)
- Apache Shindig (79)
- Konfiguracja kontenera Shindig (80)
- Instalacja kontenera Shindig w systemie Mac OS X (Leopard) (81)
- Instalacja kontenera Shindig w systemie Windows (84)
- Testowanie instalacji kontenera Shindig (86)
- Partuza (87)
- Wymagania (88)
- Instalacja kontenera Partuza w systemie Mac OS X (Leopard) (88)
- Instalacja kontenera Partuza w systemie Windows (91)
- Testowanie instalacji kontenera Partuza (96)
- Specyfikacja gadżetu OpenSocial w formacie XML (96)
- Konfigurowanie aplikacji za pomocą węzła ModulePrefs (97)
- Elementy Require i Optional (98)
- Element Preload (98)
- Element Icon (99)
- Element Locale (99)
- Element Link (100)
- Definiowanie preferencji użytkownika (101)
- Wyliczeniowe typy danych (103)
- Treść aplikacji (103)
- Definiowanie widoków treści (104)
- Treść wbudowana kontra treść zewnętrzna (110)
- Budowanie kompletnego gadżetu (111)
- Czego nauczysz się w tym rozdziale? (115)
- Dołączanie bibliotek JavaScriptu z funkcjami standardu OpenSocial (116)
- Dynamiczne ustawianie wysokości widoku gadżetu (117)
- Umieszczanie animacji Flash w ramach gadżetu (118)
- Wyświetlanie komunikatów dla użytkowników (119)
- Tworzenie komunikatu (120)
- Określanie położenia okien komunikatów (123)
- Definiowanie stylów komunikatów i okien (125)
- Zapisywanie stanu z preferencjami użytkownika (127)
- Programowe ustawianie tytułu gadżetu (129)
- Integracja interfejsu użytkownika gadżetu z podziałem na zakładki (130)
- Podstawowy gadżet (131)
- Tworzenie zakładki na podstawie kodu języka znaczników (131)
- Tworzenie zakładki w kodzie JavaScriptu (132)
- Uzyskiwanie i ustawianie informacji na temat obiektu TabSet (134)
- Rozszerzanie kontenera Shindig o własne biblioteki języka JavaScript (136)
- Budowanie kompletnego gadżetu (140)
- Przygotowanie specyfikacji XML gadżetu (140)
- Wyświetlanie gadżetu przy użyciu kontenera Shindig (144)
- Czego nauczysz się w tym rozdziale? (145)
- Ocena obsługi standardu OpenSocial (145)
- Podstawowe elementy specyfikacji OpenSocial (147)
- Specyfikacja podstawowego serwera API (148)
- Specyfikacja podstawowego kontenera gadżetów (148)
- Specyfikacja serwera społecznościowego interfejsu API (149)
- Specyfikacja kontenera gadżetów społecznościowych (149)
- Specyfikacja kontenera OpenSocial (150)
- Tworzenie rozwiązań dla wielu kontenerów i przenoszenie aplikacji (150)
- Stosowanie mieszanego środowiska klient-serwer (151)
- Oddzielanie funkcji społecznościowych od podstawowego kodu aplikacji (151)
- Unikanie znaczników właściwych konkretnym kontenerom (151)
- Przenoszenie aplikacji z Facebooka do kontenera OpenSocial (152)
- Stosowanie ramek iframe dla konstrukcji niebędących aplikacjami społecznościowymi (152)
- Wyodrębnianie logiki funkcji Facebooka (153)
- Oddzielenie kodu znaczników (wizualizacji) od logiki programu (153)
- Stosowanie punktów końcowych REST zamiast języka FQL (153)
- Stosowanie implementacji z zasadniczą częścią kodu po stronie serwera (154)
- Personalizacja aplikacji na podstawie danych zawartych w profilu (154)
- Obiekt Person (154)
- Metody wymiany danych obiektu Person (155)
- Pola dostępne w ramach obiektu Person (160)
- Rozszerzanie obiektu Person (183)
- Uzyskiwanie profilu użytkownika (189)
- Promowanie aplikacji z wykorzystaniem znajomych użytkownika (191)
- Generowanie żądań dotyczących znajomych użytkownika (192)
- Budowanie kompletnego gadżetu (193)
- Specyfikacja gadżetu (193)
- Kod języka znaczników (194)
- Kod języka JavaScript (195)
- Uruchamianie gadżetu (197)
- Czego nauczysz się w tym rozdziale? (200)
- Promocja aplikacji za pomocą strumienia aktywności w kontenerze OpenSocial (200)
- Personalizacja aplikacji na podstawie powiadomień w strumieniu aktywności (201)
- Generowanie powiadomień w celu zwiększania liczby użytkowników (202)
- Pasywne i bezpośrednie publikowanie powiadomień aplikacji (205)
- Bezpośrednie publikowanie powiadomień aplikacji (206)
- Pasywne publikowanie powiadomień aplikacji (207)
- Zrównoważone publikowanie powiadomień (209)
- Generowanie żądań AJAX i żądań dostępu do danych zewnętrznych (210)
- Generowanie standardowych żądań dostępu do danych (211)
- Umieszczanie treści w żądaniach danych (212)
- Używanie autoryzowanych żądań do zabezpieczania połączeń (213)
- Budowanie kompletnego gadżetu (221)
- Czego nauczysz się w tym rozdziale? (225)
- Potokowe przesyłanie danych (225)
- Rodzaje żądań danych (228)
- Udostępnianie danych dla żądań zewnętrznych (233)
- Korzystanie z potokowego przesyłania danych po stronie klienta (234)
- Obsługa błędów generowanych przez potok danych (237)
- Parametry dynamiczne (238)
- Szablony OpenSocial (240)
- Alternatywny model kodu języka znaczników i danych (241)
- Wyświetlanie szablonów (243)
- Wyrażenia (247)
- Zmienne specjalne (248)
- Wyrażenia warunkowe (250)
- Przetwarzanie treści w pętli (253)
- Łączenie potokowego przesyłania danych i szablonów (258)
- Pozostałe znaczniki specjalne (260)
- Biblioteki szablonów (262)
- Interfejs API języka JavaScript (265)
- Kilka dodatkowych znaczników - język znaczników OpenSocial (270)
- Wyświetlanie nazwiska użytkownika - znacznik os:Name (271)
- Lista wyboru użytkownika - znacznik os:PeopleSelector (271)
- Wyświetlanie odznaki użytkownika - znacznik os:Badge (272)
- Ładowanie zewnętrznego kodu HTML - znacznik os:Get (272)
- Obsługa lokalizacji za pomocą pakietów komunikatów (272)
- Biblioteki API protokołu OpenSocial REST (275)
- Dostępne biblioteki (275)
- Przyszłość standardu OpenSocial: obszary rozwoju (276)
- Kontenery korporacyjne (276)
- Mobilna rewolucja (277)
- Rozproszone frameworki internetowe (277)
- Standard OpenSocial i rozproszone frameworki internetowe (277)
- Standard Activity Streams (278)
- Protokół PubSubHubbub (278)
- Protokół Salmon (279)
- Protokół Open Graph (280)
- Budowanie kompletnego gadżetu (281)
- Czego nauczysz się w tym rozdziale? (287)
- Wykonywanie zewnętrznego kodu za pośrednictwem ramek iframe (288)
- Bezpieczny model - projekt Caja (288)
- Dlaczego warto używać kompilatora Caja? (289)
- Rodzaje ataków - jak Caja chroni użytkownika? (289)
- Przekierowywanie użytkowników bez ich zgody (290)
- Śledzenie historii przeglądarki użytkownika (290)
- Wykonywanie dowolnego kodu za pomocą funkcji document.createElement (291)
- Rejestrowanie klawiszy naciskanych przez użytkownika (291)
- Konfiguracja kompilatora Caja (293)
- Przetwarzanie skryptów za pomocą kompilatora Caja z poziomu wiersza poleceń (295)
- Zabezpieczanie kodu HTML-a i JavaScriptu (295)
- Zmiana docelowego formatu kodu (300)
- Uruchamianie kompilatora Caja z poziomu aplikacji internetowej (301)
- Stosowanie kompilatora Caja dla gadżetu OpenSocial (303)
- Dodawanie kompilatora Caja do gadżetu (303)
- Praktyczny przykład (304)
- Wczesne wykrywanie niebezpiecznych elementów JavaScriptu za pomocą narzędzia JSLint (305)
- Eksperymenty w środowisku Caja Playground (306)
- Wskazówki dotyczące pracy w środowisku Caja (306)
- Implementacja modułowego kodu - kompilatora Caja nie należy stosować dla całego projektu (307)
- Stosowanie wstępnie przetworzonych bibliotek JavaScriptu (308)
- Nie należy używać Firebuga dla przetworzonego kodu źródłowego JavaScriptu (309)
- Nie należy umieszczać zdarzeń w kodzie języka znaczników (309)
- Centralizacja kodu JavaScriptu - stosowanie wyłącznie żądań danych i kodu języka znaczników (311)
- Lżejsza alternatywa dla kompilatora Caja: narzędzie ADsafe (312)
- ADsafe kontra Caja - którego narzędzia używać? (313)
- Jak zaimplementować środowisko ADsafe? (314)
- Konfiguracja obiektu środowiska ADsafe (314)
- Obiekt DOM (315)
- Wybór konkretnych węzłów DOM za pomocą zapytań (317)
- Praca z obiektami pakietów (321)
- Dołączanie zdarzeń (327)
- Definiowanie bibliotek (328)
- Budowanie kompletnego gadżetu (329)
- Źródło danych (330)
- Sekcja nagłówkowa: dołączane skrypty i style (330)
- Ciało: warstwa języka znaczników (332)
- Ciało: warstwa języka JavaScript (332)
- Ostateczny wynik (334)
- Podsumowanie (335)
- Punkt wyjścia - uwierzytelnianie podstawowe (337)
- Implementacja uwierzytelniania podstawowego - jak to działa? (338)
- Wady stosowania uwierzytelniania podstawowego (339)
- Standard OAuth 1.0a (340)
- Przepływ pracy w standardzie OAuth 1.0a (341)
- Standard OAuth z perspektywy użytkownika końcowego (348)
- Dwuetapowa autoryzacja OAuth kontra trzyetapowa autoryzacja OAuth (350)
- Przykład implementacji trzyetapowej autoryzacji OAuth (354)
- Narzędzia i wskazówki związane z diagnozowaniem problemów (369)
- OAuth 2 (373)
- Przepływ pracy w standardzie OAuth 2 (373)
- Przykład implementacji: Facebook (381)
- Przykład implementacji: żądanie dodatkowych informacji na temat użytkownika w procesie autoryzacji OAuth w serwisie Facebook (392)
- Przykład implementacji: aplikacja z perspektywy użytkownika końcowego (394)
- Wskazówki dotyczące diagnozowania problemów z żądaniami (396)
- Podsumowanie (400)
- Czego nauczysz się w tym rozdziale? (401)
- Protokół Open Graph - definiowanie stron internetowych jako obiektów społecznościowych (402)
- Wzloty i upadki metadanych (403)
- Działanie protokołu Open Graph (403)
- Implementacja protokołu Open Graph (404)
- Rzeczywisty przykład: implementacja protokołu Open Graph w serwisie Facebook (410)
- Praktyczna implementacja: odczytywanie danych protokołu Open Graph ze źródła w internecie (413)
- Wady protokołu Open Graph (419)
- Strumienie aktywności: standaryzacja aktywności społecznościowych (420)
- Dlaczego warto zdefiniować standard dla aktywności? (421)
- Implementacja standardu Activity Streams (421)
- Typy obiektów (424)
- Czasowniki (426)
- WebFinger - rozszerzanie grafu powiązań społecznościowych na podstawie adresów poczty elektronicznej (429)
- Od finger do WebFinger: geneza protokołu WebFinger (429)
- Implementacja protokołu WebFinger (430)
- Wady protokołu WebFinger (432)
- Protokół OExchange - budowanie grafu udostępniania treści społecznościowych (433)
- Jak działa protokół OExchange? (433)
- Zastosowania protokołu OExchange (434)
- Implementacja protokołu OExchange (435)
- Protokół PubSubHubbub: rozpowszechnianie treści (440)
- Jak działa protokół PubSubHubbub? (441)
- Zalety z perspektywy wydawców i subskrybentów (443)
- Serwery hubów i usługi implementacji (445)
- Biblioteki przepływu pracy (445)
- Budowanie wydawcy w języku PHP (446)
- Budowanie wydawcy w języku Python (448)
- Budowanie subskrybenta w języku PHP (450)
- Budowanie subskrybenta w języku Python (452)
- Protokół Salmon: ujednolicenie stron konwersacji (455)
- Działanie protokołu Salmon (455)
- Budowanie rozwiązań na bazie protokołu PubSubHubbub (457)
- Ochrona przed nadużyciami i spamem (458)
- Przegląd implementacji (459)
- Podsumowanie (460)
- Standard OpenID (461)
- Klucz do sukcesu - decentralizacja (462)
- Udoskonalenia względem tradycyjnego logowania (462)
- Dostęp do istniejącej bazy danych użytkowników i grafu powiązań społecznościowych (462)
- Czy już teraz dysponuję implementacją standardu OpenID? Gdzie mam jej szukać? (463)
- Procedura uwierzytelniania OpenID (464)
- Krok 1.: żądanie logowania przy użyciu identyfikatora OpenID (464)
- Krok 2.: operacja odkrywania w celu wyznaczenia adresu URL punktu końcowego (465)
- Krok 3.: żądanie uwierzytelnienia użytkownika (466)
- Krok 4.: udostępnienie stanu sukcesu lub niepowodzenia (467)
- Dostawcy OpenID (469)
- Omijanie problemów odkrywania domen w standardzie OpenID (469)
- Rozszerzenia standardu OpenID (471)
- Rozszerzenie Simple Registration (472)
- Rozszerzenie Attribute Exchange (473)
- Rozszerzenie Provider Authentication Policy Extension (479)
- Aktualnie tworzone rozszerzenia (483)
- Przykład implementacji: OpenID (484)
- Implementacja standardu OpenID w języku PHP (485)
- Implementacja standardu OpenID w języku Python (497)
- Typowe błędy i techniki diagnostyczne (508)
- Niezgodność adresu URL wywołań zwrotnych (509)
- Brak możliwości odkrycia identyfikatora OpenID (509)
- Podsumowanie (510)
- Rozszerzenie hybrydy standardów OpenID i OAuth (511)
- Istniejące implementacje (512)
- Kiedy należy używać standardu OpenID, a kiedy jego hybrydy ze standardem OAuth? (512)
- Pytania, na które warto sobie odpowiedzieć przed wybraniem właściwego rozwiązania (512)
- Zalety i wady: standardowa implementacja OpenID (513)
- Zalety i wady: uwierzytelnianie hybrydowe (514)
- Przebieg uwierzytelniania w modelu hybrydowym na bazie standardów OpenID i OAuth (515)
- Kroki 1. i 2.: odkrywanie (pierwsze dwa kroki procedury OpenID) (516)
- Krok 3.: akceptacja uprawnień przez użytkownika (516)
- Krok 4.: przekazanie stanu akceptacji/odrzucenia żądania OpenID i parametrów rozszerzenia hybrydowego (517)
- Krok 5.: wymiana wstępnie zaakceptowanego tokenu żądania na token dostępu (519)
- Krok 6.: generowanie podpisanych żądań dostępu do chronionych danych użytkownika (520)
- Przykład implementacji: OpenID, OAuth i Yahoo! (521)
- Konfiguracja aplikacji: uzyskanie kluczy standardu OAuth na potrzeby procesu uwierzytelniania hybrydowego (521)
- Implementacja uwierzytelniania hybrydowego w języku PHP (522)
- Implementacja uwierzytelniania hybrydowego w języku Python (533)
- Podsumowanie (546)
Słowo wstępne (15)
1. Podstawowe pojęcia związane z kontenerem aplikacji społecznościowych (21)
2. Odwzorowywanie relacji użytkowników na podstawie grafu powiązań społecznościowych (59)
3. Tworzenie podstawowych elementów platformy aplikacji społecznościowych (79)
4. Definiowanie funkcji za pomocą odwołań JavaScriptu do elementów standardu OpenSocial (115)
5. Przenoszenie aplikacji, profili i znajomych (145)
6. Aktywność użytkowników, publikowanie powiadomień aplikacji i żądanie danych w kontenerze OpenSocial (199)
7. Zaawansowane techniki OpenSocial i przyszłość tego standardu (225)
8. Zagadnienia związane z bezpieczeństwem aplikacji społecznościowych (287)
9. Zabezpieczanie dostępu do grafu powiązań społecznościowych za pomocą standardu OAuth (337)
10. Przyszłość serwisów społecznościowych: definiowanie obiektów społecznościowych za pośrednictwem rozproszonych frameworków sieciowych (401)
11. Rozszerzanie grafu powiązań społecznościowych za pomocą standardu OpenID (461)
12. Uwierzytelnianie hybrydowe - wygoda użytkownika i pełen dostęp do profilu (511)
Dodatek A Podstawowe zagadnienia związane z budową aplikacji internetowych (547)
Dodatek B Słownik pojęć (563)
Skorowidz (567)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Potraktuj tę książkę jako świetnego towarzysza wycieczek. Zawarte w tym przewodniku barwne ilustracje i wyczerpujące, przejrzyście podane informacje sprawią, że inaczej spojrzysz na różne elementy konstrukcji technicznych. Zrozumiesz fascynujące szczegóły działania urządzeń stworzonych przez ludzi. Nauczysz się rozpoznawać cechy charakterystyczne sieci elektroenergetycznej, dróg, kolei, mostów, tuneli, dróg wodnych i innych rozwiązań technicznych. Przekonasz się, jak wielką przyjemność daje „wypatrywanie infrastruktury”, a odkrywanie przeznaczenia napotkanych urządzeń stanie się Twoim hobby!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Wielu programistów szuka prostego, bardziej intuicyjnego sposobu na tworzenie aplikacji. Przeszkadza im złożoność języków programowania, nieczytelność ich składni i stopień skomplikowania konfiguracji. W trakcie poszukiwań narzędzi zapewniających prostotę i dużą wydajność trafiają często na stworzony przez inżynierów Google język Go i... okazuje się, że spełnia on te oczekiwania, jest prosty jak Python i wydajny jak Java. Jeśli i Ty chcesz tworzyć aplikacje szybciej i efektywniej, nie tracić przy tym czasu na skomplikowane konfiguracje czy debugowanie, ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To interesujące, zwięzłe i wyjątkowo praktyczne wprowadzenie do programowania w języku JavaScript. Już podczas lektury pierwszych stron zaczniesz pisać własny kod, będziesz znajdować rozwiązania różnych wyzwań, a także tworzyć aplikacje internetowe i zabawne gry. Rozpoczniesz od poznania podstawowych koncepcji stosowanych w programowaniu, takich jak zmienne, tablice, obiekty, funkcje, konstrukcje warunkowe, pętle itd. Następnie nauczysz się łączyć skrypty JavaScript z kodem HTML i CSS, aby tworzyć interaktywne aplikacje internetowe. Ze swoich nowych umiejętności skorzystasz podczas pracy nad trzema większymi projektami: grą w stylu Pong, aplikacją generującą muzykę i platformą przeznaczoną do wizualizacji danych pobranych za pomocą API.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
O sztucznej inteligencji jest ostatnio bardzo głośno, to nośny temat, nierzadko przedstawiany w tonie sensacyjnym. Czy AI nas zniewoli? Czy wymknie się spod kontroli? A może zabierze nam pracę i zmieni nasze życie w bezproduktywny koszmar? Rzeczywistość wygląda zgoła inaczej, niż zdają się sugerować clickbaitowe nagłówki w prasie i mediach społecznościowych. Sztuczna inteligencja jest obecna w naszym życiu od wielu lat, choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Służy nam pomocą, gdy szukamy czegoś w sieci, kiedy chcemy coś przetłumaczyć, kupić, porównać albo dotrzeć z miejsca A do miejsca B. Odsiewa dla nas spam w poczcie internetowej i chroni nasze urządzenia elektroniczne przed cyberatakami. Oczywiście, ma swoje mroczne strony i tych także powinniśmy być świadomi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce opanujesz podstawowe koncepcje związane z użyciem LLM. Poznasz unikatowe cechy i mocne strony kilku najważniejszych modeli (w tym GPT, Gemini, Falcon). Następnie dowiesz się, w jaki sposób LangChain, lekki framework Pythona, pozwala na projektowanie inteligentnych agentów do przetwarzania danych o nieuporządkowanej strukturze. Znajdziesz tu również informacje dotyczące dużych modeli podstawowych, które wykraczają poza obsługę języka i potrafią wykonywać różne zadania związane na przykład z grafiką i dźwiękiem. Na koniec zgłębisz zagadnienia dotyczące ryzyka związanego z LLM, a także poznasz techniki uniemożliwiania tym modelom potencjalnie szkodliwych działań w aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Fusion to oprogramowanie firmy Autodesk, umożliwiające modelowanie 3D, CAD, CAM, CAE i PCB. Jego zastosowanie znacznie upraszcza i przyspiesza projektowanie, a także wytwarzanie nowych produktów. Dostępny w chmurze Autodesk Fusion oferuje rozmaite środowiska, takie jak Simulation, służące do obliczeń, analiz i symulacji, Render, przeznaczone do wizualizacji i renderingów, czy Animation, dzięki któremu można tworzyć filmy demonstrujące kolejność montażu elementów składowych urządzeń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Aż 95 procent Wszechświata pozostaje niewidoczne i niezbadane. Brian Clegg zaprasza do odkrycia dwóch największych zagadek Kosmosu — ciemnej materii i ciemnej energii. W książce demaskuje te nieuchwytne koncepty, prowadząc czytelnika przez fascynującą historię odkryć, które zmieniły nasze rozumienie Wszechświata. Od teoretycznych początków aż po najnowsze badania, wyjaśnia, jak odkryto istnienie ciemnej materii i ciemnej energii, w jaki sposób te tajemnicze siły kształtują galaktyki i inne obiekty kosmiczne, a także jak wpływają na przyszłość Wszechświata. Jednocześnie stawia fundamentalne pytanie, czy uda się kiedyś w pełni je zrozumieć. Ciemna materia i ciemna energia to nie tylko fascynująca podróż przez naukę, ale również zaproszenie do jednej z największych przygód ludzkiego umysłu — zrozumienia tego, co ukryte i nieznane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Rola administratora sieci komputerowej zaczyna się od jej skonfigurowania, jednak na tym absolutnie się nie kończy. Dalej musi on zadbać o to, by sieć działała poprawnie - jeśli cokolwiek pójdzie nie tak, administrator szybko dowie się o tym od użytkowników i zostanie poproszony, by równie szybko przywrócił ją do stanu poprzedniego. Drobnostka, jeśli problem okazuje się błahy i prosty do rozwiązania. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się wtedy, kiedy naprawa usterki wymaga dogłębnej znajomości sieci, jej silnych i mocnych stron, a także metod radzenia sobie z awariami. Na szczęście powstała ta książka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta fantastyczna książka, pełna zabawnej narracji i praktycznych przykładów, nauczy Cię myślenia architektonicznego. Została ona, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowana na bazie odkryć nauk poznawczych i neurofizjologii. Właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, użyjesz wielu zmysłów i niepostrzeżenie zrozumiesz dwa prawa architektury oprogramowania i cztery opisujące ją wymiary. Mistrzowsko opanujesz cechy i style architektury, a także nauczysz się określać logiczne komponenty systemów. Efekt? Zdobędziesz świetną orientację w świecie architektury oprogramowania. A wszystkiego nauczysz się, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, tworząc architektury ? i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe Jonathan LeBlanc
(1)(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)