Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV Ian F. Darwin
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Ian F. Darwin
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 616
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV
Java jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Równocześnie należy do najbardziej innowacyjnych technologii informatycznych; zawsze stanowiła awangardę. Programiści cenią Javę za dojrzałość, bezpieczeństwo i wszechstronność. Jednak nawet tak znakomity język niekiedy przysparza problemów podczas pracy. Mogą się one okazać całkiem proste do rozwiązania, jeśli tylko wiadomo, jak się do tego zabrać.
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.
W książce między innymi:
- kompilacja kodu, uruchamianie i debugowanie oraz pakowanie klas Javy
- praca z tekstem, wyrażenia regularne i wzorce
- programowanie obiektowe i funkcyjne oraz programowanie sieciowe
- format JSON i wymiana danych
- wielowątkowość i współbieżność
- big data i Java
Java: najlepsze rozwiązania najważniejszych zadań!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,50 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%)
O autorze książki
Ian F. Darwin pracuje w branży komputerowej od trzech dziesięcioleci. Oprócz pisania programów i świadczenia usług consultingowych, Ian pracuje w firmie Learning Tree International, jednej z wiodących na świecie firm prowadzących kursy techniczne, gdzie naucza wykorzystania systemu Unix oraz programowania w językach C oraz Java. Jest także autorem książki Checking C Programs with Lint (O’Reilly) oraz ponad 70 artykułów poświęconych systemowi Unix.
Ian F. Darwin - pozostałe książki
-
Promocja
Poznasz język programowania Java, nauczysz się korzystać z systemu plików oraz sieci, wykorzystasz wyrażenia regularne, błyskawicznie rozwiążesz typowe problemy...- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
It takes a book as versatile as its subject to cover Apache Tomcat, the popular open source Servlet and JSP container and high performance web server. Tomcat: The Definitive Guide is a valuable reference for administrators and webmasters, a useful guide for programmers who want to use Tomcat as their web application server during development or in-
- ePub + Mobi pkt
(118,15 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Jakarta Tomcat is not only the most commonly used open source servlet engine today, it's become the de facto standard by which other servlet engines are measured. Powerful and flexible, it can be used as a stand-alone web server or in conjunction with another server, like Apache or IIS, to run servlets or JSPs. But mastery of Tomcat is not easy: be-
- ePub + Mobi pkt
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł (-15%) -
-
Nowość Promocja
As Java continues to evolve, this cookbook continues to grow in tandem with hundreds of hands-on recipes across a broad range of Java topics. Author Ian Darwin gets developers up to speed right away with useful techniques for everything from string handling and functional programming to network communication and AI.If you're familiar with any relea-
- ePub + Mobi pkt
(237,15 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Jump in and build working Android apps with the help of more than 230 tested recipes. The second edition of this acclaimed cookbook includes recipes for working with user interfaces, multitouch gestures, location awareness, web services, and specific device features such as the phone, camera, and accelerometer. You also get useful info on packaging-
- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Książka, którą trzymasz w rękach, pomoże Ci odnieść sukces. Należy ona do ulubionej serii programistów - "Receptury". Znajdziesz tu najlepsze przepisy na rozwiązanie typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się błyskawicznie konfigurować środowisko pracy, tworzyć kopie zapasowe danych aplikacji oraz testować Twoje dzieło. Ponadto sprawdzisz, jak komunikować się między procesami, tworzyć zaawansowaną grafikę oraz wyświetlać materiały multimedialne. Przekonasz się również, jak łatwo uzyskać informacje z odbiornika GPS, sterować diodą LED w urządzeniu oraz przygotować aplikację do dystrybucji i sprzedaży. Książka ta powinna trafić w ręce wszystkich pasjonatów systemu Android!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Nowość Promocja
Jako menedżer działu inżynierii oprogramowania wiesz już wszystko. Uznajesz, że czas pomyśleć o wyższym stanowisku. Tak, chcesz spróbować swoich sił jako dyrektor! Zacznij jednak od chwili namysłu. Jeśli uważnie przyjrzysz się karierom świeżo upieczonych dyrektorów, zauważysz, że wielu z nich rozpoczyna pracę na tym stanowisku z entuzjazmem tylko po to, by w ciągu 18 miesięcy odejść sfrustrowanym. Jak nie podzielić ich losu?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przyswoisz różne techniki, które pomogą Ci stać się bardziej produktywnym analitykiem danych. Najpierw zapoznasz się z tematami związanymi z rozumieniem danych i umiejętnościami miękkimi, które okazują się konieczne w pracy dobrego danologa. Dopiero potem skupisz się na kluczowych aspektach uczenia maszynowego. W ten sposób stopniowo przejdziesz ścieżkę od przeciętnego kandydata do wyjątkowego specjalisty data science. Umiejętności opisane w tym przewodniku przez wiele lat były rozpoznawane, katalogowane, analizowane i stosowane do generowania wartości i szkolenia danologów w różnych firmach i branżach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Microsoft konsekwentnie doskonali się w tworzeniu wyjątkowych technologii i Azure jest tego świetnym przykładem. Pozwala nie tylko na rozwijanie natywnych aplikacji chmurowych, ale również na efektywną migrację starszych systemów, wdrażanie rozwiązań hybrydowych i modernizację istniejącego oprogramowania pod kątem skalowalności. Skorzystanie z pełni możliwości Azure wymaga jednak dobrego zrozumienia koncepcji przetwarzania w chmurze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi profesjonaliści zajmujący się danymi dobrze zrozumieją wady i zalety poszczególnych rozwiązań. Omówiono tu typowe zagadnienia dotyczące architektur danych, w tym ich rozwój i możliwości. Żadna architektura nie jest na tyle uniwersalna, by być odpowiednia w każdej sytuacji, dlatego w książce znajdziesz rzetelne porównanie cech poszczególnych architektur. Dowiesz się, jakie kompromisy towarzyszą każdej z nich, niezależnie od popularności. W ten sposób o wiele łatwiej przyjdzie Ci wybór rozwiązania, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Funkcjonalność oprogramowania nieustannie się poszerza, a nowoczesny kod jest coraz częściej generowany przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. W tych warunkach czystość kodu staje się niezwykle ważna. Niezależnie od tego, czy pracujesz na oprogramowaniu zastrzeżonym, czy otwartym, czysty kod jest najlepszym sposobem na to, aby zachować świeżość projektów i ich gotowość do rozwoju.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Ebooka "Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Java Cookbook: Problems and Solutions for Java Developers, 4th Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7086-9, 9788328370869
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-01-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7087-6, 9788328370876
- Data wydania ebooka :
-
2021-01-26
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 126745
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 16.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie 27
- 1.1. Kompilacja i uruchamianie programów napisanych w Javie - JDK 28
- 1.2. Kompilacja i uruchamianie: stosowanie GraalVM dla lepszej wydajności 30
- 1.3. Kompilacja, uruchamianie i testowanie programów przy użyciu IDE 32
- 1.4. Poznawanie Javy przy wykorzystaniu JShell 36
- 1.5. Efektywne wykorzystanie zmiennej środowiskowej CLASSPATH 39
- 1.6. Pobieranie przykładów dołączonych do tej książki i korzystanie z nich 41
- 1.7. Automatyzacja zależności, kompilacji, testowania i wdrażania przy użyciu programu Apache Maven 49
- 1.8. Automatyzacja zależności, kompilacji, testowania i wdrażania przy użyciu programu Gradle 53
- 1.9. Komunikaty o odrzuconych metodach 55
- 1.10. Zapewnianie poprawności kodu za pomocą testów jednostkowych: JUnit 57
- 1.11. Zarządzanie kodem z wykorzystaniem ciągłej integracji 60
- 1.12. Uzyskiwanie czytelnych komunikatów o wyjątkach 65
- 1.13. Poszukiwanie przykładowych kodów źródłowych 66
- 1.14. Poszukiwanie gotowych bibliotek Javy 67
- 2.0. Wprowadzenie 71
- 2.1. Pobieranie wartości zmiennych środowiskowych 71
- 2.2. Pobieranie informacji z właściwości systemowych 72
- 2.3. Stosowanie kodu zależnego od używanej wersji JDK lub systemu operacyjnego 74
- 2.4. Stosowanie rozszerzających interfejsów programistycznych lub innych API 79
- 2.5. Stosowanie systemu modułów Javy 80
- 3.0. Wprowadzenie 85
- 3.1. Odczytywanie fragmentów łańcucha 88
- 3.2. Łączenie łańcuchów znaków przy użyciu klasy StringBuilder 93
- 3.3. Przetwarzanie łańcucha znaków po jednej literze 95
- 3.4. Wyrównywanie łańcuchów znaków 97
- 3.5. Konwersja pomiędzy znakami Unicode a łańcuchami znaków 100
- 3.6. Odwracanie kolejności słów lub znaków w łańcuchu 103
- 3.7. Rozwijanie i kompresja znaków tabulacji 104
- 3.8. Kontrola wielkości liter 108
- 3.9. Wprowadzanie znaków niedrukowalnych 109
- 3.10. Usuwanie odstępów z końca łańcucha 111
- 3.11. Tworzenie komunikatów z użyciem zasobów wielojęzycznych 113
- 3.12. Stosowanie konkretnych ustawień lokalnych 116
- 3.13. Tworzenie wiązki zasobów 117
- 3.14. Program - proste narzędzie do formatowania tekstów 118
- 3.15. Program - fonetyczne porównywanie nazwisk 121
- 4.0. Wprowadzenie 125
- 4.1. Składnia wyrażeń regularnych 127
- 4.2. Wykorzystanie wyrażeń regularnych w języku Java - sprawdzanie występowania wzorca 134
- 4.3. Odnajdywanie tekstu pasującego do wzorca 138
- 4.4. Zastępowanie określonego tekstu 140
- 4.5. Wyświetlanie wszystkich wystąpień wzorca 143
- 4.6. Wyświetlanie wierszy zawierających fragment pasujący do wzorca 145
- 4.7. Kontrola wielkości znaków w metodach match() i subst() 147
- 4.8. Dopasowywanie znaków z akcentami lub znaków złożonych 148
- 4.9. Odnajdywanie znaków nowego wiersza 149
- 4.10. Program - analiza dziennika serwera Apache 151
- 4.11. Program - pełna wersja programu grep 153
- 5.0. Wprowadzenie 159
- 5.1. Sprawdzanie, czy łańcuch znaków stanowi poprawną liczbę 162
- 5.2. Konwertowanie liczb na obiekty i na odwrót 163
- 5.3. Pobieranie ułamka z liczby całkowitej bez konwertowania go na postać zmiennoprzecinkową 164
- 5.4. Stosowanie liczb zmiennoprzecinkowych 166
- 5.5. Formatowanie liczb 170
- 5.6. Konwersje pomiędzy różnymi systemami liczbowymi - dwójkowym, ósemkowym, dziesiętnym i szesnastkowym 174
- 5.7. Operacje na grupie liczb całkowitych 175
- 5.8. Formatowanie z zachowaniem odpowiedniej postaci liczby mnogiej 177
- 5.9. Generowanie liczb losowych 179
- 5.10. Mnożenie macierzy 182
- 5.11. Operacje na liczbach zespolonych 184
- 5.12. Obsługa liczb o bardzo dużych wartościach 187
- 5.13. Program TempConverter 189
- 5.14. Program - generowanie liczbowych palindromów 191
- 6.0. Wprowadzenie 195
- 6.1. Określanie bieżącej daty 198
- 6.2. Wyświetlanie daty i czasu w zadanym formacie 200
- 6.3. Konwersja liczb określających datę i czas oraz liczbę sekund 202
- 6.4. Analiza łańcuchów znaków i ich zamiana na daty 203
- 6.5. Obliczanie różnicy pomiędzy dwiema datami 204
- 6.6. Dodawanie i odejmowanie dat 206
- 6.7. Obsługa zdarzeń cyklicznych 207
- 6.8. Obliczanie dat z uwzględnieniem stref czasowych 209
- 6.9. Stosowanie starych klas Date i Calendar 210
- 7.0. Wprowadzenie 213
- 7.1. Strukturalizacja danych przy użyciu tablic 214
- 7.2. Modyfikacja wielkości tablic 216
- 7.3. Framework kolekcji 217
- 7.4. Klasa podobna do tablicy, lecz bardziej dynamiczna 219
- 7.5. Stosowanie typów ogólnych we własnych klasach 222
- 7.6. Jak przeglądać zawartość kolekcji? Wyliczenie dostępnych sposobów 226
- 7.7. Unikanie powtórzeń dzięki zastosowaniu zbioru 229
- 7.8. Strukturalizacja danych z wykorzystaniem list połączonych 230
- 7.9. Odwzorowywanie z wykorzystaniem klas Hashtable oraz HashMap 235
- 7.10. Zapisywanie łańcuchów znaków w obiektach Properties i Preferences 237
- 7.11. Sortowanie kolekcji 242
- 7.12. Unikanie konieczności sortowania danych 246
- 7.13. Odnajdywanie obiektu w kolekcji 248
- 7.14. Zamiana kolekcji na tablicę 251
- 7.15. Zapewnianie możliwości przeglądania danych przy użyciu iteratora 252
- 7.16. Używanie stosu obiektów 254
- 7.17. Struktury wielowymiarowe 257
- 7.18. Upraszczanie obiektów danych przy wykorzystaniu bibliotek Lombok lub Record 259
- 7.19. Program - porównanie szybkości działania 262
- 8.0. Wprowadzenie 265
- 8.1. Metody klasy Object - formatowanie obiektów przy użyciu metody toString() i porównywanie ich metodą equals() 268
- 8.2. Wykorzystanie klas wewnętrznych 275
- 8.3. Tworzenie metod zwrotnych z wykorzystaniem interfejsów 278
- 8.4. Polimorfizm i metody abstrakcyjne 282
- 8.5. Wartości wyliczeniowe bezpieczne dla typów 283
- 8.6. Unikanie wyjątków NPE z użyciem klasy Optional 287
- 8.7. Wymuszanie użycia wzorca Singleton 289
- 8.8. Zgłaszanie własnych wyjątków 291
- 8.9. Wstrzykiwanie zależności 293
- 8.10. Program Plotter 296
- 9.0. Wprowadzenie 301
- 9.1. Stosowanie wyrażeń lambda lub domknięć zamiast klas wewnętrznych 304
- 9.2. Stosowanie predefiniowanych interfejsów lambda zamiast własnych 307
- 9.3. Upraszczanie przetwarzania z wykorzystaniem interfejsu Stream 311
- 9.4. Upraszczanie strumieni przy użyciu kolektorów 312
- 9.5. Poprawianie przepustowości dzięki wykorzystaniu strumieni i kolekcji równoległych 315
- 9.6. Używanie istniejącego kodu w sposób funkcyjny dzięki wykorzystaniu odwołań do metod 317
- 9.7. Wstawianie istniejącego kodu metod 321
- 10.0. Wprowadzenie 323
- 10.1. Klasy InputStream/OutputStream oraz Reader/Writer 325
- 10.2. Odczytywanie pliku tekstowego 327
- 10.3. Odczytywanie informacji ze standardowego strumienia wejściowego bądź z konsoli/terminala 329
- 10.4. Wyświetlanie tekstów przy użyciu klasy Formatter i metody printf 334
- 10.5. Analiza zawartości pliku przy użyciu klasy StringTokenizer 338
- 10.6. Analiza danych wejściowych przy użyciu klasy Scanner 342
- 10.7. Analiza danych wejściowych o strukturze gramatycznej 345
- 10.8. Kopiowanie pliku 349
- 10.9. Zmiana skojarzeń standardowych strumieni 350
- 10.10. Powielanie strumienia podczas realizacji operacji zapisu; zmiana skojarzeń standardowych strumieni 351
- 10.11. Odczyt i zapis danych zakodowanych w innym zbiorze znaków 354
- 10.12. Te kłopotliwe znaki końca wiersza 356
- 10.13. Kod operujący na plikach w sposób zależny od systemu operacyjnego 356
- 10.14. Odczytywanie i zapisywanie danych binarnych 358
- 10.15. Odczytywanie i zapisywanie danych w archiwach JAR oraz ZIP 358
- 10.16. Odnajdywanie plików w sposób niezależny od systemu operacyjnego przy użyciu metod getResource() i getResourceAsStream() 362
- 10.17. Pobieranie informacji o pliku 364
- 10.18. Tworzenie nowego pliku lub katalogu 371
- 10.19. Zmiana nazwy pliku lub jego atrybutów 372
- 10.20. Usuwanie plików 375
- 10.21. Tworzenie plików tymczasowych 377
- 10.22. Tworzenie listy zawartości katalogu 379
- 10.23. Pobieranie katalogów głównych 380
- 10.24. Stosowanie usługi WatchService do uzyskiwania informacji o zmianach pliku 382
- 10.25. Zapisywanie danych użytkownika na dysku 384
- 10.26. Program Find - poruszanie się po drzewie katalogów 388
- 11.1. Uczenie maszynowe z użyciem Javy 394
- 11.2. Stosowanie danych w Apache Spark 395
- 11.3. Interaktywne stosowanie R 398
- 11.4. Porównanie i wybór implementacji R 400
- 11.5. Używanie R w aplikacjach Javy: Renjin 401
- 11.6. Stosowanie kodu Javy w sesji R 403
- 11.7. Stosowanie FastR - implementacji R korzystającej z GraalVM 405
- 11.8. Stosowanie R w aplikacjach internetowych 406
- 12.0. Wprowadzenie 409
- 12.1. Internetowy klient HTTP/REST 412
- 12.2. Nawiązywanie połączenia z serwerem z użyciem gniazd 414
- 12.3. Odnajdywanie adresów sieciowych i zwracanie informacji o nich 415
- 12.4. Obsługa błędów sieciowych 417
- 12.5. Odczyt i zapis danych tekstowych 418
- 12.6. Odczyt i zapis danych binarnych 420
- 12.7. Datagramy UDP 423
- 12.8. URI, URL czy może URN? 426
- 12.9. Program - klient TFTP wykorzystujący protokół UDP 427
- 12.10. Program - klient pogawędek internetowych używający gniazd 432
- 12.11. Program - sprawdzanie odnośników HTTP 436
- 13.0. Wprowadzenie 439
- 13.1. Tworzenie serwera 440
- 13.2. Znajdowanie interfejsów sieciowych 443
- 13.3. Zwracanie odpowiedzi (łańcucha znaków bądź danych binarnych) 444
- 13.4. Zwracanie informacji o obiektach przez połączenie sieciowe 448
- 13.5. Obsługa wielu klientów 449
- 13.6. Serwer obsługujący protokół HTTP 454
- 13.7. Zabezpieczanie serwera WWW przy użyciu SSL i JSSE 456
- 13.8. Tworzenie usługi typu RESTful z użyciem JAX-RS 459
- 13.9. Rejestracja operacji sieciowych 462
- 13.10. Konfiguracja i stosowanie SLF4J 463
- 13.11. Rejestracja przez sieć przy użyciu Log4j 466
- 13.12. Rejestracja przez sieć przy użyciu pakietu java.util.logging 471
- 14.0. Wprowadzenie 475
- 14.1. Bezpośrednie generowanie danych w formacie JSON 477
- 14.2. Analiza i zapisywanie danych JSON przy użyciu pakietu Jackson 478
- 14.3. Analiza i zapis danych w formacie JSON przy użyciu pakietu org.json 480
- 14.4. Analiza i zapis danych w formacie JSON przy użyciu biblioteki JSON-B 481
- 14.5. Znajdowanie elementów danych w formacie JSON przy użyciu wskaźników 483
- 15.0. Wprowadzenie 487
- 15.1. Tworzenie pakietu 488
- 15.2. Tworzenie dokumentacji klas przy użyciu programu Javadoc 490
- 15.3. Więcej niż Javadoc - adnotacje i metadane 494
- 15.4. Tworzenie klasy w taki sposób, by była komponentem JavaBeans 496
- 15.5. Umieszczanie pakietów w plikach JAR 500
- 15.6. Wykonywanie programu spakowanego w pliku JAR 501
- 15.7. Pakowanie komponentów warstwy internetowej do pliku WAR 503
- 15.8. Tworzenie mniejszego pakietu dystrybucyjnego przy użyciu programu jlink 504
- 15.9. Stosowanie JPMS do tworzenia modułów 506
- 16.0. Wprowadzenie 509
- 16.1. Uruchamianie kodu w innym wątku 511
- 16.2. Animacja - wyświetlanie poruszających się obrazów 515
- 16.3. Zatrzymywanie działania wątku 519
- 16.4. Spotkania i ograniczenia czasowe 522
- 16.5. Synchronizacja wątków przy użyciu słowa kluczowego synchronized 523
- 16.6. Upraszczanie synchronizacji przy użyciu blokad 529
- 16.7. Upraszczanie programu producent-konsument przy użyciu interfejsu Queue 533
- 16.8. Optymalizacja działania równoległego przy użyciu Fork/Join 535
- 16.9. Planowanie zadań: operacje w przyszłości, zapis danych w tle w programach edycyjnych 539
- 17.0. Wprowadzenie 543
- 17.1. Pobieranie deskryptora klasy 544
- 17.2. Określanie oraz stosowanie metod i pól 545
- 17.3. Uzyskiwanie dostępu do prywatnych pól i metod za pomocą introspekcji 549
- 17.4. Dynamiczne ładowanie i instalowanie klas 550
- 17.5. Tworzenie nowej klasy od podstaw przy użyciu obiektu ClassLoader 552
- 17.6. Tworzenie nowej klasy od podstaw z użyciem kompilatora Javy 554
- 17.7. Określanie efektywności działania 557
- 17.8. Wyświetlanie informacji o klasie 561
- 17.9. Wyświetlanie klas należących do pakietu 563
- 17.10. Stosowanie i definiowanie adnotacji 565
- 17.11. Zastosowanie adnotacji do odnajdywania klas pełniących rolę wtyczek 570
- 17.12. Program CrossRef 573
- 18.0. Wprowadzenie 577
- 18.1. Uruchamianie zewnętrznego programu 578
- 18.2. Wykonywanie programu i przechwytywanie jego wyników 582
- 18.3. Wywoływanie kodu napisanego w innych językach przy użyciu javax.script 586
- 18.4. Łączenie różnych języków z użyciem GraalVM 588
- 18.5. Łączenie języków Java i Perl 590
- 18.6. Dołączanie kodu rodzimego 593
- 18.7. Wywoływanie kodu Javy z kodu rodzimego 599
Wstęp 13
1. Rozpoczynanie pracy: kompilacja i uruchamianie 27
2. Interakcja ze środowiskiem 71
3. Łańcuchy znaków i przetwarzanie tekstów 85
4. Dopasowywanie wzorców przy użyciu wyrażeń regularnych 125
5. Liczby 159
6. Daty i godziny 195
7. Strukturalizacja danych w języku Java 213
8. Techniki obiektowe 265
9. Techniki programowania funkcyjnego: interfejsy funkcyjne, strumienie i kolekcje równoległe 301
10. Wejście i wyjście: odczyt, zapis i sztuczki z katalogami 323
11. Nauka o danych i język R 393
12. Klienty sieciowe 409
13. Programy Javy działające na serwerze 439
14. Przetwarzanie danych w formacie JSON 475
15. Pakiety i ich tworzenie 487
16. Stosowanie wątków w Javie 509
17. Introspekcja lub "klasa o nazwie Class" 543
18. Wykorzystywanie Javy wraz z innymi językami programowania 577
Posłowie 603
A. Java kiedyś i obecnie 605
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Rak nieuchronnie stanie się częścią Waszego życia. U Was lub u kogoś bliskiego ― członka rodziny albo przyjaciela ― zostanie zdiagnozowany nowotwór. Będziecie mieć mnóstwo pytań. Jaki to rodzaj raka? Kiedy to się zaczęło? Co go spowodowało? Dlaczego się pojawił? Jaki jest najlepszy rodzaj leczenia? Czy jest uleczalny? Jak długo jeszcze pozwoli żyć? W tej książce przedstawiamy informacje na temat raka i jego leczenia, by ułatwić Wam znalezienie i zrozumienie odpowiedzi na te pytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta praktyczna książka ułatwi Ci optymalne używanie narzędzi AI na wszystkich etapach tworzenia oprogramowania. Niezależnie od Twojego doświadczenia nauczysz się korzystać z szerokiej gamy rozwiązań: od dużych modeli językowych ogólnego przeznaczenia (ChatGPT, Gemini i Claude) po systemy przeznaczone do kodowania (GitHub Copilot, Tabnine, Cursor i Amazon CodeWhisperer). Poznasz również metodykę programowania modułowego, która efektywnie współgra z technikami pisania promptów do generowania kodu. W książce znajdziesz także najlepsze sposoby zastosowania uniwersalnych modeli LLM w nauce języka programowania, wyjaśnianiu kodu lub przekładaniu go na inny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nawet jeśli nie darzysz królowej nauk płomiennym uczuciem, dzięki temu kompleksowemu opracowaniu z łatwością poradzisz sobie z jej lepszym poznaniem. Nie znajdziesz tu skomplikowanych teorii naukowych, tylko przystępnie podane koncepcje matematyczne niezbędne do rozwoju w dziedzinie sztucznej inteligencji, w szczególności do praktycznego stosowania najnowocześniejszych modeli. Poznasz takie zagadnienia jak regresja, sieci neuronowe, sieci konwolucyjne, optymalizacja, prawdopodobieństwo, procesy Markowa, równania różniczkowe i wiele innych w ekskluzywnym kontekście sztucznej inteligencji. Książkę docenią pasjonaci nowych technologii, twórcy aplikacji, inżynierowie i analitycy danych, a także matematycy i naukowcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Przygotujcie się na podróż do nieznanego świata, który rządzi naszymi ciałami jako gigantyczne imperium bakterii, grzybów i wirusów zamieszkujących nasze jelita. W książce Świat mikrobiomu James Kinross odsłania tajemnice tytułowego mikrobiomu — zbiorowiska drobnoustrojów, które mają wpływ na każdy aspekt naszego życia, od trawienia kolacji i odporności na choroby po samopoczucie i wybory miłosne. Mikroby te są prawdziwymi mistrzami manipulacji. Dowiedzcie się, jak te małe stworzenia mogą zmienić wasze życie, powodować choroby cywilizacyjne, a nawet pomóc wam znaleźć winnego ostatniego ataku na lodówkę w środku nocy. Świat mikrobiomu to nieoceniona skarbnica wiedzy o fascynujących procesach zachodzących w naszych jelitach i całym ludzkim organizmie.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Receptury zawarte w tym zbiorze ułatwią Ci budowę szerokiej gamy inteligentnych aplikacji. Zaczniesz od podstaw OpenAI API — konfiguracji, uwierzytelniania i kluczowych parametrów — po czym szybko przejdziesz do nauki korzystania z najważniejszych elementów API. Następnie przyjdzie czas na zaawansowane receptury, dzięki którym poprawisz wrażenia użytkownika i dopracujesz dane wyjściowe. Dowiesz się, jak wdrażać aplikacje i przygotować je do publicznego użytku. Nauczysz się również budowania inteligentnych asystentów opartych na specjalistycznej wiedzy, a także aplikacji multimodalnych dostosowanych do Twoich specyficznych potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To trzecie wydanie przejrzystego przewodnika, który ułatwi Ci naukę programowania w Pythonie. Zaczniesz od przyswojenia podstawowych pojęć programistycznych, aby wkrótce płynnie posługiwać się funkcjami i strukturami danych. Zdobędziesz też umiejętność programowania zorientowanego obiektowo. W tym zaktualizowanym wydaniu znajdziesz również wskazówki, dzięki którym zastosujesz duże modele językowe, takie jak ChatGPT, do nauki programowania. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne zapytania dla tych modeli, a także jak testować i debugować kod Pythona. Dzięki ćwiczeniom, zamieszczonym w każdym rozdziale, będziesz stopniowo szlifować umiejętności programistyczne, a zasugerowane w książce strategie pomogą Ci w unikaniu frustrujących błędów — w ten sposób szybko nauczysz się tworzyć poprawny kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej praktycznej książce przedstawiono zasady TDD na rzeczywistych przykładach z użyciem popularnych frameworków, takich jak ASP.NET Core i Entity Framework. Po zapoznaniu się z solidnym wprowadzeniem do koncepcji TDD dowiesz się, jak można używać Visual Studio 2022 do tworzenia aplikacji internetowej z wykorzystaniem Entity Framework, a także baz danych SQL Server i Cosmos DB. Nauczysz się też korzystać z różnych wzorców, takich jak repozytorium, usługi i budowniczy. Ponadto omówiono tu architekturę DDD i inne najlepsze praktyki stosowane podczas tworzenia oprogramowania, w tym reguły SOLID i wskazówki FIRSTHAND. Nie zabrakło przydatnych uwag o biznesowych aspektach podejścia TDD.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Na podstawie tej praktycznej książki nauczysz się pisać skuteczne prompty dla dużych modeli językowych. Dowiesz się, w jaki sposób mogą posłużyć do generowania opisów produktów, spersonalizowanych wiadomości e-mail, postów w mediach społecznościowych, a nawet tekstów beletrystycznych i poetyckich. Poznasz także zaawansowane techniki użycia, takie jak integracja dużych modeli językowych z innymi narzędziami i tworzenie chatbotów. Wszystkie opisane tu techniki przetestujesz, eksperymentując i optymalizując swoje rozwiązania. W efekcie zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wykonywać codzienne zadania szybciej i lepiej!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV Ian F. Darwin (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię.
(1)
(1)
(1)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie