Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek Peter Morville, Jeffery Callender
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autorzy:
- Peter Morville, Jeffery Callender
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 216
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Opis
książki
:
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek
- Poznaj język wzorców wyszukiwania z zachowaniami użytkowników, architekturą informacji i projektem interakcji
- Wprowadzaj innowacje projektowe w zakresie interfejsów i aplikacji wyszukiwania
- Podnieś komfort użytkowników i zwiększ dochody ze swojej strony internetowej
W świecie wyszukiwarek innowacyjność jest koniecznością. Nawet z pozoru doskonały Google stale się rozwija i szuka nowych rozwiązań. Nieskuteczne mechanizmy wyszukiwania wciąż stanowią największy problem w zakresie użyteczności serwisów, więc na całym świecie rzesze programistów bezustannie pracują nad poprawą efektywności, precyzji i jakości zwracanych wyników. Wrzucenie zapytania w okno wyszukiwarki jest zwykle pierwszym etapem realizacji zadań dla wielu użytkowników, w dużej mierze definiuje ich doznania i poziom satysfakcji z pobytu na danej stronie. Optymalizowanie mechanizmów wyszukiwania to najszybciej zwracająca się inwestycja w kategorii "uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej w internecie". Od skuteczności znajdowania konkretnych informacji uzależnione są dziś dochody wszelkich e-biznesów, rozmaitych portali czy serwisów firmowych.
Ta książka pozwoli Ci świeżym okiem spojrzeć na problemy wyszukiwania — zarówno od strony użytkownika, jak i funkcjonowania wyszukiwarki. Poznasz anatomię i język wzorców wyszukiwania, psychologiczne i behawioralne podłoże działań użytkowników, sprawdzone wzorce projektowe i skuteczne rozwiązania typowych problemów. Użytkownikom swojej strony zapewnisz możliwość wykonywania zadań i szybkiego odnajdowania tego, czego potrzebują. Opanujesz narzędzia ułatwiające zadawanie pytań, przeglądanie i dzielenie się informacjami. Przed Tobą niezwykle ciekawe, a przy tym bezcenne źródło wiedzy na temat innowacyjnych technik projektowania i usprawniania współczesnych wyszukiwarek, napisane z myślą o ambitnych twórcach stron, architektach informacji i studentach informatyki.
Jakie zagadnienia na pewno znajdziesz w tej książce?
- Rozpoznawanie wzorców wyszukiwania
- Anatomia wyszukiwania
- Wzorce zachowań użytkowników
- Elementy projektowania interakcji
- Zasady projektowania wyszukiwarek
- Wzorce projektowe
- Nawigacja fasetowa
- Wyszukiwanie stowarzyszone
- Wyszukiwanie zaawansowane
- Wyniki strukturalne i praktyczne
- Innowacyjne narzędzia: sieci semantyczne, wyszukiwanie społecznościowe, personalizacja
- Futurystyczne scenariusze wyszukiwania
Poznaj wszystkie aspekty projektowania
i usprawniania nowoczesnych wyszukiwarek!
Wybrane bestsellery
Peter Morville, Jeffery Callender - pozostałe książki
Zobacz pozostałe książki z serii
Helion - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek Peter Morville, Jeffery Callender (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(0)
(1)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie