×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
488
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (59,40 zł najniższa cena z 30 dni)

99,00 zł (-35%)
64,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (49,50 zł najniższa cena z 30 dni)

99,00 zł (-50%)
49,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(49,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:

  • rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
  • zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
  • prowadzenie kampanii w Salesforce
  • analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
  • stosowanie przepływów
  • zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Sharif Shaalan jest ekspertem w dziedzinie Salesforce i wdrożeniowcem tej platformy. Posiada tytuł Salesforce MVP i jest członkiem Salesforce MVP Hall of Fame. Zdobył ponad 10 certyfikatów Salesforce. Zarządza firmą Agile Cloud Consulting i nadal zajmuje się Salesforce.

Timothy Royer is the VP of Delivery at Agile Cloud Consulting and a Salesforce Certified Application Architect. Timothy began his Salesforce career in 2012 as an accidental administrator and has since participated in a number of implementations in a variety of roles. Timothy has experience as a Salesforce customer, a Salesforce partner, and as a member of the Salesforce.org professional services team.

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
64,35 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
49,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint