×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

iPhone Game Development. Developing 2D & 3D games in Objective-C Paul Zirkle, Joe Hogue

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
iPhone Game Development. Developing 2D & 3D games in Objective-C Paul Zirkle, Joe Hogue - okladka książki

iPhone Game Development. Developing 2D & 3D games in Objective-C Paul Zirkle, Joe Hogue - okladka książki

iPhone Game Development. Developing 2D & 3D games in Objective-C Paul Zirkle, Joe Hogue - audiobook MP3

iPhone Game Development. Developing 2D & 3D games in Objective-C Paul Zirkle, Joe Hogue - audiobook CD

Autorzy:
Paul Zirkle, Joe Hogue
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
260
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

What do you need to know to create a game for the iPhone? Even if you've already built some iPhone applications, developing games using iPhone's gestural interface and limited screen layout requires new skills. With iPhone Game Development, you get everything from game development basics and iPhone programming fundamentals to guidelines for dealing with special graphics and audio needs, creating in-game physics, and much more.

Loaded with descriptive examples and clear explanations, this book helps you learn the technical design issues particular to the iPhone and iPod Touch, and suggests ways to maximize performance in different types of games. You also get plug-in classes to compensate for the areas where the iPhone's game programming support is weak.

  • Learn how to develop iPhone games that provide engaging user experiences
  • Become familiar with Objective-C and the Xcode suite of tools
  • Learn what it takes to adapt the iPhone interface to games
  • Create a robust, scalable framework for a game app
  • Understand the requirements for implementing 2D and 3D graphics
  • Learn how to add music and audio effects, as well as menus and controls
  • Get instructions for publishing your game to the App Store

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
109,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.