Enterprise Transformation to Artificial Intelligence and the Metaverse. Strategies for the Technology Revolution: Navigating Future Technologies with Agility and Innovation Mercury Learning and Information, William Kimmerly
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autorzy:
- Mercury Learning and Information, William Kimmerly
- Wydawnictwo:
- Mercury_Learning
- Ocena:
- Stron:
- 304
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Opis
książki
:
Enterprise Transformation to Artificial Intelligence and the Metaverse. Strategies for the Technology Revolution: Navigating Future Technologies with Agility and Innovation
This book guides organizations in effectively responding to the metaverse, a rapidly converging collection of advanced technologies, methods, and models. The metaverse is poised to be as disruptive as the personal computer, Internet, and smartphone, impacting personal, social, professional, and business lives. The book covers essential metaverse technologies and concepts, helping organizational leaders plan their transformation strategies.
The journey begins with an introduction and key definitions, followed by the evolution of IT governance and responses to disruptive technologies. It delves into AI, machine learning, blockchain, platforms, algorithms, edge computing, quantum computing, and immersive technologies like VR, AR, MR, and XR. Further chapters explore holographic technologies, deep tech, and other metaverse-related technologies, along with organizational structures and governance frameworks for the metaverse era.
Understanding these concepts is crucial for navigating the metaverse transformation. The book concludes with a detailed hypothetical case study, illustrating how such a transformation can be achieved. This resource helps executives and professionals chart an effective course to the metaverse, blending theoretical insights with practical applications.
The journey begins with an introduction and key definitions, followed by the evolution of IT governance and responses to disruptive technologies. It delves into AI, machine learning, blockchain, platforms, algorithms, edge computing, quantum computing, and immersive technologies like VR, AR, MR, and XR. Further chapters explore holographic technologies, deep tech, and other metaverse-related technologies, along with organizational structures and governance frameworks for the metaverse era.
Understanding these concepts is crucial for navigating the metaverse transformation. The book concludes with a detailed hypothetical case study, illustrating how such a transformation can be achieved. This resource helps executives and professionals chart an effective course to the metaverse, blending theoretical insights with practical applications.
Wybrane bestsellery
Mercury Learning and Information, William Kimmerly - pozostałe książki
Mercury_Learning - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Enterprise Transformation to Artificial Intelligence and the Metaverse. Strategies for the Technology Revolution: Navigating Future Technologies with Agility and Innovation Mercury Learning and Information, William Kimmerly (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.