Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III
- Autor:
- Marijn Haverbeke
- Ostatnie sztuki
- Promocja Przejdź
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.9/6 Opinie: 7
- Stron:
- 480
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III
JavaScript ma długą i ciekawą historię. Obecnie to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Jego zalety to nowoczesność, wszechstronność, elastyczność i wydajność. Jest przy tym idealny dla początkujących użytkowników: można się go łatwo nauczyć i równocześnie od razu przyzwyczaić się do stosowania dobrych praktyk i pisania czystego, ładnego kodu. Mimo to uzyskanie prawdziwej biegłości wymaga pracy i ćwiczeń. Jest to jednak wysiłek, który warto podjąć, gdyż JavaScript jest doskonałym wyborem dla profesjonalnych twórców aplikacji. Co więcej, wszystko wskazuje na to, że jeszcze długo będzie rozwijany i doskonalony przez skupioną wokół niego społeczność entuzjastów.
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie popularnego podręcznika programowania dla początkujących. Znalazło się tu wyczerpujące wyjaśnienie podstawowych zasad programowania oraz struktury języka JavaScript. Omówiono techniki testowania kodu i obsługi błędów, tworzenia kodu modułowego, zaprezentowano również koncepcję programowania asynchronicznego. Już na początku pokazano przykłady kodu, opisy projektów oraz liczne ćwiczenia do samodzielnego wykonania. Poszczególne koncepcje i techniki są przedstawiane na przykładach konkretnych, działających aplikacji, takich jak gra przeglądarkowa, prosty język programowania i program do rysowania.
W książce między innymi:
- solidne podstawy: składnia, struktury sterujące i praca z danymi
- zasady programowania obiektowego i funkcyjnego
- tworzenie skryptów do wykonywania w przeglądarkach
- podstawy projektowania aplikacji sieciowych
- model DOM i jego zastosowanie
- korzystanie z Node.js
JavaScript: oto język Internetu!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja
Przekonaj się, jak wygląda składnia JavaScriptu oraz typowe konstrukcje w tym języku. W trakcie lektury kolejnych rozdziałów nauczysz się budować przejrzystą strukturę programu, korzystać z obiektów i tablic oraz wyrażeń regularnych. Ponadto poznasz tajniki programowania obiektowego i najlepsze techniki obsługi błędów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Zaprezentowano także technologie, które znakomicie uzupełniają możliwości Reacta: JSX i narzędzie create-react-app. Omówiono również zagadnienia dotyczące komponentów funkcyjnych i klasowych i szczegółowo przedstawiono proces budowy aplikacji z tych komponentów. Szybko się przekonasz, jak duży potencjał tkwi w bibliotece React i jak bardzo ułatwia ona tworzenie łatwych w utrzymaniu, wielkoskalowych, atrakcyjnych aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla średnio zaawansowanych użytkowników biblioteki React, którzy chcą tworzyć elastyczniejsze i łatwiejsze w utrzymaniu aplikacje. Wyjaśniono tu sposób działania wewnętrznych mechanizmów biblioteki React. Zaprezentowano, jak należy budować komponenty możliwe do wielokrotnego użycia, jak projektować strukturę aplikacji, a także omówiono zasady tworzenia poprawnych formularzy. Opisano też procesy definiowania stylów dla komponentów biblioteki React, jak również ich optymalizowania w celu przyspieszenia aplikacji i zwiększenia ich responsywności. Nie zabrakło szczegółowego omówienia technik tworzenia zestawów efektywnych testów, ponadto znalazły się tutaj informacje na temat korzystania z takich narzędzi jak służący do testowania Enzyme, React Router czy ułatwiający ciągłą integrację CircleCI. Zdobywanie umiejętności niezbędnych do zbudowania działającej aplikacji ułatwiają liczne przykłady, wskazówki i fragmenty kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, Node, Express i GraphQL zbudować złożoną aplikację internetową o pełnej funkcjonalności. Wyjaśniono tu tajniki pracy z poszczególnymi elementami całego stosu technologicznego, a przy tym omówiono przydatne narzędzia, techniki i biblioteki. Przedstawiono również sposoby używania bazy danych na potrzeby aplikacji. Ważnym elementem jest dokładny opis wdrażania gotowej aplikacji w chmurze AWS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest przeznaczona dla średnio zaawansowanych i początkujących programistów, którzy chcą poznać narzędzia ułatwiające tworzenie różnych aplikacji w JavaScripcie. Przedstawiono tu kompletne instrumentarium, dzięki któremu można tworzyć kod aplikacji w stylu CRUD działającej na każdej platformie. Opisano, w jaki sposób należy przygotować sobie środowisko programistyczne do pracy, omówiono sposób tworzenia API za pomocą Node i Express, bazy danych MongoDB oraz serwera Apollo. Sporo miejsca poświęcono tworzeniu interfejsów użytkownika niezależnych od platformy za pomocą różnych narzędzi. Poszczególne zagadnienia zilustrowano praktycznymi przykładami działającego kodu. Dzięki tej publikacji nawet początkujący programista zacznie szybko podejmować świadome decyzje technologiczne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wszechstronny JavaScript. Technologie: GraphQL, React, React Native i Electron Wszechstronny JavaScript. Technologie: GraphQL, React, React Native i Electron
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%)
O autorze książki
Marijn Haverbeke - jest niemieckim niezależnym programistą i poliglotą. Napisał kilka książek o programowaniu. Uwielbia pisać kod w wielu różnych językach programowania. Obecnie analizuje i testuje systemy bazodanowe i interfejsy API, a także tworzy przeróżne aplikacje open source. Chętnie dzieli się swoją wiedzą.
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi przyspieszony kurs testowania bezpieczeństwa interfejsów API aplikacji internetowych. Dzięki niej przygotujesz się do testowania interfejsów, wyszukiwania błędów i zwiększania bezpieczeństwa własnoręcznie napisanych interfejsów. Dowiesz się, jak interfejsy REST API działają w środowisku produkcyjnym i jakie problemy wiążą się z ich bezpieczeństwem. Zbudujesz nowoczesne środowisko testowe złożone z programów: Burp Suite, Postman, Kiterunner i OWASP Amass, przydatnych do rekonesansu, analizy punktów końcowych i zakłócania interfejsów. Następnie nauczysz się przeprowadzać ataki na procesy uwierzytelniania, luki w procedurach biznesowych czy typowe słabe punkty interfejsów. Dowiesz się też, jak tworzyć skrypty międzyinterfejsowe, a także jak prowadzić masowe przypisania i wstrzykiwanie danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Hakowanie nie zawsze musi być złe. Terminem tym określa się również sprytne sposoby używania sprzętu czy oprogramowania do czegoś nowego. Z kolei etyczne hakowanie polega na zastosowaniu technik ataków do testowania systemu komputerowego, aby znaleźć jego słabe punkty, usunąć je i w ten sposób wzmocnić jego bezpieczeństwo. Opanowanie metod, jakimi posługują się cyberprzestępcy, pozwala zatem zrozumieć naturę zagrożeń w cyfrowym świecie i skutecznie się przed nimi bronić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Go H*ck Yourself. Proste wprowadzenie do obrony przed cyberatakami Go H*ck Yourself. Proste wprowadzenie do obrony przed cyberatakami
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz fascynującą historię Androida, opowiedzianą przez jej bohaterów. Dowiesz się, skąd się wziął pomysł na system operacyjny dla urządzeń mobilnych, kim byli ludzie, którzy zaczęli nad nim pracę, jak powstawał zespół i jakie trudności trzeba było pokonać, aby móc rzucić wyzwanie branży pełnej dużych graczy o mocnej pozycji. Przekonasz się, że warto ocalić od zapomnienia dzieje sprzed premiery wersji 1.0 Androida i poznasz jego późniejsze ― równie fascynujące ― losy. Przeczytasz tu wypowiedzi najważniejszych dla tego projektu ludzi, dzięki którym możliwe było osiągnięcie oszałamiającego sukcesu Androida. To bardzo ciekawa opowieść, napisana z poczuciem humoru, przystępnym językiem (niezbędne słownictwo specjalistyczne zostało wyjaśnione). W efekcie powstała zajmująca i przyjemna w lekturze książka, którą docenią zarówno osoby interesujące się technologią, jak i pasjonaci niezwykłych historii.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
Poznanie języka to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz też wiedzieć, jakie operacje w systemie wykonuje ten język. Do zbadania, jak działa kompilator i co dzieje się za kulisami, w książce tej wykorzystywana jest płytka rozwojowa Nucleo z niewielkim, tanim mikroukładem ARM. Dowiesz się, jak pracować z systemem, który ma ograniczoną ilość pamięci i funkcji wejścia/wyjścia, ale jego moc wystarcza do przeprowadzania złożonych operacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkowanych ataków szyfrujących i prób wymuszeń okupu, które sparaliżowały wiele korporacji. Dowiesz się także, w jaki sposób cyberataki służą do zakłócania przebiegu wyborów na całym świecie. Następnie prześledzisz krok po kroku proces analityczny, stosowany przez obrońców do badania każdego etapu cyberkampanii, pozwalający poprawnie zidentyfikować agresora i przygotować się do odpierania kolejnych ataków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistrzowie programowania pracują inaczej: w pełni skupiają się na jednym aspekcie swoj- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym wprowadzeniem do inżynierii społecznej. Omawia koncepcje psychologiczne leżące u podstaw tej dyscypliny i jej aspekty etyczne. Zaprezentowano tu narzędzie ułatwiające korzystanie z technik inżynierii społecznej w atakach socjotechnicznych. Następnie szczegółowo pokazano etapy złożonego ataku phishingowego, prowadzonego w celu kradzieży danych uwierzytelniających użytkowników. Nie zabrakło opisów sztuczek stosowanych w celu oszukania użytkowników i obrońców. W przewodniku znajdziesz ponadto liczne techniki proaktywnej ochrony zespołu przed atakami socjotechnicznymi, a także strategie szybkiego odtwarzania systemu po udanych atakach. Poznasz również techniczne sposoby kontroli poczty elektronicznej i narzędzia do analizy potencjalnie podejrzanych wiadomości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka powstała z myślą o architektach oprogramowania, projektantach, programistach i dyrektorach do spraw technicznych. Zwięźle i przystępnie opisano w niej, jak zadbać o bezpieczeństwo na wczesnym etapie projektowania oprogramowania i jak zaangażować w ten proces cały team. Najpierw zaprezentowano podstawowe pojęcia, takie jak zaufanie, zagrożenia, łagodzenie skutków, bezpieczne wzorce projektowe i kryptografia. Omówiono też szczegółowo proces tworzenia projektu oprogramowania i jego przegląd pod kątem bezpieczeństwa. Wyjaśniono, jakie błędy najczęściej pojawiają się podczas kodowania i w jaki sposób powodują powstawanie luk w zabezpieczeniach. Poszczególne zagadnienia zostały uzupełnione obszernymi fragmentami kodu w językach C i Python.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Eloquent JavaScript, 3rd Edition: A Modern Introduction to Programming
- Tłumaczenie:
- Łukasz Piwko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6362-5, 9788328363625
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-09-03
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6363-2, 9788328363632
- Data wydania ebooka :
- 2020-08-28 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 110988
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 10MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 23.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
Spis treści książki
- Wartości 32
- Liczby 32
- Arytmetyka 33
- Liczby specjalne 34
- Łańcuchy 35
- Operatory jednoargumentowe 36
- Wartości logiczne 37
- Porównywanie 37
- Operatory logiczne 38
- Wartości puste 39
- Automatyczna konwersja typów 40
- Skrócona metoda wyznaczania wartości wyrażeń logicznych 41
- Podsumowanie 42
- Wyrażenia i instrukcje 45
- Wiązania 46
- Nazwy wiązań 48
- Środowisko 49
- Funkcje 49
- Funkcja console.log 50
- Wartości zwrotne 50
- Sterowanie sposobem wykonywania programu 51
- Wykonywanie warunkowe 51
- Pętle while i do 53
- Stosowanie wcięć w kodzie 55
- Pętle for 56
- Wychodzenie z pętli 56
- Zwięzłe modyfikowanie wiązań 57
- Rozdzielanie zadań przy użyciu instrukcji switch 58
- Stosowanie wielkich liter 59
- Komentarze 59
- Podsumowanie 60
- Ćwiczenia 60
- Pętlowy trójkąt 61
- FizzBuzz 61
- Szachownica 61
- Definiowanie funkcji 65
- Wiązania i zakresy 67
- Zagnieżdżone zakresy dostępności 68
- Funkcje jako wartości 68
- Sposób deklarowania funkcji 69
- Funkcje strzałkowe 69
- Stos wywołań 70
- Argumenty opcjonalne 72
- Zamknięcia 73
- Rekurencja 74
- Hodowanie funkcji 77
- Funkcje i skutki uboczne 79
- Podsumowanie 80
- Ćwiczenia 81
- Minimum 81
- Rekurencja 81
- Liczenie znaków 81
- Wiewiórkołak 84
- Zbiory danych 84
- Własności 85
- Metody 86
- Obiekty 87
- Zmienność 89
- Dziennik wiewiórkołaka 90
- Obliczanie korelacji 92
- Pętle tablicowe 94
- Ostateczna analiza 94
- Dalsza tablicologia 96
- Łańcuchy i ich własności 97
- Parametry resztowe 99
- Obiekt Math 100
- Destrukturyzacja 102
- JSON 103
- Podsumowanie 104
- Ćwiczenia 104
- Suma przedziału liczb 104
- Odwracanie tablicy 104
- Lista 105
- Porównywanie głębokie 106
- Abstrakcja 110
- Abstrakcja powtarzalnych operacji 111
- Funkcje wyższego rzędu 112
- Zbiór danych na temat alfabetów 113
- Filtrowanie tablicy 114
- Przekształcanie tablic za pomocą metody map 115
- Podsumowywanie przy użyciu metody reduce 115
- Składalność 117
- Łańcuchy i kody znaków 118
- Rozpoznawanie tekstu 120
- Podsumowanie 121
- Ćwiczenia 122
- Spłaszczanie 122
- Własna pętla 122
- Wszystko 122
- Dominujący kierunek pisma 122
- Hermetyzacja 125
- Metody 126
- Prototypy 127
- Klasy 129
- Notacja klasowa 130
- Przesłanianie dziedziczonych własności 131
- Mapy 132
- Polimorfizm 134
- Symbole 135
- Interfejs Iterator 136
- Metody pobierające i ustawiające oraz własności statyczne 138
- Dziedziczenie 139
- Operator instanceof 141
- Podsumowanie 141
- Ćwiczenia 142
- Typ wektorowy 142
- Grupy 142
- Grupy umożliwiające iterację 143
- Pożyczanie metody 143
- Meadowfield 145
- Zadanie 147
- Zapisywanie danych 148
- Symulacja 149
- Trasa dla samochodu dostawczego 151
- Szukanie drogi 152
- Ćwiczenia 154
- Porównywanie robotów 154
- Efektywność robota 154
- Trwała grupa 154
- Język 157
- Tryb ścisły 158
- Typy 159
- Testowanie 160
- Debugowanie 161
- Propagacja błędów 163
- Wyjątki 164
- Sprzątanie po wyjątkach 165
- Selektywne przechwytywanie wyjątków 167
- Asercje 169
- Podsumowanie 170
- Ćwiczenia 170
- Spróbuj jeszcze raz 170
- Zamknięte pudełko 170
- Tworzenie wyrażeń regularnych 174
- Dopasowywanie wzorców 174
- Zbiory znaków 175
- Powtarzanie części wzorca 176
- Grupowanie podwyrażeń 177
- Dopasowania i grupy 178
- Typ Date 179
- Granice słów i łańcuchów 180
- Wzorce wyboru 181
- Zasady dopasowywania 181
- Wycofywanie 182
- Metoda replace 184
- Zachłanność 185
- Dynamiczne tworzenie obiektów RegExp 186
- Metoda search 187
- Własność lastIndex 188
- Przeglądanie dopasowanych elementów za pomocą pętli 189
- Przetwarzanie plików INI 190
- Znaki międzynarodowe 192
- Podsumowanie 193
- Ćwiczenia 194
- Wyrażeniowy golf 194
- Apostrofy 195
- Jeszcze raz liczby 195
- Moduły jako elementy składowe 198
- Pakiety 198
- Improwizacja zamiast modułów 200
- Wykonywanie danych jako kodu 200
- CommonJS 201
- Moduły ECMAScript 203
- Paczki 205
- Projektowanie modułów 205
- Podsumowanie 207
- Ćwiczenia 208
- Modularny robot 208
- Moduł Roads 208
- Zależności cykliczne 208
- Asynchroniczność 212
- Wronia technologia 213
- Wywołania zwrotne 214
- Obietnice 216
- Błędy 217
- Sieci są problematyczne 219
- Kolekcje obietnic 221
- Zalewanie sieci 222
- Rozsyłanie komunikatów 223
- Funkcje asynchroniczne 225
- Generatory 227
- Pętla zdarzeń 228
- Błędy asynchroniczne 229
- Podsumowanie 231
- Ćwiczenia 231
- Śledzenie skalpela 231
- Budowa metody Promise.all 231
- Analiza składni 235
- Ewaluator 239
- Specjalne konstrukcje 241
- Środowisko 242
- Funkcja 244
- Kompilacja 245
- Ściąganie 246
- Ćwiczenia 247
- Tablice 247
- Zamknięcie 247
- Komentarze 247
- Naprawienie zakresu 247
- Sieci i internet 252
- Sieć ogólnoświatowa 253
- HTML 254
- HTML i JavaScript 256
- Piaskownica 257
- Zgodność i wojny przeglądarkowe 258
- Struktura dokumentu 261
- Drzewa 263
- Standard 264
- Poruszanie się po drzewie 264
- Znajdowanie elementów 266
- Modyfikowanie dokumentu 267
- Tworzenie węzłów 267
- Atrybuty 269
- Rozmieszczenie elementów na stronie 270
- Style 272
- Kaskadowe arkusze stylów 273
- Selektory 275
- Pozycjonowanie i animowanie 276
- Podsumowanie 278
- Ćwiczenia 278
- Budowa tabeli 278
- Elementy według nazwy znacznika 279
- Kapelusz kota 279
- Procedury obsługi zdarzeń 281
- Zdarzenia i węzły DOM 282
- Obiekty zdarzeń 283
- Propagacja 284
- Działania domyślne 285
- Zdarzenia klawiszy 286
- Zdarzenia wskazujące 287
- Kliknięcia myszą 287
- Ruch myszy 288
- Zdarzenia dotyku 290
- Zdarzenia przewijania 291
- Zdarzenia aktywacji 292
- Zdarzenie load 293
- Zdarzenia i pętla zdarzeń 294
- Zegary 295
- Eliminowanie skutków zbyt częstego wyzwalania zdarzeń 295
- Podsumowanie 297
- Ćwiczenia 297
- Balon 297
- Trop myszy 297
- Karty 298
- Gra 302
- Technologia 302
- Poziomy 303
- Wczytywanie poziomu 304
- Aktorzy 305
- Hermetyzacja jako obciążenie 308
- Rysowanie 309
- Ruch i kolizje 314
- Aktualizacja aktorów 317
- Śledzenie klawiszy 319
- Uruchamianie gry 319
- Ćwiczenia 321
- Koniec gry 321
- Wstrzymywanie gry 322
- Potwór 322
- SVG 326
- Kanwa 327
- Linie i powierzchnie 328
- Ścieżki 329
- Krzywe 330
- Rysowanie wykresu kołowego 332
- Tekst 334
- Obrazy 334
- Przekształcenia 336
- Zapisywanie i kasowanie przekształceń 338
- Powrót do gry 340
- Wybór interfejsu graficznego 345
- Podsumowanie 345
- Ćwiczenia 346
- Kształty 346
- Wykres kołowy 347
- Odbijająca się piłka 347
- Obliczenia na zapas 347
- Protokół 349
- Przeglądarki i HTTP 351
- Interfejs fetch 353
- Piaskownica dla HTTP 354
- Docenianie HTTP 355
- Bezpieczeństwo i HTTPS 356
- Pola formularza 356
- Aktywacja 358
- Wyłączanie pól 359
- Formularz jako całość 360
- Pola tekstowe 361
- Pola wyboru i przyciski radiowe 362
- Pola opcji do wyboru 363
- Pola plikowe 364
- Zapisywanie danych u klienta 366
- Podsumowanie 368
- Ćwiczenia 369
- Negocjacja treści 369
- Pracownia JavaScript 369
- Gra w życie Conwaya 370
- Składniki 374
- Stan 375
- Budowa struktury DOM 377
- Kanwa 378
- Aplikacja 380
- Narzędzia do rysowania 382
- Zapisywanie i ładowanie 384
- Historia 387
- Narysujmy coś 389
- Dlaczego to jest takie trudne? 390
- Ćwiczenia 390
- Powiązania z klawiaturą 390
- Efektywne rysowanie 391
- Koła 391
- Właściwe linie 391
- Podstawy 396
- Polecenie node 396
- Moduły 397
- Instalowanie modułów z repozytorium NPM 398
- Pliki pakietów 399
- Wersje 400
- Moduł systemu plików 400
- Moduł HTTP 402
- Strumienie 404
- Serwer plików 405
- Podsumowanie 410
- Ćwiczenia 411
- Narzędzie wyszukiwania 411
- Tworzenie katalogów 411
- Publiczna przestrzeń w internecie 411
- Projekt 416
- Długie sondowanie 417
- Interfejs HTTP 417
- Serwer 420
- Trasowanie 420
- Obsługa plików 421
- Przemowy jako zasoby 422
- Długie sondowanie 424
- Klient 426
- HTML 426
- Akcje 427
- Renderowanie komponentów 428
- Sondowanie 430
- Aplikacja 431
- Ćwiczenia 432
- Zapisywanie danych na dysku 432
- Resetowanie pól komentarzy 433
- Kompilacja etapowa 436
- Układ grafowy 437
- Definiowanie grafu 438
- Rozkład ukierunkowany siłowo 439
- Unikanie pracy 441
- Profilowanie 443
- Rozwijanie funkcji 445
- Zmniejszanie ilości śmieci 446
- Usuwanie nieużytków 447
- Typy dynamiczne 448
- Podsumowanie 449
- Ćwiczenia 449
- Znajdowanie drogi 449
- Mierzenie czasu 450
- Optymalizacja 451
- Rozdział 2. Struktura programu 453
- Pętlowy trójkąt 453
- FizzBuzz 454
- Szachownica 454
- Rozdział 3. Funkcje 454
- Minimum 454
- Rekurencja 454
- Liczenie znaków 455
- Rozdział 4. Struktury danych - obiekty i tablice 455
- Suma przedziału liczb 455
- Odwracanie tablicy 455
- Lista 456
- Porównywanie głębokie 456
- Rozdział 5. Funkcje wyższego rzędu 457
- Wszystko 457
- Dominujący kierunek pisma 457
- Rozdział 6. Sekretne życie obiektów 458
- Typ wektorowy 458
- Grupy 458
- Grupy z możliwością iteracji 458
- Pożyczanie metody 458
- Rozdział 7. Projekt - robot 459
- Porównywanie robotów 459
- Efektywność robota 459
- Trwała grupa 459
- Rozdział 8. Błędy i obsługa błędów 460
- Spróbuj jeszcze raz 460
- Zamknięte pudełko 460
- Rozdział 9. Wyrażenia regularne 460
- Apostrofy 460
- Jeszcze raz liczby 460
- Rozdział 10. Moduły 461
- Modularny robot 461
- Moduł Roads 462
- Zależności cykliczne 462
- Rozdział 11. Programowanie asynchroniczne 463
- Śledzenie skalpela 463
- Budowa metody Promise.all 463
- Rozdział 12. Projekt - język programowania 464
- Tablice 464
- Zamknięcie 464
- Komentarze 464
- Naprawienie zakresu 464
- Rozdział 14. Obiektowy model dokumentu 465
- Budowa tabeli 465
- Elementy według nazwy znacznika 465
- Kapelusz kota 465
- Rozdział 15. Obsługa zdarzeń 466
- Balon 466
- Trop myszy 466
- Karty 466
- Rozdział 16. Projekt - gra platformowa 467
- Wstrzymywanie gry 467
- Potwór 467
- Rozdział 17. Rysowanie na kanwie 468
- Kształty 468
- Wykres kołowy 468
- Odbijająca się piłka 469
- Obliczenia na zapas 469
- Rozdział 18. HTTP i formularze 469
- Negocjacja treści 469
- Pracownia JavaScript 470
- Gra w życie Conwaya 470
- Rozdział 19. Edytor obrazków pikselowych 471
- Powiązania z klawiaturą 471
- Efektywne rysowanie 471
- Koła 471
- Właściwe linie 472
- Rozdział 20. Node.js 473
- Narzędzie wyszukiwania 473
- Tworzenie katalogów 473
- Publiczna przestrzeń w internecie 473
- Rozdział 21. Projekt - serwis dla pasjonatów 474
- Zapisywanie danych na dysku 474
- Resetowanie pól komentarzy 474
- Rozdział 22. Wydajność JavaScriptu 474
- Znajdowanie drogi 474
- Optymalizacja 475
Wprowadzenie 19
CZĘŚĆ I. JĘZYK
1. Wartości, typy i operatory 31
2. Struktura programu 45
3. Funkcje 65
4. Struktury danych - obiekty i tablice 83
5. Funkcje wyższego rzędu 109
6. Sekretne życie obiektów 125
7. Projekt - robot 145
8. Błędy i obsługa błędów 157
9. Wyrażenia regularne 173
10. Moduły 197
11. Programowanie asynchroniczne 211
12. Projekt - język programowania 235
CZĘŚĆ II. PRZEGLĄDARKI INTERNETOWE
13. JavaScript i przeglądarki internetowe 251
14. Obiektowy model dokumentu 261
15. Obsługa zdarzeń 281
16. Projekt - gra platformowa 301
17. Rysowanie na kanwie 325
18. HTTP i formularze 349
19. Projekt - edytor obrazków pikselowych 373
CZĘŚĆ III. WIĘCEJ NIŻ JAVASCRIPT
20. Node.js 395
21. Projekt - serwis dla pasjonatów 415
22. Wydajność JavaScriptu 435
Podpowiedzi do ćwiczeń 453
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III Marijn Haverbeke (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(2)
(2)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie