Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV Ian F. Darwin
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Autor:
- Ian F. Darwin
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 616
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV
Java jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Równocześnie należy do najbardziej innowacyjnych technologii informatycznych; zawsze stanowiła awangardę. Programiści cenią Javę za dojrzałość, bezpieczeństwo i wszechstronność. Jednak nawet tak znakomity język niekiedy przysparza problemów podczas pracy. Mogą się one okazać całkiem proste do rozwiązania, jeśli tylko wiadomo, jak się do tego zabrać.
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.
W książce między innymi:
- kompilacja kodu, uruchamianie i debugowanie oraz pakowanie klas Javy
- praca z tekstem, wyrażenia regularne i wzorce
- programowanie obiektowe i funkcyjne oraz programowanie sieciowe
- format JSON i wymiana danych
- wielowątkowość i współbieżność
- big data i Java
Java: najlepsze rozwiązania najważniejszych zadań!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce zrozumiesz moc programowania sterowanego testami. Bazując na świetnie wyjaśnionym procesie budowy przykładowej aplikacji zgodnie z paradygmatem TDD, przyswoisz mechanizmy: cykl czerwone, zielone i refaktoryzacja, a także wzorzec przygotowania, działania i asercji. Dowiesz się też, jak za sprawą odwrócenia zależności i zamienników testowych uzyskać kontrolę nad systemami zewnętrznymi, takimi jak bazy danych. Poznasz ponadto zaawansowane techniki projektowania, w tym zasady SOLID, refaktoryzację i architekturę heksagonalną. Na podstawie piramidy testów nauczysz się znajdować równowagę między szybkimi i powtarzalnymi testami jednostkowymi a testami integracyjnymi. Używając Javy 17, opracujesz nowoczesną mikrousługę REST opartą na bazie danych PostgreSQL.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Spring należy do rodziny frameworków Javy. Jego pierwsza edycja ujrzała światło dzienne w 2002 roku i od razu spotkał się z pozytywnym odbiorem programistów. Spring Framework zyskał uznanie i popularność, ponieważ działa na zasadzie lekkiego szablonu, umożliwiającego dużą dowolność, jeśli chodzi o wybór modelu programowania. W efekcie za jego pomocą można tworzyć szerokie spektrum aplikacji - od niewielkich i prostych po potężne i bardzo skomplikowane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli używasz systemu operacyjnego Linux, tablice informatyczne są Ci niezbędnie potrzebne. Znajdziesz w nich najważniejsze informacje dotyczące katalogów i poleceń — od dotyczących struktury katalogów systemu, przez dotyczące symboli wieloznacznych, łączenia poleceń, obsługi klawiatury i ekranu, aż po te o systemach plików. Przypomnisz sobie, jak nawigować pomiędzy katalogami i wyświetlać ich zawartość, tworzyć i usuwać pliki oraz nimi zarządzać, wyszukiwać je i archiwizować.- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
To trzecie wydanie przejrzystego przewodnika, który ułatwi Ci naukę programowania w Pythonie. Zaczniesz od przyswojenia podstawowych pojęć programistycznych, aby wkrótce płynnie posługiwać się funkcjami i strukturami danych. Zdobędziesz też umiejętność programowania zorientowanego obiektowo. W tym zaktualizowanym wydaniu znajdziesz również wskazówki, dzięki którym zastosujesz duże modele językowe, takie jak ChatGPT, do nauki programowania. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne zapytania dla tych modeli, a także jak testować i debugować kod Pythona. Dzięki ćwiczeniom, zamieszczonym w każdym rozdziale, będziesz stopniowo szlifować umiejętności programistyczne, a zasugerowane w książce strategie pomogą Ci w unikaniu frustrujących błędów — w ten sposób szybko nauczysz się tworzyć poprawny kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
48.69 zł
74.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie wydanie przewodnika dla programistów, którzy chcą efektywnie budować atrakcyjne złożone front-endy aplikacji. Uwzględniono tu nowe elementy Reacta 18, w tym hooki, biblioteki do zarządzania stanem, jak również najnowszą wersję języka TypeScript. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przejrzyste i łatwe w utrzymaniu komponenty React, które mogą być wielokrotnie używane ― dobrze zorganizowane, bazujące na nowoczesnych wzorcach projektowych. Dowiesz się też, jak projektować bezpiecznie typowane komponenty, jak zarządzać złożonymi stanami, a także jak interaktywnie korzystać z web API GraphQL . Poznasz też metody pisania solidnych testów jednostkowych dla komponentów React za pomocą JEST.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,50 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
O autorze książki
Ian F. Darwin pracuje w branży komputerowej od trzech dziesięcioleci. Oprócz pisania programów i świadczenia usług consultingowych, Ian pracuje w firmie Learning Tree International, jednej z wiodących na świecie firm prowadzących kursy techniczne, gdzie naucza wykorzystania systemu Unix oraz programowania w językach C oraz Java. Jest także autorem książki Checking C Programs with Lint (O’Reilly) oraz ponad 70 artykułów poświęconych systemowi Unix.
Ian F. Darwin - pozostałe książki
-
Promocja Promocja 2za1
As Java continues to evolve, this cookbook continues to grow in tandem with hundreds of hands-on recipes across a broad range of Java topics. Author Ian Darwin gets developers up to speed right away with useful techniques for everything from string handling and functional programming to network communication and AI.If you're familiar with any relea-
- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł (-15%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Poznasz język programowania Java, nauczysz się korzystać z systemu plików oraz sieci, wykorzystasz wyrażenia regularne, błyskawicznie rozwiążesz typowe problemy...- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
It takes a book as versatile as its subject to cover Apache Tomcat, the popular open source Servlet and JSP container and high performance web server. Tomcat: The Definitive Guide is a valuable reference for administrators and webmasters, a useful guide for programmers who want to use Tomcat as their web application server during development or in-
- ePub + Mobi pkt
(109,65 zł najniższa cena z 30 dni)
109.65 zł
129.00 zł (-15%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Jakarta Tomcat is not only the most commonly used open source servlet engine today, it's become the de facto standard by which other servlet engines are measured. Powerful and flexible, it can be used as a stand-alone web server or in conjunction with another server, like Apache or IIS, to run servlets or JSPs. But mastery of Tomcat is not easy: be-
- ePub + Mobi pkt
(92,65 zł najniższa cena z 30 dni)
92.65 zł
109.00 zł (-15%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Jump in and build working Android apps with the help of more than 230 tested recipes. The second edition of this acclaimed cookbook includes recipes for working with user interfaces, multitouch gestures, location awareness, web services, and specific device features such as the phone, camera, and accelerometer. You also get useful info on packaging-
- ePub + Mobi pkt
(194,65 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł (-15%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Książka, którą trzymasz w rękach, pomoże Ci odnieść sukces. Należy ona do ulubionej serii programistów - "Receptury". Znajdziesz tu najlepsze przepisy na rozwiązanie typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się błyskawicznie konfigurować środowisko pracy, tworzyć kopie zapasowe danych aplikacji oraz testować Twoje dzieło. Ponadto sprawdzisz, jak komunikować się między procesami, tworzyć zaawansowaną grafikę oraz wyświetlać materiały multimedialne. Przekonasz się również, jak łatwo uzyskać informacje z odbiornika GPS, sterować diodą LED w urządzeniu oraz przygotować aplikację do dystrybucji i sprzedaży. Książka ta powinna trafić w ręce wszystkich pasjonatów systemu Android!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta niewielka, przystępnie napisana książka jest drugim wydaniem kompleksowego przewodnika dla programistów Pythona, którzy chcą budować aplikacje bazujące na dużych modelach językowych. Zaprezentowano w niej główne cechy i zasady działania modeli GPT-4 i GPT-3.5 z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć w rozwoju technologii sztucznej inteligencji. Znalazły się tu także instrukcje, jak krok po kroku tworzyć aplikacje z zastosowaniem biblioteki OpenAI dla Pythona, włączając w to generowanie treści, odpowiadanie na pytania i inteligentnych asystentów. Dodatkowe ułatwienie stanowią przejrzyste przykłady i dołączone do wydania pliki z kodami. Dzięki tej książce z łatwością wykorzystasz moc dużych modeli językowych w swoich aplikacjach!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce opanujesz kluczowe koncepcje myślenia systemowego i nauczysz się stosować je w praktyce. Poznasz podejście nieliniowe, które pozwala lepiej rozumieć złożoność współczesnych systemów IT i skutecznie nimi zarządzać. Nauczysz się identyfikować wzorce, przewidywać konsekwencje decyzji technologicznych, a także budować skalowalne, elastyczne architektury. Praktyczne przykłady i klarowne wyjaśnienia pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w codziennej pracy, niezależnie od tego, czy tworzysz małe aplikacje, czy projektujesz wielkoskalowe systemy. To niezbędny przewodnik dla każdego, kto chce myśleć jak inżynier systemowy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce dogłębnie poznasz zagrożenia specyficzne dla aplikacji opartych na dużych modelach językowych, przeanalizujesz ich charakterystyczne cechy i dowiesz się, jak wyglądają luki w zabezpieczeniach. W ten sposób zdobędziesz praktyczną wiedzę, która podczas tworzenia oprogramowania korzystającego z LLM okazuje się bezcenna. Zapoznasz się również z licznymi wskazówkami i strategiami, które pomogą w zabezpieczaniu aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Niezależnie od tego, czy tworzysz zupełnie nową aplikację, czy zajmujesz się dodawaniem funkcjonalności LLM, znajdziesz tu szeroką gamę przydatnych zagadnień, takich jak architektura dużych modeli językowych, granice zaufania, technika RAG, wstrzykiwanie promptów i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł (-50%) -
Promocja Promocja 2za1
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta praktyczna książka ułatwi Ci optymalne używanie narzędzi AI na wszystkich etapach tworzenia oprogramowania. Niezależnie od Twojego doświadczenia nauczysz się korzystać z szerokiej gamy rozwiązań: od dużych modeli językowych ogólnego przeznaczenia (ChatGPT, Gemini i Claude) po systemy przeznaczone do kodowania (GitHub Copilot, Tabnine, Cursor i Amazon CodeWhisperer). Poznasz również metodykę programowania modułowego, która efektywnie współgra z technikami pisania promptów do generowania kodu. W książce znajdziesz także najlepsze sposoby zastosowania uniwersalnych modeli LLM w nauce języka programowania, wyjaśnianiu kodu lub przekładaniu go na inny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Ebooka "Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Java Cookbook: Problems and Solutions for Java Developers, 4th Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7086-9, 9788328370869
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-01-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7087-6, 9788328370876
- Data wydania ebooka :
-
2021-01-26
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 126745
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 16.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Dostępność produktu
Produkt nie został jeszcze oceniony pod kątem ułatwień dostępu lub nie podano żadnych informacji o ułatwieniach dostępu lub są one niewystarczające. Prawdopodobnie Wydawca/Dostawca jeszcze nie umożliwił dokonania walidacji produktu lub nie przekazał odpowiednich informacji na temat jego dostępności.
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie 27
- 1.1. Kompilacja i uruchamianie programów napisanych w Javie - JDK 28
- 1.2. Kompilacja i uruchamianie: stosowanie GraalVM dla lepszej wydajności 30
- 1.3. Kompilacja, uruchamianie i testowanie programów przy użyciu IDE 32
- 1.4. Poznawanie Javy przy wykorzystaniu JShell 36
- 1.5. Efektywne wykorzystanie zmiennej środowiskowej CLASSPATH 39
- 1.6. Pobieranie przykładów dołączonych do tej książki i korzystanie z nich 41
- 1.7. Automatyzacja zależności, kompilacji, testowania i wdrażania przy użyciu programu Apache Maven 49
- 1.8. Automatyzacja zależności, kompilacji, testowania i wdrażania przy użyciu programu Gradle 53
- 1.9. Komunikaty o odrzuconych metodach 55
- 1.10. Zapewnianie poprawności kodu za pomocą testów jednostkowych: JUnit 57
- 1.11. Zarządzanie kodem z wykorzystaniem ciągłej integracji 60
- 1.12. Uzyskiwanie czytelnych komunikatów o wyjątkach 65
- 1.13. Poszukiwanie przykładowych kodów źródłowych 66
- 1.14. Poszukiwanie gotowych bibliotek Javy 67
- 2.0. Wprowadzenie 71
- 2.1. Pobieranie wartości zmiennych środowiskowych 71
- 2.2. Pobieranie informacji z właściwości systemowych 72
- 2.3. Stosowanie kodu zależnego od używanej wersji JDK lub systemu operacyjnego 74
- 2.4. Stosowanie rozszerzających interfejsów programistycznych lub innych API 79
- 2.5. Stosowanie systemu modułów Javy 80
- 3.0. Wprowadzenie 85
- 3.1. Odczytywanie fragmentów łańcucha 88
- 3.2. Łączenie łańcuchów znaków przy użyciu klasy StringBuilder 93
- 3.3. Przetwarzanie łańcucha znaków po jednej literze 95
- 3.4. Wyrównywanie łańcuchów znaków 97
- 3.5. Konwersja pomiędzy znakami Unicode a łańcuchami znaków 100
- 3.6. Odwracanie kolejności słów lub znaków w łańcuchu 103
- 3.7. Rozwijanie i kompresja znaków tabulacji 104
- 3.8. Kontrola wielkości liter 108
- 3.9. Wprowadzanie znaków niedrukowalnych 109
- 3.10. Usuwanie odstępów z końca łańcucha 111
- 3.11. Tworzenie komunikatów z użyciem zasobów wielojęzycznych 113
- 3.12. Stosowanie konkretnych ustawień lokalnych 116
- 3.13. Tworzenie wiązki zasobów 117
- 3.14. Program - proste narzędzie do formatowania tekstów 118
- 3.15. Program - fonetyczne porównywanie nazwisk 121
- 4.0. Wprowadzenie 125
- 4.1. Składnia wyrażeń regularnych 127
- 4.2. Wykorzystanie wyrażeń regularnych w języku Java - sprawdzanie występowania wzorca 134
- 4.3. Odnajdywanie tekstu pasującego do wzorca 138
- 4.4. Zastępowanie określonego tekstu 140
- 4.5. Wyświetlanie wszystkich wystąpień wzorca 143
- 4.6. Wyświetlanie wierszy zawierających fragment pasujący do wzorca 145
- 4.7. Kontrola wielkości znaków w metodach match() i subst() 147
- 4.8. Dopasowywanie znaków z akcentami lub znaków złożonych 148
- 4.9. Odnajdywanie znaków nowego wiersza 149
- 4.10. Program - analiza dziennika serwera Apache 151
- 4.11. Program - pełna wersja programu grep 153
- 5.0. Wprowadzenie 159
- 5.1. Sprawdzanie, czy łańcuch znaków stanowi poprawną liczbę 162
- 5.2. Konwertowanie liczb na obiekty i na odwrót 163
- 5.3. Pobieranie ułamka z liczby całkowitej bez konwertowania go na postać zmiennoprzecinkową 164
- 5.4. Stosowanie liczb zmiennoprzecinkowych 166
- 5.5. Formatowanie liczb 170
- 5.6. Konwersje pomiędzy różnymi systemami liczbowymi - dwójkowym, ósemkowym, dziesiętnym i szesnastkowym 174
- 5.7. Operacje na grupie liczb całkowitych 175
- 5.8. Formatowanie z zachowaniem odpowiedniej postaci liczby mnogiej 177
- 5.9. Generowanie liczb losowych 179
- 5.10. Mnożenie macierzy 182
- 5.11. Operacje na liczbach zespolonych 184
- 5.12. Obsługa liczb o bardzo dużych wartościach 187
- 5.13. Program TempConverter 189
- 5.14. Program - generowanie liczbowych palindromów 191
- 6.0. Wprowadzenie 195
- 6.1. Określanie bieżącej daty 198
- 6.2. Wyświetlanie daty i czasu w zadanym formacie 200
- 6.3. Konwersja liczb określających datę i czas oraz liczbę sekund 202
- 6.4. Analiza łańcuchów znaków i ich zamiana na daty 203
- 6.5. Obliczanie różnicy pomiędzy dwiema datami 204
- 6.6. Dodawanie i odejmowanie dat 206
- 6.7. Obsługa zdarzeń cyklicznych 207
- 6.8. Obliczanie dat z uwzględnieniem stref czasowych 209
- 6.9. Stosowanie starych klas Date i Calendar 210
- 7.0. Wprowadzenie 213
- 7.1. Strukturalizacja danych przy użyciu tablic 214
- 7.2. Modyfikacja wielkości tablic 216
- 7.3. Framework kolekcji 217
- 7.4. Klasa podobna do tablicy, lecz bardziej dynamiczna 219
- 7.5. Stosowanie typów ogólnych we własnych klasach 222
- 7.6. Jak przeglądać zawartość kolekcji? Wyliczenie dostępnych sposobów 226
- 7.7. Unikanie powtórzeń dzięki zastosowaniu zbioru 229
- 7.8. Strukturalizacja danych z wykorzystaniem list połączonych 230
- 7.9. Odwzorowywanie z wykorzystaniem klas Hashtable oraz HashMap 235
- 7.10. Zapisywanie łańcuchów znaków w obiektach Properties i Preferences 237
- 7.11. Sortowanie kolekcji 242
- 7.12. Unikanie konieczności sortowania danych 246
- 7.13. Odnajdywanie obiektu w kolekcji 248
- 7.14. Zamiana kolekcji na tablicę 251
- 7.15. Zapewnianie możliwości przeglądania danych przy użyciu iteratora 252
- 7.16. Używanie stosu obiektów 254
- 7.17. Struktury wielowymiarowe 257
- 7.18. Upraszczanie obiektów danych przy wykorzystaniu bibliotek Lombok lub Record 259
- 7.19. Program - porównanie szybkości działania 262
- 8.0. Wprowadzenie 265
- 8.1. Metody klasy Object - formatowanie obiektów przy użyciu metody toString() i porównywanie ich metodą equals() 268
- 8.2. Wykorzystanie klas wewnętrznych 275
- 8.3. Tworzenie metod zwrotnych z wykorzystaniem interfejsów 278
- 8.4. Polimorfizm i metody abstrakcyjne 282
- 8.5. Wartości wyliczeniowe bezpieczne dla typów 283
- 8.6. Unikanie wyjątków NPE z użyciem klasy Optional 287
- 8.7. Wymuszanie użycia wzorca Singleton 289
- 8.8. Zgłaszanie własnych wyjątków 291
- 8.9. Wstrzykiwanie zależności 293
- 8.10. Program Plotter 296
- 9.0. Wprowadzenie 301
- 9.1. Stosowanie wyrażeń lambda lub domknięć zamiast klas wewnętrznych 304
- 9.2. Stosowanie predefiniowanych interfejsów lambda zamiast własnych 307
- 9.3. Upraszczanie przetwarzania z wykorzystaniem interfejsu Stream 311
- 9.4. Upraszczanie strumieni przy użyciu kolektorów 312
- 9.5. Poprawianie przepustowości dzięki wykorzystaniu strumieni i kolekcji równoległych 315
- 9.6. Używanie istniejącego kodu w sposób funkcyjny dzięki wykorzystaniu odwołań do metod 317
- 9.7. Wstawianie istniejącego kodu metod 321
- 10.0. Wprowadzenie 323
- 10.1. Klasy InputStream/OutputStream oraz Reader/Writer 325
- 10.2. Odczytywanie pliku tekstowego 327
- 10.3. Odczytywanie informacji ze standardowego strumienia wejściowego bądź z konsoli/terminala 329
- 10.4. Wyświetlanie tekstów przy użyciu klasy Formatter i metody printf 334
- 10.5. Analiza zawartości pliku przy użyciu klasy StringTokenizer 338
- 10.6. Analiza danych wejściowych przy użyciu klasy Scanner 342
- 10.7. Analiza danych wejściowych o strukturze gramatycznej 345
- 10.8. Kopiowanie pliku 349
- 10.9. Zmiana skojarzeń standardowych strumieni 350
- 10.10. Powielanie strumienia podczas realizacji operacji zapisu; zmiana skojarzeń standardowych strumieni 351
- 10.11. Odczyt i zapis danych zakodowanych w innym zbiorze znaków 354
- 10.12. Te kłopotliwe znaki końca wiersza 356
- 10.13. Kod operujący na plikach w sposób zależny od systemu operacyjnego 356
- 10.14. Odczytywanie i zapisywanie danych binarnych 358
- 10.15. Odczytywanie i zapisywanie danych w archiwach JAR oraz ZIP 358
- 10.16. Odnajdywanie plików w sposób niezależny od systemu operacyjnego przy użyciu metod getResource() i getResourceAsStream() 362
- 10.17. Pobieranie informacji o pliku 364
- 10.18. Tworzenie nowego pliku lub katalogu 371
- 10.19. Zmiana nazwy pliku lub jego atrybutów 372
- 10.20. Usuwanie plików 375
- 10.21. Tworzenie plików tymczasowych 377
- 10.22. Tworzenie listy zawartości katalogu 379
- 10.23. Pobieranie katalogów głównych 380
- 10.24. Stosowanie usługi WatchService do uzyskiwania informacji o zmianach pliku 382
- 10.25. Zapisywanie danych użytkownika na dysku 384
- 10.26. Program Find - poruszanie się po drzewie katalogów 388
- 11.1. Uczenie maszynowe z użyciem Javy 394
- 11.2. Stosowanie danych w Apache Spark 395
- 11.3. Interaktywne stosowanie R 398
- 11.4. Porównanie i wybór implementacji R 400
- 11.5. Używanie R w aplikacjach Javy: Renjin 401
- 11.6. Stosowanie kodu Javy w sesji R 403
- 11.7. Stosowanie FastR - implementacji R korzystającej z GraalVM 405
- 11.8. Stosowanie R w aplikacjach internetowych 406
- 12.0. Wprowadzenie 409
- 12.1. Internetowy klient HTTP/REST 412
- 12.2. Nawiązywanie połączenia z serwerem z użyciem gniazd 414
- 12.3. Odnajdywanie adresów sieciowych i zwracanie informacji o nich 415
- 12.4. Obsługa błędów sieciowych 417
- 12.5. Odczyt i zapis danych tekstowych 418
- 12.6. Odczyt i zapis danych binarnych 420
- 12.7. Datagramy UDP 423
- 12.8. URI, URL czy może URN? 426
- 12.9. Program - klient TFTP wykorzystujący protokół UDP 427
- 12.10. Program - klient pogawędek internetowych używający gniazd 432
- 12.11. Program - sprawdzanie odnośników HTTP 436
- 13.0. Wprowadzenie 439
- 13.1. Tworzenie serwera 440
- 13.2. Znajdowanie interfejsów sieciowych 443
- 13.3. Zwracanie odpowiedzi (łańcucha znaków bądź danych binarnych) 444
- 13.4. Zwracanie informacji o obiektach przez połączenie sieciowe 448
- 13.5. Obsługa wielu klientów 449
- 13.6. Serwer obsługujący protokół HTTP 454
- 13.7. Zabezpieczanie serwera WWW przy użyciu SSL i JSSE 456
- 13.8. Tworzenie usługi typu RESTful z użyciem JAX-RS 459
- 13.9. Rejestracja operacji sieciowych 462
- 13.10. Konfiguracja i stosowanie SLF4J 463
- 13.11. Rejestracja przez sieć przy użyciu Log4j 466
- 13.12. Rejestracja przez sieć przy użyciu pakietu java.util.logging 471
- 14.0. Wprowadzenie 475
- 14.1. Bezpośrednie generowanie danych w formacie JSON 477
- 14.2. Analiza i zapisywanie danych JSON przy użyciu pakietu Jackson 478
- 14.3. Analiza i zapis danych w formacie JSON przy użyciu pakietu org.json 480
- 14.4. Analiza i zapis danych w formacie JSON przy użyciu biblioteki JSON-B 481
- 14.5. Znajdowanie elementów danych w formacie JSON przy użyciu wskaźników 483
- 15.0. Wprowadzenie 487
- 15.1. Tworzenie pakietu 488
- 15.2. Tworzenie dokumentacji klas przy użyciu programu Javadoc 490
- 15.3. Więcej niż Javadoc - adnotacje i metadane 494
- 15.4. Tworzenie klasy w taki sposób, by była komponentem JavaBeans 496
- 15.5. Umieszczanie pakietów w plikach JAR 500
- 15.6. Wykonywanie programu spakowanego w pliku JAR 501
- 15.7. Pakowanie komponentów warstwy internetowej do pliku WAR 503
- 15.8. Tworzenie mniejszego pakietu dystrybucyjnego przy użyciu programu jlink 504
- 15.9. Stosowanie JPMS do tworzenia modułów 506
- 16.0. Wprowadzenie 509
- 16.1. Uruchamianie kodu w innym wątku 511
- 16.2. Animacja - wyświetlanie poruszających się obrazów 515
- 16.3. Zatrzymywanie działania wątku 519
- 16.4. Spotkania i ograniczenia czasowe 522
- 16.5. Synchronizacja wątków przy użyciu słowa kluczowego synchronized 523
- 16.6. Upraszczanie synchronizacji przy użyciu blokad 529
- 16.7. Upraszczanie programu producent-konsument przy użyciu interfejsu Queue 533
- 16.8. Optymalizacja działania równoległego przy użyciu Fork/Join 535
- 16.9. Planowanie zadań: operacje w przyszłości, zapis danych w tle w programach edycyjnych 539
- 17.0. Wprowadzenie 543
- 17.1. Pobieranie deskryptora klasy 544
- 17.2. Określanie oraz stosowanie metod i pól 545
- 17.3. Uzyskiwanie dostępu do prywatnych pól i metod za pomocą introspekcji 549
- 17.4. Dynamiczne ładowanie i instalowanie klas 550
- 17.5. Tworzenie nowej klasy od podstaw przy użyciu obiektu ClassLoader 552
- 17.6. Tworzenie nowej klasy od podstaw z użyciem kompilatora Javy 554
- 17.7. Określanie efektywności działania 557
- 17.8. Wyświetlanie informacji o klasie 561
- 17.9. Wyświetlanie klas należących do pakietu 563
- 17.10. Stosowanie i definiowanie adnotacji 565
- 17.11. Zastosowanie adnotacji do odnajdywania klas pełniących rolę wtyczek 570
- 17.12. Program CrossRef 573
- 18.0. Wprowadzenie 577
- 18.1. Uruchamianie zewnętrznego programu 578
- 18.2. Wykonywanie programu i przechwytywanie jego wyników 582
- 18.3. Wywoływanie kodu napisanego w innych językach przy użyciu javax.script 586
- 18.4. Łączenie różnych języków z użyciem GraalVM 588
- 18.5. Łączenie języków Java i Perl 590
- 18.6. Dołączanie kodu rodzimego 593
- 18.7. Wywoływanie kodu Javy z kodu rodzimego 599
Wstęp 13
1. Rozpoczynanie pracy: kompilacja i uruchamianie 27
2. Interakcja ze środowiskiem 71
3. Łańcuchy znaków i przetwarzanie tekstów 85
4. Dopasowywanie wzorców przy użyciu wyrażeń regularnych 125
5. Liczby 159
6. Daty i godziny 195
7. Strukturalizacja danych w języku Java 213
8. Techniki obiektowe 265
9. Techniki programowania funkcyjnego: interfejsy funkcyjne, strumienie i kolekcje równoległe 301
10. Wejście i wyjście: odczyt, zapis i sztuczki z katalogami 323
11. Nauka o danych i język R 393
12. Klienty sieciowe 409
13. Programy Javy działające na serwerze 439
14. Przetwarzanie danych w formacie JSON 475
15. Pakiety i ich tworzenie 487
16. Stosowanie wątków w Javie 509
17. Introspekcja lub "klasa o nazwie Class" 543
18. Wykorzystywanie Javy wraz z innymi językami programowania 577
Posłowie 603
A. Java kiedyś i obecnie 605
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej unikalnej książce znajdziesz kompleksowe omówienie procesu tworzenia LLM, od pracy z zestawami danych po implementację architektury modelu, wstępne szkolenie na nieoznakowanych danych i dostrajanie do określonych zadań. Bez korzystania z gotowych bibliotek LLM samodzielnie zbudujesz podstawowy model, przekształcisz go w klasyfikator tekstu, a ostatecznie stworzysz chatbota, który będzie wykonywał Twoje polecenia. I co najważniejsze ― naprawdę zrozumiesz, jak działa model, w końcu będziesz jego twórcą!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
API, czyli application programming interface, to sposób, w jaki różne aplikacje komunikują się ze sobą - swoisty język aplikacji. Jeśli jesteś programistą, testerem lub menedżerem projektów, zrozumienie tego języka otworzy Ci drzwi do efektywniejszej pracy, lepszego projektowania systemów i bardziej świadomego podejmowania decyzji. API bowiem to fundament współczesnych aplikacji — niezależnie od tego, czy mówimy o platformach mobilnych, aplikacjach webowych, czy systemach integracyjnych. Z tematyką API bezpośrednio powiązany jest Postman. To narzędzie, które pozwala tworzyć i wysyłać zapytania do API, symulować różne scenariusze reakcji aplikacji, automatyzować testy, a także monitorować działanie API w czasie rzeczywistym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
WPF (ang. Windows Presentation Foundation) jest frameworkiem przygotowanym przez firmę Microsoft do tworzenia aplikacji desktopowych lub „okienkowych” - to znaczy takich, które są bezpośrednio uruchamiane w systemie operacyjnym komputerów osobistych. Umożliwia on budowanie funkcjonalnych aplikacji także osobom nieposiadającym wysoce specjalistycznej wiedzy - wystarczą podstawy języka C#. Dzięki użyciu dostarczonych narzędzi zaczniesz budować profesjonalne oprogramowanie, zaawansowane zarówno pod względem funkcjonalności, jak i interfejsu.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Teraz możesz łatwo sprostać takim wyzwaniom i uzyskiwać niezwykłe rezultaty. Wystarczy, że skorzystasz z narzędzi dostępnych w Excelu ― i z tej książki. To zaktualizowane wydanie praktycznego przewodnika po Power Query. Pozwoli Ci opanować umiejętność efektywnego przetwarzania danych i wydobywania z nich wartościowych informacji. Dowiesz się, jak wykonywać złożone prace analityczne i jak używać procedur w języku M. Znajdziesz tu ponad 70 ćwiczeń i 200 plików, dzięki którym nauczysz się importować bezładne, rozdzielone tabele danych i automatycznie przekształcać je w ustrukturyzowane zbiory gotowe do analizy. Większość opisanych technik z łatwością zapamiętasz i użyjesz do swoich potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki temu podręcznikowi odblokujesz swój potencjał i otworzysz drogę do kariery. Nauczysz się zarządzania kodem źródłowym przy użyciu Gita i skutecznego nawigowania po projektach. Odkryjesz zaawansowane techniki debugowania i dokumentowania kodu, co poprawi jego czytelność i ułatwi utrzymanie projektów. Zgłębisz też tajniki kryptografii, by zapewnić poufność i spójność danych na każdym etapie cyklu życia aplikacji. W książce nie zabrakło wnikliwego spojrzenia na nowoczesne zagadnienia, takie jak budowanie inteligentnych aplikacji korzystających z modeli LLM, wstrzykiwanie zależności, testowanie czy konteneryzacja za pomocą Dockera. Dzięki wskazówkom dotyczącym najlepszych praktyk architektury oprogramowania zaczniesz tworzyć solidne, skalowalne i łatwe w utrzymaniu aplikacje!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Zapnij pasy przed wyprawą życia! „Mars: Nowa Ziemia” to fascynująca opowieść o ludzkiej determinacji, by postawić stopę na Czerwonej Planecie. Astrofizyk Andrew May zabierze Cię w podróż przez historię eksploracji Marsa — od pierwszych wyobrażeń i obserwacji astronomicznych aż po najnowsze misje i ambitne plany kolonizacyjne. Nasz planetarny sąsiad od wieków fascynuje ludzkość, pobudzając wyobraźnię pisarzy, naukowców i inżynierów. Ta książka to nie tylko zapis technologicznych osiągnięć, ale także opowieść o ludziach, którzy marzą, planują i podejmują ryzyko, aby zmienić rozumienie Wszechświata i uczynić z nas gatunek międzyplanetarny. Jeśli zastanawiasz się, jakie wyzwania czekają podczas podróży na Marsa i czy człowiek jest gotowy na życie poza Ziemią, ta książka jest dla Ciebie. Przygotuj się na ekscytującą misję, która może zmienić przyszłość ludzkości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią specjaliści do spraw cyberbezpieczeństwa, którzy chcą zdobyć umiejętności zabezpieczania systemów AI. Znajdą w niej uporządkowaną prezentację wyników badań i najnowszych standardów branżowych, z uwzględnieniem klasyfikacji: MITRE, NIST i OWASP. W przewodniku omówiono strategię zabezpieczania AI już na etapie projektowania ― z wykorzystaniem modelowania zagrożeń, przy czym skoncentrowano się na integracji MLSecOps i LLMOps z systemami bezpieczeństwa przedsiębiorstwa. Dodatkowo przedstawiono przykłady wdrażania integracji ciągłej, strategii i narzędzi MLOps, a także mechanizmów kontroli bezpieczeństwa. Zaproponowano ponadto bazujący na klasycznych filarach NIST plan wzmacniania bezpieczeństwa AI w przedsiębiorstwie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą używać AI do optymalizacji procesu tworzenia oprogramowania. Znalazły się tu praktyczne informacje dotyczące budowy interfejsu użytkownika, backendu, tworzenia i optymalizacji kodu. Opisano, jak pisać interfejsy Web API, refaktoryzować kod i zwiększać jego wydajność za pomocą Copilota. Omówiono ponadto sposoby formułowania podpowiedzi dla przetwarzania danych, inżynierii cech, doboru modeli, ich trenowania, strojenia hiperparametrów i oceny jakości uczenia maszynowego. Nie zabrakło również zaawansowanych technik pracy z Copilotem i agentami programowymi, a także omówienia zasad wywoływania narzędzi AI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane AI. Automatyzacja pracy programisty dzięki ChatGPT i GitHub Copilot
Christoffer Noring, Anjali Jain, Marina Fernandez, Ayşe Mutlu, Ajit Jaokar
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Cechą dzisiejszego rynku IT jest ciągła zmiana. Zmieniają się urządzenia, modyfikacjom podlega również software. Jedną z przyczyn wprowadzania kolejnych unowocześnień jest dążenie do utrzymania odpowiedniego poziomu świadczenia usług biznesowych i wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Służy temu na przykład zastosowanie monitoringu infrastruktury, czyli użycie odpowiednich narzędzi weryfikujących stan sieci, serwerów czy też aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce przyswoisz podstawy PowerShella i zasady pisania skryptów, a następnie przejdziesz do zagadnień związanych z PowerShell Remoting. Nauczysz się konfigurować i analizować dzienniki zdarzeń Windows, dowiesz się również, które zdarzenia są kluczowe do monitorowania bezpieczeństwa. Zgłębisz możliwości interakcji PowerShella z systemem operacyjnym, Active Directory i Azure AD / Entra ID. Poznasz protokoły uwierzytelniania, procesy enumeracji, metody kradzieży poświadczeń i eksploatacji, a także zapoznasz się z praktycznymi wskazówkami dla zespołów czerwonego i niebieskiego (ang. Red Team i Blue Team). Zrozumiesz też takie metody ochrony jak Just Enough Administration (JEA), AMSI, kontrola aplikacji i podpisywanie kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV Ian F. Darwin
(4)(1)
(1)
(1)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie