Tech Trends of the 4th Industrial Revolution. Navigating the Future of Technology in Business
- Wydawnictwo:
- Mercury_Learning
- Ocena:
- Stron:
- 150
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Opis
książki
:
Tech Trends of the 4th Industrial Revolution. Navigating the Future of Technology in Business
The book introduces key technologies and their applications, emphasizing their importance in contemporary business models. Readers will find accessible descriptions and practical examples to aid understanding. Covering topics and trends vital for modern business, this book ensures readers grasp the technological landscape shaping the future.
Throughout the book, you'll explore how these technologies are revolutionizing industries and their integration into business strategies. This journey provides a comprehensive understanding of the 4th Industrial Revolution, equipping readers with the knowledge needed to navigate and leverage these advancements effectively.
Mercury Learning and Information, D. Pyo, J. Hwang, Y. Yoon - pozostałe książki
Mercury_Learning - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Tech Trends of the 4th Industrial Revolution. Navigating the Future of Technology in Business Mercury Learning and Information, D. Pyo, J. Hwang, Y. Yoon (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.