Java. Podstawy. Wydanie VIII
- Autorzy:
- Cay S. Horstmann, Gary Cornell
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Core
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 98
- Stron:
- 888
- Druk:
- oprawa twarda
Sprawdź nowe wydanie
Java. Podstawy. Wydanie XI
Cay S. Horstmann
Opis
książki
:
Java. Podstawy. Wydanie VIII
Zacznij tworzyć niezależne od platformy aplikacje jeszcze dziś!
- Jakie nowości kryją się w Java Standard Edition 6?
- Jak rozpocząć przygodę z językiem Java?
- Jak wykorzystać wielowątkowość?
Język programowania Java został stworzony i jest rozwijany przez firmę Sun Microsystems. Możliwość zastosowania go na różnych platformach została doceniona przez wielu programistów na świecie. Jednak nie jest to jedyna mocna strona Javy. Warto tu wskazać również jej silne ukierunkowanie na obiektowość, obsługę programowania rozproszonego, mechanizm automatycznego oczyszczania pamięci (ang. garbage collection). Dzięki swoim atutom, dobrej dokumentacji i licznych publikacjom Java jest dziś wiodącym rozwiązaniem na rynku języków programowania.
Książka "Java. Podstawy. Wydanie VIII" została zaktualizowana o wszystkie te elementy, które pojawiły się w wersji szóstej platformy Java Standard Edition. Tom pierwszy -- "Podstawy" -- zawiera wprowadzenie do języka programowania Java. Autorzy książki przedstawią tu założenia przyjęte przez firmę Sun przy tworzeniu tej platformy. Dowiesz się, jakie prawa rządzą programowaniem obiektowym oraz jak wykorzystać interfejsy i obsługę wyjątków. Dodatkowo będziesz mieć możliwość zapoznania się z elementami projektowania i tworzenia interfejsu użytkownika. W ostatnim rozdziale autorzy omówią wielowątkowość oraz sposób zastosowania tego typu rozwiązań w codziennej pracy programisty języka Java.
- Podstawy języka Java
- Programowanie obiektowe
- Interfejsy
- Sposób użycia klas proxy oraz klas wewnętrznych
- Projektowanie interfejsu użytkownika z wykorzystaniem biblioteki Swing
- Obsługa wyjątków
- Wykrywanie i rozwiązywanie problemów w kodzie
- Wielowątkowość
Wykorzystaj siłę obiektów. Programowanie obiektowe w języku Java ma przyszłość!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV
Niedostępna
-
Promocja
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Jeśli chcesz się stać właśnie takim programistą, wziąłeś do ręki właściwą książkę. Jest to klasyczny podręcznik, dzięki któremu wiele osób zdobyło mistrzostwo w programowaniu w Javie. Zawarto tu wyjątkowo rzetelne, praktyczne i aktualne wprowadzenie do języka. W książce znajdziesz wiele informacji o nowej wersji języka — Javie 9 oraz o świetnym narzędziu JShell, które ułatwia szybkie poznanie języka. Szczegółowo opisano JavaFX — najnowszy GUI i równocześnie zestaw narzędzi do nowych projektów. W przystępny i zrozumiały sposób przedstawiono dość trudne pojęcia, takie jak współbieżność, dzięki czemu bez problemu wykorzystasz moc systemów wielordzeniowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI
Niedostępna
-
Build Your Own Programming Language provides a hands-on approach to designing and implementing programming language features in a simple compiler and programming environment. This book will help you create new or domain-specific languages.
- PDF + ePub pkt
Build Your Own Programming Language. A programmer's guide to designing compilers, interpreters, and DSLs for modern computing problems - Second Edition Build Your Own Programming Language. A programmer's guide to designing compilers, interpreters, and DSLs for modern computing problems - Second Edition
O autorze książki
Cay S. Horstmann jest głównym autorem książek Java. Podstawy. Wydanie IX i Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX - najpopularniejszych w Polsce podręczników do nauki Javy. Cay jest profesorem informatyki na Uniwersytecie Stanowym w San José, ma tytuł Java Champion i często wygłasza odczyty na konferencjach związanych z branżą komputerową.
Cay S. Horstmann, Gary Cornell - pozostałe książki
-
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. Przedstawiono techniki programowania baz danych oraz umiędzynarodowiania aplikacji Javy. Sporo uwagi poświęcono bibliotece Swing oraz jej wykorzystaniu do tworzenia realistycznej grafiki i efektów specjalnych. Ponadto w książce zostały pokazane nowe możliwości języka — zademonstrowano, jak dzięki nim uzyskać wyjątkową jakość aplikacji, a zamieszczone przykłady opracowano pod kątem zrozumiałości i wartości praktycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,20 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy — to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JDK Java Standard Edition (SE) w wersji 9, 10 i 11. Teorii towarzyszą liczne przykłady kodu, obrazujące zasady działania niemal każdej przedstawionej tu funkcji czy biblioteki. Przykładowe programy są proste, aby ułatwić naukę najważniejszych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kompletnym i zwięzłym kompendium praktycznego wykorzystania Javy. Została pomyślana w taki sposób, aby nauka języka i bibliotek odbywała się możliwie szybko. Omówiono tu bardzo dużo materiału, ale jego uporządkowanie i sposób prezentacji ułatwiają szybki dostęp do danego zagadnienia i łatwe zrozumienie treści. Dzięki temu płynnie nauczysz się wszystkich nowości, od systemu modułów „Project Jigsaw” do wyrażeń lambda czy strumieni. Opanujesz tajniki programowania współbieżnego dzięki potężnym mechanizmom dostępnym w bibliotekach. Docenisz tę książkę, jeśli profesjonalnie piszesz aplikacje w Javie, zwłaszcza jeżeli chcesz tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera lub w systemie Android
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Książka ta jest kolejnym, gruntownie zaktualizowanym i przeorganizowanym wydaniem czołowego podręcznika dla poważnych programistów Javy, którzy chcą skorzystać z nowych możliwości języka. W tym drugim z dwóch tomów książki opisano zagadnienia zaawansowane, takie jak API strumieni, biblioteki do obsługi daty, czasu i kalendarzy, zaawansowane zastosowania biblioteki Swing czy zagadnienia związane z bezpieczeństwem. Przedstawiono również najlepsze praktyki programowania aplikacji. Co ważne, prezentacja zagadnień umożliwia ich łatwe zrozumienie i praktyczne zastosowanie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Opisano tu podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. Przedstawiono pakiet Java Development Kit. Pakiet ten obejmuje obecnie tak różne aspekty tworzenia aplikacji, jak konstruowanie interfejsu użytkownika, zarządzanie bazami danych, internacjonalizacja, bezpieczeństwo i przetwarzanie XML. W książce znajdziesz również mnóstwo przykładów kodu obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji i biblioteki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli jesteś posiadasz doświadzenie w programowaniu Javy, praktyczne podejście Horstmanna i przykładowe kody pomogą Ci szybko wykorzystać wyrażenia lambda, strumienie i inne usprawnienia wprowadzone zarówno do języka jak i platformy Java. Horstmann omawia wszystko, co powinni wiedzieć deweloperzy na temat nowoczesnej Javy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektowego, nauczysz się korzystać z interfejsów oraz obsługiwać wyjątki. Przekonasz się również, jakie ułatwienia w tym zakresie oferuje Java 7 - obsługa wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch to tylko czubek góry lodowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dziewiąte wydanie bestsellerowej pozycji Java. Techniki zaawansowane zostało zaktualizowane i uzupełnione o nowinki z najnowszej wersji języka Java oznaczonej numerem 7. W trakcie lektury dowiesz się, jak wydajnie korzystać ze strumieni, wyrażeń regularnych oraz baz danych. Java 7 to całkowicie nowy, mocno rozbudowany dostęp do plików - opis wszystkich niuansów znajdziesz w tej publikacji. Co jeszcze? Tworzenie aplikacji dla różnych języków i lokalizacji, zaawansowane wykorzystanie biblioteki Swing oraz dystrybucja stworzonych aplikacji. To tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej wyjątkowej książce, która musi się znaleźć na półce każdego programisty języka Java.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka JavaServer Faces. Wydanie III zawiera wszystko, czego trzeba do opanowania rozbudowanych elementów frameworka JSF 2.0. Poznaj tajniki znaczników frameworka JSF oraz obsługi zdarzeń. Dowiedz się, jak budować komponenty złożone, i naucz się implementować własne, niestandardowe. Wykorzystaj w swoich aplikacjach technologię AJAX i opanuj nawiązywanie połączeń z bazami danych czy innymi usługami zewnętrznymi. W ostatnim rozdziale znajdziesz pomocne wskazówki na temat diagnozowania i rejestrowania zdarzeń, a także praktyczne przykłady kodu, rozszerzające technologię JSF.
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Core
-
Książka prezentuje zaawansowane narzędzia i techniki służące do tworzenia rozbudowanych i wysoko wydajnych aplikacji. Książka Core Servlets i Java Server Pages. Tom II. Technologie zaawansowane. Wydanie drugie to wyczerpujący podręcznik dla programistów znających już podstawy technologiczne serwletów i stron JSP, którzy chcą poznać i wykorzystać ich zaawansowane możliwości.
- Druk pkt
Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Kolejne wydanie książki "Java. Techniki zaawansowane. Wydanie VIII" zostało zaktualizowane o wszystkie te elementy, które pojawiły się w wersji szóstej platformy Java Standard Edition. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać strumienie, jak parsować dokumenty XML czy też w jaki sposób tworzyć aplikacje sieciowe. Poznasz interfejs JDBC, sposób wykorzystania transakcji oraz wykonywania zapytań SQL. Autorzy w szczegółowy sposób pokażą Ci, jak tworzyć aplikacje z wykorzystaniem biblioteki Swing. Dodatkowo przedstawią, w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo w tworzonych przez Ciebie aplikacjach. Wszystkie te - oraz wiele innych - zagadnienia zostaną przedstawione w przystępny i sprawdzony sposób!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka „JavaServer Faces. Wydanie II” prezentuje gruntownie zaktualizowaną wiedzę dotyczącą JSF oraz wyczerpujące omówienia najnowszych udoskonaleń mechanizmów wiążących tę technologię z platformą Java EE 5, a także analizę rozszerzeń interfejsów API.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych" to doskonały podręcznik, za którego pomocą opanujesz niesamowite możliwości platformy .NET 2.0 w zakresie budowania systemów sieciowych. Dowiesz się, jak działają aplikacje ASP.NET, jak tworzyć formularze na stronach WWW i korzystać ze standardowych kontrolek udostępnianych przez platformę .NET 2.0.
- Druk pkt
ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych
Niedostępna
-
Książka "C# i .NET" przedstawia możliwości platformy .NET i napisanego specjalnie dla niej języka C#. Opisuje elementy platformy, składnię i możliwości języka C# oraz zagadnienia związane z tworzeniem programów za pomocą tych narzędzi.
- Druk pkt
Niedostępna
-
"PHP i MySQL. Tworzenie aplikacji WWW" to książka, dzięki której poznasz możliwości tej technologii i nauczysz się z nich korzystać, pisząc aplikacje internetowe.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka zawiera wiele nowych podrozdziałów poświęconych nowościom wprowadzonym w J2SE 5.0. Dokładnie i na przykładach opisuje zagadnienia związane z wielowątkowością, kolekcjami, metadanymi, stosowaniem języka XML, komunikacją z bazami danych i wieloma innymi elementami zaawansowanego programowania w Javie.
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce "Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu" znajdziesz wszystkie te informacje. Dowiesz się, jak zaimplementować obsługę wyjątków i poprawić jakość kodu źródłowego.
- Druk pkt
Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu
Niedostępna
-
Książka to kolejne wydanie praktycznego przewodnika dla programistów stron internetowych. Jeden z najlepszych programistów PHP -- Leon Atkinson, uczy wszystkiego, co potrzebujesz, by stworzyć dobrą i szybką aplikację sieciową. Dokładnie opisuje składnię PHP i kluczowe elementy języka.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Korzystając z realistycznych przykładów kodu autorzy przedstawiają sposoby tworzenia, pobierania, aktualizacji i usuwania obiektów trwałych, cykl życia obiektów i przejścia pomiędzy stanami, klasy i interfejsy JDO, zapytania, architekturę, problemy bezpieczeństwa i wiele innych zagadnień.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Java. Podstawy. Wydanie VIII" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java. Podstawy. Wydanie VIII" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java. Podstawy. Wydanie VIII" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Core Java(TM), Volume I--Fundamentals (8th Edition)
- Tłumaczenie:
- Łukasz Piwko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1478-3, 9788324614783
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-09-09
- Format:
- 172x245
- Numer z katalogu:
- 4574
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Core
Spis treści książki
- Java jako platforma programistyczna (21)
- Słowa klucze białej księgi Javy (22)
- Prosty (23)
- Zorientowany obiektowo (23)
- Sieciowy (24)
- Niezawodny (24)
- Bezpieczny (25)
- Niezależny od architektury (26)
- Przenośny (26)
- Interpretowany (27)
- Wysokowydajny (27)
- Wielowątkowy (27)
- Dynamiczny (28)
- Aplety Javy i internet (28)
- Krótka historia Javy (30)
- Główne nieporozumienia dotyczące Javy (32)
- Instalacja oprogramowania Java Development Kit (38)
- Pobieranie pakietu JDK (38)
- Ustawianie ścieżki dostępu (40)
- Instalacja bibliotek i dokumentacji (41)
- Instalacja przykładowych programów (42)
- Drzewo katalogów Javy (43)
- Wybór środowiska programistycznego (44)
- Używanie narzędzi wiersza poleceń (44)
- Rozwiązywanie problemów (46)
- Praca w zintegrowanym środowisku programistycznym (47)
- Znajdowanie błędów kompilacji (50)
- Uruchamianie aplikacji graficznej (51)
- Tworzenie i uruchamianie apletów (53)
- Prosty program w Javie (60)
- Komentarze (63)
- Typy danych (64)
- Typy całkowite (64)
- Typy zmiennoprzecinkowe (65)
- Typ char (66)
- Typ boolean (68)
- Zmienne (69)
- Inicjacja zmiennych (70)
- Stałe (70)
- Operatory (71)
- Operatory inkrementacji i dekrementacji (72)
- Operatory relacyjne i logiczne (73)
- Operatory bitowe (74)
- Funkcje i stałe matematyczne (75)
- Konwersja typów numerycznych (76)
- Rzutowanie (77)
- Nawiasy i priorytety operatorów (78)
- Typ wyliczeniowy (79)
- Łańcuchy (79)
- Podłańcuchy (79)
- Konkatenacja (80)
- Łańcuchów nie można modyfikować (80)
- Porównywanie łańcuchów (82)
- Współrzędne kodowe znaków i jednostki kodowe (83)
- API String (84)
- Dokumentacja API w internecie (86)
- Składanie łańcuchów (87)
- Wejście i wyjście (90)
- Odbieranie danych wejściowych (90)
- Formatowanie danych wyjściowych (93)
- Zapis do pliku i odczyt (97)
- Przepływ sterowania (99)
- Zasięg blokowy (99)
- Instrukcje warunkowe (100)
- Pętle (102)
- Pętle o określonej liczbie powtórzeń (107)
- Wybór wielokierunkowy - instrukcja switch (110)
- Instrukcje przerywające przepływ sterowania (112)
- Wielkie liczby (115)
- Tablice (118)
- Pętla typu for each (119)
- Inicjowanie tablic i tworzenie tablic anonimowych (120)
- Kopiowanie tablicy (120)
- Parametry wiersza poleceń (122)
- Sortowanie tablicy (123)
- Tablice wielowymiarowe (127)
- Tablice postrzępione (130)
- Wstęp do programowania zorientowanego obiektowo (134)
- Klasy (134)
- Obiekty (136)
- Identyfikacja klas (136)
- Relacje między klasami (137)
- Używanie klas predefiniowanych (139)
- Obiekty i zmienne obiektów (139)
- Klasa GregorianCalendar (142)
- Metody udostępniające i zmieniające wartość elementu (144)
- Definiowanie własnych klas (150)
- Klasa Employee (151)
- Stosowanie kilku plików źródłowych (154)
- Analiza klasy Employee (154)
- Pierwsze kroki w tworzeniu konstruktorów (155)
- Parametry jawne i niejawne (156)
- Korzyści z hermetyzacji (157)
- Przywileje klasowe (159)
- Metody prywatne (160)
- Stałe jako pola klasy (161)
- Pola i metody statyczne (161)
- Pola statyczne (161)
- Stałe statyczne (162)
- Metody statyczne (163)
- Metody fabrykujące (164)
- Metoda main (165)
- Parametry metod (167)
- Konstruowanie obiektów (173)
- Przeciążanie (173)
- Inicjacja pól wartościami domyślnymi (174)
- Konstruktor domyślny (175)
- Jawna inicjacja pól (175)
- Nazywanie parametrów (176)
- Wywoływanie innego konstruktora (177)
- Bloki inicjujące (178)
- Niszczenie obiektów i metoda finalize (182)
- Pakiety (182)
- Importowanie klas (183)
- Importy statyczne (185)
- Dodawanie klasy do pakietu (185)
- Zasięg pakietów (188)
- Ścieżka klas (190)
- Ustawianie ścieżki klas (192)
- Komentarze dokumentacyjne (193)
- Wstawianie komentarzy (193)
- Komentarze do klas (194)
- Komentarze do metod (194)
- Komentarze do pól (195)
- Komentarze ogólne (195)
- Komentarze do pakietów i ogólne (197)
- Generowanie dokumentacji (197)
- Porady dotyczące projektowania klas (198)
- Klasy, nadklasy i podklasy (202)
- Hierarchia dziedziczenia (208)
- Polimorfizm (208)
- Wiązanie dynamiczne (210)
- Wyłączanie dziedziczenia - klasy i metody finalne (213)
- Rzutowanie (214)
- Klasy abstrakcyjne (216)
- Dostęp chroniony (221)
- Klasa bazowa Object (222)
- Metoda equals (223)
- Porównywanie a dziedziczenie (224)
- Metoda hashCode (227)
- Metoda toString (229)
- Generyczne listy tablicowe (234)
- Dostęp do elementów listy tablicowej (237)
- Zgodność pomiędzy typowanymi a surowymi listami tablicowymi (241)
- Osłony obiektów i autoboxing (242)
- Metody ze zmienną liczbą parametrów (245)
- Klasy wyliczeniowe (246)
- Refleksja (248)
- Klasa Class (249)
- Podstawy przechwytywania wyjątków (251)
- Zastosowanie refleksji w analizie funkcjonalności klasy (253)
- Refleksja w analizie obiektów w czasie działania programu (258)
- Zastosowanie refleksji w generycznym kodzie tablicowym (263)
- Wskaźniki do metod (267)
- Porady projektowe dotyczące dziedziczenia (270)
- Interfejsy (274)
- Własności interfejsów (279)
- Interfejsy a klasy abstrakcyjne (280)
- Klonowanie obiektów (281)
- Interfejsy a sprzężenie zwrotne (287)
- Klasy wewnętrzne (290)
- Dostęp do stanu obiektu w klasie wewnętrznej (292)
- Specjalne reguły składniowe dotyczące klas wewnętrznych (295)
- Czy klasy wewnętrzne są potrzebne i bezpieczne? (296)
- Lokalne klasy wewnętrzne (298)
- Dostęp do zmiennych finalnych z metod zewnętrznych (299)
- Anonimowe klasy wewnętrzne (301)
- Statyczne klasy wewnętrzne (304)
- Klasy proxy (307)
- Własności klas proxy (311)
- Wprowadzenie do pakietu Swing (314)
- Tworzenie ramki (317)
- Pozycjonowanie ramki (320)
- Własności ramek (322)
- Określanie rozmiaru ramki (323)
- Wyświetlanie informacji w komponencie (327)
- Figury 2W (331)
- Kolory (339)
- Czcionki (343)
- Wyświetlanie obrazów (351)
- Podstawy obsługi zdarzeń (355)
- Przykład - obsługa kliknięcia przycisku (357)
- Nabywanie biegłości w posługiwaniu się klasami wewnętrznymi (362)
- Tworzenie słuchaczy zawierających jedno wywołanie metody (365)
- Przykład - zmiana stylu (366)
- Klasy adaptacyjne (370)
- Akcje (374)
- Zdarzenia generowane przez mysz (381)
- Hierarchia zdarzeń w bibliotece AWT (388)
- Zdarzenia semantyczne i niskiego poziomu (390)
- Swing a wzorzec projektowy Model-View-Controller (394)
- Wzorce projektowe (394)
- Wzorzec Model-View-Controller (395)
- Analiza MVC przycisków Swing (399)
- Wprowadzenie do zarządzania rozkładem (400)
- Rozkład brzegowy (403)
- Rozkład siatkowy (405)
- Wprowadzanie tekstu (409)
- Pola tekstowe (409)
- Etykiety komponentów (411)
- Pola haseł (413)
- Obszary tekstowe (413)
- Panele przewijane (414)
- Komponenty umożliwiające wybór opcji (417)
- Pola wyboru (417)
- Przełączniki (420)
- Obramowanie (424)
- Listy rozwijalne (428)
- Suwaki (432)
- Menu (438)
- Tworzenie menu (439)
- Ikony w elementach menu (441)
- Pola wyboru i przełączniki jako elementy menu (442)
- Menu podręczne (444)
- Mnemoniki i akceleratory (445)
- Aktywowanie i dezaktywowanie elementów menu (448)
- Paski narzędzi (451)
- Dymki (453)
- Zaawansowane techniki zarządzania rozkładem (456)
- Rozkład GridBagLayout (458)
- Rozkład grupowy (468)
- Nieużywanie żadnego zarządcy rozkładu (478)
- Niestandardowi zarządcy rozkładu (479)
- Kolejka dostępu (483)
- Okna dialogowe (485)
- Okna dialogowe opcji (485)
- Tworzenie okien dialogowych (495)
- Wymiana danych (500)
- Okna dialogowe wyboru plików (506)
- Okna dialogowe wyboru kolorów (517)
- Pliki JAR (526)
- Manifest (526)
- Wykonywalne pliki JAR (528)
- Zasoby (529)
- Pieczętowanie pakietów (532)
- Java Web Start (533)
- Sandbox (537)
- Podpisywanie kodu (538)
- API JNLP (539)
- Aplety (548)
- Prosty aplet (549)
- Znacznik applet i jego atrybuty (553)
- Znacznik object (557)
- Parametry przekazujące informacje do apletów (557)
- Dostęp do obrazów i plików audio (562)
- Środowisko działania apletu (563)
- Zapisywanie preferencji użytkownika (572)
- Mapy własności (572)
- API Preferences (577)
- Obsługa błędów (586)
- Klasyfikacja wyjątków (587)
- Deklarowanie wyjątków kontrolowanych (589)
- Zgłaszanie wyjątków (591)
- Tworzenie klas wyjątków (593)
- Przechwytywanie wyjątków (594)
- Przechwytywanie wielu typów wyjątków (596)
- Powtórne generowanie wyjątków i budowanie łańcuchów wyjątków (596)
- Klauzula finally (597)
- Analiza danych ze śledzenia stosu (601)
- Wskazówki dotyczące stosowania wyjątków (604)
- Asercje (607)
- Włączanie i wyłączanie asercji (608)
- Zastosowanie asercji w sprawdzaniu parametrów (608)
- Zastosowanie asercji w dokumentacji założeń (610)
- Dzienniki (611)
- Podstawy zapisu do dziennika (611)
- Zaawansowane techniki zapisu do dziennika (612)
- Zmiana konfiguracji menedżera dzienników (614)
- Lokalizacja (615)
- Obiekty typu Handler (616)
- Filtry (620)
- Formatery (620)
- Przepis na dziennik (620)
- Wskazówki dotyczące debugowania (629)
- Używanie okna konsoli (635)
- Śledzenie zdarzeń AWT (636)
- Zaprzęganie robota AWT do pracy (640)
- Praca z debugerem (645)
- Dlaczego programowanie uogólnione (650)
- Dla kogo programowanie uogólnione (651)
- Definicja prostej klasy uogólnionej (652)
- Metody uogólnione (654)
- Ograniczenia zmiennych typowych (655)
- Kod uogólniony a maszyna wirtualna (657)
- Translacja wyrażeń generycznych (659)
- Translacja metod uogólnionych (660)
- Używanie starego kodu (662)
- Ograniczenia i braki (663)
- Nie można podawać typów prostych jako parametrów typowych (663)
- Sprawdzanie typów w czasie działania programu jest możliwe tylko dla typów surowych (663)
- Obiektów klasy uogólnionej nie można generować ani przechwytywać (664)
- Nie można tworzyć tablic typów uogólnionych (665)
- Nie wolno tworzyć egzemplarzy zmiennych typowych (665)
- Zmiennych typowych nie można używać w statycznych kontekstach klas uogólnionych (667)
- Uważaj na konflikty, które mogą powstać po wymazaniu typów (667)
- Zasady dziedziczenia dla typów uogólnionych (668)
- Typy wieloznaczne (671)
- Ograniczenia nadtypów typów wieloznacznych (672)
- Typy wieloznaczne bez ograniczeń (674)
- Chwytanie typu wieloznacznego (675)
- Refleksja a typy uogólnione (679)
- Zastosowanie parametrów Class<T> do dopasowywania typów (680)
- Informacje o typach generycznych w maszynie wirtualnej (680)
- Interfejsy kolekcyjne (687)
- Oddzielenie warstwy interfejsów od warstwy klas konkretnych (688)
- Interfejsy Collection i Iterator (690)
- Konkretne klasy kolekcyjne (696)
- Listy powiązane (696)
- Listy tablicowe (706)
- Zbiór HashSet (706)
- Zbiór TreeSet (710)
- Porównywanie obiektów (711)
- Kolejki Queue i Deque (717)
- Kolejki priorytetowe (718)
- Mapy (719)
- Specjalne klasy Set i Map (724)
- Architektura kolekcji (729)
- Widoki i obiekty opakowujące (733)
- Operacje zbiorcze (739)
- Konwersja pomiędzy kolekcjami a tablicami (740)
- Algorytmy (741)
- Sortowanie i tasowanie (742)
- Wyszukiwanie binarne (745)
- Proste algorytmy (746)
- Pisanie własnych algorytmów (748)
- Stare kolekcje (749)
- Klasa Hashtable (749)
- Wyliczenia (750)
- Mapy własności (751)
- Stosy (751)
- Zbiory bitów (752)
- Czym są wątki (758)
- Wykonywanie zadań w osobnych wątkach (763)
- Przerywanie wątków (769)
- Stany wątków (771)
- Wątki NEW (772)
- Wątki RUNNABLE (772)
- Wątki BLOCKED i WAITING (773)
- Zamykanie wątków (773)
- Własności wątków (775)
- Priorytety wątków (775)
- Wątki demony (776)
- Procedury obsługi nieprzechwyconych wyjątków (777)
- Synchronizacja (778)
- Przykład sytuacji powodującej wyścig (778)
- Wyścigi (783)
- Obiekty klasy Lock (784)
- Warunki (787)
- Słowo kluczowe synchronized (792)
- Bloki synchronizowane (796)
- Monitor (797)
- Pola ulotne (798)
- Zakleszczenia (800)
- Testowanie blokad i odmierzanie czasu (803)
- Blokady odczytu-zapisu (804)
- Dlaczego metody stop i suspend są odradzane (805)
- Kolejki blokujące (808)
- Kolekcje bezpieczne wątkowo (815)
- Szybkie mapy, zbiory i kolejki (815)
- Tablice kopiowane przy zapisie (817)
- Starsze kolekcje bezpieczne wątkowo (817)
- Interfejsy Callable i Future (819)
- Klasa Executors (823)
- Pule wątków (824)
- Planowanie wykonywania (828)
- Kontrolowanie grup zadań (829)
- Synchronizatory (830)
- Semafory (830)
- Klasa CountDownLatch (831)
- Bariery (832)
- Klasa Exchanger (833)
- Kolejki synchroniczne (833)
- Przykład - wstrzymywanie i ponowne uruchamianie animacji (833)
- Wątki a biblioteka Swing (839)
- Uruchamianie czasochłonnych zadań (840)
- Klasa SwingWorker (845)
- Zasada jednego wątku (851)
Podziękowania (13)
Wstęp (15)
Rozdział 1. Wstęp do Javy (21)
Rozdział 2. Środowisko programistyczne Javy (37)
Rozdział 3. Podstawowe elementy języka Java (59)
Rozdział 4. Obiekty i klasy (133)
Rozdział 5. Dziedziczenie (201)
Rozdział 6. Interfejsy i klasy wewnętrzne (273)
Rozdział 7. Grafika (313)
Rozdział 8. Obsługa zdarzeń (355)
Rozdział 9. Komponenty Swing interfejsu użytkownika (393)
Rozdział 10. Przygotowywanie apletów i aplikacji do użytku (525)
Rozdział 11. Wyjątki, dzienniki, asercje i debugowanie (585)
Rozdział 12. Programowanie uogólnione (649)
Rozdział 13. Kolekcje (687)
Rozdział 14. Wielowątkowość (757)
Dodatek A: Słowa kluczowe Javy (853)
Skorowidz (855)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java. Podstawy. Wydanie VIII Cay S. Horstmann, Gary Cornell (98) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(49)
(23)
(6)
(7)
(8)
(5)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie