C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych Mark J. Price
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Mark J. Price
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 7
- Stron:
- 672
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Opis
książki
:
C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych
Powszechnie uważa się, że C# jest świetnym językiem ogólnego zastosowania, który nadaje się do tworzenia każdego rodzaju oprogramowania - od serwisów internetowych poprzez aplikacje biznesowe aż po gry. Oprogramowanie takie działa na komputerach biurkowych, serwerach, urządzeniach mobilnych, a także na specjalizowanych systemach do gier. Z kolei .NET Core pozwala na tworzenie rozwiązań serwerowych w chmurze oraz na pracę z urządzeniami wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości. To wszystko sprawia, że technologie C# i .NET Core umożliwiają tworzenie nowoczesnych systemów, które będą wydajnie działać na wielu różnych platformach.
Ta książka jest znakomitym, spójnym i bardzo praktycznym podręcznikiem do nauki języka C#. Pokazuje również najlepsze praktyki stosowane na platformie .NET Core. Z publikacji skorzysta każdy, kto pragnie zdobyć dobre przygotowanie do pracy z językiem i platformą. Znalazły się tu przystępnie wyłożone podstawy języka C#, a także sposoby debugowania kodu i zasady programowania obiektowego. Nie zabrakło informacji o najnowszych elementach języka C# 7.1, takich jak domyślne literały, krotki, dopasowywanie wzorców, zmienne typu out i inne. Dokładnie opisano biblioteki klas .NET Standard 2.0. Zaprezentowano najważniejsze rodzaje aplikacji, takie jak witryny i aplikacje internetowe, serwisy sieciowe, aplikacje UWP oraz aplikacje mobilne.
W tej książce między innymi:
- Solidne podstawy C# 7.1 i .NET Core 2.0
- Profesjonalne aplikacje w ASP.NET Core 2.0 i wielozadaniowość
- Stosowanie Entity Framework Core oraz LINQ do pracy nad danymi
- Korzystanie ze środowiska UWP oraz z Xamarin.Forms
- Szyfrowanie, strumienie i serializacja
- Planowane funkcje języka C# w wersji 8
Wieloplatformowa aplikacja - profesjonalny deweloper!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
To zaktualizowane wydanie znakomitego podręcznika dla programistów. Zawiera zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR), a także biblioteki klas .NET 5 Base Class Library (BCL). Nowe składniki języka C# 9.0 i związanej z nim platformy specjalnie oznaczono, dzięki czemu książka może też służyć jako podręcznik do nauki C# 8.0 i C# 7.0. Znalazły się tu precyzyjne opisy pojęć i przypadków użycia z naciskiem na praktyczność zastosowań. Sporo uwagi poświęcono dość trudnym tematom, jak współbieżność, bezpieczeństwo i dostęp do funkcji systemu operacyjnego. Ten zwięzły przewodnik sprawdzi się doskonale jako stała pomoc w codziennej pracy programisty C#.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli znasz już podstawy testowania jednostkowego, dzięki tej książce nauczysz się projektowania i pisania testów, które obierają za cel model domeny i pozostałe kluczowe obszary kodu. Ten przejrzyście napisany przewodnik poprowadzi Cię przez proces tworzenia zestawów testowych o optymalnej wartości, bezpiecznej automatyzacji testowania i umiejętnego włączania go w cykl życia oprogramowania. W książce znalazły się uniwersalne wskazówki dotyczące analizy dowolnych testów jednostkowych oraz porady odnoszące się do zmian testów następujących wraz ze zmianami kodu produkcyjnego. Nie zabrakło również informacji, dzięki którym sprawnie zidentyfikujesz i wykluczysz ewentualne antywzorce testowania. Materiał został bogato zilustrowany przejrzystymi przykładami kodu napisanego w C#. Naturalnie, mają one zastosowanie także dla innych języków programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
O autorze książki
Mark J. Price od ponad 20 lat programuje w języku C# i tworzy rozwiązania dla Microsoft Azure. Specjalizuje się w przygotowywaniu innych do zdawania egzaminów Microsoftu. Większość swojej kariery spędził na szkoleniu różnych osób, od 16-letnich nowicjuszy aż po 70-latków na emeryturze, przy czym znakomita większość z nich była zawodowymi programistami.od ponad 20 lat programuje w języku C# i tworzy rozwiązania dla Microsoft Azure. Specjalizuje się w przygotowywaniu innych do zdawania egzaminów Microsoftu. Większość swojej kariery spędził na szkoleniu różnych osób, od 16-letnich nowicjuszy aż po 70-latków na emeryturze, przy czym znakomita większość z nich była zawodowymi programistami.
Mark J. Price - pozostałe książki
-
Promocja
This book will help .NET developers build on their existing knowledge and learn how to make the most of specialized .NET libraries to improve performance, scalability, security, and the user experience of their apps and services. Covering the most up-to-date topics and developments, this book will provide you with new skills to tackle real-world challenges.- PDF + ePub pkt
(125,10 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Promocja
Whether you’re diving back into C# or starting out, this new edition of our bestselling guide will teach you the fundamentals of object-oriented programming, working with databases, multithreading, and data encryption. You’ll also learn about website development using ASP.NET Core Razor Pages, the Model-View-Controller pattern, and Blazor for web component user interfaces.- PDF + ePub + Mobi pkt
(197,10 zł najniższa cena z 30 dni)
197.10 zł
219.00 zł (-10%) -
Promocja
With this new edition of C# 9 and .NET 5 – Modern Cross-Platform Development, you will not only gain an understanding of object oriented programming, working with databases, multithreading, and data encryption, but also learn how to develop websites using ASP.NET Core Razor Pages, the Model-View-Controller (MVC) pattern, and Blazor for web component user interfaces.- PDF + ePub + Mobi pkt
(206,10 zł najniższa cena z 30 dni)
206.10 zł
228.99 zł (-10%) -
Promocja
The latest edition of this bestselling title is fully updated and expanded with new chapters on Content Management Systems (CMS) and machine learning with ML.NET. It uses Visual Studio Code to teach you to build modern, cross-platform applications for Windows, macOS, Linux, and mobile devices using the latest features.- PDF + ePub + Mobi pkt
(224,10 zł najniższa cena z 30 dni)
224.10 zł
249.00 zł (-10%) -
Promocja
C# is one of the most widely used programming languages because of its features, such as easy learning curve, versatility, and support for modern paradigms. It is used for a variety of applications, such as desktop apps, background services, web applications, and mobile apps. Also, the .NET Core is open sourced and is compatible with Mac OS and Linux apart from Windows. With this wide versatility, there is no limit to what you can achieve through C# and .NET Core.- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 7 and .NET: Designing Modern Cross-platform Applications. The Open Source revolution of .NET Core
(179,10 zł najniższa cena z 30 dni)
179.10 zł
199.00 zł (-10%) -
Promocja
C# 7.1 and .NET Core 2.0 – Modern Cross-Platform Development, Third Edition, is a practical guide to creating powerful cross-platform applications with C# 7.1 and .NET Core 2.0. This cutting-edge book covers the very latest major release, providing you with all of the knowledge a modern C# developer needs.- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,10 zł najniższa cena z 30 dni)
107.10 zł
119.00 zł (-10%) -
Promocja
C# has recently been made open source and now supports cross-platform development for Linux, macOS, and Windows. It can be used to create everything from business applications, web sites and services, to apps and games for Android and iPhones.- PDF + ePub + Mobi pkt
(134,10 zł najniższa cena z 30 dni)
134.10 zł
149.00 zł (-10%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się stosować algorytmy w praktycznych sytuacjach i zrozumiesz mechanizmy ich działania. Liczne przykłady pozwolą Ci się zapoznać z kilkoma sposobami ich projektowania i implementacji. Następnie poznasz algorytm określania pozycji stron w wynikach wyszukiwarek internetowych, związane z nimi grafy i algorytmy uczenia maszynowego, a także logikę. Zaznajomisz się ponadto z nowoczesnymi modelami sekwencyjnymi i ich wariantami, jak również algorytmami, metodykami i architekturami implementacji dużych modeli językowych, takich jak ChatGPT. W ostatniej części tego przewodnika znajdziesz opis technik przetwarzania równoległego, przydatnego w zadaniach wymagających dużej mocy obliczeniowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla architektów rozwiązań. Dzięki niemu dobrze poznasz wzorce projektowe wbudowane w chmurę, czyli model AWS Well-Architected Framework. Zaznajomisz się z sieciami w chmurze AWS z uwzględnieniem sieci brzegowych i tworzeniem hybrydowych połączeń sieciowych w jej obrębie. W tym wydaniu dodano rozdziały dotyczące metodyki CloudOps i takich technologii jak uczenie maszynowe czy łańcuch bloków. Poznasz również inne ważne zagadnienia, w tym przechowywanie danych w chmurze AWS, kontenery obsługiwane przez usługi ECS i EKS, wzorce „jeziora” danych (w tym usługę AWS Lake Formation), architekturę lakehouse i architekturę siatki danych. Ten przewodnik z pewnością ułatwi Ci zaprojektowanie systemu spełniającego wyśrubowane wymagania techniczne i branżowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II
Saurabh Shrivastava, Neelanjali Srivastav, Alberto Artasanchez, Imtiaz Sayed
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka stanowi wprowadzenie do pracy z funkcjami SI dostępnymi w Power BI; jest skierowana do osób znających to środowisko. Dowiesz się z niej, w jaki sposób sztuczna inteligencja może być używana w Power BI i jakie funkcje są w nim domyślnie dostępne. Nauczysz się też eksplorować i przygotowywać dane do projektów SI. Pokazano tu, jak umieszczać dane z analizy tekstu i widzenia komputerowego w raportach Power BI, co ułatwia korzystanie z zewnętrznej bazy wiedzy. Omówiono również procesy tworzenia i wdrażania modeli AutoML wytrenowanych na platformie Azure ML, a także umieszczania ich w edytorze Power Query. Nie zabrakło kwestii związanych z prywatnością, bezstronnością i odpowiedzialnością w korzystaniu z SI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
To drugie wydanie popularnego przewodnika dla śledczych. Dzięki niemu sprawnie przygotujesz się do pracy z narzędziami kryminalistycznymi i zapoznasz się ze stosowanymi w informatyce śledczej technikami. Nauczysz się pozyskiwać informacje o podejrzanych i zabezpieczać znajdujące się w sieci dane, które mogą się okazać istotne w wyjaśnieniu sprawy. Zdobędziesz także potrzebną wiedzę o topologiach sieciowych, urządzeniach i niektórych protokołach sieciowych. Bardzo ważnym elementem publikacji jest rozdział poświęcony zasadom tworzenia raportów kryminalistycznych. Cenne informacje i wskazówki zawarte w przewodniku pomogą Ci odnieść sukces w dochodzeniach korporacyjnych lub śledztwach w sprawach karnych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi zrozumiesz, kiedy i dlaczego warto zastosować myślenie funkcyjne, a także jak korzystać z technik funkcyjnych w różnych scenariuszach. Dowiesz się również, jakie narzędzia i biblioteki przeznaczone do tego celu są dostępne w Pythonie i jak używać wyrażeń generatorowych, list składanych i dekoratorów. W tym wydaniu znalazły się nowe rozdziały dotyczące złożonych obiektów bezstanowych, funkcji kombinatorycznych i pakietu toolz, zawierającego zbiór modułów wspomagających pisanie programów funkcyjnych. Umieszczono tu ponadto sporo ciekawych przykładów, dotyczących choćby eksploracyjnej analizy danych i ich czyszczenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Ebooka "C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- C# 7.1 and .NET Core 2.0 - Modern Cross-Platform Development
- Tłumaczenie:
- Wojciech Moch
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4450-1, 9788328344501
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-11-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4451-8, 9788328344518
- Data wydania ebooka :
- 2018-11-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 80534
- Rozmiar pliku Pdf:
- 30.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 36.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 72MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
Spis treści książki
- Konfigurowanie środowiska programistycznego 28
- Używanie innych IDE dla języka C# 29
- Instalowanie na wielu platformach 30
- Instalowanie Microsoft Visual Studio 2017 30
- Instalowanie Microsoft Visual Studio Code 33
- Instalowanie Visual Studio for Mac 37
- Poznawanie .NET 38
- Poznawanie .NET Framework 39
- Poznawanie projektów Mono i Xamarin 39
- Poznawanie .NET Core 40
- Poznawanie .NET Standard 42
- Poznawanie .NET Native 43
- Porównanie technologii .NET 43
- Pisanie i kompilowanie kodu przy użyciu narzędzi wiersza poleceń z .NET Core 44
- Pisanie kodu za pomocą prostego edytora tekstu 44
- Tworzenie i kompilowanie aplikacji za pomocą narzędzi wiersza poleceń .NET Core 46
- Naprawianie błędów kompilacji 48
- Poznawanie języka pośredniego 49
- Pisanie i kompilowanie kodu za pomocą Visual Studio 2017 49
- Pisanie kodu w Visual Studio 2017 50
- Kompilowanie kodu za pomocą Visual Studio 2017 53
- Poprawianie pomyłek z listy błędów 54
- Dodawanie istniejących projektów do Visual Studio 2017 55
- Automatyczne formatowanie kodu 56
- Eksperymentowanie z interaktywnym C# 57
- Inne przydatne okna 59
- Pisanie i kompilowanie kodu w Visual Studio Code 60
- Pisanie kodu w Visual Studio Code 60
- Kompilowanie kodu w Visual Studio Code 61
- Automatyczne formatowanie kodu 62
- Pisanie i kompilowanie kodu za pomocą Visual Studio for Mac 62
- Następne kroki 65
- Zarządzanie kodem źródłowym przy użyciu platformy GitHub 65
- Używanie systemu Git w Visual Studio 2017 66
- Używanie systemu Git w Visual Studio Code 68
- Praktyka i ćwiczenia 69
- Ćwiczenie 1.1 - sprawdź swoją wiedzę 69
- Ćwiczenie 1.2 - ćwicz C# gdzie się da 70
- Ćwiczenie 1.3 - dalsza lektura 70
- Podsumowanie 70
- Poznawanie podstaw języka C# 73
- Używanie Visual Studio 2017 74
- Używanie Visual Studio Code w systemach macOS, Linux i Windows 76
- Gramatyka języka C# 78
- Słownictwo języka C# 79
- Pomoc przy pisaniu kodu 81
- Czasowniki jako metody 82
- Rzeczowniki to typy, pola i zmienne 83
- Ujawnienie wielkości słownika języka C# 84
- Deklarowanie zmiennych 86
- Nazywanie zmiennych 87
- Literały 87
- Przechowywanie tekstu 88
- Przechowywanie liczb 88
- Przechowywanie wartości logicznych 93
- Typ object 93
- Typ dynamic 94
- Zmienne lokalne 94
- Zapisywanie wartości null w typach wartości 96
- Poznawanie typów referencyjnych z wartością null 96
- Zapisywanie wielu wartości w tablicy 98
- Dokładniejsze poznawanie aplikacji konsoli 99
- Wyświetlanie informacji dla użytkownika 99
- Pobieranie danych od użytkownika 100
- Importowanie przestrzeni nazw 100
- Uproszczone korzystanie z konsoli 101
- Odczytywanie parametrów i praca z tablicami 102
- Działania na zmiennych 106
- Eksperymenty z operatorami jednoargumentowymi 107
- Eksperymentowanie z operatorami arytmetycznymi 108
- Porównania i operatory logiczne 109
- Praktyka i ćwiczenia 109
- Ćwiczenie 2.1 - sprawdź swoją wiedzę 109
- Ćwiczenie 2.2 - poznaj wielkości i zakresy liczb 109
- Ćwiczenie 2.3 - dalsza lektura 110
- Podsumowanie 111
- Instrukcje wyboru 113
- Visual Studio 2017 113
- Visual Studio Code w systemach macOS, Linux i Windows 114
- Instrukcja if 114
- Instrukcja switch 115
- Instrukcje iteracji 118
- Instrukcja while 118
- Instrukcja do 119
- Instrukcja for 119
- Instrukcja foreach 120
- Rzutowanie i konwertowanie między typami 121
- Rzutowanie z liczby na liczbę 121
- Używanie typu Convert 123
- Zaokrąglanie liczb 123
- Konwersja z dowolnego typu na ciąg znaków 124
- Konwertowanie obiektu binarnego na ciąg znaków 124
- Parsowanie ciągów znaków z liczbami, datami i czasem 126
- Obsługa wyjątków podczas konwertowania typów 127
- Instrukcja try 127
- Przechwytywanie wszystkich wyjątków 128
- Przechwytywanie wybranych wyjątków 129
- Wykrywanie przepełnień 130
- Instrukcja checked 130
- Instrukcja unchecked 131
- Gdzie znaleźć pomoc 132
- Microsoft Docs i MSDN 133
- Przejdź do definicji 133
- Stack Overflow 134
- Google 134
- Subskrybowanie blogów 136
- Wzorce projektowe 136
- Praktyka i ćwiczenia 138
- Ćwiczenie 3.1 - sprawdź swoją wiedzę 138
- Ćwiczenie 3.2 - pętle i przepełnienia 138
- Ćwiczenie 3.3 - pętle i operatory 139
- Ćwiczenie 3.4 - obsługa wyjątków 139
- Ćwiczenie 3.5 - dalsza lektura 140
- Podsumowanie 140
- Tworzenie funkcji 141
- Tworzenie funkcji wypisującej sekwencję mnożenia 142
- Pisanie funkcji zwracającej wartość 144
- Pisanie funkcji matematycznych 146
- Debugowanie tworzonego programu 149
- Tworzenie aplikacji z celowym błędem 149
- Tworzenie punktu przerwania 150
- Pasek narzędzi debugowania 151
- Okna debugowania 152
- Krokowe wykonywanie kodu 154
- Dostosowywanie punktów przerwania 155
- Protokołowanie błędów 156
- Używanie typów Debug i Trace 157
- Przełączanie poziomów śledzenia 160
- Testy jednostkowe 162
- Tworzenie biblioteki klas wymagającej testowania w Visual Studio 2017 162
- Tworzenie projektu testów jednostkowych w Visual Studio 2017 163
- Tworzenie biblioteki klas wymagającej testowania w Visual Studio Code 164
- Tworzenie testów jednostkowych 166
- Uruchamianie testów jednostkowych w Visual Studio 2017 167
- Uruchamianie testów jednostkowych w Visual Studio Code 168
- Praktyka i ćwiczenia 170
- Ćwiczenie 4.1 - sprawdź swoją wiedzę 170
- Ćwiczenie 4.2 - tworzenie funkcji z wykorzystaniem debugowania i testów jednostkowych 170
- Ćwiczenie 4.3 - dalsza lektura 171
- Podsumowanie 171
- Rozmowy o programowaniu obiektowym 174
- Tworzenie bibliotek klas 174
- Tworzenie biblioteki klas w Visual Studio 2017 175
- Tworzenie biblioteki klas w Visual Studio Code 175
- Definiowanie klasy 176
- Tworzenie obiektów 177
- Zarządzanie wieloma projektami w Visual Studio Code 180
- Dziedziczenie po System.Object 181
- Przechowywanie danych w polach 182
- Definiowanie pól 182
- Zapisywanie wartości za pomocą słowa kluczowego enum 184
- Zapisywanie wielu wartości za pomocą kolekcji 187
- Tworzenie pól statycznych 188
- Tworzenie stałych pól 189
- Tworzenie pól tylko do odczytu 190
- Inicjowanie pól w konstruktorach 190
- Nadawanie polom domyślnego literału 191
- Tworzenie i wywoływanie metod 193
- Łączenie wielu wartości za pomocą krotki 194
- Sterowanie przekazywaniem parametrów 197
- Przeciążanie metod 198
- Parametry opcjonalne i nazywane 198
- Sposoby przekazywania parametrów 200
- Dzielenie klas na części 202
- Kontrola dostępu za pomocą właściwości i indekserów 203
- Definiowanie właściwości tylko do odczytu 203
- Definiowanie właściwości z możliwością przypisania 204
- Definiowanie indekserów 205
- Praktyka i ćwiczenia 206
- Ćwiczenie 5.1 - sprawdź swoją wiedzę 206
- Ćwiczenie 5.2 - dalsza lektura 207
- Podsumowanie 207
- Konfigurowanie biblioteki klas i aplikacji konsoli 210
- Visual Studio 2017 210
- Visual Studio Code 210
- Definiowanie klas 212
- Upraszczanie metod za pomocą operatorów 213
- Implementowanie działań w metodzie 213
- Implementowanie działań za pomocą operatora 214
- Definiowanie funkcji lokalnych 216
- Wywoływanie i obsługa zdarzeń 217
- Wywoływanie metod za pomocą delegatów 217
- Definiowanie zdarzeń 218
- Implementowanie interfejsów 220
- Typowe interfejsy 220
- Porównywanie obiektów podczas sortowania 221
- Wykorzystywanie typów generycznych 225
- Tworzenie typu generycznego 225
- Tworzenie generycznej metody 227
- Zarządzanie pamięcią za pomocą typów referencyjnych i typów wartości 228
- Definiowanie typu kategorii struct 229
- Zwalnianie niezarządzanych zasobów 230
- Wymuszanie wywołania metody Dispose 232
- Dziedziczenie klas 233
- Rozbudowywanie klasy 233
- Ukrywanie elementów 234
- Pokrywanie elementów klasy 235
- Blokowanie dziedziczenia i pokrywania 236
- Polimorfizm 237
- Rzutowanie w ramach hierarchii dziedziczenia 238
- Rzutowanie niejawne 238
- Rzutowanie jawne 238
- Obsługa wyjątków rzutowania 239
- Dziedziczenie i rozbudowywanie typów .NET 240
- Dziedziczenie po wyjątku 240
- Rozszerzanie typów, po których nie można dziedziczyć 241
- Praktyka i ćwiczenia 244
- Ćwiczenie 6.1 - sprawdź swoją wiedzę 244
- Ćwiczenie 6.2 - tworzenie hierarchii dziedziczenia 244
- Ćwiczenie 6.3 - dalsza lektura 244
- Podsumowanie 245
- Zestawy i przestrzenie nazw 249
- Bazowe biblioteki klas i CoreFX 250
- Poznawanie zależnych zestawów 251
- Związki między zestawami i przestrzeniami nazw 252
- Związki słów kluczowych języka C# z typami .NET 257
- Wieloplatformowe współdzielenie kodu z bibliotekami klas .NET Standard 258
- Tworzenie biblioteki klas .NET Standard 2.0 259
- Pakiety NuGet 260
- Metapakiety 261
- Czym są frameworki? 263
- Stabilizowanie zależności 263
- Publikowanie własnych aplikacji 265
- Tworzenie aplikacji konsoli do publikacji 265
- Publikowanie za pomocą Visual Studio 2017 w systemie Windows 266
- Publikowanie za pomocą Visual Studio Code w macOS 269
- Przygotowywanie własnych pakietów NuGet 270
- Poznawanie poleceń narzędzia dotnet 270
- Dodawanie odwołania do pakietu 271
- Tworzenie pakietu dla NuGet 273
- Testowanie pakietu 277
- Przenoszenie kodu z .NET Framework do .NET Core 278
- Co można przenieść? 279
- Co należy przenieść? 279
- Różnice między .NET Framework i .NET Core 280
- Korzystanie z programu .NET Portability Analyzer 280
- Używanie bibliotek spoza .NET 280
- Praktyka i ćwiczenia 282
- Ćwiczenie 7.1 - sprawdź swoją wiedzę 282
- Ćwiczenie 7.2 - dalsza lektura 282
- Podsumowanie 283
- Praca z liczbami 285
- Praca z wielkimi liczbami całkowitymi 286
- Praca z liczbami zespolonymi 286
- Praca z tekstem 287
- Odczytywanie długości ciągu znaków 287
- Odczytywanie znaków z ciągu 288
- Dzielenie ciągu znaków 288
- Pobieranie części ciągu znaków 288
- Poszukiwanie tekstu w ciągu 289
- Inne elementy klasy string 289
- Wydajne tworzenie ciągów znaków 290
- Dopasowywanie wzorców za pomocą wyrażeń regularnych 291
- Praca z kolekcjami 293
- Wspólne funkcje wszystkich kolekcji 294
- Poznawanie kolekcji 295
- Praca z listami 297
- Praca ze słownikami 298
- Sortowanie kolekcji 299
- Używanie specjalizowanych kolekcji 300
- Używanie kolekcji niezmiennych 300
- Praca z zasobami sieciowymi 301
- Praca z adresami URI, serwerami DNS i adresami IP 301
- Pingowanie serwera 302
- Praca z typami i atrybutami 303
- Numery wersji zestawów 304
- Odczytywanie metadanych zestawu 304
- Tworzenie własnych atrybutów 306
- Inne możliwości refleksji 308
- Internacjonalizacja kodu 308
- Globalizacja aplikacji 308
- Praktyka i ćwiczenia 310
- Ćwiczenie 8.1 - sprawdź swoją wiedzę 310
- Ćwiczenie 8.2 - wyrażenia regularne 311
- Ćwiczenie 8.3 - metody rozszerzające 311
- Ćwiczenie 8.4 - dalsza lektura 311
- Podsumowanie 312
- Praca z systemem plików 313
- Obsługa środowisk i systemów plików na wielu platformach 314
- Obsługa napędów 316
- Praca z katalogami 318
- Praca z plikami 320
- Praca ze ścieżkami 321
- Odczytywanie informacji o pliku 322
- Zarządzanie plikami 323
- Odczytywanie i zapisywanie w strumieniach 324
- Zapisywanie do strumieni tekstowych i XML 327
- Zwalnianie zasobów plików 329
- Kompresowanie strumieni 331
- Kodowanie tekstu 333
- Kodowanie ciągu znaków jako tablicy bajtów 333
- Kodowanie i dekodowanie tekstu w plikach 336
- Serializacja obiektów 337
- Serializacja do formatu XML 337
- Deserializacja danych z formatu XML 340
- Dostosowywanie formatu XML 340
- Serializowanie do formatu JSON 341
- Serializowanie w innych formatach 342
- Praktyka i ćwiczenia 342
- Ćwiczenie 9.1 - sprawdź swoją wiedzę 342
- Ćwiczenie 9.2 - serializowanie do formatu XML 343
- Ćwiczenie 9.3 - dalsza lektura 344
- Podsumowanie 344
- Poznawanie słownictwa związanego z ochroną 345
- Klucze i wielkości kluczy 346
- Wektor inicjujący i wielkość bloku 347
- Sól 347
- Generowanie kluczy i wektorów inicjujących 348
- Szyfrowanie i rozszyfrowywanie danych 349
- Szyfrowanie symetryczne algorytmem AES 350
- Funkcje skrótu 354
- Obliczanie skrótu za pomocą algorytmu SHA256 356
- Podpisywanie danych 358
- Podpisywanie za pomocą SHA256 i RSA 359
- Testowanie i kontrolowanie podpisów 360
- Generowanie liczb losowych 361
- Generowanie liczb losowych na potrzeby gier 362
- Generowanie liczb losowych dla kryptografii 363
- Testowanie generatora losowego klucza lub wektora inicjującego 363
- Uwierzytelnianie i autoryzacja użytkowników 364
- Implementowanie uwierzytelniania i autoryzacji 366
- Testowanie autoryzacji i uwierzytelniania 367
- Ochrona funkcji aplikacji 369
- Praktyka i ćwiczenia 370
- Ćwiczenie 10.1 - sprawdź swoją wiedzę 370
- Ćwiczenie 10.2 - ochrona danych za pomocą szyfrowania i funkcji skrótu 370
- Ćwiczenie 10.3 - ochrona danych przez rozszyfrowywanie 371
- Ćwiczenie 10.4 - dalsza lektura 371
- Podsumowanie 371
- Nowoczesne bazy danych 373
- Używanie przykładowej relacyjnej bazy danych 374
- Microsoft SQL Server 375
- SQLite 379
- Konfigurowanie EF Core 383
- Wybieranie dostawcy danych EF Core 383
- Łączenie z bazą danych 384
- Definiowanie modeli EF Core 387
- Konwencje w EF Core 387
- Atrybuty EF Core 387
- Płynne API EF Core 388
- Tworzenie modelu w EF Core 388
- Zapytania do modelu EF Core 393
- Protokołowanie w EF Core 395
- Dopasowywanie wzorców za pomocą instrukcji Like 399
- Definiowanie globalnych filtrów 400
- Wzorce ładowania w EF Core 401
- Manipulowanie danymi w EF Core 404
- Wstawianie encji 404
- Aktualizowanie encji 405
- Usuwanie encji 406
- Grupowanie kontekstów baz danych 407
- Transakcje 407
- Jawne definiowanie transakcji 408
- Praktyka i ćwiczenia 409
- Ćwiczenie 11.1 - sprawdź swoją wiedzę 409
- Ćwiczenie 11.2 - eksportowanie danych z wykorzystaniem różnych formatów serializacji 410
- Ćwiczenie 11.3 - przeglądanie dokumentacji EF Core 410
- Podsumowanie 410
- Tworzenie zapytań LINQ 411
- Rozbudowa sekwencji za pomocą klas wyliczeniowych 412
- Filtrowanie encji za pomocą metody Where 412
- Sortowanie encji 417
- Filtrowanie według typu 418
- Praca ze zbiorami 420
- Używanie LINQ z EF Core 421
- Projekcje encji w metodzie Select 422
- Tworzenie modelu danych EF Core 422
- Łączenie i grupowanie 425
- Agregowanie sekwencji 428
- Upiększanie składni 429
- Używanie wielu wątków w równoległych zapytaniach LINQ 430
- Tworzenie własnych metod rozszerzających dla LINQ 433
- Praca z LINQ to XML 436
- Generowanie danych XML za pomocą LINQ to XML 437
- Odczytywanie danych XML za pomocą LINQ to XML 437
- Praktyka i ćwiczenia 438
- Ćwiczenie 12.1 - sprawdź swoją wiedzę 438
- Ćwiczenie 12.2 - zapytania LINQ 439
- Ćwiczenie 12.3 - dalsza lektura 439
- Podsumowanie 440
- Monitorowanie wydajności i wykorzystania zasobów 442
- Ocena wydajności typów 442
- Monitorowanie wydajności i zużycia pamięci 443
- Procesy, wątki i zadania 448
- Asynchroniczne uruchamianie zadań 449
- Synchroniczne uruchamianie wielu operacji 450
- Asynchroniczne uruchamianie wielu operacji z wykorzystaniem zadań 451
- Oczekiwanie na zadania 453
- Kontynuowanie pracy w innym zadaniu 454
- Zadania zagnieżdżone i potomne 455
- Synchronizowanie dostępu do wspólnych zasobów 456
- Używanie wspólnego zasobu w wielu wątkach 457
- Nakładanie na zasoby wzajemnie wykluczającej blokady 459
- Jak działa instrukcja lock 459
- Tworzenie operacji atomowych 461
- Stosowanie innych rodzajów synchronizacji 462
- Słowa kluczowe async i await 462
- Poprawianie reakcji aplikacji konsoli 463
- Poprawianie reakcji aplikacji z interfejsem graficznym 464
- Poprawianie skalowalności aplikacji i serwisów WWW 465
- Często używane typy pozwalające na pracę wielowątkową 465
- Instrukcja await w bloku catch 465
- Praktyka i ćwiczenia 466
- Ćwiczenie 13.1 - sprawdź swoją wiedzę 466
- Ćwiczenie 13.2 - dalsza lektura 466
- Podsumowanie 467
- Tworzenie w sieci WWW 473
- Protokół HTTP 473
- Tworzenie oprogramowania dla sieci WWW po stronie klienta 477
- ASP.NET Core 478
- Klasyczna ASP.NET kontra ASP.NET Core 479
- Tworzenie projektu ASP.NET Core w Visual Studio 2017 480
- Tworzenie projektu ASP.NET Core w Visual Studio Code 480
- Przeglądanie pustego szablonu projektu ASP.NET Core 480
- Testowanie pustej witryny 483
- Włączanie plików statycznych 484
- Włączanie plików domyślnych 487
- Technologia Razor Pages 487
- Włączanie technologii Razor Pages 487
- Definiowanie strony Razor 488
- Używanie wspólnego układu w wielu stronach Razor 489
- Używanie plików code-behind w stronach Razor 492
- Używanie Entity Framework Core z ASP.NET Core 494
- Tworzenie modelu encji dla firmy Northwind 494
- Tworzenie bazy danych Northwind dla witryny 502
- Konfigurowanie Entity Framework Core jako serwisu 502
- Manipulowanie danymi 504
- Praktyka i ćwiczenia 507
- Ćwiczenie 14.1 - tworzenie witryny obsługującej dane 507
- Ćwiczenie 14.2 - dalsza lektura 507
- Podsumowanie 507
- Konfigurowanie witryny ASP.NET Core MVC 509
- Tworzenie witryny ASP.NET Core MVC 510
- Przegląd szablonu projektu ASP.NET Core MVC 513
- Migrowanie bazy danych 515
- Testowanie witryny ASP.NET Core MVC 517
- Mechanizm uwierzytelniania systemu ASP.NET Identity 519
- Poznawanie mechanizmów ASP.NET Core MVC 520
- Rozruch ASP.NET Core 520
- Czym jest domyślna ścieżka 522
- Kontrolery ASP.NET Core MVC 522
- Modele ASP.NET Core MVC 523
- Widoki ASP.NET Core MVC 525
- Przekazywanie parametrów przy użyciu wartości ścieżki 532
- Przekazywanie parametrów za pomocą ciągu znaków zapytania 534
- Praktyka i ćwiczenia 536
- Ćwiczenie 15.1 - poprawianie skalowalności przez poznawanie i implementowanie asynchronicznych metod akcji 536
- Ćwiczenie 15.2 - dalsza lektura 537
- Podsumowanie 538
- Tworzenie serwisów w technologii ASP.NET Core Web API 539
- Kontrolery ASP.NET Core 540
- Tworzenie projektu ASP.NET Core Web API 540
- Tworzenie serwisu internetowego dla bazy danych Northwind 544
- Tworzenie repozytorium danych dla encji 545
- Dokumentowanie i testowanie serwisów przy użyciu narzędzia Swagger 551
- Testowanie żądań GET za pomocą przeglądarki 551
- Testowanie żądań POST, PUT i DELETE w narzędziu Swagger 553
- Instalowanie pakietu Swagger 553
- Testowanie żądań GET w narzędziu Swagger 554
- Testowanie żądań POST za pomocą narzędzia Swagger 557
- Tworzenie aplikacji SPA przy użyciu biblioteki Angular 561
- Szablon projektu Angular 561
- Wywoływanie serwisu Northwind 565
- Testowanie wywołań serwisu z komponentu Angular 568
- Używanie innych szablonów projektów 569
- Instalowanie dodatkowych pakietów z szablonami 570
- Praktyka i ćwiczenia 570
- Ćwiczenie 16.1 - aplikacje React i Redux 571
- Ćwiczenie 16.2 - dalsza lektura 572
- Podsumowanie 573
- Poznawanie nowoczesnej platformy Windows 576
- Universal Windows Platform 576
- System Fluent Design 577
- XAML Standard 1.0 578
- Tworzenie nowoczesnej aplikacji dla Windowsa 579
- Włączanie trybu dewelopera 580
- Tworzenie projektu UWP 580
- Przeglądanie typowych kontrolek i akrylowych pędzli 584
- Oświetlenie ujawniające 586
- Instalowanie dodatkowych kontrolek 589
- Używanie zasobów i szablonów 590
- Współdzielenie zasobów 591
- Zmiana szablonu kontrolki 592
- Wiązanie danych 594
- Wiązanie do elementów 594
- Wiązanie do źródła danych 595
- Tworzenie aplikacji przy użyciu Windows Template Studio 606
- Instalowanie Windows Template Studio 606
- Wybieranie typu projektu, frameworka, stron i funkcji 607
- Poprawianie ustawień projektu 610
- Poprawianie wybranych widoków 610
- Testowanie działania aplikacji 612
- Praktyka i ćwiczenia 613
- Ćwiczenie 17.1 - dalsza lektura 613
- Podsumowanie 614
- Xamarin i Xamarin.Forms 615
- W jaki sposób Xamarin.Forms rozbudowuje platformę Xamarin 616
- Najpierw mobilne, najpierw chmura 616
- Tworzenie aplikacji mobilnej za pomocą Xamarin.Forms 617
- Dodawanie SDK systemu Android 617
- Tworzenie rozwiązania Xamarin.Forms 618
- Tworzenie modelu 620
- Tworzenie interfejsu do wybierania numerów telefonów 624
- Tworzenie widoków listy klientów i szczegółowych danych klienta 627
- Testowanie aplikacji mobilnej w systemie iOS 632
- Dodawanie pakietów NuGet w celu wywołania serwisu REST 637
- Pobieranie listy klientów z serwisu 638
- Praktyka i ćwiczenia 640
- Ćwiczenie 18.1 - dalsza lektura 640
- Podsumowanie 640
- Powodzenia! 641
- Rozdział 1. Cześć, C#! Witaj, .NET Core! 643
- Rozdział 2. Mówimy w C# 644
- Rozdział 3. Sterowanie przepływem i konwertowanie typów 645
- Rozdział 4. Pisanie, debugowanie i testowanie funkcji 647
- Rozdział 5. Tworzenie własnych typów w programowaniu obiektowym 648
- Rozdział 6. Implementowanie interfejsów i dziedziczenie klas 650
- Rozdział 7. Poznawanie typów .NET Standard 651
- Rozdział 8. Używanie typów biblioteki .NET Standard 652
- Rozdział 9. Praca z plikami, strumieniami i serializacją 654
- Rozdział 10. Ochrona danych i aplikacji 655
- Rozdział 11. Praca z bazami danych przy użyciu Entity Framework Core 656
- Rozdział 12. Odczytywanie danych i manipulowanie nimi za pomocą LINQ 658
- Rozdział 13. Poprawianie wydajności i skalowalności za pomocą wielozadaniowości 659
O autorze 18
O recenzentach 20
Wstęp 21
Rozdział 1. Cześć, C#! Witaj, .NET Core 27
CZĘŚĆ I. C# 7.1 71
Rozdział 2. Mówimy w C# 73
Rozdział 3. Sterowanie przepływem i konwertowanie typów 113
Rozdział 4. Pisanie, debugowanie i testowanie funkcji 141
Rozdział 5. Tworzenie własnych typów w programowaniu obiektowym 173
Rozdział 6. Implementowanie interfejsów i dziedziczenie klas 209
CZĘŚĆ II. .NET CORE 2.0 I .NET STANDARD 2.0 247
Rozdział 7. Poznawanie typów .NET Standard 249
Rozdział 8. Używanie typów biblioteki .NET Standard 285
Rozdział 9. Praca z plikami, strumieniami i serializacją 313
Rozdział 10. Ochrona danych i aplikacji 345
Rozdział 11. Praca z bazami danych przy użyciu Entity Framework Core 373
Rozdział 12. Odczytywanie danych i manipulowanie nimi za pomocą LINQ 411
Rozdział 13. Poprawianie wydajności i skalowalności za pomocą wielozadaniowości 441
CZĘŚĆ III. MODELE APLIKACJI 469
Rozdział 14. Tworzenie witryn WWW przy użyciu ASP.NET Core Razor Pages 473
Rozdział 15. Tworzenie aplikacji WWW przy użyciu ASP.NET Core MVC 509
Rozdział 16. Tworzenie usług i aplikacji WWW przy użyciu ASP.NET Core 539
Rozdział 17. Tworzenie aplikacji dla Windowsa przy użyciu XAML i Fluent Design 575
Rozdział 18. Tworzenie aplikacji mobilnych przy użyciu XAML i Xamarin.Forms 615
Podsumowanie 641
Dodatek A. Odpowiedzi na pytania z testów 643
Skorowidz 661
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: C# 7.1 i .NET Core 2.0 dla programistów aplikacji wieloplatformowych Mark J. Price (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(1)
(1)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie